BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ook niet, daarvoor ben ik te vaak in de boerentruc getrapt!
Kijk hoeveel ruimte hun weggeven. Normaal verdedig je dit, maar hun blijven gewoon gaan. Als De Graafschap flikker je er toch gewoon een verdediger en een controleur bij ofzo...
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:27   quote  deeplink  
De manier hoe hun verdedigen joh...
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:29   quote  deeplink  
Zal wel weer een pingel komen
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:30   quote  deeplink  
Gaat het hele seizoen al met hulp daar
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:30   quote  deeplink  
Wel heel veel druk nu
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 april 2019 - 13:32   quote  deeplink  
Stop met kijken, Loet!!
wordt je alleen maar gek van.....
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:33   quote  deeplink  
Jezus nou...
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:35   quote  deeplink  
Die linkerkant achter bij De Graafschap, amaai
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:36   quote  deeplink  
Ja hoor. Stinkratten dat het zijn en mongolen uit Doetinchem... Opnieuw zoekt meneer d penalty. En weer vind ik het er geen
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:37   quote  deeplink  
Lozano zoekt ze en krijgt ze... Gebeurd helemaal niks maar loopt gewoon tegen benen aan. Benen gaan niet naar hem. Iedere week weer
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:37   quote  deeplink  
En weer het cadeautje
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 13:41   quote  deeplink  
Ik kijk even weg en gelijk een penalty en doelpunt. Fijn.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:41   quote  deeplink  
Zoeken de een naar de andere pingel
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:41 schreef Loetje het volgende:
Zoeken de een naar de andere pingel
Doodvermoeiend idd
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 13:41 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik kijk even weg en gelijk een penalty en doelpunt. Fijn.
Yep. 3 van de 4 laatste goals zijn pingels daar. En De Graafschap doet helemaal niks meer. Niet verdedigen en niet voetballen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 13:45   quote  deeplink  
Het is wel schrijnend om te zien hoe De Graafschap voetbalt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 13:46   quote  deeplink  
En daar isie dan
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:47   quote  deeplink  
Waarom zou je met 0-1 voor en 1-1 gelijk ook gaan verdedigen he... Gewoon Dumfries 86 meter ruimte geven... Gewoon opflikkeren! Ze komen er keer op keer meer weg
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:48   quote  deeplink  
Compleet bedrog gewoon. En wij mogen 3 dagen na Juve in Groningen staan. 3 dagen daarna tegen Vitesse.... Maar wat worden we geholpen. Ik blijf zeggen dat hun kampioen worden. Al is het maar door dit
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:50   quote  deeplink  
Scheidsie na rust weer goed geholpen
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:56   quote  deeplink  
Is ieder duel nu al en vrije trap voor die honden?
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 13:59   quote  deeplink  
Ligt het nou aan mij of is die verslaggever helemaal pro PSV?
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 14:01   quote  deeplink  
Dit soort dingen zitten ze ook allemaal mee
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 14:06   quote  deeplink  
PSV rekt al 2 minuten tijd
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 14:07   quote  deeplink  
Trap hem dan een keer echt tegen zijn kop aan dat die bewusteloos neer tyft ofzo
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 14:09   quote  deeplink  
Wat een bloedhond van een scheids. 10 seconde voor het einde fluiten. Terwijl de extra tijd pas na 90.30 begon en PSV 2 minuten rekt.

Schande is het! Echt corrupt!
remco k
 remco k - zondag 14 april 2019 - 14:14   quote  deeplink  
En weer uitgelopen op PSV. Heerlijk weekendje weer.

Nu op naar Groningen uit. Ik denk voor Ajax de lastigste pot. Ajax Gaat het naar mijn idee niet redden in Italiƫ. En ik ben hee benieuwd hoe men daar mee om gaat.

Maar goed. Vandaag gewoon weer 3 goals uitgelopen. PSV gaat nu het doelsaldo nooit meer goed naken.

