BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet helemaal want schone en klaassen wisselde elkaar af... als schone kwam zakte klaassen en andersom.. possities overnemen heet dat.. je had gevoetbalt toch ?
Nee hoor. Want kijk de gehele minuut voorafgaand aan de goal maar terug. Centrum loopt zomaar een kant op. Riedewald die geen enkele druk op Pereiro zet. En drie keer raden waar schone is. ?

Maar je kan ook gewoon zeggen dat het een sublieme goal van Siem is.

Ons. Siem de Jong. Die was niet goed genoeg voor Ajax toch?
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Jullie kijken naar de kleine details die vandaag negatief hebben uitgepakt. Je moet je juist richten op het geheel wil je kampioen worden.En daarin moet je aanpassingen gaan nemen om ervoor te zorgen dat je aan het eind kampioen bent.

Ik word pas echt boos wanneer Ajax straks in de winter niemand gaat halen. En het zou me niks verbazen. Wat moet er volgend jullie veranderen wil je kampioen worden......
Er hoeft helemaal niets te veranderen. Ajax heeft met grote afstand de beste en breedste selectie van Nederland en moet zich hee die schamen dat het niet ruim boven aan staat.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vooral handje boven de kop houden kerel.. geeft nie.. zou bijna denken da je op blond valt ;)
Nee keer lekker blijven zeiken over Klaassen. Die overigens vandaag echt de beste man van het bed was. Al had ie niet gescoord
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:12 schreef Ztjes het volgende:
Kakkerlak haters kunnen gewoon niet objectief na onze wedstrijden en trainer beoordelen.
Ik heb niks tegen Bosz of Feyenoord. En vind Bosz op dit moment matig presteren met de selectie die hij heeft. Je wint nu gewoon 4 keer op rij niet.
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Bosz of Feyenoord. En vind Bosz op dit moment matig presteren met de selectie die hij heeft. Je wint nu gewoon 4 keer op rij niet.
Weet ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 december 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Bosz of Feyenoord. En vind Bosz op dit moment matig presteren met de selectie die hij heeft. Je wint nu gewoon 4 keer op rij niet.
Lig dit aan Bosz? En als Cassiera die 3 grote kansen had benut hadden we dan Bosz aangehaald ?
Ik vond ons erg sterk spelen ook Ziyech speelde een goede wedstrijd in mijn ogen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 december 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:56 schreef Brandje het volgende:
Erg makkelijk scoren over de rug van Bosz maar waar waren de azijnzeikers de eerste 80 minuten?
Bosz kan er niks aan doen dat Klaassen ondanks zijn goede wedstrijd Siem uit zijn rug kaat lopen en dat er 0,0 rugdekking is. Bosz kan er niks aan doen dat Cassiera 4 opgelegde kansen mist. Bosz kan er niks aan doen dat Younes Arias helemaal vrij liet zodat die de aanval kon opbouwen. Bosz kan er niks aan doen dat v Boekel er alles aan heeft gedaan om psv in de wedstrijd te houden.
Ik baal ook van het puntverlies maar niet de manier waarop. Vandaag, in een wedstrijd waarin alles tegenzat, heb ik genoten van Ajax.
Helemaal mee eens, geen spijkers op laag water gaan zoeken nu...
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lig dit aan Bosz? En als Cassiera die 3 grote kansen had benut hadden we dan Bosz aangehaald ?
Ik vond ons erg sterk spelen ook Ziyech speelde een goede wedstrijd in mijn ogen....
Ziyech goed? Het enige wat hij prima deed was het druk zetten. Kon niks brengen in de kleine ruimte, onrustig aan de bal en vrijwel alles sprong verkeerd van zijn voet. Die was echt bar en bar slecht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 december 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 18:59 schreef Bobby1972 het volgende:
Overmars vind ik al vanaf het begin ongeschikt en zie ik graag vertrekken. Van der Sar is ook zo'n keuze die ik nooit gemaakt had.

Ik vind de keuze van Bosz meer de schuld van de leiding die verantwoordelijk is door hem aan te stellen. Die mensen vind ik ongeschikt.

