BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 09:13   quote  deeplink  
en vanavond dus wss weer een andere samenstelling met tadic op 10 schuurs achterin en huntelaar in de spits.. teminste dat vermoed het AD
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 09:15   quote  deeplink  
Ja logisch toch. Het was weer niet goed, dan ga je dus weer veranderen.
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 09:16   quote  deeplink  
En met Huntelaar in de ploeg en Tadic op 10 creeerde Ajax wel wat kleine mogelijkheden in de laatste 10 minuten.

Ik zou het pas gek vinden als het niet loopt, en de trainer niks veranderd aan de samenstelling van de ploeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 maart 2020 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 09:16 schreef remco k het volgende:
En met Huntelaar in de ploeg en Tadic op 10 creeerde Ajax wel wat kleine mogelijkheden in de laatste 10 minuten.

Ik zou het pas gek vinden als het niet loopt, en de trainer niks veranderd aan de samenstelling van de ploeg.
Ach Remco, jij weet net als ik als het niet loopt bij Ajax dan heeft de trainer het gedaan, en als Ajax wint dan zijn ze lyrisch over de spelers.
Dit is altijd zo geweest...het is zo makkelijk om te zeggen Ten Hag rot op....en dan?
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 09:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach Remco, jij weet net als ik als het niet loopt bij Ajax dan heeft de trainer het gedaan, en als Ajax wint dan zijn ze lyrisch over de spelers.
Dit is altijd zo geweest...het is zo makkelijk om te zeggen Ten Hag rot op....en dan?
Eens kerel. Daarbij wel gezegd hebbende dat ten Hag absoluut verantwoordelijk is voor de slechte prestaties. Net zo goed als dat ie verantwoordelijk was voor de goede prestaties.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 09:16 schreef remco k het volgende:
En met Huntelaar in de ploeg en Tadic op 10 creeerde Ajax wel wat kleine mogelijkheden in de laatste 10 minuten.

Ik zou het pas gek vinden als het niet loopt, en de trainer niks veranderd aan de samenstelling van de ploeg.
volgens mij was jij degene die zei dat huntelaar niet meer in de basis hoorde.. en schuurs.. daarbij heeft iedereen hier en incl de trainer het over vastigheden creeeren.. nou we zien het
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 maart 2020 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 09:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach Remco, jij weet net als ik als het niet loopt bij Ajax dan heeft de trainer het gedaan, en als Ajax wint dan zijn ze lyrisch over de spelers.
Dit is altijd zo geweest...het is zo makkelijk om te zeggen Ten Hag rot op....en dan?
Dat is beslist waar, vriend. Dat probeer ik ook elke keer weer uit te leggen. De trainer (technische staf) niet de credits geven wanneer het goed gaat, maar wel afrekenen wanneer het niet gaat is unfair. En hem dan ook nog eens ongenuanceerd naroepen om zijn kale hoofd en zijn tukkers accent...

En daarmee zeg ik dus niet dat Erik ten Hag foutloos is. Dat is namelijk niemand. Behalve ik natuurlijk. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 10:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is beslist waar, vriend. Dat probeer ik ook elke keer weer uit te leggen. De trainer (technische staf) niet de credits geven wanneer het goed gaat, maar wel afrekenen wanneer het niet gaat is unfair. En hem dan ook nog eens ongenuanceerd naroepen om zijn kale hoofd en zijn tukkers accent...

En daarmee zeg ik dus niet dat Erik ten Hag foutloos is. Dat is namelijk niemand. Behalve ik natuurlijk. ;-)
kale kop en tukkers accent heb ik ook, gaat met name over zijn voorkomen en domme gelul, en als je had meegelezen waren bepaalde personen zelfs kritisch tijdens vorigjaar, dus niks temaken met goede of slechte tijden.. want zelfs met de goedetijden deed die gekkedingen.. dus waarom zou je hem dan veren in zijn reet gaan steken ?
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 maart 2020 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 11:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kale kop en tukkers accent heb ik ook, gaat met name over zijn voorkomen en domme gelul, en als je had meegelezen waren bepaalde personen zelfs kritisch tijdens vorigjaar, dus niks temaken met goede of slechte tijden.. want zelfs met de goedetijden deed die gekkedingen.. dus waarom zou je hem dan veren in zijn reet gaan steken ?
Sommigen hier hebben er een handje van om je post te verkrachten, het gedeelte waar geen spelt tussen te krijgen is, zwijgt men dood. En het gedeelte waar ze mee kunnen manipuleren misbruiken ze om je aan te vallen en te doen alsof je gek bent. Totdat ze ook daar niet omheen kunnen en dan gaan ze zelf heel hard roepen.

