BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uuhh 019 ? ik niet hoor.. vond juist mooi dat heitinga daarheen ging... en ja het kan dooien het kan vriezen.. en zelfs die titels boeien me niet AW.. dan was ik halverwege 2000 al weggegaan als supporter.. wat ik wil is mooi voetbal... en dat zie ik niet gebeuren met de mensen die nu aan het roerstaan..
Gaap, dus pak je elke gelegenheid maar aan om te zeiken? Geen enkele positieve noot lees ik bij kou! Ook al zijn die er soms wel! Nee dan nog moet alles negatief uitgesproken worden. En zoals al 10x eerder gerefereerd blijkt er van kansen aan Keijzer al helemaal geen sprake. Ook nooit geweest want in jouw ogen is het een mislukkeling eerste klas.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

samenvatting ? tuurlijk zie je niet alles.. maar die behoor je gewoon te winnen.. en tuurlijk zal de inzet meer zijn van telstar.. en juist daarin gaat keizer al fout.. hij kan de spelers niet motiveren, en dat komt mede omdat hij 1 bonk onzekerheid zelf al uitstraalt..
Kom op, daar ga je alweer? Is er ooit een oefenwedstrijd geweest waarbij Ajax gemotiveerd was? Dat gebeurde ook niet bij Bosz, De Boer of welke andere trainer dan ook.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom op, daar ga je alweer? Is er ooit een oefenwedstrijd geweest waarbij Ajax gemotiveerd was? Dat gebeurde ook niet bij Bosz, De Boer of welke andere trainer dan ook.
had het in dit geval qua motivatie over het eerste in andere wedstrijden.. het is ook gewoon een stuk vertrouwen vooral in de trainer... en denk vooral in dit geval in de assistent..
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaap, dus pak je elke gelegenheid maar aan om te zeiken? Geen enkele positieve noot lees ik bij kou! Ook al zijn die er soms wel! Nee dan nog moet alles negatief uitgesproken worden. En zoals al 10x eerder gerefereerd blijkt er van kansen aan Keijzer al helemaal geen sprake. Ook nooit geweest want in jouw ogen is het een mislukkeling eerste klas.
spijkerman dat klopt.. heb ook altijd aangegeven dat dit niet de schuld is van keizer en dat ik hem een prima assistent zou vinden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had het in dit geval qua motivatie over het eerste in andere wedstrijden.. het is ook gewoon een stuk vertrouwen vooral in de trainer... en denk vooral in dit geval in de assistent..
Opstelling Ajax: Van Leer (45. Lamprou), Orejuela, Doekhi, Viergever, Sinkgraven; S. de Jong, Matusiwa (65. Bijleveld), Dankerlui (70. Sidoel), Neres, Huntelaar, Cassierra. 

4 spelers van het eerste en 1 die net terug is van een blessure. En Siem is eigenlijk ook niet echt basisspeler. Dus alleen Viergever, Huntelaar en Neres zijn echte eerste elftalspelers als je kijkt naar het aantal minuten dat ze gespeeld hebben.
remco k
 remco k - donderdag 09 november 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Trouwens, waren jullie niet dezelfde 2 droeftoeter die o19 na 1 wedstrijd tezamen afkraakten? Daarna heb ik jullie daar niet meer gehoord of gezien? En weet je waarom? Omdat jullie graag alleen kritiek willen en kunnen leveren! Als er al iets positiefs is sabelen jullie het nieuws zelfs neer met kritiek! Schaam me kapot voor zulke supporters! Successupporters noem je dat!! Ga eens achter je club staan en moedig ze aan! Of geldt "het kan dooien, het kan vriezen" voor jullie niet?
Zeker Akas is er ook gewoon niet als er gewonnen wordt. Waar was ie de afgelopen 5 wedstrijden.
remco k
 remco k - donderdag 09 november 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt die ging verloren.. en opzich maakt me normaal een oefenpot niks uit.. maar als je uit een penal gelijk moet komen zover in het seizoen tegen telstar.. en dan ook nog zoveel basis spelers maak ik me toch echt wel zorgen.. wat ik al deed
Ik hoop toch echt dat je zelf snapt hoe belachelijk het is wat je nu aan het posten bent over een oefenpotje.
remco k
 remco k - donderdag 09 november 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

samenvatting ? tuurlijk zie je niet alles.. maar die behoor je gewoon te winnen.. en tuurlijk zal de inzet meer zijn van telstar.. en juist daarin gaat keizer al fout.. hij kan de spelers niet motiveren, en dat komt mede omdat hij 1 bonk onzekerheid zelf al uitstraalt..
Dus zonder iets gezien te hebben. Constateer je dat je dit soort potjes verliest door een gebrek aan motivatie en dat ligt dus aan de trainer?

Waarom trok je deze conclusies niet toen Bosz zijn oefen potjes verloor of zelfs gelijkspeelde tegen amateurs??
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus zonder iets gezien te hebben. Constateer je dat je dit soort potjes verliest door een gebrek aan motivatie en dat ligt dus aan de trainer?

