BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 07 augustus 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Goed begin, nu volhouden. Wat een verademing met die Hansson
netsurfer
 netsurfer - zondag 07 augustus 2016 - 14:57   quote  deeplink  
Fijne keeper! Straalt rust en vertrouwen uit.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Been is lyrisch: "Dat heeft met z'n leeftijd en ervaring te maken"

1nzo6t.jpg

Mario Been is lyrisch over Brad Jones. De voormalig trainer van Feyenoord en huidig analist ziet in de Australische doelman een baken van rust en begrijpt waarom Pär Hansson op de bank plaats moet nemen ten koste van de 34-jarige Jones.

Been stopt zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken. "Deze man geeft zoveel rust en heeft zoveel ervaring en uitstraling. Die staat er gewoon", vertelt Been bij FOX Sports. "Dat geeft zo'n lekker gevoel aan je laatste lijn. Hij heeft een uitstraling, hij staat goed, geeft leiding. Dat heeft met z'n leeftijd en ervaring te maken."

Feyenoord won het duel met de club uit Groningen uiterst eenvoudig. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst wist in de seizoensopener met maar liefst 0-5 te winnen van de club waar Feyenoord het traditioneel lastig heeft. Door de ruime zege staan de Rotterdammers op doelsaldo aan kop in de Eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2016 - 21:17   quote  deeplink  
''Jones beviel mij wel, Bijlow moet je tijd geven''

1zdafkp.jpg

 'Justin Bijlow had een kans moeten krijgen in het doel van Feyenoord.' Zo luidt de FC Rijnmond-stelling van zondag en ruim 53 procent van de volgers van RTV Rijnmond is het daarmee oneens. Onder hen ook voormalig Feyenoord-keeper Joop Hiele.

"Het is wel heel overdreven om te zeggen dat Bijlow een kans had moeten krijgen. Dat is een jongen die dit seizoen nog in de A1 had kunnen spelen", zegt Hiele in de voetbaltalkshow. "Hij is 18 jaar en geen zekerheidje als hij erin moet. Daarmee kun je zijn carrière slopen. Ik vind dat hij kwaliteiten heeft, maar je moet hem wel de gelegenheid geven om te groeien."

Hiele noemt daarbij bovendien het verschil tussen keepers en spelers op andere posities. "Je kunt een keeper niet zomaar de kans geven. Veldspelers kun je in wedstrijden die al beslist zijn minuten laten maken. Met keepers moet je daar op een hele andere manier mee omgaan en zoals Feyenoord dat nu met Bijlow doet heeft ook mijn voorkeur."

De keuze van trainer Giovanni van Bronckhorst om voor Brad Jones onder de lat te kiezen in plaats van Pär Hansson vindt de oud-internationaal ook meer dan logisch. De Australiër hield in zijn debuut voor de Rotterdammers de nul tegen FC Groningen (0-5 winst). "Jones beviel me wel. Het is een sterke en rustige gozer die precies weet wat hij doet. Hij doet geen gekke dingen, houdt de ballen tegen en brengt ze weer in het spel."

In het oefenduel met Valencia en de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV verdedigde Hansson nog het doel van Feyenoord. "Je ziet qua uitstraling ook wel een verschil met Hansson. Er komt met Jones wel iemand op je af. Ik vond hem een logische versterking toen Kenneth Vermeer geblesseerd raakte", aldus Hiele.
Barabas
 Barabas - zondag 07 augustus 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Ik snap het wel... vind ook dat de jeugd kansen moet krijgen.

