BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. En ze heeft een nobele baan. Beslissend bij de Ind of mensen wel of niet mogen blijven. En geloof me. Ze sluit zich exact bij jou mening aan. En die ziet ze echt uit alle hoeken van de wereld.
Was ik snel klaar, 1 standaard brief met een afwijzing.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 19:56 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Was ik snel klaar, 1 standaard brief met een afwijzing.
Zou je alleen heel snel geen werk meer hebben helaas.
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou je alleen heel snel geen werk meer hebben helaas.
Heb er ook niet voir gestudeerd. Maar wel een aantal keren uitgezonden in die regio's. En geloof me, wat ik gezien en meegemaakt heb, gaat ons voorstellingsvermogen te boven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. En ze heeft een nobele baan. Beslissend bij de Ind of mensen wel of niet mogen blijven. En geloof me. Ze sluit zich exact bij jou mening aan. En die ziet ze echt uit alle hoeken van de wereld.
Dan wil ik wel even met haar praten....ik heb er hier 1 uit Guinee....en de IND doet alleen maar uitstellen....van ja we zijn er mee bezig maar er gebeurt niks.
Hij (Korka) woont al 15 jaar in Nederland en ze zeiken maar over orginele papieren die hij niet heeft want die moet hij halen in Guinee.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:04 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Heb er ook niet voir gestudeerd. Maar wel een aantal keren uitgezonden in die regio's. En geloof me, wat ik gezien en meegemaakt heb, gaat ons voorstellingsvermogen te boven.
Dat zal ook zeker zo zijn. Het heeft alleen tot zekere hoogte niet zoveel met elkaar te maken. Bij de Ind komen ook heel veel mensen uit alle andere landen van de wereld.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan wil ik wel even met haar praten....ik heb er hier 1 uit Guinee....en de IND doet alleen maar uitstellen....van ja we zijn er mee bezig maar er gebeurt niks.
Hij (Korka) woont al 15 jaar in Nederland en ze zeiken maar over orginele papieren die hij niet heeft want die moet hij halen in Guinee.
Ze zal helaas niets voor je kunnen betekenen. Dat soort dingen zijn goed afgeschermd. Even vragen hoe het met een bepaalde zaak ervoor staat is gewoon niet mogelijk.

En ja sommige dingen zijn niet hoed en oneerlijk. Maar dat kan je alleen zien als je iemand kent. Een groot deel wat niet mag blijven krijgt dat voor elkaar door foute documenten.
Peter1956
 Peter1956 - zondag 21 augustus 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Zie Twente een goede middenvelder ( speler met gogme (Ziyech)) en een goede spitse Unal, dat werkt dus.

Daarom toch Ziyech omdat je nu een hele goede spits hebt dit wel aangespeeld moet worden.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Oke dus toen dolberg er twee maakte was ons middenveld ook geweldig?
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:18 schreef remco k het volgende:
Oke dus toen dolberg er twee maakte was ons middenveld ook geweldig?
Ons middenveld is en wordt niet geweldig. Hoogstens middelmaat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:23 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ons middenveld is en wordt niet geweldig. Hoogstens middelmaat.
Als je niet durft niet, dat klopt
baco74
 baco74 - zaterdag 27 augustus 2016 - 00:58   quote  deeplink  
dus toch?
3sterren
 3sterren - zaterdag 27 augustus 2016 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 00:58 schreef baco74 het volgende:
dus toch?
Allemaal te laat zeker. Durf te wedden dat hij naar fenerbache gaat en dan zegt overmars ja ik heb het toch geprobeerd maar helaas !
Typ lkkr op joh
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 27 augustus 2016 - 01:24   quote  deeplink  
Het feit dat Ajax het probeert is bijna zielig. En ja wanneer ze dan te laat zijn is het nog zieliger. Het toont aan hoe slecht Ajax de regie over het eerste elftal onder controle heeft.

