BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 10:00   quote  deeplink  
Een stelling aan jullie...

Gebaseerd op de Eredivisie die als lachwekkend wordt genoemd en vaak ook wel terecht.

Het niveau van de Eredivisie gaat omhoog?
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 09:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

We zouden ook gewoon met helemaal niks weer kunnen staan, moet er bijna niet aan denken.

Maar ik denk dat Ajax Juve echt als een bonus moet zien mentaal gezien, hoe het ook afloopt. Al is dat misschien lastig. Ze mogen dit seizoen 16CL wedstrijden spelen. Spelen Bayern en Real weg en het is sowieso geslaagd daar.
Eens, maar er zitten heel wat spelers bij die nooit meer zo ver zullen komen in de CL, Ook voor Ajax is dat de komende jaren nog maar afwachten. Vanuit dat oogpunt zou je ook kunnen zeggen dat de CL top prioriteit moet hebben
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 10:00 schreef Loetje het volgende:
Een stelling aan jullie...

Gebaseerd op de Eredivisie die als lachwekkend wordt genoemd en vaak ook wel terecht.

Het niveau van de Eredivisie gaat omhoog?
Nee totaal niet, getuige het feit dat PSV meedoet om de titel, en Ajax al 100 goals gemaakt heeft.

Ajax heeft een stuk betere selectie dan PSV, en toch blijft PSV gelijkwaardig wat resultaat betreft, dat zegt mij dat het gat na deze twee te groot is.
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee totaal niet, getuige het feit dat PSV meedoet om de titel, en Ajax al 100 goals gemaakt heeft.

Ajax heeft een stuk betere selectie dan PSV, en toch blijft PSV gelijkwaardig wat resultaat betreft, dat zegt mij dat het gat na deze twee te groot is.
Gat groter acht ik als volkomen logisch. Toch zie ik bepaalde dingen in de Eredivisie wel omhoog gaan eigenlijk. Het is nog niet veel, maar toch.
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, maar er zitten heel wat spelers bij die nooit meer zo ver zullen komen in de CL, Ook voor Ajax is dat de komende jaren nog maar afwachten. Vanuit dat oogpunt zou je ook kunnen zeggen dat de CL top prioriteit moet hebben
Waarschijnlijk betekent dat wel dat je niks wint dit jaar. Ik denk dat velen hier nog wel een keer zullen staan.

Echter zul jij gelijk hebben, want aan alles merk je dat de CL prioriteit heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 11:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk betekent dat wel dat je niks wint dit jaar. Ik denk dat velen hier nog wel een keer zullen staan.

Echter zul jij gelijk hebben, want aan alles merk je dat de CL prioriteit heeft.
Maar wat is voor een supporter belangrijk?

Volle bak gaan voor de CL, de vijfde pas en de eerste in 24 jaar, of de landstitel, de 34e en de eerste in 5 jaar.

Ik zeg daarmee niet dat we de CL gaan winnen he, maar meer kans dan nu hebben we al even niet gehad. In de kwartfinale zeggen dat we die zouden moeten laten lopen is natuurlijk complete waanzin, hier voetbal je iedere dag voor.

Maar zou het niet zo kunnen zijn dat de eventuele uitschakeling of doorgaan in de Cl mentaal iets met je doet wat weer invloed heeft op de fysieke gesteldheid.
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wat is voor een supporter belangrijk?

Volle bak gaan voor de CL, de vijfde pas en de eerste in 24 jaar, of de landstitel, de 34e en de eerste in 5 jaar.

Ik zeg daarmee niet dat we de CL gaan winnen he, maar meer kans dan nu hebben we al even niet gehad. In de kwartfinale zeggen dat we die zouden moeten laten lopen is natuurlijk complete waanzin, hier voetbal je iedere dag voor.