Beetje geraffineerde achterbakse linkse politiek tactiek.

Zit wel een beetje in onze Nederlandse aard geloof ik.

Zo'n Pim Fortuin is door de linkse politiek schandalig afgeschilderd en gedemoniseerd. Ondertussen heeft hij door zijn standpunten te verkondigen een hoop taboes doorbroken en nu hebben die linkse rakkers, die eerst moord en brand schreeuwen, vergelijkingen trokken met een man met een typisch snorretje, nu diezelfde punten standaard in hun partijprogrammapunten opgenomen.

Nu gaat het niet om politiek hier maar de praktijk heeft overeenkomsten.

Eerst mensen hier achterbaks tegen elkaar opruien tegen anderen omdat ze zogenaamd negatief zijn of anders denken... En wanneer straks alles definitief verkloot is dan moet je ze horen schreeuwen dat ten Hag moet oprotten.

Maar owee als je voor die tijd het ziet dat deze man niet zo geweldig als dat het resultaat van vorig jaar doet vermoeden.

Hetzelfde geldt voor de statistieken van Veltman.... prachtig hoor maar als ik hem zie spelen herken ik die statistieken niet!

Ten Hag is voor mij een kuttrainer en dat is helaas heel negatief. Net als resultaten die hij boekt met spelers die het gemiddelde Ajaxniveau vertegenwoordigen waar het gros van de Ajaxtrainers in het verleden mee moesten werken!

Met het team van vorig jaar kon niemand falen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 11:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sommigen hier hebben er een handje van om je post te verkrachten, het gedeelte waar geen spelt tussen te krijgen is, zwijgt men dood. En het gedeelte waar ze mee kunnen manipuleren misbruiken ze om je aan te vallen en te doen alsof je gek bent. Totdat ze ook daar niet omheen kunnen en dan gaan ze zelf heel hard roepen.

Beetje geraffineerde achterbakse linkse politiek tactiek.

Zit wel een beetje in onze Nederlandse aard geloof ik.

Zo'n Pim Fortuin is door de linkse politiek schandalig afgeschilderd en gedemoniseerd. Ondertussen heeft hij door zijn standpunten te verkondigen een hoop taboes doorbroken en nu hebben die linkse rakkers, die eerst moord en brand schreeuwen, vergelijkingen trokken met een man met een typisch snorretje, nu diezelfde punten standaard in hun partijprogrammapunten opgenomen.

Nu gaat het niet om politiek hier maar de praktijk heeft overeenkomsten.

Eerst mensen hier achterbaks tegen elkaar opruien tegen anderen omdat ze zogenaamd negatief zijn of anders denken... En wanneer straks alles definitief verkloot is dan moet je ze horen schreeuwen dat ten Hag moet oprotten.

Maar owee als je voor die tijd het ziet dat deze man niet zo geweldig als dat het resultaat van vorig jaar doet vermoeden.

Hetzelfde geldt voor de statistieken van Veltman.... prachtig hoor maar als ik hem zie spelen herken ik die statistieken niet!

Ten Hag is voor mij een kuttrainer en dat is helaas heel negatief. Net als resultaten die hij boekt met spelers die het gemiddelde Ajaxniveau vertegenwoordigen waar het gros van de Ajaxtrainers in het verleden mee moesten werken!

Met het team van vorig jaar kon niemand falen!
+35 hoop ik alsnog ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 12:37   quote  deeplink  
Lof voor Álvarez: ''Dan zou Overmars moeten ingrijpen''

Henk Spaan is positief over Edson Álvarez. De verdediger werd afgelopen zomer naar Nederland gehaald, maar beleeft een moeilijk eerste seizoen bij Ajax.

Hoewel hij een verdediger is, speelde hij in de eerste seizoenshelft zijn wedstrijden als verdedigende middenvelder. Inmiddels is hij vaste bankzitter geworden onder Erik ten Hag. ''Álvarez speelde 134 wedstrijden voor de Mexicaanse club América en 30 interlands. Toch is hij pas 22 jaar'', schrijft Spaan in zijn column voor Het Parool.

