BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 april 2021 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 21:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ten Hag die all credits krijgt is hetzelfde dat het halve land op Rutte stemt.

Beide gebaseerd op foute beeldvorming.

Ten Hag benut zijn spelerssmateriaal optimaal... sorry maar wat een onzin. Het tegenovergestelde os eerder waar. Dat we zover raken is puur een kwaliteit van de beschikbare selectie waarbij Ten Hag juist helemaal niet het optimale rendement eruit haalt. Blijkt ook uit telkens onnodige uitschakelingen in Europa. En landurig en geforceerd blijven zoeken naar opstellingen met spelers op posities waarvan iedereen ziet dat het niet werkt maar hij koppig blijft volharden totdat blessures of interne krachten hem dwingen tot verandering.

Wat wel een kracht lijkt te zijn is dat belaalde dragende spelers, Tadic en Blind hem graag mogen.

Afgelopen wedstrijd weer de Ten Hag gezien die ik beschrijf... 80 minuten lang naar Haller moeten kijken. Het is en en intriest!
Eens... En qua doorbraak ook best vreemd.. volgens mij hebben frenkie, de ligt, en neres bijv gewoon hun debuut gemaakt onder Bosz.. iets wat tenhag zelfs nog liet mislukken bijna.. idem voor vd beek.. (op de ligt na) kan er naast zitten..
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 21:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ten Hag die all credits krijgt is hetzelfde dat het halve land op Rutte stemt.

Beide gebaseerd op foute beeldvorming.

Ten Hag benut zijn spelerssmateriaal optimaal... sorry maar wat een onzin. Het tegenovergestelde os eerder waar. Dat we zover raken is puur een kwaliteit van de beschikbare selectie waarbij Ten Hag juist helemaal niet het optimale rendement eruit haalt. Blijkt ook uit telkens onnodige uitschakelingen in Europa. En landurig en geforceerd blijven zoeken naar opstellingen met spelers op posities waarvan iedereen ziet dat het niet werkt maar hij koppig blijft volharden totdat blessures of interne krachten hem dwingen tot verandering.

Wat wel een kracht lijkt te zijn is dat belaalde dragende spelers, Tadic en Blind hem graag mogen.

Afgelopen wedstrijd weer de Ten Hag gezien die ik beschrijf... 80 minuten lang naar Haller moeten kijken. Het is en en intriest!
Wel mooi dat jij altijd doet alsof de meerderheid van de wereld compleet gek geworden is.

Zijn volharden brengt hem ook succes, dat is niet alleen ag

Vrijwel iedereen wou Alvarez uit het elftal hebben en zeker niet op het middenveld. Uiteindelijk blijkt hij op die positie zelfs de sleutel tot ons succes te zijn.

En er zijn zeker een hoop dingen die beter kunnen.

Maar gezien de prestaties alleen al moeten we niet doen alsof het een koekenbakker is die er niets van kan.
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 23:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens... En qua doorbraak ook best vreemd.. volgens mij hebben frenkie, de ligt, en neres bijv gewoon hun debuut gemaakt onder Bosz.. iets wat tenhag zelfs nog liet mislukken bijna.. idem voor vd beek.. (op de ligt na) kan er naast zitten..
Ja en de nieuwe lichting toppers debuteren weer onder ten Hag. En dat zal ook bij de volgende trainer weer het geval zijn.

Wat kan hij er aan doen dat die jongens hun debuut al hadden gemaakt?

En liet hij ze bijna mislukken of prikkelde hij ze dusdanig dat ze uiteindelijk top wisten te worden?

Je ziet bij Frenkie bijvoorbeeld dat de eerste trainer die hij had bij Barca hem niet goed wist te gebruiken.

Ziyech en van de Beek renderen beiden niet bij hun huidige club. Dat deden ze wel bij Ajax en onder ten Hag.
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 april 2021 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 23:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens... En qua doorbraak ook best vreemd.. volgens mij hebben frenkie, de ligt, en neres bijv gewoon hun debuut gemaakt onder Bosz.. iets wat tenhag zelfs nog liet mislukken bijna.. idem voor vd beek.. (op de ligt na) kan er naast zitten..
Zeker. En ik wil hem echt niet obv 1 mindere westrijd afrekenen. Maar mijn irritatie ligt breder. Het stoort mij hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. En niet verder kijken dan de neus lang is.

En als ik dan tijdens de hosanna van bekerwinst.... moet lezen dat ten Hag zo goed is in dingen die je feitelijk naar het rijk der fabelen kan verwijzen. Dan stoort mij dat enorm. Net zoals hij mij grote delen van het seizoen heeft gestoord.

En ondertussen schaart men deze kale imbeciel in een rijtje van toptrainers en wordt hij nog net niet goddelijk verklaart.

Maar als je de roze bril wilt afzetten heeft hij ieder seizoen enorm geluk gehad en de beschikking over een tot op zekere hoogte zelfregulerende selectie met voor eredivisie begrippen ongekende klasse en financiële waarde.

En ieder seizoen hebben we kromme tenen omdat hij bepaalde spelers op bepaalde posities door de strot wil duwen.

En inmiddels is dit heertje wel verantwoordelijk voor een oud fc Utrecht trio die een behoorlijke waarde vertegenwoordigen en gewoon niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 op CL niveau. En indirect verantwoordelijk dat een parel uit eigen jeugd gratis de deur uitloopt.

Had hem het salaris van Haller gegeven en je had een topspits uit eigen jeugd gehad. Plus 22.5mln bespaard!

Ik dacht heel even dat hij het licht Had gezien, maar dat gaat denk ik nooit gebeuren!

