BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 augustus 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 13:38 schreef remco k het volgende:
Overigens we goed van cilissen dat ie toegeeft dat het niet best is momenteel. Dat is een eerste stap naar verbetering.
Hij zal wel moeten....nu Rutten nog
hjf
 hjf - woensdag 17 augustus 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 13:38 schreef remco k het volgende:
Krul mag weg bij Newcastle. Prima alternatief voor Jasper.
Zwak uitgedrukt Remco.
hjf
 hjf - woensdag 17 augustus 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 11:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.....en moord, verkrachting, zelfverheerlijking, stupiditeit, onwetendheid.... enz
Helemaal mij eens Peet. Ik geloof sinds kort weer in mijzelf en daar wil ik het even bijhouden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 augustus 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Helemaal mij eens Peet. Ik geloof sinds kort weer in mijzelf en daar wil ik het even bijhouden.
Top ouwe....hou het vast

ml6loi.gif
remco k
 remco k - woensdag 17 augustus 2016 - 21:42   quote  deeplink  
Een hele grote blundr dat Ajax Muric zo makkelijk laat gaan.. Echt belachelijk..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 augustus 2016 - 22:49   quote  deeplink  
Ja verhuren oke, maar waarom nou die optie tot koop???
p111
 p111 - woensdag 17 augustus 2016 - 23:20   quote  deeplink  
Hebben geen vertrouwen in die jongen duidelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door p111 --
remco k
 remco k - donderdag 18 augustus 2016 - 10:58   quote  deeplink  
En dat is echt belachelijk.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 augustus 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 10:58 schreef remco k het volgende:
En dat is echt belachelijk.
Inderdaad, weer een geweldige actie van onze Marc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - donderdag 18 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Inderdaad, weer een geweldige actie van onze Marc.
Daar is het TH verantwoordelijk voor. En als bosz het niet in hem ziet zitten. Zullen ze wel iets moeten verzinnen.

Overigens is bij een optie tot koop heel vaak nog geen prijs afgesproken. Dus hoeft dat niet veelzeggend te zijn. Ik had die jongen alleen graag bij Ajax zien ballen.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Een uitgebreid interview van Ajax zelf met Overmars. Hier komen een groot deel van de uitspraken van afgelopen week. Die 10+ miljoen lijkt het bod op Bailey te zijn.

http://ajax.nl/streams/ajax-actueel/overmars-veel-geld-over-voor-juiste-speler.htm

Opvallend dat bij het stukje over creatieve middenvelders alle middenvelder van Jong Ajax voorbij komen. Dan vind ik het toch vreemd dat niet minimaal één van die jongens bij de wedstrijdselectie van Ajax 1 zit. Ziyech wordt trouwens nadrukkelijk uitgesloten in het interview.

Ook nog een stukje over de flanken waarbij Overmars aangeeft dat op linksbuiten nog ruimte is voor een aankoop. Casseirra wordt spits en geen buitenspeler genoemd door Overmars.
p111
 p111 - zaterdag 20 augustus 2016 - 12:54   quote  deeplink  
Ik hoop dat Marc niet is doorgeslagen als ik die berichten lees over die Baily van Genk, lekker in Belgie laten dat zou nou zonde van zoveel geld zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 12:54 schreef p111 het volgende:
Ik hoop dat Marc niet is doorgeslagen als ik die berichten lees over die Baily van Genk, lekker in Belgie laten dat zou nou zonde van zoveel geld zijn.
Inderdaad veel teveel. Haal dan Ziyech voor 10 en ga lekker 4-4-2 voetballen!

--Krul--
Veltman,Sanches,Riedewald, Dijks
Bazoer, Klaassen, Gudelj,Ziyech
----Cassierra---Traore--

Gudelj kan er ook nog uit voor Youness.

Ghazi naar Liverpool
Tete naar Lazio
Cilissen Barca

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Hummel10 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 13:28   quote  deeplink  
Tete moet je behouden....je zou gek zijn om die te verkopen.....aanvallend wat minder, nou en verdedigen kan hij wel en dat is zijn taak
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad veel teveel. Haal dan Ziyech voor 10 en ga lekker 4-4-2 voetballen!

--Krul--
Veltman,Sanches,Riedewald, Dijks
Bazoer, Klaassen, Gudelj,Ziyech
----Cassierra---Traore--

Gudelj kan er ook nog uit voor Youness.