Maar na deze goede prestatie snap ik Van Bronckhorst zijn beslissing wel. En die is blijkbaar goed geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Het is voornamelijk aan hem te danken dat Feyenoord de 0 heeft gehouden. Van Groningen heeft uiteindelijk een hoop kansen gehad. Het had qua kansen zomaar 2-6 oid kunnen worden.
ar
 ar - zondag 07 augustus 2016 - 23:46   quote  deeplink  
Goede keeper!
tomson
 tomson - zondag 07 augustus 2016 - 23:54   quote  deeplink  
kampioene!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2016 - 00:08   quote  deeplink  
Hebben jullie Mulder vandaag nog gezien?
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2016 - 00:17   quote  deeplink  
Hahaha ja
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2016 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 00:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hebben jullie Mulder vandaag nog gezien?
Nee, ik heb Jan niet gezien ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2016 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 00:17 schreef Stylzz het volgende:
Hahaha ja
Is echt eerste divisie niveau toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2016 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 01:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is echt eerste divisie niveau toch?
Dat er toen mensen over de pis waren dat we Vermeer haalden..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 augustus 2016 - 09:51   quote  deeplink  
Prima zet geweest, dat er mensen over depots waren snap ik wel gezien zijn achtergrond..
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2016 - 09:57   quote  deeplink  
Ja maar dat is ook waarom de club niet verder kwam/komt.
Als je beleid maakt op emotie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 augustus 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:57 schreef Stylzz het volgende:
Ja maar dat is ook waarom de club niet verder kwam/komt.
Als je beleid maakt op emotie.
eens hoor, wel raar in deze context dat wij door de leiding als klanten bestempeld worden..
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2016 - 10:07   quote  deeplink  
Dat zijn we ook.
Dus koning
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 augustus 2016 - 10:07   quote  deeplink  
d:-)
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 00:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hebben jullie Mulder vandaag nog gezien?
Dat vonden sommigen hier een prima keeper..
de bluffer
 de bluffer - maandag 08 augustus 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Brad Jones gewoon laten staan
Justin Bijlow had ik uitgeleend aan een club
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 augustus 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 10:13 schreef de bluffer het volgende:
Brad Jones gewoon laten staan
Justin Bijlow had ik uitgeleend aan een club
Je hebt drie keepers nodig bluffie, aangezien Kenneth en Warner geblesseerd zijn kan Bijlow niet weg..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat er toen mensen over de pis waren dat we Vermeer haalden..
Dat begreep ik destijds wel...
Vermeer blunderde zelf nog al veel in de concurentiestrijd met Cilessen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Misschien krijg Vermeer nu ook stevige concurentie met Jones?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 augustus 2016 - 11:51   quote  deeplink  
We hebben de drie beste keepers uit de Eredivsie..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 augustus 2016 - 12:01   quote  deeplink  
DEBUTANT JONES: BLIJ MET EERSTE OFFICIËLE MINUTEN

fa8xh4.jpg

Voor Brad Jones was de competitiewedstrijd tegen FC Groningen er één om niet snel te vergeten. De 34-jarige doelman hield bij zijn officiële debuut voor Feyenoord direct zijn doel schoon en zag hoe zijn ploeggenoten aan de andere kant van het veld maar liefst vijf keer het net vonden. Na afloop sprak Feyenoord.nl met de Australiër.

Wat een manier om te debuteren.
Jones: Het belangrijkst is dat we hebben gewonnen, maar persoonlijk ben ik blij dat ik mijn eerste officiële minuten heb gemaakt. In de voorbereiding heb ik wat vertraging opgelopen vanwege een lichte blessure aan mijn bovenbeen. Dat was een klein beetje frustrerend, maar achteraf is het goed dat we het zo hebben aangepakt. Daardoor is de blessure niet verergerd en kon ik voluit gaan.

Dat hoefde je pas voor het eerst na veertig minuten, toen Jesper Drost van ver een volley op je afvuurde.
Ik werd bijna verrast door die bal, maar gelukkig was mijn reactie goed. Dat is ook mijn taak; ik moet de hele wedstrijd geconcentreerd blijven en er klaar voor zijn wanneer ik in actie moet komen. In de tweede helft heb ik me nog een paar kunnen onderscheiden met reddingen, in de fase dat we met 0-4 voor stonden en we een klein beetje verslapten. Het is prettig om het team te kunnen helpen op zo'n manier, maar eerlijk gezegd heb ik het liefst helemaal niets te doen tijdens een wedstrijd.

