BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 27 oktober 2015 - 09:53   quote  deeplink  
Ik ben er van overtuigd dat Ajax de beker het minst belangrijk vind om al die gassies niet compleet kapot te laten gaan met 2 wedstrijden per week gaat Frank keuzes maken en verwacht ik een B elftal met de Boer van Rijn en v/d Hoorn achterin en midv/Bazoer/Gudelj en Sinkgraven en voorin Younes/Fischer/Schone.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 08:56 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch vind ik dat in de praktijk meevallen. Klaassen komt nu minder op de flank te spelen als voorheen maar verder is Ajax in balbezit toch echt actief met 2 aanvallende ingestelde middenvelders. Klaassen staat dan alleen dieper en centraler in vergelijking met vorig seizoen en Bazoer is vrijer in het positie kiezen, maar het blijft een systeem met 2 aanvallende middenvelders in balbezit met Gudelj in een controlerende rol daarachter.

En dus vind ik het vooral een verandering in de dynamiek op het middenveld, want Klaassen moet toch ook die linkerzijde wat bestrijken (Bazoer speelt hoofdzakelijk aan de rechterzijde). Als het zou moeten uittekenen in een opstelling lijkt het inderdaad heel anders, maar de daadwerkelijke uitvoering vind ik niet radicaal anders als vorig seizoen.
Sorry, maar dat is dan toch een hele andere invulling..
Eide
 Eide - dinsdag 27 oktober 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is dan toch een hele andere invulling..
In de daadwerkelijke uitvoering vind ik dat wel meevallen.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 11:00 schreef Eide het volgende:

[..]

In de daadwerkelijke uitvoering vind ik dat wel meevallen.
Oke prima, meningen verschillen..
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 27 oktober 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:21 schreef VVout het volgende:
Heeft helemaal niets met provoceren te maken, maar om de overdreven provocerende reactie tegen Kramer een weinig te relativeren. Ik geloof dat de provocatie uitgelokt wordt van julie zijde hoor, kan het namelijk niet echt objectief meer vinden dit. Maar waarschijnlijk zal er al weer een melding gemaakt worden, objectiviteit is niet de sterkste kant hier.
Wat een droeftoeter ben je ook hè? Alsof ze bij jullie zo lekker objectief zijn.
Brandje
 Brandje - dinsdag 27 oktober 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Zo de spanning begint toch wel te komen. Blijft toch DE Klassieker. Morgen lekker in mijn oude stamkroegie in Apeldoorn kijken. Mooi man 60% is voor 010 en 40% voor Ajax. Tijdens de wedstrijd gaat het er echt op onderling met af en toe een klein opstootje maar na de wedstrijd is alles weer goed. Hen donderdag vrij genomen dus ga vol gas morgen:)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 oktober 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 09:53 schreef p111 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Ajax de beker het minst belangrijk vind om al die gassies niet compleet kapot te laten gaan met 2 wedstrijden per week gaat Frank keuzes maken en verwacht ik een B elftal met de Boer van Rijn en v/d Hoorn achterin en midv/Bazoer/Gudelj en Sinkgraven en voorin Younes/Fischer/Schone.
Niet eens zo slecht hoor..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 oktober 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 13:24 schreef Brandje het volgende:
Zo de spanning begint toch wel te komen. Blijft toch DE Klassieker. Morgen lekker in mijn oude stamkroegie in Apeldoorn kijken. Mooi man 60% is voor 010 en 40% voor Ajax. Tijdens de wedstrijd gaat het er echt op onderling met af en toe een klein opstootje maar na de wedstrijd is alles weer goed. Hen donderdag vrij genomen dus ga vol gas morgen:)
Veel plezier! Heb er ook wel zin in blijft inderdaad de enige topper. Feyenoord is in goede doen, Ajax heeft met Vitesse ook laten zien dat ze de strijd aan kunnen gaan.
Jammer dat er geen uitpubliek bij mag zijn maar verwacht een spannende pot.
Brandje
 Brandje - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Geen Riedewald morgen. Krijgt rust. Pffffffff lekker De Boer.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Riedewald er niet bij. Verwacht Van der Hoorn en anders Viergever daar. Heitinga zou wel eens een keer leuk zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:26 schreef Brandje het volgende:
Geen Riedewald morgen. Krijgt rust. Pffffffff lekker De Boer.
Onbegrijpelijk, doe dat lekker dit weekend.. Maar niet in de belangrijkste en moeilijkste wedstrijd van de beker..
Brandje
 Brandje - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk, doe dat lekker dit weekend.. Maar niet in de belangrijkste en moeilijkste wedstrijd van de beker..
Niks aan toe te voegen. We spelen voor de fans een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar maar ook de spelers willen deze wedstrijden graag spelen en hij gaat gewoon spelers sparen en dat terwijl je het weekend Roda THUIS krijgt. Man man.