Het feit dat Bosz een paar dagen geleden zei: "Misschien ben ik dan wel niet geschikt"

Dat zegt toch alles over de mensen die hem hebben aangesteld. Je moet juist verder leren kijken waar de oorzaak ligt. En daarom wil ik die mensen graag eruit hebben die dit soort foute keuzes maken.
Bosz heeft Ajax weer laten voetballen, onder de Boer stonden we 2 seizoenen op 12 en op 13 punten als ik me niet vergis...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 december 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Geweldig sfeer in de Arena.
Van Boekel de grootste lul vandaag. Ziyech gewoon slecht vandaag.
Ziyech Slecht, bekijk de wedstrijd dan nog maar eens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 december 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond sinkgraven niet slecht.. beter als dijks.. zie haps wel graag komen overigens en larsje van heerenveen
Door Bosz op de linksback positie gezet, geniaal van Bosz toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 december 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech goed? Het enige wat hij prima deed was het druk zetten. Kon niks brengen in de kleine ruimte, onrustig aan de bal en vrijwel alles sprong verkeerd van zijn voet. Die was echt bar en bar slecht.
Veel ballen over lange afstand kwamen juist wel goed aan, ook die kans van Cassiera aan het einde van de wedstrijd kwam mede door Ziyech...
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lig dit aan Bosz? En als Cassiera die 3 grote kansen had benut hadden we dan Bosz aangehaald ?
Ik vond ons erg sterk spelen ook Ziyech speelde een goede wedstrijd in mijn ogen....
Er gebeuren dingen in die wedstrijd waardoor Bosz dingen zou moeten omzetten, dat laat ie na of doet ie op een hele aparte manier met wissels die nergens op slaan, zoals vandaag het geval was..

Vandaag lag het overigens niet zozeer aan Bosz aangezien hij weinig mogelijkheden tot wisselen had, maar oook die laatste wissel slaat nergens op.
Andere wedstrijden vind ik inderdaad dat Bosz het niet goed gedaan heeft. Vorige week tegen TWente had hij echt anders en vaker moeten wisselen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ziyech Slecht, bekijk de wedstrijd dan nog maar eens...
Vond ik ook vandaag de slechtste man aan Ajax zijde samen met Youness. Werkelijk waar helemaal niets goed gedaan..
Pietje
 Pietje - zondag 18 december 2016 - 20:17   quote  deeplink  
En ik mag hopen dat die schoft van een Mexicaan (Guardado) bij de eerstkomende wedstrijd na de winterstop allebei z'n benen breekt.
Voor mij onbegrijplijk dat de arbiters niet gezien hebben van z'n vuile en bewuste overtredingen op Dolberg en El Ghazi.

En sorry, ik zeg het nog maar eens, Siem de Jong kom ik momenteel liever ook niet tegen: net zo'n smerige overloper als Kenneth Vermeer. Bah, bah, BAH!
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 20:19   quote  deeplink  
In mijn optiek is die eerste op Dolberg niet bewust, maar die tweede op EL Ghazi is bij nader inzien gewoon een rode kaart. Iemand op die manier bewust in zijn rug springen kan je niet anders bestraffen dan met rood. Een laffe actie met alle gevolgen van dien..
Eide
 Eide - zondag 18 december 2016 - 20:19   quote  deeplink  
Van Boekel echt ruim de slechste op het veld. Niet dat hij de wedstrijd beslist hoor, maar jezus, wat vreselijk slecht gefloten.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:19 schreef Eide het volgende:
Van Boekel echt ruim de slechste op het veld. Niet dat hij de wedstrijd beslist hoor, maar jezus, wat vreselijk slecht gefloten.
Echt belachelijk inderdaad..

Alles in het eerste half uur mocht tegen Ajax.

Als je dat dan afzet tegen het laatste kwartier waarin hij een keer of 4 fluit in het voordeel van PSV waar er amper of helemaal niets gebeurt ( zoals bij de gelijkmaker). Dan is dat inderdaad heel erg droevig..

