BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2020 - 21:17   quote  deeplink  
Holy shit wat een verschrikkelijke overtreding op timber zeg. Net nadat ie zelf de 1-0 maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2020 door remco k --
Eide
 Eide - maandag 20 januari 2020 - 23:09   quote  deeplink  
Jong Ajax aan de leiding in de Eerste Divisie na de winst van vanavond.
Eide
 Eide - dinsdag 21 januari 2020 - 05:53   quote  deeplink  
Ajax aan de leiding in de Eredivisie en Jong Ajax aan kop in de Eerste Divisie. Is dat ooit al eens gebeurt?
remco k
 remco k - dinsdag 21 januari 2020 - 07:37   quote  deeplink  
Volgens mij niet. Het enige jaar dat jong kampioen werd. Is Ajax geen koploper geweest.
Eide
 Eide - dinsdag 21 januari 2020 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2020 - 07:37 schreef remco k het volgende:
Volgens mij niet. Het enige jaar dat jong kampioen werd. Is Ajax geen koploper geweest.
Het is toch wel een teken van totale dominantie in het Nederlandse voetbal op dit moment. Het biedt geen garanties voor de toekomst maar hier moeten de andere clubs toch enorm van schrikken.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 januari 2020 - 08:42   quote  deeplink  
tjah en dan lees je van jaaah maar wat er bij jong loopt qua geld kan geen kkd ploeg tegen op.. dikke cult omdit als reden tegeven natuurlijk.. hoop ook echt dat ajax hier de tripple pakt... kkd kampioen, eredivisie kampioen en beker... en wie weet zelfs nog een stunt in de el..
p111
 p111 - dinsdag 21 januari 2020 - 10:24   quote  deeplink  
Wat een slechte scheidsrechter,onbegrijpelijk daar loopt bij Dordrecht een Braziliaan die zeker 6 zware overtredingen maakt die alle 6 geel zijn en geeft die blinde vink maar 1 gele kaart.
Eide
 Eide - dinsdag 21 januari 2020 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2020 - 08:42 schreef nummer10 het volgende:
tjah en dan lees je van jaaah maar wat er bij jong loopt qua geld kan geen kkd ploeg tegen op.. dikke cult omdit als reden tegeven natuurlijk.. hoop ook echt dat ajax hier de tripple pakt... kkd kampioen, eredivisie kampioen en beker... en wie weet zelfs nog een stunt in de el..
Sowieso, want Jong Ajax drijft op A-junioren. Juan Castillo is met z'n 20 jaar en van de oudsten, maar de meesten zijn 17 en 18 jaar. De )19 drijft op zijn beurt op 16- en 17-jarigen waardoor die dit seizoen achterlopen in de titelstrijd... ook wel omdat iemand als Unuvar met z'n 16 jaar dus al bij Jong Ajax zit.

