BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:43 schreef Loetje het volgende:
Overigens, Viergever en Van der Hoorn was niet top voor rust. Maar na de pauze wel beide een puike pot hoor.
Feyenoord speelde ajax met die achterlijke lange ballen wel in de kaart. Mikey verloor na rust geen kopduel.
We hebben gewonnen en dat is fantastisch maar toch hadden we ze weer ouderwets kunnen en moeten vernederen. Fisher een paar keer ongelukkig. Laat ik hey maar zo noemen en die pingel natuurlijk. Begin toch mijn menig over Gudelj aan het veranderen. Als je onder druk staat heb je echt wat aan hem maar vandaag bijzonder weinig.
Eide
 Eide - zondag 07 februari 2016 - 14:57   quote  deeplink  
Mee kunnen pakken. Ik vond Ajax een stuk beter zonder dat het echt goed was. Wel veel strijd gezien en geen moment verslapt. Veltman speelde een hele goede pot. Younes heel belangrijk. Bezoek en Klaassen samen goed. En een lansje breken voor El Ghazi, vulde het als spits goed in.

Het belangrijkste zijn 3 dik verdiende punten, en eindelijk eens een goede prestatie in een wedstrijd waar veel druk op staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 07 februari 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Feyenoord speelde ajax met die achterlijke lange ballen wel in de kaart. Mikey verloor na rust geen kopduel.
We hebben gewonnen en dat is fantastisch maar toch hadden we ze weer ouderwets kunnen en moeten vernederen. Fisher een paar keer ongelukkig. Laat ik hey maar zo noemen en die pingel natuurlijk. Begin toch mijn menig over Gudelj aan het veranderen. Als je onder druk staat heb je echt wat aan hem maar vandaag bijzonder weinig.
De voorhoede is ook het grootste probleem vind ik bij ons. Verdediging zal moeten wennen na de blessures. Ajax kan nog zo goed spelen, maar voorin wordt niet 1 bal vastgehouden en daardoor is het zo lastig om de druk er op te houden. Daar ligt echt het probleem.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 07 februari 2016 - 15:01   quote  deeplink  
1ste helft was leuk om te zien, komt voornamelijk dat beide teams niet de controle hadden. Daardoor heb je een open wedstrijd, dat is altijd leuk om te zien.

2de helft is feyenoord in het begin te veel naar achteren gaan lopen en kwamen op een gegeven moment er niet meer uit. Logisch vervolg is dat Ajax dan scoort.
Vervolgens gooit feyenoord zijn formatie om en gaat met een aanvallende formatie spelen. Ajax liet vervolgens feyenoord te lang in de wedstrijd.

Klaassen, Schone speelde beide een geweldige pot.
Veltman laat gewoon zien dat verdedigen, het aller belangrijkst is voor een verdediger. Dat zie je aan tete en nu aan veltman.
Top!!
Eide
 Eide - zondag 07 februari 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Ik lees trouwens dat de dader van die lugubere pop al is opgepakt.
pth
 pth - zondag 07 februari 2016 - 15:03   quote  deeplink  
Gelukkig lijken ze dat lulletje die een pop van Vermeer op dacht te moeten hangen al te pakken te hebben. Levenslang stadionverbod is toch wel het minste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door pth --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 07 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
Ik weet dat in Nederland mensen rondlopen, die niet helemaal 100% zijn.

Ik weet dat het heel raar zou zijn dat zulke mensen alleen niet bij Ajax zouden zitten.

Zo heb je dus 'supporters' die geluiden gaan maken als zwarte tegenspeler aan de bal is.
Zo heb je dus 'supporters' die spelers thuis opzoeken en dan gaan bedreigen, alsof hij daardoor beter gaat voetballen.
En zo heb je dus ook vandaag weer gezien, Pop met een shirt van vermeer aan en die oplaten hangen aan een strop.

Hoe ziek kan een mens zijn en waarvoor doe je zoiets, alsof vermeer vanaf die afstand dat kan lezen. alsof hij überhaupt er naar gekeken heeft.

Ik hoop dat Ajax het hele vak 410 leeg laat. Dan maar een stadion zonder sfeer, dat ligt dan meer aan de Ajax supporter, dat het sfeer moet komen van zulke debielen.

Het vak 410 kan onder de straf uitkomen als ze zelf aangeven wie daar verantwoordelijk voor is, anders komen ze er gewoon niet meer in!
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:02 schreef Eide het volgende:
Ik lees trouwens dat de dader van die lugubere pop al is opgepakt.
Die pop bleek toch een persoon te zijn.

