BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

Stanley
 Stanley - woensdag 14 september 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet echt eens leren lezen galbak..

Ik verdedig Overmars niet. Het enige dat ik doe is jouw aanspreken op het feit dat je Overmars beoordeelt op zaken waar hij niet ( alleen) verantwoordelijk is..

Het bewijs daarvan is in een andere post ook gewoon geleverd, maar goed, gezien het feit dat je op dat soort posts nooit reageert, zal dat ook nu wel weer niet gebeuren..
Inderdaad Remco, je verdedigt hem niet. Nee je geeft die paardenpenis credits die hij niet verdiend.

1. Ziyech wilde persé naar Ajax.
2. Er is door GEEN enkele club meer geboden dan Ajax.

En waarom is het nu plotseling knap van Overmars terwijl je de afgelopen tijd zo je best heb gedaan om te vertellen dat hij niet verantwoordelijk is voor de aankopen.

Nee de rvc heeft het dan goed gedaan ;-)

En ik mag Bobby wel, hij is lang niet de galbak zoals jij bent...

Lekker makkelijk om hem zo aan te spreken wetende dat je bijval krijgt!

Gedrag van een loser noem ik dat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2016 door Stanley --
Eide
 Eide - woensdag 14 september 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Wat onder andere Remco schrijft is dat Overmars niet bepaald wie er gehaald wordt. Overmars is echter wel verantwoordelijk voor het uitonderhandelen van de wensen van het Technisch Hart. Daar zit wel degelijk een verschil tussen. Dit is ook zoals ik heb begrepen dat de rolverdeling momenteel is bij Ajax.

En al die andere verwensingen... ach.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 15 september 2016 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2016 - 22:29 schreef Stanley het volgende:

[..]

Inderdaad Remco, je verdedigt hem niet. Nee je geeft die paardenpenis credits die hij niet verdiend.

1. Ziyech wilde persé naar Ajax.
2. Er is door GEEN enkele club meer geboden dan Ajax.

En waarom is het nu plotseling knap van Overmars terwijl je de afgelopen tijd zo je best heb gedaan om te vertellen dat hij niet verantwoordelijk is voor de aankopen.

Nee de rvc heeft het dan goed gedaan ;-)

En ik mag Bobby wel, hij is lang niet de galbak zoals jij bent...

Lekker makkelijk om hem zo aan te spreken wetende dat je bijval krijgt!

Gedrag van een loser noem ik dat!
Maar heb in alles gelijk gekregen.. Geen reactie, en er komt steeds meer naar buiten dat Ajax zo opereert zoals ik aangaf.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 15 september 2016 - 13:45   quote  deeplink  
Ruim een jaar niet hier geweest, omdat er meer op elkaar werd gescholden als dat er werd gediscuteerd.
Wederom een poging gewaagd, omdat ik wilde weten wat jullie van de aankopen van deze zomer vinden. Wat me opvalt is dat er niet veel veranderd is in jullie manier van discuteren. Bijna elke discusie eindigd met ordinair gescheld.
Jammer had zo'n mooi forum kunnen zijn.
Probeer het gewoon volgend jaar nog eens. Kan aan mij liggen, maar het respect naar elkaar toe is ver te zoeken.

Mazzel
Eide
 Eide - donderdag 15 september 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 13:45 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ruim een jaar niet hier geweest, omdat er meer op elkaar werd gescholden als dat er werd gediscuteerd.
Wederom een poging gewaagd, omdat ik wilde weten wat jullie van de aankopen van deze zomer vinden. Wat me opvalt is dat er niet veel veranderd is in jullie manier van discuteren. Bijna elke discusie eindigd met ordinair gescheld.
Jammer had zo'n mooi forum kunnen zijn.
Probeer het gewoon volgend jaar nog eens. Kan aan mij liggen, maar het respect naar elkaar toe is ver te zoeken.

Mazzel
Ik vind dat je zo wel heel makkelijk allerlei personen over dezelfde kam scheert. De meesten hier zijn vrijwel altijd netjes en respectvol tegen elkaar. Dat er een aantal personen tussen zitten die alles met een persoonlijke aanval en allerlei krachttermen ten aanzien van deze of gene combineren doet daar niets aan af.

