BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister niet gezien. Ben op vakantie.

Maar bij Ajax moet de steekpass gegeven worden in en vanuit de kleine ruimte. Ik zeg niet dat hij dat niet kan. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Wees blij dat je het niet gezien hebt. Fijne vakantie
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Er wordt hier vaak teruggegrepen na het verleden, dat die elftallen alleen op Ajax jeugdspelers draaiden.
Cruijff werd uitgelachen, omdat hij karaker voetballers haalde als Spelbos en Wouters, daarna werden weer kampioen.
Van Gaal haalde Litmanen en pas toen Rijkaard bij het elftal kwam, volgde het grootste succes. En Rijkaard verdiende een vorstelijk salaris tegenover zijn andere ploeggenoten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je verdedigd de selectie anders altijd..
En het ligt aan de selectie dat het afgelopen wedstrijd niet goed ging?

Zoals je zeg zo mooi zei. Er spelen altijd veel meer factoren mee.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:29 schreef Stanley het volgende:
Hee zielig mannetje, Gudelj.... Bazoer......Van de Beek....kunnen die dat wel?
En dat zijn onze toppers. Waar ik overigens verder meer dan happy mee ben. Maar
om even aan te geven dat je uit je nek kletst. Behalve Gudelj dan!

In kleine ruimtes kunnen spelen vraagt om voetbalslimheid, gogme...In- en overzicht
plus handelingssnelheid...

Volgens mij alle kenmerken waar Ziyech aan voldoet knuppel!

Blijf jij die achterlijke Overmars maar verdedigen. Sukkels...

Lekker Westermannerjes en Duartes kopen...

Totaal blind voor talent zijn we geworden...

Lekker doorgaan zo.. thuis veeliezen van Willem2.
Afgeslacht worden door Pec, Vitesse en Salzburg...

Nee, jij hebt er echt verstand van jij Forumtijger van het eerste uur!!!

[..]

Dat moet op dit moment bij Klaassen en de buitenspelers weg komen. Maar nee meneer verwacht dat van twee defensief ingestelde spelers en van een reservespeler. Top man.

En ga toch eens een keer kijken wie waarvoor verantwoordelijk is. Je balt overmars aan omdat hij niet zulke geweldige spelers haalt. Maar het TH is daarvoor verantwoordelijk. Niet alleen overmars.

Maar goed. Normaal doen is je niet echt gegeven. Dis dat zal je wel niet gezien hebben.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:36 schreef hjf het volgende:

[..]

Hebben ze hem gevraagd?
Er is vaker contact met deze oud Ajacieden over een terugkeer.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wees blij dat je het niet gezien hebt. Fijne vakantie
Ik heb het gelezen. Het was droevig.