Maar zou het niet zo kunnen zijn dat de eventuele uitschakeling of doorgaan in de Cl mentaal iets met je doet wat weer invloed heeft op de fysieke gesteldheid.
Het komt sowieso op mentaal vlak aan nu. Hoe verwerk je iets en kun je energie halen uit dingen, ook als het minder gaat.

Ajax moet woensdag gewoon knallen tegen Juve en ik zou oprecht bij een slechte uitslag, volgende week de boel laten lopen. Anders natuurlijk niet.

De titel moet ook weer een keer naar Amsterdam. 5 jaar zonder enige prijs is veel en veel te lang
Brandje
 Brandje - maandag 08 april 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien. Maar juist de boer is vaak realistisch
Nee De Boer is allesbehalve realistisch. Die probeert op een zeer verkrampte manier te laten merken dat hij een Ajacied is en daardoor overdreven positief is over psv en feyenoord. De enige die daar onjectief is dat is Perez
Brandje
 Brandje - maandag 08 april 2019 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 21:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nope dat sierde hem echt.. jammer dat die zo vertrokken is, weet zkr dat hij in dit ajax prima zou zijn..
Laten we aub niet de gunfactor gaan verwarren met kwaliteit
Brandje
 Brandje - maandag 08 april 2019 - 13:21   quote  deeplink  
Marcie moet gewoon een belletje doen richting Tilburg. Als zij punten tegen psv dan krijgen zij de beker cadeau van ons. Sowieso van de gekke dat de beker, in dit geval, competitievervalsing in de hand werkt. Wij zouden in feite die bekerfinale moeten verliezen zodat AZ nog wat heeft om voor te spelen. Heel vreemd.
Verder zie ik hier mensen zeggen dat PSV in drie thuiswedstrijden 12 tot 16 doelpunten gaat maken? No way dat dat gaat gebeuren. Die gaan er maximaal tussen de 6 en 8 maken. Ado en de Graafschap spelen voor lijfsbehoud. Die gaan geen open huis houden en psv heeft het tegen elke club lastig die zich ingraaft. W2 uit wordt ook lastig voor ze.
Onze valkuilen zijn Graafschap uit en Grunn uit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 april 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 10:00 schreef Loetje het volgende:
Een stelling aan jullie...

Gebaseerd op de Eredivisie die als lachwekkend wordt genoemd en vaak ook wel terecht.

Het niveau van de Eredivisie gaat omhoog?
Op basis waarvan zou de eredivisie omhoog zijn gegaan?

Nee, gezien Feyenoord, AZ en PSV al jaren geen potten kunnen breken in Europa.
Utrecht stranden een keer op Zenit, zo erg is dat niet.

Maar de rest is gewoon op te huilen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 april 2019 - 13:29   quote  deeplink  
Dat aantal wedstrijden doordeweeks is juist heerlijk en geen belemmering.

Je hoeft namelijk niet heel veel meer te trainen. Dan heb je niet telkens een trainer die het spel telkens stil legt, om iets uit te leggen. Je speelt waarvoor je op voetbal bent te gegaan, namelijk wedstrijden spelen. 3x in de week vol gaan, dat is 3x 90 min. Dan heb je al die andere uren om uit te rusten.

Maar het fysieke maak ik mij niet zo bang voor, blessures krijg je ook als je heel weinig speelt. Zie Tete bij Oranje. Het gaat erom fris te zijn in het koppie. Vanuit gaan dat elke wedstrijd je laatste wedstrijd zou kunnen zijn. Er vol voor gaan, ook als het onmogelijk is.
Vol voor de winst, vol voor de prestige, vol voor de prijzen!
nummer10
 nummer10 - maandag 08 april 2019 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 13:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Laten we aub niet de gunfactor gaan verwarren met kwaliteit
had zeker ook wel kwaliteiten.. beter als sommigen op de bank nu.. kristensen, labyrat, eiting etc.. daarbij waren de spelers om hem heen toen ook een heel stuk minder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2019 door nummer10 --
Brandje
 Brandje - maandag 08 april 2019 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 13:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had zeker ook wel kwaliteiten.. beter als sommigen op de bank nu.. kristensen, labyrat, eiting etc.. daarbij waren de spelers om hem heen toen ook een heel stuk minder
Ik heb ook kwaliteiten maar Sererro is terecht te licht bevonden en zit prima bij Vitesse. Heb hem ook regelmatig zien schutteren dus ik vind het prima zo.
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 13:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Op basis waarvan zou de eredivisie omhoog zijn gegaan?

