BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - woensdag 31 augustus 2016 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel en veel te jong?? Die jongen wordt in April 20...

Een jongen van 16 is veel en veel te jong...
Maar als ie zo goed is.....waarom heeft ie dan nog nooit bij de selectie gezeten?? Omdat Sinkgraven beter is?
p111
 p111 - woensdag 31 augustus 2016 - 09:59   quote  deeplink  
uote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 05:55 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch presteerden juist de jonge jongens goed onder FdB en juist de meer ervaren krachten minder. Onder Bosz lijken er daarentegen jonge jongens veel moeite te hebben. Of dat aan de trainer, aan het systeem of aan andere factoren ligt weet ik niet. Feit is wel dat Tete, Bazoer en El Ghazi allemaal voor geen meter functioneren onder Bosz terwijl zij onder FdB wel wisselvallig waren maar vaak ook sterkhouders.

Daarnaast onder Bosz weinig ruimte voor jongens die je wel verwacht. Dolberg dan wel maar Nouri en Cerny niet. Ik vind dat wel opvallend. Onder FdB debuteerde jaarlijks ongeveer 5 jonge spelers. Ik ben benieuwd hoe Bosz dat gaat doen.
Prestaties inderdaad prima van de ploeg met die jonge spelers. Alleen heel weinig excellerende jonge jongens. Totaal niet de branie van de eerste paar wedstrijden, dat geld voor vrijwel allemaal..
=========================================================================================
Ik wil Frank niet naschoppen maar ik vrees dat het frivole voetbal van uit de jeugd er helemaal uit is gehaald door Frank door zijn verdedigende systeem, dat is volgens mij de reden waarom ze allemaal Rpbots werden na een paar wedstrijden onder hem. Riedewald kwam heel veel op en scoorden zelfs zie Roda en Sinkgraven was een geweldige frivole speler toen hij van Heerenveen kwam tot hij in de fout ging in de CL hij werd op het strafbankje gezet geen panna en geen trucjes.Gewoon alleen terug of op zij spelen safe !! hij maakte al die gassies dood. (sorry Frank)
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 09:50 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

Maar als ie zo goed is.....waarom heeft ie dan nog nooit bij de selectie gezeten?? Omdat Sinkgraven beter is?
Wie de trainer beter vind en verder vind, staat los van wie er daadwerkelijk beter is. Alles heeft met meningen te maken..

Ik zie NOuri nu al tijdenlang met afstand de beste speler van de jupiler league zijn. Week in week uit.. Dan verdien je gewoon je kans bij het eerste..
JOOD
 JOOD - woensdag 31 augustus 2016 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie de trainer beter vind en verder vind, staat los van wie er daadwerkelijk beter is. Alles heeft met meningen te maken..

Ik zie NOuri nu al tijdenlang met afstand de beste speler van de jupiler league zijn. Week in week uit.. Dan verdien je gewoon je kans bij het eerste..
Helemaal mee eens.

Zoveel rust aan de bal tegen het randje van de vijandige 16 meter. Dat is van grote klasse. Hij ziet de tegenstanders komen en met 1 simpele voetbeweging of lichaamsschijnbeweging is hij hem kwijt. Daarna volgt 9 van de 10 keer een prachtige steekpass, precies in de looplijn van de spits of een vleugelspeler. Dat is echt een talent.

