BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2016 - 16:36   quote  deeplink  
Uitstraling is ook niet mis van deze jongen..
Niks schijnt hem te deren
van geil
 van geil - zondag 18 september 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Geilt op druk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 16:50   quote  deeplink  
Mooi verslag van hem bij fox5
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 16:51   quote  deeplink  
Zeer dankbaar naar de club..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 16:51   quote  deeplink  
Mooi..
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2016 - 16:53   quote  deeplink  
Stomp keeper maar heel snel
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2016 - 16:58   quote  deeplink  
Wat als Vermeer fit wordt?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 17:35   quote  deeplink  
Jones: ''Het is belangrijk om de nul te houden''

2zodsw0.jpg

Feyenoord heeft in Eindhoven de eerste topper van het seizoen gewonnen. PSV werd met 0-1 verslagen, wat opnieuw een clean sheet voor Brad Jones betekent. “Het is belangrijk voor ons om de nul te houden, dan kan de rest van het team de wedstrijden voor ons winnen. Dat is de afgelopen weken gebeurd”, aldus de doelman tegenover FOX Sports.

De topper kwam voor Feyenoord niet op een ideaal moment, drie dagen na de lastige wedstrijd tegen Manchester United. “We hadden allebei lastige wedstrijden doordeweeks. Voor ons was het nog iets vermoeiender, omdat we minder tijd hadden om te herstellen. We hadden wat vermoeide spelers. Het hoort erbij, en ik denk dat we er goed mee omgegaan zijn”, aldus Jones.

De ploegen gingen met een 0-0 stand de rust in. “We zeiden dat we voor niks minder dan dat zouden gaan, we wilden minstens gelijkspelen. Maar we hebben goede spelers voorin, en zolang het achterin goed staat kunnen zij de wedstrijd voor ons winnen.” In de slotfase van de wedstrijd was het Eric Botteghin die de 0-1 maakte. “Daarna zette PSV meer druk, dat is altijd lastig. Als je dan een bal stopt en er wordt afgefloten, is dat een enorme opluchting.”

Jones speelt nog maar kort in het shirt van Feyenoord, maar is nu al erg belangrijk voor de Rotterdammers. “De mensen hebben me goed opgevangen. Het kan lastig zijn om bij een nieuwe club te komen, maar ze hebben me goed geholpen en vertrouwen gegeven. Dat is belangrijk; hoe het nu gaat bewijst dat dat zich heeft uitbetaald.”
ar
 ar - zondag 18 september 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Wat nerveus int begin, maar...topperrrrr!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 18:35   quote  deeplink  
JONES: ‘DE TEAMGEEST IS ONGELOOFLIJK’

2642fkp.jpg

Voor de vierde keer in zes eredivisiewedstrijden hield Brad Jones zondag ‘de nul’. De meest in het oog springende redding van de Feyenoord-doelman was die in de absolute slotseconde, toen hij de kopbal van Hector Moreno op fraaie wijze uit zijn doel hield. Direct erna werd er afgefloten en kon Feyenoord de zesde overwinning op rij vieren.

‘Dat zorgde voor heel veel opluchting,’ zei Jones na afloop. ‘Als je tegen een goede ploeg als PSV speelt, dan weet je dat je tot het laatste moment gefocust moet blijven. Dat waren we gelukkig. Het voelt voor mij heerlijk om de nul te houden. Iedere tegengoal frustreert me enorm. Dat drijft me om tot het einde scherp te blijven.’
Voor Feyenoord stonden de afgelopen dagen vooral in het teken van herstellen, nadat Manchester United donderdag met 1-0 werd geklopt. Jones: ‘Dat we drie dagen later zó’n prestatie leveren, dat zegt iets over onze mentaliteit. In het veld pushen we elkaar om door te blijven gaan. De teamgeest die we hebben is ongelooflijk.’

