BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:13   quote  deeplink  
En ik geloof er ook in. Gewoon 1-4 daar. Let maar op.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Fener uit: 3-0
Vitesse uit: 4-1
Beker uit: 3-2
Feye uit: 2-0

Wat een kut indeling...
enough
 enough - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Behalve die calimero kakkerlak v. hanegem.
die lul zeikt en kijkt alleen nog maar naar ajax.
wat een kutmongool is dat zeg
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Fener uit: 3-0
Vitesse uit: 4-1
Beker uit: 3-2
Feye uit: 2-0

Wat een kut indeling...
Je bedoelt..
0-3
1-4
2-3
0-2
Toch??😉
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Van Hanegem is een Nog grotere lul dan Johan Derksen. Dat zegt genoeg.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:22 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Je bedoelt..
0-3
1-4
2-3
0-2
Toch??😉
Nee ik typte het zoals ik het verwacht helaas
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Behalve die calimero kakkerlak v. hanegem.
Van Hanegem? Wie is dat?? ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Van Hanegem? Wie is dat?? ;-)
Ouwe zeiksnol die ze in een verzorgingshuis niet eens willen hebben.
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ouwe zeiksnol die ze in een verzorgingshuis niet eens willen hebben.
Hahaha. Zijn bijnaam is niet voor niets "de kromme". Dat kwam niet door z'n passing, maar omdat hij zo krom lult ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Maar even serieus, die Van Hanegem, dat is toch gewoon gênant of niet soms. Die man die zet zich week na week volkomen voor lul in die column van hem. Het is dat dat anti-Ajax sentiment wel lekker bekt anders was hij natuurlijk al lang volkomen afgebrand uit alle hoeken.
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:45 schreef Eide het volgende:
Maar even serieus, die Van Hanegem, dat is toch gewoon gênant of niet soms. Die man die zet zich week na week volkomen voor lul in die column van hem. Het is dat dat anti-Ajax sentiment wel lekker bekt anders was hij natuurlijk al lang volkomen afgebrand uit alle hoeken.
Uiteraard heb je gelijk, Eide. Ik lees zijn "column" (eigenlijk kun je het geen column noemen, het is meer propaganda, dat nog eens volledig onwaar is ook...) hier op dit forum. Die man zou zich echt kapot moeten schamen. Zo ook het AD, een typische Feyenoord-krant, die hem de ruimte geeft om zijn partijdigheid te spuien en zo als medium ook volstrekt ongeloofwaardig wordt. In feite is die hele Van Hanegem een stakkertje. Een enkele keer mag hij aanschuiven aan de tafel bij Jeroen Pauw. Hij heeft niks, maar dan ook echte he-le-maal niks zinnigs te vertellen. Hij zit daar als een dom schaap te lachen en er komt niks normaals uit z'n bek. Ik vind hem een absolute domoor.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 20 oktober 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Fener uit: 3-0
Vitesse uit: 4-1
Beker uit: 3-2
Feye uit: 2-0

Wat een kut indeling...
Op basis waarvan...?
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 20 oktober 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 17:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Op basis waarvan...?
Op basis van altijd positief blijven denken. Negativiteit is nergens goed voor 😉
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 20 oktober 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee ik typte het zoals ik het verwacht helaas
Nee joh dat kan niet waar zijn toch😂
enough
 enough - dinsdag 20 oktober 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:15 schreef remco k het volgende:
ik zou niet weten waarom Feyenoord deze wedstrijd even gaat winnen, die spelen alles behalve goed voetbal en staan enkel en alleen zo hoog door foute beslissingen van de arbitrage..

Ajax speelt echt beter voetbal dan Feyenoord, en geeft veel minder weg dan de Rotterdammers..

Overigens zegt dat niets over deze wedstrijd aangezien die echt op zichzelf staat..