Waarom trok je deze conclusies niet toen Bosz zijn oefen potjes verloor of zelfs gelijkspeelde tegen amateurs??
de eerste 2 wedstrijden of aantal maanden verder vind ik een heel verschil.. jij niet ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 19:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Opstelling Ajax: Van Leer (45. Lamprou), Orejuela, Doekhi, Viergever, Sinkgraven; S. de Jong, Matusiwa (65. Bijleveld), Dankerlui (70. Sidoel), Neres, Huntelaar, Cassierra. 

4 spelers van het eerste en 1 die net terug is van een blessure. En Siem is eigenlijk ook niet echt basisspeler. Dus alleen Viergever, Huntelaar en Neres zijn echte eerste elftalspelers als je kijkt naar het aantal minuten dat ze gespeeld hebben.
sinkgraven siem de jong viergever neres huntelaar allemaal basis materiaal volgens keizer.. en zelfs cassiera zit tegen het eerste aan in mijn ogen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus zonder iets gezien te hebben. Constateer je dat je dit soort potjes verliest door een gebrek aan motivatie en dat ligt dus aan de trainer?

Waarom trok je deze conclusies niet toen Bosz zijn oefen potjes verloor of zelfs gelijkspeelde tegen amateurs??
we verliezen de potjes omdat onze trainer totaal geen benul heeft met wat die doet en totaal geen visie heeft.. en als die die heeft niet kan overbrengen op de groep..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 19:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sinkgraven siem de jong viergever neres huntelaar allemaal basis materiaal volgens keizer.. en zelfs cassiera zit tegen het eerste aan in mijn ogen..
Allemaal basismateriaal. Sure. Siem zit de meeste tijd op de bank, Sinkgraven is net terug van een blessure. Dus hou je alles Huntelaar, Neres en Viergever over die meestal basis staan. Dus eigenlijk kun je geen drol zeggen hierover omdat de spelers in het veld nooit samenspelen. Dus inderdaad gewoon weer zeiken om het zeiken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 19:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de eerste 2 wedstrijden of aantal maanden verder vind ik een heel verschil.. jij niet ?
Sorry, maar in de winterstop werd er nog verloren van Excelsior in een oefenwedstrijd. Later op de dag werd er met 5-1 gewonnen van RB Leipzig. Kort na een verlies tegen Twente in de competitie, Cambuur in de beker en vervolgens een gelijkspel tegen psv in de competitie.

Dus oefenwedstrijden zeggen helemaal geen ene ruk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 november 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus zonder iets gezien te hebben. Constateer je dat je dit soort potjes verliest door een gebrek aan motivatie en dat ligt dus aan de trainer?

Waarom trok je deze conclusies niet toen Bosz zijn oefen potjes verloor of zelfs gelijkspeelde tegen amateurs??
Sssssstt tis een Bosz-fan, want hij kent Kruzen zijn dochter en mag dus niets slechts zeggen over die 2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 november 2017 door Ajax Warrior --
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - donderdag 09 november 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Als er iemand is die glashard heeft gefaald bij Ajax, is het wel Peter Bosz. Positief verantwoordelijk voor het bereiken van de Europa League finale en voor de rest een enorme kwal die gedeeltelijk zelfs verantwoordelijk is voor wat er nu gaande is.

Vorig jaar keer op keer gefaald in praktisch alle belangrijke wedstrijden in mijn optiek. Rostov uit, PSV uit waar hij altijd zo roemde over de kwaliteit van de selectie en vervolgens een elftal opstelt wat 48 uur van te voren een slijtageslag kent in Gelsenkirchen. In de Europa League finale zichzelf volledig overschat door regelrecht het mes van Mourinho in te lopen plus alle uitwedstrijden waar Ajax bizar goed weg kwam.
Heeft zeker een paar, want meer is het niet, goede wedstrijden gespeeld. Maar niet 1 wanneer het echt moest.

Daarbij had meneer geen enkele behoefte om tijd te schenken aan spelers die niet speelden... Spelers die we dit jaar meer dan ooit nodig hadden kunnen hebben. Denk aan El Ghazi, Bazoer, maar ook zeker Riedewald en Tete. Voor zover Bosz...

Keizer presteert ondermaats en maakt bij vlagen hele aparte keuzes. Wat me vooral stoort in het jarenlang meelezen hier, is dat dat keuzes zijn geweest waar velen juist om riepen. Dat er momenteel een kwaliteitsgebrek is, ligt volledig aan het falen van het TH afgelopen jaar. Dat is overigens de eerste keer, want Ajax heeft zich zeker ontwikkeld, alleen willen mensen dit niet zien.

Keizer heeft zelf aangegeven als 2e man te willen fungeren en heb respect voor hoe hij zich opgesteld heeft. Eerst rondom Nouri, erna al je sterke spelers kwijt raken. De beste man heeft ook advies gevraagd bij collegas in bepaalde kwesties en dat zegt in ieder geval dat hij zich wil ontwikkelen. Qua vastigheid kan het gewoon beter, maar het kwaliteitsgebrek zal er zeker blijven.