Van mij mag hij oprotten!
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 april 2021 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 23:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens... En qua doorbraak ook best vreemd.. volgens mij hebben frenkie, de ligt, en neres bijv gewoon hun debuut gemaakt onder Bosz.. iets wat tenhag zelfs nog liet mislukken bijna.. idem voor vd beek.. (op de ligt na) kan er naast zitten..
Zeker. En ik wil hem echt niet obv 1 mindere westrijd afrekenen. Maar mijn irritatie ligt breder. Het stoort mij hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. En niet verder kijken dan de neus lang is.

En als ik dan tijdens de hosanna van bekerwinst.... moet lezen dat ten Hag zo goed is in dingen die je feitelijk naar het rijk der fabelen kan verwijzen. Dan stoort mij dat enorm. Net zoals hij mij grote delen van het seizoen heeft gestoord.

En ondertussen schaart men deze kale imbeciel in een rijtje van toptrainers en wordt hij nog net niet goddelijk verklaart.

Maar als je de roze bril wilt afzetten heeft hij ieder seizoen enorm geluk gehad en de beschikking over een tot op zekere hoogte zelfregulerende selectie met voor eredivisie begrippen ongekende klasse en financiële waarde.

En ieder seizoen hebben we kromme tenen omdat hij bepaalde spelers op bepaalde posities door de strot wil duwen.

En inmiddels is dit heertje wel verantwoordelijk voor een oud fc Utrecht trio die een behoorlijke waarde vertegenwoordigen en gewoon niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 op CL niveau. En indirect verantwoordelijk dat een parel uit eigen jeugd gratis de deur uitloopt.

Had hem het salaris van Haller gegeven en je had een topspits uit eigen jeugd gehad. Plus 22.5mln bespaard!

Ik dacht heel even dat hij het licht Had gezien, maar dat gaat denk ik nooit gebeuren!

Van mij mag hij oprotten!
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 april 2021 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel mooi dat jij altijd doet alsof de meerderheid van de wereld compleet gek geworden is.

Zijn volharden brengt hem ook succes, dat is niet alleen ag

Vrijwel iedereen wou Alvarez uit het elftal hebben en zeker niet op het middenveld. Uiteindelijk blijkt hij op die positie zelfs de sleutel tot ons succes te zijn.

En er zijn zeker een hoop dingen die beter kunnen.

Maar gezien de prestaties alleen al moeten we niet doen alsof het een koekenbakker is die er niets van kan.
Hij heeft Alvarez ook uit het team gezet. Net als Martinez.
Hij speelde ook ruk toen, maar dat had plausibele oorzaken.
En ja Remco, de halve wereld is ook gek geworden. Kijk jij geen nieuws dan???

Ik was juist fan van Alvarez en ook Martinez. En ik was hier de enige die herhaaldelijk aangaf dat er geen chemie was in de opstelling zoals hij die keer op keer bleef pushen. Pas toen er door externe factoren veranderingen nodig waren en of geëist moest hij wel naar een opstelling die iedereen al maanden zag, behalve hij !!! En toen kwam er chemie en ging het lopen. Of ben je het hier niet mee eens?

Vanaf dat Labyad, Promes, Schuurs eruit gingen en metname Alvarez en Martinez erin kwamen ging het lopen.

En nu loopt hij weer te kutten met Haller.
. Fc Utrecht billenmaatje. Ongelofelijk wat een geld daarvoor is neergeteld. Hadden ze beter Weghorst kunnen pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 april 2021 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker. En ik wil hem echt niet obv 1 mindere westrijd afrekenen. Maar mijn irritatie ligt breder. Het stoort mij hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. En niet verder kijken dan de neus lang is.

En als ik dan tijdens de hosanna van bekerwinst.... moet lezen dat ten Hag zo goed is in dingen die je feitelijk naar het rijk der fabelen kan verwijzen. Dan stoort mij dat enorm. Net zoals hij mij grote delen van het seizoen heeft gestoord.

En ondertussen schaart men deze kale imbeciel in een rijtje van toptrainers en wordt hij nog net niet goddelijk verklaart.

Maar als je de roze bril wilt afzetten heeft hij ieder seizoen enorm geluk gehad en de beschikking over een tot op zekere hoogte zelfregulerende selectie met voor eredivisie begrippen ongekende klasse en financiële waarde.

En ieder seizoen hebben we kromme tenen omdat hij bepaalde spelers op bepaalde posities door de strot wil duwen.

En inmiddels is dit heertje wel verantwoordelijk voor een oud fc Utrecht trio die een behoorlijke waarde vertegenwoordigen en gewoon niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 op CL niveau. En indirect verantwoordelijk dat een parel uit eigen jeugd gratis de deur uitloopt.

Had hem het salaris van Haller gegeven en je had een topspits uit eigen jeugd gehad. Plus 22.5mln bespaard!

Ik dacht heel even dat hij het licht Had gezien, maar dat gaat denk ik nooit gebeuren!

Van mij mag hij oprotten!
Volledig eens..
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hij heeft Alvarez ook uit het team gezet. Net als Martinez.
Hij speelde ook ruk toen, maar dat had plausibele oorzaken.
En ja Remco, de halve wereld is ook gek geworden. Kijk jij geen nieuws dan???

Ik was juist fan van Alvarez en ook Martinez. En ik was hier de enige die herhaaldelijk aangaf dat er geen chemie was in de opstelling zoals hij die keer op keer bleef pushen. Pas toen er door externe factoren veranderingen nodig waren en of geëist moest hij wel naar een opstelling die iedereen al maanden zag, behalve hij !!! En toen kwam er chemie en ging het lopen. Of ben je het hier niet mee eens?

Vanaf dat Labyad, Promes, Schuurs eruit gingen en metname Alvarez en Martinez erin kwamen ging het lopen.

