BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 06:10   quote  deeplink  
Denk het niet. denk jij dan dat als Milik bij ons had gespeeld wij dat voor hem hadden gevangen van die Italianen..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2017 - 06:59   quote  deeplink  
Nee. Dat is gedeeltelijk de oplossing. Naam en faam de andere kant
VVout
 VVout - dinsdag 02 mei 2017 - 08:19   quote  deeplink  
Dat lijkt mij ook, al is 35 miljoen best veel. Daar moet je wel haast wel een jood voor zijn iemand zo te verpatsen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 08:53   quote  deeplink  
Tja dat zijn geboren ondernemers..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 08:53   quote  deeplink  
TFOE..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 mei 2017 - 10:54   quote  deeplink  
Koeman niet geïnteresseerd in Jörgensen: "Ik heb ook mijn twijfels

spai41.jpg

Ronald en Erwin Koeman twijfelen of Feyenoord-spits Nicolai Jörgensen wel goed genoeg is voor het linkerrijtje in de Premier League. De twee voormalig Feyenoord-trainers volgen hun oude club met belangstelling en zien de Deen dus regelmatig spelen.

"In Nederland laat hij het zien", zegt Erwin, assistent-coach bij Everton, tegen de NOS over de topscorer van de Eredivisie. "Maar ik denk niet dat hij in de top-acht terecht gaat komen. Everton staat nu zevende, ja."

De assistent krijgt bijval van broer en Everton-manager Ronald, die reageert op de vraag of hij interesse heeft. "Ik vind dat hij wel een aantal goede kwaliteiten als spits heeft. Hij is koel, hij maakt goals en ik vind dat hij goede loopacties heeft. Maar ik heb ook mijn twijfels of hij nu al klaar is voor de bovenste helft van de Premier League", aldus Ronald Koeman over de spits die dit seizoen goed was voor 21 goals in de Eredivisie en op het punt staat om in zijn eerste seizoen topscorer en kampioen van Nederland te worden.
van geil
 van geil - zaterdag 06 mei 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2017 - 10:54 schreef RenatoBos het volgende:
Koeman niet geïnteresseerd in Jörgensen: "Ik heb ook mijn twijfels

[ afbeelding ]

Ronald en Erwin Koeman twijfelen of Feyenoord-spits Nicolai Jörgensen wel goed genoeg is voor het linkerrijtje in de Premier League. De twee voormalig Feyenoord-trainers volgen hun oude club met belangstelling en zien de Deen dus regelmatig spelen.

"In Nederland laat hij het zien", zegt Erwin, assistent-coach bij Everton, tegen de NOS over de topscorer van de Eredivisie. "Maar ik denk niet dat hij in de top-acht terecht gaat komen. Everton staat nu zevende, ja."

De assistent krijgt bijval van broer en Everton-manager Ronald, die reageert op de vraag of hij interesse heeft. "Ik vind dat hij wel een aantal goede kwaliteiten als spits heeft. Hij is koel, hij maakt goals en ik vind dat hij goede loopacties heeft. Maar ik heb ook mijn twijfels of hij nu al klaar is voor de bovenste helft van de Premier League", aldus Ronald Koeman over de spits die dit seizoen goed was voor 21 goals in de Eredivisie en op het punt staat om in zijn eerste seizoen topscorer en kampioen van Nederland te worden.
Doet het goed, maar is nog geen Pelle.
MMM
 MMM - zaterdag 06 mei 2017 - 11:10   quote  deeplink  
Als ie er nog een paar maakt ook qua cijfers beter dan Pellè (met assists erbij)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2017 door MMM --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 06 mei 2017 - 11:13   quote  deeplink  
Hij mist nog een beetje het hongerige van Pelle...maar ik vind hem wel completer...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Speler van jaar..

http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
ar
 ar - vrijdag 12 mei 2017 - 17:40   quote  deeplink  
ar
 ar - vrijdag 12 mei 2017 - 17:41   quote  deeplink  
Hebben we ook een forumlid van het jaar?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 mei 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 17:41 schreef ar het volgende:
Hebben we ook een forumlid van het jaar?
Die ene gozer die moest huilen dat er niemand op hem reageerde
ar
 ar - vrijdag 12 mei 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 17:45 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die ene gozer die moest huilen dat er niemand op hem reageerde
Wie was dat ook alweer
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 mei 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 17:52 schreef ar het volgende:

[..]

Wie was dat ook alweer
Haha ja dat ben ik dus vergeten
ar
 ar - vrijdag 12 mei 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 17:53 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Haha ja dat ben ik dus vergeten
Ja, dat is ook wat
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 mei 2017 - 09:33   quote  deeplink  
Goaltje wat hij van Bilal afpakte maakte hem nu topscorer ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 09:28   quote  deeplink  
Haha das waar d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 09:28   quote  deeplink  
Jorgensen: ''Plastic shit, waar gaat dat over?''

mcdcvl.jpg

Nicolai Jorgensen heeft het ontzettend naar zijn zin in de Eredivisie al heeft de topscorer geen goed woord over voor de vele kunstgrasvelden in het Nederland. Nu het seizoen afgelopen is, wil hij er een paar dingen uitgooien.

