BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - zondag 23 april 2017 - 15:20   quote  deeplink  
Kennert
tomson
 tomson - zondag 23 april 2017 - 15:25   quote  deeplink  
Topscoordert van NL komt zo wel rap dichterbij
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 april 2017 - 15:26   quote  deeplink  
MVP..
ar
 ar - zondag 23 april 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Indeed
tomson
 tomson - zondag 23 april 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:
MVP..
Dat was al lang een abc'tje
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 april 2017 - 16:48   quote  deeplink  
Jørgensen trots: ''Grote stap richting kampioenschap gezet

348lqqd.jpg

Feyenoord heeft zondagmiddag opnieuw een grote stap richting het kampioenschap gezet. De Rotterdamse ploeg won in Arnhem vrij gemakkelijk met 2-0 van Vitesse. Nicolai Jørgensen was de grote man aan de kant van Feyenoord door twee keer te scoren.

“We hebben veel gesproken over deze wedstrijd”, zegt de Deense spits tegenover Fox Sports. “Ik denk dat we vanaf minuut één lieten zien dat wij voor meer speelden dan Vitesse. Er staan nu nog twee moeilijke wedstrijden op het programma. We moeten dan hetzelfde geven als vandaag. De competitie is nog niett gespeeld, we moeten zo blijven spelen. We hebben wel een grote stap gezet.”

“Ik heb even niet gescoord en vandaag twee keer”, vervolgt hij. “Ik ben erg blij met die doelpunten. De eerste treffer was een echte spitsengoal. Bij het tweede doelpunt was er een mooie assists van Jens Toornstra waarna ik de bal over de lijn tikte. Complimenten voor de arbitrage dat ze zagen dat de bal over de lijn was.”
van geil
 van geil - zondag 23 april 2017 - 16:48   quote  deeplink  
Prima, en was ook hard nodig .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 april 2017 - 18:07   quote  deeplink  
Nicolai Jørgensen na afloop van Vitesse - Feyenoord

(https://youtu.be/tWWQ8g4gO9A)
MMM
 MMM - zondag 23 april 2017 - 19:19   quote  deeplink  
Topper!
MightyAce
 MightyAce - zondag 23 april 2017 - 19:23   quote  deeplink  
Redelijke aankoop.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 april 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Mooi
PieterBos
 PieterBos - maandag 24 april 2017 - 22:20   quote  deeplink  
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
PieterBos
 PieterBos - maandag 24 april 2017 - 22:22   quote  deeplink  
Feyenoorder nog ff 2x winnen, 50% Feyenoorder speler vd week
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 april 2017 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2017 - 22:22 schreef PieterBos het volgende:
Feyenoorder nog ff 2x winnen, 50% Feyenoorder speler vd week
wie is het geworden
ik was bij de finale van de UEFA Youth Leaque

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2017 door de bluffer --
VVout
 VVout - dinsdag 25 april 2017 - 00:51   quote  deeplink  
Zat zo eens te kijken naar zijn loopbaan en verbaasde me dat hij nog een paar jaar bij Bayer Leverkusen en Kaiserslautern heeft gespeeld en daar helemaal niet van de grond kwam. Of verbazen een groot woord, maar ook gewoon te jong voor het blok gezet waarschijnlijk door z'n spelersmakelaar zoals velen die er dan nog niet rijp voor zijn.

http://www.transfermarkt.nl/nicolai-jorgensen/leistungsdatendetails/spieler/100399
neliz
 neliz - dinsdag 25 april 2017 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 00:51 schreef VVout het volgende:
Zat zo eens te kijken naar zijn loopbaan en verbaasde me dat hij nog een paar jaar bij Bayer Leverkusen en Kaiserslautern heeft gespeeld en daar helemaal niet van de grond kwam. Of verbazen een groot woord, maar ook gewoon te jong voor het blok gezet waarschijnlijk door z'n spelersmakelaar zoals velen die er dan nog niet rijp voor zijn.

http://www.transfermarkt.nl/nicolai-jorgensen/leistungsdatendetails/spieler/100399
Dat was ook de reden dat niet iedereen het vertrouwde met hem, of hem meer een 10 vonden "met Kramer in de spits"

