BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (dinsdag 07 aug 2018, 20:00 / dinsdag 14 aug 2018, 20:30); 5 - 2 (2 - 2 / 3 - 0)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 09 augustus 2018 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 19:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die eerste zin heb ik nooit beweerd trouwens, enkel dat ik verwacht dat we eruit gaan en dat denk ik nog steeds. Het had al beslist moeten zijn.

Maargoed, over jou onderbouwing hiervan. Gedeeltelijk eens, gedeeltelijk ook niet. Met betreft de opbouw eens, neemt niet weg dat ik de verdediging los daarvan op Mazraoui na, niet sterk vond spelen.

Standard heeft niet veel kansen gehad, maar in mijn beleving was dit absoluut niet de verdienste van Ajax aangezien er gaten, talloze gaten vielen waar Standard geen gebruik van maakte. Mede door intelligentie wat bij hun ontbrak, schoten ze alles van afstand, niet omdat er geen mogelijkheden was om kansen tegen ons te creëren. Maargoed, daarover zijn we het dus oneens.

Dan over het stuk wat veranderd is in jou ogen. Het spel is al een half jaar anders inderdaad, maar de mentaliteit in mijn beleving niet.

Ten eerste, Ajax laat weer een zekerlijkende overwinning liggen en weer is na afloop de conclusie dat Ajax de pot had moeten beslissen. Luik heeft meer vertrouwen nu dan ze hadden gehad met 0-3. Maar dit is nog slechts gezien vanuit supportersoogpunt.
Nu iets wat gewoon is, kijk even de blessuretijd. Ajax staat 1-2 voor en lijkt dus op winst af te stevenen. Nu staat Ajax verdomme weer met 10 man op de helft van Standard met een corner en kort erna, dan zijn er dus nog maar 4 minuten te spelen. Kortom, dan leer je het gewoon weer niet.

En dan nog over het zakelijk doodmaken van een wedstrijd. Ajax komt op 0-2 en kort na rust gaat het ineens heel makkelijk. De goals vallen niet en Ajax is werkelijk totaal gestopt met voetballen. De intentie om te voetballen was er niet eens meer. Nu kun je de boel dan dicht gaan gooien, toch stond het constant open en was het wederom zo dat je de goals zag aankomen, ondanks Standard niet heel veel kansen kregen. De 1-2 is een voorbeeld van mentaliteit die Ajax op de mat legt. Gewoon vertikken een man op te pakken die helemaal vanaf rechts komt. Nog schrikbarender is dat Standard 2 minuten later helemaal vrij de paal raakt. Ajax was dus wederom niet wakker en ook daarna voetbalde Ajax niet meer. Die kans van Huntelaar kwam letterlijk uit het niets.

