BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 15:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bosz is toch eindverantwoordelijke van het elftal?
Max Verstappen kan ook nooit winnen met een F1 auto uit 2010. Is hij dan een slechte coureur? Ajax heeft de middelen om de beste wagen te kopen voor Bosz, zodat hij kan presteren. Lukt hem dat niet is het tijd om een andere coureur aan te stellen. Bosz doet het gewoon goed. Mentaliteit en ervaring in de ploeg. Nu nog kwaliteit op de vleugels en je zult zien dat hij met gemak eerste wordt en voor de rest zal finishen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2017 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 16:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Max Verstappen kan ook nooit winnen met een F1 auto uit 2010. Is hij dan een slechte coureur? Ajax heeft de middelen om de beste wagen te kopen voor Bosz, zodat hij kan presteren. Lukt hem dat niet is het tijd om een andere coureur aan te stellen. Bosz doet het gewoon goed. Mentaliteit en ervaring in de ploeg. Nu nog kwaliteit op de vleugels en je zult zien dat hij met gemak eerste wordt en voor de rest zal finishen.
eens.. ik vind het dan ook te makkelijk om gelijk te zeggen bosz heeft gefaald.. nee bosz wil wat neerzetten.. en dat kost gewoon tijd.. hij moest het doen met spelers die deboer en ajax op dat moment hadden.. op een ziyech sanchez na.. denk dat als je volgnd seizoen nog niet presteerd wat ik overigens nog wel mee vind vallen aangezien we nog europees spelen.. dat je dan pas een trainer mag afrekenen daarbij is het de jaren voor de boer gebleken dat telkens wisselen van trainer ook geen zin heeft..
Eide
 Eide - donderdag 26 januari 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Je moet het echter andersom zien. Ajax is niet het rijkste team en heeft niet de beste wagen. Je kan dus ook niet de beste coureur aantrekken. Ajax zoekt jonge talentvolle coureurs die zich willen bewijzen.

Die zijn echter ook gewild want de topteams zoeken die lui ook met het oog op de toekomst. Bovendien zijn er minder uitdagende clubs waar spelers wel veel meer geld kunnen verdienen. Het is en blijft gewoon heel lastig om jongens van Europese klasse aan te trekken.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 januari 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 17:13 schreef Eide het volgende:
Je moet het echter andersom zien. Ajax is niet het rijkste team en heeft niet de beste wagen. Je kan dus ook niet de beste coureur aantrekken. Ajax zoekt jonge talentvolle coureurs die zich willen bewijzen.

Die zijn echter ook gewild want de topteams zoeken die lui ook met het oog op de toekomst. Bovendien zijn er minder uitdagende clubs waar spelers wel veel meer geld kunnen verdienen. Het is en blijft gewoon heel lastig om jongens van Europese klasse aan te trekken.
Dat staat los van Bosz toch? Voor Nederlandse begrippen kun je hem de beste wagen aanschaffen. Geld hebben we deze transferperiode alleen alweer meer binnen geharkt dan ieder ander team bij elkaar..
p111
 p111 - donderdag 26 januari 2017 - 18:42   quote  deeplink  
Ze hebben nog een paar dagen.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2017 - 22:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij vind het blijkbaar prima ingevuld zo? Ik niet.. Aangezien Younes en Dolberg ook niet erg in vorm zijn. Vind ik dat er weinig smaken overblijven. Terug moeten vallen op Cerny en Kluivert vind ik niet hoopgevend.
Ik vind inderdaad dat we prima spelers hebben voor de flanken.

Dat spelers op dit moment minder in vorm zijn is een understatement, maar moet je als Ajax zijnde dan meteen andere spelers aantrekken.

Ik vind dat je als trainer zijnde het maximale uit spelers moet halen. Bosz lukt dat momenteel niet met onze aanvallers. En toch zijn het allemaal jongens die wel hebben laten zien het te kunnen.

Overigens nu el Ghazi vertrokken is vind ik wel dat er iets bij zou moeten komen hoor.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2017 - 22:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hehe......was dat nu zo moeilijk. Natuurlijk moet er een ander directie komen als Ajax geen kampioen wordt. Wat ontbreekt is de toetsing van deze mensen. Dat irriteert mij al jaren het meeste bij Ajax.