Ik ga voor een gestolen 0-1, dat zijn de lekkerste..
kan best wel weer uitkomen remco.
met de beker zal van rijn wel weer mee mogen doen.
zou heerlijk zijn
Eide
 Eide - dinsdag 20 oktober 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Zeker de eerste 3 wedstrijden van het seizoen had feyenoord de punten toch vooral aan de arbitrage te danken.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ik, maar hij moet zijn kontvriendjes van de rivaal te vriend houden. Let wel, straks komt hij weer dat hij vele Ajax-supporters heeft gesproken die het ook een rode kaart vonden. Zo voorspelbaar.
Hahaha dat argument gebruikt hij inderdaad wel vaak.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 oktober 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 15:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, maar in principe is elke voetbalsupporter uiterst selectief in de "eerlijkheid" naar voor- en nadeel ten aanzien van z'n eigen club.
Deels je moet sitiuaties toch ook objectief kunnen beoordelen.
Na heeft de één daar iets meer moeite mee dan de ander. Praat maar eens met de gemiddelde Utreg supporter die zien hele andere wedstrijden als ze tegen ons gespeeld hebben.
Maar een kopstoot, Bewuste elleboog of naar iemand zijn gezicht graaien/slaan zijn toch weer anders dan in een duel de grens opzoeken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 oktober 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 18:34 schreef Eide het volgende:
Zeker de eerste 3 wedstrijden van het seizoen had feyenoord de punten toch vooral aan de arbitrage te danken.
Klopt en meestal gebeurt dit in de kuip het publiek stuurt de wedstrijd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 oktober 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 19:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt en meestal gebeurt dit in de kuip het publiek stuurt de wedstrijd.
Tuurlijk...Feijenoorders zeggen dat de KNVB dat doet en jullie zeggen dat het publiek het doet...wat een bullshit.
Overtuigend winnen is het enige antwoord ....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 19:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tuurlijk...Feijenoorders zeggen dat de KNVB dat doet en jullie zeggen dat het publiek het doet...wat een bullshit.
Overtuigend winnen is het enige antwoord ....
Als jou het niet opvalt wil niet zeggen dat het niet zo is.
Scheidsrechters/grensrechters staan in de Kuip echt wel onder een andere druk dan bij een Excelsior tegen Roda.. Maar goed het enige antwoord is inderdaad overtuigend winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 20:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als jou het niet opvalt wil niet zeggen dat het niet zo is.
Scheidsrechters/grensrechters staan in de Kuip echt wel onder een andere druk dan bij een Excelsior tegen Roda.. Maar goed het enige antwoord is inderdaad overtuigend winnen.
Tuurlijk valt het mij op...elke willekeurige wedstrijd.
De arbitrage in Nederland is gewoon bagger....ligt niet aan de Kuip, Arena, supporters of wat dan ook...zelfs Kuipers ontkomt er niet aan.

Huur bij de klassiekers lekker en engelse scheids....zou je zien dat je een veel leukere wedstrijd krijgt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 16:12 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik hoop dat we ze vernederen zodat ze de rest van het seizoen hun muil houden!
hahahaha :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hahahaha :)
Verdwaald ouwe ....:-)
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tuurlijk valt het mij op...elke willekeurige wedstrijd.
De arbitrage in Nederland is gewoon bagger....ligt niet aan de Kuip, Arena, supporters of wat dan ook...zelfs Kuipers ontkomt er niet aan.

Huur bij de klassiekers lekker en engelse scheids....zou je zien dat je een veel leukere wedstrijd krijgt
Kijk de harde cijfers er maar op na. Feyenoord word meer bevoordeeld dan welke andere club dan ook..
Brandje
 Brandje - woensdag 21 oktober 2015 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de harde cijfers er maar op na. Feyenoord word meer bevoordeeld dan welke andere club dan ook..
De laatste jaren sowieso. Vooral die Turk is daar een ster in.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 oktober 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 20:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als jou het niet opvalt wil niet zeggen dat het niet zo is.
Scheidsrechters/grensrechters staan in de Kuip echt wel onder een andere druk dan bij een Excelsior tegen Roda.. Maar goed het enige antwoord is inderdaad overtuigend winnen.
Leuk dat verhaal elke keer over die kuip maar kijk eens naar Cambuur en de Graafschap uit. Dat zijn zeker 4 en misschien wel 6 extra punten puur door de arbitrage. Daarbij komt zo'n club daardoor in een flow in plaats van het deksel op de neus.
Nee het havenvolk heeft niet te klagen.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 oktober 2015 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tuurlijk valt het mij op...elke willekeurige wedstrijd.
De arbitrage in Nederland is gewoon bagger....ligt niet aan de Kuip, Arena, supporters of wat dan ook...zelfs Kuipers ontkomt er niet aan.

