BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaasen schat de loopactie van Siem verkeerd in waardoor Siem aan hem ontsnapt en scoort. Zo moeilijk is het toch niet Remco?
Typisch iemand die enkel en alleen naar dat kijkt waar de bal heen gaat.. Kijk eens verder. Wat doet Schone? Waarom staat Davy tegenover twee man, want er stond nog een middenvelder van PSV vlakbij hem.. Waarom staat Riedewald ineens half in het middenveld niets te doen tegenover Perreiro, waarom staat Sanchez helemaal uit positie Waarom staat Sinkgraven niet bij zijn man..

Enige dat ik zeg is dat het geen fout vind maar gewoon een hele knappe goal..

Als iemand van ons zo'n goal maakt, roept iedereen dat het een fantastische loop actie is.. En dat is het dus ook. Gewoon zeggen dat het een hele knappe goal is en verder gaan met je leven kan ook eens he..
p111
 p111 - donderdag 22 december 2016 - 08:44   quote  deeplink  
Hummel stop er maar mee dat heeft geen zin bij die kerel,als iedereen zegt het is rood dan zegt hij het is blauw.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 december 2016 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Typisch iemand die enkel en alleen naar dat kijkt waar de bal heen gaat.. Kijk eens verder. Wat doet Schone? Waarom staat Davy tegenover twee man, want er stond nog een middenvelder van PSV vlakbij hem.. Waarom staat Riedewald ineens half in het middenveld niets te doen tegenover Perreiro, waarom staat Sanchez helemaal uit positie Waarom staat Sinkgraven niet bij zijn man..

Enige dat ik zeg is dat het geen fout vind maar gewoon een hele knappe goal..

Als iemand van ons zo'n goal maakt, roept iedereen dat het een fantastische loop actie is.. En dat is het dus ook. Gewoon zeggen dat het een hele knappe goal is en verder gaan met je leven kan ook eens he..
en weer andere de schuld geven... schone riedewald sanchez staan verkeerd.. maar het loopt weg bij klaassen en het is een knappe goal.. zo vreemd.. wat nu als schone het was bij siem wedden dat je had gezegt dat schone te traag is en blablabla.. maar zoals anderen al aangeven een meester in iets recht lullen wat krom is...
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 09:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en weer andere de schuld geven... schone riedewald sanchez staan verkeerd.. maar het loopt weg bij klaassen en het is een knappe goal.. zo vreemd.. wat nu als schone het was bij siem wedden dat je had gezegt dat schone te traag is en blablabla.. maar zoals anderen al aangeven een meester in iets recht lullen wat krom is...
Nee dat zou ik niet gezegd hebben. Ik geef Schone namelijk niet de schuld ergens van, dat verzin je ook ter plekke.

Je leest namelijk niet, wat ik zeg is dat Schone op die positie defensief kwetsbaar is, dat is niet zijn schuld maar een bewuste beslissing van de trainer om een type zoals Schone daar neer te zetten.

Ik draai daarnaast niks, ik heb deze mening direct al gegeven en het defensieve verhaal gaf ik ook direct aan.

Maar tering he, wat kan jij door zaniken over 1 ding. Zoals ik namelijk al zei, het is mijn mening en daar heb je het maar mee te doen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 december 2016 - 10:42   quote  deeplink  
jij zegt dat anderen (sanchez sinkgraven riedewald schone) totaal verkeerd lopen.. maar klaassen niet.. dan is het een knappe goal.. vreemd... maar goed ik dram door.. maar jij bent diegene die weer doorgaat hoor..

remco k - donderdag 22 december 2016 - 08:19
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:
jij zegt dat anderen (sanchez sinkgraven riedewald schone) totaal verkeerd lopen.. maar klaassen niet.. dan is het een knappe goal.. vreemd... maar goed ik dram door.. maar jij bent diegene die weer doorgaat hoor..

remco k - donderdag 22 december 2016 - 08:19
Jij valt mij constant aan op mijn mening, en dan ben ik de gene die doordramt?

Lekker blijven dromen man..
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 december 2016 - 11:31   quote  deeplink  
aanvallen ? neehoor.. aanvallen heeft een totaal andere betekenis.. jij voelt je aangevallen, dat is wat anders.. ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 22 december 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Hé mannen. Kunnen we hier niet over ophouden? Het is nu verworden tot een "welles-nietes" verhaal. Jullie zien het allebei op je eigen manier en verwoorden het ook op je eigen manier.