Nee, gezien Feyenoord, AZ en PSV al jaren geen potten kunnen breken in Europa.
Utrecht stranden een keer op Zenit, zo erg is dat niet.

Maar de rest is gewoon op te huilen
Ik zeg al tegen Remco, je ziet het echt niet altijd. Maar ik zie wel meer en meer dingen die me goed bevallen.

Kijk vorige week Ajax - PSV eens. Waanzinnig die pot en zoals een topper hoort te zijn. Voetballend niet goed, maar spanning tot de laatste minuut. Kijk Vitesse - PSV en Utrecht - Feyenoord. Dat is wel reclame voor de competitie. Blunders zie ik elders ook.

Kijk eens welke spelers toch in de Eredivisie spelen. Een Isak die voor Willem II kiest. Kijk dat er bovenin spanning is, plek 3/4 spannend is, play offs spannend en ook degradatie spannend tot het einde. Het NL elftal doet het iets beter...

En ja, ik kan ook 400 kut dingen opnoemen. Maar zie ook wel een eerste stapje verbetering...
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 13:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dat aantal wedstrijden doordeweeks is juist heerlijk en geen belemmering.

Je hoeft namelijk niet heel veel meer te trainen. Dan heb je niet telkens een trainer die het spel telkens stil legt, om iets uit te leggen. Je speelt waarvoor je op voetbal bent te gegaan, namelijk wedstrijden spelen. 3x in de week vol gaan, dat is 3x 90 min. Dan heb je al die andere uren om uit te rusten.

Maar het fysieke maak ik mij niet zo bang voor, blessures krijg je ook als je heel weinig speelt. Zie Tete bij Oranje. Het gaat erom fris te zijn in het koppie. Vanuit gaan dat elke wedstrijd je laatste wedstrijd zou kunnen zijn. Er vol voor gaan, ook als het onmogelijk is.
Vol voor de winst, vol voor de prestige, vol voor de prijzen!
Top dat jij vind dat het geen enkele belemmering is en alleen maar goed is. Geen vuiltje aan de lucht. Blessures komen daar niet door en de wereld is ook nog steeds plat.

Lekker pik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 april 2019 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 13:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg al tegen Remco, je ziet het echt niet altijd. Maar ik zie wel meer en meer dingen die me goed bevallen.

Kijk vorige week Ajax - PSV eens. Waanzinnig die pot en zoals een topper hoort te zijn. Voetballend niet goed, maar spanning tot de laatste minuut. Kijk Vitesse - PSV en Utrecht - Feyenoord. Dat is wel reclame voor de competitie. Blunders zie ik elders ook.

Kijk eens welke spelers toch in de Eredivisie spelen. Een Isak die voor Willem II kiest. Kijk dat er bovenin spanning is, plek 3/4 spannend is, play offs spannend en ook degradatie spannend tot het einde. Het NL elftal doet het iets beter...

En ja, ik kan ook 400 kut dingen opnoemen. Maar zie ook wel een eerste stapje verbetering...
Het is zeker goed en mooi dat Isak voor Willem 2 heeft gekozen. Echt heel kant van Joris.

Ik verwacht gewoon prestaties in Europa. zodra dat echt omhoog gaat dan zie ik dat beter worden.

Ajax groeit wel, zeker op financieel gebied, de vraag is of Ajax kwalitatief niet te veel op achter uit gaat volgend seizoen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 april 2019 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Top dat jij vind dat het geen enkele belemmering is en alleen maar goed is. Geen vuiltje aan de lucht. Blessures komen daar niet door en de wereld is ook nog steeds plat.