Tegen FC Utrecht mocht hij weer eens minuten maken van de oefenmeester. ''Zoals gewoonlijk begon hij nerveus en dieselde zich daarna de wedstrijd in. Hij speelde goed. Als Ten Hag uit de dubieuze penalty de conclusie trekt Edson weer uit het elftal te knikkeren, zou Overmars moeten ingrijpen. Pure kapitaalvernietiging zou het zijn.''

dus ben benieuwd... schuurs of alvarez maakt mij niet veel uit, vaker aangegeven
. zolang veltman er maar niet staat ;)
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 10:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij was jij degene die zei dat huntelaar niet meer in de basis hoorde.. en schuurs.. daarbij heeft iedereen hier en incl de trainer het over vastigheden creeeren.. nou we zien het
Zeker geen indruk gemaakt. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met wie hij allemaal opstelt. Maar net zoals met de bondscoach. We hebben 5 miljoen Ajax meningen wie er moeten spelen. Enige wat logisch is, is dat hij blijft veranderen om ergens de winning mood weer te vinden.
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 12:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

+35 hoop ik alsnog ;)
Wel benieuwd waarom Barca real en city dan toch falen. Die hebben namelijk betere elftallen dan Ajax.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 12:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker geen indruk gemaakt. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met wie hij allemaal opstelt. Maar net zoals met de bondscoach. We hebben 5 miljoen Ajax meningen wie er moeten spelen. Enige wat logisch is, is dat hij blijft veranderen om ergens de winning mood weer te vinden.
zolang je dingen blijft veranderen gaat dat lastig worden, team moet ingespeelt raken en dat gaat zo niet lukken.. kortom waarom zoveel veranderen aan iets wat eerst goed liep.. dan moet je juist dat in ere herstellen en daarop verder gaan.. je mist neres nu dat klopt, maar je hebt danilo als vervanger eventueel.. dus promes tadic danilo ziyech op 10 en vdbeek martinez erachter... 1 verandering tenopzichte van voor de blessures dus waarom tadic naar 10 ziyech flank hunter spits.. 3 veranderingen tenopzichte van 3..
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 maart 2020 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 12:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel benieuwd waarom Barca real en city dan toch falen. Die hebben namelijk betere elftallen dan Ajax.
Dacht dat jij intelligent was? Kan deze teams toch niet 1 op 1 vergelijken met Ajax. Zoveel andere factoren.

En wellicht falen ze om dezelfde reden, een trainer die maar niet tot het juiste speelplan kan komen of de juiste poppetjes niet op de juiste plek kan zetten... omwille van lokale politiek, reputatie of whatever...
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 12:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zolang je dingen blijft veranderen gaat dat lastig worden, team moet ingespeelt raken en dat gaat zo niet lukken.. kortom waarom zoveel veranderen aan iets wat eerst goed liep.. dan moet je juist dat in ere herstellen en daarop verder gaan.. je mist neres nu dat klopt, maar je hebt danilo als vervanger eventueel.. dus promes tadic danilo ziyech op 10 en vdbeek martinez erachter... 1 verandering tenopzichte van voor de blessures dus waarom tadic naar 10 ziyech flank hunter spits.. 3 veranderingen tenopzichte van 3..
Team kan pas weer ingespeeld raken als je de juiste samenstelling hebt gevonden en die is er nu dus niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Team kan pas weer ingespeeld raken als je de juiste samenstelling hebt gevonden en die is er nu dus niet.
niet als je ze verkeerd neerzet en geen vertrouwen geeft, dat klopt

onana
dest schuurs/alvarez blind taqi

martinez vdbeek
ziyech
danillo tadic promes

weinig verschil met het team wat wel goed liep lijkt mij zo en wat de ideale samenstelling was.. hier hoef je enkel 2 plekken te wijzigen waarbij enkel 1 plek echt wat minder is dan neres... dus waarom alles overhoop gooien elke keer weer.. omdat die het niet meer weet, en ja wellicht wint die weer een pot met een compleet andere samenstelling om de volgende weer te verliezen dan dan weer alles om te gooien omdat het toch niet helemaal goed blijkt te zijn
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet als je ze verkeerd neerzet en geen vertrouwen geeft, dat klopt

onana
dest schuurs/alvarez blind taqi

martinez vdbeek
ziyech
danillo tadic promes

weinig verschil met het team wat wel goed liep lijkt mij zo en wat de ideale samenstelling was.. hier hoef je enkel 2 plekken te wijzigen waarbij enkel 1 plek echt wat minder is dan neres... dus waarom alles overhoop gooien elke keer weer.. omdat die het niet meer weet, en ja wellicht wint die weer een pot met een compleet andere samenstelling om de volgende weer te verliezen dan dan weer alles om te gooien omdat het toch niet helemaal goed blijkt te zijn
Leuk man. Heb je het over nu. Dit kon gewoon niet de afgelopen weken weet je nog. Toen waren er een paar geblesseerd of geschorst.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk man. Heb je het over nu. Dit kon gewoon niet de afgelopen weken weet je nog. Toen waren er een paar geblesseerd of geschorst.
laatste 2 potten kon dit gewoon, en vanavond ook
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 15:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

laatste 2 potten kon dit gewoon, en vanavond ook
Dus Danilo. Die jongen die ook eigenlijk nog niks liet zien.

