BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

datum tijdstip kijken.. post vaak al iets voordat het in de media staat..
Integendeel. Alles loop je achterna en doet het af als jou mening. En vervolgens een ander er van beschuldigen. Dat is nogal raar te noemen
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 10 november 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

graag.. de goeiepunten dit seizoen.. maar krijg geen antwoord ;)
De goede punten dit seizoen zijn wat mij betreft Neres die zijn draai begint te vinden (evenals Cassiera), Wober die het gat wat Sanchez achterlaat prima invult, het feit dat we F'noord versloegen met 1-4 (blijft toch lekker)

Verder weet ik de goede punten even niet zo snel te vinden
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

graag.. de goeiepunten dit seizoen.. maar krijg geen antwoord ;)
Een goed punt dit seizoen is dat we er in ieder geval achter zijn dat Ajax weer 2 supporters minder heeft. Soort van successupporters
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

graag.. de goeiepunten dit seizoen.. maar krijg geen antwoord ;)
Net zoveel antwoord als ik eerder kreeg op een vraag van mij! En zoals ik al refereerde zal jij alle positieve punten toch gelijk weer met negativiteit omhullen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 15:03   quote  deeplink  
Maar op speciaal verzoek van Jaccio zal ik het hierbij laten!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:45 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

Een goed punt dit seizoen is dat we er in ieder geval achter zijn dat Ajax weer 2 supporters minder heeft. Soort van successupporters
Ha goeie !! en weet je.. als dit zo was had ajax nu amper nog supporters zins keizer eraan zit.. maar ik begrijp telkens dat jullie achter deze pannenkoek blijft staan.. mjah.. je vind younes ook beter dan de rest en begrijpelijke keuze..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 10 november 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 21:20 schreef ???15-05-2011 het volgende:
Als er iemand is die glashard heeft gefaald bij Ajax, is het wel Peter Bosz. Positief verantwoordelijk voor het bereiken van de Europa League finale en voor de rest een enorme kwal die gedeeltelijk zelfs verantwoordelijk is voor wat er nu gaande is.

Vorig jaar keer op keer gefaald in praktisch alle belangrijke wedstrijden in mijn optiek. Rostov uit, PSV uit waar hij altijd zo roemde over de kwaliteit van de selectie en vervolgens een elftal opstelt wat 48 uur van te voren een slijtageslag kent in Gelsenkirchen. In de Europa League finale zichzelf volledig overschat door regelrecht het mes van Mourinho in te lopen plus alle uitwedstrijden waar Ajax bizar goed weg kwam.
Heeft zeker een paar, want meer is het niet, goede wedstrijden gespeeld. Maar niet 1 wanneer het echt moest.

Daarbij had meneer geen enkele behoefte om tijd te schenken aan spelers die niet speelden... Spelers die we dit jaar meer dan ooit nodig hadden kunnen hebben. Denk aan El Ghazi, Bazoer, maar ook zeker Riedewald en Tete. Voor zover Bosz...

Keizer presteert ondermaats en maakt bij vlagen hele aparte keuzes. Wat me vooral stoort in het jarenlang meelezen hier, is dat dat keuzes zijn geweest waar velen juist om riepen. Dat er momenteel een kwaliteitsgebrek is, ligt volledig aan het falen van het TH afgelopen jaar. Dat is overigens de eerste keer, want Ajax heeft zich zeker ontwikkeld, alleen willen mensen dit niet zien.

Keizer heeft zelf aangegeven als 2e man te willen fungeren en heb respect voor hoe hij zich opgesteld heeft. Eerst rondom Nouri, erna al je sterke spelers kwijt raken. De beste man heeft ook advies gevraagd bij collegas in bepaalde kwesties en dat zegt in ieder geval dat hij zich wil ontwikkelen. Qua vastigheid kan het gewoon beter, maar het kwaliteitsgebrek zal er zeker blijven.

De spelers die mij ronduit het meeste storen zijn Ziyech en De Ligt. De ene heeft een half jaar mogen schuilen onder de armen van Sanchez, vorig jaar was Ajax ook niet best achterin maar deze man compenseerde veel. Nu worden zijn gebreken zichtbaar. Al vind ik hem een talent, een paar wedstrijdjes banken zou gewoon goed zijn. Alleen is er niks beters en daar kan Keizer niks aan doen. Dan Ziyech, wanneer hij een trainer niet mag is dat terug te zien in zijn arbeid. Dat wordt echt met de week minder en de vrije trappen en corners zijn werkelijk om te janken. De enige die echt op moet staan, laat het totaal na.

