BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 februari 2016 - 16:02   quote  deeplink  
Ajax mist nu tot het eind van het seizoen zowel Tete als Riedewald, en het geen wat ervoor in de plaatst komt is duidelijk minder. Dit zijn nu de details waarop je wel of niet kampioen wordt. Voor het seizoen zei ik reeds; Ajax heeft meer kwaliteit nodig in de breedte. PSV heeft dat veel slimmer gedaan. Als PSV straks opnieuw kampioen wordt zie ik nalatendheid van Ajax en staf als oorzaak. En daarmee zijn de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze beslissingen de oorzaak van het missen van het kampioenschap.

Ik zie de Boer niet als enige schuldige, maar als mede schuldige voor de prestaties en resultaten.
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 15:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom niet....Gudelj speelde bij AZ ook aanvallender
Hij speelde daar als controleur naast een andere controleur en had daarom meer vrijheid naar voren toe. Proper heeft de verdedigende kwaliteiten die nodig zijn voor de CVM plek helemaal niet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax mist nu tot het eind van het seizoen zowel Tete als Riedewald, en het geen wat ervoor in de plaatst komt is duidelijk minder. Dit zijn nu de details waarop je wel of niet kampioen wordt. Voor het seizoen zei ik reeds; Ajax heeft meer kwaliteit nodig in de breedte. PSV heeft dat veel slimmer gedaan. Als PSV straks opnieuw kampioen wordt zie ik nalatendheid van Ajax en staf als oorzaak. En daarmee zijn de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze beslissingen de oorzaak van het missen van het kampioenschap.

Ik zie de Boer niet als enige schuldige, maar als mede schuldige voor de prestaties en resultaten.
Heitinga ga je nu missen....dus Frank mag je de schuld geven, doe ik wel
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax mist nu tot het eind van het seizoen zowel Tete als Riedewald, en het geen wat ervoor in de plaatst komt is duidelijk minder. Dit zijn nu de details waarop je wel of niet kampioen wordt. Voor het seizoen zei ik reeds; Ajax heeft meer kwaliteit nodig in de breedte. PSV heeft dat veel slimmer gedaan. Als PSV straks opnieuw kampioen wordt zie ik nalatendheid van Ajax en staf als oorzaak. En daarmee zijn de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze beslissingen de oorzaak van het missen van het kampioenschap.

Ik zie de Boer niet als enige schuldige, maar als mede schuldige voor de prestaties en resultaten.
Whahahaha. Ja want als Moreno wegvalt hebben ze Isimat... Of Brenet als Willems wegvalt. De een een rechtsback en de andere een linksback..

Sorry kerel, maar dan zie ik echt 10 x liever vd Hoorn voor Tete en Viergever voor Riedewald..

Ajax kan dus verder in de opstelling van gister. En als iedere speler geeft wat ie gister deed. Dan wordt je lachend kampioen..
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heitinga ga je nu missen....dus Frank mag je de schuld geven, doe ik wel
Die zorgt voor de rare opstelling en het te veel aan opdrachten..

Dus ja je hebt 100% gelijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde daar als controleur naast een andere controleur en had daarom meer vrijheid naar voren toe. Proper heeft de verdedigende kwaliteiten die nodig zijn voor de CVM plek helemaal niet..
Ga Nathan verschonen blauwvinger...geintje ;-)
Je moet alla Frank spelers niet in een keurslijf proppen....Pröper kan dat heus wel
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ga Nathan verschonen blauwvinger...geintje ;-)
Je moet alla Frank spelers niet in een keurslijf proppen....Pröper kan dat heus wel
Juist daarom kan hij dat niet, het is niet zijn natuur. We hebben daar al zat aanvallende middenvelders gehad. En die faalden allemaal op die positie. Simpelweg omdat ze het verdedigende deel niet kunnen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 09:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De media vind ik eigenlijk zeer hypocriet in deze. Het voorval met deze pop heeft namelijk een seizoen eerder ook plaatsgevonden in een ander stadion. De ophef die er toen over was, is welgeteld 0,0 geweest. Ik denk ook niet dat veel mensen hier zullen weten waar ik het over heb. Ook deze speler maakte een zeer gevoelige overstap. Feit is dat een klassieker, en de gebeurtenissen daarin, voor de media veel makkelijker is om over te schrijven. Het bereikt een veel grotere doelgroep en veel meer mensen willen erop reageren. Ik ben dan ook benieuwd of jij weet over welk voorval ik het heb! En je krijgt een hulplijn van mij. www.google.nl