Ghazi naar Liverpool
Tete naar Lazio
Cilissen Barca
Totaal geen systeem voor ons. Zeker niet met zoveel druk vooruit. Slaat echt kant nog wal.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tete moet je behouden....je zou gek zijn om die te verkopen.....aanvallend wat minder, nou en verdedigen kan hij wel en dat is zijn taak
Eens.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tete moet je behouden....je zou gek zijn om die te verkopen.....aanvallend wat minder, nou en verdedigen kan hij wel en dat is zijn taak
Zo is het, Nenam. Bovendien, Tete speelt net één seizoen in Ajax-1. Laat hem bij Ajax nog maar even doorontwikkelen. Nu al een transfer naar een "grotere" competitie zal funest zijn voor zijn verdere ontwikkeling. Ik verwacht dan dat het grote bankzitten voor hem zal gaan beginnen.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal geen systeem voor ons. Zeker niet met zoveel druk vooruit. Slaat echt kant nog wal.
+ 1
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Helemaal met je eens Remco!
Stelletje kortzichtige knuppels zijn het!!

quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 21:42 schreef remco k het volgende:
Een hele grote blundr dat Ajax Muric zo makkelijk laat gaan.. Echt belachelijk..
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Ik snap er ook geen klote van Nenam!

quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tete moet je behouden....je zou gek zijn om die te verkopen.....aanvallend wat minder, nou en verdedigen kan hij wel en dat is zijn taak
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 16:39   quote  deeplink  
aan de andere kant....als je Tete verkoopt kan Veltman uit het centrum weg naar rechtsback en in de jeugd loopt er een zeer talentvolle rechtsback...schijnt!
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 16:39 schreef Stanley het volgende:
aan de andere kant....als je Tete verkoopt kan Veltman uit het centrum weg naar rechtsback en in de jeugd loopt er een zeer talentvolle rechtsback...schijnt!
Valt wel mee met de jeugd. De ligt komt eraan boor het centrum. Dat is met recht een mega talent.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 augustus 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad veel teveel. Haal dan Ziyech voor 10 en ga lekker 4-4-2 voetballen!

--Krul--
Veltman,Sanches,Riedewald, Dijks
Bazoer, Klaassen, Gudelj,Ziyech
----Cassierra---Traore--

Gudelj kan er ook nog uit voor Youness.

Ghazi naar Liverpool
Tete naar Lazio
Cilissen Barca
Jij staart je echt blind op Ziyech. Zie je het voor je... Je hele systeem omgooien om een speler van een andere club in te passen.

Eide plaatste het net al, Ziyech is compleet uitgesloten door Overmars. Dus die man gaat echt niet komen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal geen systeem voor ons. Zeker niet met zoveel druk vooruit. Slaat echt kant nog wal.
Was ook niet serieus bedoeld..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 13:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tete moet je behouden....je zou gek zijn om die te verkopen.....aanvallend wat minder, nou en verdedigen kan hij wel en dat is zijn taak
Voor de juiste prijs is iedereen te koop. Lazio schijnt interesse te hebben dus ik ben er niet zeker van dat hij blijft.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 20 augustus 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Wanneer Ajax in de komende week meer spelers gaat verkopen dan zie ik Ajax instaat om met mindere weer terug te komen. Of we zijn weer te laat en er komt niks bij. Dus wordt je in de breedte opnieuw zwakker.

Alleen de bankrekening wordt wel steeds sterker!!
3sterren
 3sterren - zaterdag 20 augustus 2016 - 18:24   quote  deeplink  
het middenveld is overvol zeggen ze.
Ik ben het daar niet mee eens want ziyech maakt je selectie aantoonbaar beter en dan zeg je gewoon tegen die net niet spelers of jongens die net niet klaar zijn op de bank zoals schone dat ze een andere club kunnen zoeken sinkgraven verhuren, wellicht vd beek verhuren en hoppa ruimte op je middenveld! Dan heb je pas echt concurrentiestrijd.
baco74
 baco74 - zaterdag 20 augustus 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 18:24 schreef 3sterren het volgende:
het middenveld is overvol zeggen ze.
......... en dan zeg je gewoon tegen die net niet spelers of jongens die net niet klaar zijn op de bank zoals schone dat ze een andere club kunnen zoeken sinkgraven verhuren, wellicht vd beek verhuren en hoppa ruimte op je middenveld!
Kan in een uurtje gebeurd zijn toch?
Dus gewoon de rest maar even wegdoen, dan hebben we ruimte voor Ziyech.

