BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2016 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

van de laatste 4 alleen goed gespeeld tegen CElta..
Dat bedoel ik. Het is aanvallend allemaal leuker om te zien ten opzichte van vorig jaar maar vorig jaar was het wel stabieler. En ook nu worden we continu overlopen. Heeft dus echt 0.0 met de wisselingen te maken. Bosz heeft het niet meer in de hand, verwijderd spelers omdat ze ontevreden zijn maar laat spelers in de basis staan die gewoon al tijden dramatisch spelen.

Loetje krijgt steeds meer en meer gelijk.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voetballend beter??? Vertel??? Tegen feijenoord en excelsior was het gewoon drama!!!
is goed kerel.. je hebt gelijk.. onder de boer wad het toppppp !! degraafschap vooral, waar onze aanvoerder het voortouw nam...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 21:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is goed kerel.. je hebt gelijk.. onder de boer wad het toppppp !! degraafschap vooral, waar onze aanvoerder het voortouw nam...
Zeg ik ergens dat het onder De Boer top was?? Totaal niet, maar de euforie van nu is nergens op gebaseerd. Het is nog steeds allemaal veel te fragiel. En er gaat nog steeds enorm veel mis.

Ook zo leuk dat je De Graafschap als voorbeeld neemt. Dit seizoen Rostov, Willem II, Roda of feijenoord vergeten??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - maandag 07 november 2016 - 05:55   quote  deeplink  
En toch is het voetballend beter, leuker en vooral toch ook qua resultaten prima.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 05:55 schreef Eide het volgende:
En toch is het voetballend beter, leuker en vooral toch ook qua resultaten prima.
Op sommige momenten is het voetballende beter maar het is zeker nog geen standaard en allemaal nog veel te fragiel. Vooral in verdedigend opzicht en dat komt dan ook nog eens doordat het middenveld wordt overlopen. En dan zeg ik nergens dat de resultaten niet goed zijn maar Ajax zakt nog wel te vaak door de ondergrens qua spel. Dat gebeurde onder De Boer net ze goed overigens.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 05:55 schreef Eide het volgende:
En toch is het voetballend beter, leuker en vooral toch ook qua resultaten prima.
Beter weet ik niet.

Aanvallender en leuker om te zien zeker.

Maar defensief ook een stuk minder en veel kwetsbaarder op het middenveld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Beter weet ik niet.

Aanvallender en leuker om te zien zeker.

Maar defensief ook een stuk minder en veel kwetsbaarder op het middenveld.
Jep helemaal waar. Tering man, dit wordt eng! ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 01:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat het onder De Boer top was?? Totaal niet, maar de euforie van nu is nergens op gebaseerd. Het is nog steeds allemaal veel te fragiel. En er gaat nog steeds enorm veel mis.

Ook zo leuk dat je De Graafschap als voorbeeld neemt. Dit seizoen Rostov, Willem II, Roda of feijenoord vergeten??
feyenoord uit is een wedstrijd opzich..

de andere wedstrijden wat jij benoemt wie stonden erin ?? juist diegene die nu lopen janken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

feyenoord uit is een wedstrijd opzich..

de andere wedstrijden wat jij benoemt wie stonden erin ?? juist diegene die nu lopen janken..
Wil je echt dat ik alle wedstrijden benoem? Dan kan ik er namelijk nog wel enkele geven waar ook de huidige basis het liet afweten.
JOOD
 JOOD - maandag 07 november 2016 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wil je echt dat ik alle wedstrijden benoem? Dan kan ik er namelijk nog wel enkele geven waar ook de huidige basis het liet afweten.
Welke dan?
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wil je echt dat ik alle wedstrijden benoem? Dan kan ik er namelijk nog wel enkele geven waar ook de huidige basis het liet afweten.
Ajax Warrior,

