BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 01 maart 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 22:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2028016/2009/03/09/Cijferstrijd-Van-den-Herik-en-Feyenoord.dhtml

een andere bron rept over 40 miljoen euro in 2005.
In 1999 zou Feyenoord 42 miljoen gulden schuld hebben.

Die 54 miljoen was volgens mij van 2007, in het jaar dat er enorme risico's werden genomen door het halen van ervaren spelers.
Deze dus.

dat was in die tijd onmogelijk af te lossen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2016 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 07:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat waren die lijken die uit de kast zijn gekomen na het vertrek van Jorien vd Herik!
Ja waar verradertjes Woerts en Jacobs niks van wisten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2016 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 21:30 schreef van geil het volgende:
Denk aan gulden , euro.......
Ik pak effe pinda's.
Hahaha en waren ze lekker ?ps klopt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 14:03 schreef van geil het volgende:

[..]

Deze dus.

dat was in die tijd onmogelijk af te lossen
Na van de Herik en de verkoop van al die spelers van de selectie 2004/2005 was er niet veel schuld meer over .Peter Bosz ging samen met Wim Jansen de mist in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 maart 2016 - 14:24   quote  deeplink  
Eric gaat toch heerlijk van je ouwe dag genieten. ...
Barabas
 Barabas - vrijdag 04 maart 2016 - 14:29   quote  deeplink  
Gunt hij jou vast ook....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 maart 2016 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 08:23 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Net zo zinloos. In de huidige situatie met allerlei kleine partijtjes en er geen stabiele meerderheid te vormen is, heeft stemmen absoluut geen zin. Welke partijen ook de regering vormen, ze moeten altijd richting de TK en de EK allerlei concessies doen om voldoende steun te verwerven. Dat houdt dus in dat een programma van welke partij dan ook, heel marginaal tot uitvoer kan worden gebracht. D66 gijzelt de regering ni de EK en draagt geen regeringsverantwoordelijkheid. Zolang er dus geen substantiële kiesdrempel wordt ingevoerd, stem ik niet meer. Zinloos. Ik stem dan niet meer op één partij, maar op vier of vijf partijen.
Grotendeels mee eens. Al is een blanco stem in feite een proteststem. Dus als genoeg mensen dat doen, kan je argumenteren dat ze eerder geneigd zijn het systeem zelf te veranderen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2016 - 10:12   quote  deeplink  
Een tekst achterop een spandoeken. ..Wat stond daar op?
Gudde met pensioen?
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Het gaat zo wie zo op korte termijn veranderen, tot zo lang blijven gudde en geel zitten ,daar na krijgen ze een penninge van verdiensten.Cees Bruin zorgd daar voor ,dus geduld tot van de zomer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Nieuwe protestacties: vakken moeten leegblijven

2nq49w8.jpg

Op de website van LunaticNews worden vandaag opnieuw protestacties aangekondigd tegen de clubleiding. Feyenoord weigerde tegen AZ een meterslang doek omdat aan de achterkant een protestdoek was aangebracht. Daardoor bestond de sfeeractie in het bekerduel uitsluitend uit een vellenactie.

En waar supportersacties onderhevig zijn aan allerlei veiligheidseisen, heeft Feyenoord zelf daar maling aan, beweert de website. ''Gisteren werden wij getipt door een medewerker van de leverancier van de vellen dat de papieren vellen die zijn gebruikt niet brandveilig zijn. Navraag leert dat als Feyenoord zelf een actie betaalt er niet wordt gevraagd om een brandveiligheidscertificaat.''

''De clubleiding neemt met dit soort bizarre bezuinigingen een gigantisch risico en brengt de goede naam en het vertrouwen dat supporters hebben in de sfeergroepen in het geding. In potentie creëerde de club al diverse malen een levensgevaarlijke situatie. We zijn benieuwd hoelang het gaat duren voordat de clubleiding nu gaat reageren en actie gaat ondernemen.''