Hoeveel bewijs is er meer nodig dat Ajax op een bijna amateuristische werkwijze een bedrijf runt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 augustus 2016 - 01:25   quote  deeplink  
Wat ik vandaag nog vernomen heb is dat Fenerbache en Twente nog 2 miljoen uit elkaar liggen. Ik denk dat Ziyech onhaalbaar is en buiten dat een enorme kapitaalvernietiging. Tenzij er andere plannen zijn met Nouri.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 augustus 2016 - 01:30   quote  deeplink  
Zouden dan ook eerst spelers weg moeten gaan. Ik zie deze transfer niet plaatsvinden en er zal erna gezegd worden dat ze er alles aan gedaan hebben.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 11:04   quote  deeplink  
Mooi dat ze ook een smoesje gebruiken dat er mogelijk interesse in Schöne, Bazoer en Sinkgraven is. Schöne wordt al jaren gebruikt als rechtsbuiten..
Brandje
 Brandje - zaterdag 27 augustus 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 01:25 schreef Loetje het volgende:
Wat ik vandaag nog vernomen heb is dat Fenerbache en Twente nog 2 miljoen uit elkaar liggen. Ik denk dat Ziyech onhaalbaar is en buiten dat een enorme kapitaalvernietiging. Tenzij er andere plannen zijn met Nouri.
Ik weet niet of het kapitaalvernietiging is. Klaassen zal ook niet eeuwig bij Ajax blijven en met een goede zes achter ze kunnen Ziyech en Nouri best op een middenveld. Graag zelfs.
riveco
 riveco - zaterdag 27 augustus 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Ik denk ook dat hij niet komt, en ben er ook niet rouwig om. Nu worden ze denk ik verplicht om Nouri te gaan gebruiken ( die iedere week de beste van de reserves is )
En komt Zyech wel, is het prijskaartje wel wat gezakt ivm vorige maand haha (ieder nadeel heb z'n voordeel ) zei een bekende voetballer altijd
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 11:51 schreef riveco het volgende:
Ik denk ook dat hij niet komt, en ben er ook niet rouwig om. Nu worden ze denk ik verplicht om Nouri te gaan gebruiken ( die iedere week de beste van de reserves is )
En komt Zyech wel, is het prijskaartje wel wat gezakt ivm vorige maand haha (ieder nadeel heb z'n voordeel ) zei een bekende voetballer altijd
Dus jij denkt dat Ziyech goedkoper geworden is? Pure paniek aankoop en Ajax heeft veel geld dat weet iedereen dus ook Twente!
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Dit seizoen is toch alweer mislukt.
Nu doorselecteren en figuren zoals El Ghazy direct verkopen aan Roma, die wilden hem toch zo graag hebben?? Krul kan de verdediging beter aansturen als Cillessen dat geeft misschien wat meer rust achterin. En nu Dolberg, Nouri, van de Beek gewoon als vaste waarde binnen het eerste gebruiken. Ziyech zou op het middenveld een leider kunnen zijn om de voorhoede van Younes- Dolberg- Traore van bruikbare ballen te voorzien. Klaassen is al bijna een jaar hopeloos uit vorm.
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 11:04 schreef Hummel10 het volgende:
Mooi dat ze ook een smoesje gebruiken dat er mogelijk interesse in Schöne, Bazoer en Sinkgraven is. Schöne wordt al jaren gebruikt als rechtsbuiten..
Door Bosz toch op het middenveld..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 11:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik weet niet of het kapitaalvernietiging is. Klaassen zal ook niet eeuwig bij Ajax blijven en met een goede zes achter ze kunnen Ziyech en Nouri best op een middenveld. Graag zelfs.
Heel graag zelfs..