Daarnaast, verandering begint bij jezelf, niet bij anderen. Zie het als een uitdaging om door jouw manier van discussiëren verandering te brengen. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2016 door Eide --
Stanley
 Stanley - donderdag 15 september 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar heb in alles gelijk gekregen.. Geen reactie, en er komt steeds meer naar buiten dat Ajax zo opereert zoals ik aangaf.
Lieve Remco, waar haal je het toch vandaan!!! Juist via de naar buiten gebrachte informatie blijkt dat Overmars de persoon is die zo faalt.

En heb laatst een interview van hem gezien...Tjongejonge als hij net zo slap onderhandeld als dat hij lult, begin ik het aardig te snappen...Wat een lulletje rozenwater!!!
Stanley
 Stanley - donderdag 15 september 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2016 - 22:41 schreef Eide het volgende:
Wat onder andere Remco schrijft is dat Overmars niet bepaald wie er gehaald wordt. Overmars is echter wel verantwoordelijk voor het uitonderhandelen van de wensen van het Technisch Hart. Daar zit wel degelijk een verschil tussen. Dit is ook zoals ik heb begrepen dat de rolverdeling momenteel is bij Ajax.

En al die andere verwensingen... ach.
Dank je Eide!
Eide
 Eide - donderdag 15 september 2016 - 20:52   quote  deeplink  
Er kwamen de afgelopen transferperiode juist verhalen op dat Overmars een snoeiharde onderhandelaar is. Onder andere ADO liet dat duidelijk merken. Ook rond Milik was Overmars de drijvende factor, aangezien het eerste bod (naar verluid) zo'n 16 miljoen was.
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 20:44 schreef Stanley het volgende:

[..]

Lieve Remco, waar haal je het toch vandaan!!! Juist via de naar buiten gebrachte informatie blijkt dat Overmars de persoon is die zo faalt.

En heb laatst een interview van hem gezien...Tjongejonge als hij net zo slap onderhandeld als dat hij lult, begin ik het aardig te snappen...Wat een lulletje rozenwater!!!
Blijven geloven dat je dat leest, het is namelijk gewoon niet waar..

Je communicatie naar de media en wat je doet aan de onderhandeltafel, zijn twee dingen die niets, maar dan ook helemaal niets met elkaar te maken hebben.

Dat jij dat dan weer met elkaar linkt, tsjaa dat zegt denk ik echt wat over jou..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 16 september 2016 - 15:33   quote  deeplink  
Het is in en in triest dat de supporters van Ajax steeds voetbal gepresenteerd krijgen wat niet om aan te gluren is.

En daar is Overmars mede verantwoordelijk voor. Remco is gewoon een boertje met 'roze handschoentjes' aan.

En hij waait net zo snel mee als de wind veranderd. En zijn 'vriendjes' hier op het forum willen hem nog wel eens beschermen.

Je moet je focussen op de feiten. De feiten tonen aan dat er nog steeds geen lijn zit in het spel van Ajax. En je kunt daar op zoveel factoren de schuld mee verbinden.

Tot op heden heeft Bosz nog niet kunnen laten zien dat hij de 'juiste' keuze is voor dit Ajax. Dus herhaal ik het nog maar een keer. Het zijn juiste de mensen die hem hebben aangesteld die daarvoor verantwoordelijk zijn. En daar is Overmars 1 van.

Ajax moet snel stappen gaan maken ( zie ik helaas nog geen tekenen van) wil het eind december in de buurt staan van PSV en 010.

Er is geen groei bij Ajax. Vooral als team zie je te weinig progressie. Tevens kun je bij bepaalde spelers ook je twijfels uitspreken of ze goed genoeg zijn en of ze nog progressie boeken.

De mensen die Ajax leiden zijn helaas niet instaat om Ajax te laten groeien als team en niveau. Dat zien we nu al jaren. In het bedrijfsleven zou je daar normaal veel sneller op beoordeeld worden. Het lijkt er bij Ajax op dat diverse mensen elkaar dekken en dat je zo niks verder komt.