Heb je staan genieten van het spel van je ploeggenoten?
Zeker weten. We hebben Groningen al in de eerste helft kapot gespeeld. In verdedigend opzicht speelden we heel geconcentreerd, terwijl we aanvallend messcherp waren. Zonder anderen tekort te doen, was Eljero (Elia, red.) onze grote uitblinker. Je hebt tegen Groningen kunnen zien hoeveel kwaliteit hij heeft. Toen hij die kansen kreeg, twijfelde ik geen moment of hij die zou afmaken. Ik ben blij dat we een speler met zulke individuele kwaliteiten in de ploeg hebben.

Deze competitiestart schept hoge verwachtingen. Hoe gaan jullie daar mee om?
Het enige dat we kunnen doen, is proberen om in de volgende wedstrijd opnieuw dit niveau te halen. We zullen niet in iedere wedstrijd vijf goals maken, maar als we op deze manier spelen, zullen we altijd kansen creëren. Als we dan in verdedigend opzicht net zo goed georganiseerd blijven spelen als tegen FC Groningen, dan zijn we voor veel ploegen lastig te verslaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2016 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 11:51 schreef RenatoBos het volgende:
We hebben de drie beste keepers uit de Eredivsie..
Ja zo ongeveer wel idd
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 08 augustus 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 11:51 schreef RenatoBos het volgende:
We hebben de drie beste keepers uit de Eredivsie..
Is ook een manier om kampioen te worden, gewoon de beste keepers opkopen voor weinig.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 augustus 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Jones over debuut in De Kuip: ''Kan niet wachten''

mkzsr4.jpg

Feyenoord neemt het aanstaande zondag op tegen FC Twente. De Rotterdammers wisten in de wedstrijd tegen FC Groningen te imponeren door vijf keer het net te vinden. Brad Jones, doelman van Feyenoord, debuteerde tijdens die wedstrijd en hoopt dat Feyenoord ook tegen de Tukkers een indrukwekkende wedstrijd op mat kunnen leggen.

Het is fijn dat de kop eraf is en dat ik redelijk heb gespeeld, zegt de Australiër tegenover FeyenoordTV. Als team hebben we fantastisch gepresteerd en we hebben de lat voor onszelf hoop gelegd. Als we goed samenwerken zijn we tot mooie dingen in staat. Die lijn moeten we doortrekken.

De wedstrijd tegen FC Twente betekent voor Jones ook zijn eerste wedstrijd in de Kuip. Ik kijk daar naar uit, zegt hij. Met NEC heb ik hier vorig seizoen al gespeeld en dat was al erg mooi. Ik hoop dat we een goed resultaat kunnen neerzetten zodat mijn debuut nog mooier wordt. Ik kan niet wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 augustus 2016 - 16:54   quote  deeplink  
Prima gekeept. Alles voor hem..
ar
 ar - zondag 14 augustus 2016 - 17:51   quote  deeplink  
Eens.
Had niet super veel te doen, maar was adequaat wanneer het moest.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 augustus 2016 - 00:01   quote  deeplink  
Jones geeft toe: ''Feyenoord was de club waar ik op hoopte''

2vd04mv.jpg

Feyenoord kreeg in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een flinke klap te voorduren. Kenneth Vermeer, de doelman van de Rotterdammers en één van de sterkhouders van het afgelopen seizoen, raakte ernstig geblesseerd. De clubleiding ging direct op zoek naar een vervanger en kwam uit bij Brad Jones, die vorig seizoen in het shirt van NEC speelde.

Ik had meerdere aanbiedingen uit Nederland en Engeland op zak maar ik twijfelde of die clubs een goede keuze zouden zijn, zegt de Australiër tegenover FeyenoordTV. Ik voelde dat ik toe was aan een stap hogerop en had vertrouwen dat er iets zou komen dat bij die ambitie paste. Kenneth Vermeer raakte geblesseerd en toen Feyenoord belde was de keuze snel gemaakt. Het was de club waar ik op hoopte.

In de wedstrijd tegen FC Groningen (0-5 winst) maakte Jones zijn officiele debuut in het shirt van de Rotterdamse club. Het was fijn om weer op het veld te staan en een echte wedstrijd te spelen. De wedstrijd ging goed dus beter kon het eigenlijk niet. De wedstrijd liet zien hoeveel kwaliteit we hebben. Het was een goede dag en een goed begin van de competitie. Op die manier moeten we blijven spelen.