Deze dingen hebben in vrijwel alle jaren hiervoor ook plaatsgevonden, behalve tegen Salzburg. Dus zit er wel degelijk een heel stuk herkenbare ellende in en is het absoluut niet gek dat mensen vrezen voor dinsdag.
Ik denk dat onze beleving iets anders is maar dat we grotendeels hetzelfde gezien hebben. Verschil zit hem in kleine dingen.
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - donderdag 09 augustus 2018 - 23:55   quote  deeplink  
Het niveau van de Nederlandse Europa League deelname was weer toppie vanavond. Vitesse was dapper maar naïef. De kakerlakken waren lachwekkend, we zijn Europees 3de rang geworden. Onze club had dat tegen Standard recht kunnen trekken, om te laten zien dat ons voetbal nog wat voorstelt. Waarom laat het bestuur die totale faal trainer het doorgaan naar de Champions league bepalen? Iedere zelfbenoemde kenner zag toch dat Lasse opzichtig faalde en dat er evenwicht op het middenveld moest komen. Deze totale gek moet en zal echter zijn warrige visie doordrukken, laat daardoor 2 juwelen (Eiting v/d Beek op de bank. Met mijn 40 jarige amateur ervaring had ik Tadic en Frenkie gewisseld voor die 2. De Jong was dramatisch bij balverlies, zien jullie dat ook? snel verpatsen, hij is een hype.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 augustus 2018 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 23:55 schreef Paulio 1953. het volgende:
Het niveau van de Nederlandse Europa League deelname was weer toppie vanavond. Vitesse was dapper maar naïef. De kakerlakken waren lachwekkend, we zijn Europees 3de rang geworden. Onze club had dat tegen Standard recht kunnen trekken, om te laten zien dat ons voetbal nog wat voorstelt. Waarom laat het bestuur die totale faal trainer het doorgaan naar de Champions league bepalen? Iedere zelfbenoemde kenner zag toch dat Lasse opzichtig faalde en dat er evenwicht op het middenveld moest komen. Deze totale gek moet en zal echter zijn warrige visie doordrukken, laat daardoor 2 juwelen (Eiting v/d Beek op de bank. Met mijn 40 jarige amateur ervaring had ik Tadic en Frenkie gewisseld voor die 2. De Jong was dramatisch bij balverlies, zien jullie dat ook? snel verpatsen, hij is een hype.
Dus Lasse faalde, maar je zou Tadic en Frenkie wisselen voor Eiting en v.d. Beek????
Eide
 Eide - vrijdag 10 augustus 2018 - 08:25   quote  deeplink  
Tja, Tadic was ook maar de beste man op het veld. Tuurlijk moet je die dan wisselen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 augustus 2018 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 08:25 schreef Eide het volgende:
Tja, Tadic was ook maar de beste man op het veld. Tuurlijk moet je die dan wisselen.
Ja sorry, ik snap er ook soms niets meer van?? Zal wel door de Griekse zon komen denk ik??
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - vrijdag 10 augustus 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Tadic was de beste tot de 60ste minuut, daarna leverde hij weinig nuttige arbeid meer. Natuurlijk is Tadic een geweldige speler, maar was in de tweede helft op. Door de extreem falende Lasse wordt je dan overlopen op het middenveld. Een trainer die dat niet ziet is een tactisch onbenul. Je kunt ook vroegtijdig v/d Beek voor Lasse brengen en Eiting voor de leeg gespeelde Tadic. Ook de zelf verklaarde Goeroe Ten Hag snapt toch wel dat uitwinst heilig is?
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - vrijdag 10 augustus 2018 - 23:17   quote  deeplink  
Gevraagd naar zijn beweeg-redenen om niet tijdig te wisselen ontcijferde Egyptische schift geleerden een dag later dat Ten Hag V/d Beek en/of Eiting wilde sparen voor de moeilijke seizoen opening tegen Heracles. En nee, een opstelling kon hij nog niet geven. Hij wilde eerst afwachten wat de line out van Heracles is. Mensuh, dit is toch geen Ajax trainer, die het spel ziet en na 60 geweldige minuten een wedstrijd dood kan maken door verstandig te wisselen. Er is geld zat, Bosz is nog vrij en hoeft de moeilijke voorbereiding van zijn eerste begin niet meer te doen. Met een goede trainer staat het elftal, laat het niet verzieken door deze middenmoot trainer.
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - vrijdag 10 augustus 2018 - 23:48   quote  deeplink  
Laatste opmerking mijnerzijds over dit topic. Er is sinds lange tijd geen elftal wat deze Ajax selectie pijn kan doen. Ben alleen bang dat deze trainer onze grootste vijand is. Hoop het natuurlijk niet, maar zie geen Ajax filosofie bij deze man. Die is in mijn ogen, niet aanpassen aan je tegenstander.
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 augustus 2018 - 13:19   quote  deeplink  
Ik kan pas nu reageren. Er zal vast al van alles geschreven zijn over de wedstrijd, dus trap ik waarschijnlijk een open deur in... Toch wil ik nog wat kwijt.

