BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad alleen op een paar momenten zag het er knullig uit de slechtste niet maar hij kan/moet wel beter hoor. Zoals die aanname voor het doel die van zijn voet springt.
Hij kan drie keer alleen op de goal af als hij een simpele aanname niet verneukt, kan een keer of drie simpel een speler in scoringskans brengen, daarvan schiet ie zelf twee keer belachelijk slecht naast, en de andere zoekt ie een oplossing die niet kan.

BElangrijke speler voor Ajax, maar gister gewoon bar en barslecht.. Dat kan een keer overigens en ik veroordeel hem er niet op..
guusje
 guusje - maandag 19 december 2016 - 10:43   quote  deeplink  
man man wat een selectieve verontwaardiging weer over Siem van wie we de benen moeten breken.... zeiden die zelfde mensen dat ook toen Johan naar Feyenoord ging en ze kampioen maakte? heb nooit een pop van hem zien hangen. Ook niet van bijvoorbeeld Kluivert en Lerby en Arnessen die naar PSV gingen en Witsche die naar Feyenoord ging. zal wel door de uitslag komen, deze reacties........
Loetje
 Loetje - maandag 19 december 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 23:45 schreef nummer10 het volgende:
http://www.vi.nl/radio/peter-bosz-ontpopt-zich-meer-en-meer-als-toptrainer.htm?channel=phone

http://www.foxsports.nl/video/allach-dit-onderdeel-van-voetballerij/

http://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/na-ruzie-met-de-boer-botst-el-ghazi-nu-met-trainer-bosz

alleen bosz zijn schuld van elghazi ??? misschien moesy elghazi maar in de spiegel kijken..

achjaaaaaaaa je hebt mensen hier... ohja loetje je had iets gezegt over everton ???

Peter Bosz is sinds dit seizoen natuurlijk de trainer van Ajax, maar was een paar jaar geleden nog actief bij Heracles Almelo. Daar werkte de oefenmeester samen met de Braziliaanse aanvaller Everton en daar bewaart de goaltjesdief goede herinneringen aan. "Hij heeft heel veel kwaliteiten, dus ik vind het wel normaal dat hij nu bij Ajax zit. Hij is zo goed dat ik hem over een jaar wel naar een grote club als AC Milan zie gaan, uiteindelijk misschien wel Real Madrid. Ik vind hem een toptrainer", vertelt Everton aan VICE Sports.

genoeg FEITEN zo ?? kijk lekker met je anti bosz bril.. fijne avond pikkie ;) (met knipoog voordat je weer op je kleintje getrapt bent)
Allach even op VI radio terugluisteren. Was ongeveer een maand daarna.
Loetje
 Loetje - maandag 19 december 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kijk maar terug...valt best wel mee...
In mijn optiek niet.
Loetje
 Loetje - maandag 19 december 2016 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Feiten? Lees alleen maar meningen...
Hahaaha of niet dan... Echt de grootste idioot die er is. Denkt enkel met feiten te komen en spreekt zichzelf in werkelijk iedere post tegen
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 11:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaaha of niet dan... Echt de grootste idioot die er is. Denkt enkel met feiten te komen en spreekt zichzelf in werkelijk iedere post tegen
jij praat onzin met jou "feiten" wat evenmin feiten zijn.. maar jammer dat je niet zonder schelden kan... lijkt wel een beetje op het iq van een gemiddelde kakkerlak die kunnen ook niet zonder namelijk.. wel de juiste club gekozen ?
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Gedrag van een aanvoerder. Normale reactie...