En nu loopt hij weer te kutten met Haller.
. Fc Utrecht billenmaatje. Ongelofelijk wat een geld daarvoor is neergeteld. Hadden ze beter Weghorst kunnen pakken.
Nee simpel mere. De cijfers liegen niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 april 2021 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2021 - 21:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ten Hag die all credits krijgt is hetzelfde dat het halve land op Rutte stemt.

Beide gebaseerd op foute beeldvorming.

Ten Hag benut zijn spelerssmateriaal optimaal... sorry maar wat een onzin. Het tegenovergestelde os eerder waar. Dat we zover raken is puur een kwaliteit van de beschikbare selectie waarbij Ten Hag juist helemaal niet het optimale rendement eruit haalt. Blijkt ook uit telkens onnodige uitschakelingen in Europa. En landurig en geforceerd blijven zoeken naar opstellingen met spelers op posities waarvan iedereen ziet dat het niet werkt maar hij koppig blijft volharden totdat blessures of interne krachten hem dwingen tot verandering.

Wat wel een kracht lijkt te zijn is dat belaalde dragende spelers, Tadic en Blind hem graag mogen.

Afgelopen wedstrijd weer de Ten Hag gezien die ik beschrijf... 80 minuten lang naar Haller moeten kijken. Het is en en intriest!
Whahaha, wat een zuurpruim ben je ook. Ja hij heeft de beste selectie tot zijn beschikking, dat is waar, maar Ten Hag heeft wel bewezen dat hij het team zo weet te vormen en dat iedereen (ook bankzitters) gewoon er staan als het moet, zonder al te veel gemor en hij een tactiek verzint die de tegenstander pijn doet. 2de helft zie je ook dat hij aanpassingen doet waardoor Ajax beter in de wedstrijd komt. Denk dat het echt een top coach is.

Eerst was het niet Ten Hag, maar Schreuder die de tactiek bepaalde volgens velen, elk jaar heeft hij een nieuwe staff en nieuwe spelers en elke keer weer flikt hij het wel.

Hij heeft de halve finale van de CL gegaald, had pech dat Onana megablunders maakte in de CL die punten kosten dit jaar. Het jaar ervoor een bizarre scheidsrechterlijke dwaling die in 1 actie een penalty en 2 rode kaarten bezorgden tegen chelsea, waardoor een 4-1 voorsprong werd weggegeven. Als dat niet gebeurd was, waar had Ajax dan gestaan.
Tegen roma verliezen ze, maar dat kan ik echt Ten Hag niet kwalijk nemen als je een penalty mist op 2-0 en een keeper moet neerzetten die nog een luier om heeft en een sl3echte vrije trap door zijn vingers laat glippen en een verdediger die de bal zo binnen schiet.

Dat is gewoon pure pech en dat kan gebeuren, net zoals de mazzel die Ajax had toen ze de halve finale van de CL bereikten. Op dat niveau liggen de verschillen dicht bij elkaar, dan kan het kwartje de andere kant opvallen. In Nederland zie je dat we ver boven de rest uitstijgen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 26 april 2021 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 19:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk hoe dan ook dat Ten Hag na dit seizoen weggaat, zelfs als we de trilogie zouden pakken.....hoewel..... ;-)
En kijk waar we nu staan en nog steeds met Ten Hag. Geweldig toch....
p111
 p111 - maandag 26 april 2021 - 12:58   quote  deeplink  
Nou hij heeft wel zijn kwaliteiten,maar heeft wel diverse rare wissels en opstellingen gemaakt.
Maar hij ligt wel goed in de groep en heeft zeker bijgedragen bij de resultaten,dus mag hi dit op zin cv bijschrijven en zijn wel allemaal tevreden op Akas na.Ik denk dat hi zeker nog een jaar blijft en zo zij het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door p111 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 april 2021 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 12:58 schreef p111 het volgende:
Nou hij heeft wel zijn kwaliteiten,maar heeft wel diverse rare wissels en opstellingen gemaakt.
Maar hij ligt wel goed in de groep en heeft zeker bijgedragen bij de resultaten,dus mag hi dit op zin cv bijschrijven en zijn wel allemaal tevreden op Akas na.Ik denk dat hi zeker nog een jaar blijft en zo zij het.
Ik stond ook niet altijd achter al zijn keuzes en mijn inziens ging hij ook vaak te lang door met een keuze die ik niet begreep. Maar hij heeft het wel weer voor elkaar.

1 ding is duidelijk, het aantrekken van Davy Klaassen was een meesterzet van Overmars en geluk voor Ten Hag.
Jammer dat Ten Hag in het begin niet meer met Brobbey in de spit sheeft gespeeld en de voorkeur gaf aan Traore. Misschien had Overmars anders Haller niet gehaald en had brobbey allang bijgetekend. maargoed gepasseerd station.

Het verkopen van Promes was ook prima van Overmars en Ten Hag kon hem missen als kiespijn, vooordat hij vast komt te zitten. De nieuwe positie van Klaassen is wel de beste positie, ondertussen kon Alvarez een beetje wennen en uiteindelijk is de puzzel toch goed in elkaar gevallen. Volgend jaar verwacht ik hetzelfde team, al zou ik Kudus wel willen zien als verdedigende middenvelder. Ik verwacht dat Tagli de enige basisspeler is die wordt verkocht voor 15 tot 20 miljoen. Verder verwacht ik dat we Idrissi niet meer zien, Brobbey is weg, Traore mag van mij weg. Vind hem echt een stuk minder dan Brobbey. Labyad zal verkocht worden. Ook Klaiber mag weer verkocht worden, dat was in mijn ogen echt een paniek aankoop. Ze hadden best even kunnen wachten hoe Rensch zich ging ontwikkelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 mei 2021 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 14:18 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik stond ook niet altijd achter al zijn keuzes en mijn inziens ging hij ook vaak te lang door met een keuze die ik niet begreep. Maar hij heeft het wel weer voor elkaar.

