BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:39 schreef enough het volgende:

[..]

DAn hoop ik dat ze met de uitvaart je van de kade pleur ..met je bek in de schroef gek.
Kan jij ook normaal doen?

Hij heeft het over de figuren die het voor een ander verzieken...dus net als met die pop.

Je begint door te draaien man. Stop met die sterke drank en haal die spuit uit je arm.
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:02 schreef Eide het volgende:
Riedewald heeft z'n enkel gebroken en komt dit seizoen niet meer in actie.
Denk dan toch dat we het met dezelfde achterhoede moeten doen als gister met veldman rb
hoorn rcv viergever lcv en dijks.lb
Hopen dat dit (nieuwe )centrale duo zich staande houdt.
Jammer want het stond zo goed .
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee je kan niet verder met Viergever dat gaat je punten kosten. Gisteren de 0-1 gezien hoe lachwekkend werd uitgekapt en als je in het stadion zat zoals je zegt dan merkte je keer op keer de irritatie als hij ging opbouwen. Hij is zo twijfelend aan de bal. Hij weet gewoon niet wat hij moet doen. Het is bijna zielig om naar te kijken. Elke tegenstander gaat hem laten opbouwen en gaat fout.
Was meer dan prima bij AZ en heeft ook bij Ajax goede dingen laten zien. Gewoon vertrouwen geven en dan gaat ie weer prima ballen.

Gister stond er op DIJKS als LB na een verdediging die nog nooit zo heeft samengespeeld..

Echt een meer dan prima vervanger van Riedewald.. Mede door zijn doorzettingsvermogen maken we de winnende gister..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Was dat niet leonardo ofzo?
Nee gap, dat ging om Danny Geurts. Maakte de overstap van MVV naar Roda omdat zijn contract niet werd verlengd. Vervolgens werd tijdens de wedstrijd een pop met Roda kleuren in de nok van het stadion gehangen en een spandoek getoond met de tekst "Danny Nog Super Bedaank, waarbij de n s b nadrukkelijk met rood werden aangeduid. Dit heeft een seizoen geleden plaatsgevonden in de wedstrijd tussen beide teams in de JL. Nooit is de media daarover gevallen, wilde elke analist zijn mening geven, of reageerde de KNVB als een gebeten hond. Roda supporters spreken er nu schande van dat de pop van Vermeer nu zoveel aandacht krijgt terwijl er toen niets gebeurde. Nenam_tiL heeft inmiddels een foto geplaatst hiervan. En daarom geef ik aan dat de hele media maar ook de KNVB zo ontzettend hypocriet is! Sensatiebeluste teringbende daar! Zowel in Zeist alsmede in medialand.
romano
 romano - maandag 08 februari 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:59 schreef enough het volgende:

[..]

Denk dan toch dat we het met dezelfde achterhoede moeten doen als gister met veldman rb
hoorn rcv viergever lcv en dijks.lb
Hopen dat dit (nieuwe )centrale duo zich staande houdt.
Jammer want het stond zo goed .
Hebben we toch Johnny nog nodig...
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit bestraft is....eerlijk tegen jou Remco...ik hou me niet zo bezig met de clubs uit limbabwe
Ik weet het ook niet..

Maar ik vind het een beetje hypocriet om de media hiervan de schuld te geven dat hier geen of weinig aandacht is gegeven..

Bij een transfer is het toch niet anders.. Als Ajax wat koopt staat het in alle kranten en is het een week lang nieuws... Roda haalt acht andere spelers en niemand die het ziet of hoort..

Hoge bomen vangen veel wind, en de media vangt dat graag op.. Dat is ook logisch want beter voor de kijkcijfers..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet..

Maar ik vind het een beetje hypocriet om de media hiervan de schuld te geven dat hier geen of weinig aandacht is gegeven..

Bij een transfer is het toch niet anders.. Als Ajax wat koopt staat het in alle kranten en is het een week lang nieuws... Roda haalt acht andere spelers en niemand die het ziet of hoort..

Hoge bomen vangen veel wind, en de media vangt dat graag op.. Dat is ook logisch want beter voor de kijkcijfers..
Dus is de media wel degelijk hypocriet. Want nu willen ze ineens allemaal hun mening geven over dit voorval.

En datzelfde geldt overigens wat betreft de KNVB. Of moeten die ook de ene club meer behandeling geven dan de andere?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:22 schreef enough het volgende:

[..]

