BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 10:30 schreef nummer10 het volgende:
daarbij heb je altijd goeie en slechte jaren.. kijk maar nl elftal
Het NL elftal komt omdat er bij de clubs niks daadwerkelijk doorbreekt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 11:45   quote  deeplink  
zoals ik aangaf gewoon slechte lichting
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:
zoals ik aangaf gewoon slechte lichting
Nee hoor. Gewoon heel matig opleiden..

Zo verschrikkelijk veel hele grote talenten, die voordat ze naar Nederland kwamen door de halve wereld werden begeert. En stuk voor stuk halen ze het niet..

Ik zie ook amper verbetering bij de nieuwe lichting talenten, zijn namelijk ook hele grote talenten, waarvan er maar heel weinig tot nu toe iets laten zien in de ED>.
p111
 p111 - woensdag 07 december 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 12:43 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, alleen waren er toch voetbal maten, die het anders zagen en op hun gezondheid drink ik nu de komende tijd. Wat is er veranderd in de afgelopen 3 jaar aan mijn mening t.a.v. Frank de Boer? Dat het niet op dit forum werd gewaardeerd door met name zijn gewonnen kampioenschappen.

Het stond inderdaad achter stabieler, maar dat was, omdat het hele spel met name ons middenveld, gebaseerd was op zekerheid en elke vorm van creativiteit om zeep werd gebracht.
+ 1 mijn god dat je dat spel van vorig seizoen nog zou willen zien daar begrijp ik niks van.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 december 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 12:16 schreef p111 het volgende:

[..]

+ 1 mijn god dat je dat spel van vorig seizoen nog zou willen zien daar begrijp ik niks van.
Als jij mijn anderen berichten had gelezen, dan was dit mogelijke misverstand nooit opgetreden. Ik was de afgelopen 3 seizoenen, een hele grote tegenstander van het spelletje onder Frank de boer.
Heb meerdere keren een discussie t.a.v. Frank de Boer proberen op te starten, maar dit was onmogelijk op dit forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2016 door Ztjes --
p111
 p111 - woensdag 07 december 2016 - 13:32   quote  deeplink  
Nee het is geen misverstand ik heb alleen het slecht neegezet.Het ging over jou opmerking naar Warrior die zei de defensie is veel stabieler,waarop jij aangaf dat dit komt omdat Frank alles en ook het halfveld verdedigend waren ingesteld waardoor het achterin veel stabieler was.
==========================================================================================
Dus die opmerking van jou was ik het volledig mee eens risicovoller maar veel leuker.
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 12:43 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Heb meerdere keren een discussie t.a.v. Frank de Boer proberen op te starten, maar dit was onmogelijk op dit forum.
Volgens mij totaal niet waar en is er vaak zat over de Boer een discussie geweest.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 december 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij totaal niet waar en is er vaak zat over de Boer een discussie geweest.
Zo vaak waren er geen discussies over onze Frank. Tot en met 2014 werd alles goedgepraat met het behalen van zijn kampioenschappen en ze waren maar kort van duur. De discussies bestond vooraal uit uitspraken van: "IS AL EEN TOPIC OCER", "STELLETJE JANKERDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", "HANGSLOT!!DAT GEZEIK!!!", "FRANK DE BOER//////HELD", echt geweldige discussies ........
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 17:38   quote  deeplink  
hahahaha
Pietje
 Pietje - woensdag 07 december 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Even terug naar het topic over Bazoer.

Het is jammer dat het zo moet gaan met Bazoer. Aan de andere kant, het is een gegeven dat ook Abdelhak Nouri en Donny van de Beek nadrukkelijk aan de poort rammelen.

Er zijn gewoon wat teveel spelers die op die positie kunnen spelen en je kunt helaas niet iedereen tevreden houden. Als Bosz alle vertrouwen had in Bazoer, dan was ongetwijfeld één van die andere kanjers gaan koeren. Met zoveel talent doe je het als trainer nooit goed.

En Ajax-1 draait momenteel best aardig en dat is op dit moment niet in het voordeel van Bazoer.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 december 2016 - 17:54   quote  deeplink  
Pietje, mee eens en met een alleman's vriend kun je geen beleid mee voeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2016 door Ztjes --
Pietje
 Pietje - woensdag 07 december 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 17:54 schreef Ztjes het volgende:
Pietje, mee eens en met een alleman's vriend kun je geen beleid mee voeren.
Dat is zeker waar, Ztjes. Toch blijft het jammer, dat zo'n talent als Bazoer de handdoek werpt en geen geduld kan opbrengen om zich terug te vechten zoals Lasse Schöne wel heeft gedaan.

