BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sturm Graz (woensdag 25 juli 2018; 20:30 / 01 augustus 2018; 20:30): 5 - 1 (2 - 0 / 1 - 3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 juli 2018 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 17:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet ik niet. Uiteindelijk besloeg het Plan Cruijff vooral de jeugdopleiding en het structuur van de club, waarbij alles gericht moest zijn op het presteren van Ajax 1. Als ik zie hoe Ajax nu met Jong Ajax bezig is en welke trainers er rondlopen is dat helemaal niet zo heel ver van wat er destijds voor ogen was. Het is toch hoofdzakelijk het "technisch hart" wat heel veel macht heeft ingeleverd. Uiteindelijk heeft Overmars vrijwel alle macht naar zich toegetrokken.

Ik zie toch nog altijd veel eigen spelers. Dat daar voor veel geld een aantal sterkhouders bij wordt gekocht is niet tegen het plan in. Aankopen als Kristensen en Orejuela zijn dat wel. Er spelen nu 4 spelers uit eigen opleiding bij Ajax 1. Ajax zoekt nog altijd naar jonge jongens die plooibaar zijn. De Jong en Schuurs zijn daar voorbeelden van.

Ik zie bij Ajax 1 geen faillissement van het Plan Cruijff. Ik zie dat vooral in de organisatie, maar bij de club zelf lijkt het er toch wel een beetje op.
Zo heb ik het oorspronkelijk eigenlijk niet beoordeeld, maar je post lezende en nogmaals lezende, vind ik dat je gelijk hebt. Prima post.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 juli 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben ik bestuurder??? Boeit me werkelijk niets, en het spel wat Ajax nu speelt kan elke trainer voor zorgen. Heb gewoon niets met Ten Hag.
Makkelijk gezegd vriend, maar geen oplossing. Je kan voor of tegen Ten Hag zijn, maar hij is nu eenmaal trainer en we zullen het ermee moeten doen! Of je nu wil of niet.
In dit geval kun je Ten Hag beter steunen, want er komt geen andere trainer voor de groep. Zeker niet als ajax zo blijft spelen en winnen zoals tegen SG het geval is geweest....

Dus niet meer mekkeren over Ten Hag, maar als 1 man achter onze club!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 juli 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Sorry voor mijn late reactie ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 27 juli 2018 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 14:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Da's mooi, maar wat jij vind boeit me dan weer geen ene flikker! Wat is het leven toch eigenlijk simpel!
Zeker simpel.

Maar inderdaad zoas brandje zegt. Als het goede niet door de trainer komt dan ook niet het slechte zijn kant op schuiven hè.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker simpel.

Maar inderdaad zoas brandje zegt. Als het goede niet door de trainer komt dan ook niet het slechte zijn kant op schuiven hè.
Doe je nu dom of ben je gewoon dom?? Want dat is dus totaal niet waar ik op doelde met mijn reactie. Waar ik op doel is dat Ten Hag een selectie heeft gekregen bij de start van de competitie waar bijvoorbeeld Keizer en De Boer enkel van hadden mogen dromen. Dat betekent dus ook dat er van Ten Hag verwacht mag worden dat er resultaten geboekt mogen worden met dit team. Dus ja, als de wedstrijden slecht zijn en er geen aanwijsbare reden voor is komt dat door de trainer, want Ten Hag kan in principe enorm rouleren met de spelers die hij heeft. Zoals hij bijvoorbeeld afgelopen woensdag deed met Neres. En echt, de luxe die Ten Hag heeft is de afgelopen jaren geen trainer gegund geweest!

En ja, ik vind het een beetje jammer dat jullie je eigen draai geven aan de reactie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 18:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd vriend, maar geen oplossing. Je kan voor of tegen Ten Hag zijn, maar hij is nu eenmaal trainer en we zullen het ermee moeten doen! Of je nu wil of niet.
In dit geval kun je Ten Hag beter steunen, want er komt geen andere trainer voor de groep. Zeker niet als ajax zo blijft spelen en winnen zoals tegen SG het geval is geweest....