Dit is precies hoe het jeugdbeleid eruit moest gaan zien. Fors doorselecteren. Jonge jongens znel veel weerstand geven met als uiteindelijk doel Ajax 1 bedienen. Met Mazraoui, Gravenberch, Eiting en Van de Beek als jonge jongens bij Ajax 1 lijkt dat gewoon goed te lukken.
p111
 p111 - dinsdag 21 januari 2020 - 11:35   quote  deeplink  
En Ekkelenkamp/Des en Troure niet te vergeten.
Eide
 Eide - dinsdag 21 januari 2020 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2020 - 11:35 schreef p111 het volgende:
En Ekkelenkamp/Des en Troure niet te vergeten.
Traore vind ik geen jeugdexponent, maar die andere twee wel natuurlijk. Uiteindelijk zijn Veltman, Huntelaar, Babel en Siem ook allemaal oud-jeugdspelers en met enige creativiteit Promes ook wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2020 - 21:42   quote  deeplink  
Zo fucking dom die wissel van Brian.
Eide
 Eide - vrijdag 24 januari 2020 - 21:45   quote  deeplink  
En zo laten ze een 1-3 voorsprong uit handen glippen. Elke keer weer bij Jong Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2020 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2020 - 21:45 schreef Eide het volgende:
En zo laten ze een 1-3 voorsprong uit handen glippen. Elke keer weer bij Jong Ajax.
Gewoon zo'n domme wissel. De enige die boddy heeft ga je wisselen en sinds die wissel lijkt het wel alsof ze allemaal niet meer weten waar ze moeten lopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2020 - 21:50   quote  deeplink  
Wat een kutcommemtator met zijn vorige week. Wat the fuck is dat Ajax zijn schuld ofzo??? Debiel!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 januari 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Er rust een vloek op Ajax en wisselen volgens mij. Bij het eerste gaat het zovaak mis, Jong volgt vanavond uitstekend. Totaal in controle bij 1-3 en het helemaal weggeven
remco k
 remco k - zaterdag 25 januari 2020 - 07:51   quote  deeplink  
Die 3-1 was overigens wel een wonderschone goal zeg.
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2020 - 09:22   quote  deeplink  
Zeker. Brobbey kwam daarnaast net terug van een blessure, dus dat hij gewisseld werd was niet vreemd. Net zo min was het vreemd dat Unuvar erin kwam. Wat vreemd was is dat Pieri tot twee keer toe gewoon grof in de fout ging. Eerst door de pingel te veroorzaken en daarna door slecht verdedigen bij die aanval van NEC.

Die twee treffers waren niet het resultaat van die wissel, maar van uitermate knullig verdedigen van Ajax.
p111
 p111 - zaterdag 25 januari 2020 - 10:02   quote  deeplink  
Wat ik wel vind is dat PPieri in mijn ogen totaal geen aanspraak hoeft te maken op minuten in Ajax 1.En wat ik tevens zie dat bij het derde tegendoelpunt de bal duidelijk achter de lijn was voor dat die bal voorgezet werd.Jammer onze jonkies hadden zeker moeten winnen.
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2020 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2020 - 10:02 schreef p111 het volgende:
Wat ik wel vind is dat PPieri in mijn ogen totaal geen aanspraak hoeft te maken op minuten in Ajax 1.En wat ik tevens zie dat bij het derde tegendoelpunt de bal duidelijk achter de lijn was voor dat die bal voorgezet werd.Jammer onze jonkies hadden zeker moeten winnen.
Nee, Heerenveen verkocht Pieri voor veel geld en huurde Botman voor weinig. Dat hadden ze toch beter gezien dan Ajax.
p111
 p111 - zaterdag 25 januari 2020 - 10:44   quote  deeplink  
Jazeker Botman op dit moment beter dan Pieri
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 januari 2020 - 13:35   quote  deeplink  
Bekijk het enigzins positief, Schuurs bakte er vorig jaar in Jong helemaal niks van. Maar dan ook echt helemaal niets tot de laatste speelronde aan toe. Dit seizoen ineens een hele andere Schuurs.

Las laatst dat ze Pierie wilde huren en Ajax laat hem bewust niet gaan. Voor hetzelfde geld staat die er volgend seizoen.