De vraag is wie gaat de 'falende' mensen uit hun functie halen? Daar ligt nu juist het probleem. En daarom blijf je steeds weer vast zitten aan dezelfde mensen. Als een trainer niet bij Ajax presteert dan wordt hij ontslagen. Maar als de leiding structureel faalt mogen die mooi blijven zitten.

Zij verschuilen zich mooi achter de trainer. En zullen dus desnoods Bosz ervoor verantwoordelijk stellen. En dan blijf je mooi opgezadeld zitten met de mensen die ik eruit wil.
Meen je die eerste opmerking nu serieus? Of heb je weer eens niet gelezen wat er staat.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 januari 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 18:42 schreef p111 het volgende:
Ze hebben nog een paar dagen.
Daarom komt goed
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2017 - 23:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

1 prijs.. jij zegt geen prijzen.. ;) daarbij welke haalbare trainer met prijzen had jij graag zien komen dan ? en geven die wel garantie voor prijzen ? neem pep vangaal mourinho klopp als voorbeeld.. de visie van bosz is de cruijff visie.. bosz is perfectionist als het om voetbal gaat.. wat wil je nog meer ? de spelers op het veld moeten het laten zien.. de trainer is slechts om het soort voetbal te laten werken maar de spelers moeten het uitvoeren..
Nee dat zeg ik niet. Ik heb gezegd amper prijzen.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2017 - 23:39 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is dat zo? Als het voltreffers zijn wordt je kampioen en kun je volgend jaar weer serieus overwinteren in de CL. Voor de rest is de selectie redelijk op peil.

En Ajax geen talent? Maat, wat denk je van Cruijf, v Basten en Bergkamp om er zo maar even 3 te noemen. Beste jeugdopleiding vd wereld, dat zijn allemaal talenten.
Hoezo wordt je dan ook kampioen?
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2017 - 23:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

Filosofie en logica zijn ook 2 verschillende woorden die niets met elkaar te maken hebben. Ik bedoel dat het gewoon heel logisch zou zijn als Ajax een goede links- en rechtsbuiten aan zou trekken.
Als el Ghazi vertrekt is een speler erg logisch. Twee is zelfs compleet onlogisch.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 08:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat jij het niet wil zien weten we wel.. maar er gebeurt teminste weer wat op het veld.. laatste ergens een hele mooie grafiek gezien met cijfers hoeveel er meer vooruit gevoetbalt werd ipv achteruit en breed.. en dat nog niet alles loopt kost tijd..
Al weken niet meer kerel. Het spel was een tijdje leuk en ver vooruit en veel druk. Daar zie ik echt amper iets van terug momenteel.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 08:59 schreef p111 het volgende:
Bos een nw prijs gewonnen bij Utrecht !!! Frank niet gelukt
Beker vergeten?
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo wordt je dan ook kampioen?
Als je de beste en meest creatieve links en rechtsbuiten van de competitie hebt? En je telt daarbij het beste talent en wellicht de beste spits van NL, veruit het beste middenveld, sterkste centrale duo van de competitie en een prima keeper op? Dan moet het raar lopen als je geen kampioen wordt.

Lijkt me sterk dat de tegenstander dan via onze gemiddelde backs een wedstrijd kunnen winnen, want dat is dan zon beetje het beste strijdplan wat ik kan bedenken tegen Ajax.
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Als el Ghazi vertrekt is een speler erg logisch. Twee is zelfs compleet onlogisch.
Oh ja, want de linksbuiten die we al een maand of 2-3 aan het zoeken zijn is in een keer niet meer nodig? Misschien omdat we nu ook nog een vervanger moeten halen voor Ghazi? Dat gaat inderdaad wel heel ver. Weet je wat, we laten de linksbuiten wel voor wat het is en zoeken alleen naar een vervanger voor Ghazi. Dat is pas onlogisch.

We zoeken een linksbuiten; of je koopt er 1, of je kunt hem niet vinden en doet het met Youness en eigen jeugd.
We zoeken een vervanger voor Ghazi; of je koopt er 1, of je kunt er geen vinden.