Ik blijf van mening dat Overmars en (stagiaire) van der Sar niet de juiste mensen op de juiste plaats zijn. Ik wil er ook bij zeggen dat je je vraagtekens kunt plaatsen bij de RVC. Omdat de communicatie en denkwijze Ajax vaak beperkt en ze niet verder kunnen denken wanneer dat gewenst is.

Opnieuw bleek dat de RVC de komst van Ziyech tegen hield. Omdat er eerst meer geld binnen moet komen. Wanneer je dan denkt vanuit regeltjes, dan geef je aan dat je niet kunt anticiperen.

De supporter blijft door de denk en handelswijze van de leiding van Ajax naar een gemankeerd Ajax kijken. Hoe kun je in godsnaam hier genoegen mee nemen als supporter?

Ik vind het niveau en spel nog altijd Ajax onwaardig en onacceptabel. Het feit dat 'boertje'Remco mensen als Overmars blijft verdedigen geeft aan hoe zwak hij is. Dat soort mensen zie ik als geboren losers!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 september 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 15:33 schreef Bobby1972 het volgende:
Het is in en in triest dat de supporters van Ajax steeds voetbal gepresenteerd krijgen wat niet om aan te gluren is.

En daar is Overmars mede verantwoordelijk voor. Remco is gewoon een boertje met 'roze handschoentjes' aan.

En hij waait net zo snel mee als de wind veranderd. En zijn 'vriendjes' hier op het forum willen hem nog wel eens beschermen.

Je moet je focussen op de feiten. De feiten tonen aan dat er nog steeds geen lijn zit in het spel van Ajax. En je kunt daar op zoveel factoren de schuld mee verbinden.

Tot op heden heeft Bosz nog niet kunnen laten zien dat hij de 'juiste' keuze is voor dit Ajax. Dus herhaal ik het nog maar een keer. Het zijn juiste de mensen die hem hebben aangesteld die daarvoor verantwoordelijk zijn. En daar is Overmars 1 van.

Ajax moet snel stappen gaan maken ( zie ik helaas nog geen tekenen van) wil het eind december in de buurt staan van PSV en 010.

Er is geen groei bij Ajax. Vooral als team zie je te weinig progressie. Tevens kun je bij bepaalde spelers ook je twijfels uitspreken of ze goed genoeg zijn en of ze nog progressie boeken.

De mensen die Ajax leiden zijn helaas niet instaat om Ajax te laten groeien als team en niveau. Dat zien we nu al jaren. In het bedrijfsleven zou je daar normaal veel sneller op beoordeeld worden. Het lijkt er bij Ajax op dat diverse mensen elkaar dekken en dat je zo niks verder komt.

Ik blijf van mening dat Overmars en (stagiaire) van der Sar niet de juiste mensen op de juiste plaats zijn. Ik wil er ook bij zeggen dat je je vraagtekens kunt plaatsen bij de RVC. Omdat de communicatie en denkwijze Ajax vaak beperkt en ze niet verder kunnen denken wanneer dat gewenst is.

Opnieuw bleek dat de RVC de komst van Ziyech tegen hield. Omdat er eerst meer geld binnen moet komen. Wanneer je dan denkt vanuit regeltjes, dan geef je aan dat je niet kunt anticiperen.

De supporter blijft door de denk en handelswijze van de leiding van Ajax naar een gemankeerd Ajax kijken. Hoe kun je in godsnaam hier genoegen mee nemen als supporter?

Ik vind het niveau en spel nog altijd Ajax onwaardig en onacceptabel. Het feit dat 'boertje'Remco mensen als Overmars blijft verdedigen geeft aan hoe zwak hij is. Dat soort mensen zie ik als geboren losers!!
Pff wat een verhaal.. Het is nog niet goed nee maar mag je van Bosz meteen wonderen verwachten? Kan Bosz er iets aan doen dat er spelers bij lopen die nog geen bal over 5 meter spelen? Een nieuwe trainer heeft gewoon tijd nodig. Ziyech kopen na dat je uitgeschakeld ben voor de Champions League slaat nergens op kan Bosz daar iets aan doen?