Dus niet meer mekkeren over Ten Hag, maar als 1 man achter onze club!!
Ok schat! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 juli 2018 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 21:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok schat! ;-)
Ik ook van jou hoor, lekkertje ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 21:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ook van jou hoor, lekkertje ;-)
Hahahahaha shit man, dat hoeft niet iedereen te weten. ;-)
p111
 p111 - vrijdag 27 juli 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Homo site brrr
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 22:30 schreef p111 het volgende:
Homo site brrr
Hahaha gekkie!
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 21:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe je nu dom of ben je gewoon dom?? Want dat is dus totaal niet waar ik op doelde met mijn reactie. Waar ik op doel is dat Ten Hag een selectie heeft gekregen bij de start van de competitie waar bijvoorbeeld Keizer en De Boer enkel van hadden mogen dromen. Dat betekent dus ook dat er van Ten Hag verwacht mag worden dat er resultaten geboekt mogen worden met dit team. Dus ja, als de wedstrijden slecht zijn en er geen aanwijsbare reden voor is komt dat door de trainer, want Ten Hag kan in principe enorm rouleren met de spelers die hij heeft. Zoals hij bijvoorbeeld afgelopen woensdag deed met Neres. En echt, de luxe die Ten Hag heeft is de afgelopen jaren geen trainer gegund geweest!

En ja, ik vind het een beetje jammer dat jullie je eigen draai geven aan de reactie.
De basis die op het veld stond is echt niet veel anders dan Keizer had. Blind vind jij niks dus alleen Tadic zorgt ervoor dat de selectie voor jou nu zo goed is als jij aangeeft?
p111
 p111 - zaterdag 28 juli 2018 - 11:07   quote  deeplink  
Je bent gewoon veel sterker als afgelopen seizoen.Blind/Tadic /Nico en het ouder/sterker geworden youngsters zoals de Ligt-Donny-Frenkie en Neres en de verrassende Mazraoui plus Labyad en Eiting.Mocht Hakim toch blijven denk ik dat je een goede subtopper in Europa kan zijn.Ik denk dat Frankie de Boer met tranen in zijn ogen naar die selectie kijkt,of zoals hij afgelopen woensdag al zei,er zit zoveel voetbal in deze selectie je zag zijn enthousiasme.
Eide
 Eide - zaterdag 28 juli 2018 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 11:07 schreef p111 het volgende:
Je bent gewoon veel sterker als afgelopen seizoen.Blind/Tadic /Nico en het ouder/sterker geworden youngsters zoals de Ligt-Donny-Frenkie en Neres en de verrassende Mazraoui plus Labyad en Eiting.Mocht Hakim toch blijven denk ik dat je een goede subtopper in Europa kan zijn.Ik denk dat Frankie de Boer met tranen in zijn ogen naar die selectie kijkt,of zoals hij afgelopen woensdag al zei,er zit zoveel voetbal in deze selectie je zag zijn enthousiasme.
Absoluut. Deze selectie is, naar mijn mening, minstens net zo sterk als de selectie waar Peter Bosz mee werkte. Er is dus geen enkel excuus coor zwakke prestaties. Niet alleen voor Ten Hag maar ook voor individuele spelers.
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 juli 2018 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

De basis die op het veld stond is echt niet veel anders dan Keizer had. Blind vind jij niks dus alleen Tadic zorgt ervoor dat de selectie voor jou nu zo goed is als jij aangeeft?
Je vergeet Tagliafico, doorbreken van Mazzraoui en het natuurlijke rijpingsproces van een jaar spelen en tegenslagen verwerken.
Blind heeft nog weinig laten zien, maar Tadic en de combi met Ziyech
gaf wel een hoop extra voetbal afgelopen wedstrijd. Daar had Ten Hag
geen volledige voorbereiding of überhaupt enige voorbereiding nodig.

En zo zie je maar, het team van afgelopen woensdag heeft precies zero
maal met elkaar gespeeld, in deze opstelling. Dus het excuus van vorig
jaar was onzin. En om te voorkomen dat hij dit jaar weer faalt trekt
Overmars de Ajaxknip op een wijze die echt ongekend is.

Maar ik heb wel genoten afgelopen woensdag, dat dan weer wel.

Maar de gespeelde spelletjes en vriendjespolitiek is mij niet ontgaan
en zal ik zeker niet vergeten.
Eide
 Eide - zaterdag 28 juli 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

En om te voorkomen dat hij dit jaar weer faalt trekt
Overmars de Ajaxknip op een wijze die echt ongekend is.

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat de portemonnee wordt getrokken omdat er al 4 jaar geen prijs is gewonnen. Desondanks heeft Ajax in het verleden al wel vaker fors betaald, zeker als je ziet hoe vreselijk de transfermarkt de laatste 10 jaar op hol is geslagen.