Nieuwe protestacties worden aangekondigd. ''Wat dat betreft is het maling hebben aan brandveiligheid, puur wanbeleid! Elke Feyenoord-supporter zou dat niet meer moeten pikken. Daarom staan er steeds meer groepen supporters op die op eigen initiatief het wanbeleid gaan bestrijden. Zo roepen de mannen achter Vak Z op om zelf wanbeleid bordjes te printen én mee te nemen naar het stadion. En is een groep oude garde bezig met het organiseren van het leeg houden van diverse vakken tot de 12e minuut.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 12:37   quote  deeplink  
O o Feyenoord wat ga je toch voor schut zo..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2016 - 12:38   quote  deeplink  
Lunaticnews, tja
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2016 - 12:43   quote  deeplink  
Tuurlijk, directie heeft ook een rol, maar beogen deze supporters op deze manier nou werkelijk het welbevinden van de club, óf die van henzelf?
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 05 maart 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Alle acties halen niets uit. Brengen slechts de club in discrediet en niet de mensen waartegen geprotesteerd wordt. Deze directie heeft een plaat voor de kop en de mentaliteit van de Noord-Koreaanse leider. En de RvC kijkt toe en doet niets. Triest dat bij deze club een directie zit die dagelijks zijn minachting voor de supporters duidelijk laat blijken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 maart 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Ga eens in je lokale kroeg met een spandoek lopen, t bier hier is kut, kijken hoelang je binnen mag blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Mentaliteit van een Noord-koreaanse leider....
Weet je wel wat je zegt?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 05 maart 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 13:21 schreef FR-Henk het volgende:
Mentaliteit van een Noord-koreaanse leider....
Weet je wel wat je zegt?
ik vind hem een koddig oud mannetje met een "mening"
Els
 Els - zaterdag 05 maart 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 12:37 schreef RenatoBos het volgende:
Nieuwe protestacties: vakken moeten leegblijven

[ afbeelding ]

Op de website van LunaticNews worden vandaag opnieuw protestacties aangekondigd tegen de clubleiding. Feyenoord weigerde tegen AZ een meterslang doek omdat aan de achterkant een protestdoek was aangebracht. Daardoor bestond de sfeeractie in het bekerduel uitsluitend uit een vellenactie.

En waar supportersacties onderhevig zijn aan allerlei veiligheidseisen, heeft Feyenoord zelf daar maling aan, beweert de website. ''Gisteren werden wij getipt door een medewerker van de leverancier van de vellen dat de papieren vellen die zijn gebruikt niet brandveilig zijn. Navraag leert dat als Feyenoord zelf een actie betaalt er niet wordt gevraagd om een brandveiligheidscertificaat.''

''De clubleiding neemt met dit soort bizarre bezuinigingen een gigantisch risico en brengt de goede naam en het vertrouwen dat supporters hebben in de sfeergroepen in het geding. In potentie creëerde de club al diverse malen een levensgevaarlijke situatie. We zijn benieuwd hoelang het gaat duren voordat de clubleiding nu gaat reageren en actie gaat ondernemen.''

