BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 maart 2017 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 07:31 schreef RenatoBos het volgende:
Gewoon omdat het kan en waarschijnlijk niet veel kost..
Sk%C3%A6rmbillede-2015-06-18-kl.-12.30.48.png
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 07:35   quote  deeplink  
Quanta Costa amigo..(?)



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door RenatoBos --
MMM
 MMM - maandag 20 maart 2017 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 00:14 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige foto!
MMM
 MMM - maandag 20 maart 2017 - 12:32   quote  deeplink  
Al nieuws of hij mee is met de Deense ploeg?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 maart 2017 - 13:04   quote  deeplink  
Hij is mee.
Drolberg ook
MMM
 MMM - maandag 20 maart 2017 - 14:17   quote  deeplink  
Balen.

Liever hier z'n rust pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 14:55   quote  deeplink  
Ja das zeker jammer..

Inderdaad super foto MMM, wat een powermens is het he..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 15:37   quote  deeplink  
Jørgensen: ''Ik heb mezelf zeker verrast bij Feyenoord'

mcdcvl.jpg

Feyenoord-spits Nicolai Jørgensen is zich langzaam aan het opwerken tot een held in Rotterdam. De Deen was gisteren in de gewonnen wedstrijd tegen sc Heerenveen wederom belangrijk voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Jørgensen maakte in de tweede helft de gelijkmaker en zag Feyenoord daarna met 1-2 winnen in het Abe Lenstra Stadion.

"Er kwam wat frustratie uit. We waren niet blij met de eerste helft, daarin haalden we niet ons normale niveau. Het was een zware wedstrijd, op een zwaar veld, met een tegenstander die er fel op zat. De tweede helft ging veel beter. Wat er in de rust in de kleedkamer is gebeurd? We hebben goed met elkaar gesproken. Er kwam geen toverdrank of pilletje aan te pas, haha.''

''Ik ben heel blij en heel trots dat ik met negentien goals en tien assists zo belangrijk kan zijn voor dit team. Als ik voor het seizoen tegen familie en vrienden had gezegd dat ik half maart deze statistieken zou hebben hadden ze mij uitgelachen. Het is ook niet normaal. Ik heb mezelf zeker verrast bij Feyenoord,'' aldus de spits in gesprek met ELFvoetbal.nl.
Milo
 Milo - maandag 20 maart 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Heerlijk die nuchterheid
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 20 maart 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 16:31 schreef Milo het volgende:
Heerlijk die nuchterheid
Absoluut. Met zijn allen heel hard hopen dat hij nog minstens een jaar bij ons blijft. Elk bod onder de 30 miljoen deze zomer gewoon afslaan, zou ik zeggen.
ar
 ar - maandag 20 maart 2017 - 17:00   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door ar --
ar
 ar - maandag 20 maart 2017 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 00:21 schreef tomson het volgende:
Das een tokkies snol:)
De tering.. :))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 16:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Absoluut. Met zijn allen heel hard hopen dat hij nog minstens een jaar bij ons blijft. Elk bod onder de 30 miljoen deze zomer gewoon afslaan, zou ik zeggen.
Eensert, tis gewoon weer echt zo'n type dat in zijn doen en laten Feyenoord op zijn voorhoofd heeft staan, overigens zie ik hem na dit seizoen echt niet weggaan, ik heb bij hem zo'n vermoeden dat ie zeer bewust zijn eigen carrière uitstippelt gebaseerd op zijn keuze vorig jaar voor Feyenoord, hij kon uit meerdere belangstellenden kiezen. Hij weet prima wat ie wel en niet kan..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 17:01 schreef ar het volgende:

[..]