Misschien juist wel slim om hem pas dit jaar door te laten breken. Dan is hij verder in zijn ontwikkeling.
JOOD
 JOOD - woensdag 31 augustus 2016 - 12:08   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/updates/broer-bazoer-riechedly-laat-zich-niet-naar-uitgang-duwen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Mooi stukje, laat maar zien dan! Knallen met die ballen!
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 09:59 schreef p111 het volgende:
uote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 05:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil Frank niet naschoppen maar ik vrees dat het frivole voetbal van uit de jeugd er helemaal uit is gehaald door Frank door zijn verdedigende systeem,
Ik ben het meteen met je eens dat spelers onder FdB altijd als eerst moesten denken in de controle en het voorkomen van balverlies. Maar daardoor verleer je niet te voetballen. Sterker nog, een andere trainer zou dan een verademing moeten zijn. Het tegendeel is waar, juist de aanvallende intenties van Bosz lijken een verstikkende werking te hebben op sommige spelers.
p111
 p111 - woensdag 31 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
Klopt maar ik denk dat dit nog de onwennigheid is,zij zitten nog een beetje met het automatisme van dat vorige systeem, dat heeft tijd nodig ik denk dat ze weer steeds beter gaan voetballen.
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 14:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben het meteen met je eens dat spelers onder FdB altijd als eerst moesten denken in de controle en het voorkomen van balverlies. Maar daardoor verleer je niet te voetballen. Sterker nog, een andere trainer zou dan een verademing moeten zijn. Het tegendeel is waar, juist de aanvallende intenties van Bosz lijken een verstikkende werking te hebben op sommige spelers.
Viel het je ook op, dat afgelopen wedstrijd de defensie een stuk minder hoog stond, en ondanks dat het niet geweldig was, men niet meer in gevaar kwam..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 september 2016 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 15:04 schreef p111 het volgende:
Klopt maar ik denk dat dit nog de onwennigheid is,zij zitten nog een beetje met het automatisme van dat vorige systeem, dat heeft tijd nodig ik denk dat ze weer steeds beter gaan voetballen.
Inderdaad vooral als dat systeem er weer ingeslepen is en ze wat frivoler aan gaan vallen.
Nu zie je vaak de ene helft de Boer zijn opdrachten uitvoeren en de andere helft die van Bosz. Daardoor hinkt het geheel op twee gedachten en daardoor gaat er zoveel fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 september 2016 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 10:14 schreef JOOD het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Zoveel rust aan de bal tegen het randje van de vijandige 16 meter. Dat is van grote klasse. Hij ziet de tegenstanders komen en met 1 simpele voetbeweging of lichaamsschijnbeweging is hij hem kwijt. Daarna volgt 9 van de 10 keer een prachtige steekpass, precies in de looplijn van de spits of een vleugelspeler. Dat is echt een talent.

Misschien juist wel slim om hem pas dit jaar door te laten breken. Dan is hij verder in zijn ontwikkeling.
Soms moet je juist geduld hebben met zulke spelers. Eerst jaartje knallen Jupiler en dan in een stabieler Ajax 1 gebracht worden. Je hebt er ook niks aan als hij gelijk verzuipt en een gevalletje Sinkgraven wordt.
riveco
 riveco - donderdag 01 september 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax betaald meer dan Twente verwachtte..

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=287246
Dat is altijd makkelijk gezegd achteraf.
riveco
 riveco - donderdag 01 september 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 07:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelf hebben we hier ook altijd gezegd dat zijn prijs rond de 10/12 miljoen zou liggen Dat Overmars op 11 komt is dan echt niet zo bijzonder. 14 vraagprijs dan weet je toch al dat Twente daar hoog mee inzet. Jij wil ook 30 voor Gazi vragen om rond 20 uit te komen.
Die 11 miljoen is wel all incl he, en waar vind je dat tegenwoordig nog?
riveco
 riveco - donderdag 01 september 2016 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie de trainer beter vind en verder vind, staat los van wie er daadwerkelijk beter is. Alles heeft met meningen te maken..

Ik zie NOuri nu al tijdenlang met afstand de beste speler van de jupiler league zijn. Week in week uit.. Dan verdien je gewoon je kans bij het eerste..
Ben het wel met je eens, maar misschien denken ze dat hij bij jong Ajax nu even meer fysiek krijgt.
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 15:04 schreef p111 het volgende:
Klopt maar ik denk dat dit nog de onwennigheid is,zij zitten nog een beetje met het automatisme van dat vorige systeem, dat heeft tijd nodig ik denk dat ze weer steeds beter gaan voetballen.
Ik geloof daar niet in. Het zijn vrijwel allemaal voetballers die, naast Ajax 1, ook actief zijn in verschillende nationale (jeugd)selecties. Ze moeten dus allemaal sowieso regelmatig schakelen en werken met andere opdrachten. Ik geloof gewoon niet zo in dat verhaal over automatismen. Voetballen kunnen ze allemaal, ook in andere systemen. Dat heeft iemand als Bazoer bij Oranje al lang laten zien.

Ik denk dat het niet aan het voetbaltechnische deel ligt. Ik denk echt dat dit veel meer in vertrouwen en communicatie met de nieuwe trainer zit. Juist die twee factoren zijn ook enorm bepalend in hoe spelers presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door Eide --
baco74
 baco74 - donderdag 01 september 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Goed hè....that's the spirit.
Mooi moment om je topic-titel aan te passen.