Ik vind 'm net een type Pelle die veel te jong gebracht werd, maar nu de 25 voorbij is en hij richting zijn fysieke en mentale piek gaat gewoon veel beter rendeert.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 06:40   quote  deeplink  
''Natuurlijk gaat Jørgensen komende zomer weg''

2vljf39.jpg

Nicolai Jørgensen werd afgelopen zomer als een onbekende spits naar Feyenoord gehaald. Ruim tien maanden later staat de Deense spits al bijna het hele seizoen bovenaan in het doelpuntenmakersklassement en is hij zeer belangrijk met zijn assists. De goede prestaties van de spits, die tegen Vitesse twee keer scoorde, leiden mogelijk tot interesse van buitenlandse clubs.

“Die jongen past helemaal bij Feyenoord”, zegt Rene van der Gijp in Voetbal Inside. “Hij werkt zich de pleuris, zet zich volledig in en past daardoor perfect bij Feyenoord. Ik zie hem veel liever dan Luis Suarez bij FC Barcelona.” Jørgensen scoorde dit seizoen in dertig competitiewedstrijden 21 keer en hij gaf dertien assists.

“Natuurlijk gaat Jørgensen komende zomer weg”, vervolgt hij. “Hij verdient nu vier ton netto. Als je ergens anders vier miljoen euro netto kan verdienen, gaat hij weg. Je zou gek zijn als je dat niet doet. Hij is niet geschikt voor de top van Engeland, denk ik. Voor de clubs daaronder is hij een prima spits, die voor een normale prijs is op te halen, om erbij te hebben.”
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 06:41   quote  deeplink  
zou tie maar 4 ton verdienen..(?)
Indien zi verdient ie een verbeterd contract..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 april 2017 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 06:41 schreef RenatoBos het volgende:
zou tie maar 4 ton verdienen..(?)
Indien zi verdient ie een verbeterd contract..
Zijn bruto salaris zal wel 8-9 zijn denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 06:44   quote  deeplink  
Ha ja die 4 ton zal niet bruto zijn nee..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 april 2017 - 07:23   quote  deeplink  
Ik heb een Ron Vlaar gevoel hierbij....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 07:41   quote  deeplink  
Hoe bedoel je..(?)
VVout
 VVout - dinsdag 25 april 2017 - 08:32   quote  deeplink  
Die ging ook als held naar Engeland toch.
MMM
 MMM - dinsdag 25 april 2017 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 07:41 schreef RenatoBos het volgende:
Hoe bedoel je..(?)
Die zei dat ie bleef maar toch ging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2017 door MMM --
neliz
 neliz - dinsdag 25 april 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 06:41 schreef RenatoBos het volgende:
zou tie maar 4 ton verdienen..(?)
Indien zi verdient ie een verbeterd contract..
1 miljoen bruto, belastingen (4 ton) en bijdrage aan VVCS (20% salaris) eraf en daar ga je.
tomson
 tomson - dinsdag 25 april 2017 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 07:23 schreef FR-Henk het volgende:
Ik heb een Ron Vlaar gevoel hierbij....
Aha ! Was dus niet alleen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 08:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Die zei dat ie bleef maar toch ging.
A juist dat gevoel, snap..
Maar dan toch zeker voor de hoofdprijs..
En toch denk ik dat ie nog een seizoen blijft, als ie weer een vlammend begin heeft aankomend seizoen gelijk zijn contract aanpassen zodat ie echt onhaalbaar word en enkel voor de grote clubs haalbaar is met een DIKKE portemonnaie..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 09:00 schreef neliz het volgende:

[..]