Dat die er vooralsnog niks van bakt, klopt wel.
remco k
 remco k - dinsdag 28 januari 2020 - 19:46   quote  deeplink  
O19 er heel hard vanaf zag ik met 2-5 tegen az afgelopen weekend.
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 januari 2020 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2020 - 19:46 schreef remco k het volgende:
O19 er heel hard vanaf zag ik met 2-5 tegen az afgelopen weekend.
1-5 zelfs. Was enorm inderdaad
p111
 p111 - dinsdag 28 januari 2020 - 22:21   quote  deeplink  
Niet zo gek de helft van 019 speelt bij jong Ajax.onder 19 speelt met jongens van 15 en 16 jarigen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2020 - 20:20   quote  deeplink  
Jong Ajax inmiddels op 2-0 tegen Go Ahead na twee benutte strafschoppen van Danilo en Brobbey.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 20:20   quote  deeplink  
Jong Ajax speelt goed. Erg knap als je ziet wie ze allemaal al hebben moeten inleveren bij het eerste.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2020 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Jong Ajax speelt goed. Erg knap als je ziet wie ze allemaal al hebben moeten inleveren bij het eerste.
Vind Danilo, Unuvar en Castillo erg sterk ook.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 20:33   quote  deeplink  
Ik vind Castillo met de week beter worden. Er schijnen nog wat zorgen te zijn over zijn verdedigende kwaliteiten.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 20:34   quote  deeplink  
3-0, goal Danilo. Prima treffer trouwens
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2020 - 20:34   quote  deeplink  
En nummer drie is voor Danilo
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2020 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 20:33 schreef Eide het volgende:
Ik vind Castillo met de week beter worden. Er schijnen nog wat zorgen te zijn over zijn verdedigende kwaliteiten.
Kan ik begrijpen, maar aan de bal is het een hele fijne voetballer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2020 - 20:36   quote  deeplink  
Benieuwd trouwens of Danilo kansen gaat krijgen in Ajax 1.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 februari 2020 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Jong Ajax speelt goed. Erg knap als je ziet wie ze allemaal al hebben moeten inleveren bij het eerste.
kan je nagaan wat er eigenlijk met het eerste moest kunnen ondanks blessures..
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 20:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan je nagaan wat er eigenlijk met het eerste moest kunnen ondanks blessures..
Nou ja, de stap van de top van de Eerste Divisie naar de top van de Eredivisie en Europees overwinteren is gewoon een grote stap. Het probleem is in mojn ogen ook vooral dat de bank van het eerste ook leeg is door alle blessures. Je komt pas bij Jong Ajax als de A-selectie leeg begint te raken, of als zo'n jongen duidelijk toont te goed te zijn voor de Eerste Divisie.

De jongens die echt tegen Ajax 1 aanhikken zitten ondertussen ook bij die A-selectie, mogelijk met uitzondering van Ekkelenkamp en Castillo. Verder is Jong Ajax toch vooral een veredelde A1.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Hattrick Danilo na een prachtige steekpass van Unuvar.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 21:23   quote  deeplink  
En dan rood incasseren.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 21:28   quote  deeplink  
Een ook (terecht) rood voor GAE.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 februari 2020 - 21:47   quote  deeplink  
5-1 tegen een Go Ahead dat ongeslagen was sinds augustus. Toch heel knap.

Die rode kaart van Pierie is wel echt heel dom trouwens.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 21:52   quote  deeplink  
Pieiri komt echt lichtjaren tekort, zelfs voor Jong Ajax. Speelde vorig jaar toch vrij aardig bij Heerenveen maar zakt er in Amsterdam week na week doorheen.
Eide
 Eide - maandag 03 februari 2020 - 21:52   quote  deeplink  
Ze hebben geen antwoord op Brobbey die daarom schop na schop krijgt.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 februari 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 21:52 schreef Eide het volgende:
Ze hebben geen antwoord op Brobbey die daarom schop na schop krijgt.
dat word er wel eentje hoor...
p111
 p111 - maandag 03 februari 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Pieri vrees ik dat hij het niet gaat redden,ik had al mijn twijfels en ik zie hem alleen maar slechter worden.
Eide
 Eide - dinsdag 04 februari 2020 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 23:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat word er wel eentje hoor...
Die vent van GAE probeert een tik uit te delen en stuitert gewoon van Brobbey af. Je hoorde het publiek gewoon lachen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 februari 2020 - 09:54   quote  deeplink  
Ben eerlijk gezegd geen trouwe volger van jong Ajax. Maar heb natuurlijk regelmatig wat nieuws en flitsen die voorbij komen...

Ben wel benieuwd of een van de volgers mij kan uitleggen hoe het zit met Brian Bobbey. Gevoelsmatig is dit een enorm talent maar tegelijk is hij nu ook al 18 en heeft hij nog nauwelijks zicht op een debuut in het eerste...