Nogmaals, Keizer maakt zeker zijn fouten, maar de grondslag hieraan is zeker het TH en met name Bosz. Die de belofte deed te blijven en goede spelers te halen, ook nog zoiets.

Ajax moet weer Ajax worden. Te beginnen met een RvC die voor 80% gefocust is op voetbal en een man voor de beursgang. Voor de rest een schone lei maken al verwijt ik Keizer vrij weinig.

En dan nog voor de mensen die riepen na het incident met Nouri van dat het seizoen niet meer uitmaakt, doe vooral nu niet hypocriet om over dingen te gaan vallen en benoemen dat dat geen excuus mag zijn....
Ben jij onze Verlosser op dit forum? Man, wat een goeie openingspost.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:45 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De goede punten dit seizoen zijn wat mij betreft Neres die zijn draai begint te vinden (evenals Cassiera), Wober die het gat wat Sanchez achterlaat prima invult, het feit dat we F'noord versloegen met 1-4 (blijft toch lekker)

Verder weet ik de goede punten even niet zo snel te vinden
ok duidelijk.. best schaars ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 15:09   quote  deeplink  
maar goed, benieuwd wat keizer ons gaat brengen...
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 15:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ha goeie !! en weet je.. als dit zo was had ajax nu amper nog supporters zins keizer eraan zit.. maar ik begrijp telkens dat jullie achter deze pannenkoek blijft staan.. mjah.. je vind younes ook beter dan de rest en begrijpelijke keuze..
Ik verwijt Keizer niks, hij kan er niets aan doen... Maar het is wel een pannenkoek? Ik vrees dat het echt niet gaat doordringen dat je jezelf in alles tegenspreekt...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 15:12 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

Ik verwijt Keizer niks, hij kan er niets aan doen... Maar het is wel een pannenkoek? Ik vrees dat het echt niet gaat doordringen dat je jezelf in alles tegenspreekt...
dan heb ik het over zijn voorkomen.. daarin vind ik het een pannenkoek ja.. zijn schuld ? nee..
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 15:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan heb ik het over zijn voorkomen.. daarin vind ik het een pannenkoek ja.. zijn schuld ? nee..
Plus de rest waar je in ieder topic over zeikt en klaagt.... Waarom ben je hier eigenlijk als je geen positief woord getypt krijgt? Heeft niet veel meer met meningen te maken man...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 15:39 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

Plus de rest waar je in ieder topic over zeikt en klaagt.... Waarom ben je hier eigenlijk als je geen positief woord getypt krijgt? Heeft niet veel meer met meningen te maken man...
copy paste ergens anders weg ? heb deze eerder gehoord.. maar mooi dat je jou mening ook hier neerzet.. maar de jouwn hoeft nie de mijne te zijn..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 17:07   quote  deeplink  
in iedergev goed nieuws.. dit jaar nog de jc arena.. en plannen voor bouwen van stadion en tig meer velden
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

copy paste ergens anders weg ? heb deze eerder gehoord.. maar mooi dat je jou mening ook hier neerzet.. maar de jouwn hoeft nie de mijne te zijn..
Ik constateer iets wat ik al een jaar lang mee krijg.... Je zegt echt helemaal niks en spreekt jezelf structureel tegen
p111
 p111 - vrijdag 10 november 2017 - 18:56   quote  deeplink  
He ? ???? dit soort uitspraken komt mij zo bekend voor ha ha
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Hahaha, dat zal niet voor niets zijn denk ik dan....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 17:18 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

Ik constateer iets wat ik al een jaar lang mee krijg.... Je zegt echt helemaal niks en spreekt jezelf structureel tegen
jou mening prima...
remco k
 remco k - zaterdag 11 november 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 15:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ha goeie !! en weet je.. als dit zo was had ajax nu amper nog supporters zins keizer eraan zit.. maar ik begrijp telkens dat jullie achter deze pannenkoek blijft staan.. mjah.. je vind younes ook beter dan de rest en begrijpelijke keuze..
Huh. Je neemt keijzer niks kwalijk maar nu ga je hem wel een pannenkoek noemen?

Beetje vaag niet?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 november 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 12:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh. Je neemt keijzer niks kwalijk maar nu ga je hem wel een pannenkoek noemen?

