BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 09:28   quote  deeplink  
Ben gelukkig niet de enige die zich niet helemaal in de handelswijze van Marc Netto kan vinden.
Brandje
 Brandje - woensdag 10 augustus 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 09:28 schreef ZerauS het volgende:
Ben gelukkig niet de enige die zich niet helemaal in de handelswijze van Marc Netto kan vinden.
Het is niet de eerste keer dat hij dit flikt. Gudelj(redelijk uitgepakt), Zimling, Duarte,Hoorn zijn allemaal op eigen houtje gehaald en buiten de scouting of na negatief advies om.
Net nu ik wat positiever over hem werd, komt dit nieuw naar buiten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 augustus 2016 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 09:28 schreef ZerauS het volgende:
Ben gelukkig niet de enige die zich niet helemaal in de handelswijze van Marc Netto kan vinden.
Dacht je dat dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 10 augustus 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Ach ja, stemmingmakerij!
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 09:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dacht je dat dan?
Nee, maar ik heb weleens kritiek geuit op Overmars en dan krijg je een hoop argumenten waarom het wel een hele goeie beleidsvoerder is. Heb ook geen hekel aan hem maar snap veel dingen gewoon niet.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 10:39   quote  deeplink  
Ach ja.. Vi..

De laatste jaren steeds verder ontpoppend als sensatie media, weinig diepgang meer en steeds meer overgenomen nieuwsfeitjes..

Wie zegt dat dit waar is.., wie zegt er dat als het het waar is dat het alleen Overmars is..

KOrtom, een hoop gelul waar je helemaal niets mee kan..

Hij heeft prima gehandeld met de 2 comlombianen, prima aankopen warvan duidelijk is dat ze het talent hebben.. Nu moet dat er nog uitkomen, beide ook niet voor rare bedragen gekocht gezien de huidige markt..

De scouting daarentegen kan prima namen aanbrengen, en dat is ook goed en het is hun werk. Maar het is niet hun werk om te bepalen wat het eerste elftal nodig heeft..

En heeft Ajax Zyech nodig als middenvelder??
Brandje
 Brandje - woensdag 10 augustus 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 09:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach ja, stemmingmakerij!
Wel grappig dat dit vaak jouw antwoord is op zulke berichten :)
Brandje
 Brandje - woensdag 10 augustus 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Ach ja.. Vi..

De laatste jaren steeds verder ontpoppend als sensatie media, weinig diepgang meer en steeds meer overgenomen nieuwsfeitjes..

Wie zegt dat dit waar is.., wie zegt er dat als het het waar is dat het alleen Overmars is..

KOrtom, een hoop gelul waar je helemaal niets mee kan..

Hij heeft prima gehandeld met de 2 comlombianen, prima aankopen warvan duidelijk is dat ze het talent hebben.. Nu moet dat er nog uitkomen, beide ook niet voor rare bedragen gekocht gezien de huidige markt..

De scouting daarentegen kan prima namen aanbrengen, en dat is ook goed en het is hun werk. Maar het is niet hun werk om te bepalen wat het eerste elftal nodig heeft..

En heeft Ajax Zyech nodig als middenvelder??
"De scouting daarentegen kan prima namen aanbrengen, en dat is ook goed en het is hun werk. Maar het is niet hun werk om te bepalen wat het eerste elftal nodig heeft.."

Scouts bekijken spelers meerdere keren. Als zij iemand een absolute versterking vinden dan moet Overmars daarop vertrouwen. Als je het verleden er dan ook nog eens bij pakt en dan ziet dat Overmars diverse spelers, miskleunen, op eigen houtje heeft gehaald. Ook spelers die negatief beoordeeld zijn dan kan je dus net zo goed de scouting opheffen want hij doet er toch niks mee.
Als je dan leest dat Westermann niet eens beoordeeld is dan kan je niks anders doen dan toegeven dat het gewoon een zooitje is tussen de scouting en het TH.

Of Ajax als Ziyech nodig heeft als middenvelder weet ik niet maar ik weet wel dat dit middenveld met allemaal lopers/werkers en met 0,0 creativiteit echt niet gaat werken. Zo'n balletje wat Sinkgraven op Cassierra gaf bij de 1-3 zie ik die andere drie niet zo snel geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 11:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

"De scouting daarentegen kan prima namen aanbrengen, en dat is ook goed en het is hun werk. Maar het is niet hun werk om te bepalen wat het eerste elftal nodig heeft.."