Daarnaast heb je niet goed gelezen. De media is er niet zelf mee naar buiten gekomen want die hebben het helemaal niet opgemerkt. Het enige beeldmateriaal wat fox heeft is een foto van een supporter uit het stadion.

En dat ik de media hypocriet vind is overigens niet alleen door deze gebeurtenis, maar door zoveel gebeurtenissen. Voornamelijk sensatiezoekers zijn het!
Jezus....sprakeloos, dit is echt een schande....ik heb dit niet meegekregen.
Je hebt gelijk gap
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jezus....sprakeloos, dit is echt een schande....ik heb dit niet meegekregen.
Je hebt gelijk gap
Tnx ouwe. Je hebt de foto gezien. Daar hing de pop prominenter en voor langere tijd. Maar toen was de KNVB of de media er niet om moord en brand te schreeuwen. Hypocriete bende!
p111
 p111 - maandag 08 februari 2016 - 16:45   quote  deeplink  
Niks gevonden
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 februari 2016 - 16:46   quote  deeplink  
Ik vond vdHoorn gisteren op een paar momenten opnieuw besluiteloos en missen van durf tot het uitschakelen van zijn opponent. Dat gaat een keer weer verkeerd en dan heb je een goal tegen. Bij Tete is dat heel anders, is veel zelfverzekerder en kan op inzicht veel gemakkelijker zijn tegenstander onschadelijk maken. Ik ben hierop niet echt bepaald gerust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Bobby1972 --
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 08 februari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:45 schreef p111 het volgende:
Niks gevonden
Dit helpt waarschijnlijk?

http://voetbalflitsen.nl/wtf/9jnffb/vermeer-staat-niet-alleen-roda-jc-speler-werd-vorig-jaar-ook-opgehangen-bij-mvv
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
Omdat het Ajax Feijenoord was ligt alles onder een vergroot glas...
Warrior heeft gelijk...
dannynogsuperbedaank.jpg?itok=sPGaMSzH

Ik word hier echt misselijk van...MVV >> Roda
niemand maar dan ook niemand hoor je erover....waar was je toen KNVB ???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 16:50   quote  deeplink  
Die pop moet Danny Schreurs voorstellen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Omdat het Ajax Feijenoord was ligt alles onder een vergroot glas...
Warrior heeft gelijk...
[ afbeelding ]