Overigens is het alleen kapitaalsvernietiging als Nouri uberhaubt in beeld zou zijn bij het eerste, iets dat totaal niet aan de orde is volgens mij..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:42 schreef RUKBOOR het volgende:
Dit seizoen is toch alweer mislukt.
Nu doorselecteren en figuren zoals El Ghazy direct verkopen aan Roma, die wilden hem toch zo graag hebben?? Krul kan de verdediging beter aansturen als Cillessen dat geeft misschien wat meer rust achterin. En nu Dolberg, Nouri, van de Beek gewoon als vaste waarde binnen het eerste gebruiken. Ziyech zou op het middenveld een leider kunnen zijn om de voorhoede van Younes- Dolberg- Traore van bruikbare ballen te voorzien. Klaassen is al bijna een jaar hopeloos uit vorm.
Mijn idee ook ja kunnen Klaassen, Bazoer, Gudelj en Ghazi hun vorm gaan zoeken op de training. Degene die het hardst werkt speelt geldt dan..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:42 schreef RUKBOOR het volgende:
Dit seizoen is toch alweer mislukt.
Nu doorselecteren en figuren zoals El Ghazy direct verkopen aan Roma, die wilden hem toch zo graag hebben?? Krul kan de verdediging beter aansturen als Cillessen dat geeft misschien wat meer rust achterin. En nu Dolberg, Nouri, van de Beek gewoon als vaste waarde binnen het eerste gebruiken. Ziyech zou op het middenveld een leider kunnen zijn om de voorhoede van Younes- Dolberg- Traore van bruikbare ballen te voorzien. Klaassen is al bijna een jaar hopeloos uit vorm.
Klaassen staat toch echt zijn mannetje. Geen middenvelder in Nederland die tot nu toe meer scoort..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mijn idee ook ja kunnen Klaassen, Bazoer, Gudelj en Ghazi hun vorm gaan zoeken op de training. Degene die het hardst werkt speelt geldt dan..
Degen die het best is moet spelen, niet de persoon die het hardst traint... Dan zou Romario geen wedstrijd gespeeld hebben..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Door Bosz toch op het middenveld..
Klopt maar komt daar ook te kort dus ik weet niet meer wat hij is. Op basis van vorige seizoenen zeg ik rechtsbuiten achter Ghazi en nu Cerny. Maar jij doorziet de lulkoek toch ook wel? Was die interesse er niet eerder in Bazoer, Schöne? Toen werd namelijk gezegd dat ze Ziyech niet nodig hadden. Na Rostov opeens wel weer? Dan moet er dus iets concreet zijn voor Schöne, Bazoer, Sinkgraven. Mijn gevoel zegt Ziyech is of een paniek aankoop of weer een fabeltje om de supporters zoet te houden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Degen die het best is moet spelen, niet de persoon die het hardst traint... Dan zou Romario geen wedstrijd gespeeld hebben..
Romario had specifieke kwaliteiten. Deze 3 zijn redelijk gelijk maar de inzet niet voldoende om van Roda, Willem2 en Rostov te winnen. Dus ja degene die op de training laat zien dat hij bereid is te werken wordt beloond.
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar komt daar ook te kort dus ik weet niet meer wat hij is. Op basis van vorige seizoenen zeg ik rechtsbuiten achter Ghazi en nu Cerny. Maar jij doorziet de lulkoek toch ook wel? Was die interesse er niet eerder in Bazoer, Schöne? Toen werd namelijk gezegd dat ze Ziyech niet nodig hadden. Na Rostov opeens wel weer? Dan moet er dus iets concreet zijn voor Schöne, Bazoer, Sinkgraven. Mijn gevoel zegt Ziyech is of een paniek aankoop of weer een fabeltje om de supporters zoet te houden.
Er zal uiteraard een verhaal van gemaakt zijn..

Persoonlijk boeien al die verhalen me niet zo of uberhaubt niet echt wat ze zeggen. Mij gaat het om wat ze doen..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Romario had specifieke kwaliteiten. Deze 3 zijn redelijk gelijk maar de inzet niet voldoende om van Roda, Willem2 en Rostov te winnen. Dus ja degene die op de training laat zien dat hij bereid is te werken wordt beloond.
Dan nog moet de persoon spelen die het op het veld laat zien en niet de persoon die het hardste werkt.

Bij mij zouden de volgende jongens altijd spelen nu ik er wat meer over heb nagedacht, die passen ook prima in het spelletje van Bosz.. Overigens heel erg dom dat ze van Rhijn verkocht hebben, want ook die paste daar prima in.

------------Krul--------------.
Twijfel Veltman Riedewald Dijks.
------------Gudelj
-------Klaassen-----Twijfel----
Twijfel-----Twijfel-----Twijfel

De twijfel gevallen zou ik op dit moment als volgt invullen.