"Dat verschrikkelijke kunstgras bij al die clubs in de Eredivisie. Het is allemaal plastic shit. Ja sorry hoor, het moet eruit. Het heeft allemaal niks met topvoetbal te maken. Neem die wedstrijd bij Excelsior, ze besproeien het niet eens. Waar gaat dat over op het hoogste profniveau?'', zegt De Deen in De Telegraf.

"Ik besloot er toen niks over te zeggen, omdat je met geen enkel excuus aan moet komen als je 3-0 verliest. Maar als wij dit seizoen alle wedstrijden op normaal gras hadden gespeeld, zou elke shitwedstrijd die we nu achter de rug hebben heel anders zijn geweest.”
moa
 moa - dinsdag 16 mei 2017 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2017 - 10:54 schreef van geil het volgende:

[..]

Doet het goed, maar is nog geen Pelle.
Had Koeman trainer bij Feyenoord geweest dan had hij gezegd dat hij op zeker goed genoeg was voor de PL. Het is maar net welke pet je op zet, de meeste middenmoters van de PL zouden maar wat blij zijn met Jörgensen.
moa
 moa - dinsdag 16 mei 2017 - 09:48   quote  deeplink  
Dat kunstgras moet idd. oprotten, heb eens tegen AFC gevoetbald op zo'n graf veld bij ongeveer 30 graden ook niet besproeit. Die vreselijke synthetische stank op zo'n veld en zo'n kutbal die de ene keer een meter te hoog op stuitert, en de andere keer ineens in die kankerverwekkende autobanden rommel blijft plakken is echt verschrikkelijk.

Heeft HELEMAAL NIKS met voetbal te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 09:58   quote  deeplink  
Eens weg ermee..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 16 mei 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 09:58 schreef RenatoBos het volgende:
Eens weg ermee..
Heeft NIETS te zoeken in topsport dat tyfusspul.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 09:59 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Heeft NIETS te zoeken in topsport dat tyfusspul.
Snap er ook geen reet van, zowat iedereen wilt er van af maar toch is het er nog..
moa
 moa - dinsdag 16 mei 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 10:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snap er ook geen reet van, zowat iedereen wilt er van af maar toch is het er nog..
€€€€€€
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 10:23 schreef moa het volgende:

[..]

€€€€€€
Ook daar is wat op te verzinnen toch..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 mei 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 09:48 schreef moa het volgende:
Dat kunstgras moet idd. oprotten, heb eens tegen AFC gevoetbald op zo'n graf veld bij ongeveer 30 graden ook niet besproeit. Die vreselijke synthetische stank op zo'n veld en zo'n kutbal die de ene keer een meter te hoog op stuitert, en de andere keer ineens in die kankerverwekkende autobanden rommel blijft plakken is echt verschrikkelijk.

Heeft HELEMAAL NIKS met voetbal te maken.
Elke wedstrijd op kunstgras ben ik daarna een week stijf in elke spier.
Op echt gras maximaal twee dagen in de benen
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2017 - 11:32   quote  deeplink  
Allemaal waar, maar zolang het er is , moet je er als topploeg minimaal 2 keer in de week op trainen.
ar
 ar - dinsdag 16 mei 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Jørgensen die begint over "plastic shit"
Hilarisch, hij kijkt er elke dag tegenaan.
Sensi
 Sensi - dinsdag 16 mei 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 13:11 schreef ar het volgende:
Jørgensen die begint over "plastic shit"
Hilarisch, hij kijkt er elke dag tegenaan.
Haha! Die zit!
JanM
 JanM - dinsdag 16 mei 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 13:11 schreef ar het volgende:
Jørgensen die begint over "plastic shit"
Hilarisch, hij kijkt er elke dag tegenaan.
Mislukte plastic shit ook nog eens ...
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 16 mei 2017 - 13:35   quote  deeplink  
Hij had het over plastic shit die niet bespoten wordt. Dan is het anders.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 16:00   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Jørgensen: ''Logisch dat er veel interesse is''

21nhypu.jpg

Als topscorer én kampioen van de Eredivisie sloot Nicolai Jørgensen zondag zijn eerste seizoen bij Feyenoord af. De Deen, die afgelopen zomer voor zo’n 3,5 miljoen euro overkwam van FC Kopenhagen, gaf eerder aan ook volgend seizoen bij de Rotterdamse club te spelen, maar heeft over belangstelling niets te klagen.

“Wanneer je kijkt naar de kwaliteiten van Nicolai en wat hij heeft gepresteerd dit seizoen, dan is het logisch dat er veel interesse is”, zegt Mikkel Nissen, zaakwaarnemer van de spits, tegenover BT. “Hij is topscorer van Nederland en dat genereert sowieso al veel belangstelling."