En inderdaad, je kijkt niet goed, ga nou gewoon eens kijken hoe heel de defensie staat opgesteld..
hahahaha je bent best grappig.. hij geeft het zelf aan en dan wil je het nog niet aannemen.. je weet het zo mooi te draaien dat het ondanks dat die het zelf aangeeft niet zijn schuld is..
Pietje
 Pietje - maandag 19 december 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 21:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet jij weten. De werkelijkheid geeft gelukkig een ander beeld.
De werkelijkheid? Je bedoelt JOUW werkelijkheid. DE werkelijkheid is namelijk dat de meningen daarover verdeeld zijn. Jij hebt de jouwe en ik heb de mijne. Ik ken een hoop mensen die er net zo over denken als ik.
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij praat onzin met jou "feiten" wat evenmin feiten zijn.. maar jammer dat je niet zonder schelden kan... lijkt wel een beetje op het iq van een gemiddelde kakkerlak die kunnen ook niet zonder namelijk.. wel de juiste club gekozen ?
Kerel houd het ff normaal man..
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahaha je bent best grappig.. hij geeft het zelf aan en dan wil je het nog niet aannemen.. je weet het zo mooi te draaien dat het ondanks dat die het zelf aangeeft niet zijn schuld is..
Wat moet een aavoerder dan? Hetzelfde doen als van Polen vorige week??
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet een aavoerder dan? Hetzelfde doen als van Polen vorige week??
dan aanvoerder geeft zijn eigen fout toe.. dan moet je niet zeggen dat hij de schuld opzich neemt om hem in bescherming tenemen... zijn fout klaar.. jij vind van niet... prima
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel houd het ff normaal man..
ik ? er is er maar 1 die niet normaal kan typen zonder te schelden.. niet de eerste keer overigens..
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan aanvoerder geeft zijn eigen fout toe.. dan moet je niet zeggen dat hij de schuld opzich neemt om hem in bescherming tenemen... zijn fout klaar.. jij vind van niet... prima
Hahaha, ga je nu echt zeggen dat het zijn fout is en dan klaar???

Doe niet zo droevig kerel..
p111
 p111 - maandag 19 december 2016 - 12:49   quote  deeplink  
Siem loopt weg bij Klaasen zijn fout !! elke blinde zag dat en dat is niet de eerste keer het wordt tijd dat je ook is foutjes benoemd inplaats van altijd tegen de waarheid in te gaan,maar Klaasen heeft een top wedstrijd gespeeld behalve dat ene foutje is hem vergeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door p111 --
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:49 schreef p111 het volgende:
Siem loopt weg bij Klaasen zijn fout !! elke blinde zag dat en dat is niet de eerste keer het wordt tijd dat je ook is foutjes benoemd inplaats van altijd tegen de waarheid in te gaan,maar Klaasen heeft een top wedstrijd gespeeld behalve dat ene foutje is hem vergeven.
NIet iedere goal is een fout kerel. Soms moet je ook gewoon zeggen dat het een hele knappe goal is..

En ga nou eens kijken waar het centrum staat op het moment dat die diepte pass gegeven wordt, Schone staat daar lucht te dekken terwijl Siem zijn man is, daar wordt niks overgegeven, Proper staat namelijk ook bij Klaassen, die staat alleen twee man te dekken..

Er gaat daar wederom tegen PSV heel erg veel fout.

Maar ik vind het gewoon een knappe goal van PSV..

Daarnaast bepaal ik zelf wel wat ik wel en niet benoem, tijd dat jij eens een beetje op jezelf gaat letten ipv alleen maar persoonlijk andere mensen af te vallen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door remco k --
p111
 p111 - maandag 19 december 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 13:22 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet iedere goal is een fout kerel. Soms moet je ook gewoon zeggen dat het een hele knappe goal is..

En ga nou eens kijken waar het centrum staat op het moment dat die diepte pass gegeven wordt, Schone staat daar lucht te dekken terwijl Siem zijn man is, daar wordt niks overgegeven, Proper staat namelijk ook bij Klaassen, die staat alleen twee man te dekken..

Er gaat daar wederom tegen PSV heel erg veel fout.

Maar ik vind het gewoon een knappe goal van PSV..