Ik ben me serieus kapot geschrokken van het verval van Ajax gedurende de wedstrijd. Ajax werd, met name in de tweede helft, compleet overlopen op het middenveld.

Het enige dat Ajax goed deed, zeker de eerste helft, was het effectief zijn.

Ik vond Frenkie de Jong ronduit zwak, alsmede Nico Tagliafico. Waarom is Donny van de Beek geslachtofferd op het middenveld? Tja, ik weet het, je kunt maar 11 spelers opstellen, maar toch, ik zie Donny graag spelen.
p111
 p111 - zaterdag 11 augustus 2018 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 22:39 schreef Paulio 1953. het volgende:
Tadic was de beste tot de 60ste minuut, daarna leverde hij weinig nuttige arbeid meer. Natuurlijk is Tadic een geweldige speler, maar was in de tweede helft op. Door de extreem falende Lasse wordt je dan overlopen op het middenveld. Een trainer die dat niet ziet is een tactisch onbenul. Je kunt ook vroegtijdig v/d Beek voor Lasse brengen en Eiting voor de leeg gespeelde Tadic. Ook de zelf verklaarde Goeroe Ten Hag snapt toch wel dat uitwinst heilig is?
Zoals al eerder gemeld inderdaad,een totaal overlopen Schone blijft gewoon staan,ik heb zelfs na de misser van de 3-0 een wedddenschap afgesloten dat het mis zou gaan omdat het middenveld helemaal in elkaar zakte,we stonden met 3 man te schreeuwen gooi er 2 wissels in op het middenveld door Schone en Neres te wisselen ,en Donny en Eitink er in te gooien.Beste heer ten Lach dan had je nooit gelijk gespeeld.Wat een pipo die trainer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 14 augustus 2018 - 09:08   quote  deeplink  
En nu schijnt het te zijn dat Donny weer op de bank begint, waarbij Ten Hag zichzelf zou tegenspreken alhoewel hij zelf beweert Donny nooit de basisplaats had toegezegd. Het wordt steeds gekker.
AkaS
 AkaS - dinsdag 14 augustus 2018 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 09:08 schreef Hasjkoph het volgende:
En nu schijnt het te zijn dat Donny weer op de bank begint, waarbij Ten Hag zichzelf zou tegenspreken alhoewel hij zelf beweert Donny nooit de basisplaats had toegezegd. Het wordt steeds gekker.
En verder zegt hij dat Daley Blind is aangekocht zodat Frenkie de Jong kan doorschuiven naar het middenveld....

Goeie aankoop die Blind als LCV....NOT!!!!

Dus hij was toch zogenaamd het alternatief waar naar doorgeschakeld kon worden... Wat maken ze er toch een ballentent van!

> 20 mln voor Daley Blind als LCV...voor dat geld had je ook een type Sanchez weer kunnen ophalen...
JV
 JV - dinsdag 14 augustus 2018 - 09:40   quote  deeplink  
Jullie moeten beter lezen en niet alles gebruiken om hag zwart te maken
Hij heeft gezegd dat donny bij de 16 basis spelers hoort, en dat hij nog niet weet of blind op 6 gat speklen of als CV, dat heeft paar wedstrijden nodig en dat lijkt wel logisch.
AkaS
 AkaS - dinsdag 14 augustus 2018 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 09:40 schreef JV het volgende:
Jullie moeten beter lezen en niet alles gebruiken om hag zwart te maken
Hij heeft gezegd dat donny bij de 16 basis spelers hoort, en dat hij nog niet weet of blind op 6 gat speklen of als CV, dat heeft paar wedstrijden nodig en dat lijkt wel logisch.
En wie ben jij dan!

Ten Hag wordt hier niet zwart gemaakt maar besproken obv wat wij waarnemen.

