BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 januari 2017 - 15:40   quote  deeplink  
Ghazi ondergaat schijnbaar medische keuring in Frankrijk. Bailey voor 12 miljoen exclusief bonussen naar Duitsland..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 januari 2017 - 15:51   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/719003/-ajax-transfer-el-ghazi-nadert-ontknoping-medische-keuring-achter-de-rug
Stanley
 Stanley - vrijdag 27 januari 2017 - 16:02   quote  deeplink  
Ik hoop dat Ajax een verrassing voor ons in petto heeft...In positieve zin dan...

Zooo slecht is El Ghazi toch niet dat er in opluchting dat er überhaupt een club is die hem wil hebben tegen een meer dan redelijke prijs...

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de logica niet kan zien.

Je hebt een tekort aan vleugelspelers, je probeert je zonder succes op die plek te versterken en vervolgens ga je wat je wel nog hebt op die positie verkopen....???

Wie kan mij dit uitleggen?
JOOD
 JOOD - vrijdag 27 januari 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch heb je meer zekerheid bij een speler van 24 of 25, simpelweg omdat je meerdere jaren gegevens van zon speler hebt over zijn prestaties.

Neem die Nerres, die heeft nu een half jaar op het hoogste niveau in Brazillie gespeeld, en heeft dat redelijk tot goed gedaan. Welke zekerheid heb je dan dat deze jongen 3 tot 4 jaar lang bij Ajax de absolute uitblinker gaat zijn, want dat moet wel bij een bedrag boven de 15 miljoen.

Neem een speler van 25 die de eerste 2 jaar erg wisselvallig presteerde, en vervolgens 4 jaar lang een bepalende speler is geweest bij een vergelijkbaar elftal als Ajax wat systeem betreft. Dan is de kans statistisch gewoon groter dat deze jongen zal slagen bij Ajax.

Enige dat ik daarmee wil zeggen, is dat als Ajax 15 miljoen gaat uitgeven, dan liever niet voor een talentje van 19, maar voor een gerenomeerde speler die wat bewezen heeft.

En aangezien dat soort spelers voor Ajax gewoon onhaalbaar zijn, vind ik het absurd als Ajax dat soort bedragen uitgeeft.
En door niks te veranderen aan deze manier van Ajax runnen, wordt je alleen maar minder en minder en minder. Kwetsbaarder en het gat wordt alleen maar groter.
JOOD
 JOOD - vrijdag 27 januari 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 16:02 schreef Stanley het volgende:
Ik hoop dat Ajax een verrassing voor ons in petto heeft...In positieve zin dan...

Zooo slecht is El Ghazi toch niet dat er in opluchting dat er überhaupt een club is die hem wil hebben tegen een meer dan redelijke prijs...

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de logica niet kan zien.

Je hebt een tekort aan vleugelspelers, je probeert je zonder succes op die plek te versterken en vervolgens ga je wat je wel nog hebt op die positie verkopen....???

Wie kan mij dit uitleggen?
Ik verwacht dat ze zich nog wel voor Larsson melden als Ghazi definitief weg is. Voor de rest is er nog steeds geen langdurige oplossing. Volgend jaar mis je ook nog Traore.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 januari 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 16:02 schreef Stanley het volgende:
Ik hoop dat Ajax een verrassing voor ons in petto heeft...In positieve zin dan...

Zooo slecht is El Ghazi toch niet dat er in opluchting dat er überhaupt een club is die hem wil hebben tegen een meer dan redelijke prijs...

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de logica niet kan zien.

Je hebt een tekort aan vleugelspelers, je probeert je zonder succes op die plek te versterken en vervolgens ga je wat je wel nog hebt op die positie verkopen....???

Wie kan mij dit uitleggen?
Ik weet niet hoever ze in onderhandeling zijn met andere spelers maar ze laten hem inderdaad makkelijk gaan terwijl er te kort op de vleugels is/onstaat
JOOD
 JOOD - vrijdag 27 januari 2017 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 18:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoever ze in onderhandeling zijn met andere spelers maar ze laten hem inderdaad makkelijk gaan terwijl er te kort op de vleugels is/onstaat
En als het daadwerkelijk 8-9 miljoen is is dat ook een mooi bedrag voor Ghazi. Presteert niet altijd super en heeft een probleem met Bosz.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 januari 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 18:24 schreef JOOD het volgende:

[..]

