BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 19 maart 2017, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Bosz heeft zijn zin. Zijn club wordt kampioen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 19 maart 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Feest hier in Rdam. Hoor m'n buren schreeuwen hier
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:21   quote  deeplink  
Puur op mentaliteit. 2e titel op rij die daardoor wordt weggegeven.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 maart 2017 - 16:21   quote  deeplink  
Valt wel mee. Bosz doet het niet slecht. Feyenoord zit alles mee en speelt af en toe ook wel goed. Ajax nu focus op EL en 2e plek.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Nu zie je dat Ajax overtuiging en kwaliteit mist. Ajax hoefde in de winter niet zo nodig een versterking. Het beleid is debet aan het feit dat er nu niet eens een 'echte' spits is.

Ook dat is misplaatste arrogantie, alleen niet van de spelers maar van de leiding.
Jij bent echt lachwekkend.
046afca
 046afca - zondag 19 maart 2017 - 16:22   quote  deeplink  
Elke uitwedstrijd is het weer belachelijk slecht telkens win je 0f met 0-1 of speel gelijk man man
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:21 schreef NatjosFC het volgende:
Valt wel mee. Bosz doet het niet slecht. Feyenoord zit alles mee en speelt af en toe ook wel goed. Ajax nu focus op EL en 2e plek.
Nee hij doet het geweldig. Meen ik echt. Het wordt sinds de winterstop met de wedstrijd beter en ik geniet er meer en meer van. Lang niet kunnen zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee hij doet het geweldig. Meen ik echt. Het wordt sinds de winterstop met de wedstrijd beter en ik geniet er meer en meer van. Lang niet kunnen zeggen.
Hahahahahahahaha
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 19 maart 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Ajax heeft na mijn mening nu echt teveel punten laten liggen / verspeelt, om de strijd te winnen voor de kampioenschap. Nu ligt PSV ook weer ineens op de loer met slechts twee punten achter Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Bosz valt niks te verwijten, donderdag speelden ze nog een wereldpartij.
Kwestie van inzet en karakter de wil om te willen winnen...die zie ik veel meer bij Feijenoord tegen het einde van de wedstrijd...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 maart 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee hij doet het geweldig. Meen ik echt. Het wordt sinds de winterstop met de wedstrijd beter en ik geniet er meer en meer van. Lang niet kunnen zeggen.
Ben het allern vaak niet eens met zn opstelling. Maar datzelfde had iedereen met de Boer.
pth
 pth - zondag 19 maart 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Vorig jaar de titel mislopen tegen de Graafschap en nu jezelf uitschakelen tegen Excelsior ... lekker blijven roeptoeteren over de zo goede selectie ... slaap lekker verder ... ben dood en doodziek van die teringbende.
046afca
 046afca - zondag 19 maart 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha
Op de wedstrijden tegen kopenhagen na is het idd gwn weer de boer 2.0
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2017 - 16:26   quote  deeplink  
We hebben 22 gelijkwaardige spelers dus wat doet Bosz tegen een clubje als Excelsior verkeerd dan?
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:27   quote  deeplink  
3e plaats dit seizoen. En ik bedoel het niet negatief maar mensen, kijk Ajax dit seizoen terug. We waren verwend omdat de bal iets vaker naar voren ging maar dit was pure schijn. 2/3 goede potjes geven mij geen reden om die mening bij te stellen. En kijk ook hoe Ajax speelt en kijk hoe vaak Ajax door de ondergrens zakt en toch de punten haalde... Het was een kwestie van tijd. Feyenoord speelt ook niet altijd goed maar spelen echt wel beter wanneer het moet. Die corrigeren zichzelf nu ook weer na rust.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:27 schreef Loetje het volgende:
3e plaats dit seizoen. En ik bedoel het niet negatief maar mensen, kijk Ajax dit seizoen terug. We waren verwend omdat de bal iets vaker naar voren ging maar dit was pure schijn. 2/3 goede potjes geven mij geen reden om die mening bij te stellen. En kijk ook hoe Ajax speelt en kijk hoe vaak Ajax door de ondergrens zakt en toch de punten haalde... Het was een kwestie van tijd. Feyenoord speelt ook niet altijd goed maar spelen echt wel beter wanneer het moet. Die corrigeren zichzelf nu ook weer na rust.
Klopt!
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We hebben 22 gelijkwaardige spelers dus wat doet Bosz tegen een clubje als Excelsior verkeerd dan?
Als je al vaker op basis van mentaliteit in de problemen komt ga je toch sancties uitdelen? Denk niet als die gasten een week lang smorgens om 6 uur een keiharde straftraining krijgen dat ze dit nog durven.

