BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kortzichtig. Je hebt gelijk voor wat betreft deze wedstrijd. Maar het structurele is een probleem.
1 keer moeten ze vallen en dan is het vertrouwen terug. Dat is niet kortzichtig maar gewoon zoals het werkt
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
Zuur, weer puntverlies waar dat helemaal niet nodig was. Ben er niet eens verbaasd meer over.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dus... dat is wat ik zei. Niemand per se heeft het laatste woord. De RVC is uiteindelijk ook een collectief dat stemt en tot een besluit komt. En Overmars heeft zelf al aangegeven dat de RVC ook graag ziet dat er geld uitgegeven wordt.
RvC zou zich voetbaltechnisch nergens mee mogen bemoeien!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

RvC koopt/scout geen spelers dat doet toch het TH/Overmars. De RvC keurt alleen maar iets goed of af maar bemoeit zich niet met het technische beleid. Begint steeds meer mode te worden om de RvC overal maar de schuld van te geven maar het is toch de fout van die kaartclub.
Goh, ben het zowaar ook een keer met jou eens.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

RvC koopt/scout geen spelers dat doet toch het TH/Overmars. De RvC keurt alleen maar iets goed of af maar bemoeit zich niet met het technische beleid. Begint steeds meer mode te worden om de RvC overal maar de schuld van te geven maar het is toch de fout van die kaartclub.
Maar zeggen wel wie ze wel en niet mogen halen
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

RvC zou zich voetbaltechnisch nergens mee mogen bemoeien!
Doen ze ook helemaal niet. Hoe kom je daarbij?
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha tuurlijk.. vleugels zijn het zelfde hoor...
Die zijn zo wisselvallig als de tering. Weer geen onderbouwde post trouwens van je
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Doen ze ook helemaal niet. Hoe kom je daarbij?
Goed kijken en luisteren...
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar zeggen wel wie ze wel en niet mogen halen
Je doet net alsof dat iets uitzonderlijks is. Dat geld voor elke bvo of bedrijf. Verder heeft Overmars zelf meerdere malen gezegd dat de RvC juist wil dat Ajax investeert.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je doet net alsof dat iets uitzonderlijks is. Dat geld voor elke bvo of bedrijf. Verder heeft Overmars zelf meerdere malen gezegd dat de RvC juist wil dat Ajax investeert.
Gezien hoe die dat zei? Als je 5% mensenkennis hebt, weet je dat Overmars daar glashard zat te liegen om de RvC niet zwart te hoeven maken. Dat had jij toch moeten weten.
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gezien hoe die dat zei? Als je 5% mensenkennis hebt, weet je dat Overmars daar glashard zat te liegen om de RvC niet zwart te hoeven maken. Dat had jij toch moeten weten.
Hahaha dag Loetje. Zo lust ik er nog wel een paar
Jaccio
 Jaccio - zondag 17 september 2017 - 17:03   quote  deeplink  
Tis gewoon een grote puinhoop allemaal.
Huntelaar is wel ok, maar had 2-3 jaar terug al moeten komen.
Als hij het niet doet gaan we zitten zeiken op die jonge jongetjes die we hebben lopen.
Bar weinig ervaring hebben we verder lopen. Hebben ze een blessure gevoelige speler voor gehaald, want die kent het 'Ajax spelletje' al. Maar moet toch eerst weken wennen nog..

We hebben een cv op rechtsback lopen. Haal dan een rechtsback? Hebben we gedaan, maar speelt niet.
We hebben een linksback lopen die we al een paar keer eerder hebben afgekeurd. Een linksbuiten die weinig raakt. Wilden we concurrentie voor halen, maar toen dat mislukte was dat ineens niet meer nodig. Hebben ook iemand in de jeugd lopen die er prima kan spelen, maar die krijgt de kans niet.

Een eerste spits die uit vorm is. Een heel schattig middenveld dat gemiddeld 50 kg weegt.
Er wilde iemand komen (die ook het Ajax spelletje kent), een leiders type die er wel hard in durft te gaan en het voortouw kan nemen, maar dat werd niet nodig geacht.