Ik kan me nog herinneren, nog niet zo lang geleden, dat ik Peter Bosz heb horen zeggen dat hij tijdens de winterstop de middenvelders tegen het licht gaat houden: in zijn optiek waren/zijn er teveel.

Riechedly Bazoer ziet kennenlijk de bui hangen en kiest eieren voor zijn geld. Of dat verstandig is op zijn leeftijd (twee maanden geleden pas 20 jaar geworden)..??
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 17:48 schreef Pietje het volgende:
Even terug naar het topic over Bazoer.

Het is jammer dat het zo moet gaan met Bazoer. Aan de andere kant, het is een gegeven dat ook Abdelhak Nouri en Donny van de Beek nadrukkelijk aan de poort rammelen.

Er zijn gewoon wat teveel spelers die op die positie kunnen spelen en je kunt helaas niet iedereen tevreden houden. Als Bosz alle vertrouwen had in Bazoer, dan was ongetwijfeld één van die andere kanjers gaan koeren. Met zoveel talent doe je het als trainer nooit goed.

En Ajax-1 draait momenteel best aardig en dat is op dit moment niet in het voordeel van Bazoer.
Is ook zeker zo. Maar had het liever anders gezien.
Eide
 Eide - woensdag 07 december 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, Ztjes. Toch blijft het jammer, dat zo'n talent als Bazoer de handdoek werpt en geen geduld kan opbrengen om zich terug te vechten zoals Lasse Schöne wel heeft gedaan.
En niet alleen Schöne, ook iemand als Viergever bijvoorbeeld. En wat te denken van Sinkgraven?
Pietje
 Pietje - woensdag 07 december 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook zeker zo. Maar had het liever anders gezien.
Dat begrijp is best, Remco. Helaas is dat het enorme dilemma voor de trainer. Wat hij in dit geval ook doet, het is nooit goed. Kiest hij wel voor Bazoer, wie moet hij dan eruit laten? Moet hij dan ook of Nouri of van de Beek uit de selectie zetten? Dan gaan we met z'n allen ook mopperen.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 december 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:11 schreef Eide het volgende:

[..]

En niet alleen Schöne, ook iemand als Viergever bijvoorbeeld. En wat te denken van Sinkgraven?
Ja, je hebt helemaal gelijk Eide. Die spelers ben ik inderdaad vergeten, maar daarvoor geldt hetzelfde.

Ik ben een tikkie moe. Dat is elk jaar in de maand december. Dan zijn we permanent aan het werk bij de voedselbank om met sinterklaas, kerstmis en oud- en nieuw wat extra's te doen. Dat vergt heel veel aquisitie en voorbereiding. En een mopperende echtgenote... Dat is ook de reden dat ik afgelopen zondag niets heb kunnen zien van Ajax-Groningen.

Maar mij hoor je niet klagen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2016 door Pietje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 december 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon heel matig opleiden..

Zo verschrikkelijk veel hele grote talenten, die voordat ze naar Nederland kwamen door de halve wereld werden begeert. En stuk voor stuk halen ze het niet..

Ik zie ook amper verbetering bij de nieuwe lichting talenten, zijn namelijk ook hele grote talenten, waarvan er maar heel weinig tot nu toe iets laten zien in de ED>.
Ik denk dat hier wel een kern van waarheid in zit...
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 18:23   quote  deeplink  
dies weg... 12 mil (plus volgens mij aardig wat clausules) voor iemand die zich amper bewezen heeft (tuurlijk leuke dingen laten zien) vind ik zelf wel aardige prijs als je nagaat wat eriksen en vertongen op hebben geleverd... vaste belangrijke pionnetjes..
remco k
 remco k - woensdag 14 december 2016 - 20:57   quote  deeplink  
Die beiden geen lang contract meer hadden. Niet te vergelijken dus.

12 miljoen is goed gehandeld van overmars.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 23:21   quote  deeplink  
zie andere bericht ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 15 december 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 20:57 schreef remco k het volgende:
Die beiden geen lang contract meer hadden. Niet te vergelijken dus.