En het is jouw beste opstelling. Leuk man.
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2020 - 16:36   quote  deeplink  
En ook Martinez als rechtsgang en vd beek als linkshalf. Zeker. Daar spelen ze vaker.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 maart 2020 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2020 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus Danilo. Die jongen die ook eigenlijk nog niks liet zien.

En het is jouw beste opstelling. Leuk man.
had het over een opstelling waarbij je zo min mogelijk veranderingen doorvoerd tenopzichte van je elftal die het beste liep.. maar blijf lekker volhouden kerel, succes vanavond
AkaS
 AkaS - dinsdag 10 maart 2020 - 08:39   quote  deeplink  
Tóch bijzonder hoe iedereen met een eigen filter waarneemt.

Van der Sar vind het gek dat het vertrouwen al na een paar nederlagen afneemt. Hierbij ook kijkende naar Liverpool.

Zou dan echt niet doorhebben dat het afgenomen vertrouwen bij Ajax komt door onze debiel van een coach die maar blijft husselen en wisselen!

Zo'n Schuurs en een Alvarez die uit een compleet andere omgeving komt moet je vertrouwen en ritme geven.

Ik weet het niet maar het gaat toch wel vaak mis bij onze CV's de laatste tijd....

Schuurs tegen AZ en uit bij Getafe.
Blind tegen Heracles.
Alvarez tegen Utrecht.
Martinez heeft ook al op die positie gefaald...

En nu weer Timber die mocht opdraven, zonder negatieve gevolgen gelukkig deze keer.

Maar word écht schijtziek van deze trainer en het ophemelen van zijn tactische kunde etc. Merk er geen klote van!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 08:19   quote  deeplink  
Haha volgens mij worden de meesten hier schijtziek van jou, jij ligt alleen maar te zeiken over onze trainer die nog steeds gesteund wordt door heel de selectie. Noem mij trouwens 1 trainer die geheel foutloos is en geschikt voor Ajax want je wordt wel heel vervelend voor sommigen komisch hier...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 08:37   quote  deeplink  
Steun voor Ten Hag vanuit Ajax-kleedkamer: 'Volle bak achter onze trainer'
Gepubliceerd: Wo 11-03-2020 om 07:34

Daley Blind benadrukt dat het met het teamgevoel wel goed zit bij Ajax. De ervaren linkspoot ziet weinig irritaties, hoewel Dusan Tadic publiekelijk Sergiño Dest op zijn nummer zette en ook Hakim Ziyech al een paar keer gefrustreerd oogde.

"Ja, dat is als hij wordt gewisseld. En verder vind ik dat je op het veld best af en toe boos kunt zijn op elkaar", reageert Blind in Voetbal International. "Om elkaar scherp te houden. Dat betekent niet direct dat je buiten het veld ruzie met elkaar hebt. Hakim is goed met iedereen. Hij is verder heel kritisch op zichzelf en op het spel van Ajax en hij is iemand die die ontevredenheid laat blijken."

"Ik heb het idee – dat leeft bij mij in elk geval – dat het onderling goed zit en we een hechte groep zijn", benadrukt Blind. "Ja, ook een groep die elkaar de waarheid durft te vertellen. Dat hebben we de laatste weken echt wel gedaan."

Ook de positie van trainer Erik ten Hag staat wat Blind betreft niet ter discussie. "Wij hebben samen met deze trainer een fantastisch anderhalf jaar beleefd. We hebben voetbal gespeeld waar heel de wereld van genoot, wijzelf ook. De chemie tussen spelers en staf is goed. Je ziet dat wij keihard willen werken. Bij teams waar de chemie tussen spelers en trainer niet goed is, zie je juist dat de werklust verdwijnt. Dat is bij ons niet het geval. Dat voel ik in elk geval niet."

Blind kan weinig met de stelling dat de clubleiding van Ajax mogelijk toch ingrijpt als de prestaties niet verbeteren. "Wij als groep staan in elk geval volle bak achter onze trainer. Daar is wat mij betreft geen discussie over mogelijk."

Dit zegt genoeg lijkt mij!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2020 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 08:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Haha volgens mij worden de meesten hier schijtziek van jou, jij ligt alleen maar te zeiken over onze trainer die nog steeds gesteund wordt door heel de selectie. Noem mij trouwens 1 trainer die geheel foutloos is en geschikt voor Ajax want je wordt wel heel vervelend voor sommigen komisch hier...
Misschien in jouw ogen, maar AkaS heeft gewoon een punt. Dat anderen die stelling niet kunnen waarderen doet mij werkelijk 0.0. Ten Hag is gewoon een drama, als sinds zijn aanstelling. Sommigen leven echter bij afgelopen seizoen waar alles klopte en willen de negatieve zaken niet meer zien!