Ondertussen wijzen wij met zijn allen naar van alles en nog wat. Directie, RvC, trainer en zelfs assistenten.
Die gasten wijzen ook alleen maar naar elkaar (terwijl ze lekker de centjes binnen blijven harken).

En wij reageren het af op elkaar op een forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha dag Loetje. Zo lust ik er nog wel een paar
Verklaringen ook gehoord van opgestapte leden van de RvC en vooral de Ledenraad? Dag brandje!
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verklaringen ook gehoord van opgestapte leden van de RvC en vooral de Ledenraad? Dag brandje!
Yep heb ik zeker gelezen en ze gingen allemaal over het warrige aankoopbeleid.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yep heb ik zeker gelezen en ze gingen allemaal over het warrige aankoopbeleid.
Ze hebben allemaal gezegd dat de jeugd moet doorstromen en alleen versterkingen moeten halen doe echt nodig zijn. En diezelfde versterkingen waar Overmars dan mee komt worden afgewezen en daarom haken ze stuk voor stuk af.
bahbah
 bahbah - zondag 17 september 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:03 schreef Jaccio het volgende:
Tis gewoon een grote puinhoop allemaal.
Huntelaar is wel ok, maar had 2-3 jaar terug al moeten komen.
Als hij het niet doet gaan we zitten zeiken op die jonge jongetjes die we hebben lopen.
Bar weinig ervaring hebben we verder lopen. Hebben ze een blessure gevoelige speler voor gehaald, want die kent het 'Ajax spelletje' al. Maar moet toch eerst weken wennen nog..

We hebben een cv op rechtsback lopen. Haal dan een rechtsback? Hebben we gedaan, maar speelt niet.
We hebben een linksback lopen die we al een paar keer eerder hebben afgekeurd. Een linksbuiten die weinig raakt. Wilden we concurrentie voor halen, maar toen dat mislukte was dat ineens niet meer nodig. Hebben ook iemand in de jeugd lopen die er prima kan spelen, maar die krijgt de kans niet.

Een eerste spits die uit vorm is. Een heel schattig middenveld dat gemiddeld 50 kg weegt.
Er wilde iemand komen (die ook het Ajax spelletje kent), een leiders type die er wel hard in durft te gaan en het voortouw kan nemen, maar dat werd niet nodig geacht.

Ondertussen wijzen wij met zijn allen naar van alles en nog wat. Directie, RvC, trainer en zelfs assistenten.
Die gasten wijzen ook alleen maar naar elkaar (terwijl ze lekker de centjes binnen blijven harken).

En wij reageren het af op elkaar op een forum.
We hebben vanalles gekocht alleen er speelt niemand!!
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ze hebben allemaal gezegd dat de jeugd moet doorstromen en alleen versterkingen moeten halen doe echt nodig zijn. En diezelfde versterkingen waar Overmars dan mee komt worden afgewezen en daarom haken ze stuk voor stuk af.
Welke spelers zijn er dan volgens jou allemaal afgewezen?
Verder klopt je verhaal van geen kant. Ze gaan dus eerst aankopen afwijzen om vervolgens zelf op te stappen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Brandje --
Jaccio
 Jaccio - zondag 17 september 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:31 schreef bahbah het volgende:

[..]

We hebben vanalles gekocht alleen er speelt niemand!!
Die zijn zo goed dat ze eerst een maand moeten wennen aan het o zo fantastisch en ingewikkelde 'Ajax spelletje'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Welke spelers zijn er dan volgens jou allemaal afgewezen?
Verder klopt je verhaal van geen kant. Ze gaan dus eerst aankopen afwijzen om vervolgens zelf op te stappen?
De mensen die de aankopen wel wilde mogelijk maken zijn opgestapt inderdaad. Degene die het tegen hebben gehouden zitten er nog. Je let dus ook niet op want dit is al meermaals naar buiten gekomen.
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