"Maar Nicolai is niet alleen een goalgetter, hij wint ook nog prijzen voor zijn ploeg. Dat is nu wederom gebleken en dat weten de clubs nu ook. Dus ja, er is veel belangstelling voor hem", aldus Nissen, die ook Jørgensen’s woorden om te willen blijven herhaald. 
VVout
 VVout - donderdag 18 mei 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 13:35 schreef windoweyes het volgende:
Hij had het over plastic shit die niet bespoten wordt. Dan is het anders.
Is niet te roken hé, oprotten met die rommel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 juni 2017 - 14:58   quote  deeplink  
kramer-scheldt-jorgensen-de-huid-vol-2.png
MMM
 MMM - donderdag 01 juni 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 14:58 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie van Kramer? Kan ook speels zijn. Volgens mij kunnen die 2 het best vinden, geloof meer in een grapje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juni 2017 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juni 2017 - 11:20   quote  deeplink  
De man die samen met Jens en Karim de kar gaan trekken..Ervaring genoeg in het team.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 juni 2017 - 12:26   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Jørgensen: ''Hij is gelukkig bij Feyenoord''

cky37.jpg

Het is niet uitgesloten dat Nicolai Jørgensen deze zomer alweer vertrekt bij Feyenoord. Althans, dat stelt Mikkel Nissen, zaakwaarnemer van de Deense spits. Jørgensen gaf eerder aan weinig reden te zien om te vertrekken en Nikkel zegt dat hij niet zomaar zal verkassen.

“Als Nicolai de stap maakt, dan moet het iets buitengewoons zijn”, zegt de belangenbehartiger tegenover Ekstra Bladet. “De club moet dan natuurlijk ook nog akkoord gaan met zijn vertrek”, aldus Nissen. “Ze gaan de Champions League in en de fans houden van hem, dus het zal voor de club moeilijk worden om hem te laten gaan. Maar soms is het voor clubs ook moeilijk ‘nee’ zeggen.”

“Als hij vertrekt, dan gaan we op zoek naar een team dat de bal graag wil hebben. Dat zie ik niet zo snel gebeuren bij bijvoorbeeld een tegen degradatie vechtende ploeg in de Premier League. Het is allemaal heel snel gegaan en Nicolai bevindt zich in een luxepositie. Hij is gelukkig bij Feyenoord. Hij past perfect bij het team en houdt van het leven in Nederland, waar eenzelfde mentaliteit heerst als in Denemarken.”

“We waren er vrij zeker van dat Feyenoord de juiste keuze zou zijn, maar ze hadden twee problemen: veel spelers waren jong en hadden daardoor een seizoen eerder instabiel gepresteerd en ze misten iemand die de doelpunten kon maken”, vervolgt Nissen. “Jörgensen heeft ook nog eens op de op één na meeste assists gegeven in de Eredivisie, dus daaruit blijkt wel dat hij het verschil kan maken.” Het contract van de spits bij Feyenoord loopt tot medio 2021.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juni 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Van Hooijdonk adviseert Van Geel: 'Ik zou er alles aan doen'

2dsrb5y.jpg

Feyenoord en technisch directeur Martin van Geel moeten er álles aan doen om Nicolai Jörgensen te behouden. De Deense topscorer zelf doet er ook verstandig aan om nog minstens één jaar in De Kuip te blijven. Dat zegt Pierre van Hooijdonk in gesprek met ELF Voetbal Magazine.

Jörgensen maakte afgelopen seizoen 21 doelpunten namens landskampioen Feyenoord. "Als hij volgend seizoen weer zo'n jaar heeft gaan er ongetwijfeld weer nieuwe deuren open. Iedere club kan een goed aanspeelpunt gebruiken. Bovendien is hij ook niet langzaam", aldus Van Hooijdonk.

"Als ik Van Geel was, zou ik er alles aan doen om Jörgensen te behouden. Ook met het oog op de Champions League. Het lijkt mij niet verstandig om daar weer te beginnen met een nieuwe spits. Of het moet zijn dat Feyenoord denkt dat Jörgensen een eendagsvlieg is. Maar dat verwacht ik niet. Het lijkt mij heel aannemelijk dat hij volgend seizoen weer minimaal vijftien tot twintig keer scoort."
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 juni 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Heeft net gescoord tegen Kazachstan
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Nico..

24gn81l.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2017 door RenatoBos --
ar
 ar - maandag 19 juni 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Als dat geen n..ken wordt vanavond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juni 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Sommige vinden haar niks en hebben liever Joke Bruis
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 17:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Sommige vinden haar niks en hebben liever Joke Bruis
Die lui verdienen Joke ook..
ar
 ar - maandag 19 juni 2017 - 17:46   quote  deeplink  
Mevr. Payet...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Hmmmmmm d:-)
JanM
 JanM - maandag 19 juni 2017 - 18:49   quote  deeplink  
Zo jammer van die vreselijk mislukte neptieten, maar gefeliciteerd Nico!
kuipje
 kuipje - maandag 19 juni 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 18:49 schreef JanM het volgende:
Zo jammer van die vreselijk mislukte neptieten, maar gefeliciteerd Nico!
Ik vind het bijzonder dat alle voetbal vrouwen zo "normaal" blijven.

Fijn om iig niet bang te zijn dat ze achter mij aanlopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juni 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 17:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die lui verdienen Joke ook..
Ja toch hahaha
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 22:35   quote  deeplink  
Maar even opgegraven op pagina 2. Newcastle op het vinkentouw.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic









0.0278809