12 miljoen is goed gehandeld van overmars.
Dat ben ik absoluut met je eens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 december 2016 - 14:47   quote  deeplink  
Over een paar jaar gaat Dolberg ook voor zo'n bedrag weg! ;-)
Ztjes
 Ztjes - donderdag 15 december 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 14:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Over een paar jaar gaat Dolberg ook voor zo'n bedrag weg! ;-)
Glazen bol?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 december 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 14:55 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Glazen bol?
Nee maar eerst werd bij Bazoer ook geroepen dat hij 30 tot 50 miljoen waard was. Nu zijn we ineens blij met 12?
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 09:26   quote  deeplink  
"ik ga ervan uit dat ik hier wel mijn speelminuten zal krijgen, daar ga ik mijn stinkende best voor doen."

aldus bazoer

ok wacht... waarom daar wel en niet vechten voor je plek bij ajax ? gewoon zwak in mijn ogen en een mentaliteit van lik me kloten..
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 09:26 schreef nummer10 het volgende:
"ik ga ervan uit dat ik hier wel mijn speelminuten zal krijgen, daar ga ik mijn stinkende best voor doen."

aldus bazoer

ok wacht... waarom daar wel en niet vechten voor je plek bij ajax ? gewoon zwak in mijn ogen en een mentaliteit van lik me kloten..
Omdat hij waarschijnlijk hier van de trainer te horen heeft gehad niet voor te komen in de plannen.. Dan is het toch logisch dat ie vertrekt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 09:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat hij waarschijnlijk hier van de trainer te horen heeft gehad niet voor te komen in de plannen.. Dan is het toch logisch dat ie vertrekt.
dat is onzin natuurlijk.. die jongens die ernaast kwamen kregen nog kansen in de beker om te laten zien dat ze gegroeit waren zo ook bazoer.. gewoon de makkelijke uitweg...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 04 januari 2017 - 11:48   quote  deeplink  
Ik Baal dat Bazoer weg is. Gen idee of Bosz idd al begin van het seizoen had gezegd dat hij niet in zijn plannen voorkwam. Geen idee of zijn broer erachter zat om meteen weg te gaan. Ik vind het jammer, want ik vond het een hele goede talentvolle speler en hij is 19, dus half jaartje bank is ook geen ramp. Maarja iedereen is mondiger. Het zijn andere tijden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 04 januari 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 09:26 schreef nummer10 het volgende:
"ik ga ervan uit dat ik hier wel mijn speelminuten zal krijgen, daar ga ik mijn stinkende best voor doen."

aldus bazoer

ok wacht... waarom daar wel en niet vechten voor je plek bij ajax ? gewoon zwak in mijn ogen en een mentaliteit van lik me kloten..
"Ik ben echter vooral blij met de ontwikkeling die ik in die drie jaar heb kunnen doormaken", zo benadrukt Bazoer in De Telegraaf. "Nadat ik van PSV naar Ajax kwam, denk ik dat ik een betere speler ben geworden. Maar het is jammer dat ik op deze manier weg moest."
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 12:25   quote  deeplink  
waar lees je dat hasj ?

want dit staat ergens anders

Bij Ajax gaf de coach zijn voorkeur aan andere spelers. Dan denk ik dat een vertrek het beste is voor alle partijen", aldus de zesvoudig international van Oranje.

waar bosz compleet gelijk had aangezien het spel van bazoer die niet past in het soort voetbal wat bosz voor ogen had..
Pietje
 Pietje - woensdag 04 januari 2017 - 12:41   quote  deeplink  
@ nummer10: In dit artikeltje kwam ik het ook tegen.

Bazoer kijkt niet om in wrok: "Vooral blij met ontwikkeling bij Ajax"

Onder Peter Bosz was hij weinig meer dan een figurant, maar toch heeft Riechedly Bazoer een goed gevoel overgehouden aan zijn periode bij Ajax. In gesprek met De Telegraaf blikt de kersverse aanwinst van VfL Wolfsburg terug op zijn verblijf in Amsterdam.

"Ik ben vooral blij met de ontwikkeling die ik in die drie jaar heb kunnen doormaken", zegt de twintigjarige middenvelder, die in 2013 de jeugdopleiding van PSV inruilde voor die van Ajax. "Nadat ik van PSV naar Ajax kwam, denk ik dat ik een betere speler ben geworden. Maar het is jammer dat ik op deze manier weg moest."

