BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 06 november 2017 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 18:15 schreef bahbah het volgende:
Ik word kotsmisselijk van die dolberg.
Werkelijk kotsmisselijk.
Hoe kun je nou die snotpiemel verkiezen boven Huntelaar,die van levensbelang is met zijn ervaring en wedstrijdspirit.
Kijk die Dolberg dan lopen...presteert werkelijk niks .....
Die eindigd gewoon bij de club van vd vaart.
Wat een kutzak die Keizer.
Prutser 2.0.
Hahahaha. Ik snap je wel. Ben het wat Dolberg niet eens. Deze jonge jongen heeft nu eenmaal een zeer koele uitstraling en is als eindstation/spits afhankelijk van zijn medespelers.

En als zijn medespelers falen en of niet kunnen renderen in de opgelegde speelwijze dan heeft dat effect op de spits.

Zelfs Huntelaar komt in dit team niet uit de verf ondanks zijn werklust ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 13:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tering jantje (o nee AkaS)! Ik ben het gewoon met je eens en kan mij wel vinden in deze uitleg.
mmmm word dit al niet veel langer gezegt met minder woorden ? zal wel komen door de uitleg ;)
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 17:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry Remco, dat geloof ik niet!
De Boer die wereldvoetballer is en tactisch van ene nog nooit iets gepresteerd als voetbaltrainer tactisch hulp nodig heeft.... No way.

Kom maar op met dat youtube filmpje :-)
Gewoon even intypen op YouTube. Er is namelijk niet een filmpje maar meerderen.
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zo grappig.. hoe weet jij het dan wel als ik het niet zou weten ? korton je geeft mensen ongelijk terwijl jij het zelf ook niet 100% zeker weet.. als een trainer zegt WIJ ga ik ervan uit dat een spijkerman gewoon meebeslist in de keuzes van de trainer..
Omdat ik het glas in mijn leven als half vol zie.

Mijn assistent heeft ook gewoon een belangrijke stem op de zaak. En vaak zat is haar idee beter dan het mijne of een van de andere collega’s. Logisch dan toch dat ik dat volg. In mijn optiek getuigt dat van goed leiderschap.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ik het glas in mijn leven als half vol zie.

Mijn assistent heeft ook gewoon een belangrijke stem op de zaak. En vaak zat is haar idee beter dan het mijne of een van de andere collega’s. Logisch dan toch dat ik dat volg. In mijn optiek getuigt dat van goed leiderschap.
in het bedrijfsleven absoluut.. luisteren.. maar jij blijft eind verantwoordelijk.. als het fout gaat is het JOU fout.. niet jullie fout.. kortom dan mogen we nu keizer aanwijzen als schuldige
AkaS
 AkaS - maandag 06 november 2017 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon even intypen op YouTube. Er is namelijk niet een filmpje maar meerderen.
Gevonden Remco, maar ik heb het over een serieus interview en niet een half beschonken de Boer die na het behalen van de landstitel zijn hele staf bedankt... Overigens bedankte hij ook de dames van de kantine ;-)

Spijkerman heeft veel te veel inbreng terwijl hij voetbaltechnisch hiervoor niet gekwalificeerd is.

nummer10; Bobby en ik waren de azijnzeikers van het forum... En zie nu !!!
Brandje
 Brandje - maandag 06 november 2017 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. Jij en ik kunnen helemaa niet beoordelen wat Spijkerman exact doet zegt en bijdraagt. Je bent er niet bij en je hoort niet wat ie zegt.
Het is algemeen bekend dat Spijkerman het tactisch brein achter de Boer was en laten we nu net weer hetzelfde vreugdeloze spel zien als onder Frank. Verder was het de bedoeling dat Spijkerman GEEN assistent meer zou zijn bij Ajax 1.
Jij mag heel graag je kop in het zand steken als het over Bergkamp, Spijkerman en Overmars gaat en doet alles af dat het stemmingmakerij is maar feit is gewoon dat Spijkerman en ook een L'ami, beide bevriend met Bergkamp een veel te dikke vinger in de pap hebben.
Brandje
 Brandje - maandag 06 november 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 23:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zelfde omtrent Bergkamp. Medialand roept van alles, maar net als hier kunnen ze wérkelijk niet een ding melden of onderbouwen wat hij dan verkeerd doet. Dat vind ik erg apart
Nog zo een. Bergkamp heeft iedereen waar hij bonje mee had de deur uit gewerkt. Bosz, Jonk. Had een bloedhekel aan Trustfull en zat daarom niet meer op de bank bij Ajax 1. Zijn jeugdcriendje keizer moest en zou trainer van Ajax worden.
Dus kom samen met Remco van je roze wolk af en erken eindelijk eens hoe verrot onze club is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 november 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 21:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Gevonden Remco, maar ik heb het over een serieus interview en niet een half beschonken de Boer die na het behalen van de landstitel zijn hele staf bedankt... Overigens bedankte hij ook de dames van de kantine ;-)

Spijkerman heeft veel te veel inbreng terwijl hij voetbaltechnisch hiervoor niet gekwalificeerd is.

nummer10; Bobby en ik waren de azijnzeikers van het forum... En zie nu !!!
Ho ho, jullie, in ieder geval Bobby zeker, riepen in eerste instantie dat Overmars moest vertrekken! Toen werd gezegd dat de RvC degene was die moest vallen werden de pijlen ineens gericht op diezelfde RvC. Spijkerman en Bergkamp werden alleen benoemd door Nummer10.