Het verschil is dat voorheen exorbitante bedragen meestal tot teleurstellingen leidde. Mickey, Luque, Kinkladze, Machlas. Zomaar even 40 miljoen aan geflopte recordaankopen. Ajax heefr hetzelfde uitgegeven aan Tadic, Blind en Neres. Mijn hoop is dus vooral dat Ajax nu beter op het technisch beleid zit. Daar lijkt het vooralsnog wel op hoewel het nog vroeg is om te oordelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juli 2018 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

De basis die op het veld stond is echt niet veel anders dan Keizer had. Blind vind jij niks dus alleen Tadic zorgt ervoor dat de selectie voor jou nu zo goed is als jij aangeeft?
Echt, ik weet het nu zeker!!! Jij bent dom, of je doet je in ieder geval zo voor!

Het elftal is inmiddels een jaar verder en wat ervaringen rijker. En dat ik Blind niets vind betekent niet dat hij het elftal niet sterker maakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juli 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je vergeet Tagliafico, doorbreken van Mazzraoui en het natuurlijke rijpingsproces van een jaar spelen en tegenslagen verwerken.
Blind heeft nog weinig laten zien, maar Tadic en de combi met Ziyech
gaf wel een hoop extra voetbal afgelopen wedstrijd. Daar had Ten Hag
geen volledige voorbereiding of überhaupt enige voorbereiding nodig.

En zo zie je maar, het team van afgelopen woensdag heeft precies zero
maal met elkaar gespeeld, in deze opstelling. Dus het excuus van vorig
jaar was onzin. En om te voorkomen dat hij dit jaar weer faalt trekt
Overmars de Ajaxknip op een wijze die echt ongekend is.

Maar ik heb wel genoten afgelopen woensdag, dat dan weer wel.

Maar de gespeelde spelletjes en vriendjespolitiek is mij niet ontgaan
en zal ik zeker niet vergeten.
Ik dacht al dat ik gek was AkaS, maar we weten op wie we reageren!
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je vergeet Tagliafico, doorbreken van Mazzraoui en het natuurlijke rijpingsproces van een jaar spelen en tegenslagen verwerken.
Blind heeft nog weinig laten zien, maar Tadic en de combi met Ziyech
gaf wel een hoop extra voetbal afgelopen wedstrijd. Daar had Ten Hag
geen volledige voorbereiding of überhaupt enige voorbereiding nodig.

En zo zie je maar, het team van afgelopen woensdag heeft precies zero
maal met elkaar gespeeld, in deze opstelling. Dus het excuus van vorig
jaar was onzin. En om te voorkomen dat hij dit jaar weer faalt trekt
Overmars de Ajaxknip op een wijze die echt ongekend is.

Maar ik heb wel genoten afgelopen woensdag, dat dan weer wel.

Maar de gespeelde spelletjes en vriendjespolitiek is mij niet ontgaan
en zal ik zeker niet vergeten.
Spelers die er zijn worden altijd een jaar ouder en beter. Dat is geen aanleiding om nu beter te zijn dan afgelopen jaar.

Blijkbaar was de selectie afgelopen jaar toch niet zo slecht gezien het spel zonder Tadic en blind. Het is namelijk niet zo dat deze mannen het verschil maakten. Ook Tadic niet.

Het excuus vorig seizoen was Nouri. Niet nooit samengespeeld te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door remco k --
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt, ik weet het nu zeker!!! Jij bent dom, of je doet je in ieder geval zo voor!

Het elftal is inmiddels een jaar verder en wat ervaringen rijker. En dat ik Blind niets vind betekent niet dat hij het elftal niet sterker maakt!
Waarom toch weer zo doen man. Wat wordt je daar toch wijzer van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juli 2018 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom toch weer zo doen man. Wat wordt je daar toch wijzer van.
Waarom?? Omdat je er om vraagt met je domme reacties.
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 13:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom?? Omdat je er om vraagt met je domme reacties.
Het is hoe ik erover denk kerel.

Ten Hag zou het in jouw ogen volgens mij gewoon nooit goed kunnen doen. Wat hij er ook van maakt.

Tsja dan ga je dat soort reacties krijgen.

Maar goed. Trainers zijn compleet onbelangrijk blijkbaar. Want als goed voetbal door iedere trainer bewerkstelligd kan worden met deze selectie maakt het dus niet uit wie ervoor staat.
schapio
 schapio - zaterdag 28 juli 2018 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is hoe ik erover denk kerel.

Ten Hag zou het in jouw ogen volgens mij gewoon nooit goed kunnen doen. Wat hij er ook van maakt.

Tsja dan ga je dat soort reacties krijgen.

