BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar vorig jaar zag je een duidijke visie.. ook al kwam dat er niet gelijk uit.. ik zie nu ongelukkige spelers.. en een onzekere onana met rare fratsen.. het elftal klopt gewoon niet.. ik zie niks meer van het eilftal eind vorig seizoen.. hoe is dat in godsnaam mogelijk.. en dat komt echt niet door 2 spelers.. want dat is elk jaar het geval.. en loetje geloof me.. hoop ECHT dat dit team gaat draaien onder keizer want dat zou ajax te goede komen.. maar heb er zo geen vertrouwen in..
De visie is op dit moment al duidelijker dan die vorig jaar de eerste 4 maanden geweest was. Er klopte namelijk helemaal niks van
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

De visie is op dit moment al duidelijker dan die vorig jaar de eerste 4 maanden geweest was. Er klopte namelijk helemaal niks van
dat is jou mening.. einde vd rit gaan we kijken waar keizer ons brengt en hoop uiteindelijk een kampioenschap, maar vrees het ergste
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

De visie is op dit moment al duidelijker dan die vorig jaar de eerste 4 maanden geweest was. Er klopte namelijk helemaal niks van
welke visie zie je dan ?
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

De visie is op dit moment al duidelijker dan die vorig jaar de eerste 4 maanden geweest was. Er klopte namelijk helemaal niks van
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313339

lezen we even mee ? meer meningen dan de 3 musketiers.. en zo hoor ik ajacieden in reallife ook praten buiten internet om..
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

welke visie zie je dan ?
De visie die jij niet ziet en waar ik geen hele lap tekst aan ga spenderen om vervolgens een reactie te krijgen die totaal nergens over gaat.
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313339

lezen we even mee ? meer meningen dan de 3 musketiers.. en zo hoor ik ajacieden in reallife ook praten buiten internet om..
Gaat die weer. Weer niks van zichzelf.
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is jou mening.. einde vd rit gaan we kijken waar keizer ons brengt en hoop uiteindelijk een kampioenschap, maar vrees het ergste
Kan me geen kut verekken wat hij bereikt. De rotte appels moeten eruit en niks meer of minder.
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 02:09   quote  deeplink  
En Voetbalzone, ik heb er voor gewerkt... Alles wat daar staat is sowieso niet serieus te nemen! Verschil overigens van deze 3 musketiers is dat ze bij hun eigen ding blijven en klootviolen als jij nooit wat zeggen en iedere dag wat anders roepen. En dat geldt voor meerdere behalve jij alleen.
Jaccio
 Jaccio - maandag 18 september 2017 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

De visie is op dit moment al duidelijker dan die vorig jaar de eerste 4 maanden geweest was. Er klopte namelijk helemaal niks van
Die visie is heel leuk en aardig, maar heeft ons geen Europees voetbal bezorgd
Dan waren we vorig seizoen, zonder visie, toch al een stuk verder.
We lopen dus weer achter de feiten aan.. En dat steekt.
Had allemaal voorkomen kunnen worden door adequaat handelen.