Het was een knappe goal van de Jong, goed aangenomen en (helaas) goed afgemaakt. En ja, er ging een verkeerde actie van Klaassen aan vooraf. Ook jammer, maar dat kan gebeuren. En ik vind (en dat is mijn mening) dat Klaassen een nagenoeg perfecte wedstrijd heeft gespeeld.

Klaassen is de laatste weken/maanden niet erg in vorm geweest, maar toch is hij in die periode onwaarschijnlijk belangrijk geweest met zijn werklust en zijn doelpunten. Een voorbeeld voor andere spelers.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:
aanvallen ? neehoor.. aanvallen heeft een totaal andere betekenis.. jij voelt je aangevallen, dat is wat anders.. ;)
Jij reageert afwijkend op mijn mening, dan val je dus mijn mening aan..

Als ik me aangevallen zou voelen zou je het wel merken..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 december 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 19:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Laten we beginnen met de domme reacties achterwege te laten :)
Dat weet ik nog al zo niet. Ik zie structureel dezelfde fouten terugkomen.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 december 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaasen schat de loopactie van Siem verkeerd in waardoor Siem aan hem ontsnapt en scoort. Zo moeilijk is het toch niet Remco?
Geloof me voor Remco is dat best lastig inschatten door zijn roze bril :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 december 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:47 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Geloof me voor Remco is dat best lastig inschatten door zijn roze bril :)
Totale onzin. Hij kijkt echter verder dan de laatste bal en daar is niets mis mee!
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:47 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Geloof me voor Remco is dat best lastig inschatten door zijn roze bril :)
Ben jij soms een beetje verliefd op mij?

IK ben echt de enige waar jij over praat namelijk..

Helaas zal ik je dan moeten teleurstellen, ik houd namelijk van vrouwen en niet van mannen.

Succes dus verder met je zoektocht naar een leuke man. Misschien is nummer 10 wat voor je???
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 december 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben jij soms een beetje verliefd op mij?

IK ben echt de enige waar jij over praat namelijk..

Helaas zal ik je dan moeten teleurstellen, ik houd namelijk van vrouwen en niet van mannen.

Succes dus verder met je zoektocht naar een leuke man. Misschien is nummer 10 wat voor je???
19 jaar getrouwd en een zoon van 12... nee doe maar niet ;) maaruh wie valt wie nu persoonlijk aan ?
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 december 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Totale onzin. Hij kijkt echter verder dan de laatste bal en daar is niets mis mee!
Hee....we hebben hier holmaatjes!
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 19:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

19 jaar getrouwd en een zoon van 12... nee doe maar niet ;) maaruh wie valt wie nu persoonlijk aan ?
Volgens mij werd ik weer aangevallen en bijt ik terug. Wel op blijven letten hè.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 19:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hee....we hebben hier holmaatjes!
Omdat iemand het eens is. Ff heel rap een pijpleiding gaan leggen met je vriendjes mafkees.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 december 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij werd ik weer aangevallen en bijt ik terug. Wel op blijven letten hè.
waardan ? persoonlijk aanvallen is wat anders dan een mening aanvallen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 december 2016 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 19:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hee....we hebben hier holmaatjes!
Nou, als er 1 is waar ik vaak qua mening lijnrecht tegenover sta is het Remco wel. Maar blijkbaar doet hij je genoeg om het continu over hem te hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 december 2016 - 23:54   quote  deeplink  
Pfffffff het feit dat ik überhaupt tijd neem om te reageren op Bobby! Tijd om weer uit de ziektewet te krabbelen en de werkgever te bellen dat ik hersteld ben.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfffffff het feit dat ik überhaupt tijd neem om te reageren op Bobby! Tijd om weer uit de ziektewet te krabbelen en de werkgever te bellen dat ik hersteld ben.
altijd goed ;)
p111
 p111 - vrijdag 23 december 2016 - 08:40   quote  deeplink  
Ik zou nog effe wachten tot na de feestdagen
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waardan ? persoonlijk aanvallen is wat anders dan een mening aanvallen..
Een mening aanvallen doe je tegen die persoon zelf. Niet in het algemeen naar andere mensen klagen over hoe iemand tot zijn mening komt..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 10:14   quote  deeplink  
PERSOONLIJK.... heb ik jou ergens mafkees of homo genoemd ? een mening aanvallen vind ik totaal wat anders dan een persoon aanvallen.. maar geeft niet remco snap best dat je het zo niet bedoelt. voor mij dan ook einde discussie ;
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 23 december 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:05 schreef Pietje het volgende:
Hé mannen. Kunnen we hier niet over ophouden? Het is nu verworden tot een "welles-nietes" verhaal. Jullie zien het allebei op je eigen manier en verwoorden het ook op je eigen manier.