Rb Tete, een verdediger moet gewoon kunnen verdedigen en dat kan ie erg goed.
LAM Nouri, gewoon de meest creatieve speler van heel Ajax.
RB Ghazi met kort daarachter Cerny die veel meer moet spelen dan nu.
SP Dolberg, Traore daarachter, Dolberg brengt nu gewoon meer dan Traore en zou daarom altijd spelen totdat de ander beter is.
LB Youness, moet wel meer gaan laten zien dan nu, geen enkele effectiviteit, wel veel dreiging.
riveco
 riveco - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
Hummeltje, wat er nu in de media komt ( mits het waar is ) gaat het nu over 12 miljoen incl bonussen dus is wel degelijk goedkoper. Maar dat ze hem niet kopen als je 8 middenvelders hebt snapt ieder goed denkend mens, en als daar verandering in komt dan moet er wel weer ene bij misschien. En Zyech kan dus ook spelen als rechtsbuiten ( Bosz schijnt het nog niet te zien in Cerny) Maar ja als er een middenvelder vertrekt ( misschien wel 2 ) en er wordt niemand gehaald dan is Overmars weer een lul. Nu speelt er misschien wat ( wat wij dus niet weten ) en Zyech is er nog, ja dan kun je proberen om hem weg te kapen voor de neus van Ferne.
Maar zoals altijd heb jij je mening al klaar ( als Zyech komt en het goed doet kun je zeggen: zie je wel dat alleen ik er verstand van heb! ) het is nu een paniek aankoop. Ik mag leien dat hij niet komt en er een hoog bod voor Bazoer komt zodat ze niet meer kunnen reageren op de markt, haha wat ga je dan wel niet allemaal op tafel gooien. Wacht gewoon je beurt eens af, en misschien wordt Nouri dan wel de openbaring.
barry78
 barry78 - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
-------------krul--------
Tete--veltman---riedewald---dijks
------------bazoer---------
------klaassen----nouri (gewoon de kans geven)
Traore-------dolberg-----youness
riveco
 riveco - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 12:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar komt daar ook te kort dus ik weet niet meer wat hij is. Op basis van vorige seizoenen zeg ik rechtsbuiten achter Ghazi en nu Cerny. Maar jij doorziet de lulkoek toch ook wel? Was die interesse er niet eerder in Bazoer, Schöne? Toen werd namelijk gezegd dat ze Ziyech niet nodig hadden. Na Rostov opeens wel weer? Dan moet er dus iets concreet zijn voor Schöne, Bazoer, Sinkgraven. Mijn gevoel zegt Ziyech is of een paniek aankoop of weer een fabeltje om de supporters zoet te houden.
Hierin geef je het antwoord aan je eigen Hummel, je zegt namelijk in het 2e stuk " dan moet er iets concreet zijn " Het kan ook zijn dat er een bod is en dat ze denken dat ze dan nu snel moeten handelen. En dat ze jou zoet kunnen houden is iedereen al lang vergeten hoor ( als ze maar ene keer een post van je hebben gelezen ) haha
riveco
 riveco - zaterdag 27 augustus 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan nog moet de persoon spelen die het op het veld laat zien en niet de persoon die het hardste werkt.

Bij mij zouden de volgende jongens altijd spelen nu ik er wat meer over heb nagedacht, die passen ook prima in het spelletje van Bosz.. Overigens heel erg dom dat ze van Rhijn verkocht hebben, want ook die paste daar prima in.

------------Krul--------------.
Twijfel Veltman Riedewald Dijks.
------------Gudelj
-------Klaassen-----Twijfel----
Twijfel-----Twijfel-----Twijfel

De twijfel gevallen zou ik op dit moment als volgt invullen.