Scouts bekijken spelers meerdere keren. Als zij iemand een absolute versterking vinden dan moet Overmars daarop vertrouwen. Als je het verleden er dan ook nog eens bij pakt en dan ziet dat Overmars diverse spelers, miskleunen, op eigen houtje heeft gehaald. Ook spelers die negatief beoordeeld zijn dan kan je dus net zo goed de scouting opheffen want hij doet er toch niks mee.
Als je dan leest dat Westermann niet eens beoordeeld is dan kan je niks anders doen dan toegeven dat het gewoon een zooitje is tussen de scouting en het TH.

Of Ajax als Ziyech nodig heeft als middenvelder weet ik niet maar ik weet wel dat dit middenveld met allemaal lopers/werkers en met 0,0 creativiteit echt niet gaat werken. Zo'n balletje wat Sinkgraven op Cassierra gaf bij de 1-3 zie ik die andere drie niet zo snel geven.
Als ze spelers een absolute versterking vinden, betekend dat nog niet dat dit direct voor het elftal nodig is, en dat het geld maar getrokken moet worden?

Jij roept nu dat Overmars dat op eigen houtje doet. Ik geloof daar helemaal niets van, ook helemaal niets wat er gebeurt wijst daarop..

Wat je laatste alinea helemaal eens, maar je noemt ook al een naam die daar goed in is, en Ajax heeft er meer die daar goed in zijn. Als ik de eerste helft van Jong Ajax maandag bekijk, en dan alleen even het middenveld, dan zie ik zo veel meer voetbal dan in het huidige middenveld.
Stanley
 Stanley - woensdag 10 augustus 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Van mij had Overmars al een paar jaar geleden mogen oprotten!
Verkoopt een hoop spelers die onder zijn voorgangers zijn binnengekomen
en blinkt verder uit in achter het net vissen... Dus ook nu dreigen we weer
met een desilussie opgezadeld te worden. Al een paar maanden horen we dat er een
goede buitenspeler en spits gaan worden aangekocht... Resultaat is bekend...

Tactiek van Overmars is zoeken naar spelers die niemand wil, deze gratis of bijna gratis
oppikken en dan hopen op een wonder....

Lekker slagvaardig beleid....NOT !!!
marius
 marius - woensdag 10 augustus 2016 - 12:59   quote  deeplink  
is lens of babel niet een gewenste aanwinst voor de buitenkant?
ik lees nu ook al dat el ghasi mischien verkocht gaat worden aan liverpool.
dan kun je lens of babel in de belangrijke wedstrijden laten spelen, en de talenten in de mindere wedstrijden.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 12:53 schreef Stanley het volgende:
Van mij had Overmars al een paar jaar geleden mogen oprotten!
Verkoopt een hoop spelers die onder zijn voorgangers zijn binnengekomen
en blinkt verder uit in achter het net vissen... Dus ook nu dreigen we weer
met een desilussie opgezadeld te worden. Al een paar maanden horen we dat er een
goede buitenspeler en spits gaan worden aangekocht... Resultaat is bekend...

Tactiek van Overmars is zoeken naar spelers die niemand wil, deze gratis of bijna gratis
oppikken en dan hopen op een wonder....

Lekker slagvaardig beleid....NOT !!!
Een paar maanden zelfs. Volgens mij pas sinds het vertrek van millik. En die is net een goede week weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 10 augustus 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 11:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wel grappig dat dit vaak jouw antwoord is op zulke berichten :)
Kijk naar de bron! Sinds de snor daar weg is, is het alleen maar meer bergafwaarts gegaan daar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 10 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Ach ja.. Vi..

De laatste jaren steeds verder ontpoppend als sensatie media, weinig diepgang meer en steeds meer overgenomen nieuwsfeitjes..

Wie zegt dat dit waar is.., wie zegt er dat als het het waar is dat het alleen Overmars is..

KOrtom, een hoop gelul waar je helemaal niets mee kan..

Hij heeft prima gehandeld met de 2 comlombianen, prima aankopen warvan duidelijk is dat ze het talent hebben.. Nu moet dat er nog uitkomen, beide ook niet voor rare bedragen gekocht gezien de huidige markt..

De scouting daarentegen kan prima namen aanbrengen, en dat is ook goed en het is hun werk. Maar het is niet hun werk om te bepalen wat het eerste elftal nodig heeft..