En dan nog maar te zwijgen over het wisselen. Vandaag ook weer te laat en hetgeen we nodig hebben wordt niet gebracht.
046afca
 046afca - zondag 19 maart 2017 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je al vaker op basis van mentaliteit in de problemen komt ga je toch sancties uitdelen? Denk niet als die gasten een week lang smorgens om 6 uur een keiharde straftraining krijgen dat ze dit nog durven.

En dan nog maar te zwijgen over het wisselen. Vandaag ook weer te laat en hetgeen we nodig hebben wordt niet gebracht.
Gelijk heb je. Telkens start ajax zo ontzettend zwak.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 maart 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:23 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax heeft na mijn mening nu echt teveel punten laten liggen / verspeelt, om de strijd te winnen voor de kampioenschap. Nu ligt PSV ook weer ineens op de loer met slechts twee punten achter Ajax.
Ik ga helemaal stuk als die het nog worden
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 19 maart 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We hebben 22 gelijkwaardige spelers dus wat doet Bosz tegen een clubje als Excelsior verkeerd dan?
Als Ajax 22 gelijkwaardige speler heeft, waarom heeft Peter Bosz dan niet minimaal 7 spelers rust gegeven na de wedstrijd tegen FC Kopenhagen en de reserve spelers de gelegenheid gegeven om die te laten spelen ? Die zijn uitgerust en fit. Dat zou mijn keuze gewest zijn, waardoor de gespeelde spelers tegen Excelsior extra rust hadden gekregen om te herstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2017 door Onze Ajax --
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ben het allern vaak niet eens met zn opstelling. Maar datzelfde had iedereen met de Boer.
Er klopt heel veel inderdaad niet aan. Sibkgraven als linksback.... Schone op 6? Traore na 25 drama potjes gewoon laten staan. Aankoop van 12 miljoen die niet eens in mag vallen... Terwijl de uitspraak duidelijk was dat Ajax best veel geld wil uitgeven mits het een directe versterking is. Hier spreken ze toch echt zichzelf tegen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 maart 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:27 schreef Loetje het volgende:
3e plaats dit seizoen. En ik bedoel het niet negatief maar mensen, kijk Ajax dit seizoen terug. We waren verwend omdat de bal iets vaker naar voren ging maar dit was pure schijn. 2/3 goede potjes geven mij geen reden om die mening bij te stellen. En kijk ook hoe Ajax speelt en kijk hoe vaak Ajax door de ondergrens zakt en toch de punten haalde... Het was een kwestie van tijd. Feyenoord speelt ook niet altijd goed maar spelen echt wel beter wanneer het moet. Die corrigeren zichzelf nu ook weer na rust.
Edit: werden weer gecorrigeerd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 maart 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er klopt heel veel inderdaad niet aan. Sibkgraven als linksback.... Schone op 6? Traore na 25 drama potjes gewoon laten staan. Aankoop van 12 miljoen die niet eens in mag vallen... Terwijl de uitspraak duidelijk was dat Ajax best veel geld wil uitgeven mits het een directe versterking is. Hier spreken ze toch echt zichzelf tegen.
Ach Loetje, we blijven roepende in de woestijn!
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Gelul Klaassen. Veld goed of slecht... Tegen een tegenstander die compact staat, met passie speelt en dat doet op een klein veld, dan moet je een hoog tempo hanteren en veel bewegen. Beide gebeurde niet.
046afca
 046afca - zondag 19 maart 2017 - 16:36   quote  deeplink  
Klaassen: "tja het was gwn niet goed" pff jezus gast dit was een blamage en na de graafschap afgelopen jaar mag je wel eens wat hardere taal spreken
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Loetje, we blijven roepende in de woestijn!
Gaat het niet eens om gap. Ik wil best de goede dingen zien maar dit is zo enorm verbeelding allemaal. Het is gewoon niet sinds vandaag.
Jaccio
 Jaccio - zondag 19 maart 2017 - 16:40   quote  deeplink  
F'noord pakt na een achterstand en dramatische 1e helft tegen Heerenveen toch de winst..
Het verschil in mentaliteit is gewoon te groot en daarom gaan zij de titel pakken. Niks meer, niks minder
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:43   quote  deeplink  
Voortaan maar Bertrand TraorNee
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:44   quote  deeplink  
Inmiddels wel weer 3 jaar niks he. En echt niet 1 prijs.
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 16:44   quote  deeplink  
Hoe kan Bosz zo mild zijn?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 maart 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:44 schreef Loetje het volgende:
Inmiddels wel weer 3 jaar niks he. En echt niet 1 prijs.
Das niks man, kijk hoe de kakkerlakken het doen! Ook na 18 jaar kan je een keer een prijs pakken.
Loetje
 Loetje - zondag 19 maart 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Das niks man, kijk hoe de kakkerlakken het doen! Ook na 18 jaar kan je een keer een prijs pakken.
Wees trots
p111
 p111 - zondag 19 maart 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Balansss en balans bedoel ik mee mensen met techniek en mensen met extra karakter die uiteraard ook nog kunnen voetballen,maar geloof me met 11 balkunstenaars wordt je nooit kampioen .Heb de wedstrijd niet gezien, een uur geleden terug van wintersport had ik daar maar gebleven,ik heb donderdag daar wel de EL wedstrijd gezien top wedstrijd met passie inzet en uiteraard en daardoor ook goed voetbal. Maar deze mannetjes kunnen dat niet regelmatig daar mis je de karaktermannetjes voor daar blijf ik bij.Titel is weg en ik heb ook mijn twijfels over de tweede plaats.
p111
 p111 - zondag 19 maart 2017 - 17:52   quote  deeplink  
Dit zegt genoeg deze uitspraak van Schone helaas is dit schering en inslag bij dit Ajax het verschil met Feyenoord -----------------------------------------------------------------------------------
Schöne: 'We hebben niet geknokt vandaag'
moa
 moa - zondag 19 maart 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 17:52 schreef p111 het volgende:
Dit zegt genoeg deze uitspraak van Schone helaas is dit schering en inslag bij dit Ajax het verschil met Feyenoord -----------------------------------------------------------------------------------
Schöne: 'We hebben niet geknokt vandaag'
Wedstrijdinstelling is niet het enige verschil, Ajax slaat een beetje door met het continu willen brengen van nieuwe nog jongere spelers. Vanmiddag was de gemiddelde leeftijd 21 en een half jaar, zonder Schöne haal je de 21 jaar gemiddeld niet eens, dan heb je dus gewoon een jeugdelftal.