Maargoed, vind het wel jammer maar verder niet zo heel belangrijk.
Nouri vind ik belangrijker en denk dat dat echt zijn sporen wel nalaat in de selectie.
Vind het jammer dat ze niet lekker draaien, kan erover zeiken af en toe in het heetst van de strijd, maar als ik het eenmaal gerelativeerd heb vind ik het niet eens zo gek en/of belangrijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:03 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Die visie is heel leuk en aardig, maar heeft ons geen Europees voetbal bezorgd
Dan waren we vorig seizoen, zonder visie, toch al een stuk verder.
We lopen dus weer achter de feiten aan.. En dat steekt.
Had allemaal voorkomen kunnen worden door adequaat handelen.
En hoe was de voorbereiding vorig jaar ten opzichte van afgelopen seizoen?
Jaccio
 Jaccio - maandag 18 september 2017 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En hoe was de voorbereiding vorig jaar ten opzichte van afgelopen seizoen?
Kijk, zoals ik aangegeven heb vind ik het echt kut wat er gebeurd is in die voorbereiding.
Maar er had daarvoor al en daarna adequater gehandeld kunnen worden door de heren bovenin. Een plan B bijvoorbeeld.
Het aan- en verkoopbeleid kunnen en mogen we niet afschuiven op wat er gebeurde in die voorbereiding. We komen kwaliteit tekort en dat neem ik de mensen binnen Ajax kwalijk.
De spelers kan ik niet zo heel veel kwalijk nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:10 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kijk, zoals ik aangegeven heb vind ik het echt kut wat er gebeurd is in die voorbereiding.
Maar er had daarvoor al en daarna adequater gehandeld kunnen worden door de heren bovenin. Een plan B bijvoorbeeld.
Het aan- en verkoopbeleid kunnen en mogen we niet afschuiven op wat er gebeurde in die voorbereiding. We komen kwaliteit tekort en dat neem ik de mensen binnen Ajax kwalijk.
De spelers kan ik niet zo heel veel kwalijk nemen.
Daar ben ik het mee eens maar het had niet de garantie gegeven dat je dan wel Europees voetbal had behaald. Alleen vind ik wel dat als je geen Europees voetbal midweekse speelt je wedstrijden als gisteren gewoon moet winnen.
Jaccio
 Jaccio - maandag 18 september 2017 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens maar het had niet de garantie gegeven dat je dan wel Europees voetbal had behaald. Alleen vind ik wel dat als je geen Europees voetbal midweekse speelt je wedstrijden als gisteren gewoon moet winnen.
Heb je gelijk in, maar dan laat je als club iniedergeval wel zien dat je, ondanks dat je het niet gehaald hebt, er alles aan gedaan hebt.
Dat zou al een heleboel ergernis wegnemen bij de supporters.
Wedstrijden als gisteren hoor je inderdaad gewoon te winnen. zeker als de verwachting dat je concurrent punten gaat verspelen groot is, zou de motivatie er extra moeten zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:41 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar dan laat je als club iniedergeval wel zien dat je, ondanks dat je het niet gehaald hebt, er alles aan gedaan hebt.
Dat zou al een heleboel ergernis wegnemen bij de supporters.
Wedstrijden als gisteren hoor je inderdaad gewoon te winnen. zeker als de verwachting dat je concurrent punten gaat verspelen groot is, zou de motivatie er extra moeten zijn
Maar hoe lang gebeurd dit nu al Jaccio? Dat is echt niet iets van alleen dit seizoen. Het gebeurd al heel lang. Als alle seizoenkaarten zijn verkocht werden altijd onze beste spelers verkocht en 9 van de 10 keer kwam er niets voor terug. Dat gebeurde ook al in het tijdperk voor Overmars en het TH. Ik kan mezelf daar tegenwoordig niet meer druk om maken. Het heeft namelijk toch geen zin. Toen niet, nu niet, nooit niet!
Jaccio
 Jaccio - maandag 18 september 2017 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar hoe lang gebeurd dit nu al Jaccio? Dat is echt niet iets van alleen dit seizoen. Het gebeurd al heel lang. Als alle seizoenkaarten zijn verkocht werden altijd onze beste spelers verkocht en 9 van de 10 keer kwam er niets voor terug. Dat gebeurde ook al in het tijdperk voor Overmars en het TH. Ik kan mezelf daar tegenwoordig niet meer druk om maken. Het heeft namelijk toch geen zin. Toen niet, nu niet, nooit niet!
Ben ik het volledig mee eens.
Denk dat we hier allemaal wel heel goed doorhebben dat het eigenlijk gewoon klaar is, maar het blijft toch lekker om ergens je frustratie te delen en eruit te kunnen gooien.

Als je alle posts van iedereen goed leest, is duidelijk dat we eigenlijk allemaal hetzelfde punt maken.
De een is wat feller dan de ander en het is niet helemaal duidelijk wie de schuldige is, maar de achterliggende boodschap is hetzelfde..
Onze mooie club gaat de afgrond in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 09:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ben ik het volledig mee eens.
Denk dat we hier allemaal wel heel goed doorhebben dat het eigenlijk gewoon klaar is, maar het blijft toch lekker om ergens je frustratie te delen en eruit te kunnen gooien.

