BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2021 - 22:23   quote  deeplink  
We moeten dat absoluut niet gaan overdrijven, dadelijk gaan we het nog normaal vinden dat Ajax daar niet van wint.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 november 2021 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 22:23 schreef remco k het volgende:
We moeten dat absoluut niet gaan overdrijven, dadelijk gaan we het nog normaal vinden dat Ajax daar niet van wint.
Nee hoor absoluut niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 november 2021 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 13:45 schreef remco k het volgende:
Whahaha, wat heerlijk, we hebben het gewoon over een trainer die dit seizoen met Ajax iets heeft weten te bereiken wat nog nooit eerder een Nederlandse trainer heeft bereikt...

Maar ja joh, die moet maar weg na dit seizoen, want we denken dat we wel wat beters kunnen krijgen..

Ik krijg steeds meer het idee dat ten Hag door ons allemaal gigantisch onderschat wordt, de selectie en spelers individueel lang niet zo goed zijn als wij graag zouden willen geloven ( dat bewijst de neerwaartse spiraal waarin vrijwel alle verkochte spelers van de afgelopen jaren zitten) en dat wij als ten Hag vertrekt het extreem lastig gaan krijgen met het vinden van een opvolger die beter is, want dat is waar men om vraagt..
Lezen is ook moeilijk! D
remco k
 remco k - zaterdag 13 november 2021 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 12:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lezen is ook moeilijk! D
Quote ik jou dan? Volgens mij niet toch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 januari 2022 - 15:01   quote  deeplink  
TEN HAG ZET FRAAIE MIJLPAAL NEER EN NEEMT RECORD V.GAAL OVER.

Uitgerekend bij zijn vorige club FC Utrecht vierde Ajax-trainer Erik ten Hag een fraaie mijlpaal. De 0-3 zege was zijn honderdste Eredivisie-overwinning in dienst van de Amsterdammers.

De 52-jarige oefenmeester had slechts 128 duels nodig om dit te bereiken. Geen enkele trainer in Nederlander had zo weinig wedstrijden nodig, om de honderd overwinningen te behalve. Dit geldt voor alle ploegen in de Eredivisie.

Van Gaal

Ten Hag neemt het record over van niemand minder dan Louis van Gaal. In de succesvolle jaren negentig had de huidige bondscoach van Oranje 137 wedstrijden nodig, om aan de honderd zeges te komen.

Voor Ten Hag was de 0-3 in Utrecht de ideale start van de tweede seizoenshelft. Nadat de ploeg voor de winter regelmatig onnodig puntenverlies leed, was het dit keer wel goed bij de les.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 januari 2022 - 09:20   quote  deeplink  
Hoe zet je jezelf als Ten Hag voor lul! Door wazige uitspraken op te gaan hangen tegen Valentijntje met betrekking tot het trainingskamp en de zaken rondom corona. Je weet dat Valentijntje er alleen maar zit om de boel op te stoken! Had gewoon gezegd, Valentijntje, ik geef alleen antwoorden op vragen over de wedstrijd. Voor overige zaken kan je jezelf melden bij onze persafdeling!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 januari 2022 - 18:08   quote  deeplink  
Ik vind heel de commotie overtrokken van let wel Feijenoorder de Jonge.

Hij stond niet voor lul want reageren mag, snoerde zelfs Valentijntje z'n mond maar ben het met je eens dat hij beter niet had gereageerd op deze kwestie, had het inderdaad beter bij de wedstrijd moeten houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Ten Hag was voor Ajax dus gewoon een absolute top trainer.

God wat mis ik die man nu al
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 oktober 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 22:53 schreef remco k het volgende:
Ten Hag was voor Ajax dus gewoon een absolute top trainer.

God wat mis ik die man nu al
Tja dit blijkt wel
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 oktober 2022 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2022 - 22:53 schreef remco k het volgende:
Ten Hag was voor Ajax dus gewoon een absolute top trainer.