1 ding is duidelijk, het aantrekken van Davy Klaassen was een meesterzet van Overmars en geluk voor Ten Hag.
Jammer dat Ten Hag in het begin niet meer met Brobbey in de spit sheeft gespeeld en de voorkeur gaf aan Traore. Misschien had Overmars anders Haller niet gehaald en had brobbey allang bijgetekend. maargoed gepasseerd station.

Het verkopen van Promes was ook prima van Overmars en Ten Hag kon hem missen als kiespijn, vooordat hij vast komt te zitten. De nieuwe positie van Klaassen is wel de beste positie, ondertussen kon Alvarez een beetje wennen en uiteindelijk is de puzzel toch goed in elkaar gevallen. Volgend jaar verwacht ik hetzelfde team, al zou ik Kudus wel willen zien als verdedigende middenvelder. Ik verwacht dat Tagli de enige basisspeler is die wordt verkocht voor 15 tot 20 miljoen. Verder verwacht ik dat we Idrissi niet meer zien, Brobbey is weg, Traore mag van mij weg. Vind hem echt een stuk minder dan Brobbey. Labyad zal verkocht worden. Ook Klaiber mag weer verkocht worden, dat was in mijn ogen echt een paniek aankoop. Ze hadden best even kunnen wachten hoe Rensch zich ging ontwikkelen.
Kudus komt beter tot zijn recht als aanvallende middenvelder, is verdedigend een stuk minder wat ik tot nu toe gezien heb.
Beter achter de hand houden achter Klaassen en Gravenbergh, Alvarez vervangen zal lastig zijn

Ook ten Hag gaf groen licht naast Overmars voor het aantrekken voor Klaassen, het is niet dat hij alleen maar ex Utrechtenaren in zijn selectie wil hebben al lijkt het daar wel op ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 mei 2021 - 13:13   quote  deeplink  
Ten Hag moet eens iemand wisselen die niet goed speelt, daar gaat het mis'
Gepubliceerd: Di 04-05-2021 om 12:39

Erik ten Hag wordt de laatste dagen overladen met complimenten, maar Marciano Vink maakt een kanttekening. Volgens de ESPN-analist moet de trainer van Ajax eens stoppen met zijn 'usual suspect-wissels'. Edwin van der Sar is het daar niet mee eens.

"Ik wil één ding aanstippen waarvan ik vind dat hij nog veel progressie kan boeken: de usual suspect-wissel", begint Vink bij ESPN. "Degene waarvan we allemaal weten: die gaat er waarschijnlijk, ondanks dat een Ziyech of een Tadic slecht speelt. Van de Beek was heel lang de standaardwissel, daarna sloeg het over op Dolberg, Schöne en Antony."

Vink zag het ook in het verloren Europa League-tweeluik tegen AS Roma. "Álvarez ging eruit, waardoor de hele balans uit het team verdween. Hij had op dat moment gewoon Gravenberch moeten wisselen. Dat is mijn punt van kritiek: Ten Hag moet af en toe iemand wisselen die niet goed speelt, ongeacht diens status. Daar gaat het in mijn ogen af en toe mis. In het buitenland heb je alleen maar te maken met spelers met status. Als je de stap naar de absolute top maakt, zal je harder moeten zijn en zeggen: kom maar zitten."

Reactie Van der Sar
Van der Sar, algemeen directeur van Ajax, vindt dat 'iets te makkelijk'. "Uiteindelijk is de trainer verantwoordelijk voor de resultaten. Tegenwoordig zijn er ook een hoop meningen. We hebben de trainer aangesteld om beslissingen te nemen. De ene pakt beter uit dan de andere. We zijn heel tevreden over de ontwikkeling die spelers onder Ten Hag maken."

----------------------------------

Volledig mee eens, hij zal zijn lievelingen niet wisselen ook al spelen ze soms als een natte krant.
Dit is zeer zeker een punt waarin hij moet verbeteren
p111
 p111 - dinsdag 04 mei 2021 - 13:43   quote  deeplink  
Vink is gewoon een heel goede analist die het uitstekend ziet,het wisselbeleid van ten Hak is en was altijd al een min puntje van hem,hopelijk leest hij dit en past zijn wisselbeleid aan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 mei 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 13:43 schreef p111 het volgende:
Vink is gewoon een heel goede analist die het uitstekend ziet,het wisselbeleid van ten Hak is en was altijd al een min puntje van hem,hopelijk leest hij dit en past zijn wisselbeleid aan.
Ik hoop het hoor maar geloof jij nou echt dat hij Tadic en/of Blind gaat wisselen mochten ze een stuk minder spelen omdat iemand dit roept nu...
p111
 p111 - dinsdag 04 mei 2021 - 15:10   quote  deeplink  
Je bent nooit te oud om te leren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 mei 2021 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 15:10 schreef p111 het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren
Ook eigenwijze tukkers ?
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 13:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ten Hag moet eens iemand wisselen die niet goed speelt, daar gaat het mis'
Gepubliceerd: Di 04-05-2021 om 12:39

Erik ten Hag wordt de laatste dagen overladen met complimenten, maar Marciano Vink maakt een kanttekening. Volgens de ESPN-analist moet de trainer van Ajax eens stoppen met zijn 'usual suspect-wissels'. Edwin van der Sar is het daar niet mee eens.

"Ik wil één ding aanstippen waarvan ik vind dat hij nog veel progressie kan boeken: de usual suspect-wissel", begint Vink bij ESPN. "Degene waarvan we allemaal weten: die gaat er waarschijnlijk, ondanks dat een Ziyech of een Tadic slecht speelt. Van de Beek was heel lang de standaardwissel, daarna sloeg het over op Dolberg, Schöne en Antony."

