BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 19:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou... zo kort door de bocht zal het echt niet zijn hoor.

Misschien ziet Bosz liever een ander type speler, maar neem Sinkgraven als voorbeeld. Ik denk echt dat het zijn houding en werklust zijn geweest. Hij kiest wederom op advies van een onervaren makelaar om te vertrekken. Heel zwak.

Wat hij ook had kunnen doen met zijn talent was zijn stinkende best doen, iedere dag laten zien dat hij goed is. Dan kan Bosz echt niet om hem heen, ook al is het dan niet zijn type speler. Potentie genoeg, houding stinks. Daag Bazoer, succes over 2 jaar in Dubai of China.
Bosz gaat zowel Klaassen als Zyech er niet af halen, enige mogelijke plek in het elftal is die van Schone, en ook daar acht ik de kans nog geen 10% dat ie die uit de basis zal spelen aangezien Bosz daar erg tevreden over is, en Riedewald daar een aantal keer als vervanger heeft laten spelen..

Er is gewoon niets mis met de keuze van BAzoer, hij gaat naar een prima club die voetbal speelt dat hem naar mijn idee beter aanstaat..

Daarnaast kiest hij wel degelijk echt voor het voetbal aangezien hij naar grotere clubs had gekund waar die meer zou gaan verdienen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2017 door remco k --
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz gaat zowel Klaassen als Zyech er niet af halen, enige mogelijke plek in het elftal is die van Schone, en ook daar acht ik de kans nog geen 10% dat ie die uit de basis zal spelen aangezien Bosz daar erg tevreden over is, en Riedewald daar een aantal keer als vervanger heeft laten spelen..

Er is gewoon niets mis met de keuze van BAzoer, hij gaat naar een prima club die voetbal speelt dat hem naar mijn idee beter aanstaat..

Daarnaast kiest hij wel degelijk echt voor het voetbal aangezien hij naar grotere clubs had gekund waar die meer zou gaan verdienen..
zegt zijn zaakwaarnemer en media..
remco k
 remco k - donderdag 05 januari 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 21:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zegt zijn zaakwaarnemer en media..
En de clubs afgelopen zomer..
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 januari 2017 - 12:07   quote  deeplink  
nergens gelezen dat een club hem wou.. ja zoals ik zei, dit zei de media..
remco k
 remco k - donderdag 05 januari 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:
nergens gelezen dat een club hem wou.. ja zoals ik zei, dit zei de media..
Alles wat je leest is media
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 januari 2017 - 22:51   quote  deeplink  
klopt zkr maar vaak ook spelletjes van zaakwaarnemers.. :)
JOOD
 JOOD - dinsdag 31 januari 2017 - 00:17   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299136

Ai, Riedewald doe dit nou niet! Laat je voeten spreken. Laat met je mentaliteit zien dat je een kans moet krijgen links in het centrum, linksback of als nummer 6.

Iedereen snapt dat je graag wilt spelen en dat je gefrustreerd bent, maar laat zien dat je er voor gaat. Of je gaat Gudelj en Bazoer achterna, zelf weten. Ik hoop op het eerste scenario.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 januari 2017 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 00:17 schreef JOOD het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299136

Ai, Riedewald doe dit nou niet! Laat je voeten spreken. Laat met je mentaliteit zien dat je een kans moet krijgen links in het centrum, linksback of als nummer 6.

Iedereen snapt dat je graag wilt spelen en dat je gefrustreerd bent, maar laat zien dat je er voor gaat. Of je gaat Gudelj en Bazoer achterna, zelf weten. Ik hoop op het eerste scenario.
en dan bij je nieuwe club ook banken... bazoer al minuten gemaakt ? gudelj ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2017 - 03:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 00:17 schreef JOOD het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299136

Ai, Riedewald doe dit nou niet! Laat je voeten spreken. Laat met je mentaliteit zien dat je een kans moet krijgen links in het centrum, linksback of als nummer 6.

Iedereen snapt dat je graag wilt spelen en dat je gefrustreerd bent, maar laat zien dat je er voor gaat. Of je gaat Gudelj en Bazoer achterna, zelf weten. Ik hoop op het eerste scenario.
Doe dit niet?? Speler heeft gewoon keihard gelijk. 20 jaar en moet gewoon zijn minuten maken. Met alleen trainingen zal hij niet beter worden! En blijkbaar doet Ajax hem beloftes die ze vervolgens niet waar maken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2017 - 03:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 00:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dan bij je nieuwe club ook banken... bazoer al minuten gemaakt ? gudelj ?
Lekker makkelijk proberen te scoren. In China is de competitie nog niet eens gestart (begint pas ergens eind februari). En over Bazoer is genoeg gezegd en geschreven. Die jongen krijgt in ieder geval in Wolfsburg veel meer vertrouwen dan in Amsterdam!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2017 - 03:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2017 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - dinsdag 31 januari 2017 - 04:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 03:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe dit niet?? Speler heeft gewoon keihard gelijk. 20 jaar en moet gewoon zijn minuten maken. Met alleen trainingen zal hij niet beter worden! En blijkbaar doet Ajax hem beloftes die ze vervolgens niet waar maken!
Dan moet ie lekker vertrekken. Zou ik heel jammer vinden. We willen toch graag allemaal dappere strijders zien, jongens die mannen worden, voetballers, bijters.