Maar goed. Trainers zijn compleet onbelangrijk blijkbaar. Want als goed voetbal door iedere trainer bewerkstelligd kan worden met deze selectie maakt het dus niet uit wie ervoor staat.
je hebt gelijk remco, als het goed gaat wordt gezegd dat iedereen dat kan met deze spelers en als ze verliezen dan kan ten hag er niks van. dit is meer zeiken om het zeiken.
als overmars nu ook nog iemand durft te verkopen dan zijn helemaal de rapen gaar en verdient hij er vast en zeker ook nog wat aan.
sommige mensen zien alles negatief en soms denk ik dat ze op nederlagen hopen om hun gelijk bevestigd te zien
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juli 2018 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is hoe ik erover denk kerel.

Ten Hag zou het in jouw ogen volgens mij gewoon nooit goed kunnen doen. Wat hij er ook van maakt.

Tsja dan ga je dat soort reacties krijgen.

Maar goed. Trainers zijn compleet onbelangrijk blijkbaar. Want als goed voetbal door iedere trainer bewerkstelligd kan worden met deze selectie maakt het dus niet uit wie ervoor staat.
Kijk, jouw grote probleem is dat jij een reactie geeft op mij waarbij je zelf invulling geeft op mijn reactie. Van die invulling ben jij dan ook nog een heilig overtuigd dat ik het zo bedoel terwijl ik zelf aangeef het anders heb bedoeld. Vervolgens willen jouw botte hersens maar niet begrijpen dat ik al meermaals aangeef dat de invulling van jou incorrect is, iets wat Brandje wel begrijpt.

Dat jij daarnaast gewoon stronteigenwijs bent en niet vraagt wat ik dan wel eventueel bedoel en of ik het dan voor je wil uitschrijven hoe ik het zie, zorgt voor de wrijving die vervolgens ontstaat. En vervolgens ga je verongelijkt reageren omdat mijn reacties iets harder van stof worden. Waarop je vervolgens weer een eigen invulling geeft van hoe mijn mening zou zijn. En ja, dan wordt ik inderdaad een beetje schijtchagerijnig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juli 2018 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 17:02 schreef schapio het volgende:

[..]

je hebt gelijk remco, als het goed gaat wordt gezegd dat iedereen dat kan met deze spelers en als ze verliezen dan kan ten hag er niks van. dit is meer zeiken om het zeiken.
als overmars nu ook nog iemand durft te verkopen dan zijn helemaal de rapen gaar en verdient hij er vast en zeker ook nog wat aan.
sommige mensen zien alles negatief en soms denk ik dat ze op nederlagen hopen om hun gelijk bevestigd te zien
Nog zo 1 die precies denkt te weten wat ik bedoel! Kansloos hier!!

Ik ben weg!!
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 17:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, jouw grote probleem is dat jij een reactie geeft op mij waarbij je zelf invulling geeft op mijn reactie. Van die invulling ben jij dan ook nog een heilig overtuigd dat ik het zo bedoel terwijl ik zelf aangeef het anders heb bedoeld. Vervolgens willen jouw botte hersens maar niet begrijpen dat ik al meermaals aangeef dat de invulling van jou incorrect is, iets wat Brandje wel begrijpt.

Dat jij daarnaast gewoon stronteigenwijs bent en niet vraagt wat ik dan wel eventueel bedoel en of ik het dan voor je wil uitschrijven hoe ik het zie, zorgt voor de wrijving die vervolgens ontstaat. En vervolgens ga je verongelijkt reageren omdat mijn reacties iets harder van stof worden. Waarop je vervolgens weer een eigen invulling geeft van hoe mijn mening zou zijn. En ja, dan wordt ik inderdaad een beetje schijtchagerijnig.
Ik heb gewoon een mening over wat jij schrijft. En daar ben jij het niet mee eens. Prima toch. Begrijp niet zo hoed waarom je dit nu ook weer zo moet opblazen.

Ik vind namelijk dat bij jouw reactie over ten Hag een vervolg hoort. En jij vind dat niet. Nou ja klaar dan toch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juli 2018 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 17:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een mening over wat jij schrijft. En daar ben jij het niet mee eens. Prima toch. Begrijp niet zo hoed waarom je dit nu ook weer zo moet opblazen.

Ik vind namelijk dat bij jouw reactie over ten Hag een vervolg hoort. En jij vind dat niet. Nou ja klaar dan toch.
Het is geen mening over wat ik schreef, het is je eigen invulling geven aan iets wat ik schreef. En nee, jij vond niet dat er een vervolg bij hoorde, jij maakte er je eigen invulling bij. Met woorden die ik niet bedoel. Als jij namelijk vond dat er een vervolg bij hoorde, had je me dat moeten vragen. En niet iets invullen wat ik niet bedoel of zeg.