Overmars is echter 0,0 schuldig aan dit gedeelte. Die heeft altijd aangegeven dat Keizer als assistent bij het eerste moest worden gehaald en dat er een ervaren trainer naastgezet had moeten worden. Hiervoor zijn Bergkamp en V.d. Sar verantwoordelijk.

Het heeft ook geen zin om hooghartig te doen, want iedereen wil het beste voor de club en iedereen ziet het ook anders. Ik had, gezien de resultaten van Keizer bij Jong Ajax, verwacht dat het wel beter zou gaan dan het nu gaat. Helaas hebben we natuurlijk te maken gehad met de trieste omstandigheden omtrent Nouri, en die moeten we zeker ook niet vergeten. Maar nu is het beter om een ervaren man aan te stellen, Spijkerman naar achteren te schuiven en Keizer naast die ervaren man neer te zetten.

Verder vind ik dat er vanaf nu keihard mag worden ingegrepen in het elftal, want teveel spelers spelen ver, maar dan ook erg ver, onder hun maat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 november 2017 - 22:22   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ho ho, jullie, in ieder geval Bobby zeker, riepen in eerste instantie dat Overmars moest vertrekken! Toen werd gezegd dat de RvC degene was die moest vallen werden de pijlen ineens gericht op diezelfde RvC. Spijkerman en Bergkamp werden alleen benoemd door Nummer10.

Overmars is echter 0,0 schuldig aan dit gedeelte. Die heeft altijd aangegeven dat Keizer als assistent bij het eerste moest worden gehaald en dat er een ervaren trainer naastgezet had moeten worden. Hiervoor zijn Bergkamp en V.d. Sar verantwoordelijk.

Het heeft ook geen zin om hooghartig te doen, want iedereen wil het beste voor de club en iedereen ziet het ook anders. Ik had, gezien de resultaten van Keizer bij Jong Ajax, verwacht dat het wel beter zou gaan dan het nu gaat. Helaas hebben we natuurlijk te maken gehad met de trieste omstandigheden omtrent Nouri, en die moeten we zeker ook niet vergeten. Maar nu is het beter om een ervaren man aan te stellen, Spijkerman naar achteren te schuiven en Keizer naast die ervaren man neer te zetten.

Verder vind ik dat er vanaf nu keihard mag worden ingegrepen in het elftal, want teveel spelers spelen ver, maar dan ook erg ver, onder hun maat!
dank.. ;) en nu ingrijpen !!! keizer assistent PRIMA.. maar naast een eindbaas.. en ja we willen allemaal het beste voor de club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 05:39   quote  deeplink  
Wat betreft Keizer is het zeker waar dat Overmars iets anders wilde en werd overruled door de arrogante van der Sar en de vriend van Keizer,Bergkamp.

Heb ook het idee dat Overmars niet zo happy is, althans dat straalt hij niet uit...

Toch hou ik hem verantwoordelijk voor het killen van een potentieel topteam. In de loop der jaren zijn er wel wat inzichten naar boven gekomen in de aankoop onderhandelingstactieken van Overmars en die
laten nogal te wensen over. Bod doen en dan niks meer laten horen en
wachten tot het bod geaccepteerd wordt... met als risico dat een ander
met meer bezieling met de beooogde speler ervan doorgaat...

Hoe dan ook Overmars is onderdeel van het team dat gefaald heeft om het
team van vorig jaar uit te bouwen en ervoor te zorgen dat er tentijde
van de 1e voorronde CL een uitgebalanceerd team stond incl. een bekwame
trainer!
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 21:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in het bedrijfsleven absoluut.. luisteren.. maar jij blijft eind verantwoordelijk.. als het fout gaat is het JOU fout.. niet jullie fout.. kortom dan mogen we nu keizer aanwijzen als schuldige
Is er iemand die zegt dat keijzer niet de eindverantwoordelijke van het elftal is dan?
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 21:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Gevonden Remco, maar ik heb het over een serieus interview en niet een half beschonken de Boer die na het behalen van de landstitel zijn hele staf bedankt... Overigens bedankte hij ook de dames van de kantine ;-)

Spijkerman heeft veel te veel inbreng terwijl hij voetbaltechnisch hiervoor niet gekwalificeerd is.

nummer10; Bobby en ik waren de azijnzeikers van het forum... En zie nu !!!
Meerdere filmpjes. Die van het behalen van de landstitel bedoelde ik dus niet.

En je bent nog steeds een azijn zeikerd. En je hebt ook helemaal geen gelijk gekregen. Je zeikt namelijk over het beleid. En beleid en de kwaliteit daarvan wordt niet in een paar maanden beoordeelt.

Er is niemand hier die roept dat er goed is ingekocht. Integendeel zelfs iedereen riep hier dat er juist niet goed geanticipeerd is deze zoner.
Ook riep iedereen hier niet te weten wat we van keizer konden verwachten maar dat we hem een eerlijke kans zouden geven.

