BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2017 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 20:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Je geeft geld uit als je er relatief zeker van bent dat het een verbetering is. En dat Ajax er sterker van wordt. Het is nu net of dat wat Ajax ook haalt dan de kans klein is dat het resultaat oplevert.

De mensen die Ajax leiden moeten gewoon late zien dat zij de juiste mensen zijn op hun positie. Uiteindelijk zien we vanzelf hoe het uitpakt.
100% mee eens.

Als Neres een succes is komend half jaar, hoop ik dat ze zich weer vaker gaan versterken. Blij dat mijn club op de rails staat.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 februari 2017 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 00:59 schreef JOOD het volgende:

[..]

100% mee eens.

Als Neres een succes is komend half jaar, hoop ik dat ze zich weer vaker gaan versterken. Blij dat mijn club op de rails staat.
Ik ook want versterken met kwalitatief betere spelers is goed voor het niveau.
Roepen we(aantal) al veen langer en als je voor 30 miljoen verkoopt en er dan 1 terugkoopt voor 15 vind ik dat gewoon verantwoord. Een groot deel van je centen hoor op het veld te staan. Met Ziyech en nu Neres durven ze in ieder geval weer.
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 februari 2017 - 07:54   quote  deeplink  
marc is wel zijn bijnaam kwijt nu ;) ik denk ook werkelijk dat marc een hele goeie handelaar is.. dat hij niks of bijna niks uitgaf lag niet alleen aan hem natuurlijk.. en de aankopen die zijn gedaan natuurlijk ook niet.. er zijn veel meer partijen bij betrokken
remco k
 remco k - woensdag 01 februari 2017 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ze volgen hem al veel langer he.. is niet van die 8 wedstrijden... moet een speler zijn die erg goed is in de kleine ruimtes en veel snelheid heeft... in brazilie word die de nieuwe neymar genoemd maar wat iemand opviel meer de speelstijl van messi (in de kleine ruimtes de bal erg kort aan de voet) het zal vast nog geen messi of neymar zijn maar als dat de voortekenen zijn.. ik zie dan ook meer als ruilen met bazoer.. aangezien we alleen die qua geld erop in hebben geleverd.. verder hebben we nog 3 jeugd spelers aangetrokken waarvan 1 van de jeugd van bayern sie op zijn 15de al mee mocht trainen met het eerste.. ik denk dan ook dat ajax nu echt hoger op wil in europa... gezien de tranfers
Overmars zei twee maanden geleden ongeveer nog dat de Braziliaanse voor Ajax helemaal niet interessant is maar de andere landen om
Brazilië heen wel.

Zo lang zal dat dus wel niet zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 februari 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het is indd veel geld.. maar stel het word een nieuwe neymar.. dan kan ajax heeeeeeeel veel geld vangen en verder groeien... is het een foute keus dan nog geen man over boord aangezien er een aantal spelers zijn vertrokken die geld op hebben geleverd die dat geld in mijn ogen niet waard waren..
Precies!

Ik zie het een beetje zo:

Een miljoen van Ajax, is als voor ons €2,-
Als ik nou zo'n €200,- op mn rekening heb staan en heeeel graag de nieuwste James Bond film wil kijken en het Ooh zo dure IMAX....sja, ik ga normaal alleen naar de gewone bios, da's rond de €10,-

Weet je, iedereen zegt dat die Bond film eeecht goed is, dus ik overweeg toch een keer het dubbele uit te geven en als het achteraf een slechte film blijkt te zijn....ach ja, dan heb ik fout gegokt, maar ik heb niet meteen m'n hele rekening leeg hoeven halen en heb dus nog zat genoeg voor een andere film over een paar maanden.

Aan de andere kant, als die Bond film nou eeecht prachtig is in IMAX, dan heb ik daar de komende maanden/jaren plezier van en was het dus het geld waard!

Oftewel, Ajax koopt een keer een duurdere speler, het is een gokje, maar het kan ler ongeluk een kutfilm zijn, of een meesterwerk! Ajax kon dit bedrag gewoon besteden, want er is een veilige buffer.

Tering hé, wat een verhaal...
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 februari 2017 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 09:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars zei twee maanden geleden ongeveer nog dat de Braziliaanse voor Ajax helemaal niet interessant is maar de andere landen om
Brazilië heen wel.