En leuk verhaaltje dat heel de selectie Ten Hag zou steunen, maar niemand zal openlijk zijn trainer neersabelen en altijd vertellen dat ze nog achter hem staan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2020 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 08:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Steun voor Ten Hag vanuit Ajax-kleedkamer: 'Volle bak achter onze trainer'
Gepubliceerd: Wo 11-03-2020 om 07:34

Daley Blind benadrukt dat het met het teamgevoel wel goed zit bij Ajax. De ervaren linkspoot ziet weinig irritaties, hoewel Dusan Tadic publiekelijk Sergiño Dest op zijn nummer zette en ook Hakim Ziyech al een paar keer gefrustreerd oogde.

"Ja, dat is als hij wordt gewisseld. En verder vind ik dat je op het veld best af en toe boos kunt zijn op elkaar", reageert Blind in Voetbal International. "Om elkaar scherp te houden. Dat betekent niet direct dat je buiten het veld ruzie met elkaar hebt. Hakim is goed met iedereen. Hij is verder heel kritisch op zichzelf en op het spel van Ajax en hij is iemand die die ontevredenheid laat blijken."

"Ik heb het idee – dat leeft bij mij in elk geval – dat het onderling goed zit en we een hechte groep zijn", benadrukt Blind. "Ja, ook een groep die elkaar de waarheid durft te vertellen. Dat hebben we de laatste weken echt wel gedaan."

Ook de positie van trainer Erik ten Hag staat wat Blind betreft niet ter discussie. "Wij hebben samen met deze trainer een fantastisch anderhalf jaar beleefd. We hebben voetbal gespeeld waar heel de wereld van genoot, wijzelf ook. De chemie tussen spelers en staf is goed. Je ziet dat wij keihard willen werken. Bij teams waar de chemie tussen spelers en trainer niet goed is, zie je juist dat de werklust verdwijnt. Dat is bij ons niet het geval. Dat voel ik in elk geval niet."

Blind kan weinig met de stelling dat de clubleiding van Ajax mogelijk toch ingrijpt als de prestaties niet verbeteren. "Wij als groep staan in elk geval volle bak achter onze trainer. Daar is wat mij betreft geen discussie over mogelijk."

Dit zegt genoeg lijkt mij!
Wat zegt genoeg? Dat Blind iets verteld? Blind zal wel moeten, je gaat namelijk niet publiekelijk je trainer slachten. Dan sta je er de eerstvolgende competitiewedstrijd gewoon naast of je kan je hele carriere weggooien. Denk je dat een andere trainer je ooit nog geloofd? Ja, zijn vader misschien!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 11:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien in jouw ogen, maar AkaS heeft gewoon een punt. Dat anderen die stelling niet kunnen waarderen doet mij werkelijk 0.0. Ten Hag is gewoon een drama, als sinds zijn aanstelling. Sommigen leven echter bij afgelopen seizoen waar alles klopte en willen de negatieve zaken niet meer zien!

En leuk verhaaltje dat heel de selectie Ten Hag zou steunen, maar niemand zal openlijk zijn trainer neersabelen en altijd vertellen dat ze nog achter hem staan!
Wat schieten jullie er mee op om hem zo neer te sabelen?
Een andere trainer doet het echt niet beter bij Ajax.
Vorig jaar kampioen, halve finale C.L. en we staan nog steeds bovenaan..
Omdat hij moeilijk uit zijn woorden komt, er niet uit ziet ?
Enfin ik hou er mee op, jullie zijn voor mij niet meer als een stelletje azijnzeikers...
AkaS
 AkaS - woensdag 11 maart 2020 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 08:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Haha volgens mij worden de meesten hier schijtziek van jou, jij ligt alleen maar te zeiken over onze trainer die nog steeds gesteund wordt door heel de selectie. Noem mij trouwens 1 trainer die geheel foutloos is en geschikt voor Ajax want je wordt wel heel vervelend voor sommigen komisch hier...
Zozo Jack, wil jij even punten scoren bij een select groepje. Ik heb op mijn beurt een grote afkeur van mensen zoals jij. Jij bent volgens mij zo'n held die wacht tot de grote jongens hun ding hebben gedaan en jij bent dan zo'n lafbek die dan even de laatste klap of schop komt geven en dan hoopt op volle bewondering en acceptatie.

Maar ik sta hier recht overeind en ik heb gewoon gelijk over ten Hag!

