BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 18:50   quote  deeplink  
vandaag gewoon een fout van klaassen hoor bij de 1-1 maar zeg je niks over jammer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 december 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mooi voetbal zonder resultaat. Weinig sfeer in de groep en veel ruzies met spelers. En uiteindelijk zakt het rond de winterstop of kort erna in. Tot nu toe, en dat heb ik altijd gezegd, komt alles uit.
Jep, en ik met u. Maar ik zou het alleen maar roepen omdat ik hem haat vanwege het feit dat hij een kakkerlak is.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 18 december 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mooi voetbal zonder resultaat. Weinig sfeer in de groep en veel ruzies met spelers. En uiteindelijk zakt het rond de winterstop of kort erna in. Tot nu toe, en dat heb ik altijd gezegd, komt alles uit.
Dat is juist een teken dat het gevoerde totale beleid niet voldoende is. Daarom begrijp ik het niet waarom je dan door blijft gaan met dezelfde mensen in de leiding die ik als ongeschikt zie. Wanneer je in 2017 opnieuw niet kampioen wordt dan is de leiding niet instaat om de juiste trainer en spelers voor Ajax te creëren om het kampioen te laten worden. En dat dan 3 jaar achterelkaar

Ik begrijp niet dat bepaalde mensen hier de leiding altijd blijven verdedigen. Daar begint het falen en het nemen van verkeerde keuzes. Mocht Ajax in 2017 niet kampioen worden dan heeft de leiding al 3 jaar gefaald. Dan is het bij mij wegwezen geen enkele discussie mogelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:40 schreef nummer10 het volgende:
gevochten als beesten helaas verloren... ps de 1-1 mag klaassen zich aanrekenen.. maar goed voor de rest van de wedstrijd was hij top en dat mag ook gezegt worden.. maar denk toch echt dat de scheids de zwakste schakel was vandaag.. 2 man eruit geschopt en geen kaart getrokken..
Klaassen moest volgens mij plots de man van Sanchez overnemen die lucht stond te happen. Daardoor kwam die te laat.
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahah en jij spreekt en ziet ze elke dag !! en dan noem je mij niet serieus te nemen ? spiegeltje spiegeltje
Lezen bufnukkel. Dit roep ik al sinds mei. En heb alles destijds prima onderbouwd met allemaal dingen die ook bewezen zijn door de mensen die met hem gewerkt hebben.
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:53 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dat is juist een teken dat het gevoerde totale beleid niet voldoende is. Daarom begrijp ik het niet waarom je dan door blijft gaan met dezelfde mensen in de leiding die ik als ongeschikt zie. Wanneer je in 2017 opnieuw niet kampioen wordt dan is de leiding niet instaat om de juiste trainer en spelers voor Ajax te creëren om het kampioen te laten worden. En dat dan 3 jaar achterelkaar

Ik begrijp niet dat bepaalde mensen hier de leiding altijd blijven verdedigen. Daar begint het falen en het nemen van verkeerde keuzes. Mocht Ajax in 2017 niet kampioen worden dan heeft de leiding al 3 jaar gefaald. Dan is het bij mij wegwezen geen enkele discussie mogelijk!
Wat bedoel je in dit geval met de andere leidinggevende zegmaar, wat doen hun fout? Door hem aan te stellen bedoel je?
Brandje
 Brandje - zondag 18 december 2016 - 18:56   quote  deeplink  
Erg makkelijk scoren over de rug van Bosz maar waar waren de azijnzeikers de eerste 80 minuten?
Bosz kan er niks aan doen dat Klaassen ondanks zijn goede wedstrijd Siem uit zijn rug kaat lopen en dat er 0,0 rugdekking is. Bosz kan er niks aan doen dat Cassiera 4 opgelegde kansen mist. Bosz kan er niks aan doen dat Younes Arias helemaal vrij liet zodat die de aanval kon opbouwen. Bosz kan er niks aan doen dat v Boekel er alles aan heeft gedaan om psv in de wedstrijd te houden.
Ik baal ook van het puntverlies maar niet de manier waarop. Vandaag, in een wedstrijd waarin alles tegenzat, heb ik genoten van Ajax.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:40 schreef nummer10 het volgende:
gevochten als beesten helaas verloren... ps de 1-1 mag klaassen zich aanrekenen.. maar goed voor de rest van de wedstrijd was hij top en dat mag ook gezegt worden.. maar denk toch echt dat de scheids de zwakste schakel was vandaag.. 2 man eruit geschopt en geen kaart getrokken..
Mag jij me vertellen wat ie fout doet?
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij me vertellen wat ie fout doet?
siem de jong was zijn man vriend en loopt erachter aan te hobbelen
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:56 schreef Brandje het volgende:
Erg makkelijk scoren over de rug van Bosz maar waar waren de azijnzeikers de eerste 80 minuten?
Bosz kan er niks aan doen dat Klaassen ondanks zijn goede wedstrijd Siem uit zijn rug kaat lopen en dat er 0,0 rugdekking is. Bosz kan er niks aan doen dat Cassiera 4 opgelegde kansen mist. Bosz kan er niks aan doen dat Younes Arias helemaal vrij liet zodat die de aanval kon opbouwen. Bosz kan er niks aan doen dat v Boekel er alles aan heeft gedaan om psv in de wedstrijd te houden.
Ik baal ook van het puntverlies maar niet de manier waarop. Vandaag, in een wedstrijd waarin alles tegenzat, heb ik genoten van Ajax.
idem
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