Joh relativeer eens een beetje man..!!
Lees eens wat over het hoe en wat van vak 410 en hoe het begonnen is ..
Waren een(jonge ) vrienden groepje dat tot hier is uitgegroeid en niet elk kan elkaar meer en dan....
kan je zeggen ze moeten elkaar daar op wijzen ,maar zo simpel werkt het nu eenmaal niet.
ZE BESTAAN NU 15JR en ik heb nog je nooit over iets elders gehoord.
VAK410 maakt hele mooie sfeeracties en doeken waar ze weken mee bezig zijn..en zingen 90 min lang.
DONEER eens wat boven op de financiele steun en jank niet zo.
Zingen 90 minuten lang??? Sinds wanneer dat dan??
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Zingen 90 minuten lang??? Sinds wanneer dat dan??
of het de Fside is of vak410 maakt me in deze niet zo veel uit ,maar ze supporteren
(jij zit in het stadion en kan dat beter beoordelen)
Het ging eigenlijk ook meer om de sfeeracties die zo teniet werden gedaan..door ze allemaal over een kam
te scheren.
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kan jij ook normaal doen?

Hij heeft het over de figuren die het voor een ander verzieken...dus net als met die pop.

Je begint door te draaien man. Stop met die sterke drank en haal die spuit uit je arm.
Geen sterke drank en never een spuit in me arm gehad.(drugs)
DUS DOE JIJ FF NORMAAL .
Hij wil gasten toch laten verzuipen ..dan krijg hij lik op stuk ..niets meer of minder.

sorry af en toe een BACO ..ACHH .wtf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Zingen 90 minuten lang??? Sinds wanneer dat dan??
Vaak genoeg en niet na een keer een wedstrijdje bezocht te hebben denken dat je de wijsheid in pacht hebt.
Eide
 Eide - maandag 08 februari 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waar was jij in het buitenland ??
Welke Ajacied op het veld geef jij een voldoende over dit jaar ??
2 dagen Duitsland, daarna meteen door naar omgeving Veenendaal en sinds gister weer thuis. Hoezo?

Over het hele jaar? En ik neem aan dat je basisspeler en bijna basisspelers bedoelt? Dan scoren alle aanvallers een onvoldoende, misschien met uitzondering van Younes. El Ghazi een vijfje, Fischer en Milik hooguit een vier. Sinkgraven onvoldoende tot nu toe.

Om het af te maken: Klaassen en Gudelj een zes. Beide nuttig maar zeker niet wat je er van zou verwachten. Bazoer een zeven. Tete en Veltman beide een dikke acht, Dijks een zeven. Riedewald ben ik nog niet over uit. Ik vind hem niet voldoende brengen eigenlijk maar ik zie hem tegelijkertijd ook veel goede momenten. Hij is nu klaar, op basis van prestaties achterin een zeven, op basis van zijn persoonlijke prestaties een zes. Daar tussenin dan maar denk ik.
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Was meer dan prima bij AZ en heeft ook bij Ajax goede dingen laten zien. Gewoon vertrouwen geven en dan gaat ie weer prima ballen.

Gister stond er op DIJKS als LB na een verdediging die nog nooit zo heeft samengespeeld..

Echt een meer dan prima vervanger van Riedewald.. Mede door zijn doorzettingsvermogen maken we de winnende gister..
Was zeer middelmatig bij Az. Werd niet voor niks door Verbeek naar lb verbannen. Verder aan de bal zeer zwak en gisteren als een kleuter uitgekapt door Toornstra. Maar blijf jij lekker hoog van hem opgeven. Maar de mensen die jij gisteren in het stadion hebt gesproken zullen hey wel met je eens zijn geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Brandje --
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vaak genoeg en niet na een keer een wedstrijdje bezocht te hebben denken dat je de wijsheid in pacht hebt.
+1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:32 schreef romano het volgende:

[..]