Ajax mist daardoor mannelijkheid, chochme, duelkracht en routine. Tegen laagvliegers kan je het dan moeilijk krijgen als het bijvoorbeeld een fysieke wedstrijd wordt.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 maart 2017 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 17:50 schreef p111 het volgende:
Balansss en balans bedoel ik mee mensen met techniek en mensen met extra karakter die uiteraard ook nog kunnen voetballen,maar geloof me met 11 balkunstenaars wordt je nooit kampioen .Heb de wedstrijd niet gezien, een uur geleden terug van wintersport had ik daar maar gebleven,ik heb donderdag daar wel de EL wedstrijd gezien top wedstrijd met passie inzet en uiteraard en daardoor ook goed voetbal. Maar deze mannetjes kunnen dat niet regelmatig daar mis je de karaktermannetjes voor daar blijf ik bij.Titel is weg en ik heb ook mijn twijfels over de tweede plaats.
volgens velen is klaassen zoon karakter mannetje die hard werkt.. vandaag 0.0 van gezien.. onze aanvoerder die juist het mes tussen de tanden zou moeten hebben.. en vervolgens het kunstgras op de schuld geven.. kunstgras de schuld van inzet ?? een trainer de schuld van inzet ? ik zelf geloof daar niet in en moet tocu echt geheel uit jezelf komen.. de wil om te winnen koste wat kost...
p111
 p111 - zondag 19 maart 2017 - 19:22   quote  deeplink  
De echte winnaars die tot het gaatje gaan om te winnen zitten er niet in misschien buiten Sansez
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 maart 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bosz valt niks te verwijten, donderdag speelden ze nog een wereldpartij.
Kwestie van inzet en karakter de wil om te willen winnen...die zie ik veel meer bij Feijenoord tegen het einde van de wedstrijd...
Ja inderdaad daar kunnen ze het wel wekelijks opbrengen om strijd te leveren.
Ook al spelen ze minder het is meer een team.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 maart 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er klopt heel veel inderdaad niet aan. Sibkgraven als linksback.... Schone op 6? Traore na 25 drama potjes gewoon laten staan. Aankoop van 12 miljoen die niet eens in mag vallen... Terwijl de uitspraak duidelijk was dat Ajax best veel geld wil uitgeven mits het een directe versterking is. Hier spreken ze toch echt zichzelf tegen.
Eens deze 3 spelers horen ook niet in de basis..

