BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sturm Graz (woensdag 25 juli 2018; 20:30 / 01 augustus 2018; 20:30): 5 - 1 (2 - 0 / 1 - 3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 juli 2018 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 23:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gappie, daar gaat de discussie niet over. Er staan altijd spelers op.

We hebben het over waarde van spelers. Spelers die nu een bedrag waard zijn wat ze zomaar volgend jaar niet meer waard zouden kunnen zijn, afhankelijk van prestaties.
Nee dat snapte ik al wel maar er zullen in de huidige tijd altijd wel spelers bij zitten die wel veel waard blijven. Daarom heb ik ook al vaker gezegd dat bv. Frenkie bij een bod van 40/50 miljoen eigenlijk niet te houden is. Dolberg was 50 nu mag je blij zijn met 20 of zelfs 15. Kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren. Dus gekke biedingen kan Ajax eigenlijk niet weigeren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 juli 2018 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2018 - 23:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Feitelijk hebben we vorig jaar een kutjaar gehad. Kan je nagaan als we kampioen worden dan wordt die 200 miljoen als snel 350 miljoen. :) Geintje gap, ik snap je punt.
Dus eigenlijk snapte je mijn punt ook. Hahaha

Het is gewoon koffiedik kijken wat de waarde van spelers wordt. Voor hetzelfde geld lopen er straks 2 uit hun contract en beur je helemaal niets.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 juli 2018 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 07:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee dat snapte ik al wel maar er zullen in de huidige tijd altijd wel spelers bij zitten die wel veel waard blijven. Daarom heb ik ook al vaker gezegd dat bv. Frenkie bij een bod van 40/50 miljoen eigenlijk niet te houden is. Dolberg was 50 nu mag je blij zijn met 20 of zelfs 15. Kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren. Dus gekke biedingen kan Ajax eigenlijk niet weigeren.
Maar zou het eigenlijk wel moeten. Ik snap dat je zulke bedragen eigenlijk niet kan weigeren, maar wil je verder borduren dan is het gewoon eens zaak standvastig te zijn. Het nadeel is dat spelers tegenwoordig niet meer met trots een shirt om hun schouders dragen en als snel het koppie gek gemaakt worden!
p111
 p111 - maandag 30 juli 2018 - 07:52   quote  deeplink  
Dat begrijp ik ook wel,als je als jong speler zulke bedragen kan gaan verdienen zodat je weet dat je voor de rest van je leven financieel onafhankelijk bent,tja dan wordt het moeilik om te weigeren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 juli 2018 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 18:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd vriend, maar geen oplossing. Je kan voor of tegen Ten Hag zijn, maar hij is nu eenmaal trainer en we zullen het ermee moeten doen! Of je nu wil of niet.
In dit geval kun je Ten Hag beter steunen, want er komt geen andere trainer voor de groep. Zeker niet als ajax zo blijft spelen en winnen zoals tegen SG het geval is geweest....

Dus niet meer mekkeren over Ten Hag, maar als 1 man achter onze club!!
HOe dan ook moet TEn HAg het seizoen afmaken, ik hou niet van die trainerwissels in het seizoen
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 juli 2018 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 07:52 schreef p111 het volgende:
Dat begrijp ik ook wel,als je als jong speler zulke bedragen kan gaan verdienen zodat je weet dat je voor de rest van je leven financieel onafhankelijk bent,tja dan wordt het moeilik om te weigeren.
Ja wetende dat 1 blessure genoeg is om je carriere te beeindigen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 juli 2018 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar zou het eigenlijk wel moeten. Ik snap dat je zulke bedragen eigenlijk niet kan weigeren, maar wil je verder borduren dan is het gewoon eens zaak standvastig te zijn. Het nadeel is dat spelers tegenwoordig niet meer met trots een shirt om hun schouders dragen en als snel het koppie gek gemaakt worden!
Inderdaad en met die gekke bedragen vooral Engeland is het bijna een zekerheidje dat de clubs in de rij staan met een flinke zak geld als je kampioen wordt. Vind het wel jammer hoor dat je nu bijna geen enkele speler meer kan houden als ze een paar potjes leuk spelen.

Daarom vind ik het wel mooi dat het Ajax nu gelukt is om in ieder geval Blind en Tadic te halen. Die kunnen nu mooi de rest aansturen.
Eide
 Eide - maandag 30 juli 2018 - 16:32   quote  deeplink  
Nipte zege Sturm Graz bij competitiestart

SK Sturm Graz heeft in de 1e wedstrijd in de Oostenrijkse Bundesliga een krappe 3-2-zege behaald op promovendus TSV Hartberg.