Als je alle posts van iedereen goed leest, is duidelijk dat we eigenlijk allemaal hetzelfde punt maken.
De een is wat feller dan de ander en het is niet helemaal duidelijk wie de schuldige is, maar de achterliggende boodschap is hetzelfde..
Onze mooie club gaat de afgrond in.
Jep, al bijna 20 jaar lang! Met af en toe een mooi jaar ertussen.
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat jullie willen. Blijf lekker blind achter dat enge kaartclubje want elk anders nieuws doen jullie toch af als onzin of stemmingmakerij.
Het beleid wat er staat is volgens mij prima, het verkopen en aantrekken en door laten stromen van de jeugd is ook prim. Het aankopen van spelers is niet goed. En er lijken binnen Ajax te veel mensen zich met elkaar te willen bemoeien waarbij het ook nog eens lukt om druk uit te oefenen..

Wie er voor dat wat fout is verantwoordelijk is, ik durf het niet meer te zeggen, wel weet ik dat het gewoon niet goed zit..
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 20:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij bepaald de rvc het budget. Of stellen zij de kaders waarbinnen het scoutingsapparaat en th de aan en verkopen bepalen.

Maar we kunnen er lang en breed over lullen er ontbreekt kwaliteit!

Simpel: we hebben jaren genoegen moeten nemen met het excuus dat het allemaal niet van vandaag op morgen beter kan worden en dat er een topgeneratie onderweg was..

Nou we zijn al veel verder dan de geopperde 5 jaar van opbouw en geduld...

Maar wie ze schuld het ook is....het wachten wordt niet beloond en er wordt zeker niet doorgepakt!

En wat ik wel weet...als ik op titel verantwoordelijk ben voor het aankoop- en verkoopbeleid en ik wordt gehinderd door andere machten waardoor ik niet optimaal kan renderen....

Dan leg ik aan de buitenwacht netjes uit wat ik wil of wilde en wie en of waarom dit niet lukt en diende ik mijn ontslag in.

Zeker wanneer ik al financieel onafhankelijk was.
Dan zou je dus opgeven? Lekkere ben je dan..
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ikke wel, alleen heb geen zin om continu negatief te moeten lullen! Er zijn namelijk ook goede dingen te benoemen, maar die worden vaak direct door negatieve reacties ondermijnd. Heb lang genoeg mezelf geïrriteerd. Heeft geen zin, want de club belt toch niet om te luisteren. Daarnaast zijn de supporters al bijna 20 jaar aan het schreeuwen. Ook Cruijff zijn plannen waren niet 100% goed maar velen vaarden achter hem aan omdat het een grootheid was. Van Duivenbode ook. Maar de beste man was ook degene die niet vond dat er dure aankopen moesten komen en Ajax veel meer naar de eigen jeugd moest kijken.

Er dient balans te wezen en die is al heel lang zoek. Af en toe zit er een mooi jaartje tussen maar daarna ben je de topspelers al weer snel kwijt. Tja en dan wordt er niet adequaat gescout. Daar kan je jezelf 1, 2 of 3 jaar druk over maken maar zal niet veranderen.

Dus voor mij is 1 ding van belang. Ik wil resultaten en hoe dat gebeurd interesseert me niet, maar ga me zeker niet meer druk maken om dingen die ik toch niet kan veranderen.
Precies dit..
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:14 schreef AkaS het volgende:
Hahaha en maar roepen dat we niks zeggen.
Als dit voor jou niks is, zegt dat alles
over jou en waarom jij hier bent!

Het wordt tijd dat jullie machtsblok
doorbroken wordt met jullie bullshit !!!

Ik stel een hoop vragen, zeer relevante
vragen en jij leidt alleen weer de aandacht af
en stelt dat ik niks zeg...