Wanneer Kenneth Vermeer terugkeert van zijn blessure, zal Jones de concurrentiestrijd met de Oranje-International moeten aangaan. Ik hoop dit seizoen zoveel mogelijk wedstrijden te spelen. In de wedstrijden die ik speel wil ik belangrijk zijn. Ik doe niet aan voorspellingen, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk spelen op de toppen van mijn kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 augustus 2016 - 00:01   quote  deeplink  
Goede keuze Brad..!!
MMM
 MMM - zondag 21 augustus 2016 - 19:10   quote  deeplink  
Zat er 2 keer naast.

De 0 moet hem weer extra vertrouwen geven
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 augustus 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Matig
Barabas
 Barabas - zondag 21 augustus 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Een van de zeven (!)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 augustus 2016 - 21:08   quote  deeplink  
Mocht van geluk spreken dat Heracles veel kansen naast schoot..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 augustus 2016 - 17:31   quote  deeplink  
Intervieuw Brad Jones

(https://youtu.be/tJhtYq3Qn5c)
ar
 ar - zaterdag 27 augustus 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Betrouwbaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 augustus 2016 - 21:55   quote  deeplink  
Op die ene uitworp na.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Paar goede acties. Blijkt een goede keuze na de blessure van Kenneth.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 augustus 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Op die ene uitworp na.
Pfffff haha..
tomson
 tomson - maandag 29 augustus 2016 - 19:46   quote  deeplink  
Inmiddels gerustgesteld. Kenneth wie ? ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 september 2016 - 12:06   quote  deeplink  
Feyenoord-aanwinst wint concurrentiestrijd: 'Soms moeilijk en teleurstellend'

2cppysy.jpg

Omdat Oranje-international Kenneth Vermeer nog maanden uit de roulatie is, neemt Brad Jones de honneurs waar onder de Feyenoord-lat. Trainer Giovanni van Bronckhorst liet Pär Hanssen keepen tijdens de Johan Cruijff Schaal, maar de Australische goalie - overgekomen van NEC - krijgt inmiddels de voorkeur.

Jones stond tijdens de eerste vier duels van het nieuwe Eredivisie-seizoen in het doel van de Rotterdamse grootmacht. De relatie tussen Jones en Hansson is prima, vertelt de oud-goalie van onder meer Middlesbrough en Liverpool. "Hansson is een goede kerel, we werken samen en de relatie onderling is goed", tekent supportersmagazine Hand in Hand op uit de mond van Jones.

"Gelukkig maar, want we moeten elke dag met elkaar omgaan. Het trainen gaat goed; iedereen werkt hard en dat is alles wat we kunnen doen. Soms is het moeilijk en teleurstellend, maar het was natuurlijk niet mijn besluit. We hebben het allemaal meegemaakt, maar het gaat erom hoe je ermee omgaat", besluit de routinier. 
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2016 - 22:18   quote  deeplink  
Brad heeft wel weer genoeg geluld.
Nu weer een stel weken effe z'n kop houden.
tomson
 tomson - zondag 18 september 2016 - 16:22   quote  deeplink  
Die laatste redding bij PSV ? Zet er maar HELD bij RB ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 16:23   quote  deeplink  
GEWELDENAART..
Els
 Els - zondag 18 september 2016 - 16:24   quote  deeplink  
Hele goede keeper, wordt nog lastig voor Vermeer.
van geil
 van geil - zondag 18 september 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 16:22 schreef tomson het volgende:
Die laatste redding bij PSV ? Zet er maar HELD bij RB ;)
:)
VVout
 VVout - zondag 18 september 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 16:24 schreef Els het volgende:
Hele goede keeper, wordt nog lastig voor Vermeer.
Gelukkig wel en Werner komt er misschien ook nog aan.
tomson
 tomson - zondag 18 september 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 16:24 schreef Els het volgende:
Hele goede keeper, wordt nog lastig voor Vermeer.
Zei ik ook al Els vind 'm ijzersterk. Alleen : zou die in een vorig leven bokser geweest zijn ? Wat bokst die gozer een berg weg he :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic









0.0096459