God wat mis ik die man nu al
Onzin was ook dikke ruk in het begin en vreemde keuzes en wissels, na kritiek van de groep ging het beter en vaak na blessure kwamen de basis elf tot stand.. neemt niet weg dat ik Schreuder nog minder vind..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 oktober 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Onzin was ook dikke ruk in het begin en vreemde keuzes en wissels, na kritiek van de groep ging het beter en vaak na blessure kwamen de basis elf tot stand.. neemt niet weg dat ik Schreuder nog minder vind..
Vraagje, wie is bij jou wel goed?
Je hebt alleen maar commentaar op iedereen, je laat nooit weten hoe het wel zou moeten

Oke, de poppetjes stonden in het begin nog niet op zijn plaats, mee eens maar degene die er stonden deden wat hij ze opgedraagd had.
Iedereen wist precies waar hij aan toe was, wat zijn taken waren.

Je kan 11 fantastische spelers hebben maar dan heb je nog geen elftal.
Hij had een elftal staan die constant de druk kon opvoeren met spelers die over de grenzen middelmatige spelers zijn.
Een aantal van hun zijn voor vele miljoenen verkocht en notabene nog aan hem.
Ajax is hem dankbaar geloof mij

Ten Hag is 3x landskampioen geworden met Ajax, 1x de KNVB beker, is 3x als beste coach van de eredivisie gekozen
Is gekozen als coach van de maand in de Premier Leaque, terwijl hij nog maar kort in dienst is.

Ik zou op dit moment niet weten welke trainer welke haalbaar is voor Ajax die hem gaat evenaren
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 oktober 2022 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 10:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vraagje, wie is bij jou wel goed?
Je hebt alleen maar commentaar op iedereen, je laat nooit weten hoe het wel zou moeten

Oke, de poppetjes stonden in het begin nog niet op zijn plaats, mee eens maar degene die er stonden deden wat hij ze opgedraagd had.
Iedereen wist precies waar hij aan toe was, wat zijn taken waren.

Je kan 11 fantastische spelers hebben maar dan heb je nog geen elftal.
Hij had een elftal staan die constant de druk kon opvoeren met spelers die over de grenzen middelmatige spelers zijn.
Een aantal van hun zijn voor vele miljoenen verkocht en notabene nog aan hem.
Ajax is hem dankbaar geloof mij

Ten Hag is 3x landskampioen geworden met Ajax, 1x de KNVB beker, is 3x als beste coach van de eredivisie gekozen
Is gekozen als coach van de maand in de Premier Leaque, terwijl hij nog maar kort in dienst is.

Ik zou op dit moment niet weten welke trainer welke haalbaar is voor Ajax die hem gaat evenaren
Tenhag was volgens mij halve wege ingesprongen en ook daar zijn jaarlijks gekke dingen geweest, Akas heeft dit al zovaak uitgelegd..

Heb al vaker aangegeven geen idee te hebben wie op dit moment geschikt is, ook voordat Schreuder kwam al, ja slot maar die is simpelweg niet haalbaar.. wie ik ook een pracht mens vind en een goede trainer is Ron Jans, maar niet voor Ajax denk ik.. Jansen van AZ ? Bosz een laatste kans geven 2 seizoenen, dit seizoen en volgend seizoen volledig ? Ik heb echt geen idee
remco k
 remco k - woensdag 05 oktober 2022 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 10:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tenhag was volgens mij halve wege ingesprongen en ook daar zijn jaarlijks gekke dingen geweest, Akas heeft dit al zovaak uitgelegd..