De tering.. :))
Je zou het ook doen..
ar
 ar - maandag 20 maart 2017 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je zou het ook doen..
100%..
Afraggen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 17:23   quote  deeplink  
HELD..
van geil
 van geil - maandag 20 maart 2017 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 00:21 schreef tomson het volgende:
Das een tokkies snol:)
Die maakt je zak leeg ja :)
van geil
 van geil - dinsdag 21 maart 2017 - 18:40   quote  deeplink  
Weer ziek, en een liesblessure.
tomson
 tomson - dinsdag 21 maart 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 07:31 schreef RenatoBos het volgende:
Gewoon omdat het kan en waarschijnlijk niet veel kost..
1 borrel GHB en je bent t ventje hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 maart 2017 - 18:46   quote  deeplink  
d:-)
MMM
 MMM - woensdag 22 maart 2017 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2017 - 18:40 schreef van geil het volgende:
Weer ziek, en een liesblessure.
Feyenoord zou hem terug moeten halen. Maar volgens mij kan dat niet, zucht..
VVout
 VVout - woensdag 22 maart 2017 - 09:03   quote  deeplink  
Daarom voelt ie zich ook niet zo lekker en laat ie zich door zijn vriendin aan zijn liesblessure behandelen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 22 maart 2017 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eensert, tis gewoon weer echt zo'n type dat in zijn doen en laten Feyenoord op zijn voorhoofd heeft staan, overigens zie ik hem na dit seizoen echt niet weggaan, ik heb bij hem zo'n vermoeden dat ie zeer bewust zijn eigen carrière uitstippelt gebaseerd op zijn keuze vorig jaar voor Feyenoord, hij kon uit meerdere belangstellenden kiezen. Hij weet prima wat ie wel en niet kan..
Eens. Is nu al een echte Feyenoorder geworden voor mijn gevoel. Combineert hard werken met een goede techniek. Echt een verademing na de jaren Kazim/Kramer. Gezien het feit dat hij zo down to earth is, zou het me inderdaad niks verbazen als hij gewoon nog bij ons blijft. Hij lijkt me niet iemand van de praatjes om vervolgens totaal het tegenovergestelde te doen. Daarom heb ik goede hoop dat hij nog wel bij ons wil blijven. In het geval hij toch vertrekt, zou ik enorm balen. Ik geniet echt van zijn spel nu namelijk en wie niet ;)
En ik zeg het nog maar eens; als er een bod komt.. onder de 30 miljoen zou ik niet eens beginnen met onderhandelen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 22 maart 2017 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 08:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Feyenoord zou hem terug moeten halen. Maar volgens mij kan dat niet, zucht..
Dat kan helaas niet. Medische staf van Denemarken moet dan eerst tot de conclusie komen dat hij niet kan spelen. Enige waar we op kunnen hopen is dat hij door ziekte niet kan spelen, terugkeert bij ons en dan volop gaat herstellen wat betreft zijn lies, zodat hij fit is over 1,5 week. We moeten er, denk ik, niet op hopen dat hij door zijn lies niet kan spelen, want dan vraag ik me af of het in een week tijd hersteld is. Toch weer spannend op deze manier. Enige voordeel van de interlands is dat Elia en Kongolo dadelijk weer hersteld zijn.

En als Vilhena geschorst wordt... misschien kan hij dan effe een tikkie uitdelen aan klaassen ofzo..
VVout
 VVout - woensdag 22 maart 2017 - 23:46   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/385785/Van_Bronckhorst_geeft_update_over_toestand_J%C3%B6rgensen:_Of_het_zorgelijk_is?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 maart 2017 - 16:30   quote  deeplink  
Feyenoord heeft geen invloed op meespelen Jørgensen

mcdcvl.jpg

Nicolai Jørgensen heeft een liesblessure, maar mag niet terug keren naar Feyenoord. De Deense bondscoach Age Hareide verwacht de spits zondag niet in te kunnen zetten tegen tegen Roemenië, maar houdt hem wel in de selectie.

"Hij gaat stukje bij beetje vooruit. Hij kon donderdag al meer dan woensdag. Vandaag proberen we het weer met Nicolai. Ik kan nog niet zeggen of hij kan spelen tegen Roemenië. Het wordt een race tegen de klok," zegt de bondscoach vandaag op de persconferentie.