Jij zult Bosz nooit een kans geven, omdat hij een Feyenoord historie heeft.
Ik zie dat er op een andere manier wordt gespeeld als onder de Boer, is het altijd goed, nee, zijn alle keuzes te begrijpen, nee. Maar ik zit dit seizoen met meer plezier op de tribune, dan de laatste jaren onder Frank.
Ik kon het vorig jaar soms zelf niet meer opbrengen om na het stadium te gaan en dat is eigenlijk nog niet vaak voorgekomen, behalve de periodes door familieomstandigheden en tijdens mijn werk in het buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Welke dan?
De laatste 5
JOOD
 JOOD - maandag 07 november 2016 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

De laatste 5
Waren daar dan zon slechte resultaten bij?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Welke dan?
Excelsior thuis en gisteren tegen AZ de eerste helft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 09:06 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waren daar dan zon slechte resultaten bij?
Het gaat niet enkel over de resultaten want die waren bij De Boer ook goed. Het gaat over het vertoonde spel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:54 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ajax Warrior,

Jij zult Bosz nooit een kans geven, omdat hij een Feyenoord historie heeft.
Ik zie dat er op een andere manier wordt gespeeld als onder de Boer, is het altijd goed, nee, zijn alle keuzes te begrijpen, nee. Maar ik zit dit seizoen met meer plezier op de tribune, dan de laatste jaren onder Frank.
Ik kon het vorig jaar soms zelf niet meer opbrengen om na het stadium te gaan en dat is eigenlijk nog niet vaak voorgekomen, behalve de periodes door familieomstandigheden en tijdens mijn werk in het buitenland.
Ik ben inderdaad altijd tegenstander geweest van de komst van Bosz maar dat dit enkel komt door zijn afkomst is pertinent niet waar. Er is voor zijn komst al vaker aangegeven wat de pijnpunten van Bosz zijn en tot nog toe blijken deze nog steeds te kloppen.
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 09:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Excelsior thuis en gisteren tegen AZ de eerste helft.
De slechte wedstrijden van vorig seizoen, waren er meer dan 40.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 09:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De slechte wedstrijden van vorig seizoen, waren er meer dan 40.
Die zijn allemaal benoemt toen. En die van nu mag je dus ook benoemen.
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 09:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad altijd tegenstander geweest van de komst van Bosz maar dat dit enkel komt door zijn afkomst is pertinent niet waar. Er is voor zijn komst al vaker aangegeven wat de pijnpunten van Bosz zijn en tot nog toe blijken deze nog steeds te kloppen.
Wat voor onze spelers geldt, is ook van toepassing voor onze trainers, wie is het meest geschikt en haalbaar voor Ajax.
Ik weet ook wel, wat de mindere punten van Bosz zijn. Maar er zitten assistent-coaches naast hem, die nog minder capaciteiten op dat gebied hebben. Misschien hadden ze met de komst van Bosz, ook dat wat aan moeten doen.
Stanley
 Stanley - maandag 07 november 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 05:55 schreef Eide het volgende:
En toch is het voetballend beter, leuker en vooral toch ook qua resultaten prima.
vanaf het moment dat Ziyech op het middenveld kwam is het niveau omhoog gegaan...
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 10:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die zijn allemaal benoemt toen. En die van nu mag je dus ook benoemen.
Helemaal mee eens. Alleen hoe langer Frank aan macht was, ging ons spel meer en meer op dat van Feyenoord lijken en ik werd er kotsmisselijk van.
Zijn hele korte leven bij Internationale had is ook voorspeld en heeft me in in er geval een aantal kratjes bier opgebracht, althans ik moet ze nog krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ztjes --
p111
 p111 - maandag 07 november 2016 - 10:28   quote  deeplink  
Nou ik zou zeggen proost Frank
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 10:28 schreef p111 het volgende:
Nou ik zou zeggen proost Frank
Heeft het me in ieder geval toch iets opgebracht en smaken zullen ze.