De spelers die mij ronduit het meeste storen zijn Ziyech en De Ligt. De ene heeft een half jaar mogen schuilen onder de armen van Sanchez, vorig jaar was Ajax ook niet best achterin maar deze man compenseerde veel. Nu worden zijn gebreken zichtbaar. Al vind ik hem een talent, een paar wedstrijdjes banken zou gewoon goed zijn. Alleen is er niks beters en daar kan Keizer niks aan doen. Dan Ziyech, wanneer hij een trainer niet mag is dat terug te zien in zijn arbeid. Dat wordt echt met de week minder en de vrije trappen en corners zijn werkelijk om te janken. De enige die echt op moet staan, laat het totaal na.

Nogmaals, Keizer maakt zeker zijn fouten, maar de grondslag hieraan is zeker het TH en met name Bosz. Die de belofte deed te blijven en goede spelers te halen, ook nog zoiets.

Ajax moet weer Ajax worden. Te beginnen met een RvC die voor 80% gefocust is op voetbal en een man voor de beursgang. Voor de rest een schone lei maken al verwijt ik Keizer vrij weinig.

En dan nog voor de mensen die riepen na het incident met Nouri van dat het seizoen niet meer uitmaakt, doe vooral nu niet hypocriet om over dingen te gaan vallen en benoemen dat dat geen excuus mag zijn....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door ???15-05-2011 --
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 19:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker Akas is er ook gewoon niet als er gewonnen wordt. Waar was ie de afgelopen 5 wedstrijden.
Huh.... sorry ik zat even lekker in mijn tent...
Moet ik weer even uit mijn tent treden???

Ja inderdaad, ik vind het heerlijk om kritiek te uiten. Er is alleen zo
weinig aanleiding helaas dus ja dan grijp je iedere strohalm aan. Hoe
klein ook ;-)

En bovendien slechte supporters waar jullie je zo voor schamen zijn er
vooral dankzij jullie voorbeeldsupporters.

Jullie zijn vergelijkbaar met al die schijnheilige politieke partijen die figuren als Fortuijn hebben afgeschilderd als monster en racist om vervolgens jaren erna, als de taboe eenmaal is doorbroken dezelfde punten schaamteloos en geruisloos in hun partijprogramma op te nemen...

Hier word je ook verketterd totdat je er niet meer omheen kan dan worden jullie plotseling roeptoeters!
AkaS
 AkaS - donderdag 09 november 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 21:20 schreef ???15-05-2011 het volgende:
Als er iemand is die glashard heeft gefaald bij Ajax, is het wel Peter Bosz. Positief verantwoordelijk voor het bereiken van de Europa League finale en voor de rest een enorme lwal die gedeeltelijk zelfs verantwoordelijk is voor wat er nu gaande is.

Vorig jaar keer op keer gefaald in praktisch alle belangrijke wedstrijden in mijn optiek. Rostov uit, PSV uit waar hij altijd zo roemde over de kwaliteit van de selectie en vervolgens een elftal opstelt wat 48 uur van te voren een slijtageslag kent in Gelsenkirchen. In de Europa League finale zichzelf volledig overschat door regelrecht het mes van Mourinho in te lopen plus alle uitwedstrijden waar Ajax bizar goed weg kwam.
Heeft zeker een paar, want meer is het niet, goede wedstrijden gespeeld. Maar niet 1 wanneer het echt moest.

Daarbij had meneer geen enkele behoefte om tijd te schenken aan spelers die niet speelden... Spelers die we dit jaar meer dan ooit nodig hadden kunnen hebben. Denk aan El Ghazi, Bazoer, maar ook zeker Riedewald en Tete. Voor zover Bosz...

Keizer presteert ondermaats en maakt bij vlagen hele aparte keuzes. Wat me vooral stoort in het jarenlang meelezen hier, is dat dat keuzes zijn geweest waar velen juist om riepen. Dat er momenteel een kwaliteitsgebrek is, ligt volledig aan het falen van het TH afgelopen jaar. Dat is overigens de eerste keer, want Ajax heeft zich zeker ontwikkeld, alleen willen mensen dit niet zien.

Keizer heeft zelf aangegeven als 2e man te willen fungeren en heb respect voor hoe hij zich opgesteld heeft. Eerst rondom Nouri, erna al je sterke spelers kwijt raken. De beste man heeft ook advies gevraagd bij collegas in bepaalde kwesties en dat zegt in ieder geval dat hij zich wil ontwikkelen. Qua vastigheid kan het gewoon beter, maar het kwaliteitsgebrek zal er zeker blijven.

De spelers die mij ronduit het meeste storen zijn Ziyech en De Ligt. De ene heeft een half jaar mogen schuilen onder de armen van Sanchez, vorig jaar was Ajax ook niet best achterin maar deze man compenseerde veel. Nu worden zijn gebreken zichtbaar. Al vind ik hem een talent, een paar wedstrijdjes banken zou gewoon goed zijn. Alleen is er niks beters en daar kan Keizer niks aan doen. Dan Ziyech, wanneer hij een trainer niet mag is dat terug te zien in zijn arbeid. Dat wordt echt met de week minder en de vrije trappen en corners zijn werkelijk om te janken. De enige die echt op moet staan, laat het totaal na.