En bedankt. Dat komt zeker goed.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:54 schreef Ztjes het volgende:
Er wordt hier vaak teruggegrepen na het verleden, dat die elftallen alleen op Ajax jeugdspelers draaiden.
Cruijff werd uitgelachen, omdat hij karaker voetballers haalde als Spelbos en Wouters, daarna werden weer kampioen.
Van Gaal haalde Litmanen en pas toen Rijkaard bij het elftal kwam, volgde het grootste succes. En Rijkaard verdiende een vorstelijk salaris tegenover zijn andere ploeggenoten.
Nog nooit iemand zien schrijven dat we alleen met talenten iets zouden hebben gewonnen. Ben ook hee benieuwd hoe je daar bij komt.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 21 augustus 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Kijk nou toch hoe geweldig Ajax presteert met al die jonkies! Echt top. Bazoer loopt erbij als een veredelde toerist. Vd Beek was niet veel beter. Sinkgraven kon weer zijn stempel niet drukken maar nee joh!...we hebben niemand nodig die het middenveld creativiteit biedt! De zgn harde kern hier klaagt steen en been dat men steeds begint over Ziyech. Maar hij is toch echt nodig! En aan de ene kant zegt Bosz dat ze 8 middenvelders hebben maar tegelijkertijd zegt ie dat er 4 nog niet klaar voor zijn. En nouri (want daar beginnen jullie straks weer over) kan dat ook niet! Zelfde generatie met dezelfde beroerde mentaliteit. Deze groep heeft een groot mentaal probleem. En twee weken voor de transferdeadline moeten we concluderen dat we veel mensen voor veel geld verkocht hebben maar verdomd weinig zinnige toevoegingen hebben gekocht! PSV doet het wederom beter en slimmer! Trieste constatering....
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Ga je op ieder topic dezelfde post plaatsen.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 21 augustus 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Ja
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog nooit iemand zien schrijven dat we alleen met talenten iets zouden hebben gewonnen. Ben ook hee benieuwd hoe je daar bij komt.
Jij bent ook iemand , die geen speler wilt halen, omdat ze dan onze talenten in de weg kunnen zitten.
Maar die talenten hebben nog niets bewezen, alleen dat ze misschien geweldige wedstrijden bij de jong Ajax of jeugd elftallen hebbn gespeeld.
Wij komen ervaring, karakter spelers, klootzakken tekort en die lopen er echt niet rond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Ztjes --
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is vaker contact met deze oud Ajacieden over een terugkeer.
Hoe weet je dat?
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Jij bent ook iemand , die geen speler wilt halen, omdat ze dan onze talenten in de weg kunnn zitten.
Maar die talenten hebben nog niets bewezen, alleen dat ze misschien geweldige wedstrijden bij de jong Ajax of jeugd elftallen hebbn gespeeld.
Wij komen ervaring, karakter spelers, klootzakken tekort en die lopen echt niet nog niet rond.
Er moet overal gezonde concurrentie zijn. En als dat betekend dat er spelers gekocht moet worden. Dan moet dat gebeuren.

Gudelji is zon klootzak en ik denk beide Colombiaanse spelers ook wel. Klaassen is niet bang.

Ik zie het liefst een gezonde mix op het veld met een aantal talenten erbij op de bank. Ik zie 10 x liever Nouri op de bank zitten dan schone op dit moment.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 21 augustus 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Jij bent ook iemand , die geen speler wilt halen, omdat ze dan onze talenten in de weg kunnn zitten.
Maar die talenten hebben nog niets bewezen, alleen dat ze misschien geweldige wedstrijden bij de jong Ajax of jeugd elftallen hebbn gespeeld.
Wij komen ervaring, karakter spelers, klootzakken tekort en die lopen er echt niet rond.
Helemaal mee eens,!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:25 schreef hjf het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Omdat zowel de oud-speler en de beleidsbepalers van Ajax dat al eens eerder hebben aangegeven.
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:13 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Kijk nou toch hoe geweldig Ajax presteert met al die jonkies! Echt top. Bazoer loopt erbij als een veredelde toerist. Vd Beek was niet veel beter. Sinkgraven kon weer zijn stempel niet drukken maar nee joh!...we hebben niemand nodig die het middenveld creativiteit biedt! De zgn harde kern hier klaagt steen en been dat men steeds begint over Ziyech. Maar hij is toch echt nodig! En aan de ene kant zegt Bosz dat ze 8 middenvelders hebben maar tegelijkertijd zegt ie dat er 4 nog niet klaar voor zijn. En nouri (want daar beginnen jullie straks weer over) kan dat ook niet! Zelfde generatie met dezelfde beroerde mentaliteit. Deze groep heeft een groot mentaal probleem. En twee weken voor de transferdeadline moeten we concluderen dat we veel mensen voor veel geld verkocht hebben maar verdomd weinig zinnige toevoegingen hebben gekocht! PSV doet het wederom beter en slimmer! Trieste constatering....
Vergeet niet dat we 1 troost hebben. € 120 mln op de bank. WZAWZR
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat zowel de oud-speler en de beleidsbepalers van Ajax dat al eens eerder hebben aangegeven.
Ok. Was ik niet van op de hoogte. Ik geloof je. Je houdt het nu eenmaal beter bij als ik.
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat zowel de oud-speler en de beleidsbepalers van Ajax dat al eens eerder hebben aangegeven.
Als je na een oud speler gaat, zoals Sneijder met de vraag om bij ons te spelen voor ons maximum salaris.
Dat is geen benadering om zulke spelers binnen te hengelen. Verloren moeite.
Want beleid is beleid!! Maar uitzonderingen bevestigen de regel.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Ztjes --
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 21 augustus 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:27 schreef hjf het volgende:

[..]