Ik word hier echt misselijk van...MVV >> Roda
niemand maar dan ook niemand hoor je erover....waar was je toen KNVB ???
Overigens moeten de rode letters NSB voorstellen. Bedankt is alleen niet op de foto meegenomen. En dat welgeteld 1 seizoen eerder. Dus niet jaren geleden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Overigens is voetbalflitsen er ook pas later mee naar buiten gekomen. Toen circuleerde de foto al even op Internet! Maar ik denk dat jij er ook nooit wat van gehoord hebt eerder dan dit weekend?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 08 februari 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens is voetbalflitsen er ook pas later mee naar buiten gekomen. Toen circuleerde de foto al even op Internet! Maar ik denk dat jij er ook nooit wat van gehoord hebt eerder dan dit weekend?
Dat laatste klopt zeker, Ajax Warrior. Het Limburgse bericht was compleet nieuw voor mij. Althans ik kan het me op geen enkele manier herinneren. Mensen die dit soort dingen doen, daar heb ik geen enkel begrip voor. Ik vind het hoe dan ook walgelijke acties! Dit alles neemt niet weg dat je volstrekt gelijk hebt met jouw vraag waar de KNVB toen was! Enerzijds is het meten met twee maten en anderzijds wordt de wedstrijd tussen twee topteams, en al helemaal de Klassieker, altijd onder een vergrootglas gelegd, hetgeen Nenam ook al suggereerde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:01 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat laatste klopt zeker, Ajax Warrior. Het Limburgse bericht was compleet nieuw voor mij. Althans ik kan het me op geen enkele manier herinneren. Mensen die dit soort dingen doen, daar heb ik geen enkel begrip voor. Ik vind het hoe dan ook walgelijke acties! Dit alles neemt niet weg dat je volstrekt gelijk hebt met jouw vraag waar de KNVB toen was! Enerzijds is het meten met twee maten en anderzijds wordt de wedstrijd tussen twee topteams, en al helemaal de Klassieker, altijd onder een vergrootglas gelegd, hetgeen Nenam ook al suggereerde.
Maar dat mag geen reden zijn voor de KNVB of de media. Maar zoals gezegd zijn die allebei behoorlijk hypocriet in hun doen en laten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 08 februari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dat mag geen reden zijn voor de KNVB of de media. Maar zoals gezegd zijn die alkebei behoorlijk hypocriet in hun doen en laten!
Willekeur zijn beide instanties bepaald niet vreemd... ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:50 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die pop moet Danny Schreurs voorstellen....
Tnx voor het plaatsen ouwe!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:06 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Willekeur zijn beide instanties bepaald niet vreemd... ;)
En vandaar mijn opmerkingen in deze.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 08 februari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En vandaar mijn opmerkingen in deze.
Ik heb veel begrip voor jouw opmerkingen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:08 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb veel begrip voor jouw opmerkingen!
Mooi, dan kan ik nou rustig slapen in deze! 😂
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 08 februari 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi, dan kan ik nou rustig slapen in deze! 😂
Haha. Hebben we dit ook weer opgelost ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi, dan kan ik nou rustig slapen in deze! 😂
Hahaha...goeie nachtdienst ouwe
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik vond vdHoorn gisteren op een paar momenten opnieuw besluiteloos en missen van durf tot het uitschakelen van zijn opponent. Dat gaat een keer weer verkeerd en dan heb je een goal tegen. Bij Tete is dat heel anders, is veel zelfverzekerder en kan op inzicht veel gemakkelijker zijn tegenstander onschadelijk maken. Ik ben hierop niet echt bepaald gerust.
Die speelde gister beter dan veltman de eerste seisoensheft op die positie. Veltman verving tete. En was gister met Klaassen en bazoer de beste van de wedstrijd.

En natuurlijk wordt je zwakker als je eerste speler er niet bij is. Dat is zelfs bij barca zo.
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Omdat het Ajax Feijenoord was ligt alles onder een vergroot glas...
Warrior heeft gelijk...
[ afbeelding ]

Ik word hier echt misselijk van...MVV >> Roda
niemand maar dan ook niemand hoor je erover....waar was je toen KNVB ???
Het 1 maakt het ander niet goed.

We schandalig dat het niet bestraft is. Maar dat neemt niet weg dat dit niet onbestraft mag blijven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het 1 maakt het ander niet goed.

We schandalig dat het niet bestraft is. Maar dat neemt niet weg dat dit niet onbestraft mag blijven.
Ik weet niet of dit bestraft is....eerlijk tegen jou Remco...ik hou me niet zo bezig met de clubs uit limbabwe
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha. Ja want als Moreno wegvalt hebben ze Isimat... Of Brenet als Willems wegvalt. De een een rechtsback en de andere een linksback..

Sorry kerel, maar dan zie ik echt 10 x liever vd Hoorn voor Tete en Viergever voor Riedewald..

Ajax kan dus verder in de opstelling van gister. En als iedere speler geeft wat ie gister deed. Dan wordt je lachend kampioen..
Nee je kan niet verder met Viergever dat gaat je punten kosten. Gisteren de 0-1 gezien hoe lachwekkend werd uitgekapt en als je in het stadion zat zoals je zegt dan merkte je keer op keer de irritatie als hij ging opbouwen. Hij is zo twijfelend aan de bal. Hij weet gewoon niet wat hij moet doen. Het is bijna zielig om naar te kijken. Elke tegenstander gaat hem laten opbouwen en gaat fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Brandje --
romano
 romano - maandag 08 februari 2016 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het 1 maakt het ander niet goed.