Ach ja. Zo heeft hij vast een excuus klaar liggen als we verliezen. GVD de beker winnen is directe plaatsing groepsfase EL. Is echt wel belangrijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:28 schreef Loetje het volgende:
Riedewald er niet bij. Verwacht Van der Hoorn en anders Viergever daar. Heitinga zou wel eens een keer leuk zijn.
Aub geen Viergever. Die kan beter met de vrouwen meedoen want hij speelt ook altijd als een wijf. Gewoon Heitinga opstellen. Die weet wat er gevraagd wordt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Aub geen Viergever. Die kan beter met de vrouwen meedoen want hij speelt ook altijd als een wijf. Gewoon Heitinga opstellen. Die weet wat er gevraagd wordt.
Vind ik ook. Maar zie Frank er wel voor aan hoor
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Aub geen Viergever. Die kan beter met de vrouwen meedoen want hij speelt ook altijd als een wijf. Gewoon Heitinga opstellen. Die weet wat er gevraagd wordt.
Gaat niet gebeuren hoor. vd Hoorn gaat spelen, daarom viel die ook in afgelopen weekend.. Dat wordt ons wapen tegen Kramer..

Lekker jezelf aanpassen aan de tegenstander..
Eide
 Eide - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Ik zou gewoon Veltman op Kramer zetten. Joel is goed in vorm en als mandekker meer dan uitstekend. Dat is wat je nodig hebt tegen een mannetje als Kramer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 27 oktober 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 18:09 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Op basis van altijd positief blijven denken. Negativiteit is nergens goed voor 😉
Nee dit is gewoon wat ik dacht VOOR de wedstrijden gespeeld werden, dat is iets anders als je team afzeiken tijdens de wedstrijd en alleen maar negatieve dingen roepen op elke speler en trainer.
enough
 enough - dinsdag 27 oktober 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 13:24 schreef Brandje het volgende:
Zo de spanning begint toch wel te komen. Blijft toch DE Klassieker. Morgen lekker in mijn oude stamkroegie in Apeldoorn kijken. Mooi man 60% is voor 010 en 40% voor Ajax. Tijdens de wedstrijd gaat het er echt op onderling met af en toe een klein opstootje maar na de wedstrijd is alles weer goed. Hen donderdag vrij genomen dus ga vol gas morgen:)
zeer en zeer prettige avond toegewenst;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren hoor. vd Hoorn gaat spelen, daarom viel die ook in afgelopen weekend.. Dat wordt ons wapen tegen Kramer..

Lekker jezelf aanpassen aan de tegenstander..
Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank...
Heb er steeds meer zin in.. De enige wedstrijd waar je nog echt naar toe leeft.
De lekkerste wedstrijd om te winnen en vooral in de Kuip(mooi 2x dit seizoen).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:49 schreef Eide het volgende:
Ik zou gewoon Veltman op Kramer zetten. Joel is goed in vorm en als mandekker meer dan uitstekend. Dat is wat je nodig hebt tegen een mannetje als Kramer.
Kramer neigt iets van rechts te komen...dus een lcv hoort hem dan af te stoppen...van der Hoorn voor Riedewalt is gezien zijn lengte de juiste keuze...je zag het tegen Fenerbahce, toen zij met die lange spits kwamen voor van Persie had de Boer direct in moeten grijpen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb er steeds meer zin in.. De enige wedstrijd waar je nog echt naar toe leeft.
De lekkerste wedstrijd om te winnen en vooral in de Kuip(mooi 2x dit seizoen).
Zeker weten Hummel, kijken of ze tegen de druk bestand zijn...ohhh ik hoop het zo...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank...
Ik zou Badr Hari erop zetten Sjakie....zijn we gelijk van 2 misselijke kereltjes af
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Whahaha Narreke, maar dat is ook weer zo'n gestoorde mafketel...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Whahaha Narreke, maar dat is ook weer zo'n gestoorde mafketel...
Daarom.... laat Kramer die maar een "duwtje" geven >>> tuchtcommissie >>>klaar ;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten Hummel, kijken of ze tegen de druk bestand zijn...ohhh ik hoop het zo...
Competitie vind ik belangrijker maar dit is inderdaad een mooie test om te zien waar we staan!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Whahahahaa...laten we het maar voetballend oplossen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Whahahahaa...laten we het maar voetballend oplossen...
Hehehe...gaan we ook doen gap...v/d Hoorn prima...beetje onderschatte speler vind ik dat...geef hem de kans
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:37   quote  deeplink  
En weer liggen wij op 1 lijn narreke...Als je vander Hoorn laat spelen vreet hij die Kramer op, deze jongen wil zich laten gelden...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En weer liggen wij op 1 lijn narreke...Als je vander Hoorn laat spelen vreet hij die Kramer op, deze jongen wil zich laten gelden...
....en is bij corners van ons bloedlink....ik mag die gozer wel
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank...
We hebben inderdaad een goede bank.. Maar Veltman en Riedewald hebben wel meer lange jongens uitgeschakeld..