Een groot deel kan ik met je eens zijn maar Bosz nu al afschrijven is zwak.
We hebben Europees uit gewonnen en van Vitesse. Hoe hebben we het nog maar niet over maar ik zie al verbetering qua punten die je haalt. Ja het moet beter dat ben ik ook met je eens.
Maar wat kan Bosz eraan doen dat hij met spelers als Veltman, Dijks, Viergever enzovoorts moet werken. Zulke jongens zijn gewoon beperkt. Dan heeft hij nog spelers die compleet uit vorm zijn. Wie had hier dan wel een goedlopend team van gemaakt binnen 2/3 maanden?
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 16 september 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik Bosz niks verwijt. Maar de leiding en de RVC stel ik wel verantwoordelijk voor het feit dat Ajax nog niet op niveau speelt.

Het is de beperkte communicatie tussen de RCV en Leiding wat Ajax structureel beperkt. Iedereen verdedigd zijn eigen stukje grondgebied en zijn eigen positie.

Maar eenheid en gelijkwaardigheid in denken en handelen tussen de mensen die Ajax leiden is ver te zoeken.

Ik ben ook van mening dat Ajax meer geld had moeten uitgeven aan kwalitatief betere spelers. Maar de regelgeving binnen Ajax maken dit onmogelijk.

Ajax heeft mensen nodig die veel meer ervaring reeds bezitten dan Overmars en onze stagiaire Van der Sar. En ik denk dat mensen met een betere verziende blik in de RCV ook niet zou misstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 september 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:28 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik Bosz niks verwijt. Maar de leiding en de RVC stel ik wel verantwoordelijk voor het feit dat Ajax nog niet op niveau speelt.

Het is de beperkte communicatie tussen de RCV en Leiding wat Ajax structureel beperkt. Iedereen verdedigd zijn eigen stukje grondgebied en zijn eigen positie.

Maar eenheid en gelijkwaardigheid in denken en handelen tussen de mensen die Ajax leiden is ver te zoeken.

Ik ben ook van mening dat Ajax meer geld had moeten uitgeven aan kwalitatief betere spelers. Maar de regelgeving binnen Ajax maken dit onmogelijk.

Ajax heeft mensen nodig die veel meer ervaring reeds bezitten dan Overmars en onze stagiaire Van der Sar. En ik denk dat mensen met een betere verziende blik in de RCV ook niet zou misstaan.
Ok gelukkig want Bosz al afschrijven vind ik veel te makkelijk.
Misschien zijn zijn keuzes nog niet altijd juist maar ik snap wel dat hij nog zoekende is.

Dat stukje over kwaliteit ben ik wel met je eens want zelfs Ziyech had niet gekomen als Ajax zich geplaatst had voor de Champions League. Ik vraag me ook wel af of Ajax geleid wordt met de juiste intenties want geld lijkt nog altijd belangrijker te zijn dan een kwalitatief goede selectie. Want van zulke grote ex spelers mag je toch wel verwachten dat ze zien wat ons Ajax mist?
Stanley
 Stanley - vrijdag 16 september 2016 - 16:56   quote  deeplink  
Eens maar wel ten dele!
Bosz is wel verantwoordelijk voor de opstelling. Wie speelt en wie speelt waar.

Ik vind zijn keuzes slecht en het komt niet echy over dat er getraint wordt op strak en goed naar elkaar inspelen! De passing is echt slap! En dat zijn zaken waar hij voor verantwoordelijk is..lijkt mij.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 16 september 2016 - 17:01   quote  deeplink  
Ajax faalt als club doordat het haar supporters niet een aantrekkelijk spel en gewenste resultaten kan bieden. Dat zijn feiten die wij als supporters nu al ruim 2 jaar allemaal ervaren en zien.

Hoe kunt je dan gewoon vrolijk verder gaan op dezelfde 'gemankeerde' denk en werkwijze? De mensen die Ajax leiden (TH+RVC) zijn niet instaat om Ajax te laten groeien.