Huur bij de klassiekers lekker en engelse scheids....zou je zien dat je een veel leukere wedstrijd krijgt
Maar neem elke willekeurige Engelse scheidsrechter in Europa en ze fluiten daar net zo lamlendig.
Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Begin dit seizoen 3 keer gematst door de arbitrage. 3x keer voor de tuchtcommissie en vrijgesproken. Als ze ergens niet over mogen klagen in rotterdam is het de KNVB.
p111
 p111 - woensdag 21 oktober 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Nou hoor je die debiel van een van Hanegem niet die kwijl van een Kramer is al twee jaar aan het slaan/schoppen en nog wordt die gozer met zijn nsb kop vrijgesproken hoeveel aanwijzingen zijn er niet dat de KNVB die kakkerlakken op plaats een willen hebben.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 oktober 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 10:57 schreef Eide het volgende:
Begin dit seizoen 3 keer gematst door de arbitrage. 3x keer voor de tuchtcommissie en vrijgesproken. Als ze ergens niet over mogen klagen in rotterdam is het de KNVB.
Las net een stukje over die van Benthem. Die was er al in de tijd van Van Hooydonk. De beste man gaat elke keer opzoek om onder de regels uit te koken en zodoende vrijspraak te krijgen. Dan ben je in mijn ogen als club verkeerd bezig en juich je juist onsportief gedrag toe want de advocaat lult je er wel weer uit.
Kijk Ajax schorstte Suarez destijds ook meteen nadat hij Bakkal had gebeten. Bij fnoord zouden ze advocaat erop zetten en voor vrijspraak gaan. Prima voorbeeld voor de jeugd.

Wat zou het toch mooi zijn als die Kramer tegen Az een dubbele beenbreuk oploopt. Dat zou pas Karma zijn.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 oktober 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 10:57 schreef Eide het volgende:
Begin dit seizoen 3 keer gematst door de arbitrage. 3x keer voor de tuchtcommissie en vrijgesproken. Als ze ergens niet over mogen klagen in rotterdam is het de KNVB.
Die aanklagers/scheidsrechters doen hun werk ook niet goed. Kijk als Elia/Kazim en Kramer worden vrijgesproken dan doet die aanklager zijn werk ook niet goed en worden de aanklachten niet goed ingevuld.
Ik vind wel dat een club dan een spelers alsnog moet schorsen. Je hebt niet geslagen maar wel iemand in zijn gezicht geduwd dus je wordt vrijgesproken..Man man wat een systeem
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 oktober 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 11:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die aanklagers/scheidsrechters doen hun werk ook niet goed. Kijk als Elia/Kazim en Kramer worden vrijgesproken dan doet die aanklager zijn werk ook niet goed en worden de aanklachten niet goed ingevuld.
Ik vind wel dat een club dan een spelers alsnog moet schorsen. Je hebt niet geslagen maar wel iemand in zijn gezicht geduwd dus je wordt vrijgesproken..Man man wat een systeem
Wat hij ook deed duwen/slaan of wat dan ook je zag gewoon dat het een actie uit frustratie was. Vind dan dat als je jezelf niet kan gedragen/beheersen dat je best een weekje op de tribune mag plaatsnemen. Het mag toch wel bewezen zijn dat het uitermate onsportief gedrag is.De rede dat Karsdorp en Elia vrijuit gaan vind ik nog erger.
soccer
 soccer - woensdag 21 oktober 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 11:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Las net een stukje over die van Benthem. Die was er al in de tijd van Van Hooydonk. De beste man gaat elke keer opzoek om onder de regels uit te koken en zodoende vrijspraak te krijgen. Dan ben je in mijn ogen als club verkeerd bezig en juich je juist onsportief gedrag toe want de advocaat lult je er wel weer uit.
Kijk Ajax schorstte Suarez destijds ook meteen nadat hij Bakkal had gebeten. Bij fnoord zouden ze advocaat erop zetten en voor vrijspraak gaan. Prima voorbeeld voor de jeugd.

Wat zou het toch mooi zijn als die Kramer tegen Az een dubbele beenbreuk oploopt. Dat zou pas Karma zijn.
Ze konden Suarez makkelijk schorsen de onderhandelingen met Liverpool waren al bezig;-).
Tegen vertonghen zeiden ze alleen maar foei nadat hij met een zatte kop had staan te zingen. Voorbeeld voor de jeugd heb je het toch over.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 oktober 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 12:38 schreef soccer het volgende:

[..]