Lekker pik.
Kan je geen blessures oplopen als je thuis bent of op de training bezig bent?

Volgens mij speel je voetbal omdat je wedstrijden wilt spelen en niet perse omdat je wilt trainen.
Je traint voor de wedstrijd niet hard en daarna en op de wedstrijddag zelf ook niet. Betekend dat je eigenlijk van wedstrijd naar wedstrijd leeft. Dat zijn 180 minuten op een week waarin 10.080 minuten zitten.

Je moet vooral fris zijn in je hoofd. Daar gaat het meestal fout. Of gewoon een verkeerde beweging of niet goed warmgelopen.

Kan je anders mij een foto sturen van een speler van Ajax die kramp had? Want dat is verschijnsel als je oververmoeid bent.
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 15:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kan je geen blessures oplopen als je thuis bent of op de training bezig bent?

Volgens mij speel je voetbal omdat je wedstrijden wilt spelen en niet perse omdat je wilt trainen.
Je traint voor de wedstrijd niet hard en daarna en op de wedstrijddag zelf ook niet. Betekend dat je eigenlijk van wedstrijd naar wedstrijd leeft. Dat zijn 180 minuten op een week waarin 10.080 minuten zitten.

Je moet vooral fris zijn in je hoofd. Daar gaat het meestal fout. Of gewoon een verkeerde beweging of niet goed warmgelopen.

Kan je anders mij een foto sturen van een speler van Ajax die kramp had? Want dat is verschijnsel als je oververmoeid bent.
Pfffffffff

Wat ben je toch ook vermoeiend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 april 2019 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 15:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Pfffffffff

Wat ben je toch ook vermoeiend.
Natuurlijk is de kans groter dat je in de wedstrijd een blessure op loopt, maar ik zie dat heel weinig dit seizoen bij Ajax. Natuurlijk kan je wel eens een verkeerde stap zetten en je knie of enkel blesseren.
Ziyech is de enige speler die een wedstrijd miste vanwege een blessure dit jaar.
Natuurlijk kan dat veranderen, maar om vooraf daar zorgen over te maken en daarvoor te zeggen dat PSV het makkelijker heeft. Complete onzin.

Voordeel is namelijk dat je niet hele lange trainingen hebt van Erik, waarvan de meeste toch niet verstaat. Volgens mij is het veel belangrijker dat Ajax zo weinig mogelijk traint en zoveel mogelijk wedstrijden speelt. Anders komt er vast wel weer ruzie, zoals tijdens de traingingskamp.
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 15:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het is zeker goed en mooi dat Isak voor Willem 2 heeft gekozen. Echt heel kant van Joris.

Ik verwacht gewoon prestaties in Europa. zodra dat echt omhoog gaat dan zie ik dat beter worden.

Ajax groeit wel, zeker op financieel gebied, de vraag is of Ajax kwalitatief niet te veel op achter uit gaat volgend seizoen.
Je zal altijd weer achteruit gaan, al is het voor een half jaar. Maarja, 2 jaar geleden de EL finale, toen dachten we ook niet toen we opnieuw moesten bouwen, dat we nu Bayern en Real van de mat tikte.

Neemt niet weg dat je nu in 3 jaar tijd europees 2 keer zeer goed bezig bent en je salarisplafond omhoog gegaan is, kan Ajax ook al weer veel interessanter zijn voor spelers dan 4 jaar geleden he
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 16:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zal altijd weer achteruit gaan, al is het voor een half jaar. Maarja, 2 jaar geleden de EL finale, toen dachten we ook niet toen we opnieuw moesten bouwen, dat we nu Bayern en Real van de mat tikte.

Neemt niet weg dat je nu in 3 jaar tijd europees 2 keer zeer goed bezig bent en je salarisplafond omhoog gegaan is, kan Ajax ook al weer veel interessanter zijn voor spelers dan 4 jaar geleden he
Eens.