De mensen die de aankopen wel wilde mogelijk maken zijn opgestapt inderdaad. Degene die het tegen hebben gehouden zitten er nog. Je let dus ook niet op want dit is al meermaals naar buiten gekomen.
http://ajaxfanzone.nl/2017/08/30/onnavolgbare-aankoopbeleid-reden-vertrek-van-duivenbode/

Wat is dus zei. Zeer warrig aankoopbeleid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Brandje --
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Wat ik dus zei in me post hierboven. Bekijk de interviews van de Ledenraad maar terug. Die leggen het nog veel beter uit. Bovendien had van Duivenbode een pokkehekel aan de andere 4 in de RvC. Dus ik weet niet hoor
bahbah
 bahbah - zondag 17 september 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Die zijn zo goed dat ze eerst een maand moeten wennen aan het o zo fantastisch en ingewikkelde 'Ajax spelletje'
Ja dit zijn toch echt feiten hoor...
En ik zie al niet in wie er voor wober aan de kant gaat.

Het rammelt aan alle kanten achterin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Gewoon een vermoeden van de VI. Lees namelijk het laatste stukje en zie dat het een insinuatie is.
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gewoon een vermoeden van de VI. Lees namelijk het laatste stukje en zie dat het een insinuatie is.
Wat jullie willen. Blijf lekker blind achter dat enge kaartclubje want elk anders nieuws doen jullie toch af als onzin of stemmingmakerij.
Brandje
 Brandje - zondag 17 september 2017 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat ik dus zei in me post hierboven. Bekijk de interviews van de Ledenraad maar terug. Die leggen het nog veel beter uit. Bovendien had van Duivenbode een pokkehekel aan de andere 4 in de RvC. Dus ik weet niet hoor
Fijne avond pik
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Fijne avond pik
Onnavolgbaar beleid waarvoor de RvC goed en afkeuring voor gaf. Het zijn de woorden van vele leden van de Ledenraad. Was destijds ook op AT5.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat jullie willen. Blijf lekker blind achter dat enge kaartclubje want elk anders nieuws doen jullie toch af als onzin of stemmingmakerij.
Als het dat is zal ik dat blijven doen. Mensen hier roepen van alles en weten niet waar het vandaan komt en wijzen de verkeerde aan. Niemand staat er achter wat er nu gebeurt maar wijs wel de juiste mensen aan.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die zijn zo wisselvallig als de tering. Weer geen onderbouwde post trouwens van je
wat valt er dan te onderbouwen.. jij geeft aan dat huntelaae wel zulke ballen keijgt en dolberg niet.. dat heeft dolberg toch echt aanzich zelf te danken aangezien de vleugelspeler identiek zijn..
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat valt er dan te onderbouwen.. jij geeft aan dat huntelaae wel zulke ballen keijgt en dolberg niet.. dat heeft dolberg toch echt aanzich zelf te danken aangezien de vleugelspeler identiek zijn..
Totaal niet zelfs als je hem verkeerd gebruikt. Maar bij jou valt niks te onderbouwen want die intelligentie heb je niet.
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

RvC koopt/scout geen spelers dat doet toch het TH/Overmars. De RvC keurt alleen maar iets goed of af maar bemoeit zich niet met het technische beleid. Begint steeds meer mode te worden om de RvC overal maar de schuld van te geven maar het is toch de fout van die kaartclub.
Volgens mij bepaald de rvc het budget. Of stellen zij de kaders waarbinnen het scoutingsapparaat en th de aan en verkopen bepalen.

Maar we kunnen er lang en breed over lullen er ontbreekt kwaliteit!

Simpel: we hebben jaren genoegen moeten nemen met het excuus dat het allemaal niet van vandaag op morgen beter kan worden en dat er een topgeneratie onderweg was..

Nou we zijn al veel verder dan de geopperde 5 jaar van opbouw en geduld...

Maar wie ze schuld het ook is....het wachten wordt niet beloond en er wordt zeker niet doorgepakt!