Nogmaals, Keizer maakt zeker zijn fouten, maar de grondslag hieraan is zeker het TH en met name Bosz. Die de belofte deed te blijven en goede spelers te halen, ook nog zoiets.

Ajax moet weer Ajax worden. Te beginnen met een RvC die voor 80% gefocust is op voetbal en een man voor de beursgang. Voor de rest een schone lei maken al verwijt ik Keizer vrij weinig.

En dan nog voor de mensen die riepen na het incident met Nouri van dat het seizoen niet meer uitmaakt, doe vooral nu niet hypocriet om over dingen te gaan vallen en benoemen dat dat geen excuus mag zijn....
Tja, Bosz had vanwege het aanvallende spel zoveel krediet dat hij het verliezen van de belangrijke wedstrijden kon veroorloven. psv uit was echt niet te verteren voor mij, zo enorm achterlijk en dan nog kunnen lachen ook bij het eindsignaal, ipv je de t# r*ng balen...

In de EL speelden we de beste wedstrijden met Tete ipv Veltman en vd Beek ipv Schöne.... Toch gaat Keizer voortbouwen op deze speler en net als onder Bosz mag Younes falen tot in den treure!

Toch heeft Keizer geen mes op de keel gekregen toen hij deze functie accepteerde! En zijn " aparte" keuzes die jij in jouw betoog verkleint, waar je het falen van Bosz vergroot... Zijn gewoon signalen dat hij, maar ook zijn staf met de ervaren Spijkerman kwaliteit en voetbalinzicht tekort komen.

Hij heeft de functie als trainer van Ajax1 geaccepteerd en dus moet hij beoordeeld worden als een volwaardig trainer van Ajax1...

En het TH heeft wel degelijk meerdere jaren gefaald, alleen vorig jaar is dat niet opgevallen omdat Sanchez aanschoof en een sensatie bleek te zijn, maar ook toen waren wij niet in het bezit van een uitgebalanceerde en complete selectie tentijde van de CL voorrondes. En ook dit jaar deden ze dat gewoon nog een keertje over. Alleen waar vorig jaar Sanchez en Ziyech aansloten is dit nu even een heel ander verhaal!

Dus falen van TH in de verkoop en aankoop en de timing hiervan. Een onervaren, aardige spreekpop. Die als trainer voortborduurt op spelers die aangetoond hebben het gewenste niveau te missen.

En tot slot, welkom op het forum.
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - donderdag 09 november 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Younes is en blijft de enige die een man voorbij komt maar maakt zijn kansen gewoon niet. 1e jaar vloog alles raak en sindsdien is zijn vertrouwen weg. Maar hij maakt zijn acties wel als een van de weinige. Bij gebrek aan beter vind ik het dan ook nog steeds terecht dat hij speelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door ???15-05-2011 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 november 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 21:20 schreef ???15-05-2011 het volgende:
Als er iemand is die glashard heeft gefaald bij Ajax, is het wel Peter Bosz. Positief verantwoordelijk voor het bereiken van de Europa League finale en voor de rest een enorme lwal die gedeeltelijk zelfs verantwoordelijk is voor wat er nu gaande is.

Vorig jaar keer op keer gefaald in praktisch alle belangrijke wedstrijden in mijn optiek. Rostov uit, PSV uit waar hij altijd zo roemde over de kwaliteit van de selectie en vervolgens een elftal opstelt wat 48 uur van te voren een slijtageslag kent in Gelsenkirchen. In de Europa League finale zichzelf volledig overschat door regelrecht het mes van Mourinho in te lopen plus alle uitwedstrijden waar Ajax bizar goed weg kwam.
Heeft zeker een paar, want meer is het niet, goede wedstrijden gespeeld. Maar niet 1 wanneer het echt moest.

Daarbij had meneer geen enkele behoefte om tijd te schenken aan spelers die niet speelden... Spelers die we dit jaar meer dan ooit nodig hadden kunnen hebben. Denk aan El Ghazi, Bazoer, maar ook zeker Riedewald en Tete. Voor zover Bosz...

Keizer presteert ondermaats en maakt bij vlagen hele aparte keuzes. Wat me vooral stoort in het jarenlang meelezen hier, is dat dat keuzes zijn geweest waar velen juist om riepen. Dat er momenteel een kwaliteitsgebrek is, ligt volledig aan het falen van het TH afgelopen jaar. Dat is overigens de eerste keer, want Ajax heeft zich zeker ontwikkeld, alleen willen mensen dit niet zien.

Keizer heeft zelf aangegeven als 2e man te willen fungeren en heb respect voor hoe hij zich opgesteld heeft. Eerst rondom Nouri, erna al je sterke spelers kwijt raken. De beste man heeft ook advies gevraagd bij collegas in bepaalde kwesties en dat zegt in ieder geval dat hij zich wil ontwikkelen. Qua vastigheid kan het gewoon beter, maar het kwaliteitsgebrek zal er zeker blijven.