Beetje vaag niet?
vind het een man zonder enig charisma of uitstraling.. in zovere een pannenkoek ja, dus meer als persoon.. en als assistent met een man die die eigenschappen wel heeft kan die denk ik prima zijn werk doen als veldtrainer en soort van vertrouwens persoon waar de jeugd terecht kan..
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - zaterdag 11 november 2017 - 14:15   quote  deeplink  
En weer wat anders....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 november 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 12:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, het plezier is er wel een beetje af hier. Ik blijf steeds vaker weg vanwege die negatieve tendens. Ik weet zelfs dat er 1 helemaal vertrokken is daardoor! En waarom? Omdat ze alleen maar willen schofferen. Maar positieve punten kunnen ze niet benoemen of dan reageren ze niet. We hebben ze hier meer gehad, die gasten die enkel reageerden als het kut ging. En verder wegbleven.

Maar ik ben trots op de club Ajax en draag het logo nog steeds met verve op mijn borst. En hoe slecht het ook gaat, ik blijf Ajacied!

En ik zeg nergens dat je helemaal geen kritiek mag leveren, maar ik heb het idee dat sommigen enkel azijn drinken! En nee, ik laat me niet volledig wegjagen!

En o ja, je avatar is al jaren geweldig ouwe!
Door dat droppie "akaS" kom ik hier echt NIET minder, integendeel!

Koste wat kost moet hij dwars lullen en hij mag het van mij proberen, daar geeft Apenis niks om.

Zijn lol gaat er vanzelf af, net als die van zijn "followers" :^)
remco k
 remco k - zaterdag 11 november 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 13:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind het een man zonder enig charisma of uitstraling.. in zovere een pannenkoek ja, dus meer als persoon.. en als assistent met een man die die eigenschappen wel heeft kan die denk ik prima zijn werk doen als veldtrainer en soort van vertrouwens persoon waar de jeugd terecht kan..
Kerel. Mooie woorden man. Weet je zelf ook wat je zegt?
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2017 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Mooie woorden man. Weet je zelf ook wat je zegt?
ja jij dan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 november 2017 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - zondag 12 november 2017 - 11:17   quote  deeplink  
Kijk Warrior, it takes two to tango. Ik ben net zoveel supporter als iedereen en ik wil echt niet schofferen. Maar iedereen heeft zijn eigen waarheid en ziet iets anders..En mijn negatieve berichten zijn omdat ik negatieve ontwikkelingen waarneem binnen mijn club en baal van de resultaten.

Zo ver kan je mij volgen denk ik, los of je het ermee eens bent.

Nu komen we op een cruciaal punt... Hoe ga je het verpakken. M.a.w wat de toon van de muziek die je hanteert.

Voor mezelf....Pure teleurstelling en dat is ongetwijfeld wat van invloed is op de wijze waarop ik formuleer.

Vervolgens stuit ik, overtuigd en teleurgesteld als ik ben op een groepje mensen op dit forum die wat ik als waarheid zie, compleet veroordelen. Jijzelf, Remco en Loetje hadden zoals het op mij overkwam een beetje de neiging om te reageren op een manier die veel irritatie bij mij wekte.

Ten eerste mijn verwijt over Veltman, Schöne en Younes.
Dan mijn teleurstelling dat wederom6 Ajax aan het begin van de CL voorronde de selectie voor dit niveau niet op orde had.
Dan verweet ik de in mijn ogen verantwoordelijken voor dit falen.
En voorspel ik een teleurstellend seizoen, mede door het aantrekken van een compleet onervaren trainer van het niveau Telstar en Cambuur...

Nou dan komen jullie om beurten even alles de grond in boren.

Ik ben negatief.
Ik snap er geen reet van.
Ik zou niet weten wie waarvoor verantwoordelijk is.
Ik moet me schamen.
Ik ben een nep supporter.

Okay... dit gaat gepaard veelal zonder scheldwoorden. Maar ook zonder de scheldwoorden kunnen dergelijke reacties als irritant en beledigend ervaren worden.

En als je mij beledigd ook al gaat dit zonder scheldwoorden, dan word ik ook beledigend en irritant en ik gebruik dan soms wel een scheldwoord..Tja zo hebben we allemaal onze eigen manier van beledigen..

Maar hoe irritant ik je ook vind en jij mij...

Veltman, Schöne, Younes blinken geen van allen uit.
Tete die weggetreiterd is, blinkt wel uit.

Van der Sar en Overmars geven langzamerhand toe dat ze
niet adequaat gehandeld hebben t.a.v. vertrekkende spelers.
En ook vinden ze dat Ajax vanaf heden de selectie eerder rond moeten hebben...