Vink zag het ook in het verloren Europa League-tweeluik tegen AS Roma. "Álvarez ging eruit, waardoor de hele balans uit het team verdween. Hij had op dat moment gewoon Gravenberch moeten wisselen. Dat is mijn punt van kritiek: Ten Hag moet af en toe iemand wisselen die niet goed speelt, ongeacht diens status. Daar gaat het in mijn ogen af en toe mis. In het buitenland heb je alleen maar te maken met spelers met status. Als je de stap naar de absolute top maakt, zal je harder moeten zijn en zeggen: kom maar zitten."

Reactie Van der Sar
Van der Sar, algemeen directeur van Ajax, vindt dat 'iets te makkelijk'. "Uiteindelijk is de trainer verantwoordelijk voor de resultaten. Tegenwoordig zijn er ook een hoop meningen. We hebben de trainer aangesteld om beslissingen te nemen. De ene pakt beter uit dan de andere. We zijn heel tevreden over de ontwikkeling die spelers onder Ten Hag maken."

----------------------------------

Volledig mee eens, hij zal zijn lievelingen niet wisselen ook al spelen ze soms als een natte krant.
Dit is zeer zeker een punt waarin hij moet verbeteren
Ik denk dat het vrij logisch is dat ze over het algemeen blijven staan.

Dit zijn de jongens die de wedstrijden vaak voor je winnen en de bepalende factor zijn binnen je ploeg. Het zijn ook de jongens die vaak zat nog met een assist of een goal in zo’n slechte wedstrijd wel beslissend zijn.

Dit fenomeen zie je ook bij de meeste grotere clubs. Jongens als Messi Ronaldo Ramos van dijk neymar salah de Bruyne enzovoort worden amper gewisseld.
p111
 p111 - dinsdag 04 mei 2021 - 16:06   quote  deeplink  
Het gaat om de spelers die niet in de wedstrijd zitten,vaak heeft een team 2 of 3 bepalende spelers die laat je staan, maar dan heb je er nog min/8 over.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 mei 2021 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het vrij logisch is dat ze over het algemeen blijven staan.

Dit zijn de jongens die de wedstrijden vaak voor je winnen en de bepalende factor zijn binnen je ploeg. Het zijn ook de jongens die vaak zat nog met een assist of een goal in zo’n slechte wedstrijd wel beslissend zijn.

Dit fenomeen zie je ook bij de meeste grotere clubs. Jongens als Messi Ronaldo Ramos van dijk neymar salah de Bruyne enzovoort worden amper gewisseld.
Klopt helemaal hoor, want het kan ook zijn dat ze in de allerlaatste minuut nog belangrijk kunnen zijn, toch moet je dan uitkijken dat je geen verdeeldheid krijgt binnen de spelersgroep.

Gravenbergh behoort overigens ook al bij het elitegroepje.

Van de Beek werd bijvoorbeeld niet altijd terecht gewisseld

Ik vind gewoon als iemand een mindere wedstrijd speelt dat hij dan gewisseld wordt, niemand uitgezonderd dan ben je als trainer clear naar de rest toe
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 16:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal hoor, want het kan ook zijn dat ze in de allerlaatste minuut nog belangrijk kunnen zijn, toch moet je dan uitkijken dat je geen verdeeldheid krijgt binnen de spelersgroep.

Gravenbergh behoort overigens ook al bij het elitegroepje.

Van de Beek werd bijvoorbeeld niet altijd terecht gewisseld

Ik vind gewoon als iemand een mindere wedstrijd speelt dat hij dan gewisseld wordt, niemand uitgezonderd dan ben je als trainer clear naar de rest toe
Nee dat is geen verdeeldheid. Dat is gewoon de hiërarchie en lijkt me de normaalste zaak van de wereld. Hoeveel assists heeft Tadic al gehad terwijl die helemaal niet zo goed was of hoeveel goals heeft Klaassen gemaakt met dat hij er niet zo lekker in zat.

Volgens mij zijn Klaassen Tadic blind tagliafico en Gravenberg dit seizoen de jongens geweest die eigenlijk niet worden gewisseld. Dat zijn er ook maar 5 en ook gewoon je beste kern van het elftal.
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 16:06 schreef p111 het volgende:
Het gaat om de spelers die niet in de wedstrijd zitten,vaak heeft een team 2 of 3 bepalende spelers die laat je staan, maar dan heb je er nog min/8 over.
Tadic Klaassen blind Gravenberg en tagliafico zijn de spelers die eigenlijk zeden gewisseld worden anders dan dat ze rust krijgen.

Dan heb je nog 5 spelers over. Dat in combinatie met de rust schorsingen en blessures die de bepalende spelers we hebben gehad is er gewoon veel gewisseld.

Ajax heeft ook dit seizoen gewoon heel veel spelers gebruikt.

Ik ben het weleens niet eens met welke spelers er gewisseld worden en zou weleens andere namen willen zien.

Maar het verhaal van Vink kan ik me totaal niet in vinden als zijnde kritiek.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 mei 2021 - 18:09   quote  deeplink  
Spot on Marciano Vink. Ik kan geen enkel begrip vinden wanneer je dit tegenspreekt. Tenzij je discussie wilt.

Gravenberch had idd af en toe gewisseld mogen worden.

Laatst nog Haller die 80 minuten mocht blijven prutsen.
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 18:09 schreef AkaS het volgende:
Spot on Marciano Vink. Ik kan geen enkel begrip vinden wanneer je dit tegenspreekt. Tenzij je discussie wilt.

Gravenberch had idd af en toe gewisseld mogen worden.