siem de jong was zijn man vriend en loopt erachter aan te hobbelen
Dat was de man van Sanchez
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:50 schreef nummer10 het volgende:
vandaag gewoon een fout van klaassen hoor bij de 1-1 maar zeg je niks over jammer..
Volgens mij moet Riedewald gewoon een duel aan gaan bij Pereiro. En is er nog ruimte zat bij het centrale dip om een lopende man op te pakken
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 18 december 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Overmars vind ik al vanaf het begin ongeschikt en zie ik graag vertrekken. Van der Sar is ook zo'n keuze die ik nooit gemaakt had.

Ik vind de keuze van Bosz meer de schuld van de leiding die verantwoordelijk is door hem aan te stellen. Die mensen vind ik ongeschikt.

Het feit dat Bosz een paar dagen geleden zei: "Misschien ben ik dan wel niet geschikt"

Dat zegt toch alles over de mensen die hem hebben aangesteld. Je moet juist verder leren kijken waar de oorzaak ligt. En daarom wil ik die mensen graag eruit hebben die dit soort foute keuzes maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:56 schreef Brandje het volgende:
Erg makkelijk scoren over de rug van Bosz maar waar waren de azijnzeikers de eerste 80 minuten?
Bosz kan er niks aan doen dat Klaassen ondanks zijn goede wedstrijd Siem uit zijn rug kaat lopen en dat er 0,0 rugdekking is. Bosz kan er niks aan doen dat Cassiera 4 opgelegde kansen mist. Bosz kan er niks aan doen dat Younes Arias helemaal vrij liet zodat die de aanval kon opbouwen. Bosz kan er niks aan doen dat v Boekel er alles aan heeft gedaan om psv in de wedstrijd te houden.
Ik baal ook van het puntverlies maar niet de manier waarop. Vandaag, in een wedstrijd waarin alles tegenzat, heb ik genoten van Ajax.
Hij maakt hier weer een hoop fouten en die beginnen voor de wedstrijd al vriend. Jij weet wel wat ik bedoel denk ik.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lezen bufnukkel. Dit roep ik al sinds mei. En heb alles destijds prima onderbouwd met allemaal dingen die ook bewezen zijn door de mensen die met hem gewerkt hebben.
bewezen zijn door de mensen die met hem hebben gewerkt... laat me nie lachen kerel
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:56 schreef Brandje het volgende:
Erg makkelijk scoren over de rug van Bosz maar waar waren de azijnzeikers de eerste 80 minuten?
Bosz kan er niks aan doen dat Klaassen ondanks zijn goede wedstrijd Siem uit zijn rug kaat lopen en dat er 0,0 rugdekking is. Bosz kan er niks aan doen dat Cassiera 4 opgelegde kansen mist. Bosz kan er niks aan doen dat Younes Arias helemaal vrij liet zodat die de aanval kon opbouwen. Bosz kan er niks aan doen dat v Boekel er alles aan heeft gedaan om psv in de wedstrijd te houden.
Ik baal ook van het puntverlies maar niet de manier waarop. Vandaag, in een wedstrijd waarin alles tegenzat, heb ik genoten van Ajax.
Helemaal mee eens.
Geweldig sfeer in de Arena.
Van Boekel de grootste lul vandaag. Ziyech gewoon slecht vandaag.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

siem de jong was zijn man vriend en loopt erachter aan te hobbelen
Ga nou nog eens kijken dan

Centrale duo staat compleet verkeerd en moet de ruimte hebben.