Ik vind het een rotzin en nogal generaliserend.
Helemaal nu ik niet alleen Bazoer,
maar ook 'soortgelijke' mooie strijdlustige uitspraken heb horen doen.

Laat maar zien dan! Knallen met je toetsenbord! :)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 01 september 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Bazoer moet gewoon lekker op een andere positie gaan voetballen. Die jongen heeft geen aanvallende kwaliteiten uitgezonder van een sporadisch goed schot of een sporadische rush. Bazoer is meer een CVM. Hij heeft het fysiek ervoor en hij is altijd verdediger en CVM geweest in de jeugd.

Bazoer is overigens de ideale speler voor naast de CVM in een 4231 denk ik. Of als box-to-box in een Juventus formatie.
JOOD
 JOOD - donderdag 03 november 2016 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

Goed hè....that's the spirit.
Mooi moment om je topic-titel aan te passen.

Ik vind het een rotzin en nogal generaliserend.
Helemaal nu ik niet alleen Bazoer,
maar ook 'soortgelijke' mooie strijdlustige uitspraken heb horen doen.

Laat maar zien dan! Knallen met je toetsenbord! :)
Knal...
JOOD
 JOOD - vrijdag 04 november 2016 - 09:46   quote  deeplink  
We zijn 2 maanden verder, Bazoer is bijna vertrokken, El Ghazi vanwege frustratie buiten de selectie gezet, Rond Tete is het angstig stil en Riedewald lijkt het te kunnen handelen. Mentaliteit van niks dus.. Al hoop ik dat Tete de kans gaat krijgen boven Veltman en Riedewald voor Viergever komt.
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 09:46 schreef JOOD het volgende:
We zijn 2 maanden verder, Bazoer is bijna vertrokken, El Ghazi vanwege frustratie buiten de selectie gezet, Rond Tete is het angstig stil en Riedewald lijkt het te kunnen handelen. Mentaliteit van niks dus.. Al hoop ik dat Tete de kans gaat krijgen boven Veltman en Riedewald voor Viergever komt.
Zou het niet ook gewoon aan een trainer kunnen liggen dat dit nu op deze manier explodeert..
JOOD
 JOOD - vrijdag 04 november 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 10:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou het niet ook gewoon aan een trainer kunnen liggen dat dit nu op deze manier explodeert..
Ja, denk het ook. Maar het is niet slecht denk ik. Ajax speelt 10x beter dan onder Frank de Boer. Het lijkt ook wel weer een eer om in een Ajax shirt wedstrijden te mogen spelen. En ze krijgen allemaal een kans, daar ligt het niet aan.
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 10:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja, denk het ook. Maar het is niet slecht denk ik. Ajax speelt 10x beter dan onder Frank de Boer. Het lijkt ook wel weer een eer om in een Ajax shirt wedstrijden te mogen spelen. En ze krijgen allemaal een kans, daar ligt het niet aan.
Ik vind helemaal niet dat ze allemaal een kans krijgen.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - vrijdag 04 november 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Wat een prima wedstrijd van Ajax tegen Celta. Riedewald speelde goed. Veldman zwak.
Tete weer rechtsback klaar. Ik hoop dat Bosz dat ook vindt. Ik wil nog wel kwijt dat toen
Frank de Boer Ajax overnam het een zooitje was bij Ajax de kas was leeg jaren geen
kampioenschap en toen hij vertrok 4x kampioen een volle kas een prima selectie, dus
Frank thanks
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 november 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 11:29 schreef Danielson 1448 het volgende:
Wat een prima wedstrijd van Ajax tegen Celta. Riedewald speelde goed. Veldman zwak.
Tete weer rechtsback klaar. Ik hoop dat Bosz dat ook vindt. Ik wil nog wel kwijt dat toen
Frank de Boer Ajax overnam het een zooitje was bij Ajax de kas was leeg jaren geen
kampioenschap en toen hij vertrok 4x kampioen een volle kas een prima selectie, dus
Frank thanks
+1 mooi omschreven! (Veltman vond ik wel aardig (qua inzet iig))
JOOD
 JOOD - vrijdag 04 november 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 11:29 schreef Danielson 1448 het volgende:
Wat een prima wedstrijd van Ajax tegen Celta. Riedewald speelde goed. Veldman zwak.
Tete weer rechtsback klaar. Ik hoop dat Bosz dat ook vindt. Ik wil nog wel kwijt dat toen
Frank de Boer Ajax overnam het een zooitje was bij Ajax de kas was leeg jaren geen
kampioenschap en toen hij vertrok 4x kampioen een volle kas een prima selectie, dus
Frank thanks
100% mee eens, maar de centenkwestie zijn de verdiensten van Marc Overmars. De macht van de trainer is nu duidelijk voor wat betreft de aankopen. De club bepaald, de trainer is een passant en moet het doen met de spelers van de club. Goede zaak lijkt me. Wel benieuwd wie bepaald, technisch hart?
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 20:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