En voor mij persoonlijk is hij een incompetente tukker die zo snel mogelijk mag oprotten!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 14 augustus 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 09:40 schreef JV het volgende:
Jullie moeten beter lezen en niet alles gebruiken om hag zwart te maken
Hij heeft gezegd dat donny bij de 16 basis spelers hoort, en dat hij nog niet weet of blind op 6 gat speklen of als CV, dat heeft paar wedstrijden nodig en dat lijkt wel logisch.
Klopt wat je zegt hoor, maar tegelijkertijd heb je ook het volgende artikel:

quote:
Van de Beek terug in basis tegen Heracles: 'Maar zullen per wedstrijd bekijken'

Donny van de Beek start zaterdagavond in de basis bij de competitieopening van Ajax tegen Heracles Almelo. Dat onthulde Ajax-trainer Erik ten Hag vrijdag tijdens de persconferentie voorafgaande aan dat duel.

Van de Beek zat de afgelopen twee wedstrijden op de bank, maar de komende wedstrijden heeft Ten Hag de middenvelder weer nodig. "Hij gaat morgen spelen. Woensdag is hij ook basisspeler en die zaterdag erna ook. Maar uiteindelijk kunnen er maar elf spelen en we zullen per wedstrijd gaan bekijken, ook tactisch, welke speler we nodig hebben. Dat heeft wel ook te maken met rolacceptatie", stelt Ten Hag.

Volgens Ten Hag is het belangrijk dat zijn spelers beseffen dat ze met elkaar iets willen winnen. "Ondertussen is er natuurlijk ook interne concurrentie. En dat is ook weer goed voor de speler. Want je kunt niet geen kwaliteit brengen op trainingen of in wedstrijden. Je kunt niet ontsnappen want er ligt een eis op: je moet presteren."
Overigens klopt 'woensdag spelen' ook niet helemaal, maar dat is een verwaarloosbaar detail.
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 09:08 schreef Hasjkoph het volgende:
En nu schijnt het te zijn dat Donny weer op de bank begint, waarbij Ten Hag zichzelf zou tegenspreken alhoewel hij zelf beweert Donny nooit de basisplaats had toegezegd. Het wordt steeds gekker.
Dat toont dat Ten Hag zich in ieder geval de vlekken is geschrokken. Het betekent, als het waar is, ook dat Donny in ieder geval geen deel uitmaakt van de sterkste 11 van Ten Hag.

Dat laatste wisten we al maar toch.
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 09:40 schreef JV het volgende:
Jullie moeten beter lezen en niet alles gebruiken om hag zwart te maken
Hij heeft gezegd dat donny bij de 16 basis spelers hoort, en dat hij nog niet weet of blind op 6 gat speklen of als CV, dat heeft paar wedstrijden nodig en dat lijkt wel logisch.
quote:
„Dinsdag (Standard Luik thuis, red.) is hij [Eide: Donny van de Beek] ook basisspeler en zaterdag (VVV-uit) is hij ook basisspeler. Er kunnen er per wedstrijd maar elf spelen. En we zullen steeds kijken wie we nodig hebben. Het heeft ook te maken met rol-acceptatie. We willen wat winnen, dat is goed voor de spelers. En er is interne concurrentie. De spelers kunnen niet ontsnappen tijdens trainingen en wedstrijden. Als je niet honderd procent eist, zit er in de mens iets van gemakzucht. Heel veel voetballers hebben niet de intrinsieke motivatie om altijd alles te geven. Die doen 99 procent, maar daarmee duwen ze hun eigen grens niet omhoog. De motivatieprikkel door de concurrentie is uiteindelijk in het voordeel van de speler.”
Bron
Letterlijk citaat van Ten Hag, dus maak van "jullie moeten beter lezen" rustig "ik moet beter lezen".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2018 door Eide --
JV
 JV - dinsdag 14 augustus 2018 - 10:51   quote  deeplink  
dit is wat ten hag zegt tijdens interview, die sites citeren maar een deel van zijn woorden
: Hij gaat morgen (tegen Heracles, red.) spelen. Tegen Standard Luik is hij ook basisspeler en de zaterdag erna is hij ook basisspeler”, sprak Ten Hag vrijdag tegenover De Telegraaf. In gesprek met diezelfde krant nuanceert de oefenmeester nu die uitspraak. “Ik heb niet gezegd dat Donny tegen Heracles of Standard Luik zou spelen. Ik heb gezegd dat ik een kern van zestien basisspelers heb. Ik moet er elf kiezen. Zo heb ik het gezegd.”
AkaS
 AkaS - dinsdag 14 augustus 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 10:51 schreef JV het volgende:
dit is wat ten hag zegt tijdens interview, die sites citeren maar een deel van zijn woorden
: Hij gaat morgen (tegen Heracles, red.) spelen. Tegen Standard Luik is hij ook basisspeler en de zaterdag erna is hij ook basisspeler”, sprak Ten Hag vrijdag tegenover De Telegraaf. In gesprek met diezelfde krant nuanceert de oefenmeester nu die uitspraak. “Ik heb niet gezegd dat Donny tegen Heracles of Standard Luik zou spelen. Ik heb gezegd dat ik een kern van zestien basisspelers heb. Ik moet er elf kiezen. Zo heb ik het gezegd.”
Misschien is Ten Hag wel een draaikont in paniek die zichzelf heeft overschat.