En ik vraag mij af hoe zijn talent zich verhoudt tot die van Traore ?

Moeten we bang zijn dat hij straks de deur uitloopt omdat zijn leeftijdgenoten aan het eerste mogen ruiken, debuteren en hij niet ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 februari 2020 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2020 - 09:54 schreef AkaS het volgende:
Ben eerlijk gezegd geen trouwe volger van jong Ajax. Maar heb natuurlijk regelmatig wat nieuws en flitsen die voorbij komen...

Ben wel benieuwd of een van de volgers mij kan uitleggen hoe het zit met Brian Bobbey. Gevoelsmatig is dit een enorm talent maar tegelijk is hij nu ook al 18 en heeft hij nog nauwelijks zicht op een debuut in het eerste...

En ik vraag mij af hoe zijn talent zich verhoudt tot die van Traore ?

Moeten we bang zijn dat hij straks de deur uitloopt omdat zijn leeftijdgenoten aan het eerste mogen ruiken, debuteren en hij niet ?
als ik lees dat real madrid belangstelling had vrees ik hier wel voor, laatst een aantal cijfers gezien en deed die het qua doelpunten en speeltijd beter dan traore... ik zou hem wel eens willen zien in het eerste, mits de wedstrijd het toelaat uiteraad
Eide
 Eide - dinsdag 04 februari 2020 - 14:08   quote  deeplink  
Brobbey is een jongen die in de jeugd heel makkelijk doorstroom door z'n fysieke kracht. Het is een beest van een vent. Hij had vorig seizoen moeite met het voetballende aspect. Dit seizoen gaat het beter, zeker nu hij meer speelt nu Traore doorgeschoven is.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 februari 2020 - 16:37   quote  deeplink  
Dank. Had zelf altijd het idee dat we onze eigen Lukaku aan het opleiden waren. Echter laat zijn debuut op zich wachten, is niet eens in zicht volgens mij. Hoop dat het voetballend goed komt want hij is zeker indrukwekkend wat betreft lichaamsbouw.
p111
 p111 - dinsdag 04 februari 2020 - 17:44   quote  deeplink  
Brobbey is pas een paar dagen 18 en is fysiek heel sterk,maar ook techn/snel dus compleet ik verwacht veel van hem.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 februari 2020 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2020 - 17:44 schreef p111 het volgende:
Brobbey is pas een paar dagen 18 en is fysiek heel sterk,maar ook techn/snel dus compleet ik verwacht veel van hem.
Ik hoop het … Ben sowieso benieuwd welke jong spelers er komend jaar naar het eerste zullen doorstromen en in de basis komen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 februari 2020 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2020 - 17:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik hoop het … Ben sowieso benieuwd welke jong spelers er komend jaar naar het eerste zullen doorstromen en in de basis komen?
Kijkend naar wie er gisteren in de basis en op de bank zaten, denk ik dat het nog ff zal duren voordat er een paar definitief zullen aansluiten en ook basis worden.

Dit seizoen aangesloten zijn:
Lassina Traoré
Ryan Gravenberch
Perr Schuurs
Carel Eiting (wegens blessureleed)
Sergino Dest
Jurgen Ekkelenkamp (komt waarschijnlijk wel te kort)

Voor volgend jaar zullen aansluiten denk ik:
Juan Familio-Castillo (mits optie tot koop gelicht wordt)
Danilo Pereira (komt waarschijnlijk wel te kort)
Jurriën Timber
Kjell Scherpen (zal Onana vervangen denk ik)

Op langere termijn en voor invalbeurten:
Naci Ünüvar
Brian Brobbey
Kenneth Taylor
Sontje Hansen

Spelers als Quinten Timber, Kotarski, Jensen, Mendez en Pierie gaan het denk ik niet redden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2020 door Hasjkoph --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0203440