PS Lezen jullie mee, mijn voorkeur gaat naar Brand (deze week in de reclame bij AH) en Alfa.
JOOD
 JOOD - maandag 07 november 2016 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 09:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Excelsior thuis en gisteren tegen AZ de eerste helft.
Dan kunnen we spreken van weinig vertrouwen in de spelersgroep van jouw kant. Moet Bosz dan gaan wisselen op basis van een voorgevoel? De spelers speelde goed, dus waarom kunnen ze dan geen anderhalve slechte pot spelen? Als ze er maar van leren. Die laksheid moet eruit en ik heb alle vertrouwen in Bosz. Eindelijk weer eens een trainer met een visie.
p111
 p111 - maandag 07 november 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Laten we gewoon is afwachten hoe het verder gaat,ik vind dat Ajax sterker is als afgelopen jaar en veel aantrekkelijker voetbalt,en ja er komen echt nog wel is mindere wedstrijden maar tot op heden vind ik het best goed gaan.En hopelijk komt de problemen met El Ghazi weer goed en over Gudelj kan ik kort zijn is geen Ajax voetballer mag van mij verkocht worden.
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 10:50 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan kunnen we spreken van weinig vertrouwen in de spelersgroep van jouw kant. Moet Bosz dan gaan wisselen op basis van een voorgevoel? De spelers speelde goed, dus waarom kunnen ze dan geen anderhalve slechte pot spelen? Als ze er maar van leren. Die laksheid moet eruit en ik heb alle vertrouwen in Bosz. Eindelijk weer eens een trainer met een visie.
Mee eens.

En als ik hoor van de spelers, dat ze door deze trainer in de rust ongenadig op hun flikker hebben gekregen en ze in de 2e helft opeens wel uit een ander vaatje tappen. Als er een is die van de keiharde aanpak is, dan ben ik het wel. Niet het pappen en nathouden van de huidige generatie. Ik heb de wedstrijd tegen AZ niet kunnen bekijken en heb er dus ook geen mening over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 10:15 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alleen hoe langer Frank aan macht was, ging ons spel meer en meer op dat van Feyenoord lijken en ik werd er kotsmisselijk van.
Zijn hele korte leven bij Internationale had is ook voorspeld en heeft me in in er geval een aantal kratjes bier opgebracht, althans ik moet ze nog krijgen.
Zijn hele korte leven heeft in Milaan totaal niet aan De Boer gegeven maar aan de waan van de dag daar. Een club in problemen, en dat is Inter, ga je niet in 3 maanden veranderen. Gelukkig zien de supporters dat daar ook! Dus je reactie is weer heel makkelijk scoren!

En nogmaals, nergens geef ik aan dat het spel onder De Boer was om erover naar huis te schrijven. Echter stond het achterin wel een stuk stabieler als nu.
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 11:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zijn hele korte leven heeft in Milaan totaal niet aan De Boer gegeven maar aan de waan van de dag daar. Een club in problemen, en dat is Inter, ga je niet in 3 maanden veranderen. Gelukkig zien de supporters dat daar ook! Dus je reactie is weer heel makkelijk scoren!

En nogmaals, nergens geef ik aan dat het spel onder De Boer was om erover naar huis te schrijven. Echter stond het achterin wel een stuk stabieler als nu.
Klopt, alleen waren er toch voetbal maten, die het anders zagen en op hun gezondheid drink ik nu de komende tijd. Wat is er veranderd in de afgelopen 3 jaar aan mijn mening t.a.v. Frank de Boer? Dat het niet op dit forum werd gewaardeerd door met name zijn gewonnen kampioenschappen.

Het stond inderdaad achter stabieler, maar dat was, omdat het hele spel met name ons middenveld, gebaseerd was op zekerheid en elke vorm van creativiteit om zeep werd gebracht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ztjes --
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 12:43 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, alleen waren er toch voetbal maten, die het anders zagen en op hun gezondheid drink ik nu de komende tijd. Wat is er veranderd in de afgelopen 3 jaar aan mijn mening t.a.v. Frank de Boer? Dat het niet op dit forum werd gewaardeerd door met name zijn gewonnen kampioenschappen.