Ik zie liever een speler zoals Riedewald die ook doordekt als er over de grond gespeeld wordt, want dat is toch wel het spel van Feyenoord..
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe...gaan we ook doen gap...v/d Hoorn prima...beetje onderschatte speler vind ik dat...geef hem de kans
Dat ie onderschat is ben ik helemaal met je eens.. Heeft helaas voor hem een trainer die heel erg lang vasthoud aan bepaalde spelers..
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben inderdaad een goede bank.. Maar Veltman en Riedewald hebben wel meer lange jongens uitgeschakeld..

Ik zie liever een speler zoals Riedewald die ook doordekt als er over de grond gespeeld wordt, want dat is toch wel het spel van Feyenoord..
Daarom had ik liever Heitinga gehad. Wat ik van hem altijd gezien heb is dat hij dat meer dan prima kan.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op tuesday 27 october 2015 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom had ik liever Heitinga gehad. Wat ik van hem altijd gezien heb is dat hij dat meer dan prima kan.
Ik had liever gezien dat de Boer gewoon het centrum had laten staan..
Brandje
 Brandje - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Competitie vind ik belangrijker maar dit is inderdaad een mooie test om te zien waar we staan!
Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had liever gezien dat de Boer gewoon het centrum had laten staan..
Dat had ik eigenlijk wel verwacht van te voren trouwens. Maar als alternatief vind ik Heitinga een betere optie op basis van zijn verleden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt.
Ben ik het wel mee eens Brandje...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:40   quote  deeplink  
HET ZIJN MAAR KUT-KAKKERLAKKEN!!!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt.
Zaterdag!
Maar verder ben ik het geheel met je eens. Dit zijn wedstrijden van de supporters!
ZerauS
 ZerauS - woensdag 28 oktober 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
HET ZIJN MAAR KUT-KAKKERLAKKEN!!!!
😂😂😂😂
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 oktober 2015 - 11:49   quote  deeplink  
De boer zegt tegen Ajax tv dat hij de beste opstelling neerzet. Uitgezonderd de keeper, riedewald en klaassen
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Joh..
Pietje
 Pietje - woensdag 28 oktober 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt.
Dat is ook precies mijn mening en dat heb ik ook al eens geschreven. Ongelooflijk. Ik vermoed ook, dat de gepasseerde spelers niet blij zijn, want de Klassieker wil je spelen. ALTIJD!
Eide
 Eide - woensdag 28 oktober 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens Brandje.

De enige reden die ik terecht zou vinden voor het sparen van spelers is als iemand als Riedewald tegen een overbelasting aan zit bijvoorbeeld. Dan snap ik die keuze wel, maar dan nog kan je dan beter iemand sparen tegen Roda als tegen de aartsrivaal.
Brandje
 Brandje - woensdag 28 oktober 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 12:02 schreef Eide het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Brandje.

De enige reden die ik terecht zou vinden voor het sparen van spelers is als iemand als Riedewald tegen een overbelasting aan zit bijvoorbeeld. Dan snap ik die keuze wel, maar dan nog kan je dan beter iemand sparen tegen Roda als tegen de aartsrivaal.
Ach ik geloof nooit zo in dat overbelasten. Zondag gespeeld en drie dagen later weer voetballen. Sorry hoor maar hebben we het over. Laat iemand dan een training overslaan of een training met Van Dordt.
Eide
 Eide - woensdag 28 oktober 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Overbelasting als in spieren of gewrichten overbelasten. En geloof mij, daar is dan weer niet zo veel voor nodig. Overtrainen vind ik een onzinverhaaltje. Maar overbelastingen kunnen al optreden door wandelen op het verkeerde schoeisel, daar hoeft je niet eens heel veel of hard voor te trainen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 28 oktober 2015 - 12:34   quote  deeplink  
1-2
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 28 oktober 2015 - 12:54   quote  deeplink  
3-0
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 28 oktober 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Das mijn angst gevoel op dit moment
Pietje
 Pietje - woensdag 28 oktober 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 12:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Das mijn angst gevoel op dit moment
En jij wordt hier geroemd om je positieve instelling... ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!









0.0122888