Laatst nog Haller die 80 minuten mocht blijven prutsen.
Haller die 80 minuten mocht prutsen. Dan bewijst dat toch juist zijn ongelijk omdat hij juist wel gewisseld werd.

En ik hoef geen discussie. Je ziet gewoon feitelijk bij alle grote clubs hetzelfde gebeuren. Of zouden die allemaal ongelijk hebben en Marciano Vink al enige wel gelijk hebben?
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 18:43   quote  deeplink  
Gravenberg in de eredivisie de meeste minuten gemaakt namens Ajax namelijk 2432 van de mogelijke 2790.

Alle andere Ajacieden staan lager in die lijst. Daarmee komen ze niet in de buurt van de top 40 spelers met de meeste minuten in de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2021 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 18:45   quote  deeplink  
Er zijn ook maar drie ploegen die meer spelers gebruikt hebben dan Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 18:49   quote  deeplink  
En begrijp me aub niet verkeerd. Ik vind dat ten Hag ook vaak verkeerd wisselt.

Alleen vink zegt dat het in de top anders moet en dat ten Hag altijd dezelfde mensen wisselt, en dat zou in mijn beleving logisch zijn maar als je de gemaakte minuten bekijkt klopt het ook nog eens niet in de eredivisie.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 mei 2021 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 18:49 schreef remco k het volgende:
En begrijp me aub niet verkeerd. Ik vind dat ten Hag ook vaak verkeerd wisselt.

Alleen vink zegt dat het in de top anders moet en dat ten Hag altijd dezelfde mensen wisselt, en dat zou in mijn beleving logisch zijn maar als je de gemaakte minuten bekijkt klopt het ook nog eens niet in de eredivisie.
Ik ben niet zo van de statistieken Remco. Maar wat ik zie of heb gezien is precies wat Vink heeft verwoord. Zijn altijd dezelfde die ten Hag wisselt. Laatste tijd waren dit bijvoorbeeld Rensch en Anthony.

Gravenberch is overduidelijk een topper in spe Maar niet beslissend met doelpunten en assists.
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 19:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de statistieken Remco. Maar wat ik zie of heb gezien is precies wat Vink heeft verwoord. Zijn altijd dezelfde die ten Hag wisselt. Laatste tijd waren dit bijvoorbeeld Rensch en Anthony.

Gravenberch is overduidelijk een topper in spe Maar niet beslissend met doelpunten en assists.
Rensch kon de 90 minuten niet of amper aan, dat is door zowel rensch als ten Hag aangegeven en Anthony en Neres beiden gewoon niet heel goed na de winter. Dat die twee vaak gewisseld zijn lijkt me niet meer dan logisch.

Gravenberg heeft helemaal niet de rol dat hij veel goals en assists moet geven, dat is een typische verbindings speler zoals Frenkie dat ook was. En die echt heel erg belangrijk geweest. Overigens had Gravenberg echt wel wat vaker gewisseld mogen worden, ik zeg ook nergens dat dit niet klopt.

Maar alsVink stelt dat bepaalde spelers altijd blijven staan en altijd spelen zoals hij ook vertelde maar hier niet geschreven staat. Dan zou je niet verwachten dat de Ajacied met de meeste eredivisie minuten tot nu toe slechts op plek 43 of 44 terug is te vinden.

En nogmaals, voldoende kritiek mogelijk op het wisselbeleid, maar dit verhaal klopt naar mijn mening niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 november 2021 - 00:16   quote  deeplink  
Ik zeg, laatste jaar Ten Hag. Tijd voor vernieuwing.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 november 2021 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2021 - 00:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik zeg, laatste jaar Ten Hag. Tijd voor vernieuwing.
Begin dit jaar dacht ik oprecht, heb er altijd naast gezeten.. en precies dezelfde fouten weer.. loopt het team dan loopt het, maar loopt het niet heeft die geen alternatief en doet die maar wat.. en dat met zoon enorme bank die bij elke eredivisie club of hoger gewoon basis zouden spelen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 november 2021 - 13:18   quote  deeplink  
Het is de november maand waar het normaal de december maand is, dat Ajax loopt te kutten. Ten hag ineens weg? Nee man, wat een onzin. Gewoon lekker doorgaan, kijk hoe het Europees gaat. En de competitie, dat komt ook echt wel goed.

Paniek om helemaal niets, daarom moeten supporters ook niet het beleid willen gaan bepalen, alles is op basis van emotie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2021 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2021 - 13:45   quote  deeplink  
Whahaha, wat heerlijk, we hebben het gewoon over een trainer die dit seizoen met Ajax iets heeft weten te bereiken wat nog nooit eerder een Nederlandse trainer heeft bereikt...

Maar ja joh, die moet maar weg na dit seizoen, want we denken dat we wel wat beters kunnen krijgen..

Ik krijg steeds meer het idee dat ten Hag door ons allemaal gigantisch onderschat wordt, de selectie en spelers individueel lang niet zo goed zijn als wij graag zouden willen geloven ( dat bewijst de neerwaartse spiraal waarin vrijwel alle verkochte spelers van de afgelopen jaren zitten) en dat wij als ten Hag vertrekt het extreem lastig gaan krijgen met het vinden van een opvolger die beter is, want dat is waar men om vraagt..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2021 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 13:45 schreef remco k het volgende:
Whahaha, wat heerlijk, we hebben het gewoon over een trainer die dit seizoen met Ajax iets heeft weten te bereiken wat nog nooit eerder een Nederlandse trainer heeft bereikt...

Maar ja joh, die moet maar weg na dit seizoen, want we denken dat we wel wat beters kunnen krijgen..