Dan moet je verdomme een keer ingrijpen i.p.v. een beetje toekijken en hopen op het beste.

Hoelang wil Ajax doorgaan met de 'gemankeerde' mensen die Ajax leiden? Ik zie het niet gebeuren dat deze mensen Ajax wel weer op niveau kunnen brengen.

Omdat we nu al jaren zitten te kijken naar wedstrijden die de supporters weinig vertier bieden. Het zijn structureel falende mensen die Ajax leiden. Door hun gebrek aan de juiste kennis en inzichten blijven we waar we staan.

We staan feitelijk STIL.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 16 september 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 17:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax faalt als club doordat het haar supporters niet een aantrekkelijk spel en gewenste resultaten kan bieden. Dat zijn feiten die wij als supporters nu al ruim 2 jaar allemaal ervaren en zien.

Hoe kunt je dan gewoon vrolijk verder gaan op dezelfde 'gemankeerde' denk en werkwijze? De mensen die Ajax leiden (TH+RVC) zijn niet instaat om Ajax te laten groeien.

Dan moet je verdomme een keer ingrijpen i.p.v. een beetje toekijken en hopen op het beste.

Hoelang wil Ajax doorgaan met de 'gemankeerde' mensen die Ajax leiden? Ik zie het niet gebeuren dat deze mensen Ajax wel weer op niveau kunnen brengen.

Omdat we nu al jaren zitten te kijken naar wedstrijden die de supporters weinig vertier bieden. Het zijn structureel falende mensen die Ajax leiden. Door hun gebrek aan de juiste kennis en inzichten blijven we waar we staan.

We staan feitelijk STIL.
25jegzm.gif
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 16 september 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:56 schreef Stanley het volgende:
Eens maar wel ten dele!
Bosz is wel verantwoordelijk voor de opstelling. Wie speelt en wie speelt waar.

Ik vind zijn keuzes slecht en het komt niet echy over dat er getraint wordt op strak en goed naar elkaar inspelen! De passing is echt slap! En dat zijn zaken waar hij voor verantwoordelijk is..lijkt mij.
Het is zeker triest wanneer je ziet hoeveel ballen niet aankomen. Spelers die niet eens een goede voorzet kunnen geven. Onnodig balverlies. Soms heb je het gevoel dat je naar een amateurwedstrijd zit te kijken.

Ik vraag me af wat nu de oorzaak is dat de basis onderdelen niet eens meer goed gaan. En of dat nu aan de training ligt of aan de kwaliteit van de spelers.......zeg het maar....
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 16 september 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 17:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
.........slaapverwekkend ja...:)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 september 2016 - 17:15   quote  deeplink  
Ik geef het nog even de tijd hopelijk wordt het spel beter.
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 15:33 schreef Bobby1972 het volgende:
Het is in en in triest dat de supporters van Ajax steeds voetbal gepresenteerd krijgen wat niet om aan te gluren is.

En daar is Overmars mede verantwoordelijk voor. Remco is gewoon een boertje met 'roze handschoentjes' aan.

En hij waait net zo snel mee als de wind veranderd. En zijn 'vriendjes' hier op het forum willen hem nog wel eens beschermen.

Je moet je focussen op de feiten. De feiten tonen aan dat er nog steeds geen lijn zit in het spel van Ajax. En je kunt daar op zoveel factoren de schuld mee verbinden.

Tot op heden heeft Bosz nog niet kunnen laten zien dat hij de 'juiste' keuze is voor dit Ajax. Dus herhaal ik het nog maar een keer. Het zijn juiste de mensen die hem hebben aangesteld die daarvoor verantwoordelijk zijn. En daar is Overmars 1 van.

Ajax moet snel stappen gaan maken ( zie ik helaas nog geen tekenen van) wil het eind december in de buurt staan van PSV en 010.

Er is geen groei bij Ajax. Vooral als team zie je te weinig progressie. Tevens kun je bij bepaalde spelers ook je twijfels uitspreken of ze goed genoeg zijn en of ze nog progressie boeken.