Dit zijn allemaal zaken die in mijn ogen niet goed gingen en waar ik teleurgesteld over was en dit op het forum ventileerde...

Had hier anders op gereageerd geworden, had er ook een ander Akas geweest om mee te discussiëren.

Maar zelfs nu, nu alles uitkomt zoals ik het zag komen doet metname Remco dit nog ontkennen.

Dus wat verwacht je dan.

En dan zo'n lulletje rozenwater als apik die uit het niets even vanuit zijn anonimiteit stoer op de man af komt beledigen.

En dan dat weekdier.hasjkop... kijk voor de gein eens naar de inhoud van zijn posts... Alleen maar weke meelullende teksten.

Nogmaals ik vind het allemaal prima.

Wil je met mij discussiëren, doe dat dan zelf inhoudelijk en kom eens met wat meer teksten als dat ik het niet snap of kan weten...

En als je normaal op mij reageert, krijg je altijd een normale reactie terug.

En als je wil komen met vervoer en materialen, moet je ook komen met je grote smoelwerk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 november 2017 door AkaS --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 12 november 2017 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 11:17 schreef AkaS het volgende:
Kijk Warrior, it takes two to tango. Ik ben net zoveel supporter als iedereen en ik wil echt niet schofferen. Maar iedereen heeft zijn eigen waarheid en ziet iets anders..En mijn negatieve berichten zijn omdat ik negatieve ontwikkelingen waarneem binnen mijn club en baal van de resultaten.

Zo ver kan je mij volgen denk ik, los of je het ermee eens bent.

Nu komen we op een cruciaal punt... Hoe ga je het verpakken. M.a.w wat de toon van de muziek die je hanteert.

Voor mezelf....Pure teleurstelling en dat is ongetwijfeld wat van invloed is op de wijze waarop ik formuleer.

Vervolgens stuit ik, overtuigd en teleurgesteld als ik ben op een groepje mensen op dit forum die wat ik als waarheid zie, compleet veroordelen. Jijzelf, Remco en Loetje hadden zoals het op mij overkwam een beetje de neiging om te reageren op een manier die veel irritatie bij mij wekte.

Ten eerste mijn verwijt over Veltman, Schöne en Younes.
Dan mijn teleurstelling dat wederom6 Ajax aan het begin van de CL voorronde de selectie voor dit niveau niet op orde had.
Dan verweet ik de in mijn ogen verantwoordelijken voor dit falen.
En voorspel ik een teleurstellend seizoen, mede door het aantrekken van een compleet onervaren trainer van het niveau Telstar en Cambuur...

Nou dan komen jullie om beurten even alles de grond in boren.

Ik ben negatief.
Ik snap er geen reet van.
Ik zou niet weten wie waarvoor verantwoordelijk is.
Ik moet me schamen.
Ik ben een nep supporter.

Okay... dit gaat gepaard veelal zonder scheldwoorden. Maar ook zonder de scheldwoorden kunnen dergelijke reacties als irritant en beledigend ervaren worden.

En als je mij beledigd ook al gaat dit zonder scheldwoorden, dan word ik ook beledigend en irritant en ik gebruik dan soms wel een scheldwoord..Tja zo hebben we allemaal onze eigen manier van beledigen..

Maar hoe irritant ik je ook vind en jij mij...

Veltman, Schöne, Younes blinken geen van allen uit.
Tete die weggetreiterd is, blinkt wel uit.

Van der Sar en Overmars geven langzamerhand toe dat ze
niet adequaat gehandeld hebben t.a.v. vertrekkende spelers.
En ook vinden ze dat Ajax vanaf heden de selectie eerder rond moeten hebben...

Dit zijn allemaal zaken die in mijn ogen niet goed gingen en waar ik teleurgesteld over was en dit op het forum ventileerde...

Had hier anders op gereageerd geworden, had er ook een ander Akas geweest om mee te discussiëren.

Maar zelfs nu, nu alles uitkomt zoals ik het zag komen doet metname Remco dit nog ontkennen.

Dus wat verwacht je dan.

En dan zo'n lulletje rozenwater als apik die uit het niets even vanuit zijn anonimiteit stoer op de man af komt beledigen.

En dan dat weekdier.hasjkop... kijk voor de gein eens naar de inhoud van zijn posts... Alleen maar weke meelullende teksten.

Nogmaals ik vind het allemaal prima.