De spelers die mij ronduit het meeste storen zijn Ziyech en De Ligt. De ene heeft een half jaar mogen schuilen onder de armen van Sanchez, vorig jaar was Ajax ook niet best achterin maar deze man compenseerde veel. Nu worden zijn gebreken zichtbaar. Al vind ik hem een talent, een paar wedstrijdjes banken zou gewoon goed zijn. Alleen is er niks beters en daar kan Keizer niks aan doen. Dan Ziyech, wanneer hij een trainer niet mag is dat terug te zien in zijn arbeid. Dat wordt echt met de week minder en de vrije trappen en corners zijn werkelijk om te janken. De enige die echt op moet staan, laat het totaal na.

Nogmaals, Keizer maakt zeker zijn fouten, maar de grondslag hieraan is zeker het TH en met name Bosz. Die de belofte deed te blijven en goede spelers te halen, ook nog zoiets.

Ajax moet weer Ajax worden. Te beginnen met een RvC die voor 80% gefocust is op voetbal en een man voor de beursgang. Voor de rest een schone lei maken al verwijt ik Keizer vrij weinig.

En dan nog voor de mensen die riepen na het incident met Nouri van dat het seizoen niet meer uitmaakt, doe vooral nu niet hypocriet om over dingen te gaan vallen en benoemen dat dat geen excuus mag zijn....
Wauw, een reactie naar mijn hart! Welkom nieuw lid! Godverdomme wat een post. Precies zoals ik er ook naar kijk. Moet alleen wel uitkijken dat sommigen niet gaan denken dat ik ga kruipen voor je! ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 20:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sssssstt tis een Bosz-fan, want hij kent Kruzen zijn dochter en mag dus niets slechts zeggen over die 2.
ooo tuurlijk mag dat wel.. ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 21:20 schreef ???15-05-2011 het volgende:
Als er iemand is die glashard heeft gefaald bij Ajax, is het wel Peter Bosz. Positief verantwoordelijk voor het bereiken van de Europa League finale en voor de rest een enorme kwal die gedeeltelijk zelfs verantwoordelijk is voor wat er nu gaande is.

Vorig jaar keer op keer gefaald in praktisch alle belangrijke wedstrijden in mijn optiek. Rostov uit, PSV uit waar hij altijd zo roemde over de kwaliteit van de selectie en vervolgens een elftal opstelt wat 48 uur van te voren een slijtageslag kent in Gelsenkirchen. In de Europa League finale zichzelf volledig overschat door regelrecht het mes van Mourinho in te lopen plus alle uitwedstrijden waar Ajax bizar goed weg kwam.
Heeft zeker een paar, want meer is het niet, goede wedstrijden gespeeld. Maar niet 1 wanneer het echt moest.

Daarbij had meneer geen enkele behoefte om tijd te schenken aan spelers die niet speelden... Spelers die we dit jaar meer dan ooit nodig hadden kunnen hebben. Denk aan El Ghazi, Bazoer, maar ook zeker Riedewald en Tete. Voor zover Bosz...

Keizer presteert ondermaats en maakt bij vlagen hele aparte keuzes. Wat me vooral stoort in het jarenlang meelezen hier, is dat dat keuzes zijn geweest waar velen juist om riepen. Dat er momenteel een kwaliteitsgebrek is, ligt volledig aan het falen van het TH afgelopen jaar. Dat is overigens de eerste keer, want Ajax heeft zich zeker ontwikkeld, alleen willen mensen dit niet zien.

Keizer heeft zelf aangegeven als 2e man te willen fungeren en heb respect voor hoe hij zich opgesteld heeft. Eerst rondom Nouri, erna al je sterke spelers kwijt raken. De beste man heeft ook advies gevraagd bij collegas in bepaalde kwesties en dat zegt in ieder geval dat hij zich wil ontwikkelen. Qua vastigheid kan het gewoon beter, maar het kwaliteitsgebrek zal er zeker blijven.

De spelers die mij ronduit het meeste storen zijn Ziyech en De Ligt. De ene heeft een half jaar mogen schuilen onder de armen van Sanchez, vorig jaar was Ajax ook niet best achterin maar deze man compenseerde veel. Nu worden zijn gebreken zichtbaar. Al vind ik hem een talent, een paar wedstrijdjes banken zou gewoon goed zijn. Alleen is er niks beters en daar kan Keizer niks aan doen. Dan Ziyech, wanneer hij een trainer niet mag is dat terug te zien in zijn arbeid. Dat wordt echt met de week minder en de vrije trappen en corners zijn werkelijk om te janken. De enige die echt op moet staan, laat het totaal na.

Nogmaals, Keizer maakt zeker zijn fouten, maar de grondslag hieraan is zeker het TH en met name Bosz. Die de belofte deed te blijven en goede spelers te halen, ook nog zoiets.