Ik doneer graag alles wat nodig is voor een boot waarmee die types worden vervoerd naar de Fillipijnentrog waarna de boot zichzelf afzinkt...
Het is Mariannetrog...11 km diep...ajay kapitein ....ga ze voor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was zeer middelmatig bij Az. Werd niet voor niks door Verbeek naar lb verbannen. Verder aan de bal zeer zwak en gisteren als een kleuter uitgekapt door Toornstra. Maar blijf jij lekker hoog van hem opgeven. Maar de mensen die jij gisteren in het heb gesproken zullen hey wel met je eens zijn geweest.
Ik zie het ook niet pyromaantje....ik vind hem niks
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was zeer middelmatig bij Az. Werd niet voor niks door Verbeek naar lb verbannen. Verder aan de bal zeer zwak en gisteren als een kleuter uitgekapt door Toornstra. Maar blijf jij lekker hoog van hem opgeven. Maar de mensen die jij gisteren in het heb gesproken zullen hey wel met je eens zijn geweest.
IK zie liever ook een ander daar ,maar..wie .
Voorheen werd boilisen die plek nog bedeeld ,maar bij ajax denken ze dat alles zo goed dubbel bezet hebben.
Dubbeltje op de eerste rang politiek.
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is Mariannetrog...11 km diep...ajay kapitein ....ga ze voor
KLOPT gap dat is de diepste.
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 21:16   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Brandje --
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet pyromaantje....ik vind hem niks
Hahaha hahaaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee gap, dat ging om Danny Geurts. Maakte de overstap van MVV naar Roda omdat zijn contract niet werd verlengd. Vervolgens werd tijdens de wedstrijd een pop met Roda kleuren in de nok van het stadion gehangen en een spandoek getoond met de tekst "Danny Nog Super Bedaank, waarbij de n s b nadrukkelijk met rood werden aangeduid. Dit heeft een seizoen geleden plaatsgevonden in de wedstrijd tussen beide teams in de JL. Nooit is de media daarover gevallen, wilde elke analist zijn mening geven, of reageerde de KNVB als een gebeten hond. Roda supporters spreken er nu schande van dat de pop van Vermeer nu zoveel aandacht krijgt terwijl er toen niets gebeurde. Nenam_tiL heeft inmiddels een foto geplaatst hiervan. En daarom geef ik aan dat de hele media maar ook de KNVB zo ontzettend hypocriet is! Sensatiebeluste teringbende daar! Zowel in Zeist alsmede in medialand.
Dank voor de uitleg man!

Het is allemaal niet super schokkend wat er is gebeurt, maar het is wel ongelooflijk laag om zo'n actie tegen Vermeer op te zetten...

Stond er altijd en gaf zijn leven in ieder duel, nu doet hij dat voor feyenoord....kan je toch eigenlijk niet boos om worden?

Ik krijg die blik van hem niet uit mn hoofd van net na de wedstrijd....alsof hij zo in tranen uit zou gaan barsten. Dat gun ik hem niet, vandaar mijn reacties.

Vermeer///held blijft mijn standpunt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:20 schreef enough het volgende:

[..]

Geen sterke drank en never een spuit in me arm gehad.(drugs)
DUS DOE JIJ FF NORMAAL .
Hij wil gasten toch laten verzuipen ..dan krijg hij lik op stuk ..niets meer of minder.

sorry af en toe een BACO ..ACHH .wtf
Die gast die die pop ophing van Vermeer, mag van mij verzuipen ja! En dan al die domme kutventjes ernaast ook, die stoer denken te zijn. Maak leuke grappen, zet hem te kijk en steek je fakkels aan en zing!! Dat zijn supporters!
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dank voor de uitleg man!

Het is allemaal niet super schokkend wat er is gebeurt, maar het is wel ongelooflijk laag om zo'n actie tegen Vermeer op te zetten...

Stond er altijd en gaf zijn leven in ieder duel, nu doet hij dat voor feyenoord....kan je toch eigenlijk niet boos om worden?

Ik krijg die blik van hem niet uit mn hoofd van net na de wedstrijd....alsof hij zo in tranen uit zou gaan barsten. Dat gun ik hem niet, vandaar mijn reacties.