Ze konden Suarez makkelijk schorsen de onderhandelingen met Liverpool waren al bezig;-).
Tegen vertonghen zeiden ze alleen maar foei nadat hij met een zatte kop had staan te zingen. Voorbeeld voor de jeugd heb je het toch over.
Ging Ajax in beroep tegen de schorsing van verthongen?? Nope. Dus je vergelijking gaat helaas niet op.
Daarbij schorstte Ajax Suarez op 22 november en ging hij pas 28-01 het jaar erop naar Liverpool dus daar zat ruim twee maanden tussen. Wederom een zeer dom vergelijk.
Dus komop knulletje. Nog meer van de domme vergelijkingen.
VVout
 VVout - woensdag 21 oktober 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Heeft helemaal niets met provoceren te maken, maar om de overdreven provocerende reactie tegen Kramer een weinig te relativeren. Ik geloof dat de provocatie uitgelokt wordt van julie zijde hoor, kan het namelijk niet echt objectief meer vinden dit. Maar waarschijnlijk zal er al weer een melding gemaakt worden, objectiviteit is niet de sterkste kant hier.
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:21 schreef VVout het volgende:
Heeft helemaal niets met provoceren te maken, maar om de overdreven provocerende reactie tegen Kramer een weinig te relativeren. Ik geloof dat de provocatie uitgelokt wordt van julie zijde hoor, kan het namelijk niet echt objectief meer vinden dit. Maar waarschijnlijk zal er al weer een melding gemaakt worden, objectiviteit is niet de sterkste kant hier.
Ach kerel, zowel Elia als Kramer worden vrijgesproken op een vormfout of soort van vormfout.. dat is toch niet normaal.. Je snapt zelf dat ze beiden een schorsing verdienen..

En ja, in mijn optiek zou ook Bazoer geschorst moeten worden voor zijn actie..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 oktober 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:21 schreef VVout het volgende:
Heeft helemaal niets met provoceren te maken, maar om de overdreven provocerende reactie tegen Kramer een weinig te relativeren. Ik geloof dat de provocatie uitgelokt wordt van julie zijde hoor, kan het namelijk niet echt objectief meer vinden dit. Maar waarschijnlijk zal er al weer een melding gemaakt worden, objectiviteit is niet de sterkste kant hier.
Jawel hoor...maar om daarom elkaar op de zak te trappen gaat mij te ver...over Locadia de koppensneller hoor je niks.
Het is inherent aan de 2 grootste clubs van Nederland dat er over en weer gebromd word...zeker in deze periode....maar elkaar weren hoeft van mij niet.

Weer en weder woord moet juist kunnen op het forum....het is al erg genoeg dat we elkaars wedstrijden niet meer mogen bezoeken...maar goed ik ben 52 en heb andere tijden meegemaakt....ik ben geen doorgesnoven puber en heb nooit wapens mee gebracht naar een wedstrijd.

Ajax en Feijenoord zijn de grootste clubs van Nederland....met de grootste achterban.

Over een aantal jaar strijden wij zij aan zij.....om onze normen en waarden en kinderen te verdedigen ga daar maar eens over nadenken
Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:21 schreef VVout het volgende:
objectiviteit is niet de sterkste kant hier.
En bij jullie wel dan? Ga even ergens anders schijnheilig lopen doen.

En als je eerlijkheid en objectiviteit zo belangrijk vindt: wees dan eens een held en zeg tegen die KNJB dwazen bij jullie eens dat je dit seizoen alles behalve te klagen hebt over de KNVB. En tot die tijd heb je niet bepaald recht van spreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 oktober 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:04 schreef Eide het volgende:

[..]

En bij jullie wel dan? Ga even ergens anders schijnheilig lopen doen.

En als je eerlijkheid en objectiviteit zo belangrijk vindt: wees dan eens een held en zeg tegen die KNJB dwazen bij jullie eens dat je dit seizoen alles behalve te klagen hebt over de KNVB. En tot die tijd heb je niet bepaald recht van spreken.
Je kan ook Boudewijn vragen om alle bannen er weer op te gooien....ik heb er 1 voor 3 jaar gehad....ben je van alle gezeik af...is dat dan de oplossing ??

Wij niet bij hun en zij niet bij ons....wat een gelul zeg
soccer
 soccer - woensdag 21 oktober 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 12:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ging Ajax in beroep tegen de schorsing van verthongen?? Nope. Dus je vergelijking gaat helaas niet op.
Daarbij schorstte Ajax Suarez op 22 november en ging hij pas 28-01 het jaar erop naar Liverpool dus daar zat ruim twee maanden tussen. Wederom een zeer dom vergelijk.
Dus komop knulletje. Nog meer van de domme vergelijkingen.
Ik hoop werkelijk dat je niet zo dom bent dat je niet begrijpt dat de schorsing van Suarez gewoon een symbolische straf was. Verder denk je echt dat Ajax niet in beroep gaat als ze denken dat ze een straf kwijtgescholden of vermindert kunnen krijgen?
Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je kan ook Boudewijn vragen om alle bannen er weer op te gooien....ik heb er 1 voor 3 jaar gehad....ben je van alle gezeik af...is dat dan de oplossing ??

