BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 februari 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Zo kunnen mensen dat óók beleven.
Blijft dan wel weer typisch dat dit pas naar boven komt als het op het veld niet goed gaat.
Dan is het plots wanbeleid.
daan limbos
 daan limbos - maandag 22 februari 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Ik uit al jare bkrituiek op het functioneren van deze directie
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 13:57   quote  deeplink  
Begrijpt het nu goed mensen ,inzekere zin heeft Daan gelijk.Ook Pim laat dit gelaten toe om te beginnen vanaf het moment dat Gudettie te duur was ,hield ik mijn hart vast zo als is uitgekomen.De leugen dat hij te duur zou zijn met inje achter hoofd dat men nog zevenhalfmiljoen tegoed had van de knavb werd geen rekening mee gehouden.Het lijkt continue op opzettelijk falend beleid,waarna men zogenaamd een andere oplossing zocht die veel slechter is uitgepakt dan men had gehoopt beter kon het niet.Een groot gedeelte van de vijtien miljoen is in lucht opgegaan,dank zij ook P.Blokland.Ook al heeft deze man goede dingen gedaan voor de club ,hij heeft hier ook schuld aan.Dus een duidelijke conclusie kan ik niet hebben dan dat er een verkeerd beleid gevoerd is, in deze.Een beleid voeren om je zelf stevig te verijken ,maar wel zo dat de club er niet sterker op word.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 februari 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 13:32 schreef Barabas het volgende:
Beetje overtrokken reactie als je het mij vraagt. Man zet zich jaren in voor de club, zegt iets wat je kunt interpreteren zoals men wil en hij krijgt meteen de rekening van een ander gepresenteerd.
Gudde zit eigenlijk niets kwaads in.
Is een beetje een slappe zak.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:04   quote  deeplink  
De banken en regering zeggen tegen ons ,u ,moet uw geld investeren in nederland maar zelf zitten wij in Italie met vijftienhonderd miljard .Dit gegeven noemt men ook hypogritie,ik mag het wel maar jullie niet. Dit noemen men ook stille en stiekeme dictatuur.Dat speeld zich ook af binnen de gelederen bij feijenoord, het volk betaald mijn ivestering ,zonder dat zij er, en ik wel beter van word.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 februari 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 13:52 schreef daan limbos het volgende:
Ik uit al jare bkrituiek op het functioneren van deze directie
Van jou weet ik dat en je omlijst het met argumenten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 februari 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 13:57 schreef Fer 1 het volgende:
Begrijpt het nu goed mensen ,inzekere zin heeft Daan gelijk.Ook Pim laat dit gelaten toe om te beginnen vanaf het moment dat Gudettie te duur was ,hield ik mijn hart vast zo als is uitgekomen.De leugen dat hij te duur zou zijn met inje achter hoofd dat men nog zevenhalfmiljoen tegoed had van de knavb werd geen rekening mee gehouden.Het lijkt continue op opzettelijk falend beleid,waarna men zogenaamd een andere oplossing zocht die veel slechter is uitgepakt dan men had gehoopt beter kon het niet.Een groot gedeelte van de vijtien miljoen is in lucht opgegaan,dank zij ook P.Blokland.Ook al heeft deze man goede dingen gedaan voor de club ,hij heeft hier ook schuld aan.Dus een duidelijke conclusie kan ik niet hebben dan dat er een verkeerd beleid gevoerd is, in deze.Een beleid voeren om je zelf stevig te verijken ,maar wel zo dat de club er niet sterker op word.
.
zevenenhalf miljoen tegoed. klopt niet.
vijtien miljoen, over welke vijftien miljoen heb je het? En hoezo danzij Blokland?
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:23   quote  deeplink  
Iedereen is daar voor zich zelf bezig zonder te beseffen of wel opzettelijk om van feijenoord beter te worden .Zonder enig risico te lopen om feijenoord daad werkelijk sterker te maken.Willem van t Woud,J.van den Herik ,en P.Blokland ,en zo niet nog meer gegadigden zouden nu is echt de koppen gezamelijk in het belang enkelt en alleen voor feijenoord bijelkaar moeten steken.Een TD aanstellen en het ook aan hun over moeten laten en zich er niet mee moeten bemoeien welke speler er aangetrokken zou moeten worden.zo n TD moet echt verstand van zaken hebben en gericht zijn aankopen binnen moeten halen wat de kost prijs ook is.Want via champigion leage voet bal en een uitgelezen elftal zie psv stroomt het geld vanzelf binnen.Maar nee het eigen belang van ieder staat voor op, en dat is een fout die al jaren en jaren speeld bij feijenoord.Een met uitzondering die samenwerking met varkenoord gerealiceerd heeft die nu ook weg is maar feijenoord wel kampioen maakten en uefa beker won en knvab beker won.Ik weet ook dat er teestellingen waren in deze onder deze drie of mischien wel meer,maar dat was weer niet in het belang van feijenoord.Kort om het is daar boven een belangen verstrengeling van heb ik jouw daar.Hoe kan het nu bij psv en ajaks wel lukken ?Mischien door een pot te maken ik sugereerd nu iets waar ik geen weet van heb maar er moet iets zijn waar door er geen belangen meer mee spelen dan alleen de prestatie van de spelers VOOR OP STAAN.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Verkoop classie en diverse andere spelers toch stylzz.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Zevenhalfmiljoen reclame en tv rechten in de tijd van en na Guidettie ,was dat al bekend.v.Geel vond het een risico volgens zijn geldschieters.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 februari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:26 schreef Fer 1 het volgende:
Verkoop classie en diverse andere spelers toch stylzz.
Daar is nog veel geld niet van geïnvesteerd.
Vandaar dat Feyenoord nu een positief eigen vermogen heeft van 15 Miljoen.