Nu draait het dus om de punten. Voor Ajax met de spanning erop gewoon een aantal hele lastige potjes hoor. We zijn er zeker nog niet.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 14:14 schreef remco k het volgende:
En weer uitgelopen op PSV. Heerlijk weekendje weer.

Nu op naar Groningen uit. Ik denk voor Ajax de lastigste pot. Ajax Gaat het naar mijn idee niet redden in Italiƫ. En ik ben hee benieuwd hoe men daar mee om gaat.

Maar goed. Vandaag gewoon weer 3 goals uitgelopen. PSV gaat nu het doelsaldo nooit meer goed naken.

Nu draait het dus om de punten. Voor Ajax met de spanning erop gewoon een aantal hele lastige potjes hoor. We zijn er zeker nog niet.
Komende pot en denk die erna gaan ons nekken, mits PSV geen punten morst. Groningen uit altijd lastig en winnen hun laatste 7 thuiswedstrijden
remco k
 remco k - zondag 14 april 2019 - 14:21   quote  deeplink  
Groningen Vitesse en Utrecht zijn voor Ajax lastige potten. Daarbij met het fiasco in Doetinchem nog in het achterhoofd nogmaals die kant op in de beslissende fase.

Ajax heeft met de vermoeidheid in het lichaam gewoon nog een heel zwaar programma richting titel.

Daarom begrijp ik dus ook niet dat de Ligt gister geen rust kreeg en je Huntelaar eraf haalt die in principe gewoon geen basis speler is en totaal niet veel speelt en dus amper vermoeid kan zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 14:21 schreef remco k het volgende:
Groningen Vitesse en Utrecht zijn voor Ajax lastige potten. Daarbij met het fiasco in Doetinchem nog in het achterhoofd nogmaals die kant op in de beslissende fase.

Ajax heeft met de vermoeidheid in het lichaam gewoon nog een heel zwaar programma richting titel.

Daarom begrijp ik dus ook niet dat de Ligt gister geen rust kreeg en je Huntelaar eraf haalt die in principe gewoon geen basis speler is en totaal niet veel speelt en dus amper vermoeid kan zijn.
Dat kaarte ik gister ook al aan, zij het emotioneel. Ik denk dat ons programma zwaarder is en zie ons, ondanks de koppositie, weer geen titel pakken. Die zie ik toch naar Eindhoven hebben. De vermoeidheid koste ons 2 jaar geleden de titel en PSV heeft op dat gebied meer ervaring.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 april 2019 - 15:28   quote  deeplink  
Aan de andere kant morste PSV vandaag bijna punten tegen de op papier makkelijkste tegenstander van de laatste vijf wedstrijden. Die moeten ook maar eens 4x zien te winnen en juist AZ uit wordt daarin heel lastig.