En ik blaas helemaal niets op, ben alleen klaar met jouw eigen invulling op reacties van mensen die dat niet gezegd hebben, of dat niet zo bedoelen. Dus lees mijn laatste reactie op jou, dus degene voor deze (anders snap je het misschien niet) nog een keer goed door.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 juli 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers die er zijn worden altijd een jaar ouder en beter. Dat is geen aanleiding om nu beter te zijn dan afgelopen jaar.

Blijkbaar was de selectie afgelopen jaar toch niet zo slecht gezien het spel zonder Tadic en blind. Het is namelijk niet zo dat deze mannen het verschil maakten. Ook Tadic niet.

Het excuus vorig seizoen was Nouri. Niet nooit samengespeeld te hebben.
Dat zijn we allemaal wel eens met elkaar, dat de selectie vorig jaar niet zo slecht was.

Overmars maakte nog een slimme opmerking dat de beste spelers niet vanzelfsprekend het beste team zijn of iets dergelijks....

En juist dat mag hij zichzelf aanrekenen omdat de balans niet in orde was en hij een trainer aanstelde die niet in staat bleek om het goede spel wat uiteindelijk tot stand was gekomen te continueren, ondanks zijn gewenste aankopen.

En ieder jaar beter worden is wellicht logisch maar helemaal voor Ajax omdat dit allemaal jeugdige toptalenten zijn, dus groei na een jaar veel spelen en tegenslagen gaat bij hen nog sneller!!!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 juli 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 19:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat zijn we allemaal wel eens met elkaar, dat de selectie vorig jaar niet zo slecht was.

Overmars maakte nog een slimme opmerking dat de beste spelers niet vanzelfsprekend het beste team zijn of iets dergelijks....

En juist dat mag hij zichzelf aanrekenen omdat de balans niet in orde was en hij een trainer aanstelde die niet in staat bleek om het goede spel wat uiteindelijk tot stand was gekomen te continueren, ondanks zijn gewenste aankopen.

En ieder jaar beter worden is wellicht logisch maar helemaal voor Ajax omdat dit allemaal jeugdige toptalenten zijn, dus groei na een jaar veel spelen en tegenslagen gaat bij hen nog sneller!!!
Om een lang verhaal kort te maken Ajax heeft eindelijk ingekocht wat lijkt op stabiliteit.
Dit is echt al jaren een probleem en de talenten verzuipen keer op keer.

Laten we ophouden met elkaar constant aan te vallen en met zijn allen achter dit team te gaan staan. Wij zijn Ajax!
remco k
 remco k - zondag 29 juli 2018 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 18:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is geen mening over wat ik schreef, het is je eigen invulling geven aan iets wat ik schreef. En nee, jij vond niet dat er een vervolg bij hoorde, jij maakte er je eigen invulling bij. Met woorden die ik niet bedoel. Als jij namelijk vond dat er een vervolg bij hoorde, had je me dat moeten vragen. En niet iets invullen wat ik niet bedoel of zeg.

En ik blaas helemaal niets op, ben alleen klaar met jouw eigen invulling op reacties van mensen die dat niet gezegd hebben, of dat niet zo bedoelen. Dus lees mijn laatste reactie op jou, dus degene voor deze (anders snap je het misschien niet) nog een keer goed door.
Nee hoor. Jij schrijft dat iedere trainer dit had gekund. En ik vind dat er een vervolg hoort bij zon opmerking. En dat mijn lieve vriend, is mijn mening over wat jij post.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juli 2018 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij schrijft dat iedere trainer dit had gekund. En ik vind dat er een vervolg hoort bij zon opmerking. En dat mijn lieve vriend, is mijn mening over wat jij post.
Blind vind jij niks dus alleen Tadic zorgt ervoor dat de selectie voor jou nu zo goed is als jij aangeeft? -----> invulling

Trainers zijn compleet onbelangrijk blijkbaar. Want als goed voetbal door iedere trainer bewerkstelligd kan worden met deze selectie maakt het dus niet uit wie ervoor staat. -----> invulling

Ten Hag zou het in jouw ogen volgens mij gewoon nooit goed kunnen doen. Wat hij er ook van maakt. -----> invulling

En dat, mijn beste Remco, zijn al 3 zinnen waarmee jij mijn mening een eigen invulling geeft. Je gaf aan mijn mening klinkklare onzin te vinden zonder door te vragen hoe ik het precies bedoel, dus nergens was een vervolg. Nee, jij ging vervolgens een eigen invulling geven door mij "meningen" in de mond te leggen die ik niet gezegd heb. Dus nu niet de feiten gaan verdraaien beste vriend, maar gewoon toegeven dat je de discussie verkeerd ben aangegaan. Dan starten we discussie opnieuw en zal ik je nogmaals uitleggen wat ik precies bedoel.