Daarnaast bepaal ik zelf wel wat ik wel en niet benoem, tijd dat jij eens een beetje op jezelf gaat letten ipv alleen maar persoonlijk andere mensen af te vallen..
He kerel waar het centrum staat heeft er niets mee te maken, op het moment dat Siem weg loopt stond hij naast Klaasen en die lette niet op en zoals hij ook toegaf een foutje van hem meer niet en ja uiteraard kom jij zoals gewoonlijk weer met wat anders en dat irriteert vele mensen sorry.
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 13:31 schreef p111 het volgende:

[..]

He kerel waar het centrum staat heeft er niets mee te maken, op het moment dat Siem weg loopt stond hij naast Klaasen en die lette niet op en zoals hij ook toegaf een foutje van hem meer niet en ja uiteraard kom jij zoals gewoonlijk weer met wat anders en dat irriteert vele mensen sorry.
Ik heb mijn mening erover, Klaassen de zijne en andere mensen hebben ook een mening. Overigens is de reactie van Klaassen er typisch eentje van een aanvoerder, wat moet is dan, ed rest van het elftal de schuld geven als je zon rare vraag krijgt??

Jij moet eens leren een andermans mening te respecteren ipv altijd maar weer op een ander te lopen zaniken zodra je het niet met me eens bent..

Het centrum heeft er alles mee te maken, dat is je fundament van je defensie, een middenvelder mag NOOIT de laatste man zijn die Siem vorbij moet lopen..

Gewoon een hele goede loopactie van de geweldige speler Siem de Jong, je weet wel, die speler die jij waardeloos vond..
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 13:31 schreef p111 het volgende:

[..]

He kerel waar het centrum staat heeft er niets mee te maken, op het moment dat Siem weg loopt stond hij naast Klaasen en die lette niet op en zoals hij ook toegaf een foutje van hem meer niet en ja uiteraard kom jij zoals gewoonlijk weer met wat anders en dat irriteert vele mensen sorry.
dus dat.. maar wij praten onzin.. het is schone zijn fout en de cv.. valt niet mee te discusseren met sommigen kerel... zien enkel wat ze willen zien/geloven..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 december 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kan drie keer alleen op de goal af als hij een simpele aanname niet verneukt, kan een keer of drie simpel een speler in scoringskans brengen, daarvan schiet ie zelf twee keer belachelijk slecht naast, en de andere zoekt ie een oplossing die niet kan.

BElangrijke speler voor Ajax, maar gister gewoon bar en barslecht.. Dat kan een keer overigens en ik veroordeel hem er niet op..
Vind hem al een paar wedstrijden niet top. Hij kan echt veel beter moet er nog wel uit gaan komen.
p111
 p111 - maandag 19 december 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening erover, Klaassen de zijne en andere mensen hebben ook een mening. Overigens is de reactie van Klaassen er typisch eentje van een aanvoerder, wat moet is dan, ed rest van het elftal de schuld geven als je zon rare vraag krijgt??

Jij moet eens leren een andermans mening te respecteren ipv altijd maar weer op een ander te lopen zaniken zodra je het niet met me eens bent..

Het centrum heeft er alles mee te maken, dat is je fundament van je defensie, een middenvelder mag NOOIT de laatste man zijn die Siem vorbij moet lopen..