We schandalig dat het niet bestraft is. Maar dat neemt niet weg dat dit niet onbestraft mag blijven.
Dit gedrag, of het nou Limburg, Amsterdam of waar dan ook is, zegt vooral iets over het beschavingsniveau van de gemiddelde voetbalsupporter: tien kilometer onder nul. Misschien moet Ajax dat hele vak 410, bevolkt door de ergste randdebielen ten westen van de Oeral, gewoon definitief uitmesten. En zeker geen financiële steun meer geven voor hun'sfeeracties'.
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heitinga ga je nu missen....dus Frank mag je de schuld geven, doe ik wel
HAhaha wie weet ..jonny jordaan had ook meerdere keren een comeback.;-)
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:30 schreef romano het volgende:

[..]

Dit gedrag, of het nou Limburg, Amsterdam of waar dan ook is, zegt vooral iets over het beschavingsniveau van de gemiddelde voetbalsupporter: tien kilometer onder nul. Misschien moet Ajax dat hele vak 410, bevolkt door de ergste randdebielen ten westen van de Oeral, gewoon definitief uitmesten. En zeker geen financiële steun meer geven voor hun'sfeeracties'.
Man man wat zal jij het zwaar hebben wannneer je perfect ogende levendje ietwat in de war wordt gebracht.
In de jaren 80 waren er al spandoeken die minstens zo erg waren. Kan mij nog een zeer ludieke herinneren van feyenoorders over dat Hitler 11 joden was vergeten. Kerel dat is supportershumor. Maar ook wij konden er wat van. Net als de bunnikside en Midden-Noord.
Ben je nu echt zo bekrompen door te denken dat alles feyenoorders een hekel hebben aan Joden? Nee natuurlijk niet. Denk jij dat die Ado fans tov Bazoer allemaal racisten/nazi's zijn?Nee natuurlijk niet. Denk jij dat die gozer gisteren Vermeer echt dood wilde? Nee natuurlijk niet.
Supporters wat je er ook van vind doen alles om de tegenstander uit het spel te halen en gaan dan wel eens over de schreef. Maar aub mensen. De wereld staat niet in brand hoor. Er is niemand gewon geraakt.
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:45 schreef p111 het volgende:
Niks gevonden
Laat dat maar aan Nenam over

Dan krijg je het met boter en suiker.;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Man man wat zal jij het zwaar hebben wannneer je perfect ogende levendje ietwat in de war wordt gebracht.
In de jaren 80 waren er al spandoeken die minstens zo erg waren. Kan mij nog een zeer ludieke herinneren van feyenoorders over dat Hitler 11 joden was vergeten. Kerel dat is supportershumor. Maar ook wij konden er wat van. Net als de bunnikside en Midden-Noord.
Ben je nu echt zo bekrompen door te denken dat alles feyenoorders een hekel hebben aan Joden? Nee natuurlijk niet. Denk jij dat die Ado fans tov Bazoer allemaal racisten/nazi's zijn?Nee natuurlijk niet. Denk jij dat die gozer gisteren Vermeer echt dood wilde? Nee natuurlijk niet.
Supporters wat je er ook van vind doen alles om de tegenstander uit het spel te halen en gaan dan wel eens over de schreef. Maar aub mensen. De wereld staat niet in brand hoor. Er is niemand gewon geraakt.
Helder en grote delen met je eens......maar ergens moet je een grens stellen pyromaantje...en die wordt overschreden door sommige randdebielen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:30 schreef enough het volgende:

[..]

HAhaha wie weet ..jonny jordaan had ook meerdere keren een comeback.;-)
Dat was Heintje ouwe'....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:43 schreef enough het volgende:

[..]