En heeft Ajax Zyech nodig als middenvelder??
En kijk, Remco heeft dezelfde gedachte maar gebruikt alleen wat meer woorden! ;-)
p111
 p111 - woensdag 10 augustus 2016 - 13:15   quote  deeplink  
Je hebt voor en tegenstanders van Overmars,maar het is heel moeilijk oordelen over iemand als je niet weet wat er allemaal achter de schermen gebeurd.
p111
 p111 - woensdag 10 augustus 2016 - 13:15   quote  deeplink  
Je hebt voor en tegenstanders van Overmars,maar het is heel moeilijk oordelen over iemand als je niet weet wat er allemaal achter de schermen gebeurd.
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk naar de bron! Sinds de snor daar weg is, is het alleen maar meer bergafwaarts gegaan daar!
Daar voor al. Onder Derksen gaan het al meer over randzaken als over voetbal zelf. Sindsdien lijkt VI steeds meer geruchten de wereld in te helpen om te concurreren met de talloze online platformen die daarbij clicks binnen halen.

Het is eigenlijk te erg voor woorden, maar de enige die daarin niet lijkt mee te gaan is de Telegraaf. Hoe zielig is het dan met je voetbalmedia gesteld?
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 13:36   quote  deeplink  
En met alle respect. Je hebt het eigenlijk maar over de binnenlandse voetbal he.
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 13:15 schreef p111 het volgende:
Je hebt voor en tegenstanders van Overmars,maar het is heel moeilijk oordelen over iemand als je niet weet wat er allemaal achter de schermen gebeurd.
Eens, hoewel er natuurlijk allerlei hele terechte kritische kanttekeningen te plaatsen zijn. Ik vind echter wel dat het sinds vorig seizoen echt wel anders gaat. De huidige kritiek vind ik deels gebaseerd op de periode daarvoor. Sinds 2015 zijn er echt wel veel spelers binnen gehaald en ook echt niet voor lullige bedragen. Bovendien zijn dat jongens die prima spelers van Ajax 1 zijn geworden. Dijks (kon ook naar Rotterdam), Gudelj, Younes, Milik, Sanchez, Casseirra...

Ik kan mij overigens niet herinneren dat het technisch beleid van Ajax niet onder vuur heeft gelegen. Finidi George en Nwankwo Kanu leidde destijds ook tot veel vraagtekens. Galasek en Overmars ook trouwens. Onder Van de Boog was men niet tevreden. Martin van Geel werd geslacht door Coronel. Van Gaal mislukte en zo kan ik die lijst nog wel even doortrekken.

Ik vind het te eenvoudig alles op Overmars af te wentelen. Als je ziet wat er binnen is gekomen, zowel bij Ajax 1 als bij de jeugd, denk ik dat er best een solide beleid staat. Wat het aan mankeert is die ene speler die Ajax echt naar een hoger plan brengt. Wat Suarez destijds voor Ajax betekende, wat De Jong in Eindhoven doet... en dat is falen van Overmars maar ook van andere binnen Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 10 augustus 2016 - 14:25   quote  deeplink  
Het gaat er juist om dat je je werk maximaal uitvoert en dat je een goed rendement haalt.

Ik ben 1 van de mensen die Overmars en ook Van der Sar graag zien vertrekken. Omdat Ajax naar mijn mening had moeten kiezen met mensen met meer ervaring.

Toen Overmars vorig jaar op Tv was, zag je hoe slecht hij in communicatie was. Het was bijna zielig gewoon om te zien.

Uiteindelijk gaat het om prestaties en aantrekkelijker voetbal. Zij die Ajax leiden zijn daarvoor verantwoordelijk.

Waar hebben we de afgelopen jaren naar zitten kijken? Lees eens na hoe de reacties waren tijdens de wedstrijden. Het lijkt soms of men na de wedstrijd vergeten is hoe slecht het was.

Juist als Ajax moet je veel kritischer durven zijn, en anders moet je bij een ploeg gaan werken die minder eisend is.

Het is een feit dat de supporters weinig mooie wedstrijden hebben gezien in de afgelopen jaren. En het is een illusie om te denken dat door Bosz dit nu ineens anders zal worden.

Ook hij is afhankelijk van de kwaliteit die hij aan spelersmateriaal krijgt voorgeschoteld. En daar kun je bij Ajax je vraagtekens bij zetten.