Ook de bedragen die ze uitgeven. Een jaar of drie vier geleden was een 12 miljoen euro transfer bij Ajax iets waar we heel lang of spraken hier als het al gebeurde. Nu is dat een topic met maar een paar reacties. Het begint dus ook normaler te worden.
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 17:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens.

Ook de bedragen die ze uitgeven. Een jaar of drie vier geleden was een 12 miljoen euro transfer bij Ajax iets waar we heel lang of spraken hier als het al gebeurde. Nu is dat een topic met maar een paar reacties. Het begint dus ook normaler te worden.
Jep. De eerste speler is al binnen en kost gewoon weer 12 miljoen. En ook die komt niet voor een miljoen denk ik.

Geleidelijk aan schuiven we toch omhoog.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 april 2019 - 20:40   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van die mafketel van een Dumfries! Wat een gek dat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 april 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Gatverdamme, die Driessen! Bah wat een irritant ventje is dat toch!
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 12:22   quote  deeplink  
Hier mag de rest van Nederland Ajax op hun blote knieen voor bedanken.

Na het gelijkspel tegen Juventus heeft Ajax er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Nederland weer over Oostenrijk heen is op de coëfficiëntenranglijst van de UEFA, ook individueel scoren de Amsterdammers goed. Sterker nog: geen enkele club pakte meer punten dit seizoen.

Ajax speelde woensdagavond in de Johan Cruijff Arena alweer zijn vijftiende Europese wedstrijd van dit seizoen, alleen op 13 februari liep de club tegen een nederlaag aan in de thuiswedstrijd tegen Real Madrid (1-2). Voor elke overwinning en gelijkspel verdient Ajax punten voor de coëfficiëntenranglijst en door de goede prestaties van de Amsterdammers staan ze helemaal bovenaan in Europa.

In totaal voetbalde Ajax 27 punten bij elkaar op de UEFA-lijst, Barcelona (25), Manchester City (23), FC Porto (23) en Tottenham Hotspur (22) volgen op gepaste afstand. In tegenstelling tot die clubs kwam Ajax wel uit in de voorrondes van het elitetoernooi.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 12:58   quote  deeplink  
Wat een bizar lange weg eigenlijk als je het zo bekijkt. Ik vind het eigenlijk wel wat hebben dat we zoveel wedstrijden in de CL hebben gespeeld en nu gewoon in de kwatr finale staan en zelfs een prima kans hebben om nog verder te komen. Elke pot was gewoon genieten, ongeacht of het voorrondes waren of niet. Ik heb de samenvatting bekeken en dan zie je eigenlijk dat je hier had moeten winnen. Ik zie Ajax nog wel stunten.
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 12:58 schreef Ajax we love you het volgende:
Wat een bizar lange weg eigenlijk als je het zo bekijkt. Ik vind het eigenlijk wel wat hebben dat we zoveel wedstrijden in de CL hebben gespeeld en nu gewoon in de kwatr finale staan en zelfs een prima kans hebben om nog verder te komen. Elke pot was gewoon genieten, ongeacht of het voorrondes waren of niet. Ik heb de samenvatting bekeken en dan zie je eigenlijk dat je hier had moeten winnen. Ik zie Ajax nog wel stunten.
En gewoon maar 1 keer verloren he, dat was Real thuis.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 13:13 schreef remco k het volgende:

[..]