En dan nog even dit. Nee, ik ben geen fan van Blind of Ziyech. Dat weet iedereen lijkt mij. Maar nergens, dan ook nergens, zeg ik dat ze het elftal niet sterker maken of meer in balans zetten. Het enige, ja echt het enige, wat ik gezegd heb is dat je voor het geld waar Blind mee gekocht is ook 2 goede spelers uit Zuid-Amerika had kunnen kopen. Waaronder een goede mamdekker. En dat beste Remco, is een mening. En daar mag je dan vervolgens over discussiëren. Zonder een invulling te geven dat ik Blind geen verbetering vind en meer van die ongein.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2018 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 juli 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 10:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blind vind jij niks dus alleen Tadic zorgt ervoor dat de selectie voor jou nu zo goed is als jij aangeeft? -----> invulling

Trainers zijn compleet onbelangrijk blijkbaar. Want als goed voetbal door iedere trainer bewerkstelligd kan worden met deze selectie maakt het dus niet uit wie ervoor staat. -----> invulling

Ten Hag zou het in jouw ogen volgens mij gewoon nooit goed kunnen doen. Wat hij er ook van maakt. -----> invulling

En dat, mijn beste Remco, zijn al 3 zinnen waarmee jij mijn mening een eigen invulling geeft. Je gaf aan mijn mening klinkklare onzin te vinden zonder door te vragen hoe ik het precies bedoel, dus nergens was een vervolg. Nee, jij ging vervolgens een eigen invulling geven door mij "meningen" in de mond te leggen die ik niet gezegd heb. Dus nu niet de feiten gaan verdraaien beste vriend, maar gewoon toegeven dat je de discussie verkeerd ben aangegaan. Dan starten we discussie opnieuw en zal ik je nogmaals uitleggen wat ik precies bedoel.

En dan nog even dit. Nee, ik ben geen fan van Blind of Ziyech. Dat weet iedereen lijkt mij. Maar nergens, dan ook nergens, zeg ik dat ze het elftal niet sterker maken of meer in balans zetten. Het enige, ja echt het enige, wat ik gezegd heb is dat je voor het geld waar Blind mee gekocht is ook 2 goede spelers uit Zuid-Amerika had kunnen kopen. Waaronder een goede mamdekker. En dat beste Remco, is een mening. En daar mag je dan vervolgens over discussiëren. Zonder een invulling te geven dat ik Blind geen verbetering vind en meer van die ongein.
Met Blind weet je wat je koopt. Buitenlanders moet je geluk mee hebben en moeten vaak aanpassen. Kijk naar Kristensen en Orueleo.
Sanchez was een schot in de roos vind je niet vaak voor 6 miljoen.
remco k
 remco k - zondag 29 juli 2018 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 10:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blind vind jij niks dus alleen Tadic zorgt ervoor dat de selectie voor jou nu zo goed is als jij aangeeft? -----> invulling

Trainers zijn compleet onbelangrijk blijkbaar. Want als goed voetbal door iedere trainer bewerkstelligd kan worden met deze selectie maakt het dus niet uit wie ervoor staat. -----> invulling

Ten Hag zou het in jouw ogen volgens mij gewoon nooit goed kunnen doen. Wat hij er ook van maakt. -----> invulling

En dat, mijn beste Remco, zijn al 3 zinnen waarmee jij mijn mening een eigen invulling geeft. Je gaf aan mijn mening klinkklare onzin te vinden zonder door te vragen hoe ik het precies bedoel, dus nergens was een vervolg. Nee, jij ging vervolgens een eigen invulling geven door mij "meningen" in de mond te leggen die ik niet gezegd heb. Dus nu niet de feiten gaan verdraaien beste vriend, maar gewoon toegeven dat je de discussie verkeerd ben aangegaan. Dan starten we discussie opnieuw en zal ik je nogmaals uitleggen wat ik precies bedoel.

En dan nog even dit. Nee, ik ben geen fan van Blind of Ziyech. Dat weet iedereen lijkt mij. Maar nergens, dan ook nergens, zeg ik dat ze het elftal niet sterker maken of meer in balans zetten. Het enige, ja echt het enige, wat ik gezegd heb is dat je voor het geld waar Blind mee gekocht is ook 2 goede spelers uit Zuid-Amerika had kunnen kopen. Waaronder een goede mamdekker. En dat beste Remco, is een mening. En daar mag je dan vervolgens over discussiëren. Zonder een invulling te geven dat ik Blind geen verbetering vind en meer van die ongein.
Nogmaals lieve man. Het is mijn mening over wat jij schrijft. En die zal ik blijven geven.