Ajax moet weer Ajax worden. Te beginnen met een RvC die voor 80% gefocust is op voetbal en een man voor de beursgang. Voor de rest een schone lei maken al verwijt ik Keizer vrij weinig.

En dan nog voor de mensen die riepen na het incident met Nouri van dat het seizoen niet meer uitmaakt, doe vooral nu niet hypocriet om over dingen te gaan vallen en benoemen dat dat geen excuus mag zijn....
wel mooi hoe iedereen erbij was.. bosz deed beloftes.. zouden die niet zijn gemaakt door het th ? en dan doel ik op dat overmars heeft beloofd aan bosz dat er versterkingen kwamem ? iedereen weet waarom bosz uteindeljk weg is gegaan.. bergkamp en vdsar.. maar goed dat was het bosz verhaal.. jou mening en vind ik prima.. verder wat betreft keizer sluit ik me aan bij akas... neemt niet weg dat keizer een beste man is.. maar geen trainer voor ajax1..
remco k
 remco k - vrijdag 10 november 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 08:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel mooi hoe iedereen erbij was.. bosz deed beloftes.. zouden die niet zijn gemaakt door het th ? en dan doel ik op dat overmars heeft beloofd aan bosz dat er versterkingen kwamem ? iedereen weet waarom bosz uteindeljk weg is gegaan.. bergkamp en vdsar.. maar goed dat was het bosz verhaal.. jou mening en vind ik prima.. verder wat betreft keizer sluit ik me aan bij akas... neemt niet weg dat keizer een beste man is.. maar geen trainer voor ajax1..
Iedereen weet waarom Bosz is vertrokken?

Nou jij blijkbaar niet, want die is net zoals bij iedere andere ploeg tot nu toe gewoon vertrokken omdat ie het elders beter kon krijgen..

Steeds meer berichten die daar op duiden..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen weet waarom Bosz is vertrokken?

Nou jij blijkbaar niet, want die is net zoals bij iedere andere ploeg tot nu toe gewoon vertrokken omdat ie het elders beter kon krijgen..

Steeds meer berichten die daar op duiden..
terwijl vdsar zelf zegt dat er een verschil van mening was.. ook is bevestigd dat spijkerman eigenlijk weg moest bij ajax1 en overmars dit een goed idee vond en graag bosz wou behouden.. en ook wou hij keizer eigenlijk niet als hoofdtrainer.. tevens komt ook steeds meer inzicht dat keizer man slechts een buikspreekpop is van spijkerman en bergkamp.. want keizer was aangesteld omdat hij juist zo goed kon met de jeugd en ze doorliet stromen.. nou wie dan ? zie ze enkel op de bank belanden voor een siem de jong.. waar zijn alle spelers nu van jong ajax die door zouden moeten stromen die het zo goed hadden gedaan onder keizer? en dan tactisch ook nog zeer slecht.. gewoon nogsteeds loszand
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen weet waarom Bosz is vertrokken?

Nou jij blijkbaar niet, want die is net zoals bij iedere andere ploeg tot nu toe gewoon vertrokken omdat ie het elders beter kon krijgen..

Steeds meer berichten die daar op duiden..
terwijl vdsar zelf zegt dat er een verschil van mening was.. ook is bevestigd dat spijkerman eigenlijk weg moest bij ajax1 en overmars dit een goed idee vond en graag bosz wou behouden.. en ook wou hij keizer eigenlijk niet als hoofdtrainer.. tevens komt ook steeds meer inzicht dat keizer man slechts een buikspreekpop is van spijkerman en bergkamp.. want keizer was aangesteld omdat hij juist zo goed kon met de jeugd en ze doorliet stromen.. nou wie dan ? zie ze enkel op de bank belanden voor een siem de jong.. waar zijn alle spelers nu van jong ajax die door zouden moeten stromen die het zo goed hadden gedaan onder keizer? en dan tactisch ook nog zeer slecht.. gewoon nogsteeds loszand
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 november 2017 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 18:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Trouwens, waren jullie niet dezelfde 2 droeftoeter die o19 na 1 wedstrijd tezamen afkraakten? Daarna heb ik jullie daar niet meer gehoord of gezien? En weet je waarom? Omdat jullie graag alleen kritiek willen en kunnen leveren! Als er al iets positiefs is sabelen jullie het nieuws zelfs neer met kritiek! Schaam me kapot voor zulke supporters! Successupporters noem je dat!! Ga eens achter je club staan en moedig ze aan! Of geldt "het kan dooien, het kan vriezen" voor jullie niet?
Boem! My man!

Zo waar en zo raak.

Zo ken ik je weer ouwe ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 november 2017 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 22:52 schreef ???15-05-2011 het volgende:
Younes is en blijft de enige die een man voorbij komt maar maakt zijn kansen gewoon niet. 1e jaar vloog alles raak en sindsdien is zijn vertrouwen weg. Maar hij maakt zijn acties wel als een van de weinige. Bij gebrek aan beter vind ik het dan ook nog steeds terecht dat hij speelt
Wtf, ben jij mijn dubbelganger?

2 posts en beide uit mijn frontale kwab!