Is niet voor het eerst dat voetballers en of trainers liegen dat ze iets wel of niet gezegd zouden hebben naar gelang iets hun wel of niet uitkomt.

Tot op heden vind ik Ten Hag alles behalve geloofwaardig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 augustus 2018 - 11:46   quote  deeplink  
Als Donny niet speelt, dan denk ik toch echt dat die Ten Hag nu al als een kat in het nauw rare sprongen maakt. Denk dat hij het niet aankan deze druk, werken bij Ajax is toch even wat anders dan bij een clubje als Utrecht. Hij weet dat bij verlies tegen Luik zijn kop toch echt aan een zijden draadje hangt
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 10:51 schreef JV het volgende:
dit is wat ten hag zegt tijdens interview, die sites citeren maar een deel van zijn woorden
Dit was een letterlijk citaat. Hij komt nu terug op die woorden. Dat is niet erg en zelfs logisch. Ik mag hopen dat ten Hag zich de vlekken is geschrokken na de duels tegen Standard en vooral Heracles. Hij kan het, in deze fase met Ajax in deze vorm, niet maken op te rouleren. Hij moet nu met een vaste basis spelen die lekker moet gaan lopen.

De concurrentie op het middenveld is enorm. De Jong, Eiting, Schone, Ziyech, Tadic, Labyad, Van de Beek en Blind kunnen allemaal op het middenveld uit de voeten. Een aantal van deze jongens zijn sowieso basisspeler. Op basis van vooral de wedstrijden tegen Graz lijkt het erop dat Van de Beek Schone, Eiting, Ziyech en De Jong voor zich heeft als keuzes op het middenveld.

Dan moet Ten Hag niet gaan lopen draaien en terug komen op zijn woorden, maar gewoon zeggen dat de prestatie tegen Heracles gevolgen gaat hebben voor de basis tegen Standard. Laten we wel wezen, dat is toch ook wat er feitelijk gaat gebeuren?
JV
 JV - dinsdag 14 augustus 2018 - 12:51   quote  deeplink  
ja dat klopt en is ook terecht. eiting was slecht zaterdag,beek ook zijn kans niet gegrepen, dus schone en ziyech middenveld met de jong of blind als hij hopelijk beslist om de jong cv te zetten
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 14 augustus 2018 - 12:58   quote  deeplink  
Ik gok op een 3-0 overwinning voor Ajax. Met snel en attractief voetbal.
Hoop ook dat daarna iedereen ten Hag gewoon lekker even zijn gang laat gaan. Mijn steun heeft hij iniedergeval.