quote:
Dan heb je pas echt concurrentiestrijd.
Die dan volgens jou de concurrentiestrijd aan kan gaan met....wie?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 18:24 schreef 3sterren het volgende:
het middenveld is overvol zeggen ze.
Ik ben het daar niet mee eens want ziyech maakt je selectie aantoonbaar beter en dan zeg je gewoon tegen die net niet spelers of jongens die net niet klaar zijn op de bank zoals schone dat ze een andere club kunnen zoeken sinkgraven verhuren, wellicht vd beek verhuren en hoppa ruimte op je middenveld! Dan heb je pas echt concurrentiestrijd.
Inderdaad
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Wat een onzin. Je gaat je eigen potentiële parels toch niet wegdoen omdat je een speler moet halen voor je supporters.
Smeerburg
 Smeerburg - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:13 schreef remco k het volgende:
Wat een onzin. Je gaat je eigen potentiële parels toch niet wegdoen omdat je een speler moet halen voor je supporters.
Jaartje rijpen elders kan toch geen kwaad?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:13 schreef remco k het volgende:
Wat een onzin. Je gaat je eigen potentiële parels toch niet wegdoen omdat je een speler moet halen voor je supporters.
Potentiële parels heb je vandaag niets aan..
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Potentiële parels heb je vandaag niets aan..
Daar heeft Ajax alles aan. Dat is alles waar Ajax ooit voor gestaan heeft. Het heeft de club groot gemaakt en zonder zouden we niks van onze rijke historie hebben weten te winnen.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Jaartje rijpen elders kan toch geen kwaad?
Voor sommigen niet. Maar waarom niet gewoon sinkgraven laten spelen op dat middenveld. Die heeft in mijn optiek echt dezelfde potentie als Ziyech. En ook daarvan moet je nog maar zien wat ie gaat brengen.
Stanley
 Stanley - zondag 21 augustus 2016 - 01:24   quote  deeplink  
Potentie zeker en zelfs een echte Ajaxspeler wat mij betreft...Maar Ziyech is verder in zijn ontwikkeling
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heeft Ajax alles aan. Dat is alles waar Ajax ooit voor gestaan heeft. Het heeft de club groot gemaakt en zonder zouden we niks van onze rijke historie hebben weten te winnen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor sommigen niet. Maar waarom niet gewoon sinkgraven laten spelen op dat middenveld. Die heeft in mijn optiek echt dezelfde potentie als Ziyech. En ook daarvan moet je nog maar zien wat ie gaat brengen.
Sinkgraven loopt alleen een paar jaar achter op Ziyech. Waar Ziyech er mogelijk gelijk staat.
Ik zie Sinkgraven nog geen vrije trappen erin schieten of vanuit de tweede lijn scoren. Ziyech is een type speler die je over een doodpunt kan helpen. Weet niet of je gisteren gekeken hebt maar dan weet je zelf ook wel wat dit Ajax mist.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 07:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
Maar het maakt je wie je bent. En zeker in tijden waarin kopen bepaald of je meedoet. Moet je dat vol blijven houden.

Maar goed. Als jouw de complete fundering waarop onze club is gebouwd niets boeit. Zegt dat misschien wel iets over jezelf.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 07:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sinkgraven loopt alleen een paar jaar achter op Ziyech. Waar Ziyech er mogelijk gelijk staat.
Ik zie Sinkgraven nog geen vrije trappen erin schieten of vanuit de tweede lijn scoren. Ziyech is een type speler die je over een doodpunt kan helpen. Weet niet of je gisteren gekeken hebt maar dan weet je zelf ook wel wat dit Ajax mist.
Ziyech is niet een of andere god. En heeft nog nooit bij een club gespeeld waar hij niet de belangrijkste man was. Hij heeft ook nog nooit bij een club gespeeld waar alles in de kleine ruimte moest gebeuren.

Dus ja hij is een goede speler. Maar of hij Ajax eventjes gaat helpen durf ik te betwijfelen.

Daarnaast staat zijn houding me niet aan. Hij kon naar Feyenoord maar ging niet omdat ie geen zekerheid kreeg dat hij de man op 10 zou worden.
Stanley
 Stanley - zondag 21 augustus 2016 - 08:47   quote  deeplink  
Hij is een zelfbewuste speler die weet wat hij wil en kan.
Plus hij is er goed in en heeft alles wat wij op het middenveld missen
en nodig hebben!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 08:47 schreef Stanley het volgende:
Hij is een zelfbewuste speler die weet wat hij wil en kan.
Plus hij is er goed in en heeft alles wat wij op het middenveld missen
en nodig hebben!
Echt waar. Dus hij laat wekelijks zien in de kleine ruimte te kunnen spelen en daar wel de openingen weet te vinden?