Het stond inderdaad achter stabieler, maar dat was, omdat het hele spel met name ons middenveld, gebaseerd was op zekerheid en elke vorm van creativiteit om zeep werd gebracht.
zien ze niet... ;):)
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 09:06 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waren daar dan zon slechte resultaten bij?
Gister en Feyenoord puntverlies. Dus nog geen top wedstrijd in de ED gewonnen..
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 10:10 schreef Stanley het volgende:

[..]

vanaf het moment dat Ziyech op het middenveld kwam is het niveau omhoog gegaan...
Zeker..
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 10:50 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan kunnen we spreken van weinig vertrouwen in de spelersgroep van jouw kant. Moet Bosz dan gaan wisselen op basis van een voorgevoel? De spelers speelde goed, dus waarom kunnen ze dan geen anderhalve slechte pot spelen? Als ze er maar van leren. Die laksheid moet eruit en ik heb alle vertrouwen in Bosz. Eindelijk weer eens een trainer met een visie.
Hij moet in de wedstrijd wisselen als spelers niet presteren..

Traore speelt al weken als een krant..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij moet in de wedstrijd wisselen als spelers niet presteren..

Traore speelt al weken als een krant..
cijfers zijn goed.. 4 uit 6 doelpunte i wedstrijden in de ED.. dus gewoon laten staan !!! moeten we met klaassen toch ook omdat hij zo belangrijk is qua cijfers... ?
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 23:24   quote  deeplink  
maaruh remco je hebt het over jeugd heletijd en geen kans geven.. maar deed deboer dit altijd naar behoren ??

denswi bijv... kishna (elghazi 2) en zo zijn er nog wel wat.. dijks afschrijven.. idemdito voor blind eerst..
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers zijn goed.. 4 uit 6 doelpunte i wedstrijden in de ED.. dus gewoon laten staan !!! moeten we met klaassen toch ook omdat hij zo belangrijk is qua cijfers... ?
Die heeft ook gewoon zijn meerwaarde als veldspeler en verliest niet werkelijk iedere bal die hij krijgt.

Daarnaast een gehuurde speler die niet beter presteerd dan zijn voorganger op die plek die wel eigendom is van Ajax. Dan kies je toch 100 van de 100 keer voor je eigen speler.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 23:24 schreef nummer10 het volgende:
maaruh remco je hebt het over jeugd heletijd en geen kans geven.. maar deed deboer dit altijd naar behoren ??

denswi bijv... kishna (elghazi 2) en zo zijn er nog wel wat.. dijks afschrijven.. idemdito voor blind eerst..
Kijk het lijstje wat wekelijks onder de boer speelde even terug aan eigen kerel. Nu speen er nog maar 2. Dat is gewoon afbreuk doen aan het beleid van de club en alles waar de club voor staat en groot mee is geworden.

Zelfs PSV heeft op het moment meer eigen kweek op het veld staan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 08:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk het lijstje wat wekelijks onder de boer speelde even terug aan eigen kerel. Nu speen er nog maar 2. Dat is gewoon afbreuk doen aan het beleid van de club en alles waar de club voor staat en groot mee is geworden.