Wij niet bij hun en zij niet bij ons....wat een gelul zeg
Daar zal ik niet snel om vragen. Maar in periode als deze moet je niet komen zaniken of het heilig boontje lopen uithangen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 oktober 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar zal ik niet snel om vragen. Maar in periode als deze moet je niet komen zaniken of het heilig boontje lopen uithangen.
Ik vind het juist wel grappig....bijdehand terug lullen...elkaar opnaaien....maar op match day je bek houwen....maar goed zo ben ik
Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel grappig....bijdehand terug lullen...elkaar opnaaien....maar op match day je bek houwen....maar goed zo ben ik
Daar hebben we dan een algemeen deel voor.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 oktober 2015 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:21 schreef VVout het volgende:
Heeft helemaal niets met provoceren te maken, maar om de overdreven provocerende reactie tegen Kramer een weinig te relativeren. Ik geloof dat de provocatie uitgelokt wordt van julie zijde hoor, kan het namelijk niet echt objectief meer vinden dit. Maar waarschijnlijk zal er al weer een melding gemaakt worden, objectiviteit is niet de sterkste kant hier.
Tja provoceren tegen Kramer op ons eigen forum?
Val jullie er niet mee lastig op die van jullie hoor..
Kramer is gewoon een onsportief mannetje en dat beoordeel ik niet op 1 wedstrijd en zelfs niet omdat hij bij Feyenoord speelt. Bij Ado vond ik dat ook al.
Gebruikt ellebogen, loopt Door op keepers en zit nu ook aan anderen hun gezicht.
Vind hem na Kazim de onsportiefste.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2015 - 09:19   quote  deeplink  
Het zijn maar KUT KAKKERLAKKEN!!!

En waag het nog eens deze reactie te verwijderen Boudewijn! Wij zitten hier op ons eigen forum en als ik dat wil roepen dan doe ik dat! Of ga je nu alles doorlopen (zowel bij ons als bij hun) of het wel door de beugel kan? Dan denk ik dat je er een dagtaak aan hebt!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - donderdag 22 oktober 2015 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:25 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik hoop werkelijk dat je niet zo dom bent dat je niet begrijpt dat de schorsing van Suarez gewoon een symbolische straf was. Verder denk je echt dat Ajax niet in beroep gaat als ze denken dat ze een straf kwijtgescholden of vermindert kunnen krijgen?
Beste jongen..Liverpool meldde zich voor het eerst achter de rug om van Ajax in december en pas eind januari werd de deal rond gemaakt. Iets beter opletten dus.
Wat jij denkt vind ik totaal onbelangrijk. Feit is dat Ajax niet in beroep ging. Klaar dus totaal niet te vergelijken.
soccer
 soccer - donderdag 22 oktober 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 09:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste jongen..Liverpool meldde zich voor het eerst achter de rug om van Ajax in december en pas eind januari werd de deal rond gemaakt. Iets beter opletten dus.
Wat jij denkt vind ik totaal onbelangrijk. Feit is dat Ajax niet in beroep ging. Klaar dus totaal niet te vergelijken.
Speler eerst schorsen voor wangedrag op het veld en de dag erna opstellen. Dus een symbolische straf en van totaal geen waarde.

Ik schreef niet wat ik denk . Ik vroeg of jij denkt dat Ajax niet in beroep zou gaan als ze denken dat ze strafvermindering of kwijtschelding zouden kunnen krijgen.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:35 schreef soccer het volgende:

[..]

Speler eerst schorsen voor wangedrag op het veld en de dag erna opstellen. Dus een symbolische straf en van totaal geen waarde.

Ik schreef niet wat ik denk . Ik vroeg of jij denkt dat Ajax niet in beroep zou gaan als ze denken dat ze strafvermindering of kwijtschelding zouden kunnen krijgen.
Geldt ook voor jou
Eide
 Eide - donderdag 22 oktober 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Och, daar heb je die moraalridder ook weer. Jij had toch iets over handen thuis houden en voorbeeldfunctie? Zal nu wel weer anders zijn nu het een speler van jullie betreft, net als toen met Kazim. Hypocriete blaaskaak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!









0.0102369