En wat ik wel weet...als ik op titel verantwoordelijk ben voor het aankoop- en verkoopbeleid en ik wordt gehinderd door andere machten waardoor ik niet optimaal kan renderen....

Dan leg ik aan de buitenwacht netjes uit wat ik wil of wilde en wie en of waarom dit niet lukt en diende ik mijn ontslag in.

Zeker wanneer ik al financieel onafhankelijk was.
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:03 schreef Jaccio het volgende:
Tis gewoon een grote puinhoop allemaal.
Huntelaar is wel ok, maar had 2-3 jaar terug al moeten komen.
Als hij het niet doet gaan we zitten zeiken op die jonge jongetjes die we hebben lopen.
Bar weinig ervaring hebben we verder lopen. Hebben ze een blessure gevoelige speler voor gehaald, want die kent het 'Ajax spelletje' al. Maar moet toch eerst weken wennen nog..

We hebben een cv op rechtsback lopen. Haal dan een rechtsback? Hebben we gedaan, maar speelt niet.
We hebben een linksback lopen die we al een paar keer eerder hebben afgekeurd. Een linksbuiten die weinig raakt. Wilden we concurrentie voor halen, maar toen dat mislukte was dat ineens niet meer nodig. Hebben ook iemand in de jeugd lopen die er prima kan spelen, maar die krijgt de kans niet.

Een eerste spits die uit vorm is. Een heel schattig middenveld dat gemiddeld 50 kg weegt.
Er wilde iemand komen (die ook het Ajax spelletje kent), een leiders type die er wel hard in durft te gaan en het voortouw kan nemen, maar dat werd niet nodig geacht.

Ondertussen wijzen wij met zijn allen naar van alles en nog wat. Directie, RvC, trainer en zelfs assistenten.
Die gasten wijzen ook alleen maar naar elkaar (terwijl ze lekker de centjes binnen blijven harken).

En wij reageren het af op elkaar op een forum.
Top reactie kan ik mij helemaal in vinden.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Het lontje weer aangestoken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat jullie willen. Blijf lekker blind achter dat enge kaartclubje want elk anders nieuws doen jullie toch af als onzin of stemmingmakerij.
Nee dat niet, maar lees de tekst eens goed. Het hele stuk druipt vol met insinuatie. Ze maken hun eigen verhaal rondom het vertrek.

Ajax is ziek, maar na elk puntverlies hetzelfde verhaal heeft geen zin. En wij kunnen het toch niet veranderen.
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:03 schreef Loetje het volgende:
Het lontje weer aangestoken?
Nee Loetje, maar ik wil alle forumleden oproepen om even naar de reacties van metname jou, remco en warrior te bekijken. Niet vanuit de emotie in de discussie maar even te redeneren waar we het over hebben en wat hierbij logisch is en wat we wel en niet mogen verwachten.

Ajax is een A merk en trekt veel aandacht van mensen die op macht belust zijn. Hierdoor zijn er door de jaren heen veel mensen binnen gekomen die schadelijk waren en of zijn voor Ajax. Deze mensen doen er vervolgens alles voor om te mogen en kunnen blijven en gaan hier heel ver in.

Marionetten aanstellen.
Publieke opini manipuleren o.a. middels social media.

Mensen, denk toch even na....

Hoe kan het dat Spijkerman, die nog nooit iets bijzonders gepresteerd heeft op voetbalgebied, zoveel zeggenschap heeft ?

Hoe kan het dat iemand als de sympatieke Keizer, die nimmer als voetballer heeft overtuigd, als trainer nog in de luiers staat... Trainer van Ajax 1 worden op het moment dat het eindelijk moest gaan gebeuren... Eindelijk sinds de Cruijff revolutie...?

Hoe kan het dat de selectie wederom niet op tijd klaar was ?

Hoe kan het dat iemand op basis van functie verwntwoordelijk is voor het aankoop en verkoopbeleid is, accepteert dat hij niet de middelen en macht heeft/krijgt om dit uit te voeren terwijl hij financieel onafhankelijk is...?

Of faalt hij opzichtig en word hem met deze smoesjes het hand boven het hoofd gehouden..?