Zelfs PSV heeft op het moment meer eigen kweek op het veld staan.
als de eigen kweek het laat afweten moet je wat he.. deboer wou wel kopen hoor.. alleen werkte de rvc niet mee.. en overmars.. ajax is ook pas wat gaan doen na de uitschakeling en zag ook dat wat er nu stond tekort kwam om hoger op tekomen.. er komt een hele goeie lichting aan.. alleen dat moet nog rijpen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 november 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als de eigen kweek het laat afweten moet je wat he.. deboer wou wel kopen hoor.. alleen werkte de rvc niet mee.. en overmars.. ajax is ook pas wat gaan doen na de uitschakeling en zag ook dat wat er nu stond tekort kwam om hoger op tekomen.. er komt een hele goeie lichting aan.. alleen dat moet nog rijpen
Dat zeiden we van de afgelopen lichting ook. De lichting die jij nu afkraakt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zeiden we van de afgelopen lichting ook. De lichting die jij nu afkraakt.
heb ik nooit gezegt... :) vind dit jong ajax en de a1 sterker dan toen.. teminste op meerdere possities beter.. kijk alleen maar naar het voetbal van jong ajax..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zeiden we van de afgelopen lichting ook. De lichting die jij nu afkraakt.
Wie zijn er nu doorgebroken van de vorige lichting talenten?
Misschien moeten we eens ophouden en alles en iedereen met iets meer voetbalbagage als talent te bestempelen.
Om door te breken komt er echt iets meer bij kijken dan alleen prima tegen een balletje te kunnen trappen.
Waarschijnlijk laten we het daar wel liggen bij onze zo geroemde jeugdopleiding en hebben de aangetrokken talenten daar minder last van.
Deze buitenlandse talenten kiezen in 1e instantie niet voor het grote geld, (hebben verstandige ouders/zaakwaarnemer), maar voor Ajax omdat hier jonge talenten wel de kans wordt geboden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Ztjes --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 december 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Bazoer weer niet bij de wedstrijdselectie tegen Standard Luik. Die is weg in de winter volgensmij.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 december 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 19:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Bazoer weer niet bij de wedstrijdselectie tegen Standard Luik. Die is weg in de winter volgensmij.
Tje wat is daar allemaal mee aan de hand?
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 10:02 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wie zijn er nu doorgebroken van de vorige lichting talenten?
Misschien moeten we eens ophouden en alles en iedereen met iets meer voetbalbagage als talent te bestempelen.
Om door te breken komt er echt iets meer bij kijken dan alleen prima tegen een balletje te kunnen trappen.
Waarschijnlijk laten we het daar wel liggen bij onze zo geroemde jeugdopleiding en hebben de aangetrokken talenten daar minder last van.
Deze buitenlandse talenten kiezen in 1e instantie niet voor het grote geld, (hebben verstandige ouders/zaakwaarnemer), maar voor Ajax omdat hier jonge talenten wel de kans wordt geboden.
Of zou de begeleiding bij Ajax toch niet helemaal top zijn om de echt grote talenten naar de top te begeleiden?
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 21:06   quote  deeplink  
Maar we gaan lekker om met een talent als Bazoer. Top.
p111
 p111 - dinsdag 06 december 2016 - 23:14   quote  deeplink  
Hoe kan je nou kritek leveren op het omgaan met Bazoer als je niet weet wat er aan de hand is
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 23:28   quote  deeplink  
hahaha gelijk de begeleiding... remco duuuuuude... soms laat nee sorry vaak laat je me in de lach schieten
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 23:14 schreef p111 het volgende:
Hoe kan je nou kritek leveren op het omgaan met Bazoer als je niet weet wat er aan de hand is
Omdat er in ieder geval iets aan de hand is.

Het is een mega groot talent, en het lukt Ajax niet om deze jongen goed te laten voetballen in het eerste van Ajax.

Dus gaat er ergens iets niet goed..
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:
hahaha gelijk de begeleiding... remco duuuuuude... soms laat nee sorry vaak laat je me in de lach schieten
Het lukt al sinds Sneijder niet meer om de echte eigen talenten naar de top van Europa te brengen..

Zou dat echta alleen maar aan de spelers liggen?
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 10:29   quote  deeplink  
denk dat we over paar jaar pas weer echt wereldtoppers zien.. de spelers die na de revolutie van cruijff doorbreken en nu nog ergens in de d a c b en a en aantal in jong lopen
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 10:30   quote  deeplink  
daarbij heb je altijd goeie en slechte jaren.. kijk maar nl elftal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken









0.0107419