En als het daadwerkelijk 8-9 miljoen is is dat ook een mooi bedrag voor Ghazi. Presteert niet altijd super en heeft een probleem met Bosz.
Ook weer zo alleen speelt hij nu wel gewoon. Ook niet heel slecht dan moet er wel iets voor terugkomen
JOOD
 JOOD - vrijdag 27 januari 2017 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 19:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook weer zo alleen speelt hij nu wel gewoon. Ook niet heel slecht dan moet er wel iets voor terugkomen
Daarom denk ik dat ze voor een 'makkelijke' speler zullen kiezen als vervanger. Larsson is dan een logische keuze. Waarschijnlijk niet de beste optie, maar wel een die haalbaar is zoals in het verleden gebleken. Ik denk dat we er dan niet op achteruit zullen gaan.
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2017 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 16:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

En door niks te veranderen aan deze manier van Ajax runnen, wordt je alleen maar minder en minder en minder. Kwetsbaarder en het gat wordt alleen maar groter.
Volgens mij is het gat met de subtop eindelijk tot stilstand gekomen.

En als je meer wilt uitgeven moet je zorgen dat er structureel meer binnenkomt. Daar is Ajax druk mee bezig en daardoor zijn er bepaalde nieuwe grote sponsorcontracten binnen gehaald. Verkopen is en blijft incidenteel waar je niet op kan budgetteren.

En dus kan je ook niet structureel meer geld uitgeven.
JOOD
 JOOD - zaterdag 28 januari 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is het gat met de subtop eindelijk tot stilstand gekomen.

En als je meer wilt uitgeven moet je zorgen dat er structureel meer binnenkomt. Daar is Ajax druk mee bezig en daardoor zijn er bepaalde nieuwe grote sponsorcontracten binnen gehaald. Verkopen is en blijft incidenteel waar je niet op kan budgetteren.

En dus kan je ook niet structureel meer geld uitgeven.
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Omzet verhogen ed prima, doet Sarretje goed.

Maar als je een gemiddelde neemt van de transferbalans (in en uit) op basis van de afgelopen 5 jaar bijvoorbeeld. Dan heb je toch een behoorlijke extra structurele omzet. Het is wel een feit dat we gewoon goed handelen en daardoor meer omzet genereren. Of zou dit teveel schommelen in de begroting?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 januari 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is het gat met de subtop eindelijk tot stilstand gekomen.

En als je meer wilt uitgeven moet je zorgen dat er structureel meer binnenkomt. Daar is Ajax druk mee bezig en daardoor zijn er bepaalde nieuwe grote sponsorcontracten binnen gehaald. Verkopen is en blijft incidenteel waar je niet op kan budgetteren.

En dus kan je ook niet structureel meer geld uitgeven.
Structureel niet maar je kan een deel wel gelijk investeren toch? Bazoer, Gudelj 18 miljoen
Geen echte linksback en Linksbuiten niet veel. Tot nu toe laten ze het na om die posities te versterken terwijl de middelen er toch echt zijn.
74
 74 - zaterdag 28 januari 2017 - 10:13   quote  deeplink  
Mannen waarom niet gewoon kishna terug halen bij lazio.....zal niet duur zijn
Eide
 Eide - zaterdag 28 januari 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 00:19 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Omzet verhogen ed prima, doet Sarretje goed.

Maar als je een gemiddelde neemt van de transferbalans (in en uit) op basis van de afgelopen 5 jaar bijvoorbeeld. Dan heb je toch een behoorlijke extra structurele omzet. Het is wel een feit dat we gewoon goed handelen en daardoor meer omzet genereren. Of zou dit teveel schommelen in de begroting?
Dat is geen structurele inkomstenpost. De inkomsten uit transfers fluctueren enorm. Daar kan je niet op begroten. Die inkomsten kan je natuurlijk wel inzetten voor het aankopen van spelers, maar je kan gewoon geen hypothetische inkomstenpost uit transfers en Europees voetbal op de balans zetten. Dat heeft Ajax al eens gedaan, met een seizoen met 20 miljoen verlies, geen prijzen en geen reserves ten gevolge.