Laat dat maar aan Nenam over

Dan krijg je het met boter en suiker.;-)
Dank zij Warrior gap...ik spreek hem meer via de telefoon dan wat ik hier typ
Eide
 Eide - maandag 08 februari 2016 - 19:02   quote  deeplink  
Riedewald heeft z'n enkel gebroken en komt dit seizoen niet meer in actie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:02 schreef Eide het volgende:
Riedewald heeft z'n enkel gebroken en komt dit seizoen niet meer in actie.
Waar was jij in het buitenland ??
Welke Ajacied op het veld geef jij een voldoende over dit jaar ??
romano
 romano - maandag 08 februari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Man man wat zal jij het zwaar hebben wannneer je perfect ogende levendje ietwat in de war wordt gebracht.
In de jaren 80 waren er al spandoeken die minstens zo erg waren. Kan mij nog een zeer ludieke herinneren van feyenoorders over dat Hitler 11 joden was vergeten. Kerel dat is supportershumor. Maar ook wij konden er wat van. Net als de bunnikside en Midden-Noord.
Ben je nu echt zo bekrompen door te denken dat alles feyenoorders een hekel hebben aan Joden? Nee natuurlijk niet. Denk jij dat die Ado fans tov Bazoer allemaal racisten/nazi's zijn?Nee natuurlijk niet. Denk jij dat die gozer gisteren Vermeer echt dood wilde? Nee natuurlijk niet.
Supporters wat je er ook van vind doen alles om de tegenstander uit het spel te halen en gaan dan wel eens over de schreef. Maar aub mensen. De wereld staat niet in brand hoor. Er is niemand gewon geraakt.
Ach, wat dom van me: het is gewoon supportershumor. Dat ik dat niet eerder heb bedacht. Dom, dom,dom. Maar leg me dan eens één ding uit: waarom kunnen alleen randdebielen lachen om die humor?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 09:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De media vind ik eigenlijk zeer hypocriet in deze. Het voorval met deze pop heeft namelijk een seizoen eerder ook plaatsgevonden in een ander stadion. De ophef die er toen over was, is welgeteld 0,0 geweest. Ik denk ook niet dat veel mensen hier zullen weten waar ik het over heb. Ook deze speler maakte een zeer gevoelige overstap. Feit is dat een klassieker, en de gebeurtenissen daarin, voor de media veel makkelijker is om over te schrijven. Het bereikt een veel grotere doelgroep en veel meer mensen willen erop reageren. Ik ben dan ook benieuwd of jij weet over welk voorval ik het heb! En je krijgt een hulplijn van mij. www.google.nl

Daarnaast heb je niet goed gelezen. De media is er niet zelf mee naar buiten gekomen want die hebben het helemaal niet opgemerkt. Het enige beeldmateriaal wat fox heeft is een foto van een supporter uit het stadion.

En dat ik de media hypocriet vind is overigens niet alleen door deze gebeurtenis, maar door zoveel gebeurtenissen. Voornamelijk sensatiezoekers zijn het!
Was dat niet leonardo ofzo?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 14:56 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben wel erg blij met hem. Hij is nou net het type speler dat Ajax nodig had. Eigenlijk kon je dat gisteren goed zien: voor het eerst sinds vele jaren durfde Ajax het qua fysiek op te nemen tegen Feyenoord. Veel strijd tot aan het randje van het toelaatbare. Of er net overheen, iets waar de Rotterdammers al jaren patent op hebben. Dat is volgens mij de verdienste van Nemanja Gudelj geweest. En ook van Bazoer overigens. Bij Gudelj is het dat je van hem houdt of dat je hem haat. Er zit kennelijk niks tussen. Vergeet daarbij niet dat hij pas net 24 jaar is, voor het eerst bij een topclub speelt en kennelijk nu al de leider moet zijn. Geef hem nog even tijd, want in mijn ogen zal hij zeker gaan slagen bij Ajax.
+100 × 1000 EENS!

Mooi verwoord Pav!
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:30 schreef romano het volgende:

[..]

Dit gedrag, of het nou Limburg, Amsterdam of waar dan ook is, zegt vooral iets over het beschavingsniveau van de gemiddelde voetbalsupporter: tien kilometer onder nul. Misschien moet Ajax dat hele vak 410, bevolkt door de ergste randdebielen ten westen van de Oeral, gewoon definitief uitmesten. En zeker geen financiële steun meer geven voor hun'sfeeracties'.
Joh relativeer eens een beetje man..!!
Lees eens wat over het hoe en wat van vak 410 en hoe het begonnen is ..
Waren een(jonge ) vrienden groepje dat tot hier is uitgegroeid en niet elk kan elkaar meer en dan....
kan je zeggen ze moeten elkaar daar op wijzen ,maar zo simpel werkt het nu eenmaal niet.
ZE BESTAAN NU 15JR en ik heb nog je nooit over iets elders gehoord.
VAK410 maakt hele mooie sfeeracties en doeken waar ze weken mee bezig zijn..en zingen 90 min lang.
DONEER eens wat boven op de financiele steun en jank niet zo.
romano
 romano - maandag 08 februari 2016 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:22 schreef enough het volgende:

[..]