Enige dat jij hebt geschreeuw is dat ivermars achterlijk is. Inhoudelijk heb je niks gebracht. Dus nu moet je ook zeer niet doen alsof je gelijk hebt gekregen wat overmars betreft.
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 22:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Spijkerman het tactisch brein achter de Boer was en laten we nu net weer hetzelfde vreugdeloze spel zien als onder Frank. Verder was het de bedoeling dat Spijkerman GEEN assistent meer zou zijn bij Ajax 1.
Jij mag heel graag je kop in het zand steken als het over Bergkamp, Spijkerman en Overmars gaat en doet alles af dat het stemmingmakerij is maar feit is gewoon dat Spijkerman en ook een L'ami, beide bevriend met Bergkamp een veel te dikke vinger in de pap hebben.
Ik oordeel helemaal niet over Bergkamp.

Je laatste zin is een aanname gestaaft op wat er uit de media naar voren komt. Diezelfde media die je zelf zo vaak bestempeld als onbetrouwbaar.

Overigens beaam ik direct dat er iets niet goed zit bij Ajax. Maar dat zit echt veel dieper dan wat je beschrijft.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 07 november 2017 - 09:20   quote  deeplink  
Voor degenen die zeggen dat er direct ingegrepen moet worden.. Denken jullie echt dat ze bij Ajax Keizer voor of in de winterstop vervangen? en dus eigenlijk hun fout toegeven?
(serieuze vraag)
p111
 p111 - dinsdag 07 november 2017 - 10:03   quote  deeplink  
Hopelijk voor de winterstop en dan nu Koeman al halen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 08:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Meerdere filmpjes. Die van het behalen van de landstitel bedoelde ik dus niet.

En je bent nog steeds een azijn zeikerd. En je hebt ook helemaal geen gelijk gekregen. Je zeikt namelijk over het beleid. En beleid en de kwaliteit daarvan wordt niet in een paar maanden beoordeelt.

Er is niemand hier die roept dat er goed is ingekocht. Integendeel zelfs iedereen riep hier dat er juist niet goed geanticipeerd is deze zoner.
Ook riep iedereen hier niet te weten wat we van keizer konden verwachten maar dat we hem een eerlijke kans zouden geven.

Enige dat jij hebt geschreeuw is dat ivermars achterlijk is. Inhoudelijk heb je niks gebracht. Dus nu moet je ook zeer niet doen alsof je gelijk hebt gekregen wat overmars betreft.
Inhoudelijk... hmmmm wat is inhoudelijk en wat heb ik dan niet gebracht...?
Jij, beste Remco doet alsof je alles van Ajax weet en ventileert op dit forum jouw mening als vaststaande feiten. Je bent in de gelukkige omstandigheid dat je meerdere forumvriendjes hebt die jou bijvallen en zo LIJKT het alsof je iets weet. Maar in feite weet je wat je hoort en leest. Maar 1 + 1 bij elkaar optellen is je niet gelukt.

Inhoud: Directeur spelersbeleid is verantwoordelijk voor de aan en verkoop van spelers en samen met het TH zijn ze verantwoordelijk dat bij aanvang van het seizoen er een team op het veld staat, dat de kwaliteiten heeft om de gestelde doelen te behalen.

Dit is niet goed gegaan zeg je nu zelf. MAAR een paar maanden geleden riep je in de discussie nog wat anders.

Wat Overmars betreft roep ik heel simpel dat hij ongeschikt en of geen ruggegraat heeft. Dit gebasseerd op de resultaten die hij en zijn TH behalen wat betreft het op tijd klaar hebben van een team dat presteerd.

Veltman... Echt dat ik dit nog moet uitleggen zegt genoeg over jouw voetbalverstand. Overigens werd hij niet uitgekapt maar bij de voorzet liep hij weg van Labyad om als 2e speler bij een toch gedekte speler in het centrum te gaan staan. Te weten de Ligt die op zijn beurt op Labyad afging en werd uitgekapt.

Het TH die over Veltman sprak alsof het Messi is en hoe trots ze wel niet waren dat hij voor Ajax behouden kon blijven... Hoe inhoudelijk wil je dat
ik reageer op dergelijke domme uitspraken ???

Een zwalkend team als gevolg van het verkopen van Sanchez, Tete, Riedewald en het einde vd huurperiode van Traore... Wat overblijft opzadelen met een huisvriend van de Bergkampjes die net komt kijken en ervaring NUL heeft... Nou mijn glas is ook altijd half vol thuis en omdat ik dat zo helder kan beoordelen....kon ik ook al als enige in juli op dit forum aankondigen dat we helemaal niets zouden krijgen in Amsterdam dit jaar. Lees maar even terug beste Remco!!!

Jij maakt stemming door de waarheid te ontkennen en doen alsof mensen zoals ik, die de huidige situatie al maanden geleden zagen aankomen, alsof wij dom zijn, niets weten en de boel onnodig ophitsen. En alleen omdat je forumvriendjes hebt kom je met je domme gelul weg!

Ik heb de afgelopen maanden zat onderbouwd, maar je kunt bij jou onderbouwen tot je een ons weegt en dan nog roep je hetzelfde en doe je alsof jij dagelijks aanschijft bij de vergaderingen van het TH en andere misselijkmakende organen binnen de slangenkuil Ajax.

En iedereen houdt elkaar het hand boven het hoofd, bang dat ze hun KUTBAANTJE kwijtraken!!!

En daarom.1+1 optellen:

Overmars ongeschikt of gedwarsboomd ???