Als we vooruit willen is de meest logische oplossing het aantrekken van 1 linksbuiten met directe toegevoegde waarde en 1 rechtsbuiten gelijk of beter dan Ghazi.
Maar da's logisch...
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 16:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Max Verstappen kan ook nooit winnen met een F1 auto uit 2010. Is hij dan een slechte coureur? Ajax heeft de middelen om de beste wagen te kopen voor Bosz, zodat hij kan presteren. Lukt hem dat niet is het tijd om een andere coureur aan te stellen. Bosz doet het gewoon goed. Mentaliteit en ervaring in de ploeg. Nu nog kwaliteit op de vleugels en je zult zien dat hij met gemak eerste wordt en voor de rest zal finishen.
Bosz heeft met afstand de beste selectie van Nederland. En dus heeft ie de beste middelen.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als je de beste en meest creatieve links en rechtsbuiten van de competitie hebt? En je telt daarbij het beste talent en wellicht de beste spits van NL, veruit het beste middenveld, sterkste centrale duo van de competitie en een prima keeper op? Dan moet het raar lopen als je geen kampioen wordt.

Lijkt me sterk dat de tegenstander dan via onze gemiddelde backs een wedstrijd kunnen winnen, want dat is dan zon beetje het beste strijdplan wat ik kan bedenken tegen Ajax.
Als het zo makkelijk is. Waarom wordt je niet gewoon even ieder jaar kampioen. Moet makkelijk kunnen toch.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Oh ja, want de linksbuiten die we al een maand of 2-3 aan het zoeken zijn is in een keer niet meer nodig? Misschien omdat we nu ook nog een vervanger moeten halen voor Ghazi? Dat gaat inderdaad wel heel ver. Weet je wat, we laten de linksbuiten wel voor wat het is en zoeken alleen naar een vervanger voor Ghazi. Dat is pas onlogisch.

We zoeken een linksbuiten; of je koopt er 1, of je kunt hem niet vinden en doet het met Youness en eigen jeugd.
We zoeken een vervanger voor Ghazi; of je koopt er 1, of je kunt er geen vinden.

Als we vooruit willen is de meest logische oplossing het aantrekken van 1 linksbuiten met directe toegevoegde waarde en 1 rechtsbuiten gelijk of beter dan Ghazi.
Maar da's logisch...
Je vroeg wat ik vind. En ik vond die extra linksbuiten vanaf het eerste moment al overbodig.
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz heeft met afstand de beste selectie van Nederland. En dus heeft ie de beste middelen.
Behalve een slag in het wiel linksvoor en zijn rechterwiel gaat verkocht worden.
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het zo makkelijk is. Waarom wordt je niet gewoon even ieder jaar kampioen. Moet makkelijk kunnen toch.
Klopt, kijk maar naar Bayern. Enige verschil is dat ze wel het team ieder jaar 1 of 2x flink versterken.

En laten we eerlijk zijn, wat is nu 30 miljoen voor twee directe aanwinsten voor Ajax? Dat is bijna wisselgeld man. Als je ieder jaar voor gemiddeld 30 miljoen verkoopt, en dat halen we makkelijk.

Liever goede aankopen dan halve of net niet aankopen. Ook de gokjes van 300.000€ Voor een eerste elftalspeler mogen afgeschaft worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2017 door JOOD --
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vroeg wat ik vind. En ik vond die extra linksbuiten vanaf het eerste moment al overbodig.
Ik zeg ook niet dat we perse een linksbuiten moeten halen. Wel vind ik dat je je team moet blijven versterken als je kunt. En mijn vertrouwen in Youness is veel te laag op dit moment. Als je dan een toptalent op kunt pikken voor de concurrentie is dat prima. Kunnen we hem over 2-3 jaar weer verkopen en dan is Kluivert ver genoeg om het te laten zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 januari 2017 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 16:09 schreef nummer10 het volgende:
de spelers zijn eindverantwoordelijk die moeten het doen.. en dat deboer de titels pakte was nu niet echt de verdienste van deboer sorry.. kwam puur door falen van de andere clubs.. die deden dit de laatste 2 seizoenen niet? en men weet hoe dat is geeindigd... daarbij werden de prestaties jaar in jaar uitslechter en werd er slechter voetbal gespeelt.. tikkie terug tikkie breed iets waar ik als ajax supporter enorm veel kritiek op had toen pisvee op deze wijze kampioen werd.. en velen met mij.. maar als ajax dit doet is het goed tepraten en als het maar een titel opleverd ....? nee sorry
Dus bij de seizoenen onder De Boer was het de trainer zijn schuld en onder Bosz zijn de spelers ineens verantwoordelijk. Lekker tegenstrijdig.