Jij en nog een paar mogen lekker samenspannen tegen mij wat je wil, maar ik blijf ervan overtuigd dat hij ongeschikt is!
AkaS
 AkaS - woensdag 11 maart 2020 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 11:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien in jouw ogen, maar AkaS heeft gewoon een punt. Dat anderen die stelling niet kunnen waarderen doet mij werkelijk 0.0. Ten Hag is gewoon een drama, als sinds zijn aanstelling. Sommigen leven echter bij afgelopen seizoen waar alles klopte en willen de negatieve zaken niet meer zien!

En leuk verhaaltje dat heel de selectie Ten Hag zou steunen, maar niemand zal openlijk zijn trainer neersabelen en altijd vertellen dat ze nog achter hem staan!
Heej man wat een strijder ben je toch. Fijn om je aan mijn zijde te hebben vriend!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 13:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zozo Jack, wil jij even punten scoren bij een select groepje. Ik heb op mijn beurt een grote afkeur van mensen zoals jij. Jij bent volgens mij zo'n held die wacht tot de grote jongens hun ding hebben gedaan en jij bent dan zo'n lafbek die dan even de laatste klap of schop komt geven en dan hoopt op volle bewondering en acceptatie.

Maar ik sta hier recht overeind en ik heb gewoon gelijk over ten Hag!

Jij en nog een paar mogen lekker samenspannen tegen mij wat je wil, maar ik blijf ervan overtuigd dat hij ongeschikt is!
Jij kent mij wel goed zeg...hahahaha, lachen met jou!
AkaS
 AkaS - woensdag 11 maart 2020 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 13:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat schieten jullie er mee op om hem zo neer te sabelen?
Een andere trainer doet het echt niet beter bij Ajax.
Vorig jaar kampioen, halve finale C.L. en we staan nog steeds bovenaan..
Omdat hij moeilijk uit zijn woorden komt, er niet uit ziet ?
Enfin ik hou er mee op, jullie zijn voor mij niet meer als een stelletje azijnzeikers...
Wat dacht je trouwens van het feit dat Daley de zoon van een RVC lid is!!! Denk je nu werkelijk dat hij open en bloot voor de camera zijn trainer kan lopen afzeiken ???

Hoezo ziet hij er niet uit? Vergeleken bij jou is het best een knappe vent. Alleen lult hij slap. En zijn zijn opstellingen en wissels net zo onlogisch als zijn boodschap voor de camera.

En als je het toch allemaal zo goed weet, grote vriend. Waarom heb je dan niet door dat je grootmoeder met het team van vorig jaar zeker weten dezelfde resultaten had behaald.

Hij moet het nu laten zien. En wat ik zie is een groep fantastische voetballers en talenten die als los zand over het veld gieren.

De CV's maken wekelijks cruciale fouten die ons belangrijke punten kosten. Maar het is natuurlijk ook logisch want jouw goede trainer ten Hag maakt maar geen keuze over zijn CV's en zo is het dat we iedere keer met andere spelers in het centrum komen. En er nul vastigheden ontstaan.

En ook Ajax spelers zijn net mensen, zeker als je uit een andere cultuur komt of zoals Schuurs vanuit Limburg en jong Ajax.... ze zijn op zoek naar vastigheden en vertrouwen én natuurlijk speelritme. En dat verkloot ten Hag keer op keer.

Daarnaast is Daley Blind natuurlijk niet fit, dat lijkt me duidelijk.

Waarom niet Schuurs en Alvarez als CV duo of Alvarez en Martinez en dit gewoon laten staan. Maak verdomme eens een keuze en ga ervoor.

de Ligt werd er toch ook niet uitgesodemieterd als er een bepaald soort speler bij de tegenpartij speelde. Nee de Ligt heeft tijd gekregen om fouten te maken en zich te ontwikkelen en daarom groeide hij uit tot de speler die hij was.

Ik ben net zo'n grote fan als wie dan ook hier op het forum. Maar ik heb het niet op ten Hag omdat het voetbal niet klopt. De tactiek klopt niet en of de spelers voeren niet uit wat hij wil om welke reden dan ook.

Lang verhaal kort. Ten Hag presteert niet, klaar en overduidelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 13:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zozo Jack, wil jij even punten scoren bij een select groepje. Ik heb op mijn beurt een grote afkeur van mensen zoals jij. Jij bent volgens mij zo'n held die wacht tot de grote jongens hun ding hebben gedaan en jij bent dan zo'n lafbek die dan even de laatste klap of schop komt geven en dan hoopt op volle bewondering en acceptatie.

Maar ik sta hier recht overeind en ik heb gewoon gelijk over ten Hag!

Jij en nog een paar mogen lekker samenspannen tegen mij wat je wil, maar ik blijf ervan overtuigd dat hij ongeschikt is!
Volgens mij spant er niemand samen en doen mensen hetzelfde als wat jij doet en wat ik doe.