Om kampioen te kunnen worden en een aantrekkelijker spel te kunnen bieden heb je daar meer kwaliteit voor nodig. En als Ajax niet instaat is om voor haar supporters te kunnen creëren dan ben je niet geschikt om bij Ajax te mogen werken.

Westermann is de zoveelste aanfluiting die Ajax heeft aangetrokken. Toch verwacht ik dat Overmars en Van der sar over 5 jaar niet meer bij Ajax zullen zijn. En dat zal geen aderlating gaan vormen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Bobby1972 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 augustus 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Ach ja.. Vi..

De laatste jaren steeds verder ontpoppend als sensatie media, weinig diepgang meer en steeds meer overgenomen nieuwsfeitjes..

Wie zegt dat dit waar is.., wie zegt er dat als het het waar is dat het alleen Overmars is..

KOrtom, een hoop gelul waar je helemaal niets mee kan..

Hij heeft prima gehandeld met de 2 comlombianen, prima aankopen warvan duidelijk is dat ze het talent hebben.. Nu moet dat er nog uitkomen, beide ook niet voor rare bedragen gekocht gezien de huidige markt..

De scouting daarentegen kan prima namen aanbrengen, en dat is ook goed en het is hun werk. Maar het is niet hun werk om te bepalen wat het eerste elftal nodig heeft..

En heeft Ajax Zyech nodig als middenvelder??
Perfect omschreven, + 10
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 13:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, hoewel er natuurlijk allerlei hele terechte kritische kanttekeningen te plaatsen zijn. Ik vind echter wel dat het sinds vorig seizoen echt wel anders gaat. De huidige kritiek vind ik deels gebaseerd op de periode daarvoor. Sinds 2015 zijn er echt wel veel spelers binnen gehaald en ook echt niet voor lullige bedragen. Bovendien zijn dat jongens die prima spelers van Ajax 1 zijn geworden. Dijks (kon ook naar Rotterdam), Gudelj, Younes, Milik, Sanchez, Casseirra...

Ik kan mij overigens niet herinneren dat het technisch beleid van Ajax niet onder vuur heeft gelegen. Finidi George en Nwankwo Kanu leidde destijds ook tot veel vraagtekens. Galasek en Overmars ook trouwens. Onder Van de Boog was men niet tevreden. Martin van Geel werd geslacht door Coronel. Van Gaal mislukte en zo kan ik die lijst nog wel even doortrekken.

Ik vind het te eenvoudig alles op Overmars af te wentelen. Als je ziet wat er binnen is gekomen, zowel bij Ajax 1 als bij de jeugd, denk ik dat er best een solide beleid staat. Wat het aan mankeert is die ene speler die Ajax echt naar een hoger plan brengt. Wat Suarez destijds voor Ajax betekende, wat De Jong in Eindhoven doet... en dat is falen van Overmars maar ook van andere binnen Ajax.
Het binnenhalen van Litmanen niet te vergeten...

maar helemaal eens met wat je zegt.. En ook Overmars zal zijn fouten maken, er is geen mens zonder..
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 14:25 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat er juist om dat je je werk maximaal uitvoert en dat je een goed rendement haalt.

Ik ben 1 van de mensen die Overmars en ook Van der Sar graag zien vertrekken. Omdat Ajax naar mijn mening had moeten kiezen met mensen met meer ervaring.

Toen Overmars vorig jaar op Tv was, zag je hoe slecht hij in communicatie was. Het was bijna zielig gewoon om te zien.

Uiteindelijk gaat het om prestaties en aantrekkelijker voetbal. Zij die Ajax leiden zijn daarvoor verantwoordelijk.

Waar hebben we de afgelopen jaren naar zitten kijken? Lees eens na hoe de reacties waren tijdens de wedstrijden. Het lijkt soms of men na de wedstrijd vergeten is hoe slecht het was.

Juist als Ajax moet je veel kritischer durven zijn, en anders moet je bij een ploeg gaan werken die minder eisend is.

Het is een feit dat de supporters weinig mooie wedstrijden hebben gezien in de afgelopen jaren. En het is een illusie om te denken dat door Bosz dit nu ineens anders zal worden.

Ook hij is afhankelijk van de kwaliteit die hij aan spelersmateriaal krijgt voorgeschoteld. En daar kun je bij Ajax je vraagtekens bij zetten.

Om kampioen te kunnen worden en een aantrekkelijker spel te kunnen bieden heb je daar meer kwaliteit voor nodig. En als Ajax niet instaat is om voor haar supporters te kunnen creëren dan ben je niet geschikt om bij Ajax te mogen werken.