Zo lang zal dat dus wel niet zijn.
zeggen en of het echt zo is weten we niet.. misschien juist niks gezegt zodat een psv daar nu snel ook gaat scouten ? heb geen idee
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 februari 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 09:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Precies!

Ik zie het een beetje zo:

Een miljoen van Ajax, is als voor ons €2,-
Als ik nou zo'n €200,- op mn rekening heb staan en heeeel graag de nieuwste James Bond film wil kijken en het Ooh zo dure IMAX....sja, ik ga normaal alleen naar de gewone bios, da's rond de €10,-

Weet je, iedereen zegt dat die Bond film eeecht goed is, dus ik overweeg toch een keer het dubbele uit te geven en als het achteraf een slechte film blijkt te zijn....ach ja, dan heb ik fout gegokt, maar ik heb niet meteen m'n hele rekening leeg hoeven halen en heb dus nog zat genoeg voor een andere film over een paar maanden.

Aan de andere kant, als die Bond film nou eeecht prachtig is in IMAX, dan heb ik daar de komende maanden/jaren plezier van en was het dus het geld waard!

Oftewel, Ajax koopt een keer een duurdere speler, het is een gokje, maar het kan ler ongeluk een kutfilm zijn, of een meesterwerk! Ajax kon dit bedrag gewoon besteden, want er is een veilige buffer.

Tering hé, wat een verhaal...
haha indd wat een verhaal maar het klopt wel ;) daarbij stel dat het een kut film is.. je krijgt er altijd nog iets voor terug.. soort niet goed half geld terug :P
Eide
 Eide - woensdag 01 februari 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 07:54 schreef nummer10 het volgende:
marc is wel zijn bijnaam kwijt nu ;) ik denk ook werkelijk dat marc een hele goeie handelaar is.. dat hij niks of bijna niks uitgaf lag niet alleen aan hem natuurlijk.. en de aankopen die zijn gedaan natuurlijk ook niet.. er zijn veel meer partijen bij betrokken
35 miljoen uitgeven in een jaar tijd. Echt zuinig kan je Ajax biet noemen hoor. ;)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 februari 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 16:19 schreef Eide het volgende:

[..]

35 miljoen uitgeven in een jaar tijd. Echt zuinig kan je Ajax biet noemen hoor. ;)
Genoeg binnengekomen ook dus prima te verantwoorden
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 februari 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 16:19 schreef Eide het volgende:

[..]

35 miljoen uitgeven in een jaar tijd. Echt zuinig kan je Ajax biet noemen hoor. ;)
mensen klaagde dat hij zuinig was en niks durfde uit tegeven... ;) niet mijn woorden
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 februari 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 09:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Precies!

Ik zie het een beetje zo:

Een miljoen van Ajax, is als voor ons €2,-
Als ik nou zo'n €200,- op mn rekening heb staan en heeeel graag de nieuwste James Bond film wil kijken en het Ooh zo dure IMAX....sja, ik ga normaal alleen naar de gewone bios, da's rond de €10,-

Weet je, iedereen zegt dat die Bond film eeecht goed is, dus ik overweeg toch een keer het dubbele uit te geven en als het achteraf een slechte film blijkt te zijn....ach ja, dan heb ik fout gegokt, maar ik heb niet meteen m'n hele rekening leeg hoeven halen en heb dus nog zat genoeg voor een andere film over een paar maanden.

Aan de andere kant, als die Bond film nou eeecht prachtig is in IMAX, dan heb ik daar de komende maanden/jaren plezier van en was het dus het geld waard!

Oftewel, Ajax koopt een keer een duurdere speler, het is een gokje, maar het kan ler ongeluk een kutfilm zijn, of een meesterwerk! Ajax kon dit bedrag gewoon besteden, want er is een veilige buffer.

Tering hé, wat een verhaal...
Goed verhaal 007
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 09:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars zei twee maanden geleden ongeveer nog dat de Braziliaanse voor Ajax helemaal niet interessant is maar de andere landen om
Brazilië heen wel.