Wordt het niet eens tijd dat wij als supporters echt de bezem door Ajax gaan halen ..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 17:03 schreef Jaccio het volgende:
Tis gewoon een grote puinhoop allemaal.
Huntelaar is wel ok, maar had 2-3 jaar terug al moeten komen.
Als hij het niet doet gaan we zitten zeiken op die jonge jongetjes die we hebben lopen.
Bar weinig ervaring hebben we verder lopen. Hebben ze een blessure gevoelige speler voor gehaald, want die kent het 'Ajax spelletje' al. Maar moet toch eerst weken wennen nog..

We hebben een cv op rechtsback lopen. Haal dan een rechtsback? Hebben we gedaan, maar speelt niet.
We hebben een linksback lopen die we al een paar keer eerder hebben afgekeurd. Een linksbuiten die weinig raakt. Wilden we concurrentie voor halen, maar toen dat mislukte was dat ineens niet meer nodig. Hebben ook iemand in de jeugd lopen die er prima kan spelen, maar die krijgt de kans niet.

Een eerste spits die uit vorm is. Een heel schattig middenveld dat gemiddeld 50 kg weegt.
Er wilde iemand komen (die ook het Ajax spelletje kent), een leiders type die er wel hard in durft te gaan en het voortouw kan nemen, maar dat werd niet nodig geacht.

Ondertussen wijzen wij met zijn allen naar van alles en nog wat. Directie, RvC, trainer en zelfs assistenten.
Die gasten wijzen ook alleen maar naar elkaar (terwijl ze lekker de centjes binnen blijven harken).

En wij reageren het af op elkaar op een forum.
Hier kan ik mij helemaal in vinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee Loetje, maar ik wil alle forumleden oproepen om even naar de reacties van metname jou, remco en warrior te bekijken. Niet vanuit de emotie in de discussie maar even te redeneren waar we het over hebben en wat hierbij logisch is en wat we wel en niet mogen verwachten.

Ajax is een A merk en trekt veel aandacht van mensen die op macht belust zijn. Hierdoor zijn er door de jaren heen veel mensen binnen gekomen die schadelijk waren en of zijn voor Ajax. Deze mensen doen er vervolgens alles voor om te mogen en kunnen blijven en gaan hier heel ver in.

Marionetten aanstellen.
Publieke opini manipuleren o.a. middels social media.

Mensen, denk toch even na....

Hoe kan het dat Spijkerman, die nog nooit iets bijzonders gepresteerd heeft op voetbalgebied, zoveel zeggenschap hebben ?

Hoe kan het dat iemand als de sympatieke Keizer, die nimmer als voetballer heeft overtuigd, als trainer nog in de luiers staat... Trainer van Ajax 1 worden op het moment dat het eindelijk moest gaan gebeuren... Eindelijk sinds de Cruijff revolutie...?

Hoe kan het dat de selectie wederom niet op tijd klaar was ?

Hoe kan het dat iemand op basis van functie verwntwoordelijk is voor het aankoop en verkoopbeleid is, accepteert dat hij niet de middelen en macht heeft/krijgt om dit uit te voeren terwijl hij financieel onafhankelijk is...?

Of faalt hij opzichtig en word hem met deze smoesjes het hand boven het hoofd gehouden..?

Wordt het niet eens tijd dat wij als supporters echt de bezem door Ajax gaan halen ..?
Nou Stanley, zet jij aan volgende week in het stadion? Zal ik je daarna helpen!
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hier kan ik mij helemaal in vinden.
Toch wel ???
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee Loetje, maar ik wil alle forumleden oproepen om even naar de reacties van metname jou, remco en warrior te bekijken. Niet vanuit de emotie in de discussie maar even te redeneren waar we het over hebben en wat hierbij logisch is en wat we wel en niet mogen verwachten.

Ajax is een A merk en trekt veel aandacht van mensen die op macht belust zijn. Hierdoor zijn er door de jaren heen veel mensen binnen gekomen die schadelijk waren en of zijn voor Ajax. Deze mensen doen er vervolgens alles voor om te mogen en kunnen blijven en gaan hier heel ver in.