Vergeet niet dat we 1 troost hebben. € 120 mln op de bank. WZAWZR
In elk echt commercieel bedrijf was die ramp td er allang uitgevlogen
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Er moet overal gezonde concurrentie zijn. En als dat betekend dat er spelers gekocht moet worden. Dan moet dat gebeuren.

Gudelji is zon klootzak en ik denk beide Colombiaanse spelers ook wel. Klaassen is niet bang.

Ik zie het liefst een gezonde mix op het veld met een aantal talenten erbij op de bank. Ik zie 10 x liever Nouri op de bank zitten dan schone op dit moment.
Ik vind Gudelj helemaal niet zo'n klootzak en die Columbianen kunnen het misschien wel worden.
Klaassen is onze aanvoerder, met welke ervaring Ajaaaaaaaaax en verder ..... Oh ja, een zwalkend Oranje.
Dat geld ook voor Veldman, etc. Alleen ervaring in het vertrouwde nest.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]

En het ligt aan de selectie dat het afgelopen wedstrijd niet goed ging?

Zoals je zeg zo mooi zei. Er spelen altijd veel meer factoren mee.
Klopt maar voor een deel zit het in de koppies van deze jongens niet goed en hebben er een aantal niet de kwaliteiten om een ander type spel te kunnen spelen. Dit Ajax is gewoon niet goed genoeg. Balans is er ook niet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Jij bent ook iemand , die geen speler wilt halen, omdat ze dan onze talenten in de weg kunnen zitten.
Maar die talenten hebben nog niets bewezen, alleen dat ze misschien geweldige wedstrijden bij de jong Ajax of jeugd elftallen hebbn gespeeld.
Wij komen ervaring, karakter spelers, klootzakken tekort en die lopen er echt niet rond.
Nope dat is ook gelijk het verschil met een Psv. Die combineren specifieke kwaliteiten met een dosis ervaring en wilskracht. Iets wat er bij ons gewoon niet is. Niemand die het aanstuurt omdat ze nog te druk met zichzelf zijn. Er wordt seizoenen op rij verkeerd geïnvesteerd in spelers die niet geschikt zijn om uit te voeren waar ze voor gehaald worden. Zimling, Heiting en nu waarschijnlijk weer Westermann. Verkopen gaat goed maar het voetbal gaat al seizoenen achteruit.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Er moet overal gezonde concurrentie zijn. En als dat betekend dat er spelers gekocht moet worden. Dan moet dat gebeuren.

Gudelji is zon klootzak en ik denk beide Colombiaanse spelers ook wel. Klaassen is niet bang.

Ik zie het liefst een gezonde mix op het veld met een aantal talenten erbij op de bank. Ik zie 10 x liever Nouri op de bank zitten dan schone op dit moment.
Gudelj is vaak ook nog te druk met zichzelf. En ja denk dat iedereen liever Nouri ziet ipv Schöne. Balans moet beter zij zodat de jonge talenten niet verzuipen wanneer je ze opstelt. Gisteren vd Beek ook die jongen kun je weinig kwalijk nemen als de rest ook faalt.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:01 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik vind Gudelj helemaal niet zo'n klootzak en die Columbianen kunnen het misschien wel worden.
Klaassen is onze aanvoerder, met welke ervaring Ajaaaaaaaaax en verder ..... Oh ja, een zwalkend Oranje.
Dat geld ook voor Veldman, etc. Alleen ervaring in het vertrouwde nest.
Met het vertrouwde Frank spelletje. Want nu Bosz iets meer van ze verwacht geven ze niet thuis.
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 07:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
Haha, dat telt zeker niet voor je vriendje Ziyech
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat jij genoegen neemt met hoe de club er nu voor staat met hun potentiële pareltjes zegt ook genoeg over jou..
Als die spelers worden verkocht dan weten jullie ook weer wat
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:29 schreef Stanley het volgende:
Hee zielig mannetje, Gudelj.... Bazoer......Van de Beek....kunnen die dat wel?
En dat zijn onze toppers. Waar ik overigens verder meer dan happy mee ben. Maar
om even aan te geven dat je uit je nek kletst. Behalve Gudelj dan!