Het wordt in elk geval enorm spannend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 14:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat kaarte ik gister ook al aan, zij het emotioneel. Ik denk dat ons programma zwaarder is en zie ons, ondanks de koppositie, weer geen titel pakken. Die zie ik toch naar Eindhoven hebben. De vermoeidheid koste ons 2 jaar geleden de titel en PSV heeft op dat gebied meer ervaring.
ik vond psv toen stukken beter en stabieler.. je ziet nu de angst elke wedstrijd die je toen niet zag.. psv heeft ook az nog, dus tjah we gaan het zien.. ligt ook een beetje aan dinsdag denk ik..
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 15:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik vond psv toen stukken beter en stabieler.. je ziet nu de angst elke wedstrijd die je toen niet zag.. psv heeft ook az nog, dus tjah we gaan het zien.. ligt ook een beetje aan dinsdag denk ik..
Wanneer Ajax de beker wint, Feyenoord komende week wint van AZ, is AZ ook zeker. Spelen nergens voor dan
remco k
 remco k - zondag 14 april 2019 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanneer Ajax de beker wint, Feyenoord komende week wint van AZ, is AZ ook zeker. Spelen nergens voor dan
Zeker. Maar niemand wil dat de tegenstander kampioen wordt tegen ze.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 15 april 2019 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanneer Ajax de beker wint, Feyenoord komende week wint van AZ, is AZ ook zeker. Spelen nergens voor dan
Verschil is nu 5 punten met Utrecht. Als Feyenoord wint en Utrecht wint ook dan is het toch echt penibel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 15 april 2019 - 08:39   quote  deeplink  
Als als als!! Tja, we kennen allemaal niet in de toekomst kijken en zullen van weekend tot weekend moeten kijken! Wat wel opvalt is dat psv speelt zoals Ajax dat jarenlang heeft moeten doen. Als je als laatste van de 2 speelt ligt er enorme druk op, en verval je heel snel in je slechte spel als het even niet loopt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 15 april 2019 - 08:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2019 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - woensdag 17 april 2019 - 21:13   quote  deeplink  
10 minuten gespeeld bij City - Spurs. Stand 2-2.
Loetje
 Loetje - woensdag 17 april 2019 - 21:13   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd
Jaccio
 Jaccio - woensdag 17 april 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Bizar. Is dit een samenvatting of een live wedstrijd?
Loetje
 Loetje - woensdag 17 april 2019 - 21:23   quote  deeplink  
En 3-2
Eide
 Eide - woensdag 17 april 2019 - 22:19   quote  deeplink  
4-2 City.
Eide
 Eide - woensdag 17 april 2019 - 23:02   quote  deeplink  
Spurs is de tegenstander. Tottenham verloor 4-3 van City maar dus toch door. Goal van Sterling afgekeurd in zo'n beetje de laatste minuut.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2019 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 23:02 schreef Eide het volgende:
Spurs is de tegenstander. Tottenham verloor 4-3 van City maar dus toch door. Goal van Sterling afgekeurd in zo'n beetje de laatste minuut.
Terecht of onterecht afgekeurd. Ik moest onverwacht weg.
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 april 2019 - 07:54   quote  deeplink  
dikke fout eriksen ook.. kwam goed weg dat een doelpunt buitenspel was en afgekeurd werd
Jaccio
 Jaccio - donderdag 18 april 2019 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2019 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Terecht of onterecht afgekeurd. Ik moest onverwacht weg.
Door de VAR afgekeurd, dus wel terecht denk ik. Gek genoeg lieten ze het fragment niet terug zien tijdens de wedstrijd.
remco k
 remco k - donderdag 18 april 2019 - 10:02   quote  deeplink  
En dit is dus Guariola. Ik hou van deze eerlijkheid.

Guardiola wilde zijn teleurstelling desondanks niet op de VAR botvieren. "Ik ben groot voorstander van de VAR. De scheidsrechter kan een situatie niet altijd goed beoordelen en heeft daar hulp bij nodig. Uit de ene hoek leek het namelijk wel hands van Llorente en de andere hoek weer niet. Het is niet altijd makkelijk om te accepteren, maar het spel wordt er wel eerlijker van."
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 april 2019 - 12:20   quote  deeplink  
NU even iets anders, dat wedstrijdschema van Ajax. Ik zeg gewoon die bekerfinale verplaatsen naar het eind van de competitie. Ik vind het ook competitie vervalsing dat die bekerfinale gespeeld wordt voordat de competitie is afgelopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 14:17   quote  deeplink  
Ach, geen enkele verschuiving die de KNVB voorstelt kan op goedkeuring rekenen van welke andere club dan ook! Ze vinden allemaal de Europese punten belangrijk zodat ze zelf ook mee kunnen doen, maar zo snel ze even moeten inschikken voor een ander is het hek van de dam! Trieste figuren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 14:17   quote  deeplink  
Ach, geen enkele verschuiving die de KNVB voorstelt kan op goedkeuring rekenen van welke andere club dan ook! Ze vinden allemaal de Europese punten belangrijk zodat ze zelf ook mee kunnen doen, maar zo snel ze even moeten inschikken voor een ander is het hek van de dam! Trieste figuren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1415550