Ajax moet dus wel degelijk op zoek naar structurele inkomsten. Dat is de enige manier om het salarisplafond op te kunnen hogen. Dat op basis van incidentele inkomsten doen is financieel onverantwoord en leidt uiteindelijk tot een sportief onverantwoorde situatie.
Eide
 Eide - zaterdag 28 januari 2017 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 10:13 schreef 74 het volgende:
Mannen waarom niet gewoon kishna terug halen bij lazio.....zal niet duur zijn
Mino Raiola is alvast een hele goede reden om Kishna lekker in Italië te laten.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 28 januari 2017 - 13:12   quote  deeplink  
Uiteindelijk gaat alles in voetbal om resultaat. Welk beleid je ook voert, als het niet een gewenst resultaat oplevert dan faal je al leiding en club.

We zijn bijna aan het eind van de maand en er is nog geen enkele speler vastgelegd. Wanneer er niemand wordt vastgelegd dan neem je helaas meer risico naar het einde van het seizoen toe.

Dan zie ik geen enkele excuus gerechtvaardigd om te zeggen dat we van alles geprobeerd hebben, maar we hebben geen gewenste spelers kunnen vastleggen.Omdat het in onze ogen een versterking moet zijn.

Er zijn 3 spelers bij Ajax vertrokken op een manier waar je deels je vraagtekens bij kunt zetten. Je kunt niet zeggen dat het soepel loopt bij Ajax. Ik mis nog altijd de overtuiging dat het gevoerde beleid de meest effectieve is.

Wanneer er aan het eind van het seizoen niks gewonnen wordt heeft zowel de leiding als de club gefaald. En dan zul je zien dat we volgende jaar opnieuw met dezelfde 'gemankeerde' mensen verder gaan. Er is niemand die daar sturing aan kan geven zoals het in een normaal bedrijf wel zou gebeuren.

Iedere keer weer hou je je hart vast bij Ajax, en denk je; als dit maar goed komt. Het lijkt wel een soort 'Russische' roulette wat ze bij Ajax spelen.

Ik zou het persoonlijk onverantwoord vinden om met de huidige selectie zonder versterkingen het seizoen af te maken. Hoe willen ze dat aan het eind van het seizoen gaan uitleggen wanneer er niks gewonnen wordt......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 januari 2017 door Bobby1972 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 januari 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 13:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk gaat alles in voetbal om resultaat. Welk beleid je ook voert, als het niet een gewenst resultaat oplevert dan faal je al leiding en club.

We zijn bijna aan het eind van de maand en er is nog geen enkele speler vastgelegd. Wanneer er niemand wordt vastgelegd dan neem je helaas meer risico naar het einde van het seizoen toe.

Dan zie ik geen enkele excuus gerechtvaardigd om te zeggen dat we van alles geprobeerd hebben, maar we hebben geen gewenste spelers kunnen vastleggen.Omdat het in onze ogen een versterking moet zijn.

Er zijn 3 spelers bij Ajax vertrokken op een manier waar je deels je vraagtekens bij kunt zetten. Je kunt niet zeggen dat het soepel loopt bij Ajax. Ik mis nog altijd de overtuiging dat het gevoerde beleid de meest effectieve is.

Wanneer er aan het eind van het seizoen niks gewonnen wordt heeft zowel de leiding als de club gefaald. En dan zul je zien dat we volgende jaar opnieuw met dezelfde 'gemankeerde' mensen verder gaan. Er is niemand die daar sturing aan kan geven zoals het in een normaal bedrijf wel zou gebeuren.

Iedere keer weer hou je je hart vast bij Ajax, en denk je; als dit maar goed komt. Het lijkt wel een soort 'Russische' roulette wat ze bij Ajax spelen.

Ik zou het persoonlijk onverantwoord vinden om met de huidige selectie zonder versterkingen het seizoen af te maken. Hoe willen ze dat aan het eind van het seizoen gaan uitleggen wanneer er niks gewonnen wordt......
heel makkelijk voor sommige supporters.. bosz de schuld geven.. maar die moet ook maar roeien met de riemen die die heeft.. en dat is vooral voorin ver te zoeken..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 januari 2017 - 14:11   quote  deeplink  
Ajax is niet bang om het seizoen af te maken met de huidige vleugelaanvallers. De Amsterdamse club wil alleen een échte versterking, maar tegelijkertijd geen idote prijs betalen. Dat meldt De Telegraaf zaterdagmiddag.

Ajax heeft desondanks nog steeds goede hoop op de komst van een buitenspeler deze maand. De huidige nummer twee van de Eredivisie werd de laatste weken vooral gelinkt aan spelers uit Zuid-Amerika. Directeur voetbalzaken Marc Overmars bracht naar verluidt al meerdere biedingen uit op David Neres, maar die werden allen afgewezen.