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/730262/sch-ne-baalt-ik-zei-tegen-de-jongens-ook-dat-ze-mij-moesten-overslaan-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Te triest dit!!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 maart 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij bent echt lachwekkend.
Jij bent lachwekkend dat je de schuld alleen aan Bosz geeft. Wie is hier nu de stumper!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 19 maart 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Shit happens, maargoed ik zag het al aankomen, we kunnen nu vol gaan voor de EL.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 maart 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:40 schreef Jaccio het volgende:
F'noord pakt na een achterstand en dramatische 1e helft tegen Heerenveen toch de winst..
Het verschil in mentaliteit is gewoon te groot en daarom gaan zij de titel pakken. Niks meer, niks minder
Dat is de waarheid als een koe. Maar los daarvan blijf ik de leiding ook aanrekenen dat ze te weinig hebben gedaan aan het halen van gewenste versterkingen.

Wanneer je door blijft gaan met spelers die al voor de winter te weinig brachten roep je het ook over jezelf af. En heb je geen recht van spreken. Nu is de supporter opnieuw het slachtoffer( 3 jaar op rijs) van het terughoudende beleid dat gevoerd wordt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 maart 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 20:20 schreef Ajax we love you het volgende:
Shit happens, maargoed ik zag het al aankomen, we kunnen nu vol gaan voor de EL.
Dat is leuk en aardig en misschien kom je nog een ronde verder. Maar winnen doe jet zo goed als zeker toch nooit. Wat mij irriteert is dat Ajax op deze manier al 3 seizoenen geen prijs meer binnenhaalt.

En daarom zijn de mooie financiële cijfers geen pleister op de prestaties die de supporters voorgeschoteld krijgen. Die zijn en blijven de grootste verliezers in mijn ogen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 19 maart 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 17:50 schreef p111 het volgende:
Balansss en balans bedoel ik mee mensen met techniek en mensen met extra karakter die uiteraard ook nog kunnen voetballen,maar geloof me met 11 balkunstenaars wordt je nooit kampioen .Heb de wedstrijd niet gezien, een uur geleden terug van wintersport had ik daar maar gebleven,ik heb donderdag daar wel de EL wedstrijd gezien top wedstrijd met passie inzet en uiteraard en daardoor ook goed voetbal. Maar deze mannetjes kunnen dat niet regelmatig daar mis je de karaktermannetjes voor daar blijf ik bij.Titel is weg en ik heb ook mijn twijfels over de tweede plaats.
De leiding is en blijft verantwoordelijk voor het aantrekken van spelers en spelers ui de eigen jeugd. Ook naar mijn mening is de balans nooit goed geweest en de leiding heeft daar nooit iets aan gedaan. En is blijven gokken dat het wel goed komt. En dat neem ik ze kwalijk.