Heb al vaker aangegeven geen idee te hebben wie op dit moment geschikt is, ook voordat Schreuder kwam al, ja slot maar die is simpelweg niet haalbaar.. wie ik ook een pracht mens vind en een goede trainer is Ron Jans, maar niet voor Ajax denk ik.. Jansen van AZ ? Bosz een laatste kans geven 2 seizoenen, dit seizoen en volgend seizoen volledig ? Ik heb echt geen idee
Iedere trainer doet dingen die sommige supporters niet snappen of begrijpen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 oktober 2022 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedere trainer doet dingen die sommige supporters niet snappen of begrijpen.
Absoluut waar, maar Schreuder spant helemaal de kroon haha
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 oktober 2022 - 08:49   quote  deeplink  
@Remco en Warrior... Wat een gezeur over Ten Hag. Ja, hij heeft het goed gedaan Remco. Maaaarrr sommigen hebben geluk in het leven en andere wat minder. Zijn geluk was Overmars en laten we ook even niet vergeten dat hij voor eredivisie en ook voor Ajax begrippen een zeldzaam goede selectie in zijn schoot geworpen kreeg.

Zijn eigen aankopen waren RUK!!!
Zij opstellingen in het begin waren RUK!!!
Zijn wissels waren RUK!!!
Zijn interviews en wedstrijd analyses waren echt te grappig, maar dan in negatieve zin. Wat een onzin kwam eruit zijn mond!!!

Omdat Overmars hem bleef steunen en het geluk door blessures en schorsingen werd hij gedwongen tot opstellingen die veel logischer waren en waardoor er balans in het team ontstond.

En dan nu het stokpaardje om de zeldzaam goede selectie naar beneden te halen... Dat onze topspelers bij hun huidige club geen toppers en of basisspelers zijn...

Daar veeg ik dus mijn reet mee af.

Want het principe dat een trainer altijd zijn beste spelers opstelt klinkt logisch voor de bühne maar is in de praktijk gewoon niet waar.

Er spelen altijd andere factoren mee die bepalen of iemand speelt of niet.

Wie je vader is bijvoorbeeld, kan meespelen of met wie je vader goed bevriend is.
Hoogte van transfersommen.
Of je trainer het in je wilt zien zitten.
Speelstijl.
Etc, etc.

Nee ten Hag heeft uiteindelijk goede resultaten behaald maar daarbij heeft het hem zeer zeker niet tegen gezeten.

Schreuder doet het nu gewoon slecht, maar misschien wordt hij door dezelfde externe factoren die ten Hag mee had, wordt hij tegen gezeten.

Even een berichtje wat tussen neus en lippen door de media in geslingerd wordt door Keje Molenaar.... Tandem Tadic en Blind herstellen... Hiermee wordt wel even van hoger hand aangegeven dat het vervangen van Blind en Tadic vanaf hoger hand niet wordt geaccepteerd. Al zal dit nooit toegegeven worden...

Kijk hoe Nico gedemotiveerd is gemaakt bij Ajax. Die man kon verdedigen, was klein maar won menig kopduel. Was explosief, kon aanvallen en scoorde ook nog met enige regelmaat een goaltje. Maar nee meneertje Blind moest spelen.... mooie opbouwende ballen tussen de linies... maar de enige goals die direct uit zijn voetbal voortkwamen zijn tegendoelpunten!!!

Fuck de hiërarchie bij de leiding. Blind is een Ajax kind maar moet nu gewoon eruit. Tadic moet nu klaargestoomd worden voor een staffunctie bij Ajax en moet vervangen worden door een speler met snelheid en diepgang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door AkaS --
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 15:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar Schreuder spant helemaal de kroon haha
Gewoon kijken naar de prestaties. Ten Hag heeft het fantastisch gedaan met Ajax.

Geen idee waar je de rest van je post dat hier niet zo veel mee te maken heeft hier ventileerde.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon kijken naar de prestaties. Ten Hag heeft het fantastisch gedaan met Ajax.

Geen idee waar je de rest van je post dat hier niet zo veel mee te maken heeft hier ventileerde.
Geeft niks, zie de post van Akas, niks aan toe tevoegen..
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geeft niks, zie de post van Akas, niks aan toe tevoegen..
Daar was mijn reactie op bedoeld.

Jullie willen aan de ene kant alleen naar de opppervlakte kijken zoals bij Tadic en blind. En over ten Hag gaat het dan ineens de diepte in en zoeken jullie naar onderliggende redenen.