En daarnaast is het heel simpel. Wie bovenaan eindigt is de terechte kampioen. Blijkbaar verspeelde Ajax eerder punten waardoor concurrentie kon uitlopen. Dus wat jij roept is gewoon slap gelul en reden zoeken om De Boer te bekritiseren!
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Behalve een slag in het wiel linksvoor en zijn rechterwiel gaat verkocht worden.
Traore is bij Bosz de eerste keuze. De tweede keuze op die positie wordt verkocht.

Dat een speler niet in vorm is heeft niets met de basis kwaliteit van de selectie te maken.

Overigens is ook een trainer verantwoordelijk om het beste uit spelers te halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 januari 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 16:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Max Verstappen kan ook nooit winnen met een F1 auto uit 2010. Is hij dan een slechte coureur? Ajax heeft de middelen om de beste wagen te kopen voor Bosz, zodat hij kan presteren. Lukt hem dat niet is het tijd om een andere coureur aan te stellen. Bosz doet het gewoon goed. Mentaliteit en ervaring in de ploeg. Nu nog kwaliteit op de vleugels en je zult zien dat hij met gemak eerste wordt en voor de rest zal finishen.
Zoals door Remco al aangegeven heeft Bosz op dit moment gewoon de beste selectie van Nederland en al een half seizoen de tijd gehad om het ijzer te smeden. Ik zie echter meer achteruitgang dan vooruitgang sinds hij met een vaste basis is gaan spelen. Dus tel ik de eerste weken niet mee. Je had in Utrecht ook zo maar al met 2-0 achter kunnen staan. En ik weet dat het koffiedik kijken is maar Ajax maakt geen echte progressie. En die mag je inmiddels wel verwachten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 januari 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Traore is bij Bosz de eerste keuze. De tweede keuze op die positie wordt verkocht.

Dat een speler niet in vorm is heeft niets met de basis kwaliteit van de selectie te maken.

Overigens is ook een trainer verantwoordelijk om het beste uit spelers te halen.
Nee man dat gold schijnbaar alleen onder De Boer. Onder Bosz zijn de spelers zelf verantwoordelijk. Begrijp dat dan! ;-)
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals door Remco al aangegeven heeft Bosz op dit moment gewoon de beste selectie van Nederland en al een half seizoen de tijd gehad om het ijzer te smeden. Ik zie echter meer achteruitgang dan vooruitgang sinds hij met een vaste basis is gaan spelen. Dus tel ik de eerste weken niet mee. Je had in Utrecht ook zo maar al met 2-0 achter kunnen staan. En ik weet dat het koffiedik kijken is maar Ajax maakt geen echte progressie. En die mag je inmiddels wel verwachten.
Ik vind dit kort door de bocht.

ALS Ajax, PSV of Feyenoord dit seizoen een spits had die er 30 zou maken. (Huntelaar, Kezman, Kuyt, in zn topjaren) was het niet zo spannend. Dan was het verschil veel groter geweest. Je kunt alleen winnen als je meer goals maakt dan de tegenstander. Zorg dan dat je die in huis hebt. Younes laat t afweten en Ghazi vertrekt. Ziet er dus slecht uit voor ons. Tenzij we er iets aan doen en echt goede spelers bij de selectie halen. Waarom denk je dat ALLE topclubs kopen?
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, kijk maar naar Bayern. Enige verschil is dat ze wel het team ieder jaar 1 of 2x flink versterken.

En laten we eerlijk zijn, wat is nu 30 miljoen voor twee directe aanwinsten voor Ajax? Dat is bijna wisselgeld man. Als je ieder jaar voor gemiddeld 30 miljoen verkoopt, en dat halen we makkelijk.

Liever goede aankopen dan halve of net niet aankopen. Ook de gokjes van 300.000€ Voor een eerste elftalspeler mogen afgeschaft worden.
Enige verschil is dat Bayern wat omzet betreft bij de grootste clubs van de wereld behoort.