En ja daar zit soms een aanname bij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juli 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 12:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Blind weet je wat je koopt. Buitenlanders moet je geluk mee hebben en moeten vaak aanpassen. Kijk naar Kristensen en Orueleo.
Sanchez was een schot in de roos vind je niet vaak voor 6 miljoen.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind alleen het bedrag te hoog wat is betaald voor Blind. En ik ben nooit fan geweest van hem. Neemt niet weg dat ik blij ben met de ervaring die is gehaald. Ben samen met Pietje heel lang aan het roepen geweest om ervaren spelers die zorgen voor balans. Dus ik vind de komst van Blind niet slecht, vind alleen het bedrag veel te hoog.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juli 2018 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 13:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals lieve man. Het is mijn mening over wat jij schrijft. En die zal ik blijven geven.

En ja daar zit soms een aanname bij.
Soms???? Eigenwijs ben je en niets van je eigen mening heb ik terug kunnen lezen, behalve dat hetgeen ik zei onzin was.

Maar succes met je discussie om het discussiëren.
remco k
 remco k - zondag 29 juli 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 13:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Soms???? Eigenwijs ben je en niets van je eigen mening heb ik terug kunnen lezen, behalve dat hetgeen ik zei onzin was.

Maar succes met je discussie om het discussiëren.
Hahahha. Prima kerel.
Brandje
 Brandje - zondag 29 juli 2018 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind alleen het bedrag te hoog wat is betaald voor Blind. En ik ben nooit fan geweest van hem. Neemt niet weg dat ik blij ben met de ervaring die is gehaald. Ben samen met Pietje heel lang aan het roepen geweest om ervaren spelers die zorgen voor balans. Dus ik vind de komst van Blind niet slecht, vind alleen het bedrag veel te hoog.
Heb deze discussie vaker gehad maar waarom zouden wij, de fans, ons druk moeten maken om wat Ajax voor een speler betaald? Mij. Persoonlijk kan het jeuken of jantje 5 miljoen kost en pietje 15 miljoen. Belangrijkste is dat we zowel Tadic als Blind in onze selectie hebben. Zeker als je bekijkt dat we met Onana, Hakim , Donny, Frenkie, Mathijs en David meer dan 200 miljoen gaan ophalen de komende jaren.
p111
 p111 - zondag 29 juli 2018 - 19:03   quote  deeplink  
Zijn prima aankopen en ja de voetbalwereld is gek geworden qua transfers dus zo gek zijn deze prijzen niet.
Eide
 Eide - zondag 29 juli 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 19:03 schreef p111 het volgende:
Zijn prima aankopen en ja de voetbalwereld is gek geworden qua transfers dus zo gek zijn deze prijzen niet.
Mickey kostte ooit 16,25 mio. Gecorrigeerd voor inflatie kostte hij destijds al 18 miljoen. In een tijd waar transferprijzen aanmerkelijk lager lagen. Ik wil alleen maar zeggen dat vooral de transfersom voor Tadic bepaald niet absurd is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juli 2018 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 17:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heb deze discussie vaker gehad maar waarom zouden wij, de fans, ons druk moeten maken om wat Ajax voor een speler betaald? Mij. Persoonlijk kan het jeuken of jantje 5 miljoen kost en pietje 15 miljoen. Belangrijkste is dat we zowel Tadic als Blind in onze selectie hebben. Zeker als je bekijkt dat we met Onana, Hakim , Donny, Frenkie, Mathijs en David meer dan 200 miljoen gaan ophalen de komende jaren.
Doe mij die glazen bol even!
Brandje
 Brandje - zondag 29 juli 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 20:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe mij die glazen bol even!
Logisch nadenken gap.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 juli 2018 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 20:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Logisch nadenken gap.
Doe ik ook, maar het talent geeft nooit zekerheid. Ik hoop ook dat het gebeurd, maar dan nog mag ik twijfels hebben bij uitgegeven transfersommen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 29 juli 2018 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 20:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Logisch nadenken gap.
Als ze nu verkocht worden zeker. Maar wat zou Dolberg nu nog waard zijn? Moment van verkoop is alleszeggend natuurlijk.
Brandje
 Brandje - zondag 29 juli 2018 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 20:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als ze nu verkocht worden zeker. Maar wat zou Dolberg nu nog waard zijn? Moment van verkoop is alleszeggend natuurlijk.
Eens maar als Dolberg er 20 inlegt in de competitie en een stuk of 5/6 in Europa dan beur je zo weer 50 miljoen voor hem.
Loetje
 Loetje - zondag 29 juli 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 22:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens maar als Dolberg er 20 inlegt in de competitie en een stuk of 5/6 in Europa dan beur je zo weer 50 miljoen voor hem.
Jep. Alleen doel ik op nu he. Op basis van nu leveren die spelers die je noemde zeker 200M op. Krijgen ze een kut jaar, misschien nog 80. Ik doel dus louter op het moment.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 juli 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind alleen het bedrag te hoog wat is betaald voor Blind. En ik ben nooit fan geweest van hem. Neemt niet weg dat ik blij ben met de ervaring die is gehaald. Ben samen met Pietje heel lang aan het roepen geweest om ervaren spelers die zorgen voor balans. Dus ik vind de komst van Blind niet slecht, vind alleen het bedrag veel te hoog.
Denk dat de meeste hier al wel door de jaren heen geroepen hebben dat de balans niet goed was. Blind was ik opk nooit fan van todat hij op 6 kwam toen was hij erg belangrijk. Zelfde geldt voor bv. Anita.