Ik vind ook echt oprecht dat Guardado een rode kaart moest krijgen bij die overtreding op el Ghazi, hij zie hem niet komen terwijl Guardado op volle snelheid de lucht in springt en Ghazi in zijn rug beukt..
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Veel ballen over lange afstand kwamen juist wel goed aan, ook die kans van Cassiera aan het einde van de wedstrijd kwam mede door Ziyech...
Dat was toch vooral Schöne en Klaassen zijn verdienste
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:17 schreef Pietje het volgende:
En ik mag hopen dat die schoft van een Mexicaan (Guardado) bij de eerstkomende wedstrijd na de winterstop allebei z'n benen breekt.
Voor mij onbegrijplijk dat de arbiters niet gezien hebben van z'n vuile en bewuste overtredingen op Dolberg en El Ghazi.

En sorry, ik zeg het nog maar eens, Siem de Jong kom ik momenteel liever ook niet tegen: net zo'n smerige overloper als Kenneth Vermeer. Bah, bah, BAH!
Whahahahahahahahaha, hij heeft de eerste keus aan Ajax gegeven. Ajax wilde hem niet en hij wilde spelen. Niks mis mee. Juichte ook niet.
Pietje
 Pietje - zondag 18 december 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:19 schreef Eide het volgende:
Van Boekel echt ruim de slechste op het veld. Niet dat hij de wedstrijd beslist hoor, maar jezus, wat vreselijk slecht gefloten.
100% eens.

Zouden TV-beelden uitkomst kunnen bieden voor de KNVB om dat straatschoffie van een Guardado alsnog aan te kunnen pakken?
Pietje
 Pietje - zondag 18 december 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:19 schreef remco k het volgende:
In mijn optiek is die eerste op Dolberg niet bewust, maar die tweede op EL Ghazi is bij nader inzien gewoon een rode kaart. Iemand op die manier bewust in zijn rug springen kan je niet anders bestraffen dan met rood. Een laffe actie met alle gevolgen van dien..
Ook op Dolberg hoor, dat deed die smeerlap zeer bewust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Goede nieuwsbronnen volgen. VI, Telegraaf, Tubantia
en dat noem je goeie bronnen ?? persoonlijke gesprekken met vrienden vind ik betere bronnen ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 21:10   quote  deeplink  
heel wat anders aangezien de overtreding van onze mexicaan onbestraft is gebleven kan die nog gestraft worden door de knvb nu of zouden ze dat nalaten...
Pietje
 Pietje - zondag 18 december 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahahahahahaha, hij heeft de eerste keus aan Ajax gegeven. Ajax wilde hem niet en hij wilde spelen. Niks mis mee. Juichte ook niet.
Ik ben reuzachtig blij voor je dat jij zo'n lol hebt. Maar ik heb toch echt mijn eigen mening hierin en daar wijk ik niet van af.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Want kijk de gehele minuut voorafgaand aan de goal maar terug. Centrum loopt zomaar een kant op. Riedewald die geen enkele druk op Pereiro zet. En drie keer raden waar schone is. ?

Maar je kan ook gewoon zeggen dat het een sublieme goal van Siem is.

Ons. Siem de Jong. Die was niet goed genoeg voor Ajax toch?
klopt en dat vind ik nog.. ondanks dat hij scoorde.. en niks ons siem ze hadden zijn benen moeten breken
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat noem je goeie bronnen ?? persoonlijke gesprekken met vrienden vind ik betere bronnen ;)
Dat is de grootste lulkoek die bestaat.
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben reuzachtig blij voor je dat jij zo'n lol hebt. Maar ik heb toch echt mijn eigen mening hierin en daar wijk ik niet van af.
Moet jij weten. De werkelijkheid geeft gelukkig een ander beeld.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is de grootste lulkoek die bestaat.
denk je dat ? ;) je weet toch zelf hoe de media is of niet.. jij leest het in de media.. een VI of de rooie krant tubantia.. ik spreek regelmatig af met de jongens in het hookhuus om biertje te doen of we bbqen samen of wat ook.. maar als jij alles geloofd wat er in VI of wat ook staat moet je dat doen ;)
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat noem je goeie bronnen ?? persoonlijke gesprekken met vrienden vind ik betere bronnen ;)
Het wordt steeds gekker met je. Eerst weet je wie het zijn en nu zijn het goede vrienden. Kerel kom ff op man.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt en dat vind ik nog.. ondanks dat hij scoorde.. en niks ons siem ze hadden zijn benen moeten breken
Stoere taal man.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk je dat ? ;) je weet toch zelf hoe de media is of niet.. jij leest het in de media.. een VI of de rooie krant tubantia.. ik spreek regelmatig af met de jongens in het hookhuus om biertje te doen of we bbqen samen of wat ook.. maar als jij alles geloofd wat er in VI of wat ook staat moet je dat doen ;)
Maak jezelf nou niet zo belachelijk man.
p111
 p111 - zondag 18 december 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