Heel simpel. Je bent als coach en als speler verantwoordelijk voor het goede en het slechte.

Blind tadic en schreuder presteren dus nu gewoon ver ondermaats. Ten Hag en consorten hebben jarenlang fantastisch gepresteerd.

Niet meer en niet minder.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 oktober 2022 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar was mijn reactie op bedoeld.

Jullie willen aan de ene kant alleen naar de opppervlakte kijken zoals bij Tadic en blind. En over ten Hag gaat het dan ineens de diepte in en zoeken jullie naar onderliggende redenen.

Heel simpel. Je bent als coach en als speler verantwoordelijk voor het goede en het slechte.

Blind tadic en schreuder presteren dus nu gewoon ver ondermaats. Ten Hag en consorten hebben jarenlang fantastisch gepresteerd.

Niet meer en niet minder.
Eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 08:49 schreef AkaS het volgende:
@Remco en Warrior... Wat een gezeur over Ten Hag. Ja, hij heeft het goed gedaan Remco. Maaaarrr sommigen hebben geluk in het leven en andere wat minder. Zijn geluk was Overmars en laten we ook even niet vergeten dat hij voor eredivisie en ook voor Ajax begrippen een zeldzaam goede selectie in zijn schoot geworpen kreeg.

Zijn eigen aankopen waren RUK!!!
Zij opstellingen in het begin waren RUK!!!
Zijn wissels waren RUK!!!
Zijn interviews en wedstrijd analyses waren echt te grappig, maar dan in negatieve zin. Wat een onzin kwam eruit zijn mond!!!

Omdat Overmars hem bleef steunen en het geluk door blessures en schorsingen werd hij gedwongen tot opstellingen die veel logischer waren en waardoor er balans in het team ontstond.

En dan nu het stokpaardje om de zeldzaam goede selectie naar beneden te halen... Dat onze topspelers bij hun huidige club geen toppers en of basisspelers zijn...

Daar veeg ik dus mijn reet mee af.

Want het principe dat een trainer altijd zijn beste spelers opstelt klinkt logisch voor de bühne maar is in de praktijk gewoon niet waar.

Er spelen altijd andere factoren mee die bepalen of iemand speelt of niet.

Wie je vader is bijvoorbeeld, kan meespelen of met wie je vader goed bevriend is.
Hoogte van transfersommen.
Of je trainer het in je wilt zien zitten.
Speelstijl.
Etc, etc.

Nee ten Hag heeft uiteindelijk goede resultaten behaald maar daarbij heeft het hem zeer zeker niet tegen gezeten.

Schreuder doet het nu gewoon slecht, maar misschien wordt hij door dezelfde externe factoren die ten Hag mee had, wordt hij tegen gezeten.

Even een berichtje wat tussen neus en lippen door de media in geslingerd wordt door Keje Molenaar.... Tandem Tadic en Blind herstellen... Hiermee wordt wel even van hoger hand aangegeven dat het vervangen van Blind en Tadic vanaf hoger hand niet wordt geaccepteerd. Al zal dit nooit toegegeven worden...

Kijk hoe Nico gedemotiveerd is gemaakt bij Ajax. Die man kon verdedigen, was klein maar won menig kopduel. Was explosief, kon aanvallen en scoorde ook nog met enige regelmaat een goaltje. Maar nee meneertje Blind moest spelen.... mooie opbouwende ballen tussen de linies... maar de enige goals die direct uit zijn voetbal voortkwamen zijn tegendoelpunten!!!