Zolang hij blijft zitten blijft het raden..

Als hij (stinkendrijk als hij toch al is) wel geschikt is en op tijd spelers wil binnenhalen die ons versterken maar geen medewerking krijgt, moet hij een vent zijn en zijn functie neerleggen en roepen wie er binnen het TH en of rvc dergelijke aankopen blokkeren...

Alleen dan zet je dergelijke hufters onder druk en.kan het veranderen!

Younes, Veltman, Viergever en Schöne zijn niet goed genoeg en FUCK statistieken die zijn beïnvloedbaar en manipuleerbaar, maar wat ik met eigen ogen waarneem is wat het is!

Pfff
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 november 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 08:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik oordeel helemaal niet over Bergkamp.

Je laatste zin is een aanname gestaaft op wat er uit de media naar voren komt. Diezelfde media die je zelf zo vaak bestempeld als onbetrouwbaar.

Overigens beaam ik direct dat er iets niet goed zit bij Ajax. Maar dat zit echt veel dieper dan wat je beschrijft.
Over de media heb ik gezegd, zeker inzake Bergkamp, als zijn zo vaak genoemd wordt bij elke ruzie en relletje dan moet daar een kern van waarheid in moet zitten.
Spijkerman idem dito. De beste man zou helemaal niet meet bij Ajax1 betrokken zijn en zou stoppen als assistent. Op voorspraak van Edwin en Dennis zit hij er nu nog steeds. Keizer speelde met JA leuk en frivool voetbal met goede resultaten. Bij het eerste is daar geen klote van te zien. De beste man is in mijn ogen niks meer dan stroman en is totaal zichzelf niet.
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 november 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 09:20 schreef Jaccio het volgende:
Voor degenen die zeggen dat er direct ingegrepen moet worden.. Denken jullie echt dat ze bij Ajax Keizer voor of in de winterstop vervangen? en dus eigenlijk hun fout toegeven?
(serieuze vraag)
Nee natuurlijk niet. Zij van wc-eend adviseren wc-eend
nummer10
 nummer10 - dinsdag 07 november 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 10:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Over de media heb ik gezegd, zeker inzake Bergkamp, als zijn zo vaak genoemd wordt bij elke ruzie en relletje dan moet daar een kern van waarheid in moet zitten.
Spijkerman idem dito. De beste man zou helemaal niet meet bij Ajax1 betrokken zijn en zou stoppen als assistent. Op voorspraak van Edwin en Dennis zit hij er nu nog steeds. Keizer speelde met JA leuk en frivool voetbal met goede resultaten. Bij het eerste is daar geen klote van te zien. De beste man is in mijn ogen niks meer dan stroman en is totaal zichzelf niet.
kon ook bijna niet anders met dat materiaal bij jong.. reiziger doet het op vd week na ook prima en heeft zelfs de periode gewonnen.. dat betekend absoluut niet dat je dit in ajax 1 ook kan..
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 10:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Over de media heb ik gezegd, zeker inzake Bergkamp, als zijn zo vaak genoemd wordt bij elke ruzie en relletje dan moet daar een kern van waarheid in moet zitten.
Spijkerman idem dito. De beste man zou helemaal niet meet bij Ajax1 betrokken zijn en zou stoppen als assistent. Op voorspraak van Edwin en Dennis zit hij er nu nog steeds. Keizer speelde met JA leuk en frivool voetbal met goede resultaten. Bij het eerste is daar geen klote van te zien. De beste man is in mijn ogen niks meer dan stroman en is totaal zichzelf niet.
En zo is dat en volgens mij denken daar meer mensen op dit forum zo over...
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 10:43 schreef AkaS het volgende:

[..]

Inhoudelijk... hmmmm wat is inhoudelijk en wat heb ik dan niet gebracht...?
Jij, beste Remco doet alsof je alles van Ajax weet en ventileert op dit forum jouw mening als vaststaande feiten. Je bent in de gelukkige omstandigheid dat je meerdere forumvriendjes hebt die jou bijvallen en zo LIJKT het alsof je iets weet. Maar in feite weet je wat je hoort en leest. Maar 1 + 1 bij elkaar optellen is je niet gelukt.

Inhoud: Directeur spelersbeleid is verantwoordelijk voor de aan en verkoop van spelers en samen met het TH zijn ze verantwoordelijk dat bij aanvang van het seizoen er een team op het veld staat, dat de kwaliteiten heeft om de gestelde doelen te behalen.

Dit is niet goed gegaan zeg je nu zelf. MAAR een paar maanden geleden riep je in de discussie nog wat anders.

Wat Overmars betreft roep ik heel simpel dat hij ongeschikt en of geen ruggegraat heeft. Dit gebasseerd op de resultaten die hij en zijn TH behalen wat betreft het op tijd klaar hebben van een team dat presteerd.

Veltman... Echt dat ik dit nog moet uitleggen zegt genoeg over jouw voetbalverstand. Overigens werd hij niet uitgekapt maar bij de voorzet liep hij weg van Labyad om als 2e speler bij een toch gedekte speler in het centrum te gaan staan. Te weten de Ligt die op zijn beurt op Labyad afging en werd uitgekapt.

Het TH die over Veltman sprak alsof het Messi is en hoe trots ze wel niet waren dat hij voor Ajax behouden kon blijven... Hoe inhoudelijk wil je dat
ik reageer op dergelijke domme uitspraken ???