De slinkende kansen bij Oranje hadden een belangrijk aandeel in de vertrekwens van Bazoer. "Ik heb nog geen contact met de bondscoach gehad, maar denk wel dat hij deze transfer zal toejuichen. Ik hoop dat hij weer aan me gaat denken als ik hier veel wedstrijden speel en ik weer word opgeroepen voor Oranje. Ik ga ervan uit dat ik hier wel mijn speelminuten zal krijgen, daar ga ik mijn stinkende best voor doen."

Wolfsburg telt naar verluidt twaalf miljoen euro neer voor Bazoer, die de Duitse scouting overtuigde tijdens een oefenwedstrijd van Ajax tegen de Duitsers in juli 2015 (1-1). "Dat duel heeft hij iedereen verbaasd en overtuigd", aldus trainer Valerien Ismaël.


bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2017 door Pietje --
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 11:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is onzin natuurlijk.. die jongens die ernaast kwamen kregen nog kansen in de beker om te laten zien dat ze gegroeit waren zo ook bazoer.. gewoon de makkelijke uitweg...
Ach nee man, dat is niet een kans krijgen. Dat zou ook betekenen dat spelen in het tweede een kans is, aangezien het ongeveer iedere keer dezelfde elftallen waren zonder amper een eerste elftal speler uit de basis..
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:
het spel van bazoer die niet past in het soort voetbal wat bosz voor ogen had..
Kijk, en dat heeft hij zelf ook gezien en dus terecht dat ie vertrekt.
Pietje
 Pietje - woensdag 04 januari 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 12:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach nee man, dat is niet een kans krijgen. Dat zou ook betekenen dat spelen in het tweede een kans is, aangezien het ongeveer iedere keer dezelfde elftallen waren zonder amper een eerste elftal speler uit de basis..
Maar heeft dat misschien ook te maken met het feit dat op een wedstrijdformulier een maximaal aantal spelers mogen staan? Ik denk dat het vooral ook te maken heeft met een te grote selectie van gelijkwaardige spelers voor een bepaald postities, alsmede het vertrouwen dat een coacht heeft en geeft aan bepaalde spelers.

Het is en blijft een probleem om dan iedereen tevreden te houden. Althans zo zie ik het. Ik ben uiteraard geen alwetende. Verbeter me gerust als ik me vergis.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk, en dat heeft hij zelf ook gezien en dus terecht dat ie vertrekt.
ja dus paste die niet bij ajax en attractief voetbal waar wij supporters jaren op hebben gewacht.. geloof best dat hij bij een team goed past die op save speelt.. maar zelfs toen (onder de boer) verloor hij zijn plek...
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja dus paste die niet bij ajax en attractief voetbal waar wij supporters jaren op hebben gewacht.. geloof best dat hij bij een team goed past die op save speelt.. maar zelfs toen (onder de boer) verloor hij zijn plek...
En ook onder de Boer heeft ie echt fantastische wedstrijden gespeeld, hij heeft gewoon de terugval gekregen die iedere jeugdspeler krijgt, beetje droevig om hem daarop te veroordelen.
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 12:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar heeft dat misschien ook te maken met het feit dat op een wedstrijdformulier een maximaal aantal spelers mogen staan? Ik denk dat het vooral ook te maken heeft met een te grote selectie van gelijkwaardige spelers voor een bepaald postities, alsmede het vertrouwen dat een coacht heeft en geeft aan bepaalde spelers.

Het is en blijft een probleem om dan iedereen tevreden te houden. Althans zo zie ik het. Ik ben uiteraard geen alwetende. Verbeter me gerust als ik me vergis.
Dat zou maar zo kunnen, ik vind het alleen een beetje flauw om hem nu een juiste mentaliteit te verwijten.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou maar zo kunnen, ik vind het alleen een beetje flauw om hem nu een juiste mentaliteit te verwijten.
2x het zelfde gedrag.. zowel bij psv als ajax.. het woord knokken kent hij niet.. en nogmaals een heel simpel voorbeeld schone en viergever...
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

En ook onder de Boer heeft ie echt fantastische wedstrijden gespeeld, hij heeft gewoon de terugval gekregen die iedere jeugdspeler krijgt, beetje droevig om hem daarop te veroordelen.
en een terugval waardoor je ernaast komt te staan ook onder de boer.. en dan niet de mentaliteit hebben om eruit tekomen.. jammer
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

2x het zelfde gedrag.. zowel bij psv als ajax.. het woord knokken kent hij niet.. en nogmaals een heel simpel voorbeeld schone en viergever...
Ach kerel, compleet verschillende verhalen..
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en een terugval waardoor je ernaast komt te staan ook onder de boer.. en dan niet de mentaliteit hebben om eruit tekomen.. jammer
Onder de Boer was de laatste paar potjes van het laatste seizoen. Daarna andere trainer waarbij hij al heel snel niet in de plannen voor kwam.