Rb Tete, een verdediger moet gewoon kunnen verdedigen en dat kan ie erg goed.
LAM Nouri, gewoon de meest creatieve speler van heel Ajax.
RB Ghazi met kort daarachter Cerny die veel meer moet spelen dan nu.
SP Dolberg, Traore daarachter, Dolberg brengt nu gewoon meer dan Traore en zou daarom altijd spelen totdat de ander beter is.
LB Youness, moet wel meer gaan laten zien dan nu, geen enkele effectiviteit, wel veel dreiging.
Eens maar denk dat Tete het aanvallende nog wel onder de knie gaat krijgen, is al meer aanvallend als in het begin. Nouri is in mijn ogen ook een echte wereld topper in spé. Ik denk ook dat Cerny een paar wedstrijden moet spelen, omdat hij minder bal verlies lijd in mijn ogen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:12 schreef riveco het volgende:
Hummeltje, wat er nu in de media komt ( mits het waar is ) gaat het nu over 12 miljoen incl bonussen dus is wel degelijk goedkoper. Maar dat ze hem niet kopen als je 8 middenvelders hebt snapt ieder goed denkend mens, en als daar verandering in komt dan moet er wel weer ene bij misschien. En Zyech kan dus ook spelen als rechtsbuiten ( Bosz schijnt het nog niet te zien in Cerny) Maar ja als er een middenvelder vertrekt ( misschien wel 2 ) en er wordt niemand gehaald dan is Overmars weer een lul. Nu speelt er misschien wat ( wat wij dus niet weten ) en Zyech is er nog, ja dan kun je proberen om hem weg te kapen voor de neus van Ferne.
Maar zoals altijd heb jij je mening al klaar ( als Zyech komt en het goed doet kun je zeggen: zie je wel dat alleen ik er verstand van heb! ) het is nu een paniek aankoop. Ik mag leien dat hij niet komt en er een hoog bod voor Bazoer komt zodat ze niet meer kunnen reageren op de markt, haha wat ga je dan wel niet allemaal op tafel gooien. Wacht gewoon je beurt eens af, en misschien wordt Nouri dan wel de openbaring.
Wat een poepverhaal
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:18 schreef riveco het volgende:

[..]

Hierin geef je het antwoord aan je eigen Hummel, je zegt namelijk in het 2e stuk " dan moet er iets concreet zijn " Het kan ook zijn dat er een bod is en dat ze denken dat ze dan nu snel moeten handelen. En dat ze jou zoet kunnen houden is iedereen al lang vergeten hoor ( als ze maar ene keer een post van je hebben gelezen ) haha
Naïef mannetje
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zal uiteraard een verhaal van gemaakt zijn..

Persoonlijk boeien al die verhalen me niet zo of uberhaubt niet echt wat ze zeggen. Mij gaat het om wat ze doen..
Of niet doen..
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 17:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of niet doen..
Ook dat niet.. Niet specifiek in ieder geval..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 13:26 schreef riveco het volgende:

[..]

Eens maar denk dat Tete het aanvallende nog wel onder de knie gaat krijgen, is al meer aanvallend als in het begin. Nouri is in mijn ogen ook een echte wereld topper in spé. Ik denk ook dat Cerny een paar wedstrijden moet spelen, omdat hij minder bal verlies lijd in mijn ogen.
Tete aanvallend? Heb je afgelopen weken onder een steen gelegen?
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 17:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tete aanvallend? Heb je afgelopen weken onder een steen gelegen?
Dus omdat de afgelopen weken niet best waren van Tete, kan hij nooit denken dat hij aanvallend beter gaat worden dan dat ie is, en dat ie aanvallend al beter is dan dat ie was??

Ik denk ook dat ie daar nog wel beter ik kan gaan worden, om de doodeenvoudige reden dat die jongen nog middenin zijn ontwikkeling zit..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 augustus 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat de afgelopen weken niet best waren van Tete, kan hij nooit denken dat hij aanvallend beter gaat worden dan dat ie is, en dat ie aanvallend al beter is dan dat ie was??

Ik denk ook dat ie daar nog wel beter ik kan gaan worden, om de doodeenvoudige reden dat die jongen nog middenin zijn ontwikkeling zit..
Zijn niet mijn woorden ik zeg namelijk niet dat hij nooit aanvallend beter kan worden.
Zeg alleen dat hij zich daarin nog weinig ontwikkeld heeft. Laatste weken al helemaal niet hij speelt alles terug.
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 17:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zijn niet mijn woorden ik zeg namelijk niet dat hij nooit aanvallend beter kan worden.
Zeg alleen dat hij zich daarin nog weinig ontwikkeld heeft. Laatste weken al helemaal niet hij speelt alles terug.
En dat ligt aan hem? Of zou het ook zo kunnen zijn dat spelers voorin en op het middenveld te weinig doen om vrij te komen tussen de linies.
riveco
 riveco - zaterdag 27 augustus 2016 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 17:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tete aanvallend? Heb je afgelopen weken onder een steen gelegen?
Je moet eens lezen wat er staat, beter als in het begin. Hij durft nu over de middenlijn te komen. Dus wie heeft er onder een steen gelegen ( brilletje kapot?) En dan die onderbouwde antwoorden zoals poepverhaal daar scoor je punten mee haha
Peter1956
 Peter1956 - zondag 28 augustus 2016 - 12:05   quote  deeplink  
De kwaliteit van de selectie is een groot probleem. Voor topvoetbal heb je zeven, acht spelers nodig die de kar kunnen trekken. Vóór dit seizoen was al duidelijk dat Ajax die zeven, acht spelers niet heeft. Ajax heeft maar weinig voetballers die buiten elke discussie staan. Er zijn veel vraagtekens. Neem het middenveld. Alleen Davy Klaassen is een zekerheid. Dat is te weinig. Er is geen geraamte", aldus de commentator.
"Er is geen evenwicht in de selectie. Ajax koopt een verdediger van 33 jaar: Heiko Westermann. Ze halen twee jongens van 20 jaar (Davinson Sánchez, Bertrand Traoré) en een van 19 jaar (Mateo Cassierra). Daar hebben ze er al heel veel van. Dat is gek. Als je de selectie analyseert, weet je waar het aan schort. Ze hebben nu drie spitsen van 18 (Dolberg), 19 (Cassierra), 20 (Traoré). Krankzinnig... PSV heeft minder budget, maar doet dat veel beter", besluit Vermeulen.