Fuck de hiërarchie bij de leiding. Blind is een Ajax kind maar moet nu gewoon eruit. Tadic moet nu klaargestoomd worden voor een staffunctie bij Ajax en moet vervangen worden door een speler met snelheid en diepgang.
Huh? Wat heb ik er mee te maken. Ten Hag was een dropstaaf en Schreuder al helemaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Huh? Wat heb ik er mee te maken. Ten Hag was een dropstaaf en Schreuder al helemaal.
Weet jij toevallig nog ergens een dropveter die deze groep weer enigzins laat voetballen? ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2022 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 16:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet jij toevallig nog ergens een dropveter die deze groep weer enigzins laat voetballen? ?
Zet mij aan het roer, moet jij eens opletten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 18:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zet mij aan het roer, moet jij eens opletten.
Hahahahaha pak je de veld trainingen er bij dan?
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 18:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahahaha pak je de veld trainingen er bij dan?
Nee, dat ga ik doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 19:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, dat ga ik doen.
Warrior en Pietje heel veel succes samen, kan niet fout gaan, mijn steun hebben jullie stelletje giganten!!! Whahahahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Warrior en Pietje heel veel succes samen, kan niet fout gaan, mijn steun hebben jullie stelletje giganten!!! Whahahahaha
Dat is sws een feit... Wel wissels neem ik aan bij wanprestaties ipv poppetjes erin houden op een andere plek..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 oktober 2022 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 00:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat is sws een feit... Wel wissels neem ik aan bij wanprestaties ipv poppetjes erin houden op een andere plek..
Hun zijn de trainers, niet mee bemoeien dus
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 08:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hun zijn de trainers, niet mee bemoeien dus
Doen we nu toch ook bij Schreuder? Dat hoort erbij.. ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 oktober 2022 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 09:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doen we nu toch ook bij Schreuder? Dat hoort erbij.. ;)
Niet alleen bij Schreuder, jij hebt over iedereen wat te mauwen hahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 12:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet alleen bij Schreuder, jij hebt over iedereen wat te mauwen hahaha
Tjah en op elke trainer is ook terecht kritiek geweest, en niet enkel door mij..
Eide
 Eide - maandag 10 oktober 2022 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 12:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah en op elke trainer is ook terecht kritiek EDIT: terecht geweest, en niet enkel door mij..
De kritiek op Ten Hag is geen moment kritiek geweest. De presentaties van Schreuder tonen hoe vreselijk goed EtH was. Natuurlijk maakte EtH ook fouten, wie niet, maar de mate van kritiek die EtH uit sommige hoeken kreeg was ronduit lachwekkend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 oktober 2022 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 15:29 schreef Eide het volgende:

[..]

De kritiek op Ten Hag is geen moment kritiek geweest. De presentaties van Schreuder tonen hoe vreselijk goed EtH was. Natuurlijk maakte EtH ook fouten, wie niet, maar de mate van kritiek die EtH uit sommige hoeken kreeg was ronduit lachwekkend.
Er was echt meer als voldoende kritiek op tenhag en zijn keuzes.. zelfs van Overmars zelf dat tenhag de poppetjes op de juiste plek moest gaan zetten.. Dat Schreuder nog vreemder is daarin lijkt me wel duidelijk
remco k
 remco k - dinsdag 11 oktober 2022 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 15:29 schreef Eide het volgende:

[..]

De kritiek op Ten Hag is geen moment kritiek geweest. De presentaties van Schreuder tonen hoe vreselijk goed EtH was. Natuurlijk maakte EtH ook fouten, wie niet, maar de mate van kritiek die EtH uit sommige hoeken kreeg was ronduit lachwekkend.
Je hebt helemaal gelijk.
remco k
 remco k - dinsdag 11 oktober 2022 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Er was echt meer als voldoende kritiek op tenhag en zijn keuzes.. zelfs van Overmars zelf dat tenhag de poppetjes op de juiste plek moest gaan zetten.. Dat Schreuder nog vreemder is daarin lijkt me wel duidelijk
O kerel wat maak je toch weer een verhaal van iets dat het helemaal niet is.

Dat interview is na speelronde 4 over heel veel zaken van de zomer.
En hij zegt het met een glimlach na het 1-0 verlies tegen Groningen enkel onder het mom dat dat het werk van ten Hag is.

Ik vraag me echt of of sommige mensen dingen wel eens bekijken ipv de media na lullen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2022 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2022 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

O kerel wat maak je toch weer een verhaal van iets dat het helemaal niet is.