Overigens kan je ook gewoon zeggen dat ie een hele knappe goal maakt.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was de man van Sanchez
een middenvelder voor een verdediger... dat dacht ik niet ;) maar wel makkelijk handje boven de kop houden.. we weten nu wel dat een aantal spelers en de trainer niks goed kan doen... alleen hoef je dat niet zo erg te laten blijken.. als we kampioen worden sta jij met je neus vooraan de hekken
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:59 schreef Bobby1972 het volgende:
Overmars vind ik al vanaf het begin ongeschikt en zie ik graag vertrekken. Van der Sar is ook zo'n keuze die ik nooit gemaakt had.

Ik vind de keuze van Bosz meer de schuld van de leiding die verantwoordelijk is door hem aan te stellen. Die mensen vind ik ongeschikt.

Het feit dat Bosz een paar dagen geleden zei: "Misschien ben ik dan wel niet geschikt"

Dat zegt toch alles over de mensen die hem hebben aangesteld. Je moet juist verder leren kijken waar de oorzaak ligt. En daarom wil ik die mensen graag eruit hebben die dit soort foute keuzes maken.
Ajax heeft met afstand de beste selectie. Hoezo is overmars hier dan verantwoordelijk voor.

Bosz kan zijn elftal niet rustig laten voetballen bij een kleine voorsprong
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga nou nog eens kijken dan

Centrale duo staat compleet verkeerd en moet de ruimte hebben.

Overigens kan je ook gewoon zeggen dat ie een hele knappe goal maakt.
ditmaal mag jij lezen.. ik gaf aan dat die voor de rest een prima pot speelde.. ;)
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

een middenvelder voor een verdediger... dat dacht ik niet ;) maar wel makkelijk handje boven de kop houden.. we weten nu wel dat een aantal spelers en de trainer niks goed kan doen... alleen hoef je dat niet zo erg te laten blijken.. als we kampioen worden sta jij met je neus vooraan de hekken
Als je dan precies wil doen. Siem de jong is de diepste middenvelder en dus de man van schone.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ditmaal mag jij lezen.. ik gaf aan dat die voor de rest een prima pot speelde.. ;)
Siem een knappe goal maakt.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft met afstand de beste selectie. Hoezo is overmars hier dan verantwoordelijk voor.

Bosz kan zijn elftal niet rustig laten voetballen bij een kleine voorsprong
de spelers in het veld kunnen dit niet.. dat is een heel ander verhaal.. en heeft bosz weinig invloed op
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bewezen zijn door de mensen die met hem hebben gewerkt... laat me nie lachen kerel
Kom maar met stukken dat het niet zo is... Als technisch directeuren van Heracles en Vitesse het zeggen. Van beide clubs zeker 5/6 spelers... Dan zal het ergens wel waar zijn toch... Zelfs spelers van AGOVV zeiden het en niet 1 of 2. Gewoon spelers die een basisplaats hadden onder hem...
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de spelers in het veld kunnen dit niet.. dat is een heel ander verhaal.. en heeft bosz weinig invloed op
Juist veel invloed op. Hij zou om maar eens iets te noemen Vd beek kunnenbrengem voor zyech. En die naast schone laten speen.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je dan precies wil doen. Siem de jong is de diepste middenvelder en dus de man van schone.
niet helemaal want schone en klaassen wisselde elkaar af... als schone kwam zakte klaassen en andersom.. possities overnemen heet dat.. je had gevoetbalt toch ?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 18 december 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Jullie kijken naar de kleine details die vandaag negatief hebben uitgepakt. Je moet je juist richten op het geheel wil je kampioen worden.En daarin moet je aanpassingen gaan nemen om ervoor te zorgen dat je aan het eind kampioen bent.

Ik word pas echt boos wanneer Ajax straks in de winter niemand gaat halen. En het zou me niks verbazen. Wat moet er volgend jullie veranderen wil je kampioen worden......
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