En die gokjes moet Ajax juist mee door blijven gaan. Door de geschiedenis heen genoeg positieve voorbeelden.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus bij de seizoenen onder De Boer was het de trainer zijn schuld en onder Bosz zijn de spelers ineens verantwoordelijk. Lekker tegenstrijdig.

En daarnaast is het heel simpel. Wie bovenaan eindigt is de terechte kampioen. Blijkbaar verspeelde Ajax eerder punten waardoor concurrentie kon uitlopen. Dus wat jij roept is gewoon slap gelul en reden zoeken om De Boer te bekritiseren!
Hahhaha. Ik wou het net ook typen. Tis maar net hoe de wind waait.
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 20:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik vind dit kort door de bocht.

ALS Ajax, PSV of Feyenoord dit seizoen een spits had die er 30 zou maken. (Huntelaar, Kezman, Kuyt, in zn topjaren) was het niet zo spannend. Dan was het verschil veel groter geweest. Je kunt alleen winnen als je meer goals maakt dan de tegenstander. Zorg dan dat je die in huis hebt. Younes laat t afweten en Ghazi vertrekt. Ziet er dus slecht uit voor ons. Tenzij we er iets aan doen en echt goede spelers bij de selectie halen. Waarom denk je dat ALLE topclubs kopen?
Bijzonder. Want al de jaren met Huntelaar en later Suarez maakten wij meer goals dan onze concurrentie. Toch zijn deze twee heren noooit kampioen geworden met Ajax verdeelt over zeven jaar.
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder. Want al de jaren met Huntelaar en later Suarez maakten wij meer goals dan onze concurrentie. Toch zijn deze twee heren noooit kampioen geworden met Ajax verdeelt over zeven jaar.
Ik heb het over nu. 1 speler met zeer veel kwaliteit kan dit jaar het verschil maken.
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder. Want al de jaren met Huntelaar en later Suarez maakten wij meer goals dan onze concurrentie. Toch zijn deze twee heren noooit kampioen geworden met Ajax verdeelt over zeven jaar.
Of denk je dat er na dit seizoen een aanvaller van PSV, Ajax of Feyenoord voor 20-30 miljoen verkocht gaat worden?
p111
 p111 - donderdag 26 januari 2017 - 20:40   quote  deeplink  
pfff mijn god
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 20:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik heb het over nu. 1 speler met zeer veel kwaliteit kan dit jaar het verschil maken.
Waarvan je 0,0 zekerheid hebt dat die jongen het verschil gaat maken. Kom op zeg weg hebben het over 19 jarige talenten. Ook Neymar heeft in zijn carrière al een aantal momenten gehad dat ie wedstrijden lang niet presteerde. En dat is toch echt het grootste talent dat Brazilië de laatste 10 jaar heeft voortgebracht
remco k
 remco k - donderdag 26 januari 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 20:27 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of denk je dat er na dit seizoen een aanvaller van PSV, Ajax of Feyenoord voor 20-30 miljoen verkocht gaat worden?
Wat heeft dat er mee te maken?
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Beker vergeten?
heeft deboer die gewonnen dan ? die verloor nog met zijn basis 11.. van welke teams ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus bij de seizoenen onder De Boer was het de trainer zijn schuld en onder Bosz zijn de spelers ineens verantwoordelijk. Lekker tegenstrijdig.

En daarnaast is het heel simpel. Wie bovenaan eindigt is de terechte kampioen. Blijkbaar verspeelde Ajax eerder punten waardoor concurrentie kon uitlopen. Dus wat jij roept is gewoon slap gelul en reden zoeken om De Boer te bekritiseren!
neehoor ook de spelers.. alleen jij wil overal bosz de schuld van geven en als eindverantwoordelijke aanwijzen.. maar deboer niet.. geen dingen verdraaien he.. ik zeg alleen dat ik het spuug lelijk voetbal vond.. zelfs onder jol was het aanvallender..
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahhaha. Ik wou het net ook typen. Tis maar net hoe de wind waait.
hahaha moet je kijken wie het zeggen..
JOOD
 JOOD - donderdag 26 januari 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarvan je 0,0 zekerheid hebt dat die jongen het verschil gaat maken. Kom op zeg weg hebben het over 19 jarige talenten. Ook Neymar heeft in zijn carrière al een aantal momenten gehad dat ie wedstrijden lang niet presteerde. En dat is toch echt het grootste talent dat Brazilië de laatste 10 jaar heeft voortgebracht
Ok jij komt weer met een belachelijke vergelijking. Ik zou als ik het kon zelfs zijn huis betalen als hij ook maar een beetje in de buurt van Neymar komt.