Gewoon een hele goede loopactie van de geweldige speler Siem de Jong, je weet wel, die speler die jij waardeloos vond..
Klopt een topgozer Siem ook dat heb ik altijd gezegd,en wat ik ook altijd zei is dat zijn handelingssnelheid te laag is.En dat bewees hij in die kans er voor toen hij alleen voor Omana kwam en te veel tijd nodig had waardoor hij niet scoorde.En ik vind het jammer voor Siem maar hij zal naar mijn mening ook niet slagen in Engeland hij komt te kort.
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 14:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind hem al een paar wedstrijden niet top. Hij kan echt veel beter moet er nog wel uit gaan komen.
Jup... Ik denk dat het ook wel gaat komen hoor, maar op dit moment is het niet geweldig.
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 14:35 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt een topgozer Siem ook dat heb ik altijd gezegd,en wat ik ook altijd zei is dat zijn handelingssnelheid te laag is.En dat bewees hij in die kans er voor toen hij alleen voor Omana kwam en te veel tijd nodig had waardoor hij niet scoorde.En ik vind het jammer voor Siem maar hij zal naar mijn mening ook niet slagen in Engeland hij komt te kort.
Volgens mij was die misser puur een gebrek aan ritme, en liet hij met die goal zijn pure talent zien. Jammer dat ie bij hun speelt./.
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 13:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus dat.. maar wij praten onzin.. het is schone zijn fout en de cv.. valt niet mee te discusseren met sommigen kerel... zien enkel wat ze willen zien/geloven..
Sommigen hier zien wat meer dan alleen daar waar de bal is.

JIj bent typisch een geval van alleen naar de bal kijken. Naar al het andere wat veel belangrijker is kijk je niet, of oordeel je niet over..

Jammer man, je blik wordt er zo veel wijder van als je wel verder zou kijken..
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Sommigen hier zien wat meer dan alleen daar waar de bal is.

JIj bent typisch een geval van alleen naar de bal kijken. Naar al het andere wat veel belangrijker is kijk je niet, of oordeel je niet over..

Jammer man, je blik wordt er zo veel wijder van als je wel verder zou kijken..
weet je wat het leuke is.. ik kijk juist niet waar de bal is.. je hebt gelijk dat riedewald en sanchez iets tever uit elkaar stonden.. maar neemt niet weg dat klaassen dejong uit zijn rug liet lopen en klaassen te laat was.. iets wat hij ZELF ook aangeeft.. maar je wilt dus zeggen dat hij zijn eigen ongelijk geeft ? beetje vreemd want weet zkr als dat schone was je had gezegt dat hij telaat was en zijn man liet lopen..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 19 december 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Ik was gisteravond zo geïrriteerd dat ik kaboutur Marc heb gebeld. Ik zei; als jullie niet kampioen worden dan ga ik alle Ajax supporters tegen je opzetten dat je eruit moet. Marc zei; duidelijk Bobby.

"Ajax wil de selectie in de winterstop versterken. De Amsterdammers zetten in op meer balans in de spelersgroep, waarbij het aantal spelers terug zal worden gedrongen."

Klaar....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 15:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet je wat het leuke is.. ik kijk juist niet waar de bal is.. je hebt gelijk dat riedewald en sanchez iets tever uit elkaar stonden.. maar neemt niet weg dat klaassen dejong uit zijn rug liet lopen en klaassen te laat was.. iets wat hij ZELF ook aangeeft.. maar je wilt dus zeggen dat hij zijn eigen ongelijk geeft ? beetje vreemd want weet zkr als dat schone was je had gezegt dat hij telaat was en zijn man liet lopen..
Ach kerel. Ieder commentaar van je is juist enkel en alleen over dat waar de bal is.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. Ieder commentaar van je is juist enkel en alleen over dat waar de bal is.
moet je toch beter opletten ;) diepgang zonderbal en beweging zonder bal.. vaak genoeg aangegeven bijv... maar ook dat is er ruimvoldoende volgens jou... gister 2 keer ging klaassen diep en 2 fantastische ballen van schone op hem.. en dat mis ik te veel bij younes en elghazi.. die deed dit 1x tegen luik en het was een doelpunt voor de rest zie je dat gewoon te weinig..
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet je toch beter opletten ;) diepgang zonderbal en beweging zonder bal.. vaak genoeg aangegeven bijv... maar ook dat is er ruimvoldoende volgens jou... gister 2 keer ging klaassen diep en 2 fantastische ballen van schone op hem.. en dat mis ik te veel bij younes en elghazi.. die deed dit 1x tegen luik en het was een doelpunt voor de rest zie je dat gewoon te weinig..
Klopt. Diepgang heb je het over. Maar ook daar lees ik enke iets van je als de bal er ook bij betrokken is. Beweging zonder bal lees ik niks van je. Misschien een keer een uitzondering daargelaten. Ghazi maakt diezelfde loopactie als tegen luik namelijk zeker 8 keer per wedstrijd. Maar dan komt de bal niet of verkeerd.