Carnaval in de arena.;-)

oja je had toch gelijk met Gudelj op scherp.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 februari 2016 - 15:21   quote  deeplink  
De dader is opgepakt en heeft een stadionverbod gekregen. Ook wordt hij strafrechterlijk vervolgd.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 februari 2016 - 15:22   quote  deeplink  
3 punten in de knip en naar utreg-psv kijken ;-)
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:02 schreef Eide het volgende:
Ik lees trouwens dat de dader van die lugubere pop al is opgepakt.
Ik vind het allemaal weet zo zwaar overdreven. De dader is gepakt en mag een lange tijd het stadion niet meer in. Prima toch maar oh wat zijn we toch weer in shock allemaal. Fans doen alles om de tegenstander te shockeren. Net als wat de Ado fans deden tov Bazoer. Het is allemaal niet zo persoonlijk bedoeld als dat we denken.

Zo nu naar de schoonfamilie in Vlaardingen. Heb een verjaardag daar en volgens mij ga ik mij daar best vermaken denk ik zo.
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal weet zo zwaar overdreven. De dader is gepakt en mag een lange tijd het stadion niet meer in. Prima toch maar oh wat zijn we toch weer in shock allemaal. Fans doen alles om de tegenstander te shockeren. Net als wat de Ado fans deden tov Bazoer. Het is allemaal niet zo persoonlijk bedoeld als dat we denken.

Zo nu naar de schoonfamilie in Vlaardingen. Heb een verjaardag daar en volgens mij ga ik mij daar best vermaken denk ik zo.
HAhahahah....

Prettige tijd daar gap .;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 februari 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Lekkere wedstrijd in de ArenA en een goede sfeer. 3 punten zijn in de pocket! En verrader ........... ach tja geen woorden aan hem vuil maken!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 februari 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Feyenooit heeft ook een nieuwe shirtsponsor:

hOPELoos
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 februari 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal weet zo zwaar overdreven. De dader is gepakt en mag een lange tijd het stadion niet meer in. Prima toch maar oh wat zijn we toch weer in shock allemaal. Fans doen alles om de tegenstander te shockeren. Net als wat de Ado fans deden tov Bazoer. Het is allemaal niet zo persoonlijk bedoeld als dat we denken.

Zo nu naar de schoonfamilie in Vlaardingen. Heb een verjaardag daar en volgens mij ga ik mij daar best vermaken denk ik zo.
Succes Brandje! Heel hard lachen daar!
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
3 punten in de knip en naar utreg-psv kijken ;-)
Utrecht zal in eigen huis denk ik meer naar voren spelen als in de bekerwedstrijd. Dan straft psv genadeloos af. Laten ze psv weer komen want die moeten immers dan geef ik ze weer een goede kans. Maar ja utrecht geeft tegen Ajax wel 120% en tegen psv en feyenoord helaas niet.
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Succes Brandje! Heel hard lachen daar!
Dat komt wel goed
romano
 romano - zondag 07 februari 2016 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal weet zo zwaar overdreven. De dader is gepakt en mag een lange tijd het stadion niet meer in.
Nooit meer het stadion in lijkt me een passender maatregel dan lange tijd.
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:39 schreef romano het volgende:

[..]

Nooit meer het stadion in lijkt me een passender maatregel dan lange tijd.
Pffff laten we een openbare executie houden. Nogmaals. Dader is gepakt. Krijgt zijn straf. Paar jaar sv is voldoende.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 februari 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Feyenooit heeft ook een nieuwe shirtsponsor:

hOPELoos
Haha. Humor! :)
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
Vandaag wedstrijd in het stadion gezien..

Een vermakelijke wedstrijd gezien op een hoog tempo, alleen kwalitatief van beide kanten heel erg matig. Met name ons middenveld vond ik aan de bal echt gewoon slecht, niemand die elkaar wist te vinden, weinig diepgang vanuit het middenveld, en als het wel gebeurde kwam de bal niet..

Wat mij vandaag het meest opviel, was dat als de spelers geen tot weinig tijd hadden om na te denken, dat ze juist dan wel de goede dingen deden. Dat geeft voor mij echt aan dat die gasten vol met opdrachten zitten..

Ik vond Veltman op RB echt geweldig goed spelen. VD Hoorn vond ik ook erg goed in de duels en speelde ook gewoon een goede pot. Idem voor Viergever en Dijks. Waar et achterin minder was zit naar mijn idee vandaag gewoon in het te weinig samen spelen.