Marionetten aanstellen.
Publieke opini manipuleren o.a. middels social media.

Mensen, denk toch even na....

Hoe kan het dat Spijkerman, die nog nooit iets bijzonders gepresteerd heeft op voetbalgebied, zoveel zeggenschap heeft ?

Hoe kan het dat iemand als de sympatieke Keizer, die nimmer als voetballer heeft overtuigd, als trainer nog in de luiers staat... Trainer van Ajax 1 worden op het moment dat het eindelijk moest gaan gebeuren... Eindelijk sinds de Cruijff revolutie...?

Hoe kan het dat de selectie wederom niet op tijd klaar was ?

Hoe kan het dat iemand op basis van functie verwntwoordelijk is voor het aankoop en verkoopbeleid is, accepteert dat hij niet de middelen en macht heeft/krijgt om dit uit te voeren terwijl hij financieel onafhankelijk is...?

Of faalt hij opzichtig en word hem met deze smoesjes het hand boven het hoofd gehouden..?

Wordt het niet eens tijd dat wij als supporters echt de bezem door Ajax gaan halen ..?
Nogmaals, zoek de juiste verantwoordelijke. Dat is het enige wat wij doen. En dat heeft niks met samenhangen te maken. Kijk jezelf nou, een hele lap tekst maar weer zeg je niks. Leg de problemen bij de juiste mensen neer en die mogen zeker weg en dat willen wij net zo goed. Maar hoe hypocriet kan iemand zijn als je een eerdere trainer gaat loven en hetzelfde bij de ander afzeikt... Dan zijn jullie degene die het gewoon niet willen zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Toch wel ???
Ikke wel, alleen heb geen zin om continu negatief te moeten lullen! Er zijn namelijk ook goede dingen te benoemen, maar die worden vaak direct door negatieve reacties ondermijnd. Heb lang genoeg mezelf geïrriteerd. Heeft geen zin, want de club belt toch niet om te luisteren. Daarnaast zijn de supporters al bijna 20 jaar aan het schreeuwen. Ook Cruijff zijn plannen waren niet 100% goed maar velen vaarden achter hem aan omdat het een grootheid was. Van Duivenbode ook. Maar de beste man was ook degene die niet vond dat er dure aankopen moesten komen en Ajax veel meer naar de eigen jeugd moest kijken.

Er dient balans te wezen en die is al heel lang zoek. Af en toe zit er een mooi jaartje tussen maar daarna ben je de topspelers al weer snel kwijt. Tja en dan wordt er niet adequaat gescout. Daar kan je jezelf 1, 2 of 3 jaar druk over maken maar zal niet veranderen.

Dus voor mij is 1 ding van belang. Ik wil resultaten en hoe dat gebeurd interesseert me niet, maar ga me zeker niet meer druk maken om dingen die ik toch niet kan veranderen.
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Hahaha en maar roepen dat we niks zeggen.
Als dit voor jou niks is, zegt dat alles
over jou en waarom jij hier bent!

Het wordt tijd dat jullie machtsblok
doorbroken wordt met jullie bullshit !!!

Ik stel een hoop vragen, zeer relevante
vragen en jij leidt alleen weer de aandacht af
en stelt dat ik niks zeg...

Maar letterlijk gezien heb je een punt... Ik zeg
niets maar ik stel vragen die alles zeggen ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 22:33   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 20:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Totaal niet zelfs als je hem verkeerd gebruikt. Maar bij jou valt niks te onderbouwen want die intelligentie heb je niet.
loetje... je draagt je echt als een irritante schijt puber... normaal praten is er niet meer bij... maar verkeerd gebruikt... wie zijn verantwoording is dat dan ?
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

loetje... je draagt je echt als een irritante schijt puber... normaal praten is er niet meer bij... maar verkeerd gebruikt... wie zijn verantwoording is dat dan ?
Zegt degene die dwangmatig op alles reageert en nooit wat zegt, de realiteit niet inziet en constant in het verleden neukt, ook als het er niet over gaat... kuch kuch. Mensen raken je dan beu. Dat is alles.