100% mee eens, maar de centenkwestie zijn de verdiensten van Marc Overmars. De macht van de trainer is nu duidelijk voor wat betreft de aankopen. De club bepaald, de trainer is een passant en moet het doen met de spelers van de club. Goede zaak lijkt me. Wel benieuwd wie bepaald, technisch hart?
Ja, daar is het TH voor. Overmars is er daarna voor de uitvoering van die transfer.
JOOD
 JOOD - vrijdag 04 november 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind helemaal niet dat ze allemaal een kans krijgen.
Ik denk het wel; Schöne (kans gepakt), Gudelj (kansen laten liggen), Veltman (duurt niet heel lang meer verwacht ik), Traoré (zal ook moeten gaan presteren de komende 2 wedstrijden), Onana (Krul zal zijn kans moeten zoeken en pakken, verwacht hem niet direct in de basis), Dolberg (...), Sanchez (hele goede verdediger). En ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar.

Bosz moet ook wel vanuit een basis gaan werken. Die staat nu en iedere zwakke link gaat vervangen worden. Mooi om te zien. Klasse, zo hoort het ook, de beste speelt!
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 21:19 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik denk het wel; Schöne (kans gepakt), Gudelj (kansen laten liggen), Veltman (duurt niet heel lang meer verwacht ik), Traoré (zal ook moeten gaan presteren de komende 2 wedstrijden), Onana (Krul zal zijn kans moeten zoeken en pakken, verwacht hem niet direct in de basis), Dolberg (...), Sanchez (hele goede verdediger). En ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar.

Bosz moet ook wel vanuit een basis gaan werken. Die staat nu en iedere zwakke link gaat vervangen worden. Mooi om te zien. Klasse, zo hoort het ook, de beste speelt!
Jongens waar nu over gesproken wordt. Bazoer. Ghazi. Tete Dijks riedewald. Die hebben geen echte eerlijke kans gekregen. En dat was afgelopen jaar voor een groot deel gewoon onze basis. Daarnaast zelfopgelegde spelers en dus een behoorlijk kapitaal.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 november 2016 - 17:33   quote  deeplink  
remco pls... ze waren toen basis want er was niks anders.. riedewald gaat zijn kansen pakken zowel op 6 als CV.. el ghazi bazoer en tete hun metaliteit deugt van geen kant.. en ja ze hebben zkr kansen gehad.. in het begin van het seizoen toen we onnidige punten lieten liggen.. toen kwam de beker.. en heeft bosz drastisch lopen veranderen en zie het resultaat.. voor nu ongeslagen.. waardoor ? metaliteit en doorzettings vermogen..
JOOD
 JOOD - zaterdag 05 november 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 17:33 schreef nummer10 het volgende:
remco pls... ze waren toen basis want er was niks anders.. riedewald gaat zijn kansen pakken zowel op 6 als CV.. el ghazi bazoer en tete hun metaliteit deugt van geen kant.. en ja ze hebben zkr kansen gehad.. in het begin van het seizoen toen we onnidige punten lieten liggen.. toen kwam de beker.. en heeft bosz drastisch lopen veranderen en zie het resultaat.. voor nu ongeslagen.. waardoor ? metaliteit en doorzettings vermogen..
Idd. Nu met Gudelj hetzelfde verhaal. Ik had al langer zon voorgevoel bij hem.

Rapid Wien thuis, voor de wedstrijd. Rondo. Hij vertikte het iedere keer om in het midden te gaan als hij de bal verloor. Weet je wie iedere keer zijn plek overnam? Schöne.

Bosz brengt eindelijk mentaliteit. Goede zet, knokken, anders lekker banken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 november 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 18:27 schreef JOOD het volgende:

[..]