De spoeling voor trainer Peter Bosz wordt overigens nog iets dunner. Anwar El Ghazi staat op het punt om zijn transfer naar Lille af te ronden. Daardoor blijven alleen Amin Younes, Vaclav Cerny, Bertrand Traoré en de jeugdige Justin Kluivert over op de vleugels. Traoré is momenteel met Burkina Faso actief op de Afrika Cup, terwijl Cerny op de weg terug is van een blessure
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 13:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk gaat alles in voetbal om resultaat. Welk beleid je ook voert, als het niet een gewenst resultaat oplevert dan faal je al leiding en club.

We zijn bijna aan het eind van de maand en er is nog geen enkele speler vastgelegd. Wanneer er niemand wordt vastgelegd dan neem je helaas meer risico naar het einde van het seizoen toe.

Dan zie ik geen enkele excuus gerechtvaardigd om te zeggen dat we van alles geprobeerd hebben, maar we hebben geen gewenste spelers kunnen vastleggen.Omdat het in onze ogen een versterking moet zijn.

Er zijn 3 spelers bij Ajax vertrokken op een manier waar je deels je vraagtekens bij kunt zetten. Je kunt niet zeggen dat het soepel loopt bij Ajax. Ik mis nog altijd de overtuiging dat het gevoerde beleid de meest effectieve is.

Wanneer er aan het eind van het seizoen niks gewonnen wordt heeft zowel de leiding als de club gefaald. En dan zul je zien dat we volgende jaar opnieuw met dezelfde 'gemankeerde' mensen verder gaan. Er is niemand die daar sturing aan kan geven zoals het in een normaal bedrijf wel zou gebeuren.

Iedere keer weer hou je je hart vast bij Ajax, en denk je; als dit maar goed komt. Het lijkt wel een soort 'Russische' roulette wat ze bij Ajax spelen.

Ik zou het persoonlijk onverantwoord vinden om met de huidige selectie zonder versterkingen het seizoen af te maken. Hoe willen ze dat aan het eind van het seizoen gaan uitleggen wanneer er niks gewonnen wordt......
Zoals je zelf al zegt draait het om het resultaat. En dat wordt pas bepaald in mei.

Waarom oordeel je nu alweer dan? Je geeft zelf eigenlijk al aan dat je verdere pist de prullenbak in kan
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 14:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heel makkelijk voor sommige supporters.. bosz de schuld geven.. maar die moet ook maar roeien met de riemen die die heeft.. en dat is vooral voorin ver te zoeken..
Allemaal jongens die hebben laten zien het wel degelijk te kunnen. En aangezien het alle drie betreft. Waarom kan dat niet ook deels aan de trainer liggen?
Eide
 Eide - zaterdag 28 januari 2017 - 16:36   quote  deeplink  
Dat zijn wel de verwijten die FdB naar z'n hoofd kreeg. Ook op dit forum. Ook door mensen die hier nog altijd zitten. Ik heb me daar bij FdB altijd tegen verzet en dat doe ik nu nog steeds. Het is aan de speler om het te laten zien. De trainer is van de tactische plaat maar spelers moeten zelf presteren.
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 16:36 schreef Eide het volgende:
Dat zijn wel de verwijten die FdB naar z'n hoofd kreeg. Ook op dit forum. Ook door mensen die hier nog altijd zitten. Ik heb me daar bij FdB altijd tegen verzet en dat doe ik nu nog steeds. Het is aan de speler om het te laten zien. De trainer is van de tactische plaat maar spelers moeten zelf presteren.
Deels met je eens. Ik ben wel van mening dat een trainer het beste in spelers naar boven moet weten te halen.. Dat is natuurlijk niet voor 100% zijn verantwoordelijkheid, maar toch zeker wel voor een deel..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 januari 2017 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Deels met je eens. Ik ben wel van mening dat een trainer het beste in spelers naar boven moet weten te halen.. Dat is natuurlijk niet voor 100% zijn verantwoordelijkheid, maar toch zeker wel voor een deel..
sommigen worden beter door een bepaalde trainer en speelstijl.. en sommigen slechter.. standaard..
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 17:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sommigen worden beter door een bepaalde trainer en speelstijl.. en sommigen slechter.. standaard..
Voor de aanvallers is het amper anders dan andere jaren. Ga maar eens een wedstrijd tegen dezelfde tegenstander van vorig jaar kijken en van dit jaar.