Ik staak deze discussies met jou. I agree to disagree. Ik wil kwaliteit kopen als we dat niet in huis hebben, en ja dat kost geld. Jij wil geen risicos nemen en maar af blijven dwalen. Punt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 januari 2017 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 23:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok jij komt weer met een belachelijke vergelijking. Ik zou als ik het kon zelfs zijn huis betalen als hij ook maar een beetje in de buurt van Neymar komt.

Ik staak deze discussies met jou. I agree to disagree. Ik wil kwaliteit kopen als we dat niet in huis hebben, en ja dat kost geld. Jij wil geen risicos nemen en maar af blijven dwalen. Punt.
Hij vind het niet nodig want de selectie is sterk genoeg. Snel tevreden denk ik want er zijn nog zat posities die beter ingevuld kunnen worden en als dat niet op te lossen is met spelers vanuit de club is er budget genoeg om je (proberen) te versterken.

Een echte linksback, Linker Cv voor Viergever, een sterkere Cvm, Linksbuiten achter of voor Younes, Echte spits voor achter Dolberg, vervanger Ghazi bij vertrek..

Sommige van deze posities kunnen anders ingevuld worden vanuit je selectie andere zul je moefen aankopen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2017 - 08:40   quote  deeplink  
http://m.goal.com/s/nl/news/213/eredivisie/2017/01/27/31973292/ajax-talent-ché-nunnely-europese-topclubs-wilden-me-hebben?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fajax.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D225956%26abbr%3Dgoalcomnl

nooit zien spelen helaas iemand enig idee wat deze jongen kan ?
Eide
 Eide - vrijdag 27 januari 2017 - 09:09   quote  deeplink  
Goede voetballer. Een echte buitenspeler. Snel, goede actie en kan ook een goal maken. Che zoekt eigenlijk altijd de actie buitenom maar komt ook graag in de 16. Hij speelt nu bij O19 en kwam tot 2 goals en 5 assists tot nu toe bij de A1. Ik had eigenlijk gedacht dat hij zich sneller zou ontwikkelen als leeftijdsgenoot Kluivert, maar dat is na de B jeugd toch iets anders gegaan.

Flimpjes zijn gevaarlijk, maar het geeft wel een indruk van hoe hij graag speelt.

nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2017 - 10:33   quote  deeplink  
thx eide.. had hem nog niet gezien helaas.. indd filmpjes zegt niet veel maar geeft igg een indicatie..
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2017 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 22:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heeft deboer die gewonnen dan ? die verloor nog met zijn basis 11.. van welke teams ?
Huh, waarom er ineens een andere discussie van maken, er werd gesteld dat de Boer niet van Utrecht heeft gewonnen, en dat is in de beker wel gebeurt
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha moet je kijken wie het zeggen..
sorry, maar rechtlijniger kan bijna niet..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2017 - 10:35   quote  deeplink  
blijf jou grappig vinden..
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2017 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 23:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok jij komt weer met een belachelijke vergelijking. Ik zou als ik het kon zelfs zijn huis betalen als hij ook maar een beetje in de buurt van Neymar komt.

Ik staak deze discussies met jou. I agree to disagree. Ik wil kwaliteit kopen als we dat niet in huis hebben, en ja dat kost geld. Jij wil geen risicos nemen en maar af blijven dwalen. Punt.
Nee helemaal geen punt aangezien jij mijn standpunt compleet verkeerd uitlegt.

Ik wil heel graag kwaliteit kopen.