Welkom topper!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 november 2017 - 11:21   quote  deeplink  
Wat heb ik toch mooie avatars!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 11:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Boem! My man!

Zo waar en zo raak.

Zo ken ik je weer ouwe ;)
Ach ouwe, het plezier is er wel een beetje af hier. Ik blijf steeds vaker weg vanwege die negatieve tendens. Ik weet zelfs dat er 1 helemaal vertrokken is daardoor! En waarom? Omdat ze alleen maar willen schofferen. Maar positieve punten kunnen ze niet benoemen of dan reageren ze niet. We hebben ze hier meer gehad, die gasten die enkel reageerden als het kut ging. En verder wegbleven.

Maar ik ben trots op de club Ajax en draag het logo nog steeds met verve op mijn borst. En hoe slecht het ook gaat, ik blijf Ajacied!

En ik zeg nergens dat je helemaal geen kritiek mag leveren, maar ik heb het idee dat sommigen enkel azijn drinken! En nee, ik laat me niet volledig wegjagen!

En o ja, je avatar is al jaren geweldig ouwe!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 11:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wtf, ben jij mijn dubbelganger?

2 posts en beide uit mijn frontale kwab!

Welkom topper!
Hehehe dat had ik dus ook!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen weet waarom Bosz is vertrokken?

Nou jij blijkbaar niet, want die is net zoals bij iedere andere ploeg tot nu toe gewoon vertrokken omdat ie het elders beter kon krijgen..

Steeds meer berichten die daar op duiden..
Nee joh, da's niet waar man! Volgens nummer10 althans!! Whahaha zelfs het verleden toonde het aan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 12:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, het plezier is er wel een beetje af hier. Ik blijf steeds vaker weg vanwege die negatieve tendens. Ik weet zelfs dat er 1 helemaal vertrokken is daardoor! En waarom? Omdat ze alleen maar willen schofferen. Maar positieve punten kunnen ze niet benoemen of dan reageren ze niet. We hebben ze hier meer gehad, die gasten die enkel reageerden als het kut ging. En verder wegbleven.

Maar ik ben trots op de club Ajax en draag het logo nog steeds met verve op mijn borst. En hoe slecht het ook gaat, ik blijf Ajacied!

En ik zeg nergens dat je helemaal geen kritiek mag leveren, maar ik heb het idee dat sommigen enkel azijn drinken! En nee, ik laat me niet volledig wegjagen!

En o ja, je avatar is al jaren geweldig ouwe!
nou vertel me ff.. wat is er tot nu toe positief ?? banksaldo ?? dus als je een positiefpunt hebt over dit seizoen hoor ik het graag... en misschien afvragen waarom mensen dit seizoen negatief zijn.. want het is onderhand november, geen europees, beker grotekans dat je eruit vliegt, ontevreden spelers, spelrs die totaal het niveau niet halen, en het spel is loszand en is niet om aan te gleuren.. en lopen al flink wat achter en niks wijst erop dat we dit gaan inlopen.. maar goed, wat zijn de positieve punten ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 13:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou vertel me ff.. wat is er tot nu toe positief ?? banksaldo ?? dus als je een positiefpunt hebt over dit seizoen hoor ik het graag... en misschien afvragen waarom mensen dit seizoen negatief zijn.. want het is onderhand november, geen europees, beker grotekans dat je eruit vliegt, ontevreden spelers, spelrs die totaal het niveau niet halen, en het spel is loszand en is niet om aan te gleuren.. en lopen al flink wat achter en niks wijst erop dat we dit gaan inlopen.. maar goed, wat zijn de positieve punten ?
Ach ouwe, jij doelt alleen op het eerste. Er is zoveel meer binnen de club maar daar hoor ik jullie niet over. Ja als er een keer verloren wordt op de jeugdvelden, want dan kan het azijn weer gepakt worden. En knap dat jij weet dat we uit de beker gegooid gaan worden. Want ja, Twente is natuurlijk met een topseizoen bezig? Jij wordt steeds simpeler in je reacties.

En ontevreden spelers?? Riep jij niet ooit dat die spelers niet zo moeten zeiken, maar zichzelf gewoon moeten bewijzen? Jij draait ook je mening, enkel omdat het nu Keizer betreft en niet Bosz.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:15   quote  deeplink  
En ach, ik heb alweer genoeg tijd aan je azijngezeik besteed. Maar gelukkig weet ik met wat voor raar persoon ik praat (foto's gezien), dat ik weet dat jouw serieus nemen eigenlijk niet hoeft!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:16   quote  deeplink  
Zal overigens eens in Almelo zoeken naar een goede psycholoog voor jou! Misschien kan je je frustratie daar eens kwijt!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, jij doelt alleen op het eerste. Er is zoveel meer binnen de club maar daar hoor ik jullie niet over. Ja als er een keer verloren wordt op de jeugdvelden, want dan kan het azijn weer gepakt worden. En knap dat jij weet dat we uit de beker gegooid gaan worden. Want ja, Twente is natuurlijk met een topseizoen bezig? Jij wordt steeds simpeler in je reacties.