Enige verschil is dat onze achterste linie iets verder vooruit speelt. En dat daardoor de middelste linie iets minder ruimte heeft.
Eide
 Eide - zaterdag 28 januari 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Deels met je eens. Ik ben wel van mening dat een trainer het beste in spelers naar boven moet weten te halen.. Dat is natuurlijk niet voor 100% zijn verantwoordelijkheid, maar toch zeker wel voor een deel..
Deels. De trainer moet de randvoorwaarden scheppen waarbinnen er optimaal gepresteerd kan worden door de spelers die je hebt. De speler zelf moet echt wel zelf zorgen dat die prestaties eruit komen.
JOOD
 JOOD - zondag 29 januari 2017 - 00:07   quote  deeplink  
En weer een dag...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 29 januari 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 14:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heel makkelijk voor sommige supporters.. bosz de schuld geven.. maar die moet ook maar roeien met de riemen die die heeft.. en dat is vooral voorin ver te zoeken..
Precies daarom neem ik Bosz niet veel kwalijk. Maar juist de mensen die hem hebben aangesteld. Mocht Ajax geen enkele prijs halen dan zal de falende leiding waarschijnlijk naar hem wijzen. Het is zo voorspelbaar.

Ajax heeft helaas voor de supporters een leiding niet niet past en hoort bij ons Ajax. En das best heel triest. Verander dan maar eens.....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 29 januari 2017 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 16:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zegt draait het om het resultaat. En dat wordt pas bepaald in mei.

Waarom oordeel je nu alweer dan? Je geeft zelf eigenlijk al aan dat je verdere pist de prullenbak in kan
Omdat de resultaten niet voldoende zijn. En omdat het beleid niet overtuigd. Ik zal er even speciaal voor jou naar refereren aan het eind van het seizoen. Ik hoop zo dat ik er naast zit, maar ik acht de kans helaas groter dat ik gelijk kan krijgen. Omdat ik het nog altijd onnodig vind.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 29 januari 2017 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Allemaal jongens die hebben laten zien het wel degelijk te kunnen. En aangezien het alle drie betreft. Waarom kan dat niet ook deels aan de trainer liggen?
Ik denk zeker dat het een combinatie is van de spelers en de trainer samen. Ik geloof ook niet dat het alleen aan de spelers ligt. Daarom zie je ook dat veel voetbal clubs heel beperkt kunnen communiceren met eigen spelers. Het lijkt erop dat Bosz was egocentrischer als mens is.

De leiding heeft hem aangenomen, zij moeten deze keuze dragen. En als het niet voldoende werkt dat is het ook zeker de leiding te verwijten dat ze hem hebben aangesteld.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 januari 2017 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 00:52 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk zeker dat het een combinatie is van de spelers en de trainer samen. Ik geloof ook niet dat het alleen aan de spelers ligt. Daarom zie je ook dat veel voetbal clubs heel beperkt kunnen communiceren met eigen spelers. Het lijkt erop dat Bosz was egocentrischer als mens is.

De leiding heeft hem aangenomen, zij moeten deze keuze dragen. En als het niet voldoende werkt dat is het ook zeker de leiding te verwijten dat ze hem hebben aangesteld.
wat is egocentrisch.. ik bedoel bosz heeft een bepaalde visie die grenst aan de cruijf visie en laten we eerlijk zijn past een gudelj en bazoer daarin qua speelstijl ?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 januari 2017 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 21:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Deels. De trainer moet de randvoorwaarden scheppen waarbinnen er optimaal gepresteerd kan worden door de spelers die je hebt. De speler zelf moet echt wel zelf zorgen dat die prestaties eruit komen.
Inderdaad en als een speler die op de bank beland ipv van 100% geeft gaar zitten mokken en daarDoor het groepsproces beïnvloed dan ligt dit niet alleen aan de trainer. Kijk naar Viergever en Schöne knokten zich wel terug. Verschil is misschien leeftijd en talent maar het kan wel.
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 januari 2017 - 09:04   quote  deeplink  
Weet iemand of Ajax nog met een buitenspeler bezig is? Of zullen we het met de huidige selectie moeten doen?
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 00:46 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Precies daarom neem ik Bosz niet veel kwalijk. Maar juist de mensen die hem hebben aangesteld. Mocht Ajax geen enkele prijs halen dan zal de falende leiding waarschijnlijk naar hem wijzen. Het is zo voorspelbaar.