Zo lang zal dat dus wel niet zijn.
Tuurlijk. 1 nachtje ijs.
remco k
 remco k - woensdag 01 februari 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 16:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Tuurlijk. 1 nachtje ijs.
Zijn niet mijn woorden hè maar die van Ajax zelf.
remco k
 remco k - woensdag 01 februari 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 00:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Maar even serieus. 15 miljoen is best veel geld, voor iemand die maar 8 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.

Maar is dat een goed argument? Niet echt.

Vincent Jansen speelt 17 wedstrijden goed en word topscoorder van Nederland. Gaat voor het zelfde bedrag, zo ongeveer, naar de spurs. Maar faalt in Engeland.

Depay speelt seizoen goed, wordt met 30+ goals topscoorder van Nederland gaat voor 30+ miljoen naar Manu en faalt daar maar gaat deze transferperiode voor zo'n bedrag naar lyon. Eigenlijk op basis van prestaties in Nederland. Maar dat zijn 34 wedstrijden van 3 jaar geleden.

Idd de wereld is gek, dat klopt maar je kan niet anders dan meegaan. Anders betaal je nu 6 miljoen voor, die niet beter zijn dan de bankzitters van nu. Dan kan je beter geen aankopen doen.
Transferbedrag is totaal niet interessant. Uiteindelijk kan je een deel van je inkomsten itgeven aan transfers.
Eide
 Eide - woensdag 01 februari 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 16:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Genoeg binnengekomen ook dus prima te verantwoorden
Zeker. Ik wil alleen zeggen dat de kritiek over oppotten wel klaar mag zijn. Dat er meer binnen komt als er uit gaat, in een jaar waar voor 35 miljoen wordt gekocht, mag een compliment van formaat wezen. Zelfs de grootste boeroeper zal toch schoorvoetend inzien dat Ajax, en dus de huidige directie en technische leiding, het gewoon goed doen momenteel.

Het valt overigens samen met het aantreden van Vd Sar als AD. Zou natuurlijk toeval kunnen zijn kaar opvallend is het wel.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 februari 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 18:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker. Ik wil alleen zeggen dat de kritiek over oppotten wel klaar mag zijn. Dat er meer binnen komt als er uit gaat, in een jaar waar voor 35 miljoen wordt gekocht, mag een compliment van formaat wezen. Zelfs de grootste boeroeper zal toch schoorvoetend inzien dat Ajax, en dus de huidige directie en technische leiding, het gewoon goed doen momenteel.

Het valt overigens samen met het aantreden van Vd Sar als AD. Zou natuurlijk toeval kunnen zijn kaar opvallend is het wel.
Dit begint wel een beetje te lijken op hoe het gewenst is.
Blind uitgeven heeft geen nut alleen gericht af en toe iets meer durven uitgeven is niets mis mee. Hopelijk wordt Neres een succes en kunnen we deze lijn voortzetten.
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn niet mijn woorden hè maar die van Ajax zelf.
Zo lang zal dat dus wel niet zijn.

?
remco k
 remco k - woensdag 01 februari 2017 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 20:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zo lang zal dat dus wel niet zijn.

?
Leer eens lezen vent..

Ik trek slechts een conclusie op basis van de woorden vanuit Ajax..
JOOD
 JOOD - woensdag 01 februari 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Leer eens lezen vent..

Ik trek slechts een conclusie op basis van de woorden vanuit Ajax..
Leer eens even reageren kerel..

Jij trekt een conclusie, dus het zijn jouw woorden. Niet die van Ajax.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 februari 2017 - 22:45   quote  deeplink  
Bertrand Traoré is misschien dit weekend al wel weer inzetbaar. Burkina Faso is net uitgeschakeld na penalty's in de Afrika Cup.
remco k
 remco k - woensdag 01 februari 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 22:43 schreef JOOD het volgende:

[..]

Leer eens even reageren kerel..

Jij trekt een conclusie, dus het zijn jouw woorden. Niet die van Ajax.
Goede post man. Weer op en top inhoudelijk.

Vanuit die woorden kan je niet heel veel andere conclusies trekken anders dan deze.

Maar goed. Als er maar geld wordt uitgegeven vinden mensen als jij het al wel hoed. Geen flauw benul wie die speler is maar tis nu al geweldig. En drie matige wedstrijden verder weer schreeuwen om nieuwe spelers en een nieuwe directie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 februari 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 22:45 schreef Loetje het volgende:
Bertrand Traoré is misschien dit weekend al wel weer inzetbaar. Burkina Faso is net uitgeschakeld na penalty's in de Afrika Cup.
Bedankt man, dat doet mij weer deugd!! NOT!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 februari 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 00:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha, mensen maken zich zorgen over het bedrag, dat Ajax het niet terug kan verdienen.