Het was een knappe goal van de Jong, goed aangenomen en (helaas) goed afgemaakt. En ja, er ging een verkeerde actie van Klaassen aan vooraf. Ook jammer, maar dat kan gebeuren. En ik vind (en dat is mijn mening) dat Klaassen een nagenoeg perfecte wedstrijd heeft gespeeld.

Klaassen is de laatste weken/maanden niet erg in vorm geweest, maar toch is hij in die periode onwaarschijnlijk belangrijk geweest met zijn werklust en zijn doelpunten. Een voorbeeld voor andere spelers.
Wacht nou ff piet!! Ik trek net mn derde zak borrelnoten open! :))
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 10:14 schreef nummer10 het volgende:
PERSOONLIJK.... heb ik jou ergens mafkees of homo genoemd ? een mening aanvallen vind ik totaal wat anders dan een persoon aanvallen.. maar geeft niet remco snap best dat je het zo niet bedoelt. voor mij dan ook einde discussie ;
Wederom even lezen. Op wie reageer ik zo? Op Bobby... En gezien zijn uitspraken naar Warrior neem ook ik iemand mee met wie hij het blijkbaar eens is..

Wel op blijven letten he..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 december 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 08:40 schreef p111 het volgende:
Ik zou nog effe wachten tot na de feestdagen
Die was ik al vrij. 5 hele dagen. Helaas net daarvoor een klote kwetsuur opgelopen. Maar ik ga de betere kant op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 december 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 11:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wacht nou ff piet!! Ik trek net mn derde zak borrelnoten open! :))
Speciaal biertje erbij ouwe?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben jij soms een beetje verliefd op mij?

IK ben echt de enige waar jij over praat namelijk..

Helaas zal ik je dan moeten teleurstellen, ik houd namelijk van vrouwen en niet van mannen.

Succes dus verder met je zoektocht naar een leuke man. Misschien is nummer 10 wat voor je???
kijk remco.. opletten he... hier betrek jij MIJ ergens in.. en dit stukje bedoelde ik.. je hoeft mij namelijk nergens in te betrekken als een ander iets tegen jou zegt.. ;)
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kijk remco.. opletten he... hier betrek jij MIJ ergens in.. en dit stukje bedoelde ik.. je hoeft mij namelijk nergens in te betrekken als een ander iets tegen jou zegt.. ;)
Met gelijke munt betalen naar Bobby noemt men dat.. En aangezien je maar blijft zuigen op ieder willekeurig onderwerp pas jij daar prima bij..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 12:06   quote  deeplink  
kijk en dat bedoel ik.. eigenlijk ben je best een triest kneusje.. want als er 1 betweterig mannetje is die maar doorzeurt om met zijn MENING gelijk te halen ben jij het wel.. en niet eens alleen op het ajax forum.. eigenlijk op elk voetbal forum van twente tot de kakkies..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 12:08   quote  deeplink  
ohja ps is geen aanval hoor.. is mijn mening
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 12:06 schreef nummer10 het volgende:
kijk en dat bedoel ik.. eigenlijk ben je best een triest kneusje.. want als er 1 betweterig mannetje is die maar doorzeurt om met zijn MENING gelijk te halen ben jij het wel.. en niet eens alleen op het ajax forum.. eigenlijk op elk voetbal forum van twente tot de kakkies..
Kijk, i rest my case...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 december 2016 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Typisch iemand die enkel en alleen naar dat kijkt waar de bal heen gaat.. Kijk eens verder. Wat doet Schone? Waarom staat Davy tegenover twee man, want er stond nog een middenvelder van PSV vlakbij hem.. Waarom staat Riedewald ineens half in het middenveld niets te doen tegenover Perreiro, waarom staat Sanchez helemaal uit positie Waarom staat Sinkgraven niet bij zijn man..