Ajax heeft helaas voor de supporters een leiding niet niet past en hoort bij ons Ajax. En das best heel triest. Verander dan maar eens.....
De leiding heeft nog niet eenmaal naar de trainer gewezen op momenten dat het niet lukte. Op basis waarvan zou dat nu ineens zelfs voorspelbaar te noemen dan. Volgens mij kijken ze juist veel in de spiegel aangezien er best wel dingen veranderd worden waarvan men denkt dat het beter kan.

Maar goed. Zoals gewoonlijk zal je wel weer geen antwoord geven
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 00:49 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Omdat de resultaten niet voldoende zijn. En omdat het beleid niet overtuigd. Ik zal er even speciaal voor jou naar refereren aan het eind van het seizoen. Ik hoop zo dat ik er naast zit, maar ik acht de kans helaas groter dat ik gelijk kan krijgen. Omdat ik het nog altijd onnodig vind.
Trainer is hoofdverantwoordelijke voor de resultaten.

Ajax heeft met afstand de beste selectie van Nederland en Bosz behoort daarmee gewoon kampioen te worden.
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 00:52 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk zeker dat het een combinatie is van de spelers en de trainer samen. Ik geloof ook niet dat het alleen aan de spelers ligt. Daarom zie je ook dat veel voetbal clubs heel beperkt kunnen communiceren met eigen spelers. Het lijkt erop dat Bosz was egocentrischer als mens is.

De leiding heeft hem aangenomen, zij moeten deze keuze dragen. En als het niet voldoende werkt dat is het ook zeker de leiding te verwijten dat ze hem hebben aangesteld.
Uiteraard zijn ze verantwoordelijk voor zijn aanstelling. Maar jij schijnt maar niet te willen begrijpen dat mensen fouten maken.
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 21:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Deels. De trainer moet de randvoorwaarden scheppen waarbinnen er optimaal gepresteerd kan worden door de spelers die je hebt. De speler zelf moet echt wel zelf zorgen dat die prestaties eruit komen.
Uiteraard spelers hebben ook vertrouwen nodig en moeten vaak de juiste richting op geholpen worden. Dat lijkt in de voorste linie nog niet echt te lukken. Laten we hopen dat dit snel omdraait.
hjf
 hjf - zondag 29 januari 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 13:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk gaat alles in voetbal om resultaat. Welk beleid je ook voert, als het niet een gewenst resultaat oplevert dan faal je al leiding en club.

We zijn bijna aan het eind van de maand en er is nog geen enkele speler vastgelegd. Wanneer er niemand wordt vastgelegd dan neem je helaas meer risico naar het einde van het seizoen toe.

Dan zie ik geen enkele excuus gerechtvaardigd om te zeggen dat we van alles geprobeerd hebben, maar we hebben geen gewenste spelers kunnen vastleggen.Omdat het in onze ogen een versterking moet zijn.

Er zijn 3 spelers bij Ajax vertrokken op een manier waar je deels je vraagtekens bij kunt zetten. Je kunt niet zeggen dat het soepel loopt bij Ajax. Ik mis nog altijd de overtuiging dat het gevoerde beleid de meest effectieve is.

Wanneer er aan het eind van het seizoen niks gewonnen wordt heeft zowel de leiding als de club gefaald. En dan zul je zien dat we volgende jaar opnieuw met dezelfde 'gemankeerde' mensen verder gaan. Er is niemand die daar sturing aan kan geven zoals het in een normaal bedrijf wel zou gebeuren.

Iedere keer weer hou je je hart vast bij Ajax, en denk je; als dit maar goed komt. Het lijkt wel een soort 'Russische' roulette wat ze bij Ajax spelen.

Ik zou het persoonlijk onverantwoord vinden om met de huidige selectie zonder versterkingen het seizoen af te maken. Hoe willen ze dat aan het eind van het seizoen gaan uitleggen wanneer er niks gewonnen wordt......
Ok Bobby. Jij bent vanaf vandaag de grote baas bij Ajax en mag alle beslissingen nemen. Wat ga jij doen?
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 09:41 schreef hjf het volgende:

[..]

Ok Bobby. Jij bent vanaf vandaag de grote baas bij Ajax en mag alle beslissingen nemen. Wat ga jij doen?
Jup zeer benieuwd.