100% eens.

Zouden TV-beelden uitkomst kunnen bieden voor de KNVB om dat straatschoffie van een Guardado alsnog aan te kunnen pakken?
Anwar moet hem aanklagen ivm mishandeling een bewuste aanslag en van Boekel de grootste oetlul uit het zuiden moeten ze echt degraderen naar de JL.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Maak jezelf nou niet zo belachelijk man.
vraag ze zou ik zeggen... ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Stoere taal man.
nee hoor niks stoeretaal.. gewoon een vieze overloper die nergens anders aan de bak kwam
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Het wordt steeds gekker met je. Eerst weet je wie het zijn en nu zijn het goede vrienden. Kerel kom ff op man.
waar heb ik gezegt ze enkel te kennen ?
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 23:29   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/710770/blind-vertrouwen-in-sch-ne-jongen-hier-heb-je-een-contract-voor-tien-jaar-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 23:32   quote  deeplink  
http://m.goal.com/s/nl/news/213/eredivisie/2016/12/18/30637672/klaassen-schuldbewust-na-tegengoal-ik-stond-net-niet-goed?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fajax.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D224230%26abbr%3Dgoalcomnl

remco en azijn zeikers... ajb... ik kijk nie goed toch ? hier zijn eigen visie.. fijne avond
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 23:45   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/radio/peter-bosz-ontpopt-zich-meer-en-meer-als-toptrainer.htm?channel=phone

http://www.foxsports.nl/video/allach-dit-onderdeel-van-voetballerij/

http://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/na-ruzie-met-de-boer-botst-el-ghazi-nu-met-trainer-bosz

alleen bosz zijn schuld van elghazi ??? misschien moesy elghazi maar in de spiegel kijken..

achjaaaaaaaa je hebt mensen hier... ohja loetje je had iets gezegt over everton ???

Peter Bosz is sinds dit seizoen natuurlijk de trainer van Ajax, maar was een paar jaar geleden nog actief bij Heracles Almelo. Daar werkte de oefenmeester samen met de Braziliaanse aanvaller Everton en daar bewaart de goaltjesdief goede herinneringen aan. "Hij heeft heel veel kwaliteiten, dus ik vind het wel normaal dat hij nu bij Ajax zit. Hij is zo goed dat ik hem over een jaar wel naar een grote club als AC Milan zie gaan, uiteindelijk misschien wel Real Madrid. Ik vind hem een toptrainer", vertelt Everton aan VICE Sports.

genoeg FEITEN zo ?? kijk lekker met je anti bosz bril.. fijne avond pikkie ;) (met knipoog voordat je weer op je kleintje getrapt bent)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 23:51   quote  deeplink  
ey typfoutjes...tis laat en mobiel kutding geen zin om aan te passen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2016 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Er gebeuren dingen in die wedstrijd waardoor Bosz dingen zou moeten omzetten, dat laat ie na of doet ie op een hele aparte manier met wissels die nergens op slaan, zoals vandaag het geval was..