Idd. Nu met Gudelj hetzelfde verhaal. Ik had al langer zon voorgevoel bij hem.

Rapid Wien thuis, voor de wedstrijd. Rondo. Hij vertikte het iedere keer om in het midden te gaan als hij de bal verloor. Weet je wie iedere keer zijn plek overnam? Schöne.

Bosz brengt eindelijk mentaliteit. Goede zet, knokken, anders lekker banken.
precies dat... vgaal stijl
remco k
 remco k - zaterdag 05 november 2016 - 21:53   quote  deeplink  
Van gaa stijl is juist zorgen dat die grote talenten de juiste mentaliteit krijgen, vertrouwen houden in hun kunnen en hun iedere keer kansen geven.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 november 2016 - 22:01   quote  deeplink  
remco vgaal heeft vaak zat mensen op de plek gezet.. metaliteit horen ook tegenslagen bij als het even tegen zit.. dit zijn gewoon verwende kut kindjes en moet je snel afscheid van nemen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 november 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:01 schreef nummer10 het volgende:
remco vgaal heeft vaak zat mensen op de plek gezet.. metaliteit horen ook tegenslagen bij als het even tegen zit.. dit zijn gewoon verwende kut kindjes en moet je snel afscheid van nemen..
Spelers die van de 1 op de andere dag hun basisplaats kwijtraken en er geen uitleg over krijgen is niet mensen op hun plek zetten maar gewoon slecht management. Stel dat jij in een bedrijf werkt en van de 1 op de andere dag wordt overgeplaatst naar een andere mindere functie zonder dat er uitleg wordt gegeven! Ga jij dan ook zonder morren door??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 november 2016 - 22:24   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 05 november 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:01 schreef nummer10 het volgende:
remco vgaal heeft vaak zat mensen op de plek gezet.. metaliteit horen ook tegenslagen bij als het even tegen zit.. dit zijn gewoon verwende kut kindjes en moet je snel afscheid van nemen..
Zeker. Alleen zorgt hij er vervolgens wel voor dat die jingens het snappen. En pakt hij ook zijn verantwoordelijkheid om die jongens sterker terug te laten komen
JOOD
 JOOD - zaterdag 05 november 2016 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Spelers die van de 1 op de andere dag hun basisplaats kwijtraken en er geen uitleg over krijgen is niet mensen op hun plek zetten maar gewoon slecht management. Stel dat jij in een bedrijf werkt en van de 1 op de andere dag wordt overgeplaatst naar een andere mindere functie zonder dat er uitleg wordt gegeven! Ga jij dan ook zonder morren door??
Wie zegt dat er geen uitleg is? En als uitvoerende werknemer hoef je echt geen noten op je zang te hebben. Daar is het management en directie voor. Vooral als je zo rijkelijk beloond wordt door je werkgever. Beetje bullshit om te gaan morren. Hij moet t gewoon laten zien, anders moven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 november 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wie zegt dat er geen uitleg is? En als uitvoerende werknemer hoef je echt geen noten op je zang te hebben. Daar is het management en directie voor. Vooral als je zo rijkelijk beloond wordt door je werkgever. Beetje bullshit om te gaan morren. Hij moet t gewoon laten zien, anders moven.
Dat hebben deze spelers en in het verleden andere spelers ook al aangegeven.
remco k
 remco k - zaterdag 05 november 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hebben deze spelers en in het verleden andere spelers ook al aangegeven.
Het geld wat je als werknemer krijgt heeft geen invloed op je rechten en plichten als werknemer of werkgever.

Verkeerde quote.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2016 door remco k --
p111
 p111 - zaterdag 05 november 2016 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wie zegt dat er geen uitleg is? En als uitvoerende werknemer hoef je echt geen noten op je zang te hebben. Daar is het management en directie voor. Vooral als je zo rijkelijk beloond wordt door je werkgever. Beetje bullshit om te gaan morren. Hij moet t gewoon laten zien, anders moven.
uitleg [ simpel op dit moment vind ik die ander beter dus knok je terug en grijp je kans.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2016 - 03:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hebben deze spelers en in het verleden andere spelers ook al aangegeven.
ja ook onder FdB.. onzin allemaal het was simpel.. teslecht en team draait beter zonder ze.. ze willen niet vechten voor hun plek en gaan lopen janken zoals ook overmars aangaf, geen topsportmentaliteit..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 06 november 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Jongens waar nu over gesproken wordt. Bazoer. Ghazi. Tete Dijks riedewald. Die hebben geen echte eerlijke kans gekregen. En dat was afgelopen jaar voor een groot deel gewoon onze basis. Daarnaast zelfopgelegde spelers en dus een behoorlijk kapitaal.
Je vergeet even dat Bosz met de zelfde 11 als frank is begonnen, uitzondering van Millik.