Wel zijn er andere aankopen voor gedaan.
Is er geld gebruikt om schulden weg te werken.

Dus financieel is het boekhoudtechnisch allemaal wel te verklaren.
Of het slim geweest is, is vers 2.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:29   quote  deeplink  
De rest heb ik al neergezet, geld schieters daar moet iedere club het van hebben niemand overleeft zonder deze mensen geen enkele club.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Daar heb ik het over stylzz feijenoord is een top club waar je hoog mee kan eindigen met zo n stadion en aanhang.Dus dat neemt ook riicos met zich mee ,die je heel klein kan maken door de juiste spelers in te kopen en dat is weer nagelaten.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:35   quote  deeplink  
Ze denken dat het roulette is geloof ik, maar je kan zien watje inkoopt, risico s door bleseures ,dat kan maar staat niet voor op .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 februari 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 13:32 schreef Barabas het volgende:
Beetje overtrokken reactie als je het mij vraagt. Man zet zich jaren in voor de club, zegt iets wat je kunt interpreteren zoals men wil en hij krijgt meteen de rekening van een ander gepresenteerd.
5 ton per jaar en nog geen heipaal in de grond. .Slaap lekker verder.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Nu zagje dat Kramer wel bewoog en bilal fout op fout maakte, dat zit er nog steeds in ,daar bij zie ik ook totaal geen zelfvertrouwen tenopzichte het kalme spel van roda.Verdedigen was de opdracht en scoren uit de counter,als je als trainer weet dat de verdediging van feijenoord een puinzooi is.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:42   quote  deeplink  
Dat ze toch met een punt weggegaan zijn spreekt voor zich, dat was ook de opdracht minimaal.Wat jij ook gezegd hebt, er zit meer in feijenoord dan menig geen denkt alleen de bergeleiding technise staf klopt voor geen meter.En daar hoort een TD op te reageren.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Het is een samen loop van omstandigheden wanneer feijenoord zou presteren komt die nieuwe kuip van zelf snel genoeg.Daar de rvc niet meewil werken spelen daar allerlei belangen in mee door feijenoord niet sterker te maken.
Barabas
 Barabas - maandag 22 februari 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gudde zit eigenlijk niets kwaads in.
Is een beetje een slappe zak.
Zo komt ie inderdaad over. Lijkt me sterk dat het ook echt zo is: Zijn handen waren de afgelopen jaren gebonden.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 14:55   quote  deeplink  
Heel ingewikkeld allemaal ,maar zo zit het inelkaar naar mijn eer en geweten om dit zo neer te moeten zetten helaas.Ik heb het al gezegd dictatuur hebje in vele formen en soms bijna onzichtbaar.Het gehele nederlandse volk word ook zo geregeerd,men luisterd niet naar wat de mensen te vertellen hebben.Alles in eigenbelang men zegt dan in het belang van nederland en of dat nu noodzakelijk is of niet daar kijken ze niet naar.Maar dat de lonen gedrukt worden op een gemene slimme manier dat word niet begrepen onder het mom sociaal.En dan doel ik op het vluchtelingen beleid,gaat nergens over geen kwade bedoelingen houd dat tengoede maar er is wel een grens.Oorlog is verschrikkelijk die mensen te helpen oke mee eens, maar wel stoppen met de rest van europa binnen te halen en onder jouw loon zitten te wroeten.
Barabas
 Barabas - maandag 22 februari 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 13:52 schreef daan limbos het volgende:
Ik uit al jare bkrituiek op het functioneren van deze directie
Als je kennis van zaken en betere ideeën hebt dan is kritiek geven gefundeerd. Op mij komt het overgrote deel van de kritiek op Gudde over als onterecht en vaak gebaseerd op buikgevoel en aannames. Hem wordt bijvoorbeeld kwalijk genomen dat er nog geen nieuw stadion is of gepland is terwijl hij in de werkelijkheid is tegengewerkt, met onwil bij de gemeente Rotterdam moest dealen, een failliete club moest lijden en te kampen had met zwaar economisch weer.
Barabas
 Barabas - maandag 22 februari 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