En precies die dingen zie je niet en hoor ik je niet over.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 17:48   quote  deeplink  
nogmaals IK VIND dat elghazi dit te WEINIG doet en younes helemaal niet.. zeg nergens dat hij het niet doet.. kortom gewoon te weinig diepgang en beweging zonder bal.. ;)
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:
nogmaals IK VIND dat elghazi dit te WEINIG doet en younes helemaal niet.. zeg nergens dat hij het niet doet.. kortom gewoon te weinig diepgang en beweging zonder bal.. ;)
En je benoemt alleen de keren waar de bal ook komt als zijnde diepgang bij die speers. Dat is toch gewoon onzin of niet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 december 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Jullie kijken naar de kleine details die vandaag negatief hebben uitgepakt. Je moet je juist richten op het geheel wil je kampioen worden.En daarin moet je aanpassingen gaan nemen om ervoor te zorgen dat je aan het eind kampioen bent.

Ik word pas echt boos wanneer Ajax straks in de winter niemand gaat halen. En het zou me niks verbazen. Wat moet er volgend jullie veranderen wil je kampioen worden......
Laten we beginnen met de domme reacties achterwege te laten :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 december 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 19:14 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je gaat je toch niet druk maken om mensen met de intelligentie van een baksteen?
.... laat maar, kga me ook niet drukmaken ook!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 december 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 19:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

.... laat maar, kga me ook niet drukmaken ook!
Gelukkig ik dacht al..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 december 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelukkig ik dacht al..
;))
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 23:19   quote  deeplink  
remco

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/710941/-ik-heb-moeite-om-daarvan-davy-klaassen-de-schuld-te-geven-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

;)
remco k
 remco k - dinsdag 20 december 2016 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Oké. De mening van slechts een persoon. Net zo vee waard als de mening van jou of mij.

Je punt?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 december 2016 - 07:41   quote  deeplink  
niet slechts 1 persoon.. van veel personen.. en zelfs de persoon in kwestie (klaassen) zelf.. had het niet perse over het stukje van ajax ajax weer maken he..
remco k
 remco k - dinsdag 20 december 2016 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 07:41 schreef nummer10 het volgende:
niet slechts 1 persoon.. van veel personen.. en zelfs de persoon in kwestie (klaassen) zelf.. had het niet perse over het stukje van ajax ajax weer maken he..
Je quote is van 1 persoon. Het delen amper waard dus.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 december 2016 - 08:45   quote  deeplink  
je bent echt koning van het verdraaien.. mensen uit de voetbalwereld en de persoon in kwestie ZELF notsbene geven het toe en genoeg supporters zeggen het.. maaaaaaar is slechts een mening.. wat jij wil kerel prima..
remco k
 remco k - dinsdag 20 december 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 08:45 schreef nummer10 het volgende:
je bent echt koning van het verdraaien.. mensen uit de voetbalwereld en de persoon in kwestie ZELF notsbene geven het toe en genoeg supporters zeggen het.. maaaaaaar is slechts een mening.. wat jij wil kerel prima..
Ik draai niks. Heb mijn mening erover en stel die niet bij. Daar is niets draaien aan.

En leg de defenitie eens uit van mensen uit de voetbalwereld. Waarom zouden die gelijk hebben?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 december 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik draai niks. Heb mijn mening erover en stel die niet bij. Daar is niets draaien aan.