Namelijk gewoon achter je eigen mening staan. En die zo goed als mogelijk verwoorden.

De een doet dat wat harder en grover dan de ander, maar in basis allemaal met dezelfde gedachtengang, namelijk het beste voor Ajax.

Ik ben het vaak niet met je eens, maar geloof wel dat je het beste voor hebt met je club.

Dat heb ik ook en als dat betekend dat het uiteindelijk gebeurt op de manier die jij graag zou zien. Joh ik ben de eerste die daar dan heel blij van wordt.

Uiteindelijk draait alles om het eerste elftal van Ajax en daar hebben we met miljoenen supporters allemaal wel een mening over.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 13:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heej man wat een strijder ben je toch. Fijn om je aan mijn zijde te hebben vriend!
Bah. Beetje misselijkmakend dit. Heb net een beetje overgegeven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 14:18   quote  deeplink  
Zijn materiaal was vorig seizoen beter, toen wisselde hij nauwelijks.
Nu moet hij het doen met mindere spelers, die elke x de fout ingaan.
Met Alvarez en Schuurs gaat hij het niet redden, Veltman is ook geen gigant dus ik snap zijn onzekerheid wel.
Als hij geen blessures had gehad had hij een een top 13 gehad.
Nu heb ik hier niet alles terug gelezen maar ben benieuwd met wie jij aan komt zetten als trainer...ben benieuwd of hij zo'n buitengewoon trainer is...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2020 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Bah. Beetje misselijkmakend dit. Heb net een beetje overgegeven.
Ach Remco, het is hetzelfde als een aantal anderen hier die kontenbonkend elkaar verdedigen. Ik ga mijnheertje Jack niet uitleggen waarom Ten Hag ongeschikt is, dan leest hij de afgelopen 2 jaar maar even terug op het forum!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2020 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 14:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zijn materiaal was vorig seizoen beter, toen wisselde hij nauwelijks.
Nu moet hij het doen met mindere spelers, die elke x de fout ingaan.
Met Alvarez en Schuurs gaat hij het niet redden, Veltman is ook geen gigant dus ik snap zijn onzekerheid wel.
Als hij geen blessures had gehad had hij een een top 13 gehad.
Nu heb ik hier niet alles terug gelezen maar ben benieuwd met wie jij aan komt zetten als trainer...ben benieuwd of hij zo'n buitengewoon trainer is...
Lul toch niet zo slap man! Pfff begint lachwekkend te worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2020 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 13:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heej man wat een strijder ben je toch. Fijn om je aan mijn zijde te hebben vriend!
Hey maat, tis een beetje zonde dat sommigen niet de moeite nemen de meningen terug te lezen, maar zich vervolgens wel in de discussie of de mening willen mengen en dan weer uitleg willen over de mening. Doodvermoeiende mensen zijn dat! En vervolgens niet te beroerd om een ander op een bepaalde manier weg te zetten!! Laat mij dan maar lekker een azijnzeikerd zijn! Als dat er voor zorgt dat Ajax Ten Hag de laan uit trapt ben ik tevreden. Maar de beste opvolger hebben ze al laten lopen richting lampenstad! En waarom? Omdat het 1 kontenbonkende vriendengroep is binnen het bestuur en de TS.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 15:54   quote  deeplink  
Voor de rest alles goed??? Hahahaha...
AkaS
 AkaS - woensdag 11 maart 2020 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Bah. Beetje misselijkmakend dit. Heb net een beetje overgegeven.
Jammer dat het maar een beetje was!
AkaS
 AkaS - woensdag 11 maart 2020 - 18:06   quote  deeplink  
Warrior = strijder... Ajax = dappere strijders fier en koen!

Warrior toont aan dat hij niet de zoveelste slappe zak is en durft zijn mening te geven ook al is deze mening contra aan die van een groepje gelijkgestemden hier.

Daar heb ik grote waardering voor. Heb mn hele leven al een giga hekel aan politiekcorrecte meelopers!

Dus blij dat Warrior aan mijn zijde staat.

En kots jij je maar helemaal leeg hierom.

Fijne avond nog!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2020 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 18:12   quote  deeplink  
Je mag je mening hebben hoor, no problem for me...
Ik kwam hier weer eens kijken, zit niet in een groepje, mis toch een Neman-Til hier waar ik behoorlijk om kon lachen..jij ook een fijne avond!
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 18:06 schreef AkaS het volgende:
Warrior = strijder... Ajax = dappere strijders fier en koen!