5 ton per jaar en nog geen heipaal in de grond. .Slaap lekker verder.
Yeah yeah roep maar lekker verder.
daan limbos
 daan limbos - maandag 22 februari 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Als je aan een bepaalde klus begint, je er echt voor inzet, maar het lukt om wat voor reden dan ook echt niet, dan moet je op een bepaald moment zeggen, sorry, het gaat niet, ik krijg het niet voor elkaar, een ander moet het maar gaan proberen. Gudde's hoofdtaak was een nieuw,cq vernieuwd stadion. Is dus totaal niet uit de verf gekomen, ondanks de miljoenen die er al ingestopt zijn. Maar hij had niet de ruggegraat om dan maar terug te treden en iemand anders de kans te geven, kansen die hij om wat voor reden dan ook niet had of niet zag. Maar ja, als omhooggevallen ambtenaartje geef je een dusdanig hoog inkomen niet op, dus doormodderen maar, met alle gevolgen van dien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 februari 2016 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:58 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als je kennis van zaken en betere ideeën hebt dan is kritiek geven gefundeerd. Op mij komt het overgrote deel van de kritiek op Gudde over als onterecht en vaak gebaseerd op buikgevoel en aannames. Hem wordt bijvoorbeeld kwalijk genomen dat er nog geen nieuw stadion is of gepland is terwijl hij in de werkelijkheid is tegengewerkt, met onwil bij de gemeente Rotterdam moest dealen, een failliete club moest lijden en te kampen had met zwaar economisch weer.
Vertel eens..Waarom is Gudde aangesteld?
Wel gefundeerd graag!
VVout
 VVout - maandag 22 februari 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 13:32 schreef Barabas het volgende:
Beetje overtrokken reactie als je het mij vraagt. Man zet zich jaren in voor de club, zegt iets wat je kunt interpreteren zoals men wil en hij krijgt meteen de rekening van een ander gepresenteerd.
Dan kan je met een beetje humor ook een verhuisdoos in ontvangst nemen, je van de buitenpost afsluiten lost niets op.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 16:06   quote  deeplink  
Die handen zijn al 46 jaar gebonden nu gaat het financieel beter en nog is het klote,na nog is 17 jaar, kom nou zeg .Dit is een totaal afbraak bestuur om dat ze hun zin niet krijgen. En toen pakte we nog prijzen ook,ondanks de vele ruzies die er zijn geweest intern bove.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
En zo zit het Daan,allemaal eigengewin en niet in het belang van de club.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Ze kunnen met nog duizend excuuses aankomen ,maar de leugen houd een keer op.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 16:11   quote  deeplink  
Dat hele zooitje moet nu zelf maar eens een flinke slok nemen uit die beker.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Het is gewoon een pan met brei waar ze zelf geen erg meer in hebben hoe vies dat smaakt.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 februari 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Ze hebben geen plaat voor de kop maar een blok beton.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 februari 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 13:37 schreef FR-Henk het volgende:
Zo kunnen mensen dat óók beleven.
Blijft dan wel weer typisch dat dit pas naar boven komt als het op het veld niet goed gaat.
Dan is het plots wanbeleid.
Typerend, gisteren de gehele wedstrijd niks gehoord wat Gudde of van Geel betreft, tot de 1-1 viel. Toen was het ineens Gudde moet oprotten..
Ik zie die link eerlijk gezegd niet zo..
kenny
 kenny - maandag 22 februari 2016 - 16:19   quote  deeplink  
zo slecht doet gudde het het niet , elke andere voorzitter had ook echt wel fouten gemaakt dit is gewoon een moeilijke club zeker als er een schuld van 45milj gesaneerd moet worden
ik vind dat er sinds tijden meer rust is rond de club (op nu na dan) dat was onder de jaren van v d herik wel anders
de problemen waar we nu in zitten komt voornamelijk door v bronkhorst die geen vat op deze groep heeft en v geel die verkeerde spelers heeft aangetrokken
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 februari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 16:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Typerend, gisteren de gehele wedstrijd niks gehoord wat Gudde of van Geel betreft, tot de 1-1 viel. Toen was het ineens Gudde moet oprotten..
Ik zie die link eerlijk gezegd niet zo..
Dat is het lastige bij Feyenoord: er is een groep supporters dat meent dat ZIJ het beleid moeten maken, omdat het slecht gaat.
De emotie die er bij komt is begrijpelijk.
Maar het azijn, ook hier, wordt meteen naar believen gekleurd.