Met achttien punten uit zes duels heeft koploper Feyenoord nu een gat van vijf punten geslagen met de naaste achtervolgers. ‘Een fantastische start,’ zegt Jones, ‘maar die betekent niets als we dit niet doorzetten. Tot nu leven we echt van wedstrijd tot wedstrijd. Dat heeft ons goede resultaten gebracht, dus dat moeten we zien vol te houden.’

352na1g.jpg

5fm847.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Teamgeest...Belangrijke factor bij het winnende Feyenoord.
Het geheel is meer dan de som der delen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Keeper Jones na afloop van PSV - Feyenoord

(https://youtu.be/2CTBp_wc4Hg)
Barabas
 Barabas - zondag 18 september 2016 - 19:21   quote  deeplink  
Hij stond er wéér toen het nodig was. Goed gehaald Martin!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Speler van de week bij die snor..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 06:49   quote  deeplink  
Jones: ''Feyenoord heeft een beetje een Britse defensie''

2zodsw0.jpg

Feyenoord heeft tegen Manchester United en PSV weinig weggegeven. Defensief staat het momenteel uitstekend bij de Stadionclub. ''Bij vlagen is dit een beetje een Britse defensie die we bij Feyenoord hebben'', grijnst Jones in gesprek met De Telegraf..

Er wordt in ieder geval al in het Engels gecommuniceerd, zo erkent verdediger Jan-Arie van der Heijden. 'Left, right, forward, cover' zijn de meest gebuikte termen. ''We vragen niet aan elkaar how do you do? in een wedstrijd. Het gaat om korte, belangrijke dingen. Dat is met Brad (Jones, red.) als Engels sprekende en Eric (Botteghin, red.) als Braziliaan die goed Engels spreekt het makkelijkste.''

Jones kan in de goal genieten van de wisselwerking van het team. ''De gevechtshouding van dit elftal vind ik geweldig. Daardoor is er bij Feyenoord ook een fantastische teamspirit. Ik weet niet waar dit gaat eindigen. Die gasten knokken voor elke bal. En ik zeg je dat dit niet eenvoudig is na een Europese topwedstrijd tegen Man United. Maar iedereen stuwt elkaar naar grote hoogte.''
MightyAce
 MightyAce - maandag 19 september 2016 - 07:48   quote  deeplink  
Zat die foto's van Jones te bekijken, hoord in mijn hoofd "everybody was Kung Fu fiiiiighting dada dada dada dada dam dam dam!"
VVout
 VVout - maandag 19 september 2016 - 09:22   quote  deeplink  
Hu ha ha.
nr 10
 nr 10 - maandag 19 september 2016 - 13:09   quote  deeplink  
Sterk dat ie ook hoge ballen weg stompt. Kunnen verdedigers op meer dingen letten, maar moet ie er wel elke keer zijn.
van geil
 van geil - maandag 19 september 2016 - 14:09   quote  deeplink  
De eerste 10 minuten deed hij alles fout.
Daarna alles goed.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 21:21   quote  deeplink  
Mooie cijfers voor Feyenoord-doelman Brad Jones: hij keerde dit seizoen 23 van de 25 schoten op zijn doel [via opta]
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 21:25   quote  deeplink  
Mooi gemiddelde..!!
van geil
 van geil - maandag 19 september 2016 - 22:57   quote  deeplink  
Speler van de week VI
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 september 2016 - 23:33   quote  deeplink  
van hartelijk gefeliciteerd Brad met de mooie prijs Speler van de week
ik kreeg een mailtje van een kennis uit Nederland
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 07:32   quote  deeplink  
:))
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 07:40   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Brad! Heel knap hoe hij presteert!
nr 10
 nr 10 - dinsdag 20 september 2016 - 08:49   quote  deeplink  
Gefeliciteerd, maar had het meer aan El Ahmadi gegund. Ook voor zijn wedstrijd tegen ManU.
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 23:33 schreef de bluffer het volgende:
van hartelijk gefeliciteerd Brad met de mooie prijs Speler van de week
ik kreeg een mailtje van een kennis uit Nederland
Zit je in Irak ?
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 23:33 schreef de bluffer het volgende:
van hartelijk gefeliciteerd Brad met de mooie prijs Speler van de week
ik kreeg een mailtje van een kennis uit Nederland
Zit je in Irak ?
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 08:49 schreef nr 10 het volgende:
Gefeliciteerd, maar had het meer aan El Ahmadi gegund. Ook voor zijn wedstrijd tegen ManU.
Eens.
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Laat ze het allemaal maar n keer worden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 20 september 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Geen gekke gedachte, vind het vooral een totale teamprestatie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 oktober 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Weer de 0..
d:-)
van geil
 van geil - zondag 02 oktober 2016 - 18:37   quote  deeplink  
Dikke 8 vandaag
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 07 oktober 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 07:40 schreef MightyAce het volgende:
Gefeliciteerd Brad! Heel knap hoe hij presteert!
Eensch.