Nieuwe protestacties worden aangekondigd. ''Wat dat betreft is het maling hebben aan brandveiligheid, puur wanbeleid! Elke Feyenoord-supporter zou dat niet meer moeten pikken. Daarom staan er steeds meer groepen supporters op die op eigen initiatief het wanbeleid gaan bestrijden. Zo roepen de mannen achter Vak Z op om zelf wanbeleid bordjes te printen én mee te nemen naar het stadion. En is een groep oude garde bezig met het organiseren van het leeg houden van diverse vakken tot de 12e minuut.''
Ik vraag me af hoe ze dat gaan aanpakken. Als ze zelf pas na de 12e minuut willen komen, vind ik dat prima. Je hebt wat mij betreft alle recht om iets later van huis te gaan. Maar als ze het willen afdwingen, anderen met verbaal dan welke fysieke intimidatie de toegang willen ontzeggen, dan wordt het toch wel wat anders. Vooral omdat 'de ander' beticht wordt van Noor Korea praktijken.
Ik wil in elk geval zo rond de aftrap op mijn vak staan.
VVout
 VVout - zaterdag 05 maart 2016 - 13:51   quote  deeplink  
Ik zie hier alleen onrust en niets waar we beter van worden, zal wel aan mij leggen zeker.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 13:49 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe ze dat gaan aanpakken. Als ze zelf pas na de 12e minuut willen komen, vind ik dat prima. Je hebt wat mij betreft alle recht om iets later van huis te gaan. Maar als ze het willen afdwingen, anderen met verbaal dan welke fysieke intimidatie de toegang willen ontzeggen, dan wordt het toch wel wat anders. Vooral omdat 'de ander' beticht wordt van Noor Korea praktijken.
Ik wil in elk geval zo rond de aftrap op mijn vak staan.
Whahahahaaaa jij bent sowieso 'altijd' standaard een kwartier te laat..😉
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Maar eens hoor mensen dwingen later naar binnen te gaan is not done..
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Als het goed is zo ik gelezen hebt, gaat dan ook de eerste paalde grond in,de oude vertrouwde kuip word afgebroken.Reden is dat op de andere locaties bedrijven uitgekocht dienen te worden, dus dat gaat het hem niet worden .
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Man, waar lul je nou eigenlijk over?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 14:04   quote  deeplink  
Ghehe, verbaast je het nog..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door RenatoBos --
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Daarom dat nog even ,en dat weten blijkbaar velen niet het oude bestuur nog even blijven zitten .Cees bruin is op het moment al president van de kuip.Alles draait nu om vernieuwing,en dat gaat er komen,anders heeft Cees daar niets te zoeken.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Henk het hele gebeuren ,wat ik net al geschreeven heb,gaat veranderen er komt een nieuwe kuip en er zal daarna flink geinversteerd worden in feijenoord.Daar de begroting en Cees bruin de financieerder is van de nieuwe kuip.Zeker hebben klein aandeel houders ook wat in te brengen ,zo als Pim Blokland en nog wat anderen mannen,maar die verdwijnen naar de achtergrond.Eigenlijk is het een groot spectakel wat er gebeuren gaat ,daar heeft alle dingen die nu gebeuren mee temaken.Dat gaatvoorgoed veranderen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2016 - 14:25   quote  deeplink  
En je bron is?
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:36   quote  deeplink  
Rotterdam en daar bedoel ik de gemeente mee ,is altijd tegen het voetbal gebeuren geweest op grote schaal.Toen de kuip gebouwd werd voor de oorlog, wilde de gemeente ook niet mee werken,de zakenlui in Rotterdam wilde vanwegen de grote belangstelling voor feijenoord een groot stadion bouwen.Heden tendagen is dat nog zo,wij burgers hebben een trots voor onze stad en feijenoord ,de haven van rotterdam werd ook wel het boegbeeld genoemd van europa.Amsterdam keek met grote argusogen naar ons feijenoord die later ook de europacup en wereld beker als eerste club in nederland gewonnen had.Nounounou dat heeft heelveel kwaad bloed gezet daar in het noorden,en dat hebben we geweten.Nu deze vloek verdwenen is ,zo als ik gemerkt heb op het veld met de scheidsrechters en grensmannen komen er nu toch veranderingen en belangen in feijenoord terug bij het grote geld.Cees zo als ik al eerder vermeld heb gaat dat verwezelijken,en inderdaad alsje metje tijd mee wil blijven gaan en ze willen de finales in Rotterdam blijven houden dan zulje een grote zelfstandige man nodig hebben die deze last op zijn schouders wil nemen .Er staat niet voor niets geschreeven dat Cees Bruin feijenoord een gouden toekomst beloofd,en nu ook al in zijn tweede termijn zit bij feijenoord.Dit alles heeft temaken dat het zolang duurd met planning contrakten,en velerlei andere zaken die geregeld moeten worden.EN GELOOF MIJ DIT IS GEEN SPROOKJE.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:40   quote  deeplink  