Van Geel en Gudde weg? Op termijn: op z'n vroegst najaar, uiterlijk voorjaar 2017. Maar wel om een andere reden: verlopen houdbaarheid, weg vrij maken voor nieuw beleid.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 februari 2016 - 16:30   quote  deeplink  
En dat "HUN" veel geld verdienen met niks doen, wanbeleid enzo...
Wist niet dat er zóveel Gudde en Geel-volgers waren....
Barabas
 Barabas - maandag 22 februari 2016 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 15:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vertel eens..Waarom is Gudde aangesteld?
Wel gefundeerd graag!
Saneren en het realiseren van nieuwbouw.
Barabas
 Barabas - maandag 22 februari 2016 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 16:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Typerend, gisteren de gehele wedstrijd niks gehoord wat Gudde of van Geel betreft, tot de 1-1 viel. Toen was het ineens Gudde moet oprotten..
Ik zie die link eerlijk gezegd niet zo..
Precies. Buikgevoel.
Barabas
 Barabas - maandag 22 februari 2016 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 16:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat is het lastige bij Feyenoord: er is een groep supporters dat meent dat ZIJ het beleid moeten maken, omdat het slecht gaat.
De emotie die er bij komt is begrijpelijk.
Maar het azijn, ook hier, wordt meteen naar believen gekleurd.