Vermeer///held blijft mijn standpunt.
Je praat als mens nu en is allemaal begrijpelijk .(zelfs voor mij);-)
We hebben gelachen met hem ....,maar was ook veel huilen.(laatste 1 1/2) seizoen
HET gaat /ging toch ook om de rivaliteit ..en de manier waarop hij weg is gegaan .
Jij heb hier ook grapjes gemaakt over hem ....nu heeft hij er geen tand door de lip aan overgehouden,maar aub
Relativeer!! of Relativermeer!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die gast die die pop ophing van Vermeer, mag van mij verzuipen ja! En dan al die domme kutventjes ernaast ook, die stoer denken te zijn. Maak leuke grappen, zet hem te kijk en steek je fakkels aan en zing!! Dat zijn supporters!
Toch vreemd. Het ene gedrag veroordelen maar er zelf nog een schepje bovenop doen. Vreemd volk bestaat er toch op dit forum. :)
Eide
 Eide - maandag 08 februari 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Het gejank over het "klemmen" van Viergever is trouwens hilarisch. Allerlei fora staan er bol van in de heilige overtuiging dat de bal met twee benen klemmen niet mag. Heerlijk, met name omdat er geen enkele spelregel bestaat die dat verbied. Uit de spelregels:
quote:
Het klemmen van de bal tussen enkels of knieƫn is geen overtreding als er geen tegenstander de bal zou kunnen spelen.
Er staan wel 2 spelers van Feyenoord bij Viergever als hij die bal met 2 benen even bij zich houdt maar ze op dat moment kunnen ze de bal niet spelen. Ze maken ook geen beweging richting de bal om die te spelen. Bal als Viergever de bal weer verder speelt stappen de Feyenoordspelers in. Oftewel, goede beslissing van Blom daar het spel door te laten gaan en gewoon een zuiver doelpunt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:43 schreef enough het volgende:

[..]

Je praat als mens nu en is allemaal begrijpelijk .(zelfs voor mij);-)
We hebben gelachen met hem ....,maar was ook veel huilen.(laatste 1 1/2) seizoen
HET gaat /ging toch ook om de rivaliteit ..en de manier waarop hij weg is gegaan .
Jij heb hier ook grapjes gemaakt over hem ....nu heeft hij er geen tand door de lip aan overgehouden,maar aub
Relativeer!! of Relativermeer!!
Tand door zn lip ja....dat is dus bij jou hetzelfde als hem in een strop hijsen??

Pas goed op wat je zegt voortaan, voor je het weet heb je een tand door je lip...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Toch vreemd. Het ene gedrag veroordelen maar er zelf nog een schepje bovenop doen. Vreemd volk bestaat er toch op dit forum. :)
Vermeer heeft toch niets gedaan? Ofwel?? Dus onterecht die pop.

Die poppenhanger heeft dus wel iets ergs gedaan, naar een onschuldige en dus mag hij zelf ook iets overkomen.

Karma noemen ze zoiets.

Maar jij vond wat hitler deed heel erg, maar hitler vermoorden is dan vreemd?

Bin laden hadden ze zeker ook alleen moeten laten schrikken? 😁 4 seals voor zn neus... BOE!!!
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Vermeer heeft toch niets gedaan? Ofwel?? Dus onterecht die pop.

Die poppenhanger heeft dus wel iets ergs gedaan, naar een onschuldige en dus mag hij zelf ook iets overkomen.

Karma noemen ze zoiets.

Maar jij vond wat hitler deed heel erg, maar hitler vermoorden is dan vreemd?

Bin laden hadden ze zeker ook alleen moeten laten schrikken? 😁 4 seals voor zn neus... BOE!!!
Heb het jou slome hahaha. Je veroordeelt het pop op hangen maar vervolgens mag de dader wel verzuipen. Dan is er ook nog een figuur die zelfs wil bijdragen zodat de dader verzuipt.

Mooiste voorbeeld was net nog bij VI. Het ging over die Jordania van Vitesse. Derksen, Gijp en boskamp waren een avond bij Vitesse op uitnodiging van hem. Ze zijn daar meer dan goed verzorgd. Echte heeft die Jordania een keer iemand met bedreigd met een pistool. Maar wel moord en brand schreeuwen over doe pop maar geen verkeerd woord over die Jordania.
Pak je voor de gein je eigen Avatar hier van het forum er eens bij?!

We hebben allemaal boter op ons hoofd en lullen en handelen allemaal wat ons het beste uitkomt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Brandje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heb het jou slome hahaha. Je veroordeelt het pop op hangen maar vervolgens mag de dader wel verzuipen. Dan is er ook nog een figuur die zelfs wil bijdragen zodat de dader verzuipt.

Mooiste voorbeeld was net nog bij VI. Het ging over die Jordania van Vitesse. Derksen, Gijp en boskamp waren een avond bij Vitesse op uitnodiging van hem. Ze zijn daar meer dan goed verzorgd. Echte heeft die Jordania een keer iemand met bedreigd met een pistool. Maar wel moord en brand schreeuwen over doe pop maar geen verkeerd woord over die Jordania.
Pak je voor de gein je eigen Avatar hier van het forum er eens bij?!

We hebben allemaal boter op ons hoofd en lullen en handelen allemaal wat ons het beste uitkomt.
Geen verkeerd woord oven mijn avater pik!