Ajax won afgelopen woensdag met 2-0 van Sturm Graz en over 3 dagen volgt de return tegen de zwartwitte formatie van Heiko Vogel. Dit weekend kwamen de Oostenrijkers in actie voor de landelijke competitie en Vogel voerde ten opzichte van het duel in de Johan Cruijff ArenA 4 wijzigingen door. Markus Lackner, Emeka Eze, Fabian Koch en Lukas Grozurek waren hun plek kwijt. Sandi Lovric, Markus Pink, Philipp Hosiner en Raphael Obermair speelden in hun plaats.

De start was slecht voor Graz, dat dankzij een eigen goal van Avlonitis op achterstand kwam. Maar na 25 minuten had de thuisploeg de score gekanteld, 2-1 dankzij goals van Spendhofer en Pink. Na rust kreeg Sturm Graz wederom een vlotte tegentreffer te incasseren. In de 47e minuut was het gelijk. 8 minuten voor tijd sleepte Hosiner echter alsnog de 3 punten binnen.

Bron
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 juli 2018 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 07:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus eigenlijk snapte je mijn punt ook. Hahaha

Het is gewoon koffiedik kijken wat de waarde van spelers wordt. Voor hetzelfde geld lopen er straks 2 uit hun contract en beur je helemaal niets.
Het is altijd een virtuele waarde, en daarom is het ook fijn dat onze Overmars ook lekker geld binnenharkt. Als je dat afzet tegen die kakkies, die iedereen in de aanbieding verkoopt.. dat is zo'n dom volk. Az doet het wel goed met goedkope talenten en dan voor veel geld verkopen. PSV deed het altijd wel redelijk, maar die laten geen jeugd doorstromen. Dus al met al is Ajax een echte Cashcow met hun jeugdopleiding. Dan kan je soms wel eens iemand gratis de deur uit laten lopen
Brandje
 Brandje - dinsdag 31 juli 2018 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 16:32 schreef Eide het volgende:
Nipte zege Sturm Graz bij competitiestart

SK Sturm Graz heeft in de 1e wedstrijd in de Oostenrijkse Bundesliga een krappe 3-2-zege behaald op promovendus TSV Hartberg.

Ajax won afgelopen woensdag met 2-0 van Sturm Graz en over 3 dagen volgt de return tegen de zwartwitte formatie van Heiko Vogel. Dit weekend kwamen de Oostenrijkers in actie voor de landelijke competitie en Vogel voerde ten opzichte van het duel in de Johan Cruijff ArenA 4 wijzigingen door. Markus Lackner, Emeka Eze, Fabian Koch en Lukas Grozurek waren hun plek kwijt. Sandi Lovric, Markus Pink, Philipp Hosiner en Raphael Obermair speelden in hun plaats.

De start was slecht voor Graz, dat dankzij een eigen goal van Avlonitis op achterstand kwam. Maar na 25 minuten had de thuisploeg de score gekanteld, 2-1 dankzij goals van Spendhofer en Pink. Na rust kreeg Sturm Graz wederom een vlotte tegentreffer te incasseren. In de 47e minuut was het gelijk. 8 minuten voor tijd sleepte Hosiner echter alsnog de 3 punten binnen.

Bron
Deze ronde is gespeeld. Ajax gaat daar altijd een keer scoren en die oostenrijkers zullen er nooit 4 tegen ons maken.
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deze ronde is gespeeld. Ajax gaat daar altijd een keer scoren en die oostenrijkers zullen er nooit 4 tegen ons maken.
Zeg nooit nooit. Ajax heeft het al zo vaak moeilijk gehad met matige tegenstanders...
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2018 - 12:31   quote  deeplink  
Ajax met 21 man op vliegtuig naar Oostenrijk: één zieke haakt af, Labyad mee

Zakaria Labyad maakt deel uit van de 21-koppige wedstrijdselectie van Ajax die dinsdag het vliegtuig heeft gepakt naar Oostenrijk. Woensdagavond spelen de Amsterdammers de returnwedstrijd tegen Sturm Graz. Een plek in de volgende voorronde van de Champions League staat op het spel.

Zomeraankoop Labyad ontbrak afgelopen week tijdens de eerste clash met Sturm Graz. Hij was geschorst voor dat duel. Nu is Labyad dus weer inzetbaar voor trainer Erik ten Hag en kan hij zijn officiële debuut maken voor zijn nieuwe club.