Van Geel en Gudde weg? Op termijn: op z'n vroegst najaar, uiterlijk voorjaar 2017. Maar wel om een andere reden: verlopen houdbaarheid, weg vrij maken voor nieuw beleid.
Wat je zegt.... die zogenaamde supporters van gisteren, met hun mars, snappen er in mijn ogen niet zo veel van.
de bluffer
 de bluffer - maandag 22 februari 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 16:44 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat je zegt.... die zogenaamde supporters van gisteren, met hun mars, snappen er in mijn ogen niet zo veel van.
Daar ben ik het met je eens
Feyenoord heeft jammer genoeg weer de voorpagina gehaald
de mensen die opgepakt zijn niet alleen een boete maar ook elke week tot naar de compititie laten melen op het politiebureau
Barabas
 Barabas - maandag 22 februari 2016 - 17:35   quote  deeplink  
En nu is weer de vraag of de ME wel goed heeft gehandeld... Pfff.... Krijg er een baard van.
ar
 ar - maandag 22 februari 2016 - 18:32   quote  deeplink  
Die heb je toch al professor B..?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 februari 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 16:41 schreef Barabas het volgende:

[..]

Saneren en het realiseren van nieuwbouw.
Whahahahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2016 - 07:16   quote  deeplink  
6 maart Kuipie maar weer mijden
MMM
 MMM - dinsdag 23 februari 2016 - 07:36   quote  deeplink  
Voor mij de bevestiging dat Feyenoord topclub af is als dit soort idioten, Gudde en van Geel, kunnen blijven zitten na schandalige prestaties.

Vriendenkliek
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2016 - 08:41   quote  deeplink  
Ik vind vooral de bevestiging al 17 jaar geen kampioen meer dat je niet echt een topclub meer bent.
Topstadion (vooralsnog)
Topaanhang (t merendeel)
Topachterban.

De rest is subtop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 februari 2016 - 09:53   quote  deeplink  
Ik weet t niet met deze man.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2016 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 09:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik weet t niet met deze man.
Moeilijk te pijlen he.
Op basis van het stadion traject, heeft hij het eigenlijk niet goed gedaan.
Maar als ik een beetje zijn kant van het verhaal lees, valt er wel wat voor te zeggen.
Als ik m hoor praten denk ik niet, dat is een sterke bestuurder.
Maar als ik de meningen van anderen over m lees, is het dat wel...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 februari 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moeilijk te pijlen he.
Op basis van het stadion traject, heeft hij het eigenlijk niet goed gedaan.
Maar als ik een beetje zijn kant van het verhaal lees, valt er wel wat voor te zeggen.
Als ik m hoor praten denk ik niet, dat is een sterke bestuurder.
Maar als ik de meningen van anderen over m lees, is het dat wel...
Ik vind hem altijd wel goed spreken..Zijn angst voor dwaze supporters omtrent Europese wedstrijden heeft hij helemaal gelijk in.Klinkt dan voor de fanatieke als lariekoek maar hij heeft gelijk. Wat betreft bestuurlijke dingen heeft hij weinig gerealiseerd vind ik.Maar als dingen niet haalbaar zijn houd het natuurlijk op.De vraag is dan alleen of hij dan echt geschikt is buiten het feit dat hij geen onprettige man is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 10:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind hem altijd wel goed spreken..Zijn angst voor dwaze supporters omtrent Europese wedstrijden heeft hij helemaal gelijk in.Klinkt dan voor de fanatieke als lariekoek maar hij heeft gelijk. Wat betreft bestuurlijke dingen heeft hij weinig gerealiseerd vind ik.Maar als dingen niet haalbaar zijn houd het natuurlijk op.De vraag is dan alleen of hij dan echt geschikt is buiten het feit dat hij geen onprettige man is.
Wat hij zegt komt goed over qua inhoud, maar zijn manier van praten maakt m altijd een beetje oenig.

Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn van Feyenoord, we hebben nogal de neiging om daar makkelijk over te denken en er veel van te vinden, maar ik weet t echt niet.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 23 februari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Nog één keer. Sinds 1908 is er vaker een Elfstedentocht geweest dan een kampioenschap van Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positie Eric Gudde (on)houdbaar









0.0133118