De mensen die Ajax leiden zijn helaas niet instaat om Ajax te laten groeien als team en niveau. Dat zien we nu al jaren. In het bedrijfsleven zou je daar normaal veel sneller op beoordeeld worden. Het lijkt er bij Ajax op dat diverse mensen elkaar dekken en dat je zo niks verder komt.

Ik blijf van mening dat Overmars en (stagiaire) van der Sar niet de juiste mensen op de juiste plaats zijn. Ik wil er ook bij zeggen dat je je vraagtekens kunt plaatsen bij de RVC. Omdat de communicatie en denkwijze Ajax vaak beperkt en ze niet verder kunnen denken wanneer dat gewenst is.

Opnieuw bleek dat de RVC de komst van Ziyech tegen hield. Omdat er eerst meer geld binnen moet komen. Wanneer je dan denkt vanuit regeltjes, dan geef je aan dat je niet kunt anticiperen.

De supporter blijft door de denk en handelswijze van de leiding van Ajax naar een gemankeerd Ajax kijken. Hoe kun je in godsnaam hier genoegen mee nemen als supporter?

Ik vind het niveau en spel nog altijd Ajax onwaardig en onacceptabel. Het feit dat 'boertje'Remco mensen als Overmars blijft verdedigen geeft aan hoe zwak hij is. Dat soort mensen zie ik als geboren losers!!
Ik heb juist een eigen mening. Zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen.
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:56 schreef Stanley het volgende:
Eens maar wel ten dele!
Bosz is wel verantwoordelijk voor de opstelling. Wie speelt en wie speelt waar.

Ik vind zijn keuzes slecht en het komt niet echy over dat er getraint wordt op strak en goed naar elkaar inspelen! De passing is echt slap! En dat zijn zaken waar hij voor verantwoordelijk is..lijkt mij.
Passing is al jaren slap bij Ajax. In hee Nederland.
Eide
 Eide - vrijdag 16 september 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Passing is al jaren slap bij Ajax. In hee Nederland.
Eens, ik heb hier jaren terug al eens een stukje over geschreven.
Stanley
 Stanley - zaterdag 17 september 2016 - 05:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2016 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar heb in alles gelijk gekregen.. Geen reactie, en er komt steeds meer naar buiten dat Ajax zo opereert zoals ik aangaf.
Geef nou eens echt antwoord op mijn post!
Wat staat er in mijn post wat volgens jou niet klopt of juist wel..
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2016 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2016 - 05:30 schreef Stanley het volgende:

[..]