Benjamin van Leer maakt géén onderdeel uit van de selectie. De reservedoelman is ziek en blijft achter in Amsterdam, meldt Ajax. Jong Ajax-keeper Dominik Kotarski is zijn vervanger. Maandag werd al bekend dat ook Kasper Dolberg verstek moet laten gaan.

Ajax won afgelopen woensdag in eigen huis met 2-0 van Sturm Graz. Wanneer de ploeg van Ten Hag een goed resultaat neerzet in Oostenrijk, wacht in de volgende ronde een dubbele ontmoeting met Standard Luik.

De volledige selectie van Ajax
Andre Onana, Kostas Lamprou, Dominik Kotarski, Matthijs de Ligt, Rasmus Kristensen, Nico Tagliafico, Max Wöber, Daley Blind, Noussair Mazraoui, Frenkie de Jong, Lasse Schöne, Donny van de Beek, Carel Eiting, Siem de Jong, Hakim Ziyech, Dusan Tadic, David Neres, Zakaria Labyad, Klaas-Jan Huntelaar, Noa Lang en Kaj Sierhuis

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2018 - 12:33   quote  deeplink  
Kotarski erbij. Voor de mensen die hem niet kennen. Dominik Kotarski is een 18-jarige Kroatische keeper die de beoogde opvolger is van Onana.
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2018 - 20:04   quote  deeplink  
Sturm Graz kan borst natmaken: "Dus wat dat betreft is er luxe voor Erik ten Hag"

Ajax kan zeer waarschijnlijk met zomeraanwinsten Dusan Tadic en Daley Blind aantreden tegen Sturm Graz, stelt Freek Jansen. Woensdag staat de belangrijke return tegen de Oostenrijkers op het programma.

Afgelopen woensdag won Ajax in eigen huis met 2-0 van Sturm Graz. Tadic en Blind, die met hoge verwachtingen en een dito transfersom naar Amsterdam werden gehaald, vielen in de tweede helft in. Of zij inmiddels fit genoeg zijn om in de basis te beginnen? "De verwachting is wel dat zij kunnen starten", zegt Ajax-watcher Jansen voor de camera van Voetbal International.

"Tadic werd vorige week al een optie genoemd voor de basis, maar dat bleek niet het geval. Hij is tijdens zijn vakantie heel fit gebleven. Hij heeft wel rust genomen maar is ook aan de slag gegaan met een personal trainer. Toen hij terugkwam in Amsterdam zagen ze bij de metingen dat hij er gewoon heel goed op staat. Dat bevestigde hij met zijn invalbeurt, twee dagen na zijn eerste training", aldus Jansen.

"Komende woensdag is het negen dagen na zijn eerste training, dus dan kan je meer spelen. Of hij daadwerkelijk start, kun je je afvragen. Het staat 2-0, misschien zet Ajax hem er alleen in om iets te forceren. En Zakaria Labyad is terug van een schorsing, dus wat dat betreft is er luxe voor Erik ten Hag", concludeert de Ajax-watcher van Voetbal International.

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Sturm Graz-coach belooft spektakel tegen Ajax en wisselt van plan

Sturm Graz-trainer Heiko Vogel is bereid alle risico's te nemen die nodig zijn om Ajax nog te kloppen bij de strijd om een plek in de derde voorronde van de Champions League. De Amsterdammers wacht woensdag een heet avondje (aftrap 20.30 uur), zo kondigt de 42-jarige Duitser aan.

Er komt voor Ajax bij de return in ieder geval veel ruimte om te counteren, zo is de verwachting van Vogel. Het is volgens hem de enige optie om direct voor de aanval te kiezen, om zo in het tweeluik nog terug te komen van de 2-0 achterstand. 'We kunnen niet met de handrem erop spelen, ook al lopen we het gevaar dat er counters of andere gevaarlijke situaties komen. Als je morgen naar het stadion komt en verwacht dat de bal weg zal blijven bij ons doel en dat er geen hachelijke momenten komen, dan kun je beter naar een ander stadion gaan', zegt Vogel tijdens zijn persconferentie.

De Oostenrijkers gaan in tegenstelling tot bij de heenwedstrijd met twee spitsen spelen en Vogel ziet zijn ploeg ook graag agressief drukzetten. Ajax was in Amsterdam naar zijn zin teveel aan de bal zonder dat het ze moeilijk werd gemaakt. Vogel kondigt aan dat er bij de return wat dat betreft 'geen zone van tolerantie' komt.