Jones is, met Jan-Arie en Toornstra, voor mij toe nu toe de revelatie van dit seizoen.

:)
van geil
 van geil - zondag 16 oktober 2016 - 16:45   quote  deeplink  
Eerste grote fout als ik me niet vergis.
Kan gebeuren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 oktober 2016 - 16:45   quote  deeplink  
Laten we overigens ook niet vergeten waar de moeilijke middag mee begon. De mazzel die wij op het einde hadden, hadden zij bij het begin met een duidelijk fout van Jones. Wat een van de oorzaken is dat je zo moeizaam speelt. Als is het zeker niet de enige reden daarvan.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 16:45 schreef van geil het volgende:
Eerste grote fout als ik me niet vergis.
Kan gebeuren.
Eensert..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 16:49   quote  deeplink  
Heeft er ook al genoeg gepakt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 oktober 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 16:45 schreef van geil het volgende:
Eerste grote fout als ik me niet vergis.
Kan gebeuren.
Niet zijn eerste, maar wel een van de eerste die is afgestraft. Herinner me een recente wedstrijd (tegenstander weet ik effe niet meer) waarin hij met uitkomen er tweemaal naast zit. Bij tegengoals van Fenerbahce en Oss had ik daarnaast het idee dat er mee in had gezeten.

Waarmee ik hem overigens niet wil afbranden oid. Elke speler heeft op een bepaald moment grote fouten gemaakt dit seizoen. Maar ik zie eigenlijk graag Vermeer terugkeren, als daar een juist moment voor gevonden kan worden. Als Jones goed blijft keepen is dat moment misschien pas volgend jaar zomer, maar toch.
ar
 ar - zondag 16 oktober 2016 - 16:56   quote  deeplink  
Geen probleem
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 16:58   quote  deeplink  
Jones de mist in: ''Dat is het leven van een keeper''

2jeep09.jpg

Feyenoord kwam zondagmiddag in de competitiewedstrijd tegen NEC vroeg op een achterstand. Een schot van NEC-speler Rayhi leek houdbaar voor Feyenoord-keeper Brad Jones, maar toch glipte de bal achter hem langs het doel in. Volgens de Australische sluitpost hoort zo’n misser bij ‘het leven als doelman’.

“Het lag niet aan de zon of nervositeit”, zegt Jones tegenover Fox Sports. “Het kan gebeuren, dat is het leven van een keeper. Soms gebeurt zoiets en dan moet je reageren door gefocust te blijven en de afspraken te blijven uitvoeren. Als je ouder bent kan je na zoiets makkelijker omschakelen.”

Uitgerekend in het stadion waar hij vorig seizoen speelde, ging Jones de mist in. “Ik heb een goede relatie met het publiek van NEC en het was leuk om terug te zijn. NEC is een fantastische club met mooie mensen om mee te werken. Het is leuk om die mensen weer gedag te zeggen maar ik had graag de nul gehouden.”