Joh relativeer eens een beetje man..!!
Lees eens wat over het hoe en wat van vak 410 en hoe het begonnen is ..
Waren een(jonge ) vrienden groepje dat tot hier is uitgegroeid en niet elk kan elkaar meer en dan....
kan je zeggen ze moeten elkaar daar op wijzen ,maar zo simpel werkt het nu eenmaal niet.
ZE BESTAAN NU 15JR en ik heb nog je nooit over iets elders gehoord.
VAK410 maakt hele mooie sfeeracties en doeken waar ze weken mee bezig zijn..en zingen 90 min lang.
DONEER eens wat boven op de financiele steun en jank niet zo.
Ik doneer graag alles wat nodig is voor een boot waarmee die types worden vervoerd naar de Fillipijnentrog waarna de boot zichzelf afzinkt...
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat was Heintje ouwe'....
Zo vroeg en nou al in de war;-)
p111
 p111 - maandag 08 februari 2016 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:43 schreef enough het volgende:

[..]

Laat dat maar aan Nenam over

Dan krijg je het met boter en suiker.;-)
Ja ik weet het bedankt Neman
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:32 schreef romano het volgende:

[..]

Ik doneer graag alles wat nodig is voor een boot waarmee die types worden vervoerd naar de Fillipijnentrog waarna de boot zichzelf afzinkt...
DAn hoop ik dat ze met de uitvaart je van de kade pleur ..met je bek in de schroef gek.
(oja wie gaf wie nu een doods bedreiging).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door enough --
p111
 p111 - maandag 08 februari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:09 schreef romano het volgende:

[..]

Ach, wat dom van me: het is gewoon supportershumor. Dat ik dat niet eerder heb bedacht. Dom, dom,dom. Maar leg me dan eens één ding uit: waarom kunnen alleen randdebielen lachen om die humor?
Er wordt niet om gelachen maar het veel aandacht geven is wat ze willen, dus straffen en geen aandacht meer geven.
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dank zij Warrior gap...ik spreek hem meer via de telefoon dan wat ik hier typ
Dat geloof ik gelijk
Maar je gaf er een plaatje bij ....zegt meer dan 1000 woorden .
Nu weet iedereen wat er toen speelde en daar hebben we toen weinig/niets over gehoord.
(ook met dank aan warrior dus);-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:09 schreef romano het volgende:

[..]

Ach, wat dom van me: het is gewoon supportershumor. Dat ik dat niet eerder heb bedacht. Dom, dom,dom. Maar leg me dan eens één ding uit: waarom kunnen alleen randdebielen lachen om die humor?
Ik leg jou niks uit. Heb je uitleg gegegeven hoe in het het supporterswereldje werkt. Gewoon om de dingen in perspectief te zetten dat hey NIKS persoonlijks is. Maar klaarblijkelijk ben je niet verder gekomen dan de eerste zin van een hele reactie want je gaat alleen in om het stukje humor. Dus fijne avond maar laat mij niet uitdagen voor een ellenlange discussie
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:32 schreef romano het volgende:

[..]

Ik doneer graag alles wat nodig is voor een boot waarmee die types worden vervoerd naar de Fillipijnentrog waarna de boot zichzelf afzinkt...
Hahahaha dat is dus weer het achterbakse/hypocriete gedrag wat ik al van jou had verwacht. Met boter op je hoofd bijna huilen om een opblaaspop en vervolgens mensen die zich volgens jou misdragen de dood in wensen en er zelfs aan willen bijdragen. Hahahaha val jij nu even door de mand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Brandje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1









0.0123457