1 miljoen bruto, belastingen (4 ton) en bijdrage aan VVCS (20% salaris) eraf en daar ga je.
Zo dan, daar gaat je geld..
neliz
 neliz - dinsdag 25 april 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 09:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo dan, daar gaat je geld..
In het boek de Coolsingel bleef leeg van Hugo B. staan leuke verhaaltjes over hoe Feyenoord in de jaren 90 iemand als Koeman een kutsalaris gaven, zodat zijn afdracht aan het VVCS lekker laag was en het gewoon via bonussen en "sponsor investeringen" lekker opkrikten zodat hij lekker kon afbouwen. Daarom reed hij ook in een Porsche rond terwijl de rest allemaal opeltjes had (wel die dikke
Calibra naturlijk!)
Milo
 Milo - dinsdag 25 april 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 09:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo dan, daar gaat je geld..
Valt mee 33k netto per maand....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 09:54 schreef neliz het volgende:

[..]

In het boek de Coolsingel bleef leeg van Hugo B. staan leuke verhaaltjes over hoe Feyenoord in de jaren 90 iemand als Koeman een kutsalaris gaven, zodat zijn afdracht aan het VVCS lekker laag was en het gewoon via bonussen en "sponsor investeringen" lekker opkrikten zodat hij lekker kon afbouwen. Daarom reed hij ook in een Porsche rond terwijl de rest allemaal opeltjes had (wel die dikke
Calibra naturlijk!)
Wat een kutland ook met al die belastingen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 10:04 schreef Milo het volgende:

[..]

Valt mee 33k netto per maand....
Als je het snel zegt misschien..
Milo
 Milo - dinsdag 25 april 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 10:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat een kutland ook met al die belastingen..
Klopt
neliz
 neliz - dinsdag 25 april 2017 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 10:04 schreef Milo het volgende:

[..]

Valt mee 33k netto per maand....
kun je net 1 paar goede tieten voor op je vriendin voor kopen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 10:14   quote  deeplink  
d:-)))
Milo
 Milo - dinsdag 25 april 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Vvcs is belasting vrij en is gewoon een spaarpotje.
neliz
 neliz - dinsdag 25 april 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 10:22 schreef Milo het volgende:
Vvcs is belasting vrij en is gewoon een spaarpotje.
jup, het is goed voor de spelers, zodat ze iets opbouwen voor later, maar als je dat in Engeland niet hoeft te doen draagt dat alleen maar bij aan het verschil.

Zelfs België heeft dit niet waardoor het makkelijker kiezen is voor Kortrijk dan voor Groningen bijvoorbeeld.
Milo
 Milo - dinsdag 25 april 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 10:28 schreef neliz het volgende:

[..]

jup, het is goed voor de spelers, zodat ze iets opbouwen voor later, maar als je dat in Engeland niet hoeft te doen draagt dat alleen maar bij aan het verschil.

Zelfs België heeft dit niet waardoor het makkelijker kiezen is voor Kortrijk dan voor Groningen bijvoorbeeld.
Ik vind het kut dat wij dat niet kunnen doen.
VVout
 VVout - dinsdag 25 april 2017 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 10:22 schreef Milo het volgende:
Vvcs is belasting vrij en is gewoon een spaarpotje.
In Nederland wordt er voor je gekozen en heb je zelf niet de keus. Stel je voor dat ie al aan een eigen spaartraject begonnen is in Denemarken, word je in één keer verplicht aan zo iets mee te doen.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 25 april 2017 - 15:19   quote  deeplink  
Hoop toch echt dat hij nog zeker een jaartje blijft. Alleen laten gaan bij een echt mega bod. (wat mij betreft 20 mio +)
Fart
 Fart - dinsdag 25 april 2017 - 17:54   quote  deeplink  
Ik heb de ervaring dat Denen nooit liegen, dus die blijft wel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 17:54 schreef Fart het volgende:
Ik heb de ervaring dat Denen nooit liegen, dus die blijft wel.
Lasse Schöne nog nooit horen praten..(?)
Fart
 Fart - dinsdag 25 april 2017 - 18:02   quote  deeplink  
Die leeft in zijn eigen wereld, dat is geen liegen maar fantaseren.
ar
 ar - dinsdag 25 april 2017 - 18:29   quote  deeplink  
Een schizodeen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 april 2017 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lasse Schöne nog nooit horen praten..(?)
Lasse Schöne....Heeft die niet met jeugd gewerkt?
moa
 moa - dinsdag 25 april 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 09:00 schreef neliz het volgende:

[..]