De feiten laten zien dat Ajax waarschijnlijk nu al 3 seizoenen geen prijs gaat halen en geen kampioenschap. Ik blijf de vraag stellen: hoelang kun je met dezelfde leiding door blijven gaan bij het uitblijven van een prijs of een landstitel?

In een normaal bedrijf was er al lang ingegrepen en bij Ajax blijft de klaverjas club gewoon ieder jaar weer aan. En wat heeft de huidige leiding nu de supporters feitelijk te bieden. Waarmee zijn wij straks al 3 seizoenen mee opgezadeld?

Het rendement is volgens Bosz bij bepaalde spelers niet goed genoeg. Dat geldt ook voor diverse posities in de leiding. En wat wordt door nu aangedaan. We gaan zo weer een nieuw seizoen in met dezelfde mensen die straks al 3 jaar geen prijs hebben behaald. Ik blijf dat te matig vinden voor Ajax en eigenlijk onacceptabel.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 maart 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 20:25 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dat is leuk en aardig en misschien kom je nog een ronde verder. Maar winnen doe jet zo goed als zeker toch nooit. Wat mij irriteert is dat Ajax op deze manier al 3 seizoenen geen prijs meer binnenhaalt.

En daarom zijn de mooie financiële cijfers geen pleister op de prestaties die de supporters voorgeschoteld krijgen. Die zijn en blijven de grootste verliezers in mijn ogen.
Als het team wekelijks zo speelde als afgelopen donderdag dan was er weinig aan de hand.
Helaas kunnen ze dit niet opbrengen. Zijn weer vermoeid voor het einde van het seizoen. Missen de juiste mentaliteit in de mindere wedstrijden. Nog niet alles veranderd na het debacle van vorig seizoen de Graafschap.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2017 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 20:20 schreef Ajax we love you het volgende:
Shit happens, maargoed ik zag het al aankomen, we kunnen nu vol gaan voor de EL.
Die winnen geeft je ook rechtstreeks toegang tot de CL! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2017 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 20:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij bent lachwekkend dat je de schuld alleen aan Bosz geeft. Wie is hier nu de stumper!!
Het enige wat jij telkens doet na een verloren wedstrijd is hetzelfde riedeltje afsteken. Na een gewonnen wedstrijd hoor ik je er niet over. Misschien is het handig gewoon te spreken over wat je van de wedstrijd vond en hierin positieve of negatieve punten benoemd. Maar elke keer hetzelfde roepen is gewoon onzinnig. Ik denk dat eenieder het na een keer of 3 ook wel begrijpt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 maart 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 07:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het enige wat jij telkens doet na een verloren wedstrijd is hetzelfde riedeltje afsteken. Na een gewonnen wedstrijd hoor ik je er niet over. Misschien is het handig gewoon te spreken over wat je van de wedstrijd vond en hierin positieve of negatieve punten benoemd. Maar elke keer hetzelfde roepen is gewoon onzinnig. Ik denk dat eenieder het na een keer of 3 ook wel begrijpt.
Dat is de kracht van herhaling dan blijft het misschien een keertje hangen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2017 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 08:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is de kracht van herhaling dan blijft het misschien een keertje hangen..
Het nadeel is alleen dat hij weinig zegt! ;-)
Jaccio
 Jaccio - maandag 20 maart 2017 - 08:48   quote  deeplink  
Ik denk dat het te kort door de bocht is om dit alles bij Bosz te leggen. Althans, als hij hier volledig verantwoordelijk is, is hij ook volledig verantwoordelijk voor het feit dat we zo ver in de EL gekomen zijn.. En dan doet hij toch iets goed..
Ik vind dat dit vooral bij de spelers ligt. Mentaal.. Kwaliteit vind ik een onzin argument. Je speelt Kopenhagen volledig van de mat, maar geeft het kampioenschap weg tegen Excelsior?? Mentaliteit. Waarschijnlijk dachten ze Excelsior wel even te kunnen pakken op 70%

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door Jaccio --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 19 maart 2017, 14:30);









0.0110518