Een zwalkend team als gevolg van het verkopen van Sanchez, Tete, Riedewald en het einde vd huurperiode van Traore... Wat overblijft opzadelen met een huisvriend van de Bergkampjes die net komt kijken en ervaring NUL heeft... Nou mijn glas is ook altijd half vol thuis en omdat ik dat zo helder kan beoordelen....kon ik ook al als enige in juli op dit forum aankondigen dat we helemaal niets zouden krijgen in Amsterdam dit jaar. Lees maar even terug beste Remco!!!

Jij maakt stemming door de waarheid te ontkennen en doen alsof mensen zoals ik, die de huidige situatie al maanden geleden zagen aankomen, alsof wij dom zijn, niets weten en de boel onnodig ophitsen. En alleen omdat je forumvriendjes hebt kom je met je domme gelul weg!

Ik heb de afgelopen maanden zat onderbouwd, maar je kunt bij jou onderbouwen tot je een ons weegt en dan nog roep je hetzelfde en doe je alsof jij dagelijks aanschijft bij de vergaderingen van het TH en andere misselijkmakende organen binnen de slangenkuil Ajax.

En iedereen houdt elkaar het hand boven het hoofd, bang dat ze hun KUTBAANTJE kwijtraken!!!

En daarom.1+1 optellen:

Overmars ongeschikt of gedwarsboomd ???

Zolang hij blijft zitten blijft het raden..

Als hij (stinkendrijk als hij toch al is) wel geschikt is en op tijd spelers wil binnenhalen die ons versterken maar geen medewerking krijgt, moet hij een vent zijn en zijn functie neerleggen en roepen wie er binnen het TH en of rvc dergelijke aankopen blokkeren...

Alleen dan zet je dergelijke hufters onder druk en.kan het veranderen!

Younes, Veltman, Viergever en Schöne zijn niet goed genoeg en FUCK statistieken die zijn beïnvloedbaar en manipuleerbaar, maar wat ik met eigen ogen waarneem is wat het is!

Pfff
Ik heb nog nooit iets anders geroepen. Ik heb de gehele zoner geroepen dat ze te weinig hebben gebracht.

En wat jij waarneemt is slechts jouw mening en juist die is beïnvloedbaar en zeker te manipuleren.

Ik wordt enkel een beetje moe van mensen die deze echte Ajacieden structureel uitmaken voor rotte vis.

Dat die mensen zichzelf uberhaubt Ajacieden durven te nomen. Daar zou jij je ook heel diep voor moeten schamen.
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 10:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Over de media heb ik gezegd, zeker inzake Bergkamp, als zijn zo vaak genoemd wordt bij elke ruzie en relletje dan moet daar een kern van waarheid in moet zitten.
Spijkerman idem dito. De beste man zou helemaal niet meet bij Ajax1 betrokken zijn en zou stoppen als assistent. Op voorspraak van Edwin en Dennis zit hij er nu nog steeds. Keizer speelde met JA leuk en frivool voetbal met goede resultaten. Bij het eerste is daar geen klote van te zien. De beste man is in mijn ogen niks meer dan stroman en is totaal zichzelf niet.
Dat kan inderdaad je mening zijn
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets anders geroepen. Ik heb de gehele zoner geroepen dat ze te weinig hebben gebracht.

En wat jij waarneemt is slechts jouw mening en juist die is beïnvloedbaar en zeker te manipuleren.

Ik wordt enkel een beetje moe van mensen die deze echte Ajacieden structureel uitmaken voor rotte vis.

Dat die mensen zichzelf uberhaubt Ajacieden durven te nomen. Daar zou jij je ook heel diep voor moeten schamen.
Hahahaha ik moet me schamen...Hoezo...

Strijk ik dan tonnen salaris op bij Ajax terwijl ik een wanprestatie lever? Speel ik politieke spelletjes wat ten koste van Ajax gaat?
Laat ik uit egoïstische eigen belangetjes onbekwame mensen bij Ajax instromen?

En ben ik een blinde vink uit Zwolle die alleen zijn eigen tieten kan laten rolle ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 15:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha ik moet me schamen...Hoezo...

Strijk ik dan tonnen salaris op bij Ajax terwijl ik een wanprestatie lever? Speel ik politieke spelletjes wat ten koste van Ajax gaat?
Laat ik uit egoïstische eigen belangetjes onbekwame mensen bij Ajax instromen?

En ben ik een blinde vink uit Zwolle die alleen zijn eigen tieten kan laten rolle ;-)
Geen idee wat jij allemaal bent. Maar fatsoenlijk hoort in ieder geval niet tot je competenties.
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen idee wat jij allemaal bent. Maar fatsoenlijk hoort in ieder geval niet tot je competenties.
Kijk jij weleens naar jezelf beste Remco. Op basis waarvan vind jij jezelf altijd zo geweldig? Of is dit overacting omdat je eigenlijk maat erg onzeker bent...

Als je verder kijkt dan je neusje lang is, zou je wellicht eens tot een bepaald inzicht kunnen komen ;-)

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je bewust de bloedzuiger uithangt en ervan geniet om anderen uit de tent te lokken...