Westermann is de zoveelste aanfluiting die Ajax heeft aangetrokken. Toch verwacht ik dat Overmars en Van der sar over 5 jaar niet meer bij Ajax zullen zijn. En dat zal geen aderlating gaan vormen.
Een ander aanvallen over zijn manier van communiceren, en dan zelf zo'n post plaatsen die bol staat van de inferieure communicatie..
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 12:53 schreef Stanley het volgende:
Van mij had Overmars al een paar jaar geleden mogen oprotten!
Verkoopt een hoop spelers die onder zijn voorgangers zijn binnengekomen
en blinkt verder uit in achter het net vissen... Dus ook nu dreigen we weer
met een desilussie opgezadeld te worden. Al een paar maanden horen we dat er een
goede buitenspeler en spits gaan worden aangekocht... Resultaat is bekend...

Tactiek van Overmars is zoeken naar spelers die niemand wil, deze gratis of bijna gratis
oppikken en dan hopen op een wonder....

Lekker slagvaardig beleid....NOT !!!
Duidelijk standpunt :-)
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 14:58   quote  deeplink  
Hij zal er ongetwijfeld meer kijk op hebben dan ons en hij zal absoluut niet in zijn eentje beslissingen nemen maar dat neemt niet weg dat mensen dan toch ook hun mening mogen geven. Los van het feit of ze gelijk hebben of niet. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat het andere clubs met een veel kleinere begroting wel lukt om een "killer" spits binnen te hengelen en Ajax niet. We kunnen het wel hebben over alle goeie dingen die hij gedaan heeft en doet maar als ie tekort schiet dan mag dat gewoon gezegd worden. Ik kan op mijn werk duizenden containers goed wegzetten met de kraan maar geloof me als ik er 2 laat "vallen" kan ik gewoon opdonderen! Blijkbaar heb je in de voetballerij meer credits. Ik hoor nooit als er tekortgeschoten is...geeft niks Tommy..
We zijn nog in een opbouwende fase. Het gaat met vallen en opstaan. Als je paar duizend schade maakt ken je gewoon oprotten hoor. Zo simpel is het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door ZerauS --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 10 augustus 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Een ander aanvallen over zijn manier van communiceren, en dan zelf zo'n post plaatsen die bol staat van de inferieure communicatie..
Met jou ga je de oorlog winnen mongool!! Overmars is gewoon niet de juiste man op die positie. Uiteindelijk komen zijn tekortkomingen vanzelf naar boven. Net als jouw tekortkomingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 10 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
Men loopt al weg voor een intern onderzoek. En doen niks met aanbevelingen van een onderzoek. Waar is de controle op Overmars zijn prestaties en werkzaamheden?

Wanneer we opnieuw een jaar geen kampioen worden en weinig oogstrelende wedstrijden te zien krijgen wie is er dan verantwoordelijk......

En kun je dan gewoon zo maar wegkomen terwijl je gefaald hebt......
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 10 augustus 2016 - 15:07   quote  deeplink  
Oei je moet hier wel uitkijken wat je zegt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 augustus 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 14:58 schreef ZerauS het volgende:
Hij zal er ongetwijfeld meer kijk op hebben dan ons en hij zal absoluut niet in zijn eentje beslissingen nemen maar dat neemt niet weg dat mensen dan toch ook hun mening mogen geven. Los van het feit of ze gelijk hebben of niet. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat het andere clubs met een veel kleinere begroting wel lukt om een "killer" spits binnen te hengelen en Ajax niet. We kunnen het wel hebben over alle goeie dingen die hij gedaan heeft en doet maar als ie tekort schiet dan mag dat gewoon gezegd worden. Ik kan op mijn werk duizenden containers goed wegzetten met de kraan maar geloof me als ik er 2 laat "vallen" kan ik gewoon opdonderen! Blijkbaar heb je in de voetballerij meer credits. Ik hoor nooit als er tekortgeschoten is...geeft niks Tommy..
We zijn nog in een opbouwende fase. Het gaat met vallen en opstaan. Als je paar duizend schade maakt ken je gewoon oprotten hoor. Zo simpel is het.
Eens
Brandje
 Brandje - woensdag 10 augustus 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ze spelers een absolute versterking vinden, betekend dat nog niet dat dit direct voor het elftal nodig is, en dat het geld maar getrokken moet worden?