Ik heb alles netjes uitgelegd in vele topics en blijf dat niet doen.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, zoek de juiste verantwoordelijke. Dat is het enige wat wij doen. En dat heeft niks met samenhangen te maken. Kijk jezelf nou, een hele lap tekst maar weer zeg je niks. Leg de problemen bij de juiste mensen neer en die mogen zeker weg en dat willen wij net zo goed. Maar hoe hypocriet kan iemand zijn als je een eerdere trainer gaat loven en hetzelfde bij de ander afzeikt... Dan zijn jullie degene die het gewoon niet willen zien.
valt er nu wat te loven dan ? geen europees na hoeveel jaar ?.. verlies heracles, gelijk ado, en zwolle was het spel ook ruk.. en de potten dat je redelijk speelde maakte hij waanzinnig vreemde keuzes waardoor je de deksel op je neus krijgt.. en sorry dat kan ik maar 1 persoon aanrekenen want dat staat totaal los van de selectie.. het gevoel wat ik krijg is dit team niet voor deze man willen werken omdat hij geen overwicht heeft op de groep.. en dat is wat mijn gevoel zegt.. dus geen feiten nodig..
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 00:25   quote  deeplink  
Komt die weer.... Gaap! Lach me werkelijk rot hier
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zegt degene die dwangmatig op alles reageert en nooit wat zegt, de realiteit niet inziet en constant in het verleden neukt, ook als het er niet over gaat... kuch kuch. Mensen raken je dan beu. Dat is alles.

Ik heb alles netjes uitgelegd in vele topics en blijf dat niet doen.
ok nogmaals de vraag dan.. wie zijn verantwoording is het als spelers verkeerd gebruikt worden ? en voor de rest normaal houden.. doe ik ook ondanks mijn negatieve gevoel over het th en de trainers
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:25 schreef Loetje het volgende:
Komt die weer.... Gaap! Lach me werkelijk rot hier
doe je ding.. lees andere fora er maar op na of spits je oren bij andere ajacieden.. ik ben zkr niet de enige die geen vertrouwen hebben in deze man.. en word tot nu toe prima bevestigd gezien de cijfers... hadden we laatst ook al niet bijna de slechtste start ooit ?
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok nogmaals de vraag dan.. wie zijn verantwoording is het als spelers verkeerd gebruikt worden ? en voor de rest normaal houden.. doe ik ook ondanks mijn negatieve gevoel over het th en de trainers
Welke speler staat ergens anders dan normaal dan?
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doe je ding.. lees andere fora er maar op na of spits je oren bij andere ajacieden.. ik ben zkr niet de enige die geen vertrouwen hebben in deze man.. en word tot nu toe prima bevestigd gezien de cijfers... hadden we laatst ook al niet bijna de slechtste start ooit ?
Vorig jaar evenveel punten nu. Je roept maar wat gozer. Serieus nemen doe ik je al lang niet meer en blijf ook niet steeds zeggen waarom. Wij hebben alles al lang en breed aangegeven
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vorig jaar evenveel punten nu. Je roept maar wat gozer. Serieus nemen doe ik je al lang niet meer en blijf ook niet steeds zeggen waarom. Wij hebben alles al lang en breed aangegeven
maar vorig jaar zag je een duidijke visie.. ook al kwam dat er niet gelijk uit.. ik zie nu ongelukkige spelers.. en een onzekere onana met rare fratsen.. het elftal klopt gewoon niet.. ik zie niks meer van het eilftal eind vorig seizoen.. hoe is dat in godsnaam mogelijk.. en dat komt echt niet door 2 spelers.. want dat is elk jaar het geval.. en loetje geloof me.. hoop ECHT dat dit team gaat draaien onder keizer want dat zou ajax te goede komen.. maar heb er zo geen vertrouwen in..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5170
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1









0.0157289