Erg bijzonder. Want Twente speelt namelijk nooit in de kleine ruimte.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 08:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar het maakt je wie je bent. En zeker in tijden waarin kopen bepaald of je meedoet. Moet je dat vol blijven houden.

Maar goed. Als jouw de complete fundering waarop onze club is gebouwd niets boeit. Zegt dat misschien wel iets over jezelf.
Dat jij genoegen neemt met hoe de club er nu voor staat met hun potentiële pareltjes zegt ook genoeg over jou..
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 09:25   quote  deeplink  
Laten we alsjeblieft ophouden over Ziyech. Die komt nu niet, morgen niet, nooit niet. Ik denk dat de "beleidsbepalers" daar heel duidelijk in zijn geweest. Wij hebben Sneyder nodig om die jonge gasten bij de hand te gaan nemen. Nobody else. En natuurlijk zullen jullie wel weer zeggen: daar heb je die hjf weer. Hij heeft er geen verstand van. Dus reageren we er maar niet op. Want dat was ook die gast die met Mario Gomez op de proppen kwam. Die had er gisteren moeiteloos 3 ingeschoten. Ik denk in topsportniveau en niet in zappsportniveau.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat jij genoegen neemt met hoe de club er nu voor staat met hun potentiële pareltjes zegt ook genoeg over jou..
Waar staat dat ik genoegen neem met hoe het gaat.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt waar. Dus hij laat wekelijks zien in de kleine ruimte te kunnen spelen en daar wel de openingen weet te vinden?

Erg bijzonder. Want Twente speelt namelijk nooit in de kleine ruimte.
Hij kan vanuit iedere hoek gevaarlijk zijn dat is precies wat je gisteren miste. Of heb je niet opgelet?
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:25 schreef hjf het volgende:
Laten we alsjeblieft ophouden over Ziyech. Die komt nu niet, morgen niet, nooit niet. Ik denk dat de "beleidsbepalers" daar heel duidelijk in zijn geweest. Wij hebben Sneyder nodig om die jonge gasten bij de hand te gaan nemen. Nobody else. En natuurlijk zullen jullie wel weer zeggen: daar heb je die hjf weer. Hij heeft er geen verstand van. Dus reageren we er maar niet op. Want dat was ook die gast die met Mario Gomez op de proppen kwam. Die had er gisteren moeiteloos 3 ingeschoten. Ik denk in topsportniveau en niet in zappsportniveau.
En Sneijder wil?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat ik genoegen neem met hoe het gaat.
Je verdedigd de selectie anders altijd..
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij kan vanuit iedere hoek gevaarlijk zijn dat is precies wat je gisteren miste. Of heb je niet opgelet?
Gister niet gezien. Ben op vakantie.

Maar bij Ajax moet de steekpass gegeven worden in en vanuit de kleine ruimte. Ik zeg niet dat hij dat niet kan. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Stanley
 Stanley - zondag 21 augustus 2016 - 09:29   quote  deeplink  
Hee zielig mannetje, Gudelj.... Bazoer......Van de Beek....kunnen die dat wel?
En dat zijn onze toppers. Waar ik overigens verder meer dan happy mee ben. Maar
om even aan te geven dat je uit je nek kletst. Behalve Gudelj dan!

In kleine ruimtes kunnen spelen vraagt om voetbalslimheid, gogme...In- en overzicht
plus handelingssnelheid...

Volgens mij alle kenmerken waar Ziyech aan voldoet knuppel!

Blijf jij die achterlijke Overmars maar verdedigen. Sukkels...

Lekker Westermannerjes en Duartes kopen...

Totaal blind voor talent zijn we geworden...

Lekker doorgaan zo.. thuis veeliezen van Willem2.
Afgeslacht worden door Pec, Vitesse en Salzburg...

Nee, jij hebt er echt verstand van jij Forumtijger van het eerste uur!!!

quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt waar. Dus hij laat wekelijks zien in de kleine ruimte te kunnen spelen en daar wel de openingen weet te vinden?

Erg bijzonder. Want Twente speelt namelijk nooit in de kleine ruimte.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Stanley --
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

En Sneijder wil?
Hebben ze hem gevraagd?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0108249