Alleen een talent van 19 jaar kopen is niet per definitie kwaliteit kopen aangezien er een hele grote kans is dat die jongen helemaal niet een directe versterking zal zijn, want zoals ik al aangaf, zelfs de grooste spelers van de wereld op dit moment waren op 19 jarige leeftijd niet week in week uit goed..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 10:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee helemaal geen punt aangezien jij mijn standpunt compleet verkeerd uitlegt.

Ik wil heel graag kwaliteit kopen.

Alleen een talent van 19 jaar kopen is niet per definitie kwaliteit kopen aangezien er een hele grote kans is dat die jongen helemaal niet een directe versterking zal zijn, want zoals ik al aangaf, zelfs de grooste spelers van de wereld op dit moment waren op 19 jarige leeftijd niet week in week uit goed..
snap jou punt wel.. maar geen enkele aankoop geeft de garantie dat ze een directe versterking zijn.. ook de niet talenten maar oudere garde geven die garantie niet..
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

snap jou punt wel.. maar geen enkele aankoop geeft de garantie dat ze een directe versterking zijn.. ook de niet talenten maar oudere garde geven die garantie niet..
Toch heb je meer zekerheid bij een speler van 24 of 25, simpelweg omdat je meerdere jaren gegevens van zon speler hebt over zijn prestaties.

Neem die Nerres, die heeft nu een half jaar op het hoogste niveau in Brazillie gespeeld, en heeft dat redelijk tot goed gedaan. Welke zekerheid heb je dan dat deze jongen 3 tot 4 jaar lang bij Ajax de absolute uitblinker gaat zijn, want dat moet wel bij een bedrag boven de 15 miljoen.

Neem een speler van 25 die de eerste 2 jaar erg wisselvallig presteerde, en vervolgens 4 jaar lang een bepalende speler is geweest bij een vergelijkbaar elftal als Ajax wat systeem betreft. Dan is de kans statistisch gewoon groter dat deze jongen zal slagen bij Ajax.

Enige dat ik daarmee wil zeggen, is dat als Ajax 15 miljoen gaat uitgeven, dan liever niet voor een talentje van 19, maar voor een gerenomeerde speler die wat bewezen heeft.

En aangezien dat soort spelers voor Ajax gewoon onhaalbaar zijn, vind ik het absurd als Ajax dat soort bedragen uitgeeft.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch heb je meer zekerheid bij een speler van 24 of 25, simpelweg omdat je meerdere jaren gegevens van zon speler hebt over zijn prestaties.

Neem die Nerres, die heeft nu een half jaar op het hoogste niveau in Brazillie gespeeld, en heeft dat redelijk tot goed gedaan. Welke zekerheid heb je dan dat deze jongen 3 tot 4 jaar lang bij Ajax de absolute uitblinker gaat zijn, want dat moet wel bij een bedrag boven de 15 miljoen.

Neem een speler van 25 die de eerste 2 jaar erg wisselvallig presteerde, en vervolgens 4 jaar lang een bepalende speler is geweest bij een vergelijkbaar elftal als Ajax wat systeem betreft. Dan is de kans statistisch gewoon groter dat deze jongen zal slagen bij Ajax.

Enige dat ik daarmee wil zeggen, is dat als Ajax 15 miljoen gaat uitgeven, dan liever niet voor een talentje van 19, maar voor een gerenomeerde speler die wat bewezen heeft.

En aangezien dat soort spelers voor Ajax gewoon onhaalbaar zijn, vind ik het absurd als Ajax dat soort bedragen uitgeeft.
je kan het ook zien als investeren.. een gokje is niet zo erg.. doet die het wel goed is leverd dit gewoon erg veel geld op en kan je weer investeren in ajax om het naar een hogerplan te tillen.. moeilijk moeilijk.. spelers van 25 zijn tevens ook vaak geflopt bij ajax... bakjechoco wieleart etc etc..
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 12:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je kan het ook zien als investeren.. een gokje is niet zo erg.. doet die het wel goed is leverd dit gewoon erg veel geld op en kan je weer investeren in ajax om het naar een hogerplan te tillen.. moeilijk moeilijk.. spelers van 25 zijn tevens ook vaak geflopt bij ajax... bakjechoco wieleart etc etc..
Ik zei ook, er is uberhaubt geen zekerheid.

En inderdaad is een gokje niet erg, maar een gokje doe je niet met een kwart van je liquide middelen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0175540