Succes
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 augustus 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 12:58 schreef Jaccio het volgende:
Ik gok op een 3-0 overwinning voor Ajax. Met snel en attractief voetbal.
Hoop ook dat daarna iedereen ten Hag gewoon lekker even zijn gang laat gaan. Mijn steun heeft hij iniedergeval.

Succes
Denk dat ten Hag met je mee hoopt.
Vind dat hij een eerlijke kans moest krijgen maar vind hem tot nu nog niet erg sterk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 14 augustus 2018 - 13:24   quote  deeplink  
Ergens live op tv ? Zonder Ziggo klant te zijn?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 augustus 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:24 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ergens live op tv ? Zonder Ziggo klant te zijn?
Ja gewoon ziggo sport, is open kanaal ook bij de KPN. Ze zetten dit alleen vandaag open
AkaS
 AkaS - dinsdag 14 augustus 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 12:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit was een letterlijk citaat. Hij komt nu terug op die woorden. Dat is niet erg en zelfs logisch. Ik mag hopen dat ten Hag zich de vlekken is geschrokken na de duels tegen Standard en vooral Heracles. Hij kan het, in deze fase met Ajax in deze vorm, niet maken op te rouleren. Hij moet nu met een vaste basis spelen die lekker moet gaan lopen.

De concurrentie op het middenveld is enorm. De Jong, Eiting, Schone, Ziyech, Tadic, Labyad, Van de Beek en Blind kunnen allemaal op het middenveld uit de voeten. Een aantal van deze jongens zijn sowieso basisspeler. Op basis van vooral de wedstrijden tegen Graz lijkt het erop dat Van de Beek Schone, Eiting, Ziyech en De Jong voor zich heeft als keuzes op het middenveld.

Dan moet Ten Hag niet gaan lopen draaien en terug komen op zijn woorden, maar gewoon zeggen dat de prestatie tegen Heracles gevolgen gaat hebben voor de basis tegen Standard. Laten we wel wezen, dat is toch ook wat er feitelijk gaat gebeuren?
Maar waarom Donny slachtofferen voor een collectief falen, hij zelf inclusief.
De 2e helft tegen Luik was ook al kut... Vraag me af wat hij dan zegt in de rust...

Ik hoop op Donny tegen Luik.
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Maar waarom Donny slachtofferen voor een collectief falen, hij zelf inclusief.
De 2e helft tegen Luik was ook al kut... Vraag me af wat hij dan zegt in de rust...

Ik hoop op Donny tegen Luik.
Omdat Ten Hag keuzes moet maken. Ik kan leven met de keuze om Donny ernaast te zetten en te kiezen voor bijvoorbeeld De Jong en Eiting als controleurs en Ziyech daarvoor.
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 12:51 schreef JV het volgende:
ja dat klopt en is ook terecht. eiting was slecht zaterdag,beek ook zijn kans niet gegrepen, dus schone en ziyech middenveld met de jong of blind als hij hopelijk beslist om de jong cv te zetten
Ik ben heel benieuwd wat hij met De Jong en Blind gaat doen.
JV
 JV - dinsdag 14 augustus 2018 - 13:41   quote  deeplink  
tja maar moet je in zo een wedstrijd voor het eerst met blind op 6 gaan spelen naast schone??
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:41 schreef JV het volgende:
tja maar moet je in zo een wedstrijd voor het eerst met blind op 6 gaan spelen naast schone??
Goede vraag. Misschien kiest Ten Hag er wel voor om niet met Blind te starten. Wie weet.
AkaS
 AkaS - dinsdag 14 augustus 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:41 schreef JV het volgende:
tja maar moet je in zo een wedstrijd voor het eerst met blind op 6 gaan spelen naast schone??
Wat mij betreft kan er nooit ruimte zijn voor hun beide als basis...