Ik zeg alleen dat ze de illegalen moeten bannen als prio en dus niet de wapens...

Er staat toch niet : kill illegals?
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Tand door zn lip ja....dat is dus bij jou hetzelfde als hem in een strop hijsen??

Pas goed op wat je zegt voortaan, voor je het weet heb je een tand door je lip...
Zoiets ja als iemand mij een tand door de lip bezorgd ..
DUW die z'n eigen kop in een strop ja....sorry hoor
Brandje
 Brandje - maandag 08 februari 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Geen verkeerd woord oven mijn avater pik!

Ik zeg alleen dat ze de illegalen moeten bannen als prio en dus niet de wapens...

Er staat toch niet : kill illegals?
Ja tuurlijk.we hebben in Nederland ook echt een wapen probleem. Maar ja alle illegalen bannen kan voor heel voor mensen als racisme in de oren klinken en begrijpelijk. Ik stoor mij er niet aan. Je doet maar.
Die pop ophangen. Ze doen maar.
Maar ga niet hypocriet doen. Daarom lullen we allemaal ins ons eigen straatje.

Ik ga pitten. Fijne avond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Brandje --
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 22:35   quote  deeplink  
WE dwalen af..

Weltruste Brandje en morgen gezond weer op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dank voor de uitleg man!

Het is allemaal niet super schokkend wat er is gebeurt, maar het is wel ongelooflijk laag om zo'n actie tegen Vermeer op te zetten...

Stond er altijd en gaf zijn leven in ieder duel, nu doet hij dat voor feyenoord....kan je toch eigenlijk niet boos om worden?

Ik krijg die blik van hem niet uit mn hoofd van net na de wedstrijd....alsof hij zo in tranen uit zou gaan barsten. Dat gun ik hem niet, vandaar mijn reacties.

Vermeer///held blijft mijn standpunt.
Jij mag je eigen standpunt hebben. Voor mij blijft een huichelachtige verrader die hopelijk nooit meer terugkeert. Daarnaast gaat het mij ook niet om dit ene voorval, maar dat je niet het ene voorval belangrijker moet maken dan exact eenzelfde voorval een seizoen eerder waar je werkelijk niemand over hebt gehoord. Het schijnt uiteindelijk dat de KNVB voor die actie een boete van 10.000 euro heeft opgelegd. Ook niet echt schokkend lijkt mij!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die gast die die pop ophing van Vermeer, mag van mij verzuipen ja! En dan al die domme kutventjes ernaast ook, die stoer denken te zijn. Maak leuke grappen, zet hem te kijk en steek je fakkels aan en zing!! Dat zijn supporters!
Jij bent blijkbaar vroeger nooit jong geweest APIK? Volgens mij heb je, naar wat ik weet maar ik kan het mis hebben, zelf ook een sv of heb je die ooit gehad. Die heb je waarschijnlijk niet gehad omdat je een scheet liet te midden van het publiek. Het doet er ook niet toe waarvoor je hem eventueel wel kreeg, maar er was toen niemand die waarschijnlijk riep dat je maar moest verzuipen?? In ieder geval niet je gappies op de tribune!

Ook deze jongen heeft een bepaalde bewijzingsdrang gehad, moet dat bekopen met een strafrechtelijk onderzoek en een sv voor de duur van 3 jaar. Bij sommigen zit de haat jegens die kakkies enorm hoog en ja dan doen ze dingen waar ze later misschien enorm spijt van hebben!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
enough
 enough - maandag 08 februari 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:52 schreef Eide het volgende:
Het gejank over het "klemmen" van Viergever is trouwens hilarisch. Allerlei fora staan er bol van in de heilige overtuiging dat de bal met twee benen klemmen niet mag. Heerlijk, met name omdat er geen enkele spelregel bestaat die dat verbied. Uit de spelregels:

[..]

Er staan wel 2 spelers van Feyenoord bij Viergever als hij die bal met 2 benen even bij zich houdt maar ze op dat moment kunnen ze de bal niet spelen. Ze maken ook geen beweging richting de bal om die te spelen. Bal als Viergever de bal weer verder speelt stappen de Feyenoordspelers in. Oftewel, goede beslissing van Blom daar het spel door te laten gaan en gewoon een zuiver doelpunt.
niet alleen in deze ,maar ook Gudelj ging in de fout met die achterbal naar KUYT toe (uit buitenspel positie)
Er zijn daarin tegen wel wat veranderingen in de spelregels bijgekomen/of waren die sommige spelers niet eens bekend zijn en dat is toch verwonderlijk als dat je beroep is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Geen verkeerd woord oven mijn avater pik!