Beetje droevige opmerking..
p111
 p111 - woensdag 04 januari 2017 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:
waar lees je dat hasj ?

want dit staat ergens anders

Bij Ajax gaf de coach zijn voorkeur aan andere spelers. Dan denk ik dat een vertrek het beste is voor alle partijen", aldus de zesvoudig international van Oranje.

waar bosz compleet gelijk had aangezien het spel van bazoer die niet past in het soort voetbal wat bosz voor ogen had..
Bazoer liep ook de laatste maanden als een krant te voetballen,vooral in het begin van dit seizoen en ja dan verlies je je plek.
JOOD
 JOOD - woensdag 04 januari 2017 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

2x het zelfde gedrag.. zowel bij psv als ajax.. het woord knokken kent hij niet.. en nogmaals een heel simpel voorbeeld schone en viergever...
100% eens.

Met de juiste mentaliteit was hij nu de beste speler van Ajax. Potentie genoeg, werklust en realisme te weinig. Jammer..
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Onder de Boer was de laatste paar potjes van het laatste seizoen. Daarna andere trainer waarbij hij al heel snel niet in de plannen voor kwam.

Beetje droevige opmerking..
onzin voorbereiding volgens mij alles gespeelt, incl CL.. na de zomerstop een nieuwe trainer niet weten te bewijzen in het spel van bosz laat staan weten te overtuigen.. laatste wedstrijd kozakken boys nog niet overtuigend.. dan kom je gewoon simpelweg niet meer in de plannen voor.. niks meer dan logisch
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel, compleet verschillende verhalen..
hoezo verschillendr verhalen.. anderen kregen de voorkeur en iedereen begon op 0 bij bosz.. hun pakte de kans.. en je hebt ze alleeminst horen klagen en janken
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 januari 2017 - 19:11   quote  deeplink  
Het is jammer dat ik op deze manier weg moest. Hij hoefde toch niet weg?
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

100% eens.

Met de juiste mentaliteit was hij nu de beste speler van Ajax. Potentie genoeg, werklust en realisme te weinig. Jammer..
Gewoon niet het type speler dat Bosz graag ziet.
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onzin voorbereiding volgens mij alles gespeelt, incl CL.. na de zomerstop een nieuwe trainer niet weten te bewijzen in het spel van bosz laat staan weten te overtuigen.. laatste wedstrijd kozakken boys nog niet overtuigend.. dan kom je gewoon simpelweg niet meer in de plannen voor.. niks meer dan logisch
En langzamerhand zag de trainer dat deze speler niet de man was voor zijn systeem..
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 15:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoezo verschillendr verhalen.. anderen kregen de voorkeur en iedereen begon op 0 bij bosz.. hun pakte de kans.. en je hebt ze alleeminst horen klagen en janken
Lees je eigen post even, je hebt het namelijk over meer dan Viergever en Schone. En ook dat is niet te vergelijken, als is het maar om de leeftijd..
JOOD
 JOOD - woensdag 04 januari 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon niet het type speler dat Bosz graag ziet.
Nou... zo kort door de bocht zal het echt niet zijn hoor.

Misschien ziet Bosz liever een ander type speler, maar neem Sinkgraven als voorbeeld. Ik denk echt dat het zijn houding en werklust zijn geweest. Hij kiest wederom op advies van een onervaren makelaar om te vertrekken. Heel zwak.

Wat hij ook had kunnen doen met zijn talent was zijn stinkende best doen, iedere dag laten zien dat hij goed is. Dan kan Bosz echt niet om hem heen, ook al is het dan niet zijn type speler. Potentie genoeg, houding stinks. Daag Bazoer, succes over 2 jaar in Dubai of China.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken









0.0130858