1 miljoen bruto, belastingen (4 ton) en bijdrage aan VVCS (20% salaris) eraf en daar ga je.
Waar haal je die 20% vandaan?

quote:
CONTRIBUTIE
Met ingang van 1 januari 2015 hanteert de VVCS de onderstaande contributiebijdragen:
In de eredivisie actieve profspelers betalen € 10,00 per maand;
In de eerste divisie actieve profspelers betalen € 4,50 per maand;
Jeugdspelers met een contract betalen € 4,50 per maand;
In de hoogste divisie van het vrouwenvoetbal actieve speelsters betalen € 4,50 per maand;
Jeugdspelers zonder contract en amateurs actief in het betaald voetbal betalen € 4,50 per maand;
In het buitenland actieve profspelers betalen € 12,50 per maand.
van geil
 van geil - dinsdag 25 april 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 18:29 schreef ar het volgende:
Een schizodeen..
:)
moa
 moa - dinsdag 25 april 2017 - 18:48   quote  deeplink  
Gevonden.

quote:
Inleg voor het pensioenfonds
Inleg in het pensioenfonds voor voetballers is niet vrijblijvend. Iedere contractspeler die verbonden is aan een Nederlandse club moet verplicht deelnemen aan het pensioenfonds. De verplichte inleg wordt iedere maand ingehouden op het salaris van de speler. De hoogte van de inleg is afhankelijk van de hoogte van het salaris. Hoe meer men verdient, hoe meer men moet inleggen. Bij een maandelijks inkomen tussen € 2.167 en € 3.467 is de inleg 15%. Bij een maandelijks inkomen tussen € 3.467 en € 4.767 is de inleg 20%. Bij een inkomen van meer dan € 4.767 bedraagt de inleg 30%, met een maximum van € 5.525 per maand (2016).
Als hij een miljoen verdient bij Feyenoord is zijn bijdrage dus 66.000, ofwel 6,6%. Dat valt op zich nog mee voor een pensioenfonds, met bijkomend voordeel dat hij dat geld ook nog terug krijgt.

Ik zou direct tekenen voor zo'n pensioenfonds, dat voetballers verplicht bijdragen is niet meer dan logisch het zou juist absurd zijn als zij dat niet deden. Er zijn miljoenen mensen in dit land die het van een minimum of part time loontje moeten doen en die helemaal NIKS aan pensioen opbouwen.

Nu ben ik persoonlijk niet zo van de overheidsbemoeienis en heb ik liever dat iedere Nederlander zelf kiest of hij meedoet aan een pensioen of verzekering of niet. Maar als deelname bij wet dan toch verplicht is, dan moet dat voor iedereen gelden.
moa
 moa - dinsdag 25 april 2017 - 18:49   quote  deeplink  
Denk trouwens niet dat hij een miljoen verdient bij ons, hij kwam niet echt als een grote meneer binnen en de prijs die voor hem betaald werd was ook niet echt de hoofdprijs. Daarbij denk ik dat v Geel slim genoeg is om ruimte voor een opwaardering te houden.
neliz
 neliz - woensdag 26 april 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Sorry, laatste keer dat ik dit naging was in de jaren 90 toen er door het Bosman arrest van alles op de kop ging, de bijdragen (en BEdragen) waren in die tijd anders.

quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 18:49 schreef moa het volgende:
Denk trouwens niet dat hij een miljoen verdient bij ons, hij kwam niet echt als een grote meneer binnen en de prijs die voor hem betaald werd was ook niet echt de hoofdprijs. Daarbij denk ik dat v Geel slim genoeg is om ruimte voor een opwaardering te houden.
Dit zijn al een tijdje de geruchten: http://spelersvrouw.nl/theresa-kofoed-vriendin-van-nicolai-jorgensen/

Lijkt me ook niet gek dat hij bij Feyenoord aan het salarisplafond zit, hij is toch voor de 3-4 miljoen gehaald (afkoopsom in zijn contract blijkbaar) en een speler die ook weet wat hij bijvoorbeeld in Duitsland op zou kunnen strijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 april 2017 door neliz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic









0.0379939