En ontevreden spelers?? Riep jij niet ooit dat die spelers niet zo moeten zeiken, maar zichzelf gewoon moeten bewijzen? Jij draait ook je mening, enkel omdat het nu Keizer betreft en niet Bosz.
ik heb nooit commentaar gehad op de jeugdteams als ze verloren... zal me namelijk een biet zijn, ik wil dat ajax 1 kampioen word.. jeugd is voor het opleiden van het eerstr.. en nee een frenkie kluivert etc moeten indd niet zeiken maar werken.. maar werd ene bisz dit niet verweten ? kapitaal vernietiging ? en wat betreft twente en de beker.. twente draait indd geen top seizoen, maar als we zo spelen als dat we nu doen is de kans vrij groot ja..

dus nee mijn mening qua niet lullen maar poetsen is er nog steeds.. ;) maar goed je goeie punten ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ach, ik heb alweer genoeg tijd aan je azijngezeik besteed. Maar gelukkig weet ik met wat voor raar persoon ik praat (foto's gezien), dat ik weet dat jouw serieus nemen eigenlijk niet hoeft!
knap dat je me fotos hebt gezien ;) beschrijf me is dan schatje.. en dna bedoel ik niet de whatsapp foto van me hond he ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

knap dat je me fotos hebt gezien ;) beschrijf me is dan schatje.. en dna bedoel ik niet de whatsapp foto van me hond he ;)
Ik ga helemaal niets beschrijven, maar je stond er goed op met je "vriendjes"
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 08:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel mooi hoe iedereen erbij was.. bosz deed beloftes.. zouden die niet zijn gemaakt door het th ? en dan doel ik op dat overmars heeft beloofd aan bosz dat er versterkingen kwamem ? iedereen weet waarom bosz uteindeljk weg is gegaan.. bergkamp en vdsar.. maar goed dat was het bosz verhaal.. jou mening en vind ik prima.. verder wat betreft keizer sluit ik me aan bij akas... neemt niet weg dat keizer een beste man is.. maar geen trainer voor ajax1..
De enige die ik hier structureel alles zie overnemen van de media ben jij. Al vanaf de dag dat ik mee lees. Beetje schuin dan je eerste zin hé
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ach, ik heb alweer genoeg tijd aan je azijngezeik besteed. Maar gelukkig weet ik met wat voor raar persoon ik praat (foto's gezien), dat ik weet dat jouw serieus nemen eigenlijk niet hoeft!
wel grappig dat je nu op de man speelt en op uiterlijk, beeeeeetje jammer aw.. maar snap de jalozie xx
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niets beschrijven, maar je stond er goed op met je "vriendjes"
vriendjes ?? hahaha
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:24 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

De enige die ik hier structureel alles zie overnemen van de media ben jij. Al vanaf de dag dat ik mee lees. Beetje schuin dan je eerste zin hé
datum tijdstip kijken.. post vaak al iets voordat het in de media staat..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:27   quote  deeplink  
maar dan nog AW.. je goeie punten dit seizoen ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel grappig dat je nu op de man speelt en op uiterlijk, beeeeeetje jammer aw.. maar snap de jalozie xx
Jaloezie?? En vind je het gek, het enige waarom je hier bent is zeiken en zieken. Een normaal gesprek is niet mogelijk want alles is per definitie slecht. Feiten worden niet geschreven of omzeilt om maar af te kraken. De woorden dat je Keizer een kans zou geven waren er alleen als sprookje.

Nee het voetbal is niet goed, dat ziet iedereen, maar elke kans of gelegenheid aangrijpen om te zeiken wordt vervelend. En ik snap dat mensen daar tegenin gaan of wegblijven.

Maar o wee als met feiten Bosz in een kwaad daglicht word gezet want dan ineens ken je Kruzen en zijn dochter en dan komt er een hoop bla bla bla.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:27 schreef nummer10 het volgende:
maar dan nog AW.. je goeie punten dit seizoen ?
Kijk verder dan je neus lang is! Da's een goed punt, dan kom je er namelijk wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

datum tijdstip kijken.. post vaak al iets voordat het in de media staat..
Ja vriend, jij wel!! Hahaha blijkbaar valt het zelfs nieuwe leden op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vriendjes ?? hahaha
Ja "vriendjes" ja. Je kan dus blijkbaar wel je ogen gebruiken en doet niet alles met je ogen dicht. Succes man. Zou eens je club wat meer volgen en niet enkel naar uitslagen kijken of naar teksten die gepubliceerd worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 14:32   quote  deeplink  
En nu ben ik er klaar mee!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 10 november 2017 - 14:37   quote  deeplink  
zullen we het weer over voetbal, en met name Ajax, hebben?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja vriend, jij wel!! Hahaha blijkbaar valt het zelfs nieuwe leden op.
"nieuw"
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 14:37 schreef Jaccio het volgende:
zullen we het weer over voetbal, en met name Ajax, hebben?
graag.. de goeiepunten dit seizoen.. maar krijg geen antwoord ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)









0.0108790