Ben je vroeger soms gepest Remco?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 08 november 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 21:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kijk jij weleens naar jezelf beste Remco. Op basis waarvan vind jij jezelf altijd zo geweldig? Of is dit overacting omdat je eigenlijk maat erg onzeker bent...

Als je verder kijkt dan je neusje lang is, zou je wellicht eens tot een bepaald inzicht kunnen komen ;-)

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je bewust de bloedzuiger uithangt en ervan geniet om anderen uit de tent te lokken...

Ben je vroeger soms gepest Remco?
Door dit soort posts, hoop ik oprecht dat er vandaag een tsunami in jouw straat komt, die alleen jou en al je spullen wegvaagt.

Jij bent degene die koste wat kost bijval probeerd te krijgen en tegen alles en iedereen die het met elkaar eens is in te gaan. Ik heb het idee dat juist jij gepest bent, sterker nog...nog steeds wordt.

Het boeit mij niet of iemand mijn posts steunt, al is niemand het met mij eens....lekker interessant. Jij daarentegen, zoekt een paar followers die jou steunen en je gelijk geven, zodat dat seentje in je boxer weer eens rechtop komt te staan.

Jij maestro bent hier de treurige bloedzuiger :)

Gr. Apenis
AkaS
 AkaS - woensdag 08 november 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Beste Apenis,

Dank voor je vleiende woorden en ik hoop dat jij en alles dat je lief is hetzelfde moois mag overkomen wat je mij wenst ;-)

Oja en omdat jij het bent gun ik je nog een beetje extra!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 november 2017 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2017 - 20:59 schreef AkaS het volgende:
Beste Apenis,

Dank voor je vleiende woorden en ik hoop dat jij en alles dat je lief is hetzelfde moois mag overkomen wat je mij wenst ;-)

Oja en omdat jij het bent gun ik je nog een beetje extra!
Wow...keihard gecounterd hoor!

Laat weer zien wat voor een persoon je echt bent.

Succes verder met je zoektocht naar vriendjes.
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 02:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wow...keihard gecounterd hoor!

Laat weer zien wat voor een persoon je echt bent.

Succes verder met je zoektocht naar vriendjes.
Ik zal je nog 1x het plezier gunnen om te reageren...

Over triest gesproken....kijk eens naar je avatar of profielafbeelding, daar begint het trieste in overtreffende trap!

Vervolgens, ik denk dat jouw laatste 5 posts waarin je op mijn posts reageert allemaal negatief en persoonlijke aanvallen zijn terwijl ik met jou niet eens in discussie was.

Uit het niets kom je dan even vertellen wat je van mij vindt, jij stoere toetsenbord held. Anonieme Pistolen Paultje stripfiguur!

En maar uitdelen en dan huilen als ik reageer...En dan weet je wat voor persoon ik ben..??? Nou dacht het niet lafaard, je weet geen moer van mij!

En vriendjes hoef ik ook al niet te zoeken, zoals jij dit nadrukkelijk wel doet want gezien de discussies die er zijn geweest is de kans niet zo klein dat jij in je laffe aanvallen naar mij bijval krijgt, in plaats van andersom.

En tot slot laffe toetsenbord ridder....

Wanneer Remco of wie dan ook normaal op mij reageert, zie ook in het andere topic, dan reageer ik ook normaal. Maar ik ben dat neerbuigende toontje van Remco een beetje zat. Meneer profileert zich als ingewijde en doet alsof de rest met een andere mening er niets van snapt.

Nou als ik er niets van snap, dan moet je mijn " negatieve" posts uit juli nog eens teruglezen en dan zal je zien dat alles uitkomt of aan het uitkomen is zoals ik al voorspelde...

Een trainer die ongeschikt is.
Een selectie die niet op orde is.
Voortijdige utschakeling in Europa.
Slecht begin competitie.
En als er niet ingegrepen wordt, geen kampioenschap.

Kortom helemaal niets in Amsterdam!

Negatief of realistisch ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 november 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 09:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zal je nog 1x het plezier gunnen om te reageren...

Over triest gesproken....kijk eens naar je avatar of profielafbeelding, daar begint het trieste in overtreffende trap!

Vervolgens, ik denk dat jouw laatste 5 posts waarin je op mijn posts reageert allemaal negatief en persoonlijke aanvallen zijn terwijl ik met jou niet eens in discussie was.

Uit het niets kom je dan even vertellen wat je van mij vindt, jij stoere toetsenbord held. Anonieme Pistolen Paultje stripfiguur!

En maar uitdelen en dan huilen als ik reageer...En dan weet je wat voor persoon ik ben..??? Nou dacht het niet lafaard, je weet geen moer van mij!

En vriendjes hoef ik ook al niet te zoeken, zoals jij dit nadrukkelijk wel doet want gezien de discussies die er zijn geweest is de kans niet zo klein dat jij in je laffe aanvallen naar mij bijval krijgt, in plaats van andersom.

En tot slot laffe toetsenbord ridder....

Wanneer Remco of wie dan ook normaal op mij reageert, zie ook in het andere topic, dan reageer ik ook normaal. Maar ik ben dat neerbuigende toontje van Remco een beetje zat. Meneer profileert zich als ingewijde en doet alsof de rest met een andere mening er niets van snapt.

Nou als ik er niets van snap, dan moet je mijn " negatieve" posts uit juli nog eens teruglezen en dan zal je zien dat alles uitkomt of aan het uitkomen is zoals ik al voorspelde...