Maar wacht even. Las ik nou dat wolfsburg 13 miljoen betaalde voor iemand die op de bank zat?
Oh wacht we hebben nog een speler verkocht, gudelj 6 miljoen voor iemand die een mentaliteit van 0 heeft.
Oh en dan hebben we El Ghazi nog, als traore niet naar afrika cup ging(dat weten de clubs echt wel) dan was hij ook bankzitter. Volgens mij betaalde ze daar gewoon 8 miljoen voor.

En dan bang zijn dat we dit niet kunnen verkopen, lol.

En ja Sulejmani daar hebben we flink op verloren maar dat was nog voordat de engelse enorm geld verdienen en voordat de chinezen de markt op gingen.

En ja, de situaties kan veranderen als de chinezen gaan begrenzen en als de engelse failliet gaan
Wat is het grootste verschil tussen de uitgaande transfers en de inkomende transfer van Neres? Kom op, je weet het wel!!
remco k
 remco k - woensdag 01 februari 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedankt man, dat doet mij weer deugd!! NOT!!!!
Zal ook met een lekker gevoel terug komen aangezien hij de beslissende penalty miste.
Eide
 Eide - woensdag 01 februari 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 22:45 schreef Loetje het volgende:
Bertrand Traoré is misschien dit weekend al wel weer inzetbaar. Burkina Faso is net uitgeschakeld na penalty's in de Afrika Cup.
Het is nu woensdag. Die moet dan eerst een vlucht naar Amsterdam zien te pakken. Dat wordt op z'n vroegst donderdag, maar misschien wel vrijdag. Die speelt zondag nog niet hoor. En Neres trouwens ook niet dus weer een basisplek voor Kluivert schat ik zomaar in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 februari 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal ook met een lekker gevoel terug komen aangezien hij de beslissende penalty miste.
Dus gewoon op de bank en gebruikmaken van Kluivert en Younes. En van mijn part voor Traore direct enkeltje Londen regelen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 februari 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is nu woensdag. Die moet dan eerst een vlucht naar Amsterdam zien te pakken. Dat wordt op z'n vroegst donderdag, maar misschien wel vrijdag. Die speelt zondag nog niet hoor. En Neres trouwens ook niet dus weer een basisplek voor Kluivert schat ik zomaar in.
Dat hoop ik gewoon, maar bij Bosz weet je het nooit. Die zet zo zijn vriendje weer in de basis!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 februari 2017 - 23:10   quote  deeplink  
Volgens mij was Ronaldo met niet veel wedstrijden bij Sporting al verkocht aan manu.
Dat even terzijde.

Maar Nerres speelde 7 of 8 wedstrijden op het hoogste niveau, maar dat zijn niet al zijn wedstrijden. Heeft op jeugdtoernooien en op een lager niveau vast wel meer gespeeld waardoor scouts rapporten kunnen schrijven.
Als het op een lager niveau wordt gespeeld dan houd daar een scout rekening mee.

Maar zegt dat wat, nee er zijn genoeg reden om te kunnen zeggen dat verwachting in het rapport niet uit komt. Dat geld ook overigens ook voor ieder ander speler kunnen gelden.

Hoe jonger en hoe verder je speler haalt hoe meer redenen er zijn om niet te kunnen voldoen aan de verwachting van de scouts.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 februari 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Volgens mij was Ronaldo met niet veel wedstrijden bij Sporting al verkocht aan manu.
Dat even terzijde.

Maar Nerres speelde 7 of 8 wedstrijden op het hoogste niveau, maar dat zijn niet al zijn wedstrijden. Heeft op jeugdtoernooien en op een lager niveau vast wel meer gespeeld waardoor scouts rapporten kunnen schrijven.
Als het op een lager niveau wordt gespeeld dan houd daar een scout rekening mee.

Maar zegt dat wat, nee er zijn genoeg reden om te kunnen zeggen dat verwachting in het rapport niet uit komt. Dat geld ook overigens ook voor ieder ander speler kunnen gelden.