Vandaag lag het overigens niet zozeer aan Bosz aangezien hij weinig mogelijkheden tot wisselen had, maar oook die laatste wissel slaat nergens op.
Andere wedstrijden vind ik inderdaad dat Bosz het niet goed gedaan heeft. Vorige week tegen TWente had hij echt anders en vaker moeten wisselen..
Had de Boer ook niet van die raadselachtige wissels destijds...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond ik ook vandaag de slechtste man aan Ajax zijde samen met Youness. Werkelijk waar helemaal niets goed gedaan..
Whahahahaha ga jij ook die wedstrijd nog maar eens overzien.....kom op zeg...hij had beter gekunnen maar vond hem echt niet de minste....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2016 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:17 schreef Pietje het volgende:
En ik mag hopen dat die schoft van een Mexicaan (Guardado) bij de eerstkomende wedstrijd na de winterstop allebei z'n benen breekt.
Voor mij onbegrijplijk dat de arbiters niet gezien hebben van z'n vuile en bewuste overtredingen op Dolberg en El Ghazi.

En sorry, ik zeg het nog maar eens, Siem de Jong kom ik momenteel liever ook niet tegen: net zo'n smerige overloper als Kenneth Vermeer. Bah, bah, BAH!
Mooi man, denk er precies het zelfde over....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 december 2016 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was toch vooral Schöne en Klaassen zijn verdienste
Kijk maar terug...valt best wel mee...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 december 2016 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 00:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahaha ga jij ook die wedstrijd nog maar eens overzien.....kom op zeg...hij had beter gekunnen maar vond hem echt niet de minste....
Inderdaad alleen op een paar momenten zag het er knullig uit de slechtste niet maar hij kan/moet wel beter hoor. Zoals die aanname voor het doel die van zijn voet springt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 december 2016 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mooi man, denk er precies het zelfde over....
Ziyech sprong daarna ook bij hem in zijn rug daar hoor ik jullie niet over. Heerlijk toch dat er spelers in een topper over het randje gaan? Ik vond het geen hoogstaand voetbal maar wel een leuke pot om te kijken. Jammer van die 1-1.

En Siem tja Ajax wilde hem niet en hij kreeg de kans om met zijn broer te spelen. Neem hem niets kwalijk hoor hij juichte ook niet eens.
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Gedrag van een aanvoerder. Normale reactie...

En inderdaad, je kijkt niet goed, ga nou gewoon eens kijken hoe heel de defensie staat opgesteld..
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 23:45 schreef nummer10 het volgende:
http://www.vi.nl/radio/peter-bosz-ontpopt-zich-meer-en-meer-als-toptrainer.htm?channel=phone

http://www.foxsports.nl/video/allach-dit-onderdeel-van-voetballerij/

http://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/na-ruzie-met-de-boer-botst-el-ghazi-nu-met-trainer-bosz

alleen bosz zijn schuld van elghazi ??? misschien moesy elghazi maar in de spiegel kijken..

achjaaaaaaaa je hebt mensen hier... ohja loetje je had iets gezegt over everton ???

Peter Bosz is sinds dit seizoen natuurlijk de trainer van Ajax, maar was een paar jaar geleden nog actief bij Heracles Almelo. Daar werkte de oefenmeester samen met de Braziliaanse aanvaller Everton en daar bewaart de goaltjesdief goede herinneringen aan. "Hij heeft heel veel kwaliteiten, dus ik vind het wel normaal dat hij nu bij Ajax zit. Hij is zo goed dat ik hem over een jaar wel naar een grote club als AC Milan zie gaan, uiteindelijk misschien wel Real Madrid. Ik vind hem een toptrainer", vertelt Everton aan VICE Sports.

genoeg FEITEN zo ?? kijk lekker met je anti bosz bril.. fijne avond pikkie ;) (met knipoog voordat je weer op je kleintje getrapt bent)
Feiten? Lees alleen maar meningen...
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 00:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Had de Boer ook niet van die raadselachtige wissels destijds...
Zeker. En wat is je punt? Dan mag Bosz dat ook maar doen?
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 00:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahaha ga jij ook die wedstrijd nog maar eens overzien.....kom op zeg...hij had beter gekunnen maar vond hem echt niet de minste....
Met afstand zelfs de minste met Youness samen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)









0.0112280