een middenvelder voor een verdediger... dat dacht ik niet ;) maar wel makkelijk handje boven de kop houden.. we weten nu wel dat een aantal spelers en de trainer niks goed kan doen... alleen hoef je dat niet zo erg te laten blijken.. als we kampioen worden sta jij met je neus vooraan de hekken
Jij moet gewoon lekker in een kliniek gaan zitten want je hebt werkelijk geen benul waar over je praat. Duidelijk ook dat je nooit meegelezen had wat je beweerde. Dan had je namelijk gelezen dat ik de laatste ben die voorin de polonaise gaat lopen. Enkel kijken wij iets breder dan puur het voetbal.
Brandje
 Brandje - zondag 18 december 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij maakt hier weer een hoop fouten en die beginnen voor de wedstrijd al vriend. Jij weet wel wat ik bedoel denk ik.
Ik heb vandaag een prima Ajax gezien de dingen die fout gingen reken ik Bosz zeker niet aan. Sterker nog als Dolberg niet uitvalt dan win je met 5-1 en dat terwijl je sinds Traore er niet is volledig vleugellam bent.
Winterstop verwacht ik nog wel versterkingen voor de vleugels want van die Clement word ik niet warm of koud. Vind dat echt niks.
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je dan precies wil doen. Siem de jong is de diepste middenvelder en dus de man van schone.
Dacht dat Sanchez moest overnemen omdat Schöne een van hun middenvelders stond te dekken
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kom maar met stukken dat het niet zo is... Als technisch directeuren van Heracles en Vitesse het zeggen. Van beide clubs zeker 5/6 spelers... Dan zal het ergens wel waar zijn toch... Zelfs spelers van AGOVV zeiden het en niet 1 of 2. Gewoon spelers die een basisplaats hadden onder hem...
de technisch directeur was juist de verantwoordelijke dat een overtoom etc niet wou bijtekenen.. en dat heb ik van een overtoom zelf.. ken de feiten ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dacht dat Sanchez moest overnemen omdat Schöne een van hun middenvelders stond te dekken
vooral handje boven de kop houden kerel.. geeft nie.. zou bijna denken da je op blond valt ;)
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een prima Ajax gezien de dingen die fout gingen reken ik Bosz zeker niet aan. Sterker nog als Dolberg niet uitvalt dan win je met 5-1 en dat terwijl je sinds Traore er niet is volledig vleugellam bent.
Winterstop verwacht ik nog wel versterkingen voor de vleugels want van die Clement word ik niet warm of koud. Vind dat echt niks.
Dat je met 3-0 voor moet staan ben ik met je eens. Sterker nog, het zat er echt in. Maar voor de zoveelste keer wordt een wedstrijd onnodig weggegeven en wederom gaat Ajax na een goal onverklaarbaar spelen. Een voorsprong vasthouden lukt niet en de kwaliteit van de tegenstander wordt voorafgaand al sterker gemaakt door verkeerde spelers op te stellen.

Op de vleugels mogen er zeker 2 bij. En een linksback is ook welkom
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een prima Ajax gezien de dingen die fout gingen reken ik Bosz zeker niet aan. Sterker nog als Dolberg niet uitvalt dan win je met 5-1 en dat terwijl je sinds Traore er niet is volledig vleugellam bent.
Winterstop verwacht ik nog wel versterkingen voor de vleugels want van die Clement word ik niet warm of koud. Vind dat echt niks.
wel nee jo.. ligt aan bosz dat hij cassiera in moest brengen en dat elghazi eruit moest.. daardoor 1 wissel ovrr hebt dus weinig anders kan gaan doen.. maaaaaaar allemaal de schuld van bosz... jammer dat sommigen zo blind zijn
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat je met 3-0 voor moet staan ben ik met je eens. Sterker nog, het zat er echt in. Maar voor de zoveelste keer wordt een wedstrijd onnodig weggegeven en wederom gaat Ajax na een goal onverklaarbaar spelen. Een voorsprong vasthouden lukt niet en de kwaliteit van de tegenstander wordt voorafgaand al sterker gemaakt door verkeerde spelers op te stellen.