Ik krijg steeds meer het idee dat ten Hag door ons allemaal gigantisch onderschat wordt, de selectie en spelers individueel lang niet zo goed zijn als wij graag zouden willen geloven ( dat bewijst de neerwaartse spiraal waarin vrijwel alle verkochte spelers van de afgelopen jaren zitten) en dat wij als ten Hag vertrekt het extreem lastig gaan krijgen met het vinden van een opvolger die beter is, want dat is waar men om vraagt..
Elk jaar dezelfde fouten Remco.. Dat is mijn enige punt..
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2021 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 13:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Elk jaar dezelfde fouten Remco.. Dat is mijn enige punt..
Hij doet nu helemaal niks fout, de spelers die er staan moeten winnen van de betreffende tegenstanders, krijgen daar ook kansen zat voor, maar maken die kansen niet..

Hij draagt daar de verantwoordelijkheid voor, en zal dat dit seizoen ook weer net als andere jaren gewoon om draaien en weer de goede kant op.

Geen enkele ploeg in Europa speelt consequent goed voetbal en verliest geen punten op dit moment.

Er is geen ploeg in heel europa die zowel op nationaal als internationaal niveau zo weinig tegengoals krijgt als Ajax tot nu..

Maar nee, ten Hag is de verkeerde trainer..

ten Hag wordt door heel europa genoemd als opvolger van vertrekkende trainers, en niet bij de minste clubs....

Maar nee, wij Ajacieden vinden hem eigenlijk niet zo goed, sterker nog, laat hem lekker vertrekken....
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2021 - 14:02   quote  deeplink  
Whahha, en dan ben ik degene die mezelf belachelijk zou maken met mijn kijk op voetbal..

Ik kan oprecht nu geen enkele trainer bedenken die het beter zou doen dan ten Hag..

Sommige mensen moeten de illusie eens opgeven dat Ajax een Europese top selectie heeft..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2021 - 17:40   quote  deeplink  
Je snapt me punt niet echt.. als een ploeg zich in graaft of fysiek gaat spelen kan Ajax daar niks tegen doen, hebben ze geen wapen voor of hoe je het ook wilt noemen.. dit is gewoon structueel al een paar jaar.. is dat enkel aan de spelers of moet een trainer hierop een antwoord hebben na zoon lange tijd? En ook jij weet spelers hoef je niet te motiveren tegen grotere teams of in de CL.. het gaat erook om dat je ze.kan prikkelen tegen een Heracles, Twente, goahead..

En nee Tenhag heb ik verder niks over te klagen, alleen mag ik wel verwachten dat je na 3 jaar op zulke tegenstanders iets anders kan verzinnen met zoon groep
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2021 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:
Je snapt me punt niet echt.. als een ploeg zich in graaft of fysiek gaat spelen kan Ajax daar niks tegen doen, hebben ze geen wapen voor of hoe je het ook wilt noemen.. dit is gewoon structueel al een paar jaar.. is dat enkel aan de spelers of moet een trainer hierop een antwoord hebben na zoon lange tijd? En ook jij weet spelers hoef je niet te motiveren tegen grotere teams of in de CL.. het gaat erook om dat je ze.kan prikkelen tegen een Heracles, Twente, goahead..

En nee Tenhag heb ik verder niks over te klagen, alleen mag ik wel verwachten dat je na 3 jaar op zulke tegenstanders iets anders kan verzinnen met zoon groep
Ik snap je punt wel degelijk. Dat punt klopt alleen van geen kant.

Jij zegt dat Ajax er niks tegen kan beginnen en dat is feitelijk gewoon niet waar getuige de grote kansen en de vele doelpogingen die je krijgt.

En feitelijk gewoon niet waar omdat je tegen veel meer van dat soort tegenstanders speelt en je die wedstrijden wel gewoon wint.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 09 november 2021 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet nu helemaal niks fout, de spelers die er staan moeten winnen van de betreffende tegenstanders, krijgen daar ook kansen zat voor, maar maken die kansen niet..

Hij draagt daar de verantwoordelijkheid voor, en zal dat dit seizoen ook weer net als andere jaren gewoon om draaien en weer de goede kant op.

Geen enkele ploeg in Europa speelt consequent goed voetbal en verliest geen punten op dit moment.

Er is geen ploeg in heel europa die zowel op nationaal als internationaal niveau zo weinig tegengoals krijgt als Ajax tot nu..

Maar nee, ten Hag is de verkeerde trainer..

ten Hag wordt door heel europa genoemd als opvolger van vertrekkende trainers, en niet bij de minste clubs....

Maar nee, wij Ajacieden vinden hem eigenlijk niet zo goed, sterker nog, laat hem lekker vertrekken....
Volledig mee eens Remco, ik zou echt niet weten wie het beter zou doen met de huidige selectie
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2021 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel degelijk. Dat punt klopt alleen van geen kant.

Jij zegt dat Ajax er niks tegen kan beginnen en dat is feitelijk gewoon niet waar getuige de grote kansen en de vele doelpogingen die je krijgt.

En feitelijk gewoon niet waar omdat je tegen veel meer van dat soort tegenstanders speelt en je die wedstrijden wel gewoon wint.
Tjah ik vind het opvallend dat je veel punten verlies hebt tegen ploegen die zo spelen, en dan met name de ploegen die echt kwalitatief stukken minder zijn en je je ploeg ook nog gewoon intact hebt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 10:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah ik vind het opvallend dat je veel punten verlies hebt tegen ploegen die zo spelen, en dan met name de ploegen die echt kwalitatief stukken minder zijn en je je ploeg ook nog gewoon intact hebt..
Ga in alle top competities eens kijken tegen wie de grote clubs de punten verliezen. Dat is juist heel vaak tegen de kleintjes. NIet voor niets is het gezegde er dat je kampioen wordt tegen de kleintjes.