Velen noemen de overwinning van Feyenoord ‘het geluk van de koploper’. “Dat denk ik niet”, zegt Jones. “Door de manier waarop we speelden kregen we kansen. We wilden iedere bal terug hebben, dat is niet ‘geluk’ maar een team dat gefocust speelt en doorvecht.”
van geil
 van geil - zondag 16 oktober 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 16:58 schreef RenatoBos het volgende:
Jones de mist in: ''Dat is het leven van een keeper''

[ afbeelding ]

Feyenoord kwam zondagmiddag in de competitiewedstrijd tegen NEC vroeg op een achterstand. Een schot van NEC-speler Rayhi leek houdbaar voor Feyenoord-keeper Brad Jones, maar toch glipte de bal achter hem langs het doel in. Volgens de Australische sluitpost hoort zo’n misser bij ‘het leven als doelman’.

“Het lag niet aan de zon of nervositeit”, zegt Jones tegenover Fox Sports. “Het kan gebeuren, dat is het leven van een keeper. Soms gebeurt zoiets en dan moet je reageren door gefocust te blijven en de afspraken te blijven uitvoeren. Als je ouder bent kan je na zoiets makkelijker omschakelen.”

Uitgerekend in het stadion waar hij vorig seizoen speelde, ging Jones de mist in. “Ik heb een goede relatie met het publiek van NEC en het was leuk om terug te zijn. NEC is een fantastische club met mooie mensen om mee te werken. Het is leuk om die mensen weer gedag te zeggen maar ik had graag de nul gehouden.”

Velen noemen de overwinning van Feyenoord ‘het geluk van de koploper’. “Dat denk ik niet”, zegt Jones. “Door de manier waarop we speelden kregen we kansen. We wilden iedere bal terug hebben, dat is niet ‘geluk’ maar een team dat gefocust speelt en doorvecht.”
Helemaal eens met de afsluitzinnen .
Peter V.
 Peter V. - zondag 16 oktober 2016 - 17:33   quote  deeplink  
En als Brad volgende week de 0 houdt hebben we het nergens meer over....
Els
 Els - zondag 16 oktober 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 17:33 schreef Peter V. het volgende:
En als Brad volgende week de 0 houdt hebben we het nergens meer over....
Ik vind hem tot nu toe erg goed, als de rest ook zo weinig fouten zou maken....
netsurfer
 netsurfer - zondag 16 oktober 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 17:33 schreef Peter V. het volgende:
En als Brad volgende week de 0 houdt hebben we het nergens meer over....
Deal.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 oktober 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Was in achterwaartse beweging toen geschoten werd, daarom mis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Zat ook een partij effect aan de bal ,plus dat stuitje..
Maar goed daar word niet over gesproken. .Alleen als Stekelburg een houdbare
bal doorlaat proberen ze het nog goed te praten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:59   quote  deeplink  
Jones komt in aanmerking voor nieuw contract

eiv78k.jpg

In het programma van FC Rijnmond laat Martin van Geel weten dat de club Brad Jones mogelijk langer wil vastleggen. Jones werd aanvankelijk gehaald om de afwezigheid van Kenneth Vermeer te overbruggen, maar hij heeft inmiddels heel veel indruk gemaakt in de Kuip. ''Daar hebben we zeker over nagedacht en daar denken we nog over na.''

''Brad is zeker een jongen die daarvoor in aanmerking komt,'' vervolgt Van Geel. ''Maar we gaan de komende maanden alles weer afwegen.'' Het contract van Hansson loopt zoals bekend komende zomer af. ''Samen met de keeperstrainer en Giovanni van Bronckhorst nemen we daar vervolgens een beslissing in,' aldus de technisch directeur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 oktober 2016 - 12:43   quote  deeplink  
Hij doet het wel iets minder de laatste 2 wedstrijden..
Zoals ik hier dan op dit forum lees kunnen we dan maar beter afscheid nemen van Brad
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 12:46   quote  deeplink  
Topper..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic









0.0118298