Wanneer je dit stuk leest waar volgens mij geen onzin instaat dan is het toch schrijnend dat we mogen stellen dat we te maken hebben met een behoorlijke incapabele Ajax-leiding. Dit zal ons nog jaren gaan achtervolgen want ik zie zo niemand die binnen Ajax sterk genoeg is om tot inkeer te kunnen komen. Misschien Van Gaal icm Jonk.
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 12:05 schreef Peter1956 het volgende:
De kwaliteit van de selectie is een groot probleem. Voor topvoetbal heb je zeven, acht spelers nodig die de kar kunnen trekken. Vóór dit seizoen was al duidelijk dat Ajax die zeven, acht spelers niet heeft. Ajax heeft maar weinig voetballers die buiten elke discussie staan. Er zijn veel vraagtekens. Neem het middenveld. Alleen Davy Klaassen is een zekerheid. Dat is te weinig. Er is geen geraamte", aldus de commentator.
"Er is geen evenwicht in de selectie. Ajax koopt een verdediger van 33 jaar: Heiko Westermann. Ze halen twee jongens van 20 jaar (Davinson Sánchez, Bertrand Traoré) en een van 19 jaar (Mateo Cassierra). Daar hebben ze er al heel veel van. Dat is gek. Als je de selectie analyseert, weet je waar het aan schort. Ze hebben nu drie spitsen van 18 (Dolberg), 19 (Cassierra), 20 (Traoré). Krankzinnig... PSV heeft minder budget, maar doet dat veel beter", besluit Vermeulen.

Wanneer je dit stuk leest waar volgens mij geen onzin instaat dan is het toch schrijnend dat we mogen stellen dat we te maken hebben met een behoorlijke incapabele Ajax-leiding. Dit zal ons nog jaren gaan achtervolgen want ik zie zo niemand die binnen Ajax sterk genoeg is om tot inkeer te kunnen komen. Misschien Van Gaal icm Jonk.
Ik denk dat er wel meer spelers zijn die een zekerheid zijn.. Veltman Riedewald, Krul, Dijks, Gudelj, Youness, en Klaassen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel meer spelers zijn die een zekerheid zijn.. Veltman Riedewald, Krul, Dijks, Gudelj, Youness, en Klaassen..
Eens op Gudelj na....
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens op Gudelj na....
Die is bij Bosz gewoon een zekerheid. Speelt alles..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 augustus 2016 - 14:35   quote  deeplink  
Ik vind Riedewald ook niet echt een zekerheidje achterin tot nog toe.
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2016 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:
Ik vind Riedewald ook niet echt een zekerheidje achterin tot nog toe.
Ook op het middenveld vind ik het echt wel meevallen..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 augustus 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Op het middenveld wel goed inderdaad.

Maar ja, eigenlijk is niemand achterin een zekerheidje bij Ajax. Het maakt bij ons niet zoveel verschil wie er centraal spelen. Of je nou Veltman en Riedewald er neer zet, of Sanchez en Viergever. Allemaal gaan ze fouten maken.
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:40   quote  deeplink  
Hoe is het mogelijk aangezien ze vorig jaar echt enorm goed waren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0149910