De hoogte van zijn transfer is denk ik de gekte waarin de vpetbal wereld nu verkeert. Blind is ook voor 17 miljoen vertrokken en heeft nu meer ervaring en nog in de kracht van zijn leven. In de huidige voetbalwereld valt het dan nog wel mee toch?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 juli 2018 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep. Alleen doel ik op nu he. Op basis van nu leveren die spelers die je noemde zeker 200M op. Krijgen ze een kut jaar, misschien nog 80. Ik doel dus louter op het moment.
Dan staan er weer volgende klaar. Eiting, Mazroui, Neres ect.
Belangrijk is nu gewoon dat je een stabiel team neerzet zodat je talenten kunnen groeien ipv verzuipen. Stabieler team, kampioenschap betere waardes van je spelers.
Brandje
 Brandje - zondag 29 juli 2018 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep. Alleen doel ik op nu he. Op basis van nu leveren die spelers die je noemde zeker 200M op. Krijgen ze een kut jaar, misschien nog 80. Ik doel dus louter op het moment.
Feitelijk hebben we vorig jaar een kutjaar gehad. Kan je nagaan als we kampioen worden dan wordt die 200 miljoen als snel 350 miljoen. :) Geintje gap, ik snap je punt.
Eide
 Eide - zondag 29 juli 2018 - 23:19   quote  deeplink  
We weten ondertussen dat een nationaal en Europees competitief elftal op basis van 6 of meer basisspelers uit de eigen opleiding een illusie is. Sommige lichtingen zijn sterker dan anderen. Soms stagneert de doorstroom op bepaalde posities. Ajax zal altijd moeten bijkopen. Liefst met gasten als Frenkie de Jong die goedkoop gehaald worden en tijd krijgen om te groeien maar dat is niet mogelijk.

Als je met De Ligt, Mazraoui, Van de Beek en Eiting 4 jonge gasten uit de eigen opleiding hebt en met Blind nog een ervaren kracht doet Ajax dat gewoon goed. Zeker met veel Jong Ajax gasten in de coulissen.
Loetje
 Loetje - zondag 29 juli 2018 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 23:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan staan er weer volgende klaar. Eiting, Mazroui, Neres ect.
Belangrijk is nu gewoon dat je een stabiel team neerzet zodat je talenten kunnen groeien ipv verzuipen. Stabieler team, kampioenschap betere waardes van je spelers.
Gappie, daar gaat de discussie niet over. Er staan altijd spelers op.

We hebben het over waarde van spelers. Spelers die nu een bedrag waard zijn wat ze zomaar volgend jaar niet meer waard zouden kunnen zijn, afhankelijk van prestaties.
Loetje
 Loetje - zondag 29 juli 2018 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 23:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Feitelijk hebben we vorig jaar een kutjaar gehad. Kan je nagaan als we kampioen worden dan wordt die 200 miljoen als snel 350 miljoen. :) Geintje gap, ik snap je punt.
Hahahaha! Selectie van ons levert al jaren het meeste op. Dat is toch de identiteit van de club ouwe.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sturm Graz (woensdag 25 juli 2018; 20:30 / 01 augustus 2018; 20:30): 5 - 1 (2 - 0 / 1 - 3)









0.0083119