En leg de defenitie eens uit van mensen uit de voetbalwereld. Waarom zouden die gelijk hebben?
met alle respect remco denk ik dat die iets meer voetbal inzicht hebben.. daarbij en nogmaals zegt onze aanvoerder het zelf ook..
remco k
 remco k - dinsdag 20 december 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 12:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

met alle respect remco denk ik dat die iets meer voetbal inzicht hebben.. daarbij en nogmaals zegt onze aanvoerder het zelf ook..
Ik weet wel zeker dat het merendeel uit de voetbalwereld niks meer inzicht in het spelletje hebben als dat anderen hebben.

Als ik hoor welke onzin 80% van die mensen te vertellen hebben dan weet ik dat echt 200% zeker zelfs..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 december 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat het merendeel uit de voetbalwereld niks meer inzicht in het spelletje hebben als dat anderen hebben.

Als ik hoor welke onzin 80% van die mensen te vertellen hebben dan weet ik dat echt 200% zeker zelfs..
klopt een aantal zkr.. maar nu door verschillende mensen en zelfs nogmaals de persoon inkwestie zelf..
remco k
 remco k - dinsdag 20 december 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 12:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt een aantal zkr.. maar nu door verschillende mensen en zelfs nogmaals de persoon inkwestie zelf..
En dus mag je dan geen andere mening meer hebben?

Wat zit je er toch over door te zaniken kerel??

Mijn mening is dat er eerder al veel meer verkeerd gaat waardoor deze ruimte er uberhaubt is.

Dat is mijn mening en je hebt het er maar mee te doen, je gaat mijn mening hierover namelijk niet veranderen, bespaar je dus de moeite
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 december 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 12:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus mag je dan geen andere mening meer hebben?

Wat zit je er toch over door te zaniken kerel??

Mijn mening is dat er eerder al veel meer verkeerd gaat waardoor deze ruimte er uberhaubt is.

Dat is mijn mening en je hebt het er maar mee te doen, je gaat mijn mening hierover namelijk niet veranderen, bespaar je dus de moeite
hoef je mening niet te veranderen maar ook jou zou het sieren je fout toe tegeven ;) hoeft niet natuurlijk moet jezelf weten..
remco k
 remco k - dinsdag 20 december 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoef je mening niet te veranderen maar ook jou zou het sieren je fout toe tegeven ;) hoeft niet natuurlijk moet jezelf weten..
Ik heb de beelden een aantal keer bekeken en daar een mening bij gevormd. Dit heeft niets te maken met een fout toegeven aangezien het namelijk is zoals ik het zie..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 december 2016 - 18:34   quote  deeplink  
prima.. ik en vele anderen zien het anders.. zoals klaassen het zelf zag...
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 20 december 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb de beelden een aantal keer bekeken en daar een mening bij gevormd. Dit heeft niets te maken met een fout toegeven aangezien het namelijk is zoals ik het zie..
Remco ziet de wedstrijden door zijn 'roze' bril en dan wil de werkelijkheid nog wel eens anders zijn dan wat hij ziet. Kan hij niks aan doen :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2016 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 20:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco ziet de wedstrijden door zijn 'roze' bril en dan wil de werkelijkheid nog wel eens anders zijn dan wat hij ziet. Kan hij niks aan doen :)
En Bobby is een kerel die inhoudelijk nog nooit iets te melden heeft gehad ondanks zijn gigantische lappen tekst. Nooit antwoord geeft op de aan hem gestelde vragen en iedere keer dingen persoonlijk maakt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 december 2016 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb de beelden een aantal keer bekeken en daar een mening bij gevormd. Dit heeft niets te maken met een fout toegeven aangezien het namelijk is zoals ik het zie..
Klaasen schat de loopactie van Siem verkeerd in waardoor Siem aan hem ontsnapt en scoort. Zo moeilijk is het toch niet Remco?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)









0.0122900