Een trainer die ongeschikt is.
Een selectie die niet op orde is.
Voortijdige utschakeling in Europa.
Slecht begin competitie.
En als er niet ingegrepen wordt, geen kampioenschap.

Kortom helemaal niets in Amsterdam!

Negatief of realistisch ?
Over triest gesproken....kijk eens naar je avatar of profielafbeelding, daar begint het trieste in overtreffende trap!

Vervolgens, ik denk dat jouw laatste 5 posts waarin je op mijn posts reageert allemaal negatief en persoonlijke aanvallen zijn terwijl ik met jou niet eens in discussie was.

Uit het niets kom je dan even vertellen wat je van mij vindt, jij stoere toetsenbord held. Anonieme Pistolen Paultje stripfiguur!

He kereltje, leuk betoog hoor, maar wie stuurde mij een PB? Ik dacht wtf, die deel ik ff met iedereen hier. Daar heb je weinig op losgelaten...

Wat wel duidelijk is, je bent enorm op je seentje getrapt door mijn posts en dat is top!

Oja, ik krijg en hoef geen bijval hier. Zoiemand noem je een loner, ik leef namelijk in de echte wereld en daar heb ik mijn vrienden, niet op een fucking forum.

Online heb je bepaalde mensen (personages) die je meer interesseren dan de ander en ja, die heb ik ook. Maar ik zou geen persoonlijk contact hoeven bijvoorbeeld, of we moeten eens met zn allen een wedstrijd van Ajax gaan kijken in de stad, dan zou ik het wel aandurven.

Ik zal je met rust laten voorlopig, mits je niet ongelooflijk dom gaat posten natuurlijk, want dan moet ik gewoon ff sarren.

Saluté!
remco k
 remco k - donderdag 09 november 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 09:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zal je nog 1x het plezier gunnen om te reageren...

Over triest gesproken....kijk eens naar je avatar of profielafbeelding, daar begint het trieste in overtreffende trap!

Vervolgens, ik denk dat jouw laatste 5 posts waarin je op mijn posts reageert allemaal negatief en persoonlijke aanvallen zijn terwijl ik met jou niet eens in discussie was.

Uit het niets kom je dan even vertellen wat je van mij vindt, jij stoere toetsenbord held. Anonieme Pistolen Paultje stripfiguur!

En maar uitdelen en dan huilen als ik reageer...En dan weet je wat voor persoon ik ben..??? Nou dacht het niet lafaard, je weet geen moer van mij!

En vriendjes hoef ik ook al niet te zoeken, zoals jij dit nadrukkelijk wel doet want gezien de discussies die er zijn geweest is de kans niet zo klein dat jij in je laffe aanvallen naar mij bijval krijgt, in plaats van andersom.

En tot slot laffe toetsenbord ridder....

Wanneer Remco of wie dan ook normaal op mij reageert, zie ook in het andere topic, dan reageer ik ook normaal. Maar ik ben dat neerbuigende toontje van Remco een beetje zat. Meneer profileert zich als ingewijde en doet alsof de rest met een andere mening er niets van snapt.

Nou als ik er niets van snap, dan moet je mijn " negatieve" posts uit juli nog eens teruglezen en dan zal je zien dat alles uitkomt of aan het uitkomen is zoals ik al voorspelde...

Een trainer die ongeschikt is.
Een selectie die niet op orde is.
Voortijdige utschakeling in Europa.
Slecht begin competitie.
En als er niet ingegrepen wordt, geen kampioenschap.

Kortom helemaal niets in Amsterdam!

Negatief of realistisch ?
Bijzonder, je prefereert van anderen op dit forum te weten hoe ze zijn en denkt van alles over ze te weten.

En als iemand jouw persoonlijkheid dan treffend opschrijft is dat over en bij jou ineens niet mogelijk?

Verder zou jij jezelf eens een blik waardig moeten gunnen in de spiegel voordat je een ander ervan beschuldigd zijn mening als waarheid te prediken.. Want kerel, je doet echt niets anders..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 november 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder, je prefereert van anderen op dit forum te weten hoe ze zijn en denkt van alles over ze te weten.

En als iemand jouw persoonlijkheid dan treffend opschrijft is dat over en bij jou ineens niet mogelijk?

Verder zou jij jezelf eens een blik waardig moeten gunnen in de spiegel voordat je een ander ervan beschuldigd zijn mening als waarheid te prediken.. Want kerel, je doet echt niets anders..
Ik denk dat je pretendeert bedoelt (ik zeg het maar voordat dat ook weer een discussie wordt)
remco k
 remco k - donderdag 09 november 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 14:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat je pretendeert bedoelt (ik zeg het maar voordat dat ook weer een discussie wordt)
Ja sorry, auto typ functie he..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 november 2017 door remco k --
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 14:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat je pretendeert bedoelt (ik zeg het maar voordat dat ook weer een discussie wordt)
Hahaha, scherp Jaccio ;-)
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 14:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat je pretendeert bedoelt (ik zeg het maar voordat dat ook weer een discussie wordt)


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 november 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder, je prefereert van anderen op dit forum te weten hoe ze zijn en denkt van alles over ze te weten.

En als iemand jouw persoonlijkheid dan treffend opschrijft is dat over en bij jou ineens niet mogelijk?