Goed voorbeeld doet goed volgen. De vraag is welk voorbeeld je volgt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2017 - 04:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 04:14 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan moet ie lekker vertrekken. Zou ik heel jammer vinden. We willen toch graag allemaal dappere strijders zien, jongens die mannen worden, voetballers, bijters.

Goed voorbeeld doet goed volgen. De vraag is welk voorbeeld je volgt..
Dus omdat Ajax hem geen speeltijd gunt terwijl het voor zijn leeftijd goed is om te spelen, moet hij zijn bek maar dichthouden? Wat is dat toch voor nonsens? De speler komt op voor zichzelf ipv braaf ja te knikken. Beter dan alles maar accepteren. Blijkbeer wil Riedewald meer dan alleen maar salaris opstrijken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2017 - 04:23   quote  deeplink  
Maar wederom een speler die uitgekotst word omdat hij er iets van zegt. O wat waren supporters blij met hem toen hij bij zijn debuut 2x scoorde en daarmee de wedstrijd in Ajax voordeel omdraaide. En o jee wat wilde iedereen hem daarna graag in de basis en werd hij een gouden toekomst voorgehouden! En nu, nu moet hij zijn bek houden en gewoon op de bank zitten want hij mag vooral niet zeggen wat goed is voor zijn eigen carrière!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2017 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - dinsdag 31 januari 2017 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 04:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat Ajax hem geen speeltijd gunt terwijl het voor zijn leeftijd goed is om te spelen, moet hij zijn bek maar dichthouden? Wat is dat toch voor nonsens? De speler komt op voor zichzelf ipv braaf ja te knikken. Beter dan alles maar accepteren. Blijkbeer wil Riedewald meer dan alleen maar salaris opstrijken!
Nee hoor ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen. Hij zegt duidelijk dat hij graag een transfer gemaakt had deze winter. Ik zou graag zien dat hij knokt voor zijn plek en zorgt dat hij bij Ajax in de basis staat. Daar heeft hij namelijk genoeg potentie en talent voor.

Tuurlijk mag hij en moet hij zijn onvrede uiten, maar niet door te zeggen dat hij graag een transfer gemaakt had en dat Ajax geen vertrouwen in hem heeft. Lijkt er eerder op dat hij geen vertrouwen in zichzelf heeft. Of dat hij graag financieel een klapper gemaakt had.

En 'gunnen' is een woord wat we maar beter niet kunnen gebruiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2017 door JOOD --
JOOD
 JOOD - dinsdag 31 januari 2017 - 04:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 04:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar wederom een speler die uitgekotst word omdat hij er iets van zegt. O wat waren supporters blij met hem toen hij bij zijn debuut 2x scoorde en daarmee de wedstrijd in Ajax voordeel omdraaide. En o jee wat wilde iedereen hem daarna graag in de basis en werd hij een gouden toekomst voorgehouden! En nu, nu moet hij zijn bek houden en gewoon op de bank zitten want hij mag vooral niet zeggen wat goed is voor zijn eigen carrière!
Waarom heeft ie zo weinig gespeeld dan? Misschien een dipje of betere collega's? Dan maar meteen vertrekken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2017 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 04:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waarom heeft ie zo weinig gespeeld dan? Misschien een dipje of betere collega's? Dan maar meteen vertrekken?
Misschien omdat de trainer een voorkeur geeft aan een ander. Overigens onterecht in mijn ogen! Maar ja, mijn ogen doen er niet toe!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 januari 2017 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 03:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekker makkelijk proberen te scoren. In China is de competitie nog niet eens gestart (begint pas ergens eind februari). En over Bazoer is genoeg gezegd en geschreven. Die jongen krijgt in ieder geval in Wolfsburg veel meer vertrouwen dan in Amsterdam!
als er zoveel vertrouwen was dan had die wel minuten gemaakt... en dan hadden ze geen oud gediende terug gehaald.. china ben ik niet mee op de hoogte overigens..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 31 januari 2017 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 06:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien omdat de trainer een voorkeur geeft aan een ander. Overigens onterecht in mijn ogen! Maar ja, mijn ogen doen er niet toe!
Met Riedewald stond het echt niet beter. Riedewald verzoop centraal ook vaak omdat er geen leider naast hem stond. Mogelijk met Sanches naast hem dat hij beter uit de verf komt.
Vergever is ook geen topper. Misschien heeft Riedewald geluk dat Dijks weg is en Sinkgraven een blessure krijgt. Voor mij is Riedewald nog steeds niet helemaal onterecht bankzitter.
remco k
 remco k - dinsdag 31 januari 2017 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 06:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien omdat de trainer een voorkeur geeft aan een ander. Overigens onterecht in mijn ogen! Maar ja, mijn ogen doen er niet toe!
Eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken









0.0089240