Wordt dan wel heel traag allemaal. Maarja als ik het mocht zeggen zouden ze beide niet spelen voor Ajax
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:15   quote  deeplink  
Heel, heel slecht gevoel over. 0-2 vanavond!
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 09:08 schreef Hasjkoph het volgende:
En nu schijnt het te zijn dat Donny weer op de bank begint, waarbij Ten Hag zichzelf zou tegenspreken alhoewel hij zelf beweert Donny nooit de basisplaats had toegezegd. Het wordt steeds gekker.
Ik heb het zojuist ook gelezen. Dat noemen we zigzagbeleid. Ik denk dat hij (Ten Hag) de weg kwijt is.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:15 schreef Loetje het volgende:
Heel, heel slecht gevoel over. 0-2 vanavond!
Ik zou het bier vast koud zetten (of vast ijsblokjes in laten vriezen voor je glas whisky. (of water)). Zak chips erbij.

Want we krijgen een galavoorstelling te zien van Ajax vanavond
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:15 schreef Loetje het volgende:
Heel, heel slecht gevoel over. 0-2 vanavond!
1-1 is genoeg...
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:41 schreef JV het volgende:
tja maar moet je in zo een wedstrijd voor het eerst met blind op 6 gaan spelen naast schone??
Blind op 6 is prima maar niet naast Schone....Gewoon het gedroomde middenveld met Blind Donny en Zyjech. Frenkie kan inschuiven en dan heb je een prima dynamisch middenveld. Probleem was vorige week in de tweede helft onze backs....dat moet anders vanavond. Ik hou het op 1-1.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:41   quote  deeplink  
idd, Donny gewoon erin en Blind doorschuiven naar middenveld, maar dat gaat hij niet doen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

1-1 is genoeg...
0-2 niet ;-)
JOOD
 JOOD - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou het bier vast koud zetten (of vast ijsblokjes in laten vriezen voor je glas whisky. (of water)). Zak chips erbij.

Want we krijgen een galavoorstelling te zien van Ajax vanavond
Haha! Heerlijk :)
JOOD
 JOOD - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:34 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Blind op 6 is prima maar niet naast Schone....Gewoon het gedroomde middenveld met Blind Donny en Zyjech. Frenkie kan inschuiven en dan heb je een prima dynamisch middenveld. Probleem was vorige week in de tweede helft onze backs....dat moet anders vanavond. Ik hou het op 1-1.
Jep. Iedereen ziet het... ziet hij het vanavond niet, voert ie de druk weer op...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 14 augustus 2018 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja gewoon ziggo sport, is open kanaal ook bij de KPN. Ze zetten dit alleen vandaag open
Oké dank!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:14   quote  deeplink  
hou me hart alweer vast...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:15   quote  deeplink  
wat heeft iedereen toch met vdbeek... zie liever eiting..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:25   quote  deeplink  
Dkk45mDW4AAshwB.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:26   quote  deeplink  
Geen Van de Beek, geen Eiting. Ondanks dat we dit 'gewoon' moeten hebben, zie ik het zo weer mis gaan.
3sterren
 3sterren - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Ik ben ook bang dat we geklopt gaan worden op een lullige manier.
Maar ik hoop dat het gewoon goed komt dat is het enige wat we hebben als supporters.
De jongens moeten het doen!! Wzawzdb
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Overigens is dit de 50e Europese wedstrijd van Schöne in het shirt van Ajax. De enige andere niet-Nederlander die dat bereikte was Jari Litmanen met 54 Europese wedstrijden.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:30   quote  deeplink  
prima opstelling, maar dan wel blind op 6 en frenkie achterin...
3sterren
 3sterren - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 19:30 schreef nummer10 het volgende:
prima opstelling, maar dan wel blind op 6 en frenkie achterin...
Ik snap wat je zegt maar ik denk dat frenkie heeft aangegeven op het middenveld te willen spelen en daarom nog een jaar blijft!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (dinsdag 07 aug 2018, 20:00 / dinsdag 14 aug 2018, 20:30); 5 - 2 (2 - 2 / 3 - 0)









0.0137560