Hoe jonger en hoe verder je speler haalt hoe meer redenen er zijn om niet te kunnen voldoen aan de verwachting van de scouts.
Dus lul je jezelf tegen, want van de anderen begrijp je het bedrag niet terwijl die al meer wedstrijden in het eerste hebben gespeeld???
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 februari 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus lul je jezelf tegen, want van de anderen begrijp je het bedrag niet terwijl die al meer wedstrijden in het eerste hebben gespeeld???
Ik begrijp het bedrag wel dat ze voor Ajax spelers hebben betaald. Dat zijn namelijk zo ongeveer de waardes van de spelers.

12 miljoen is ook wel de waarde van deze speler, dat is tenminste wat ik wel verwacht.
Club wilde overigens 20 miljoen hebben.

Of je nou gratis ophaalt of 100 miljoen neerlegt, je moet altijd afwachten of het iets toevoegt. En zijn waarde kan laten zien.

Ik ben niet lyrisch over deze transfer maar ik ben er ook niet op tegen. Risico kan Ajax wel dragen, brengt de winst van dit seizoen niet in gevaar en brengt Ajax niet eens dichter bij financiële problemen, Ajax maakte namelijk genoeg winst.

Vind de reden om naar 8 wedstrijden te kijken van op het hoogste niveau ook geen goed argument.
Je hoeft namelijk zonder op het hoogste niveau al van zulke waarde kunnen zijn als de rapporten maar goed genoeg zijn.

De enige reden die ik heb, is dat hij uit Brazilië komt. Er zijn genoeg spelers die hebben kunnen aarden in Europa als ze vanuit zuid amerika komt. Daarnaast zou hij denk ik alleen heel goed protugees kunnen spreken. Hopelijk spreekt hij een beetje engels.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 februari 2017 - 23:47   quote  deeplink  
Ik ga mezelf even corrigeren. Volgens mij spelen ze nog een troostfinale.
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 februari 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik begrijp het bedrag wel dat ze voor Ajax spelers hebben betaald. Dat zijn namelijk zo ongeveer de waardes van de spelers.

12 miljoen is ook wel de waarde van deze speler, dat is tenminste wat ik wel verwacht.
Club wilde overigens 20 miljoen hebben.

Of je nou gratis ophaalt of 100 miljoen neerlegt, je moet altijd afwachten of het iets toevoegt. En zijn waarde kan laten zien.

Ik ben niet lyrisch over deze transfer maar ik ben er ook niet op tegen. Risico kan Ajax wel dragen, brengt de winst van dit seizoen niet in gevaar en brengt Ajax niet eens dichter bij financiële problemen, Ajax maakte namelijk genoeg winst.

Vind de reden om naar 8 wedstrijden te kijken van op het hoogste niveau ook geen goed argument.
Je hoeft namelijk zonder op het hoogste niveau al van zulke waarde kunnen zijn als de rapporten maar goed genoeg zijn.

De enige reden die ik heb, is dat hij uit Brazilië komt. Er zijn genoeg spelers die hebben kunnen aarden in Europa als ze vanuit zuid amerika komt. Daarnaast zou hij denk ik alleen heel goed protugees kunnen spreken. Hopelijk spreekt hij een beetje engels.
klopt wel wat je zegt.. qua taal maak ik me niet zoon zorgen we hebben een aantal die portugees spreken.. bijna het zelfde dus dat scheelt
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 februari 2017 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hoop ik gewoon, maar bij Bosz weet je het nooit. Die zet zo zijn vriendje weer in de basis!
niks met vriendje temaken... traore is gewoon een geweldenaar.. kwam er alleen nog niet helemaal uit... allhoewel nog steeds onze vleugelspeler is met de meeste goals.. maar kan vele malen beter...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 februari 2017 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt wel wat je zegt.. qua taal maak ik me niet zoon zorgen we hebben een aantal die portugees spreken.. bijna het zelfde dus dat scheelt
Wie spreekt er portugees dan?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 02 februari 2017 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 00:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha, mensen maken zich zorgen over het bedrag, dat Ajax het niet terug kan verdienen.