De bronnen Henk staat overal geschreeven alleen hoe gaje er mee om ,geduld is een schone zaak.Ik geloof zelfs hier op het form dat het geschreeven staat en de kranten.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Komende zomer zo als ik begrepen hebt gaat er het een en ander gebeuren,iedereen heeft daar na zijn eigen mening over om dat de datum niet zeker is .men spreekt zelfs over 2020 en dat gaat echt niet gebeuren de koeienkoppen hoe komen ze er bij en dat bedoel ik nou.Geef die mannen de tijd, en tot zo lang moet feijenoord nog even door sukkelen voor zo lang het duurd, en dat is niet zo lang meer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 14:50   quote  deeplink  
Tomtomtidom..
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:52   quote  deeplink  
Bepaalde verhalen moetje niet serieus nemen dat weet ik ook wel,maar in deze zaak dus wel.Om dat de gemeente niet genoeg wilde bijspijkeren ,en de klijn aandeelhouders niet genoeg op tafel konden leggen is dat Gudde plan rvc op een dwaalspoor gekomen.Daarna kwam Cees Bruin in beeld een miljardair die feijenoord een gouden toekomst beloofde .Dus nu is het zaak van planning opnieuw alles bekijken en ook dus met de miloenairs,iedereen heeft zijn belang in feijenoord in dergelijke zaken wat betreft een nieuwe kuip.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Ingewikkeld Renato geeft niet jouw gun ik het eigenlijk niet, om datje slecht kan redeneren.En zeer dom blijft reageren.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 14:56   quote  deeplink  
Weer even terzaken,Feijenoord zal dan met prestaties moeten komen om de nieuwe kuip rendabel te maken daar van daan ook deze uitspraak een goudentoekomst.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 05 maart 2016 - 15:01   quote  deeplink  
Hier mee magje dan zelf positief maar ook negatief in meegaan ,van hoelang gaat dat dan duren.De schade kwa prestaties zullen ingehaald worden ,en daarna zullen we op gelijke hoogte en meer gelijk waardige strijd zien tussen ajaks psv en Feijeoord.Het verschil zal zeer klein worden tussen die drie,eigelijk weer zo als van ouds.
tomson
 tomson - zaterdag 05 maart 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 14:50 schreef RenatoBos het volgende:
Tomtomtidom..
Trololo
Barabas
 Barabas - zaterdag 05 maart 2016 - 15:01   quote  deeplink  
Gaap....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2016 - 15:27   quote  deeplink  
Miloenairs.
Weer een er bij.
tomson
 tomson - zaterdag 05 maart 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 15:27 schreef FR-Henk het volgende:
Miloenairs.
Weer een er bij.
Ikke nie... wie nou weer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2016 - 16:25   quote  deeplink  
Is zijn pensioen al aangekondigd?
Moet een mooi feestje worden!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 14:54 schreef Fer 1 het volgende:
Ingewikkeld Renato geeft niet jouw gun ik het eigenlijk niet, om datje slecht kan redeneren.En zeer dom blijft reageren.
Whahahahaaaaa hilarisch..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 14:52 schreef Fer 1 het volgende:
Bepaalde verhalen moetje niet serieus nemen dat weet ik ook wel
Bepaalde mensen ook niet..😁
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 maart 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 maart 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 15:01 schreef tomson het volgende:

[..]

Trololo
Psies..
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 13:21 schreef FR-Henk het volgende:
Mentaliteit van een Noord-koreaanse leider....
Weet je wel wat je zegt?
Bij Feyenoord word een eigen mening/kritiek ook niet gewaardeerd.
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Onterechte kritiek zeker niet
nr 10
 nr 10 - zondag 06 maart 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 17:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bepaalde mensen ook niet..😁
Werd Fer maar eens serieus genomen. Zou wellicht verbetering brengen.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 06 maart 2016 - 11:18   quote  deeplink  
Ik zit zoals altijd drie kwartier voor de aftrap op het vak met mijn vrienden......de helft, waaronder mn zoon, van de "fanatieke suppoorters" zit dan nog aan het schuimwater op Varkenoord. Ik wordt door niemand tegengehouden vandaag, dat is ook niet de intentie. We shall not be moved😀
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 06 maart 2016 - 11:19   quote  deeplink  
....maar ik zit op Q, ik weet niet of er asociale controle plaatsvindt bij bv S,X en W....
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 11:32   quote  deeplink  
Ben je mooi vroeg binnen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar









0.0109028