Maar vrijwel alle ploegen spelen zo tegen Ajax, dat probeerde op PSV na echt iedere ploeg waar Ajax tegen speelde in de ED, en toch wint men het merendeel, dan moet je niet gaan roepen dat men nu nog steeds geen antwoord heeft, want dat is er wel, je krijgt namelijk gewoon voldoende kansen om te winnen. Je moet ze alleen maken..

Ook speel je zelden heel goed voetbal tegen dit soort ploegen, je moet ze echter wel gewoon winnen, en als dat niet gebeurt mag je genadeloos kritisch zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 november 2021 - 13:33   quote  deeplink  
Als er 21 spelers op 1 helft staan te spelen is het zaak om zo veel mogelijk ballen in de 16 te pompen, hopen dat er een kop tegen aan komt of een voetm je moet dan een dosis geluk hebben of hele creatieve spelers...die hebben we wel, maar te weinig blijkbaar zoals zovelen teams.

Kijk naar Barcelona die in 9 van de 10 keer het meeste balbezit hebben, ook bijna altijd op de helft vd tegenstander, kregen vaak het deksel op de neus..

Tja dan is het dag Koeman!
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2021 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 13:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als er 21 spelers op 1 helft staan te spelen is het zaak om zo veel mogelijk ballen in de 16 te pompen, hopen dat er een kop tegen aan komt of een voetm je moet dan een dosis geluk hebben of hele creatieve spelers...die hebben we wel, maar te weinig blijkbaar zoals zovelen teams.

Kijk naar Barcelona die in 9 van de 10 keer het meeste balbezit hebben, ook bijna altijd op de helft vd tegenstander, kregen vaak het deksel op de neus..

Tja dan is het dag Koeman!
Barcelona is in deze gewoon geen vergelijking, Die hebben onder Koeman amper een goede wedstrijd gespeeld, en daar graven de ploegen zich zeker niet zo in als dat men tegen Ajax doet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 november 2021 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Barcelona is in deze gewoon geen vergelijking, Die hebben onder Koeman amper een goede wedstrijd gespeeld, en daar graven de ploegen zich zeker niet zo in als dat men tegen Ajax doet.
Barca thuis wel hoor, alleen spelen ze daar in een zwaardere competitie, kan je niet vergelijken met Go Ahead al straalt de inzet er wel vanaf..

Op zich heeft Barcelona zeker wel goede spelers rond lopen, alleen is Koeman er niet in geslaagd om er een team van te maken die mee kon doen voor de prijzen

Misschien geen goede vergelijking, maar kon geen andere club noemen die zo veel minuten op de helft van de tegenstander speelt als Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2021 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 16:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Barca thuis wel hoor, alleen spelen ze daar in een zwaardere competitie, kan je niet vergelijken met Go Ahead al straalt de inzet er wel vanaf..

Op zich heeft Barcelona zeker wel goede spelers rond lopen, alleen is Koeman er niet in geslaagd om er een team van te maken die mee kon doen voor de prijzen

Misschien geen goede vergelijking, maar kon geen andere club noemen die zo veel minuten op de helft van de tegenstander speelt als Ajax
Nou wat dacht je van Bayern. Psg. Manchester City. Liverpool.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 november 2021 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou wat dacht je van Bayern. Psg. Manchester City. Liverpool.
We hebben het over 90 minuten lang tegen een vergelijkende club die zich zo terug trekt als Go Ahead..
Bayern en PSG misschien

Ik kijk ook buitenlands voetbal
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2021 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We hebben het over 90 minuten lang tegen een vergelijkende club die zich zo terug trekt als Go Ahead..
Bayern en PSG misschien

Ik kijk ook buitenlands voetbal
Bayern en psg misschien?

Als je er maar eentje mag opnoemen van deze clubs dan is dat City.

Maar Barcelona in geen geval. Die hebben tegenwoordig weleens minder balbezit dan hun tegenstanders.

Overigens heeft Barcelona ook nog steeds ruim meer balbezit dan de meeste tegenstanders.

Maar echt tegenstanders die zich volledig ingraven overkomt de ploegen die ik omschrijf echt een stuk meer dan Barcelona.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2021 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 november 2021 - 21:07   quote  deeplink  
Ik bedoel in vergelijking met Ajax - Go Ahead...dus 90 minuten lang op 1 helft proberen te scoren.

In de Premier League bijvoorbeeld zie ik geen tegenstander dat zich zo ver terug trekt..

Je hoort mij niet zeggen dat Bayern, PSG, Liverpool, Manchester City niet de aanval kiezen, zeker wel maar vast zetten op 1 helft let wel 90 minuten lang, dat zie ik dus niet

Daar is duidelijk het niveau van de tegenpartij hoger

Of ze laten geregeld de tegenstander komen, zodat ze zelf meer ruimte krijgen.

Maar goed wil het hier bij laten, jij hebt je eigen opvattingen en dat mag..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2021 - 21:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik bedoel in vergelijking met Ajax - Go Ahead...dus 90 minuten lang op 1 helft proberen te scoren.

In de Premier League bijvoorbeeld zie ik geen tegenstander dat zich zo ver terug trekt..

Je hoort mij niet zeggen dat Bayern, PSG, Liverpool, Manchester City niet de aanval kiezen, zeker wel maar vast zetten op 1 helft let wel 90 minuten lang, dat zie ik dus niet

Daar is duidelijk het niveau van de tegenpartij hoger

Of ze laten geregeld de tegenstander komen, zodat ze zelf meer ruimte krijgen.

Maar goed wil het hier bij laten, jij hebt je eigen opvattingen en dat mag..
Ploegen uit het rechter rijtje uit die landen graven zich juist veel vaker in dan in Nederland.

Juist bij ons willen die ploegen vaak nog gewoon proberen te voetballen. Precies iets waar we juist altijd over vallen dat iedereen maar de Hollandse school wil blijven spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0200068