Ik vond overigens Ghazi op 9 redelijk goed spelen, al moet en kan dat nog stukken beter.. Hij was met regelmaat aanspeelbaar en het lukte een aantal keer goed om da bal bij zich te houden..
p111
 p111 - zondag 07 februari 2016 - 16:29   quote  deeplink  
Passie eindelijk Klaasen en Veltman waren top
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Die 1-0 was trouwens wederom schadalig. Zowel verdedigend als slecht gekeept..
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Hahaha wederom een ..klasse topic Warrior..;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 februari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 16:44 schreef enough het volgende:
Hahaha wederom een ..klasse topic Warrior..;-)
Mooie titel ook toch?
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 16:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooie titel ook toch?
Heerlijk!!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 februari 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 16:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooie titel ook toch?
Haha. Zeker schitterend! Op naar de 20 jaar ;)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 februari 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 16:26 schreef remco k het volgende:
Vandaag wedstrijd in het stadion gezien..

Een vermakelijke wedstrijd gezien op een hoog tempo, alleen kwalitatief van beide kanten heel erg matig. Met name ons middenveld vond ik aan de bal echt gewoon slecht, niemand die elkaar wist te vinden, weinig diepgang vanuit het middenveld, en als het wel gebeurde kwam de bal niet..

Wat mij vandaag het meest opviel, was dat als de spelers geen tot weinig tijd hadden om na te denken, dat ze juist dan wel de goede dingen deden. Dat geeft voor mij echt aan dat die gasten vol met opdrachten zitten..

Ik vond Veltman op RB echt geweldig goed spelen. VD Hoorn vond ik ook erg goed in de duels en speelde ook gewoon een goede pot. Idem voor Viergever en Dijks. Waar et achterin minder was zit naar mijn idee vandaag gewoon in het te weinig samen spelen.

Ik vond overigens Ghazi op 9 redelijk goed spelen, al moet en kan dat nog stukken beter.. Hij was met regelmaat aanspeelbaar en het lukte een aantal keer goed om da bal bij zich te houden..
Goede analyse. Maar ik vond vandaag Schone ook tot de betere Ajacieden horen.
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Heerlijk hoe dat utrecht zich ook voor deze wedstrijd 100% geeft..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 februari 2016 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 17:08 schreef remco k het volgende:
Heerlijk hoe dat utrecht zich ook voor deze wedstrijd 100% geeft..
Vandaar nu al 0-2...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 februari 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 17:08 schreef remco k het volgende:
Heerlijk hoe dat utrecht zich ook voor deze wedstrijd 100% geeft..
Verbaasd? Ik totaal niet! Hebben bekerwedstrijd cadeau gekregen en afspraak gemaakt dat pisvee deze wedstrijd krijgt! 😉
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 februari 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:02 schreef Eide het volgende:
Ik lees trouwens dat de dader van die lugubere pop al is opgepakt.
Geen touw aan vast te knopen....

😈
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 februari 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
3 punten in de knip en naar utreg-psv kijken ;-)
Hoef je niet te gaan kijken, allemaal in scène gezet die beker...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 februari 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Feyenooit heeft ook een nieuwe shirtsponsor:

hOPELoos
whahahahahahahaha geweldig 😅😆😄
Eide
 Eide - zondag 07 februari 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 16:55 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Goede analyse. Maar ik vond vandaag Schone ook tot de betere Ajacieden horen.
Eens.
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2016 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 17:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verbaasd? Ik totaal niet! Hebben bekerwedstrijd cadeau gekregen en afspraak gemaakt dat pisvee deze wedstrijd krijgt! 😉
Nee helemaal niet verbaasd, dat zei ik donderdag al..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 februari 2016 - 19:46   quote  deeplink  
Overigens kunnen we kort lullen over die pop, maar als er geen foto over naar buiten was gekomen had niemand er van geweten buiten het stadion. Ik, en denk met mij zo'n beetje 95% en misschien nog wel meer in het stadion, heeft die pop helemaal niet zien bungelen en anders nooit verbonden aan Vermeer. En ik kijk voor de wedstrijd altijd speciaal naar die vakken omdat ik weet dat daar nog wel eens een leuk spandoek of goede pyro actie wordt gedaan. Buiten een foto is er ook door fox geen beeldmateriaal van en moeten ze het doen met die foto om te tonen op tv. Ach ja ........ je moet je ergens druk over maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 februari 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Feyenooit heeft ook een nieuwe shirtsponsor:

hOPELoos
'hahahahaahahahahahahaha'erg leuk Ronald!!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 februari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 17:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verbaasd? Ik totaal niet! Hebben bekerwedstrijd cadeau gekregen en afspraak gemaakt dat pisvee deze wedstrijd krijgt! 😉
Hier zat ik vanmiddag voor de wedstrijd al aan te denken. Matchfixing noemen we dat!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 februari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 19:53 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hier zat ik vanmiddag voor de wedstrijd al aan te denken. Matchfixing noemen we dat!!
Nee joh, gebeurd nooit in Nederland! 😑
romano
 romano - zondag 07 februari 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 19:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had je graag uitgenodigd vandaag! Maar kakkerlakken als jij mochten vandaag niet naar binnen!

En o ja, net heerlijk gescheten! Over een foto van Verrader, beter bekend als Vermeer!
Vermeer een verrader omdat hij naar Feijenoord is gegaan? Hoe zit het dan met Johan Cruijff? Je bent wel erg dom, he?
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 19:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens kunnen we kort lullen over die pop, maar als er geen foto over naar buiten was gekomen had niemand er van geweten buiten het stadion. Ik, en denk met mij zo'n beetje 95% en misschien nog wel meer in het stadion, heeft die pop helemaal niet zien bungelen en anders nooit verbonden aan Vermeer. En ik kijk voor de wedstrijd altijd speciaal naar die vakken omdat ik weet dat daar nog wel eens een leuk spandoek of goede pyro actie wordt gedaan. Buiten een foto is er ook door fox geen beeldmateriaal van en moeten ze het doen met die foto om te tonen op tv. Ach ja ........ je moet je ergens druk over maken.
Net wat je zeg 1 pop met vermeer op z'n rug en hangend aan een strop

ik snap ook het verband niet hahahhahahahha
(HET moet je maar net opvallen of toevallig op de gevoelige plaat komen);-)

ach ja....schokkend hoor..!!
(is alweer belangrijker dan de uitslag....)..ppffffff
Eide
 Eide - zondag 07 februari 2016 - 20:14   quote  deeplink  
We kunnen het wel bagatelliseren maar het hoort gewoon niet. Het is smakeloos en nodeloos kwetsend. Doe dan iets ludieks over Vermeer waarmee je hem wat voor lul zet of zo, maar niet dit.

Juist door enerzijds het bagatelliseren/overdrijven krijgt dit aandacht. Als je als supporters ballen toont en zegt; "sorry, dit hoort niet en dit accepteren wij niet" is dit zo voorbij. Dan toon je namelijk als supporters dat het snapt en is het geen nieuws meer.
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 20:14 schreef Eide het volgende:
We kunnen het wel bagatelliseren maar het hoort gewoon niet. Het is smakeloos en nodeloos kwetsend. Doe dan iets ludieks over Vermeer waarmee je hem wat voor lul zet of zo, maar niet dit.

Juist door enerzijds het bagatelliseren/overdrijven krijgt dit aandacht. Als je als supporters ballen toont en zegt; "sorry, dit hoort niet en dit accepteren wij niet" is dit zo voorbij. Dan toon je namelijk als supporters dat het snapt en is het geen nieuws meer.
Begrijpelijk wat je zeg Eide ,maar alles wat supporters doen gaat toch ook gepaard met een dosis humor.
Dat hij naar feye is gaan voor eigen kans ..okè,maar dan moet ie ook af en toe niet natrappen naar ajax.
En door naar feye te gaan duw je je eigen kop toch zelf in een strop....gewoon galgenhumor.

alles wordt zo breed uitgemeten en het gaat heel de week in ieder sport programma weer over dit.
uitslag is al helemaal niet belangrijk meer zodoende ,maar.....bla bla bla .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 februari 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 20:28 schreef enough het volgende:

[..]