Hareide voegt er volgens VoetbalPrimeur eraan toe dat Feyenoord geen invloed heeft op de situatie rondom de Eredivisie-topscorer. De Rotterdammers kunnen niet meebeslissen of het verstandig is Jørgensen eerder naar huis te laten komen.
tomson
 tomson - vrijdag 24 maart 2017 - 16:33   quote  deeplink  
Misschien heeft hij zelf ook nog wel wat te vertellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 maart 2017 - 18:43   quote  deeplink  
Of wa..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 maart 2017 - 12:15   quote  deeplink  
Ondanks dat de Deense bond Nicolai Jørgensen heeft opgeëist voor de wedstrijd tegen Roemenie gaat de Deen niet met de selectie mee en blijft achter in Denemarken. Dat zou betekenen dat Nicolai zich spoedig weer op Rotterdam-Zuid kan melden.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 maart 2017 - 12:16   quote  deeplink  
Mooi!
ar
 ar - zaterdag 25 maart 2017 - 12:23   quote  deeplink  
Heel mooi!
Nu maar hopen dat het niet al te ernstig is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 maart 2017 - 12:32   quote  deeplink  
Die kunnen we niet missen tegen onze gesnavelde vrinden..
ar
 ar - zaterdag 25 maart 2017 - 15:20   quote  deeplink  
Nope.
Anders wordt het een gelijkspel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 maart 2017 - 15:25   quote  deeplink  
d:-)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 maart 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Als Kramer net zo scherp was als tegen Dordt .....ach laat maar jullie pruimen hem niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 maart 2017 - 16:01   quote  deeplink  
Net zo scherp, Haha die lanterfantert..d:-))
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 maart 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Wat moet je dan roepen als hij tegen 020 2 keer scoort.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 maart 2017 - 16:30   quote  deeplink  
xbxo54.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 25 maart 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Moet nog maar blijken of hij binnen n week fit is.
tomson
 tomson - zaterdag 25 maart 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2017 - 16:35 schreef van geil het volgende:
Moet nog maar blijken of hij binnen n week fit is.
Altijd beter als daar verder naar de gallemiezen geholpen te worden.
En mocht hij niet kunnen dan is het hup schijtreigert !
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 26 maart 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2017 - 16:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Altijd beter als daar verder naar de gallemiezen geholpen te worden.
En mocht hij niet kunnen dan is het hup schijtreigert !
Is natuurlijk nog even afwachten. Maar in de Arena gaan we niet volledig op de helft van de tegenstander spelen en heb je iemand nodig die ook wat werk verzet voorin. Laten we hopen dat het niet nodig is, maar wanneer Nicolai niet kan spelen, zou ik Kuyt in de spits zetten, Toornstra op '10' en Nieuwkoop op de plek van Vilhena. Kramer in de spits kunnen we echt niet hebben in die wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Precies kramer kan geen werk verzetten..
ar
 ar - zondag 26 maart 2017 - 19:24   quote  deeplink  
Wie?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 maart 2017 - 19:56   quote  deeplink  
Zo dan ben je al zover..
ar
 ar - zondag 26 maart 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Ach ja..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 maart 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Geeft niet, ik ook..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Trainde ook weer mee, ziet r goed uit..
ar
 ar - maandag 27 maart 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Hoppppaaaaaa
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2017 - 07:56   quote  deeplink  
Verkeerde keuze voor Jörgensen: 'Een fout van mij om hem die kant op te sturen'

2s1422x.jpg

Lars Jörgensen, de vader van Feyenoord-topscorer Nicolai Jörgensen, probeert zijn zoon zo goed als mogelijk te begeleiden. Toch ging dat niet altijd goed.

"Toen Nicolai 14 jaar was, was hij een van de beste spelers in Scandinavië", zegt vader Lars in De Telegraf. "Hij heeft destijds twee weken stage gelopen bij Liverpool. Toen hij terugkwam, was de druk zo groot voor een jongen van 14. Het was een fout van mij om hem die kant op te sturen. We besloten om hem bij Brøndby, een van de grootste clubs van Denemarken, te laten spelen. Puur om hem wat lucht te geven."

Jeugdtrainer Soren Bjerg zag het altijd al in de spits van Feyenoord zitten. "In 2009 gingen we op excursie naar Feyenoord. Tegen spelersbegeleider Jan Mastenbroek zei ik dat hij Nicolai in de gaten moest houden. In z'n aannames en dribbels zag je echt iets bijzonders. Grappig dat het zo is gelopen", aldus Bjerg. Jörgensen koos afgelopen zomer heel bewust voor een transfer naar Feyenoord. "Nicolai kon in Rusland en Engeland veel meer verdienen. Maar hij zei: Breng me naar Feyenoord. Nu kan hij kampioen worden. En topscorer! Prachtig."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 maart 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Bijgelovige Jörgensen onthult: "Vanaf dat moment is het een dingetje geworden"

mkcihl.jpg

Feyenoord-topscorer Nicolai Jörgensen blijkt behoorlijk bijgelovig te zijn. In magazine Voetbal Inside onthult de Deense spits dat hij altijd éérst zijn rechtersok en rechterschoen aantrekt.

"Voor mijn gevoel heb ik dat altijd al zo gedaan. Op een dag trok ik - zonder er bij na te denken - eerst mijn linkersok en linkerschoen aan. Op het moment dat ik me dat realiseerde, haalde ik mijn schouders op en dacht: oké, maakt niets uit, gewoon voetballen", aldus Jörgensen.

"Maar in die bewuste wedstrijd ging ik door mijn enkel. Vanaf dat moment is het echt een dingetje geworden", vervolgt de international. "Je kunt het ook aan de jongens in de kleedkamer vragen. Soms kijken ze stiekem naar mij als ik mijn ritueel uitvoer. Het is crazy, maar ik kan gewoon niet eerst mijn linkersok aandoen. Onmogelijk." Jörgensen maakte dit seizoen negentien goals voor Feyenoord. 

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic









0.0226609