Warrior toont aan dat hij niet de zoveelste slappe zak is en durft zijn mening te geven ook al is deze mening contra aan die van een groepje gelijkgestemden hier.

Daar heb ik grote waardering voor. Heb mn hele leven al een giga hekel aan politiekcorrecte meelopers!

Dus blij dat Warrior aan mijn zijde staat.

En kots jij je maar helemaal leeg hierom.

Fijne avond nog!!!
negative... ;) aw komt dus ook bij clubje negative.. nahja clubje, vaak zat gebotst wat erbij hoord op een forum, maar blij dat die mbt tenhag op 1 lijn zit en het ook ziet.. en remco k en qua overgeven, heb me vaak zat hier op het forum mij zelf lopen irriteren aan kontekruipers.. maar uiteindelijk willen we allemaal het zelfde lijkt mij
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 18:06 schreef AkaS het volgende:
Warrior = strijder... Ajax = dappere strijders fier en koen!

Warrior toont aan dat hij niet de zoveelste slappe zak is en durft zijn mening te geven ook al is deze mening contra aan die van een groepje gelijkgestemden hier.

Daar heb ik grote waardering voor. Heb mn hele leven al een giga hekel aan politiekcorrecte meelopers!

Dus blij dat Warrior aan mijn zijde staat.

En kots jij je maar helemaal leeg hierom.

Fijne avond nog!!!
Je hebt hier een hekel aan de mensen die een andere mening hebben dan jij.

Volgens mij is dat wat anders dan wat je hier schetst. Ik denk namelijk dat op een forum waar niemand elkaar echt kent, geen mensen zijn die niet voor hun eigen mening uit durven komen. Dat is immers echt de enige reden om überhaupt op een forum te komen.

Ik respecteer je mening. Jij die van andere mensen echter niet. Dat is jammer.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 19:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

negative... ;) aw komt dus ook bij clubje negative.. nahja clubje, vaak zat gebotst wat erbij hoord op een forum, maar blij dat die mbt tenhag op 1 lijn zit en het ook ziet.. en remco k en qua overgeven, heb me vaak zat hier op het forum mij zelf lopen irriteren aan kontekruipers.. maar uiteindelijk willen we allemaal het zelfde lijkt mij
Wat voor waarde heeft het dat een ander dezelfde mening heeft als jij. Als jouw mening echt je mening is, is het toch totaal irrelevant wat een ander daarvan vind.

Als ik als enige zou vinden dat Mazraoui onze nieuwe keeper moet worden, dan boeit het me totaal niet wie het daarmee eens of oneens is.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 19:29   quote  deeplink  
Mensen die nu benoemt worden als kontekruipers. Zijn het vaak zat met elkaar oneens geweest in het verleden.

En zijn juist mensen die sterk voor hun eigen mening uitkomen.

Dat ze het dan toevallig over een discussie volledig eens zijn maakt het geen kontekruipers. Vind het nogal denigrerend.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 18:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je mag je mening hebben hoor, no problem for me...
Ik kwam hier weer eens kijken, zit niet in een groepje, mis toch een Neman-Til hier waar ik behoorlijk om kon lachen..jij ook een fijne avond!
En blijf alsjeblieft Brabo, laat je er niet door wegjagen vriend
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Mensen die nu benoemt worden als kontekruipers. Zijn het vaak zat met elkaar oneens geweest in het verleden.

En zijn juist mensen die sterk voor hun eigen mening uitkomen.

Dat ze het dan toevallig over een discussie volledig eens zijn maakt het geen kontekruipers. Vind het nogal denigrerend.
Met name die laatste zin, vraag me dan af als 'ons' 'groepje' kontenkruipers zijn, wat dat dan is wat hun doen...

Je mening blijven volhouden is prima, anders mensen met een andere mening compleet naar beneden halen vind ik gênant.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 19:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

En blijf alsjeblieft Brabo, laat je er niet door wegjagen vriend
Ik laat me door niemand weg jagen maatje, zal hier alleen niet dagelijks zijn ivm andere bezigheden in de avonduren...vind het zeker fijn dat hier toch nog kerels zijn van een aantal jaren geleden die altijd nog interessante discussiegroep tot stand brengen, niet dat het helpt maar ze kunnen toch hun ei kwijt over hun favoriete club.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 20:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik laat me door niemand weg jagen maatje, zal hier alleen niet dagelijks zijn ivm andere bezigheden in de avonduren...vind het zeker fijn dat hier toch nog kerels zijn van een aantal jaren geleden die altijd nog interessante discussiegroep tot stand brengen, niet dat het helpt maar ze kunnen toch hun ei kwijt over hun favoriete club.
Daar is het forum voor man. Vind het al leuk je hier weer wat meer te zien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0154669