Op de vleugels mogen er zeker 2 bij. En een linksback is ook welkom
vond sinkgraven niet slecht.. beter als dijks.. zie haps wel graag komen overigens en larsje van heerenveen
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de technisch directeur was juist de verantwoordelijke dat een overtoom etc niet wou bijtekenen.. en dat heb ik van een overtoom zelf.. ken de feiten ;)
Willie Overtoom ja? Jan Smit wilde niet dat de beste man bijtekende om een hele andere reden. Iets wat in de kleedkamer gespeeld heeft. Bruns, Everton, Zomer, Vujicevic, Piekenhagen en Van der Linden zeiden het zelf. En dat zijn geroutineerde spelers. Net als bij Vitesse Mo Allach het ook zei. En ook daar veel spelers. Net als Jan Smit zei dat er moeilijk met deze man te werken was. Zelfs Verbeek zei het. Ken de feiten minkukeltje
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vooral handje boven de kop houden kerel.. geeft nie.. zou bijna denken da je op blond valt ;)
Ga maar weer huilen bij Mammie
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond sinkgraven niet slecht.. beter als dijks.. zie haps wel graag komen overigens en larsje van heerenveen
Larsson is nog veel te wisselvallig. Het is heel goed of heel slecht.
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Kakkerlak haters kunnen gewoon niet objectief na onze wedstrijden en trainer beoordelen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 18 december 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel nee jo.. ligt aan bosz dat hij cassiera in moest brengen en dat elghazi eruit moest.. daardoor 1 wissel ovrr hebt dus weinig anders kan gaan doen.. maaaaaaar allemaal de schuld van bosz... jammer dat sommigen zo blind zijn
Neee dan ligt aan de leiding. Ajax moet instaat zijn om structureel meer kwaliteit op de posities te kunnen aantrekken die het zelf niet in kwaliteit in huis heeft. Natuurlijk is het pech dat Dolberg uitvalt. Maar dan moet een stand-in gewoon meer kwaliteit bezitten. En nee das niet de schuld van Bosz, maar opnieuw van de leiding.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 18 december 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:12 schreef Ztjes het volgende:
Kakkerlak haters kunnen gewoon niet objectief na onze wedstrijden en trainer beoordelen.
Je gaat je toch niet druk maken om mensen met de intelligentie van een baksteen?
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:12 schreef Ztjes het volgende:
Kakkerlak haters kunnen gewoon niet objectief na onze wedstrijden en trainer beoordelen.
Mijn haat naar de trainer heeft werkelijk niets met zijn verleden bij Feyenoord te maken. Wel heeft hij ook die club bestuurlijk naar de tyfus geholpen
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga maar weer huilen bij Mammie
hahahahaha en we hebben een internet held.. mooi man !!
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:12 schreef Ztjes het volgende:
Kakkerlak haters kunnen gewoon niet objectief na onze wedstrijden en trainer beoordelen.
precies ;) ook al worden we ongeslagen kampioen dan is het weer niet de verdienste van de trainer maar heeft de spelers groep het gedaan.. dus achja laat ze maar lullen..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Willie Overtoom ja? Jan Smit wilde niet dat de beste man bijtekende om een hele andere reden. Iets wat in de kleedkamer gespeeld heeft. Bruns, Everton, Zomer, Vujicevic, Piekenhagen en Van der Linden zeiden het zelf. En dat zijn geroutineerde spelers. Net als bij Vitesse Mo Allach het ook zei. En ook daar veel spelers. Net als Jan Smit zei dat er moeilijk met deze man te werken was. Zelfs Verbeek zei het. Ken de feiten minkukeltje
jammer dat je moet schelden.. wat is je leeftijd ? 16 ?
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Willie Overtoom ja? Jan Smit wilde niet dat de beste man bijtekende om een hele andere reden. Iets wat in de kleedkamer gespeeld heeft. Bruns, Everton, Zomer, Vujicevic, Piekenhagen en Van der Linden zeiden het zelf. En dat zijn geroutineerde spelers. Net als bij Vitesse Mo Allach het ook zei. En ook daar veel spelers. Net als Jan Smit zei dat er moeilijk met deze man te werken was. Zelfs Verbeek zei het. Ken de feiten minkukeltje
heb je ze gesproken ja ? tof man
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahaha en we hebben een internet held.. mooi man !!
Zegt degene die te stiekem was te reageren. Lig scheel van het lachen hier
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jammer dat je moet schelden.. wat is je leeftijd ? 16 ?
Je hebt jezelf echt niet door he... Argumenten jongen...argumenten...
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb je ze gesproken ja ? tof man
Goede nieuwsbronnen volgen. VI, Telegraaf, Tubantia
Eide
 Eide - zondag 18 december 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Jammer, jammer, jammer. Er zat vandaag veel, veel, veel meer in. Helaas halen te veel spelers hun niveau niet op dit moment. De flanken zijn dramatisch en centraal moet Casseirra op schietcursus. Als Ziyech dan ook z'n dag niet heeft hangt alles van Davy Klaassen af. Die was vandaag uitstekend, maar kan niet in z'n eentje een verdediging slechten.

Desondanks heeft Ajax kansen zat gehad. Casseirra alleen al had 3 keer moeten scoren. Tel daar alle ander mogelijkheden bij op en de winst zat er gewoon dik in. Dat gezegd hebbende, Onana was ook verschillende keren belangrijk en dus was Ajax toch wel kwetsbaar.

De conclusie is dat Ajax in december gewoon op lijkt. De vorm is er af en zo sluit je het jaar in mineur af.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)









0.0127570