Begrijpelijk wat je zegd Eide ,maar alles wat supporters doen gaat toch ook gepaard met een dosis humor.
Dat hij naar feye is gaan voor eigen kans ..okè,maar dan moet ie ook af en toe niet natrappen naar ajax.
En door naar feye te gaan duw je je eigen kop toch zelf in een strop....gewoon galgenhumor.
Gebeurd wel vaker in het voetbal hoor is het risico om naar de rivaal te gaan.
Hij is niet thuis opgezocht en ook niet fysiek aangevallen rondom het veld. Sommige mensen met een laag IQ kunnen wel eens te ver gaan jammer maar helaas. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen. Gelukkig wel gewonnen veel belangrijker!
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 19:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens kunnen we kort lullen over die pop, maar als er geen foto over naar buiten was gekomen had niemand er van geweten buiten het stadion. Ik, en denk met mij zo'n beetje 95% en misschien nog wel meer in het stadion, heeft die pop helemaal niet zien bungelen en anders nooit verbonden aan Vermeer. En ik kijk voor de wedstrijd altijd speciaal naar die vakken omdat ik weet dat daar nog wel eens een leuk spandoek of goede pyro actie wordt gedaan. Buiten een foto is er ook door fox geen beeldmateriaal van en moeten ze het doen met die foto om te tonen op tv. Ach ja ........ je moet je ergens druk over maken.
Eerlijk gezegd maakt het mij niet zo veel uit wat er wel of niet van te zien is, of wat een ander ervan vind.

Ik vind dat die persoon of personen die dit gedaan hebben hiervoor passend gestraft moeten worden. Het hoort er gewoon niet thuis.

Dingen moeten alleen niet groter gemaakt worden dan ze zijn..Dat ben ik helemaal met je eens..
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 20:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gebeurd wel vaker in het voetbal hoor is het risico om naar de rivaal te gaan.
Hij is niet thuis opgezocht en ook niet fysiek aangevallen rondom het veld. Sommige mensen met een laag IQ kunnen wel eens te ver gaan jammer maar helaas. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen. Gelukkig wel gewonnen veel belangrijker!
Laten we daar de nadruk dan ook opleggen .

Ajax 16pnt voor op feye heb ik nog niet gehoord bv,maar .....dat schijnt echt te schokkend te zijn ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door enough --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 februari 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 20:14 schreef Eide het volgende:
We kunnen het wel bagatelliseren maar het hoort gewoon niet. Het is smakeloos en nodeloos kwetsend. Doe dan iets ludieks over Vermeer waarmee je hem wat voor lul zet of zo, maar niet dit.

Juist door enerzijds het bagatelliseren/overdrijven krijgt dit aandacht. Als je als supporters ballen toont en zegt; "sorry, dit hoort niet en dit accepteren wij niet" is dit zo voorbij. Dan toon je namelijk als supporters dat het snapt en is het geen nieuws meer.
Ik ben het hier mee eens hoor.

Een leuke sneer uitdelen is top, maak een karikatuur van vermeer ofzo, of een spandoek dat hij gaat grabbelen....maar hem aan een strop hangen vind ik walgelijk.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een brok in mn keel had toen hij voor de camera verscheen en niet goed wist wat hij moest zeggen.

Het was duidelijk te zien dat hij er mee zat en volgens mij mist hij Ajax enorm en doet hij (uit angst voor feyenoord supporters) expres zo "anti" Ajax naar de buitenwereld.

Hij is een goede vent, heeft een fout gemaakt door op deze manier een transfer te realiseren, maar hij is niet gek en moet toch, zeker als keeper, zn centjes binnen hengelen.

Vermeer, sorry als ik naar over je heb gesproken. Je bent een mens, net als ieder ander en ik gun je het beste.

Kenneth Vermeer///Held
Eide
 Eide - zondag 07 februari 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Vermeer heeft gewoon goed werk verricht bij Ajax. Hem zo behandelen hoort niet. En natuurlijk betekent dat niet dat wij Ajacieden hem dan maar met applaus moeten begroeten. Hij maakt een hele gevoelige overstap en dat mag je hem best laten merken. Spandoeken, uitfluiten en weet ik veel wat je nog meer dan verzinnen.

Maar het gaat om normaal menselijk respect. Normaal doen. De enige die hiermee geraakt worden zijn wij Ajacieden, want na de excessen bij Utrecht en ADO heeft die ene lul op de tribune het voor elkaar dat al die anderen nu zeggen: "zie je nou, ze lokken het zelf uit." En ze hebben niet eens ongelijk.
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 20:07 schreef romano het volgende:

[..]

Vermeer een verrader omdat hij naar Feijenoord is gegaan? Hoe zit het dan met Johan Cruijff? Je bent wel erg dom, he?
Johan cruijff.?.Johan cruijff.?.Johan cruijff..?..nee ik weet niet..

Gaat geen belletje rinkelen ..sorry.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door enough --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1









0.0110871