Wil je met mij discussiëren, doe dat dan zelf inhoudelijk en kom eens met wat meer teksten als dat ik het niet snap of kan weten...

En als je normaal op mij reageert, krijg je altijd een normale reactie terug.

En als je wil komen met vervoer en materialen, moet je ook komen met je grote smoelwerk!
Toen ik begon met lezen dacht ik, nou nou, hij geeft zichzelf deels de schuld...

Best een goed stuk wat je schrijft...

Maar dan dat einde...nee! Daar laat je weer zien in welke treurige wereld je leeft...

Ik heb met je te doen kerel, je wordt gepest en daar hou ik niet van :(

Hou je goed man, kop op en kippenborst vooruit!

Groet Wouter, vanuit (net niet) het Vondelpark ;)
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 21:20 schreef ???15-05-2011 het volgende:
Als er iemand is die glashard heeft gefaald bij Ajax, is het wel Peter Bosz. Positief verantwoordelijk voor het bereiken van de Europa League finale en voor de rest een enorme kwal die gedeeltelijk zelfs verantwoordelijk is voor wat er nu gaande is.

Vorig jaar keer op keer gefaald in praktisch alle belangrijke wedstrijden in mijn optiek. Rostov uit, PSV uit waar hij altijd zo roemde over de kwaliteit van de selectie en vervolgens een elftal opstelt wat 48 uur van te voren een slijtageslag kent in Gelsenkirchen. In de Europa League finale zichzelf volledig overschat door regelrecht het mes van Mourinho in te lopen plus alle uitwedstrijden waar Ajax bizar goed weg kwam.
Heeft zeker een paar, want meer is het niet, goede wedstrijden gespeeld. Maar niet 1 wanneer het echt moest.

Daarbij had meneer geen enkele behoefte om tijd te schenken aan spelers die niet speelden... Spelers die we dit jaar meer dan ooit nodig hadden kunnen hebben. Denk aan El Ghazi, Bazoer, maar ook zeker Riedewald en Tete. Voor zover Bosz...

Keizer presteert ondermaats en maakt bij vlagen hele aparte keuzes. Wat me vooral stoort in het jarenlang meelezen hier, is dat dat keuzes zijn geweest waar velen juist om riepen. Dat er momenteel een kwaliteitsgebrek is, ligt volledig aan het falen van het TH afgelopen jaar. Dat is overigens de eerste keer, want Ajax heeft zich zeker ontwikkeld, alleen willen mensen dit niet zien.

Keizer heeft zelf aangegeven als 2e man te willen fungeren en heb respect voor hoe hij zich opgesteld heeft. Eerst rondom Nouri, erna al je sterke spelers kwijt raken. De beste man heeft ook advies gevraagd bij collegas in bepaalde kwesties en dat zegt in ieder geval dat hij zich wil ontwikkelen. Qua vastigheid kan het gewoon beter, maar het kwaliteitsgebrek zal er zeker blijven.

De spelers die mij ronduit het meeste storen zijn Ziyech en De Ligt. De ene heeft een half jaar mogen schuilen onder de armen van Sanchez, vorig jaar was Ajax ook niet best achterin maar deze man compenseerde veel. Nu worden zijn gebreken zichtbaar. Al vind ik hem een talent, een paar wedstrijdjes banken zou gewoon goed zijn. Alleen is er niks beters en daar kan Keizer niks aan doen. Dan Ziyech, wanneer hij een trainer niet mag is dat terug te zien in zijn arbeid. Dat wordt echt met de week minder en de vrije trappen en corners zijn werkelijk om te janken. De enige die echt op moet staan, laat het totaal na.

Nogmaals, Keizer maakt zeker zijn fouten, maar de grondslag hieraan is zeker het TH en met name Bosz. Die de belofte deed te blijven en goede spelers te halen, ook nog zoiets.

Ajax moet weer Ajax worden. Te beginnen met een RvC die voor 80% gefocust is op voetbal en een man voor de beursgang. Voor de rest een schone lei maken al verwijt ik Keizer vrij weinig.

En dan nog voor de mensen die riepen na het incident met Nouri van dat het seizoen niet meer uitmaakt, doe vooral nu niet hypocriet om over dingen te gaan vallen en benoemen dat dat geen excuus mag zijn....
Klopt helemaal!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt helemaal!
Wat???
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 14:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat???
Alles.... Soms wordt hier nog wel eens iets zinnigs geplaatst
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 november 2017 - 16:28   quote  deeplink  
Hahaha ouwe jood ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)









0.0153779