Ben met name benieuwd naar de kosten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 januari 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 09:04 schreef Jaccio het volgende:
Weet iemand of Ajax nog met een buitenspeler bezig is? Of zullen we het met de huidige selectie moeten doen?
Nog een paar dagen dan weten we het
hjf
 hjf - zondag 29 januari 2017 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup zeer benieuwd.

Ben met name benieuwd naar de kosten.
Me too.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 januari 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 11:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Me too.
Ik niet! Opbokken met die gek!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 30 januari 2017 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 09:41 schreef hjf het volgende:

[..]

Ok Bobby. Jij bent vanaf vandaag de grote baas bij Ajax en mag alle beslissingen nemen. Wat ga jij doen?
Ik hou van feiten en objectiviteit. Laten we maar een onafhankelijk onderzoek doen naar het functioneren van ieder persoon die in de leiding zit van Ajax. En op basis van deze uitkomst wordt bepaald of mensen blijven of dat er andere mensen op hun positie komen. Deze nieuwe mensen moeten dan reeds grote ervaring hebben voor de posities die dan ingevuld moeten worden.

Het is niet meer realistisch om nu nog spelers aan te gaan trekken. Dat vraag ik niet eens, daar is het nagenoeg te laat voor. Ook is er geen enkele noodzaak om Bosz te ontslaan. Je hebt als club voor hem gekozen, dan moet je hem ook de tijd daarvoor geven. Omdat nu wisselen van trainer alleen maar negatief zou werken.

Ik zou het ook ronduit schandalig vinden wanneer Ajax geen enkele prijs wint,en dat Bosz er dan aan het eind door de leiding wordt ontslagen. Dat zou pas aangegeven hoe de leiding gefaald heeft.

Op de 1 of andere manier mis je de eenheid tussen de mensen die werken voor Ajax. Vaak hoor je dat een keuze afhankelijk is van bepaalde mensen of rvc.

4 spelers uit de selectie is niet niks. Ook al zijn het geen basis spelers. De selectie verliest in de breedte in kwaliteit. Wat me ook niet zou verbazen is dat Overmars nu de druk weer groter wordt toch nog een speler gaat kopen. Om de achterban in toom te houden.

Dan zou Larsson ineens zomaar naar Ajax kunnen komen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 30 januari 2017 - 00:18   quote  deeplink  
Het gaat niet om geld Remco, het gaat om functioneren.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 30 januari 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik niet! Opbokken met die gek!
Daar hebben we onze grote Bosz fan ook!!
Stanley
 Stanley - maandag 30 januari 2017 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2017 - 16:36 schreef Eide het volgende:
Dat zijn wel de verwijten die FdB naar z'n hoofd kreeg. Ook op dit forum. Ook door mensen die hier nog altijd zitten. Ik heb me daar bij FdB altijd tegen verzet en dat doe ik nu nog steeds. Het is aan de speler om het te laten zien. De trainer is van de tactische plaat maar spelers moeten zelf presteren.
weet niet wat je precies bedoeld maar ondanks de naam en faam weet ik nog heel goed dat het spel onder FdB dramatisch slaapverwekkend was en niet goed functionerende spelers die blijkbaar goed in zijn pulletje vielen oneindig het hand boven het hoofd gehouden werd.

Bosz heeft trouwens net als Overmars wel degelijk invloed op de transfers. We staan er financieel uitstekend voor dus een gedwongen verkoop uit dat oogpunt lijkt mij niet aan de orde.

Een vleugelspeler verkopen terwijl je al een heel seizoen aangeeft daar onderbezet te zijn is niet logisch en niet handig als daar geen vervanging tegenover staat.

Ik heb gemengde gevoelens bij meneer Bosz, soms top en soms heel erg flop!
nummer10
 nummer10 - maandag 30 januari 2017 - 08:50   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299082
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 30 januari 2017 - 12:05   quote  deeplink  
Dit roep ik toch al een paar weken.......
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 30 januari 2017 - 12:06   quote  deeplink  
Ik kan daar zo boos om worden omdat het totaal onnodig is!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 januari 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 12:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik kan daar zo boos om worden omdat het totaal onnodig is!!
Nog steeds is de markt niet gesloten..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 januari 2017 - 14:17   quote  deeplink  
verdacht stil... ik vermoed dat larsson gaat komen van herenveen... of een totaal onbekende speler voor ons...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0148530