En gewoon maar 1 keer verloren he, dat was Real thuis.
Ja idd. Ik zat even te kijken naar de punten die Ajax heeft gehaald en waar ze staan, maar als ik dat zo bekijk dan kunnen ze zelfs voor de groepfase in Pot 1 komen volgend jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2019 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 april 2019 - 13:56   quote  deeplink  
Gewoon hulde voor dit Ajax. Diepe buiging maak ik!
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 april 2019 - 21:48   quote  deeplink  
Hoppa, Scherpen wéér de mist in...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2019 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 21:48 schreef Loetje het volgende:
Hoppa, Scherpen wéér de mist in...
gewoon NIET halen... 1 kakkerlak, 2 niet goed genoeg...
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 11:00   quote  deeplink  
De kwaliteiten zijn het belangrijkste. Maar die zie ik echt niet genoeg hoor.
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 17:15   quote  deeplink  
Weer een goal gemaakt door Klaassen. Mocht Van de Beek vertrekken, vind ik hem en Propper wel echt goede spelers hoor. Misschien kan sowieso 1 middenvelder er bij geen kwaad
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 11:27   quote  deeplink  
geen klaassen :( propper prima overigens
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 12:41   quote  deeplink  
Wauw, De Graafschap op 0-1
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 12:51   quote  deeplink  
Zwijg nou, hahaha. Je kent de vloek hier he...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 12:51 schreef Loetje het volgende:
Zwijg nou, hahaha. Je kent de vloek hier he...
Haha uiteraard. Ik benoem het enkel.
PSV zal dit in principe in de tweede helft weer goed maken.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 12:55 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha uiteraard. Ik benoem het enkel.
PSV zal dit in principe in de tweede helft weer goed maken.
Minuten duren lang en winnen toch wel. Daarbij is De Graafschap achter wel heel, heel wankel hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:00   quote  deeplink  
2 minuten, dat is heel veel!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 12:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Minuten duren lang en winnen toch wel. Daarbij is De Graafschap achter wel heel, heel wankel hoor.
Ik vind die Bertrams op doel heel matig. Achterin proberen ze af en toe te veel het voetballend op te willen lossen. De spelers zijn daar simpelweg niet goed genoeg voor waardoor ze veel ballen weggeven. En aan de andere kant komt geen enkele lange bal aan.

Dus ja, De Graafschap heeft heel veel mazzel dat PSV nog niet gescoord heeft. Maar PSV is ook enorm zwak.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind die Bertrams op doel heel matig. Achterin proberen ze af en toe te veel het voetballend op te willen lossen. De spelers zijn daar simpelweg niet goed genoeg voor waardoor ze veel ballen weggeven. En aan de andere kant komt geen enkele lange bal aan.

Dus ja, De Graafschap heeft heel veel mazzel dat PSV nog niet gescoord heeft. Maar PSV is ook enorm zwak.
Duels niet aangaan en half uitverdedigen
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:02   quote  deeplink  
Weer bijna op slag van rust. Bertrams helpt PSV gewoon
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 13:03   quote  deeplink  
Laatste seconden van de blessuretijd dit nog ff.. Wordt wat in de tweede helft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Duels niet aangaan en half uitverdedigen
Elke keer als ze wel een duel aangaan maken ze een overtreding.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 13:09   quote  deeplink  
jongens.. gister was het nog dat psv in zou lopen op doelsaldo, ik voorspelde een gelijk of verlies voor psv.. heb vertrouwen in de graafschap jongens vandaag word dday.. het geluk houd een keer op bij psv en ze kunnen zichtbaar niet met de druk omgaan
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Elke keer als ze wel een duel aangaan maken ze een overtreding.
Vooral op het midden om die omschakeling eruit te halen. Maar vind ze wel heel aanvallend eigenlijk. Het is dat ze de hele voorhoede gewoon niet dekken.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:
jongens.. gister was het nog dat psv in zou lopen op doelsaldo, ik voorspelde een gelijk of verlies voor psv.. heb vertrouwen in de graafschap jongens vandaag word dday.. het geluk houd een keer op bij psv en ze kunnen zichtbaar niet met de druk omgaan
Ik nog steeds niet. Gaat niet gebeuren
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:17   quote  deeplink  
Die PSV verzorger spreekt even Bertrams aan...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 april 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik nog steeds niet. Gaat niet gebeuren
Ik ook niet, daarvoor ben ik te vaak in de boerentruc getrapt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1118149