Jij roept nu dat Overmars dat op eigen houtje doet. Ik geloof daar helemaal niets van, ook helemaal niets wat er gebeurt wijst daarop..

Wat je laatste alinea helemaal eens, maar je noemt ook al een naam die daar goed in is, en Ajax heeft er meer die daar goed in zijn. Als ik de eerste helft van Jong Ajax maandag bekijk, en dan alleen even het middenveld, dan zie ik zo veel meer voetbal dan in het huidige middenveld.
Dus als een scout een speler aanbeveelt die zij als absolute versterking dan moet je die toch altijd halen. Anders kom je toch nooit verder als club.

Overmars haalt wel degelijk spelers buiten de scouting om. Duarte negatief advies. Gudelj negatief advies.Hoorn had negatief advies Nee hij zal altijd goedkeuring van de rvc moeten halen maar Overmars heeft maling aan de scouting.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 14:58 schreef ZerauS het volgende:
Hij zal er ongetwijfeld meer kijk op hebben dan ons en hij zal absoluut niet in zijn eentje beslissingen nemen maar dat neemt niet weg dat mensen dan toch ook hun mening mogen geven. Los van het feit of ze gelijk hebben of niet. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat het andere clubs met een veel kleinere begroting wel lukt om een "killer" spits binnen te hengelen en Ajax niet. We kunnen het wel hebben over alle goeie dingen die hij gedaan heeft en doet maar als ie tekort schiet dan mag dat gewoon gezegd worden. Ik kan op mijn werk duizenden containers goed wegzetten met de kraan maar geloof me als ik er 2 laat "vallen" kan ik gewoon opdonderen! Blijkbaar heb je in de voetballerij meer credits. Ik hoor nooit als er tekortgeschoten is...geeft niks Tommy..
We zijn nog in een opbouwende fase. Het gaat met vallen en opstaan. Als je paar duizend schade maakt ken je gewoon oprotten hoor. Zo simpel is het.
Volgens mij moet iedereen binnen zijn functie zijn of haar doelstellingen behalen. Zo ook Overmars..
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 15:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Men loopt al weg voor een intern onderzoek. En doen niks met aanbevelingen van een onderzoek. Waar is de controle op Overmars zijn prestaties en werkzaamheden?

Wanneer we opnieuw een jaar geen kampioen worden en weinig oogstrelende wedstrijden te zien krijgen wie is er dan verantwoordelijk......

En kun je dan gewoon zo maar wegkomen terwijl je gefaald hebt......
Die wordt gecontroleerd door de algemeen directeur en de RVC.. Net zoals bij ieder groot bedrijf.. Maar daar heb jij toch zoveel verstand van?? Waarom dan al die rare vragen..
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 15:02 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Met jou ga je de oorlog winnen mongool!! Overmars is gewoon niet de juiste man op die positie. Uiteindelijk komen zijn tekortkomingen vanzelf naar boven. Net als jouw tekortkomingen.
Ach kijk, daar is meneer weer die echt helemaal niets anders kan in zijn leventje dan schelden en stoer doen dat ie naar de sportschool gaat..

Nogmaals, 99% van de mensen die ik heb meegemaakt met de praat zoals jij die altijd hebt, zijn mensen die helemaal niets waar kunnen maken van de woorden die ze uitkramen..

En oja, wat jij ook goed kan is praten zonder wat te zeggen, als daar ooit een titel voor komt wordt jij benoemt tot de meest inferieure poster van het forum..
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 15:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus als een scout een speler aanbeveelt die zij als absolute versterking dan moet je die toch altijd halen. Anders kom je toch nooit verder als club.

Overmars haalt wel degelijk spelers buiten de scouting om. Duarte negatief advies. Gudelj negatief advies.Hoorn had negatief advies Nee hij zal altijd goedkeuring van de rvc moeten halen maar Overmars heeft maling aan de scouting.
Als er op die positie een speler nodig is dan moet je zeker proberen die speler te halen.

Maar dan nog steeds moeten spelers haalbaar en betaalbaar zijn..

Zyech snap ik prima van dat die niet gehaald wordt. Ik zou hem zelf ook wel graag zien hoor, want het is een hele mooie goede speler om te zien.. Maar aangezien TWente naar verluid 15 miljoen verlangt, snap ik goed dat Ajax dat niet gaat doen..