In kleine ruimtes kunnen spelen vraagt om voetbalslimheid, gogme...In- en overzicht
plus handelingssnelheid...

Volgens mij alle kenmerken waar Ziyech aan voldoet knuppel!

Blijf jij die achterlijke Overmars maar verdedigen. Sukkels...

Lekker Westermannerjes en Duartes kopen...

Totaal blind voor talent zijn we geworden...

Lekker doorgaan zo.. thuis veeliezen van Willem2.
Afgeslacht worden door Pec, Vitesse en Salzburg...

Nee, jij hebt er echt verstand van jij Forumtijger van het eerste uur!!!

[..]

Tjonge Tjonge wat een super gesprek
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:36 schreef hjf het volgende:

[..]

Hebben ze hem gevraagd?
Ja ze hebben hem gepolst ja
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als je na een oud speler gaat, zoals Sneijder met de vraag om bij ons te spelen voor ons maximum salaris.
Dat is geen benadering om zulke spelers binnen te hengelen. Verloren moeite.
Want beleid is beleid!! Maar uitzonderingen bevestigen de regel.....
Is gelul, iedereen weet dat ze voor Sneyder boven het plafond wilde.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:27 schreef riveco het volgende:

[..]

Ja ze hebben hem gepolst ja
Was je erbij?
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nope dat is ook gelijk het verschil met een Psv. Die combineren specifieke kwaliteiten met een dosis ervaring en wilskracht. Iets wat er bij ons gewoon niet is. Niemand die het aanstuurt omdat ze nog te druk met zichzelf zijn. Er wordt seizoenen op rij verkeerd geïnvesteerd in spelers die niet geschikt zijn om uit te voeren waar ze voor gehaald worden. Zimling, Heiting en nu waarschijnlijk weer Westermann. Verkopen gaat goed maar het voetbal gaat al seizoenen achteruit.
Hoeveel jeugd heeft psv in het eerste elftal, wat bijgestaan moet worden?
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was je erbij?
Jongen van de media waar jij zo geil op bent
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Hoeveel jeugd heeft psv in het eerste elftal, wat bijgestaan moet worden?
Dat is ook gelijk het hele punt toch?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:35 schreef riveco het volgende:

[..]

Jongen van de media waar jij zo geil op bent
Dus als het jou uitkomt geloof je de media wel?
p111
 p111 - zondag 21 augustus 2016 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met het vertrouwde Frank spelletje. Want nu Bosz iets meer van ze verwacht geven ze niet thuis.
Misschien had Frank het wel goed gezien met deze spelers moet ik zeer verdedigend spelen anders worden ze opgerold,want ze zijn namelijk zeer kwetsbaar met 1 tegen 1 achterin en maken al lange tijd de zelfde fout de bal volgen en hun man laten weg lopen zowel het eerste en het tweede doelpunt dramatisch verdedigd.Volgens mij had Frank dat al gezien misschien was Frankie zo gek nog niet.
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus als het jou uitkomt geloof je de media wel?
Haha, ik vind dat de Media alles aandikt en een eigen verhaal plaatsen, maar Sneyder heeft voor de tv zelf gezegd dat het te vroeg is om naar Nederland terug te komen. Dus verzin even een beter opmerking om me in een hoekje te krijgen.
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:32 schreef riveco het volgende:

[..]

Is gelul, iedereen weet dat ze voor Sneyder boven het plafond wilde.
Dom gelul,
Als je een speler als Sneijder echt wilt halen. Ga je inderdaad boven het plafond zitten en geef je hem tekengeld zodat jij in de buurt van zijn huidige salaris komt. Daarnaast is de familie Sneijder niet heppie met de situatie aldaar.
Geld ook voor Krul, want Newcastle wil wel, alleen onze beleidsmakers willen niet betalen, die willen liever hun aandeelhouders te vriend houden.
riveco
 riveco - zondag 21 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dom gelul,
Als je een speler als Sneijder echt wilt halen. Ga je inderdaad boven het plafond zitten en geef je hem tekengeld zodat jij in de buurt van zijn huidige salaris komt. Daarnaast is de familie Sneijder niet heppie met de situatie aldaar.
Geld ook voor Krul, want Newcastle wil wel, alleen onze beleidsmakers willen niet betalen, die willen liever hun aandeelhouders te vriend houden.
Wowwww dat is nieuws van 15 minuten geleden, en is die Krul er nou nog niet????? Wat een lul heh die Overmars
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:12 schreef riveco het volgende:

[..]