Enige dat ik zeg is dat het geen fout vind maar gewoon een hele knappe goal..

Als iemand van ons zo'n goal maakt, roept iedereen dat het een fantastische loop actie is.. En dat is het dus ook. Gewoon zeggen dat het een hele knappe goal is en verder gaan met je leven kan ook eens he..
Als mijn directe tegenstander zo bij me weg liep en scoorde reken maar dat ik daar ziek van was en dan interesseerde het me echt geen reet waar de rest van het team stond.

Hij liep namelijk weeg bij Klaasen die een verkeerde inschatting maakte en direct daarop ontvangt hij de bal die er in vliegt. Ik wil best met je meegaan dat andere mensen verkeerd stonden maar het was toch echt Klaasen zijn directe tegenstander.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 13:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk, i rest my case...
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten... iets waar klaassen geen rekenschap mee hield ;)
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 24 december 2016 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben jij soms een beetje verliefd op mij?

IK ben echt de enige waar jij over praat namelijk..

Helaas zal ik je dan moeten teleurstellen, ik houd namelijk van vrouwen en niet van mannen.

Succes dus verder met je zoektocht naar een leuke man. Misschien is nummer 10 wat voor je???
Jezus gaan we nog meer van die gay praatjes hier neerzetten. Ik ben het vaak niet met jou eens, en dat ik altijd graag even duidelijk aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 december 2016 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - zaterdag 24 december 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 december 2016 - 16:45 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jezus gaan we nog meer van die gay praatjes hier neerzetten. Ik ben het vaak niet met jou eens, en dat ik altijd graag even duidelijk aan.
Je quote me niet eens. Als je een kerel bent ga je over dingen waar je het niet eens met iemand met die persoon in discussie. En niet zoals jij doet als een of andere halfzachte praten over die persoon en zijn mening.
Stanley
 Stanley - maandag 26 december 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:05 schreef Pietje het volgende:
Hé mannen. Kunnen we hier niet over ophouden? Het is nu verworden tot een "welles-nietes" verhaal. Jullie zien het allebei op je eigen manier en verwoorden het ook op je eigen manier.

Het was een knappe goal van de Jong, goed aangenomen en (helaas) goed afgemaakt. En ja, er ging een verkeerde actie van Klaassen aan vooraf. Ook jammer, maar dat kan gebeuren. En ik vind (en dat is mijn mening) dat Klaassen een nagenoeg perfecte wedstrijd heeft gespeeld.

Klaassen is de laatste weken/maanden niet erg in vorm geweest, maar toch is hij in die periode onwaarschijnlijk belangrijk geweest met zijn werklust en zijn doelpunten. Een voorbeeld voor andere spelers.
Goed idee Pietje!
p111
 p111 - maandag 26 december 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Gelukkig is het kerst dan laten ze elkaar 2 dagen met rust.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 december 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 december 2016 - 14:39 schreef p111 het volgende:
Gelukkig is het kerst dan laten ze elkaar 2 dagen met rust.
politiek he.. wapenstilstand met kerst...
p111
 p111 - maandag 26 december 2016 - 17:27   quote  deeplink  
ja geniet er van fijne avond man
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 27 december 2016 - 14:29   quote  deeplink  
Nou jongens, komop!!

Ik pak de nootjes weer uit de kast.

Remco, jij zei toch dat nr.10 een flikker was!! Ik heb het zelf gelezen!

Nr.10 jij zou remco toch in mekaar rossen met bobby? Zei je z3lf toen een keer!!

En nu lekker wachten.... crunch crunch.. :)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 december 2016 - 16:14   quote  deeplink  
hahahahahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 27 december 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2016 - 14:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nou jongens, komop!!

Ik pak de nootjes weer uit de kast.

Remco, jij zei toch dat nr.10 een flikker was!! Ik heb het zelf gelezen!

Nr.10 jij zou remco toch in mekaar rossen met bobby? Zei je z3lf toen een keer!!

En nu lekker wachten.... crunch crunch.. :)
Kerstgedachten zijn weer geland hè vrede op aarde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)









0.0159468