Niet ieder positief gegeven advies van de scouting moet perse worden opgevolgd..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 augustus 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moet iedereen binnen zijn functie zijn of haar doelstellingen behalen. Zo ook Overmars..
Dan zullen de doelstellingen van Overmars wel met verkopen te maken hebben. Dat lukt hem in ieder geval prima..
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 17:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan zullen de doelstellingen van Overmars wel met verkopen te maken hebben. Dat lukt hem in ieder geval prima..
Aankopen ook. Gaat hem vorig en dit seizoen erg goed af.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 augustus 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 15:02 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Met jou ga je de oorlog winnen mongool!! Overmars is gewoon niet de juiste man op die positie. Uiteindelijk komen zijn tekortkomingen vanzelf naar boven. Net als jouw tekortkomingen.
Een dweil ben je kerel en nu weet ik ook meteen wat je steeds in je sportschool doet....dweilen!

Ineens geloof ik je ook wel als je zegt dat je naar de sportschool gaat
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Hahahaha. Lig ff krom hier. Sorry.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 augustus 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:07 schreef remco k het volgende:
Hahahaha. Lig ff krom hier. Sorry.
Toch niet door mij he?
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 15:02 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Met jou ga je de oorlog winnen mongool!! Overmars is gewoon niet de juiste man op die positie. Uiteindelijk komen zijn tekortkomingen vanzelf naar boven. Net als jouw tekortkomingen.
54b.gif
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Toch niet door mij he?
Sorry. Maar ja.
enough
 enough - woensdag 10 augustus 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Toch niet door mij he?
Neen door mij natuurlijk !!
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moet iedereen binnen zijn functie zijn of haar doelstellingen behalen. Zo ook Overmars..
Dat snap ik maar als 1 van de belangrijkste doelstellingen dan is om Europees Ajax weer op de kaart te zetten, vraag ik me af hoe zo'n evaluatiegesprek dan verloopt. Als 1 van onze doelstellingen is op het werk meer klanten buiten Nederland te werven en het is na 5 jaar nog niet gelukt dan gaan ze zich serieus afvragen wat we dan fout doen. ( Waarschijnlijk al binnen 6 maanden :-). Maar in het voetbal modderen we gewoon lekker voort en moeten we al vrezen voor clubs die we vroeger met 0-5 op zouden rollen.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 20:05   quote  deeplink  
En dan kun je praten als brugman en met 1001 argumenten komen maar dit is potverdorie wel de realiteit! En als dit niet zo is kijk ik zeker al jarenlang een andere film.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:01 schreef enough het volgende:

[..]

Neen door mij natuurlijk !!
Jij bent altijd grappig gap :-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 augustus 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:05 schreef ZerauS het volgende:
En dan kun je praten als brugman en met 1001 argumenten komen maar dit is potverdorie wel de realiteit! En als dit niet zo is kijk ik zeker al jarenlang een andere film.
Me too
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Me too
Hahaha blijf jij ook altijd zitten in de pauze dan terwijl je op het punt heb gestaan om de bios te verlaten? :-)
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:01 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Dat snap ik maar als 1 van de belangrijkste doelstellingen dan is om Europees Ajax weer op de kaart te zetten, vraag ik me af hoe zo'n evaluatiegesprek dan verloopt. Als 1 van onze doelstellingen is op het werk meer klanten buiten Nederland te werven en het is na 5 jaar nog niet gelukt dan gaan ze zich serieus afvragen wat we dan fout doen. ( Waarschijnlijk al binnen 6 maanden :-). Maar in het voetbal modderen we gewoon lekker voort en moeten we al vrezen voor clubs die we vroeger met 0-5 op zouden rollen.
Maar wiens verantwoordelijkheid is het om Ajax Europees weer op de kaart te zetten? Is dat die van Overmars??

Het is heel simpel, wil Ajax echtw eer mee gaan doen om de Europese prijzen voor zover dat mogelijk is. Dan moet Ajax worden gekocht door een steenrijke meneer die onze club als een speeltje ziet.. Zoals een Abramovich..

En eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten, dan maar geen europese top..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door remco k --
enough
 enough - woensdag 10 augustus 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:05 schreef ZerauS het volgende:
En dan kun je praten als brugman en met 1001 argumenten komen maar dit is potverdorie wel de realiteit! En als dit niet zo is kijk ik zeker al jarenlang een andere film.
Pilsje Tommy ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door enough --
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:43 schreef enough het volgende:

[..]

Pilsje Tommy ;-)
Laat jij hem vanavond lekker staan man..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0109591