Maar wacht even. Las ik nou dat wolfsburg 13 miljoen betaalde voor iemand die op de bank zat?
Oh wacht we hebben nog een speler verkocht, gudelj 6 miljoen voor iemand die een mentaliteit van 0 heeft.
Oh en dan hebben we El Ghazi nog, als traore niet naar afrika cup ging(dat weten de clubs echt wel) dan was hij ook bankzitter. Volgens mij betaalde ze daar gewoon 8 miljoen voor.

En dan bang zijn dat we dit niet kunnen verkopen, lol.

En ja Sulejmani daar hebben we flink op verloren maar dat was nog voordat de engelse enorm geld verdienen en voordat de chinezen de markt op gingen.

En ja, de situaties kan veranderen als de chinezen gaan begrenzen en als de engelse failliet gaan
Vergeet niet dat we op Gudelje verlies hebben geleden. Bazoer was 30 waard vorig jaar en pak je nu de helft voor. El Ghazi was ook veel meer waard, dus tja... Natuurlijk zal hij wel voor 10m weer weggaan als hij mislukt, maar ik vind het wel vel geld voor een club als Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 02 februari 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 07:54 schreef nummer10 het volgende:
marc is wel zijn bijnaam kwijt nu ;) ik denk ook werkelijk dat marc een hele goeie handelaar is.. dat hij niks of bijna niks uitgaf lag niet alleen aan hem natuurlijk.. en de aankopen die zijn gedaan natuurlijk ook niet.. er zijn veel meer partijen bij betrokken
Hij kon het nu ook wel bekostigen, want anders gaat het geld naar de belastingdienst. Ik geef in dat geval liever 15m uit aan iets wat kan floppen, dan 15 miljoen aan de belastingdienst :)
JOOD
 JOOD - donderdag 02 februari 2017 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Goede post man. Weer op en top inhoudelijk.

Vanuit die woorden kan je niet heel veel andere conclusies trekken anders dan deze.

Maar goed. Als er maar geld wordt uitgegeven vinden mensen als jij het al wel hoed. Geen flauw benul wie die speler is maar tis nu al geweldig. En drie matige wedstrijden verder weer schreeuwen om nieuwe spelers en een nieuwe directie.
Daag Remco.
JOOD
 JOOD - donderdag 02 februari 2017 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie spreekt er portugees dan?
Wamberto ;)
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 februari 2017 - 07:43   quote  deeplink  
onanananana.. sanchez.. cassiera.. bedoel dat ze dat kunnen spaans/portugees

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 februari 2017 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 01:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wamberto ;)
maxwell ook.. zou hem halen als linksback en kan die neres wegwijs maken en leren wat ajax kan betekenen (y) ;)
remco k
 remco k - donderdag 02 februari 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Volgens mij was Ronaldo met niet veel wedstrijden bij Sporting al verkocht aan manu.
Dat even terzijde.

Maar Nerres speelde 7 of 8 wedstrijden op het hoogste niveau, maar dat zijn niet al zijn wedstrijden. Heeft op jeugdtoernooien en op een lager niveau vast wel meer gespeeld waardoor scouts rapporten kunnen schrijven.
Als het op een lager niveau wordt gespeeld dan houd daar een scout rekening mee.

Maar zegt dat wat, nee er zijn genoeg reden om te kunnen zeggen dat verwachting in het rapport niet uit komt. Dat geld ook overigens ook voor ieder ander speler kunnen gelden.

Hoe jonger en hoe verder je speler haalt hoe meer redenen er zijn om niet te kunnen voldoen aan de verwachting van de scouts.
25 wedstrijden en gewoon bijna een heel seizoen. Is wel iets anders. Overigens is de aankoop van 15 miljoen Euro voor CR7 naar United iets makkelijker te verdedigen als daar jaarlijks rond de 500 miljoen binnenkomt in die tijd..
remco k
 remco k - donderdag 02 februari 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niks met vriendje temaken... traore is gewoon een geweldenaar.. kwam er alleen nog niet helemaal uit... allhoewel nog steeds onze vleugelspeler is met de meeste goals.. maar kan vele malen beter...
Als het een geweldenaar zou zijn. Zou hij op deze leeftijd wel altijd basis speler zijn bij zijn land wat ie niet is. En zou een topclub als Chelsea hem niet laten gaan en zou die daar wekelijks spelen.