Dat interview is na speelronde 4 over heel veel zaken van de zomer.
En hij zegt het met een glimlach na het 1-0 verlies tegen Groningen enkel onder het mom dat dat het werk van ten Hag is.

Ik vraag me echt of of sommige mensen dingen wel eens bekijken ipv de media na lullen.
Ach het is toch duidelijk Remco dat ten Hag, Blind en Tadic niet veel goeds bij hem doen.

En nou laat ik me nog voorzichtig uit..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 oktober 2022 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2022 - 19:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach het is toch duidelijk Remco dat ten Hag, Blind en Tadic niet veel goeds bij hem doen.

En nou laat ik me nog voorzichtig uit..
Moet je toch beter lezen en tenhag is verleden tijd.. blind en tadic op dit moment gewoon kut, niks meer niks minder.. en nogmaals toch grappig dat de "kenners" precies het zelfde roepen in tegenstelling tot een paar blind geilerds

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 oktober 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2022 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2022 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Moet je toch beter lezen en tenhag is verleden tijd.. blind en tadic op dit moment gewoon kut, niks meer niks minder.. en nogmaals toch grappig dat de "kenners" precies het zelfde roepen in tegenstelling tot een paar blind geilerds
Hahahahaha jij bent best lachwekkend, zonder jou zou het best saai zijn hahahaha
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2022 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Moet je toch beter lezen en tenhag is verleden tijd.. blind en tadic op dit moment gewoon kut, niks meer niks minder.. en nogmaals toch grappig dat de "kenners" precies het zelfde roepen in tegenstelling tot een paar blind geilerds
Mooi is dat he, nu zijn die kenners ineens kenners, maar als ze een andere mening hebben dan die jij hebt zijn ze niet serieus te nemen..

Wie is er wel goed momenteel bij Ajax? Als het antwoord daarop meer is dan alleen Blind en Tadic, waarom geef jij dan enkele en alleen op die twee heren af?
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 oktober 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi is dat he, nu zijn die kenners ineens kenners, maar als ze een andere mening hebben dan die jij hebt zijn ze niet serieus te nemen..

Wie is er wel goed momenteel bij Ajax? Als het antwoord daarop meer is dan alleen Blind en Tadic, waarom geef jij dan enkele en alleen op die twee heren af?
Omdat hun de dragers behoren te zijn? Trouwens rensch ook zat benoemd en ook andere namen, alleen die 2 noem je het vaakst om de simpele reden dat je het van hun simpel weg niet mag verwachten zoon lange tijd
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Omdat hun de dragers behoren te zijn? Trouwens rensch ook zat benoemd en ook andere namen, alleen die 2 noem je het vaakst om de simpele reden dat je het van hun simpel weg niet mag verwachten zoon lange tijd
Zou terecht zijn als je ook eens het goede zou kunnen benoemen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 oktober 2022 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou terecht zijn als je ook eens het goede zou kunnen benoemen.
Best weinig gezien eigenlijk of moet ik met elke simpele inspeelbal zonder risico aan gaan geven dat het een mooie pass is ?
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Best weinig gezien eigenlijk of moet ik met elke simpele inspeelbal zonder risico aan gaan geven dat het een mooie pass is ?
Je benoemt ook ieder detail wat niet goed is.
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2023 - 08:34   quote  deeplink  
Wat is het ongelooflijk wat ten Hag daar tot nu toe neerzet.

Gisteren na de overwinning prachtig om te zien dat de fans daar sinds Ferguson vertrokken is voor het eerst weer een trainer in de armen hebben gesloten.

En hij presteert dit tijdens alle perikelen rondom de overname en mega demonstraties daarom bij het stadion.

Knap hoor.

Staat derde met maar 5 punten achter op de nummer 1.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 februari 2023 - 11:20   quote  deeplink  
Volledig mee eens, echt super knap wat hij uit het team haalt.

Ik hoop dat hij ooit terug keert

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0279409