Wowwww dat is nieuws van 15 minuten geleden, en is die Krul er nou nog niet????? Wat een lul heh die Overmars
Die 5 keepers hebben ze al 525600 minuten , hoor.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:39 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien had Frank het wel goed gezien met deze spelers moet ik zeer verdedigend spelen anders worden ze opgerold,want ze zijn namelijk zeer kwetsbaar met 1 tegen 1 achterin en maken al lange tijd de zelfde fout de bal volgen en hun man laten weg lopen zowel het eerste en het tweede doelpunt dramatisch verdedigd.Volgens mij had Frank dat al gezien misschien was Frankie zo gek nog niet.
Hij haalde wel rendement met beperkte spelers.
Alleen het werd onder hem toch ook steeds minder.
Veltman sliep gisteren bij een doelpunt, Dijks loopt ook nog wel eens verkeerd inderdaad.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:43 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha, ik vind dat de Media alles aandikt en een eigen verhaal plaatsen, maar Sneyder heeft voor de tv zelf gezegd dat het te vroeg is om naar Nederland terug te komen. Dus verzin even een beter opmerking om me in een hoekje te krijgen.
Ik hoef je niet in een hoekje te krijgen hoor.. Maar polsen tja wat versta je er onder.
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Weten jullie wie ik momenteel zijn commentaar mis na gisterenavond?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:33 schreef hjf het volgende:
Weten jullie wie ik momenteel zijn commentaar mis na gisterenavond?
Vertel...
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vertel...
Bobby. Is nu zeker aan het kickboksen met Van der Sar en Overmars om een coupe te plegen.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als je na een oud speler gaat, zoals Sneijder met de vraag om bij ons te spelen voor ons maximum salaris.
Dat is geen benadering om zulke spelers binnen te hengelen. Verloren moeite.
Want beleid is beleid!! Maar uitzonderingen bevestigen de regel.....
Heel vaak gaan dat soort gesprekken niet over bedragen. Maar puur om te kijken of de interesse er is.

En als je het beleid zou kennen. Dan zou je ook op de hoogte zijn van het feit dat Ajax uitzonderingen wil en kan maken. Misschien niet in het salaris zelf. Maar met bijvoorbeeld tekengelden. Dat is door Ajax al meerdere malen naar buiten gebracht
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:37 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

In elk echt commercieel bedrijf was die ramp td er allang uitgevlogen
In elk echt commercieel bedrijf zou die man de ene naar de andere dikke bonus opstrijken.

Commercieel ingestelde bedrijven willen namelijk verkopen en centen verdienen. Nou is dat dus een van zijn beste kwaliteiten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:42 schreef hjf het volgende:

[..]

Bobby. Is nu zeker aan het kickboksen met Van der Sar en Overmars om een coupe te plegen.
Daar zit ik echt niet op te wachten.....overigens was hij er wel....ik reageer sowieso niet op die blaftak
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar voor een deel zit het in de koppies van deze jongens niet goed en hebben er een aantal niet de kwaliteiten om een ander type spel te kunnen spelen. Dit Ajax is gewoon niet goed genoeg. Balans is er ook niet.
Ach. Dit is hetzelfde Ajax van vorig jaar dat bijna in de buurt kwam van een alltime punten record. De spelers zijn dus echt wel goed genoeg.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 21 augustus 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 12:42 schreef hjf het volgende:

[..]

Bobby. Is nu zeker aan het kickboksen met Van der Sar en Overmars om een coupe te plegen.
Haha. Lol.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was je erbij?
Dat heeft ie zelf aangegeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0117011