Maar alle spelers die jij opnoemt hebben in het begin in de basis gestaan.

Dus het behoorlijk onzin dat ze geen kans hebben gehad.

Overigens zijn van de 5 spelers maar 3 zelf opgeleid. El ghazi komt van Sparta en bazoer van Psv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 13:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je vergeet even dat Bosz met de zelfde 11 als frank is begonnen, uitzondering van Millik.

Maar alle spelers die jij opnoemt hebben in het begin in de basis gestaan.

Dus het behoorlijk onzin dat ze geen kans hebben gehad.

Overigens zijn van de 5 spelers maar 3 zelf opgeleid. El ghazi komt van Sparta en bazoer van Psv.
Ze krijgen nu geen kansen.

Enige verschil met het begin van het seizoen zijn de punten. Ook nu worden we defensief echt met regelmaat overlopen. Toen gingen die ballen er wel in en nu niet. Tis namelijk niet zo dat we meer zijn gaan scoren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 06 november 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze krijgen nu geen kansen.

Enige verschil met het begin van het seizoen zijn de punten. Ook nu worden we defensief echt met regelmaat overlopen. Toen gingen die ballen er wel in en nu niet. Tis namelijk niet zo dat we meer zijn gaan scoren.
Ja nu geen kansen maar ze hebben dat echt wel gehad.

Verschil zit ook wel in dat we beter gaan spelen.

Het is niet zo dat we 75% balbezit hebben en dat we de muur niet kunnen breken.
Het is meer dat we nu een open wedstrijd hebben omdat we spelers hebben die veel creativiteit hebben. Daar hoort dan ook bij dat we wel eens kansen weggeven omdat we in verdedigende kracht hebben ingeleverd.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze krijgen nu geen kansen.

Enige verschil met het begin van het seizoen zijn de punten. Ook nu worden we defensief echt met regelmaat overlopen. Toen gingen die ballen er wel in en nu niet. Tis namelijk niet zo dat we meer zijn gaan scoren.
vaker de 0 en voetballend gewoon beter... cijfers liegen niet toch ? we grappig dat voor jou alleen de cijfers tellen als jij het gelijk maar krijgt maar goed..
JOOD
 JOOD - zondag 06 november 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Spelers die van de 1 op de andere dag hun basisplaats kwijtraken en er geen uitleg over krijgen is niet mensen op hun plek zetten maar gewoon slecht management. Stel dat jij in een bedrijf werkt en van de 1 op de andere dag wordt overgeplaatst naar een andere mindere functie zonder dat er uitleg wordt gegeven! Ga jij dan ook zonder morren door??
Dus.. zelfs de kans gehad van Bosz om zich te schikken. Of je bent deel van de gehele selectie, of je bent geen deel van de selectie. Prima uitleg en zijn keuze is duidelijk. Met een beetje pech is dat dus 3,5 jaar jong Ajax. Haha wat een stumpert, ongelofelijk.
046afca
 046afca - zondag 06 november 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Vind veltman overigens zeer zwak spelen
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vaker de 0 en voetballend gewoon beter... cijfers liegen niet toch ? we grappig dat voor jou alleen de cijfers tellen als jij het gelijk maar krijgt maar goed..
Kijk nu maar even. Schone wederom volledig overlopen, en al gewoon 5 kansen weggegevn in de eerste 13 minuten.....

En welke op en top gemotiveerde speler gaan we dan brengen om het om te draaien..
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Iedere bal van Schone te slap, onderschept en daar komt gewoon iedere keer een grote kans uit..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vaker de 0 en voetballend gewoon beter... cijfers liegen niet toch ? we grappig dat voor jou alleen de cijfers tellen als jij het gelijk maar krijgt maar goed..
Voetballend beter??? Vertel??? Tegen feijenoord en excelsior was het gewoon drama!!!
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voetballend beter??? Vertel??? Tegen feijenoord en excelsior was het gewoon drama!!!
van de laatste 4 alleen goed gespeeld tegen CElta..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken









0.0073099