Geef nou eens echt antwoord op mijn post!
Wat staat er in mijn post wat volgens jou niet klopt of juist wel..
Door je zielige manier van posten lees ik die berichten verder niet. Maar goed net toch maar gedaan en wat blijkt. Op alles is hier al 100 keer antwoord gegeven. Zo ook door mij.
hjf
 hjf - zaterdag 17 september 2016 - 12:44   quote  deeplink  
Dat we een lastige periode door maken, dat is wel duidelijk. Maar we moeten niet gaan wanhopen. Als je vind, dat het allemaal maar niks is bij onze prachtige club, dan moet je maar supporter van die boerruhh of 010 worden. Of het daar allemaal zo geweldig gaat. Er komt een uitstekende jonge lichting aan. Geef het de tijd! Deze lichting kan in ieder geval heel goed voetballen. Nu gaat het erom om ze kracht, mentaliteit en discipline bij te brengen. Kort gezegd: de absolute wil om elke wedstrijd te willen winnen. En ik ben het met Eide eens, dat dit een probleem is voor het gehele Nederlandse voetbal, dat hard achteruit is gegaan de afgelopen jaren. De resultaten in de Europese competities en het NL elftal hebben voldoende bewijs geleverd. Wat een zooitje is het toch bij de KNVB. Daar zitten gasten, die of net weten dat de bal rond is of dat ze er achter zijn gekomen, dat voetballen op topniveau iets anders is dan besturen. Ik heb er vertrouwen in, dat het allemaal weer goed komt. Geef het de tijd. Ik was het ook niet met de keuze van Bosz eens, maar daar hebben we nu mee te dealen en daarom moet het een eerlijke kans krijgen. Een tijdstip voor een eerste beoordeling zou de winterstop kunnen zijn. En dan moet je niet alleen de resultaten in ogenschouw nemen, maar ik kijken of er aantrekkelijker wordt gevoetbald. Want dat laatste was de laatste jaren niet om over naar huis te schrijven. Dus: laten we eens achter de ploeg gaan staan in plaats van ze kapot te schrijven. Met die jonge gasten weet je nu eenmaal dat het met vallen en opstaan gaat. By the way: als er volgend jaar 2 of meer middenvelders vertrekken, dan hoop ik wel, dat onze Wes terug komt. Alleen al om als mentor te dienen en in de toekomst als trainer te gaan fungeren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 september 2016 - 14:25   quote  deeplink  
Mooi betoog hoor maar ik kan er niks mee
Ajax speelt ruk en Bosz zou dat wel even veranderen...de proffesor....pff het is meer Bassie.
Opbokken met die Bosz die de beste rechtsbuiten van Ajax op de tribune zet....wat een lamlul, met hem worden we hooguit 5de
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 september 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2016 - 14:25 schreef Nenam_tiL het volgende:
Mooi betoog hoor maar ik kan er niks mee
Ajax speelt ruk en Bosz zou dat wel even veranderen...de proffesor....pff het is meer Bassie.
Opbokken met die Bosz die de beste rechtsbuiten van Ajax op de tribune zet....wat een lamlul, met hem worden we hooguit 5de
Helemaal eens ouwe!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 oktober 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:12 schreef riveco het volgende:
Hummeltje, wat er nu in de media komt ( mits het waar is ) gaat het nu over 12 miljoen incl bonussen dus is wel degelijk goedkoper. Maar dat ze hem niet kopen als je 8 middenvelders hebt snapt ieder goed denkend mens, en als daar verandering in komt dan moet er wel weer ene bij misschien. En Zyech kan dus ook spelen als rechtsbuiten ( Bosz schijnt het nog niet te zien in Cerny) Maar ja als er een middenvelder vertrekt ( misschien wel 2 ) en er wordt niemand gehaald dan is Overmars weer een lul. Nu speelt er misschien wat ( wat wij dus niet weten ) en Zyech is er nog, ja dan kun je proberen om hem weg te kapen voor de neus van Ferne.
Maar zoals altijd heb jij je mening al klaar ( als Zyech komt en het goed doet kun je zeggen: zie je wel dat alleen ik er verstand van heb! ) het is nu een paniek aankoop. Ik mag leien dat hij niet komt en er een hoog bod voor Bazoer komt zodat ze niet meer kunnen reageren op de markt, haha wat ga je dan wel niet allemaal op tafel gooien. Wacht gewoon je beurt eens af, en misschien wordt Nouri dan wel de openbaring.
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=291966

En Ziyech doet het goed en hij was een paniekaankoop! Haha heerlijk om mijn gelijk te halen in deze!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 oktober 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Het is gewoon een logische aankoop. Zijn creativiteit ontbrak. Bosz probeerde met dezelfde spelers als wat de boer ook probeerde, dat lukte niet.

Bosz zei in het begin al dat hij opzoek was naar de juiste samenstelling
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=291966

En Ziyech doet het goed en hij was een paniekaankoop! Haha heerlijk om mijn gelijk te halen in deze!
Hij doet het al goed he. Maar toch vind ik dat ie zich meer moet laten helden rondom de 16 van de tegenstander.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 oktober 2016 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet het al goed he. Maar toch vind ik dat ie zich meer moet laten helden rondom de 16 van de tegenstander.
Klopt maar toch al redelijk bepalend. Hij loopt ook best veel ben blij dat hij erbij is. Dolberg en Sanchez kunnen me ook wel bekoren hoor!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 11:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wel grappig dat dit vaak jouw antwoord is op zulke berichten :)
Wel grappig dat die man er nu nog steeds zit en ineens hulde krijgt van de mensen die hem eerst af hebben gezeken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0198450