Het is een talent, niet meer dan dat..
remco k
 remco k - donderdag 02 februari 2017 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 00:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij kon het nu ook wel bekostigen, want anders gaat het geld naar de belastingdienst. Ik geef in dat geval liever 15m uit aan iets wat kan floppen, dan 15 miljoen aan de belastingdienst :)
Ligt er maar net aan waar en hoe de winst in de papieren staat he..
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 februari 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het een geweldenaar zou zijn. Zou hij op deze leeftijd wel altijd basis speler zijn bij zijn land wat ie niet is. En zou een topclub als Chelsea hem niet laten gaan en zou die daar wekelijks spelen.

Het is een talent, niet meer dan dat..
mag niey verkocht worden.. fans waren niet blij.. en heeft laten zien bij vitesse wat hij kan.. daarbij was hij volledig nieuw bij de club.. wennen kost tijd.. weet jij ook.. daarbij was die beter dan wat we hadden op de bank..
remco k
 remco k - donderdag 02 februari 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 01:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daag Remco.
Kijk, zo reageer je altijd als je niets meer te zeggen hebt..

Bericht al gelezen dat Veldmate hem slechts eenmaal gezien heeft en niet overtuigd was van zijn optreden?? En dat men dus volledig blind is gevaren op vd Zee?? De hier altijd zwaar bekritiseerde scout??...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 02 februari 2017 - 09:10   quote  deeplink  
Het is zeker nog te vroeg voor borrelnoten?

:))
Brandje
 Brandje - donderdag 02 februari 2017 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2017 - 18:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker. Ik wil alleen zeggen dat de kritiek over oppotten wel klaar mag zijn. Dat er meer binnen komt als er uit gaat, in een jaar waar voor 35 miljoen wordt gekocht, mag een compliment van formaat wezen. Zelfs de grootste boeroeper zal toch schoorvoetend inzien dat Ajax, en dus de huidige directie en technische leiding, het gewoon goed doen momenteel.

Het valt overigens samen met het aantreden van Vd Sar als AD. Zou natuurlijk toeval kunnen zijn kaar opvallend is het wel.
Opvallend is dat Ajax (Overmars) ineens een hele andere koers varen sinds De Boer weg is. Er wordt meer uit gegeven aan spelers en ook totaal andere type spelers. Vind het opvallend.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 februari 2017 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk, zo reageer je altijd als je niets meer te zeggen hebt..

Bericht al gelezen dat Veldmate hem slechts eenmaal gezien heeft en niet overtuigd was van zijn optreden?? En dat men dus volledig blind is gevaren op vd Zee?? De hier altijd zwaar bekritiseerde scout??...
je kan ook niemand beoordelen op 1 pot.. ook veldmate niet.. dat zelfde toernooi is hij uitgeroepen tot man van het toernooi en kwam pas opdreef na dat veldmate geweest was.. en ook veldmate kan er goed naast zitten..
Eide
 Eide - donderdag 02 februari 2017 - 10:43   quote  deeplink  
Overmars kan pas handelen als hij daar de ruimte voor krijgt. De ruimte wordt gegeven door de Algemeen Directeur en de Raad van Commissarissen. Mensen als Slop en Overmars zijn weliswaar directieleden, maar hebben vooral uitvoerende taken. Ze hebben goedkeuring nodig van de AD en RvC om knopen door te hakken.

Iedereen weet hier ondertussen wel dat ik Overmars meestal heb verdedigd. Vooral tegen het idee dat Overmars TD is (is hij niet). Hij voert de wensen van het TH uit en lijkt daarin gewoon uitstekend te functioneren, zeker nu het TH niet meer vleugellam is na het vertrek van Jonk. Die vete heeft Ajax niets goeds gebracht. Het is doodzonde dat Jonk nu beschadigd is, maar er is nu wel rust. Met Van der Sar zit een AD waaronder men durft keuzes te maken, de RvC geeft toestemming om geld uit te geven en het TH durft door te selecteren.

Dat laatste gaat ook nog wel een keer pijn doen. Je stuurt ook wel eens iemand weg die later goud waard blijkt te zijn, maar je moet keuzes durven maken.
remco k
 remco k - donderdag 02 februari 2017 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 09:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Het is zeker nog te vroeg voor borrelnoten?

:))
Ach nee joh. Gewoon happen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0193729