In Graz is het dinsdag vroeg in de avond nog boven de dertig graden en de weervoorspelling is dat het woensdag niet anders zal zijn. De thuisploeg ziet de hitte als een voordeel. Vogel benadrukt dat zijn elftal een langere voorbereiding achter de rug heeft en dus meer ritme zou moeten hebben: 'Ajax is voetballend beter, maar wij hebben meer energie. Alles dat atypisch is, kan ons helpen. Wat mij betreft gaat het stormen.'

Bron
remco k
 remco k - woensdag 01 augustus 2018 - 08:20   quote  deeplink  
Volgens diverse berichten wordt Labyad vanavond de linksbuiten en wordt Neres naar de bank verwezen.

Sorry maar daar snap ik echt helemaal niets van..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 01 augustus 2018 - 08:23   quote  deeplink  
Dat zou wel een beetje erg dom zijn en daarom geloof ik er geen bal van.
Als dat zo is zijn alle genoemde vermoedens waar van de personen hier die geroepen hebben dat Labyad zijn holmaatje is waar iedereen voor moet wijken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 augustus 2018 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 08:20 schreef remco k het volgende:
Volgens diverse berichten wordt Labyad vanavond de linksbuiten en wordt Neres naar de bank verwezen.

Sorry maar daar snap ik echt helemaal niets van..
ben best een schone fan, maar schone ipv neres ? laat staan labyad...
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 08:37   quote  deeplink  
Dan wordt het best heel behoudend met slechts 1 echte aanvaller. Ajax gaat dan 4-5-1 spelen, of eigenlijk 3-2-4-1 aanvallend en 4-5-1 verdedigend.
remco k
 remco k - woensdag 01 augustus 2018 - 09:32   quote  deeplink  
Ik vraag me met name af waarom je in hemelsnaam de MVP van vorig seizoen die echt prima speelde afgelopen week gaat vervangen voor Labyad??
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 augustus 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 09:32 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me met name af waarom je in hemelsnaam de MVP van vorig seizoen die echt prima speelde afgelopen week gaat vervangen voor Labyad??
had schone en zelfs vdbeek als een logischer keuze gezien...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 augustus 2018 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 09:32 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me met name af waarom je in hemelsnaam de MVP van vorig seizoen die echt prima speelde afgelopen week gaat vervangen voor Labyad??
Vraag me überhaupt af waarom Labyad is gehaald! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 augustus 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 09:32 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me met name af waarom je in hemelsnaam de MVP van vorig seizoen die echt prima speelde afgelopen week gaat vervangen voor Labyad??
Zoveel heeft hij niet laten zien vorige week hoor. Geen rede om hem te wisselen, maar zal niet helemaal fit zijn verwacht ik..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 augustus 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 08:23 schreef Peterhs het volgende:
Dat zou wel een beetje erg dom zijn en daarom geloof ik er geen bal van.
Als dat zo is zijn alle genoemde vermoedens waar van de personen hier die geroepen hebben dat Labyad zijn holmaatje is waar iedereen voor moet wijken.
Ik denk niet dat Ajax dit pikt. Slecht voor de waarde van Neres. Mogelijk toch een transfer? Of niet fit anders raar..
Loetje
 Loetje - woensdag 01 augustus 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 08:20 schreef remco k het volgende:
Volgens diverse berichten wordt Labyad vanavond de linksbuiten en wordt Neres naar de bank verwezen.

Sorry maar daar snap ik echt helemaal niets van..
Helemaal als hun gaan komen. Neres is snel, maar ook goed in de kleine ruimte. Is in vorm en opvallend is dat zijn lieveling speelt.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 augustus 2018 - 12:52   quote  deeplink  
Zolang Neres maar niet met een transfer bezig is in ieder geval.
p111
 p111 - woensdag 01 augustus 2018 - 16:50   quote  deeplink  
Nou we zullen het zien,labyad is wel sterk in de counter maar het lijkt mi dat het de zelfde opstelling wordt als vorige week.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 augustus 2018 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 16:50 schreef p111 het volgende:
Nou we zullen het zien,labyad is wel sterk in de counter maar het lijkt mi dat het de zelfde opstelling wordt als vorige week.
Labyad is meer voor de creatieve pass. Counter is snelheid, dat is Neres.
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 19:07   quote  deeplink  
Ten Hag zet Tadic in basis

Dusan Tadic (29) is fit genoeg om tegen Sturm Graz te starten. Erik ten Hag beloont de Serviër na zijn goede invalbeurt in de thuiswedstrijd (2-0) met een basisplaats in Oostenrijk. Dat gaat ten koste van Donny van de Beek. Voor de middenvelder zijn de druiven zuur. Hij wordt afgerekend op zijn mindere eerste helft tegen Sturm Graz.

Opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, De Ligt, F. De Jong, Tagliafico; Schöne, Ziyech, Eiting; Neres, Huntelaar, Tadic.

Bron
remco k
 remco k - woensdag 01 augustus 2018 - 20:04   quote  deeplink  
Sorry maar dan nu van de Beek slachtofferen voor Tadic. Tsjaa.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 01 augustus 2018 - 20:09   quote  deeplink  
Toch verwacht ik wel dat Ajax in de eerste helft 'n doelpunt maakt.
Is dat het geval, dan is de volgende ronde denk ik wel bereikt.
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 20:04 schreef remco k het volgende:
Sorry maar dan nu van de Beek slachtofferen voor Tadic. Tsjaa.
Nou ja, we wisten toch dat er een luxeprobleem aan zat te komen? Ik vind de keuze voor Eiting in plaats van Van de Beek wel okay.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 01 augustus 2018 - 20:16   quote  deeplink  
Misschien is het ook een goede keuze om de hele selectie beter te laten rouleren.
We wachten maar af, gezien ik denk dat Ajax nu meer luxeproblemen krijgt.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 augustus 2018 - 20:20   quote  deeplink  
Van de Beek eruit, is die vent nog gestoorden door de zon geworden? Flikker dan verdomme Schone eruit. Lekker het mes in lopen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2018 door Loetje --
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 20:34   quote  deeplink  
Aardige aanval met KJH, Tadic en Ziyech.
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 20:35   quote  deeplink  
Was dat geen pingel?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 augustus 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 20:35 schreef Eide het volgende:
Was dat geen pingel?
bal was al gespeeld
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 20:20 schreef Loetje het volgende:
Van de Beek eruit, is die vent nog gestoorden door de zon geworden? Flikker dan verdomme Schone eruit. Lekker het mes in lopen...
Hij speelt 4-2-3-1. Als Ziyech dan op 10 komt doordat Tadic op rechts speelt is Donny het bokje. Van de Beek kan namelijk totaal niet uit de voeten op CVM. Dit is een voorbode voor Van de Beek vrees ik, want met Blind erbij zal De Jong doorschuiven naar het middenveld en komt Schöne of Eiting ook op de bank te zitten.
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 20:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

bal was al gespeeld
Maar had Tadic nog kans die bal te halen?
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 20:40   quote  deeplink  
Wat loopt dat lekker met KJH, Tadic en Ziyech zeg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 augustus 2018 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 20:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar had Tadic nog kans die bal te halen?
denk het niet
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 01 augustus 2018 - 20:47   quote  deeplink  
De eerste vijftien minuten kwam Ajax toch goed door, daar het nu alleen een kwestie is van beter in de wedstrijd komen en de wedstrijd goed doen controleren.

Toch hebben we wel twee kleine goede kansen gehad om minimaal één doelpunt te maken.
remco k
 remco k - woensdag 01 augustus 2018 - 20:56   quote  deeplink  
Kansen zat gehad al weer
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 20:57   quote  deeplink  
Nou nou nou Klaas. Makkelijker worden ze echt niet.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 augustus 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Godverdomme, wat kost die gozer ons een partij zenuwen iedere keer. Ik ben echt oprecht als ik zeg dat ik gewoon klaar ben met Huntelaar. Mist echt veel en veel te veel!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 01 augustus 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Ik vraag me af of KJH wel het seizoen doet afmaken bij Ajax, daar hij sinds verleden jaar niet meer optimaal meer is. Denkelijk dat hij toch vaker op de reservebank komt te zitten dit seizoen.

Ook Schöne heeft na mijn mening zijn beste tijd gehad bij Ajax.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 augustus 2018 - 21:00   quote  deeplink  
Klaas kan het niet meer, Dolberg is of uit vorm of geblesseerd en Bandé geblesseerd. Goh, Cassierra was zo slecht nog niet. Tijd om Kai serieus eraan te gaan laten ruiken. Moet wel een keer klaar zijn dit.
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 21:03   quote  deeplink  
Beetje stomme gele kaart van Nico.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 augustus 2018 - 21:04   quote  deeplink  
En ook die leert niet.
Eide
 Eide - woensdag 01 augustus 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Die Hosiner heeft ook ook last van Neymaritis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sturm Graz (woensdag 25 juli 2018; 20:30 / 01 augustus 2018; 20:30): 5 - 1 (2 - 0 / 1 - 3)









0.0142929