Verder zou jij jezelf eens een blik waardig moeten gunnen in de spiegel voordat je een ander ervan beschuldigd zijn mening als waarheid te prediken.. Want kerel, je doet echt niets anders..
Mooi voorbeeld weer van de groene deur die zogenaamd rood is! Jij krijgt toch altijd wel misplaatste bijval van iemand,ongeacht of je gelijk hebt OF NIET.

Zoals ik al zei, alles wat ik in juli voorspelde wat er zou gaan gebeuren is aan het uitkomen. En hoe vaak heb ik niet van jou of een van je matties te horen gekregen dat ik er niets van begreep en of er niets van snapte. Of dat ik te negatief zou zijn.

Maar jij en die toetsenbordridder zoeken het maar lekker uit met elkaar en vind van mij wat je wil. Ondertussen vind ik ook wat van jullie ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 november 2017 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 16:37   quote  deeplink  
lekker keizertje.. 1-1 tegen telstar.. en dan ook nog uit een strafschop.. :/

beker vliegen we eruit... dus dan is slechts de competitie nog over... nu al..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 november 2017 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 16:37 schreef nummer10 het volgende:
lekker keizertje.. 1-1 tegen telstar.. en dan ook nog uit een strafschop.. :/

beker vliegen we eruit... dus dan is slechts de competitie nog over... nu al..
nou nou nou zeg Nummer10, wat een stemmingmakerij... Je geeft Keizertje ook helemaal geen kans. Wat oneerlijk zeg
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 16:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

nou nou nou zeg Nummer10, wat een stemmingmakerij... Je geeft Keizertje ook helemaal geen kans. Wat oneerlijk zeg
oops..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 november 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja sorry, auto typ functie he..
Ik weet er alles van. Zou eigenlijk moeten helpen, maar gaat vaker fout dan goed bij mij
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 16:37 schreef nummer10 het volgende:
lekker keizertje.. 1-1 tegen telstar.. en dan ook nog uit een strafschop.. :/

beker vliegen we eruit... dus dan is slechts de competitie nog over... nu al..
Hebben we ons ooit druk gemaakt over resultaat in een oefenduel??? Want dan was Bosz vorig jaar al voor het seizoen begon ontslagen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 18:14   quote  deeplink  
Trouwens, waren jullie niet dezelfde 2 droeftoeter die o19 na 1 wedstrijd tezamen afkraakten? Daarna heb ik jullie daar niet meer gehoord of gezien? En weet je waarom? Omdat jullie graag alleen kritiek willen en kunnen leveren! Als er al iets positiefs is sabelen jullie het nieuws zelfs neer met kritiek! Schaam me kapot voor zulke supporters! Successupporters noem je dat!! Ga eens achter je club staan en moedig ze aan! Of geldt "het kan dooien, het kan vriezen" voor jullie niet?
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hebben we ons ooit druk gemaakt over resultaat in een oefenduel??? Want dan was Bosz vorig jaar al voor het seizoen begon ontslagen!
klopt die ging verloren.. en opzich maakt me normaal een oefenpot niks uit.. maar als je uit een penal gelijk moet komen zover in het seizoen tegen telstar.. en dan ook nog zoveel basis spelers maak ik me toch echt wel zorgen.. wat ik al deed
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt die ging verloren.. en opzich maakt me normaal een oefenpot niks uit.. maar als je uit een penal gelijk moet komen zover in het seizoen tegen telstar.. en dan ook nog zoveel basis spelers maak ik me toch echt wel zorgen.. wat ik al deed
En je hebt de wedstrijd gezien om te beoordelen hoe ze hebben gespeeld? Of doe je aan scorebordjournalistiek?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 18:20   quote  deeplink  
En voor wie denk je dat deze wedstrijd meer prestige oplevert? Voor Telstar of voor Ajax???
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Trouwens, waren jullie niet dezelfde 2 droeftoeter die o19 na 1 wedstrijd tezamen afkraakten? Daarna heb ik jullie daar niet meer gehoord of gezien? En weet je waarom? Omdat jullie graag alleen kritiek willen en kunnen leveren! Als er al iets positiefs is sabelen jullie het nieuws zelfs neer met kritiek! Schaam me kapot voor zulke supporters! Successupporters noem je dat!! Ga eens achter je club staan en moedig ze aan! Of geldt "het kan dooien, het kan vriezen" voor jullie niet?
uuhh 019 ? ik niet hoor.. vond juist mooi dat heitinga daarheen ging... en ja het kan dooien het kan vriezen.. en zelfs die titels boeien me niet AW.. dan was ik halverwege 2000 al weggegaan als supporter.. wat ik wil is mooi voetbal... en dat zie ik niet gebeuren met de mensen die nu aan het roerstaan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 18:22   quote  deeplink  
En hoe denk je dat ze zich voorbereid hebben?
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En je hebt de wedstrijd gezien om te beoordelen hoe ze hebben gespeeld? Of doe je aan scorebordjournalistiek?
samenvatting ? tuurlijk zie je niet alles.. maar die behoor je gewoon te winnen.. en tuurlijk zal de inzet meer zijn van telstar.. en juist daarin gaat keizer al fout.. hij kan de spelers niet motiveren, en dat komt mede omdat hij 1 bonk onzekerheid zelf al uitstraalt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)









0.0135910