Ik zeg alleen dat ze de illegalen moeten bannen als prio en dus niet de wapens...

Er staat toch niet : kill illegals?
BAM...en APIK bashen >>>>>> iS MIJ OP DE KAST JAGEN....en ik ben nu nog lief !!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

BAM...en APIK bashen >>>>>> iS MIJ OP DE KAST JAGEN....en ik ben nu nog lief !!!!
Pussy! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pussy! ;-)
Miaauw....ik haat katten
romano
 romano - maandag 08 februari 2016 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is Mariannetrog...11 km diep...ajay kapitein ....ga ze voor
Om te beginnen is het Marianentrog en niet Mariannetrog (hoewel ik goede herinneringen heb aan een meisje dat zo heette en inderdaad: ze was diep) en deze trog is niet dezelfde als de https://nl.wikipedia.org/wiki/Filipijnentrog; overigens moet 10,5 kilometer diepte moet voldoende zijn om vak 410 nooit meer terug te zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:52 schreef romano het volgende:

[..]

Om te beginnen is het Marianentrog en niet Mariannetrog (hoewel ik goede herinneringen heb aan een meisje dat zo heette en inderdaad: ze was diep) en deze trog is niet dezelfde als de https://nl.wikipedia.org/wiki/Filipijnentrog; overigens moet 10,5 kilometer diepte moet voldoende zijn om vak 410 nooit meer terug te zien.
Wauw en daar heb je drie uur over moeten doen...ik deed het uit mijn hoofd...maar goed, wat jij wil en sorry voor de spelling pik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 februari 2016 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:52 schreef romano het volgende:

[..]

Om te beginnen is het Marianentrog en niet Mariannetrog (hoewel ik goede herinneringen heb aan een meisje dat zo heette en inderdaad: ze was diep) en deze trog is niet dezelfde als de https://nl.wikipedia.org/wiki/Filipijnentrog; overigens moet 10,5 kilometer diepte moet voldoende zijn om vak 410 nooit meer terug te zien.
En diep genoeg om jouw erbij te dumpen???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 februari 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 00:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En diep genoeg om jouw erbij te dumpen???
Dat is een toilet pot al gap....beschikbaar op elke hoek
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 februari 2016 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat is een toilet pot al gap....beschikbaar op elke hoek
Hahahaha das ook weer zo! ;-)
enough
 enough - dinsdag 09 februari 2016 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

BAM...en APIK bashen >>>>>> iS MIJ OP DE KAST JAGEN....en ik ben nu nog lief !!!!
YOU are cool gap
THANKS ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 februari 2016 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 00:21 schreef enough het volgende:

[..]

YOU was cool gap
THANKS ;-)

ppppffffff we thanks god of ..were we believe in .

FUCK YOU TOO....,BUT NEVER BEHIND!!
??????....rare post....en ik geloof niet in een god
enough
 enough - dinsdag 09 februari 2016 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 00:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

??????....rare post....en ik geloof niet in een god
Daarom zei ik ook ongelovige:

Het veiligste /vertrouwste is gewoon in jezelf
enough
 enough - dinsdag 09 februari 2016 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 00:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

??????....rare post....en ik geloof niet in een god
Ga slapen joh

ik alleen is al gek genoeg.
enough
 enough - dinsdag 09 februari 2016 - 00:48   quote  deeplink  
;=) truste ouwe
remco k
 remco k - dinsdag 09 februari 2016 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:14 schreef enough het volgende:

[..]

of het de Fside is of vak410 maakt me in deze niet zo veel uit ,maar ze supporteren
(jij zit in het stadion en kan dat beter beoordelen)
Het ging eigenlijk ook meer om de sfeeracties die zo teniet werden gedaan..door ze allemaal over een kam
te scheren.
Ik zit lang niet altijd in het stadion hoor..

Maar de sfeer is de laatste 2 a 3 jaar gewoon weer om t huilen naar mijn idee...
remco k
 remco k - dinsdag 09 februari 2016 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vaak genoeg en niet na een keer een wedstrijdje bezocht te hebben denken dat je de wijsheid in pacht hebt.
Heb je hem weer met zijn domme opmerkingen.. Zit er tegewoordig weer een stuk vaker. En ik vind de sfeer eigenlijk iedere wedstrijd om te janken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1









0.0170958