Maar letterlijk gezien heb je een punt... Ik zeg
niets maar ik stel vragen die alles zeggen ;-)
Machtsblok?? Whahaha, jij bent echt niet goed bij je snikkel..
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313339

lezen we even mee ? meer meningen dan de 3 musketiers.. en zo hoor ik ajacieden in reallife ook praten buiten internet om..
Ik heb inderdaad gelezen, en zie daar dezelfde discussies als hier, wat is dus je punt?
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 10:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad gelezen, en zie daar dezelfde discussies als hier, wat is dus je punt?
(y)
Ztjes
 Ztjes - maandag 18 september 2017 - 19:06   quote  deeplink  
Er is het afgelopen jaar nog niets op het forum veranderd.
Lees het wel, alleen heb ik geen zin om me erin te mengen.
Gebrek aan kwaliteit gekoppeld aan een waardeloze mentaliteit
en dat onder leiding van een totaal ongeschikte trainer, dan is dit het gevolg.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 september 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 19:06 schreef Ztjes het volgende:
Gebrek aan kwaliteit gekoppeld aan een waardeloze mentaliteit
en dat onder leiding van een totaal ongeschikte trainer, dan is dit het gevolg.
Eens. Kort en bondig samengevat wat ook mijn idee is bij het huidige Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 september 2017 - 13:23   quote  deeplink  
En dit weekend krijgen we Van Boekel. De andere eikel
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 september 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens maar het had niet de garantie gegeven dat je dan wel Europees voetbal had behaald. Alleen vind ik wel dat als je geen Europees voetbal midweekse speelt je wedstrijden als gisteren gewoon moet winnen.
Toch denk ik dat je met het team van vorig seizoen wel van Rosenborg gewonnen had.
Sanchez zijn vertrek is niet goed opgevangen, je linkerflank is kut en de breedte is minder geworden. Ik denk oprecht dat als ze wel adequaat gehandeld hadden we in ieder geval nog in de Europa League zaten en we tegen ADO ook niet zo ver teruggevallen waren. Kwalitatief gewoon ondermaats.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 september 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar hoe lang gebeurd dit nu al Jaccio? Dat is echt niet iets van alleen dit seizoen. Het gebeurd al heel lang. Als alle seizoenkaarten zijn verkocht werden altijd onze beste spelers verkocht en 9 van de 10 keer kwam er niets voor terug. Dat gebeurde ook al in het tijdperk voor Overmars en het TH. Ik kan mezelf daar tegenwoordig niet meer druk om maken. Het heeft namelijk toch geen zin. Toen niet, nu niet, nooit niet!
Klopt het viel mij en anderen om me heen ook al eerder op. Seizoenkaarten verkocht hop beste speler weg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 september 2017 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 14:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch denk ik dat je met het team van vorig seizoen wel van Rosenborg gewonnen had.
Sanchez zijn vertrek is niet goed opgevangen, je linkerflank is kut en de breedte is minder geworden. Ik denk oprecht dat als ze wel adequaat gehandeld hadden we in ieder geval nog in de Europa League zaten en we tegen ADO ook niet zo ver teruggevallen waren. Kwalitatief gewoon ondermaats.
Hoe denk je ooit Sanchez goed te vervangen? Was daar niet Wöber voor gehaald? Linkerflank ben ik met je eens.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 14:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoe denk je ooit Sanchez goed te vervangen? Was daar niet Wöber voor gehaald? Linkerflank ben ik met je eens.
die moet wennen... hahaha
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Ik denk de opstelling vanm vanavond.

van Leer
Orelueja Veltman Wober Viergever
Eiting
Schone de Jong
Cerny Dolberg Neres
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 15:46 schreef remco k het volgende:
Ik denk de opstelling vanm vanavond.

van Leer
Orelueja Veltman Wober Viergever
Eiting
Schone de Jong
Cerny Dolberg Neres
denk het ook ongeveer.. denk alleen onze noor op links gaat en neres rechts
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 19 september 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 15:46 schreef remco k het volgende:
Ik denk de opstelling vanm vanavond.

van Leer
Orelueja Veltman Wober Viergever
Eiting
Schone de Jong
Cerny Dolberg Neres
Shit, is het vanavond al?
Dacht morgen.
Balen, kan ik het niet zien helaas.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 september 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 15:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk het ook ongeveer.. denk alleen onze noor op links gaat en neres rechts
Onze Noor?
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 september 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Dit duel wordt morgen gespeeld hoor.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 september 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Van Leer
Orejuela, Veltman, Wober en Viergever,
Schone, Eiting en De Jong
Cerny, Dolberg en Neres
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 16:58 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Onze Noor?
johnsen
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 september 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 20:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

johnsen
Die zit niet in de selectie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 19 september 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 16:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Shit, is het vanavond al?
Dacht morgen.
Balen, kan ik het niet zien helaas.
Morgen pikkestein ;)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 september 2017 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 17:14 schreef Loetje het volgende:
Van Leer
Orejuela, Veltman, Wober en Viergever,
Schone, Eiting en De Jong
Cerny, Dolberg en Neres
Dit denk ik ook. Met Neres en Cerny omgedraaid dan. En S. de Jong op het middenveld neem ik aan.
Lijkt me ook een goede opstelling al zou ik Viergever en Veltman ook wel rust willen gunnen. Die hebben ook alles gespeeld. Evt zou je dan Zeefuik en Dankerlui op kunnen stellen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 20:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Die zit niet in de selectie.
had verder niet gekeken maar onbegrijpelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 september 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 14:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt het viel mij en anderen om me heen ook al eerder op. Seizoenkaarten verkocht hop beste speler weg.
Brandje en ik hebben het hier al eerder geroepen. Zo gauw Ajax komt met de tekst dat de seizoenkaarten zijn uitverkocht gaan ineens de toppers weg.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 20 september 2017 - 09:02   quote  deeplink  
Geen Cassierra bij de selectie? Vind ik toch wel raar, die jongen krijgt amper een kans. Of is hij geblesseerd misschien?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 20 september 2017 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 21:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Morgen pikkestein ;)
haha zag het inderdaad. had het even opgezocht
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 16:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Shit, is het vanavond al?
Dacht morgen.
Balen, kan ik het niet zien helaas.
Sorry, een dagje te vroeg gepost..
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 17:14 schreef Loetje het volgende:
Van Leer
Orejuela, Veltman, Wober en Viergever,
Schone, Eiting en De Jong
Cerny, Dolberg en Neres
Post je nou gewoon mijn opstelling.. Dief...
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had verder niet gekeken maar onbegrijpelijk
Gewoon logisch, speelt leuk bij Jong, maar echt nog niet onderscheidend, zoals bijvoorbeeld een Cerny dat al wel tijden is geweest bij Jong..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon logisch, speelt leuk bij Jong, maar echt nog niet onderscheidend, zoals bijvoorbeeld een Cerny dat al wel tijden is geweest bij Jong..
daarvoor is toch juist zoon pot ? normaal had hij gewoon basis gestaan in de eredivisie.. dus scheveningen... en wat vind je ervan dat cassiera er niet bij zit dan ? ook logische keus ? voorbereiding deed die naar behoren, JL idem.. en dan scheveningen niet eens bij de selectie ?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 september 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 14:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoe denk je ooit Sanchez goed te vervangen? Was daar niet Wöber voor gehaald? Linkerflank ben ik met je eens.
Klopt Sanchez kun je niet met een gelijkwaardige speler vervangen zeg ook niet dat ik dat verwacht had.

Veltman-de Ligt-Viergever-Dijks vind ik echt niet Ajax-waardig..
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Post je nou gewoon mijn opstelling.. Dief...
Zag het erna pas. Achja we waren holmaatjes toch.... ;-)
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

daarvoor is toch juist zoon pot ? normaal had hij gewoon basis gestaan in de eredivisie.. dus scheveningen... en wat vind je ervan dat cassiera er niet bij zit dan ? ook logische keus ? voorbereiding deed die naar behoren, JL idem.. en dan scheveningen niet eens bij de selectie ?
Johnson basis eredivisie?

Cassiera vind ik wel jammer. Had er best bij kunnen zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1









0.0169460