BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Mensen die nu benoemt worden als kontekruipers. Zijn het vaak zat met elkaar oneens geweest in het verleden.

En zijn juist mensen die sterk voor hun eigen mening uitkomen.

Dat ze het dan toevallig over een discussie volledig eens zijn maakt het geen kontekruipers. Vind het nogal denigrerend.
eens of bijna bij iemand naar binnendringen met bepaalde opmerkingen noem ik kringspier ridders indd, met name als ze in pbs anders beweren over diezelfde persoon..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 maart 2020 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 08:39 schreef AkaS het volgende:
Tóch bijzonder hoe iedereen met een eigen filter waarneemt.

Van der Sar vind het gek dat het vertrouwen al na een paar nederlagen afneemt. Hierbij ook kijkende naar Liverpool.

Zou dan echt niet doorhebben dat het afgenomen vertrouwen bij Ajax komt door onze debiel van een coach die maar blijft husselen en wisselen!

Zo'n Schuurs en een Alvarez die uit een compleet andere omgeving komt moet je vertrouwen en ritme geven.

Ik weet het niet maar het gaat toch wel vaak mis bij onze CV's de laatste tijd....

Schuurs tegen AZ en uit bij Getafe.
Blind tegen Heracles.
Alvarez tegen Utrecht.
Martinez heeft ook al op die positie gefaald...

En nu weer Timber die mocht opdraven, zonder negatieve gevolgen gelukkig deze keer.

Maar word écht schijtziek van deze trainer en het ophemelen van zijn tactische kunde etc. Merk er geen klote van!
Ik weet niet waarom maar ik vind jouw frustraties heel entertaining om te lezen. Je pakt alles wat je pakken kan, ongeacht nuance, om je punt over te laten komen. Tegelijkertijd pijnig ik mijzelf wel een beetje gezien het grote gehalte aan bullshit in alle tekst.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 20:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens of bijna bij iemand naar binnendringen met bepaalde opmerkingen noem ik kringspier ridders indd, met name als ze in pbs anders beweren over diezelfde persoon..
Dat type opmerking maak jijzelf constant als iemand het met je eens is man.

Tering zeg. Een spiegel is jou echt wel vreemd.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat type opmerking maak jijzelf constant als iemand het met je eens is man.

Tering zeg. Een spiegel is jou echt wel vreemd.
dus als je het met iemand eens bent kruip je zijn reet in omdat je andere keren het niet met hem eens was ? nee kerel dat is toch echt iets anders, ik heb het over een ander via alle andere wegen slecht te praten en op te stoken, om vervolgens hier te lopen likken.. dat is toch echt iets anders dan hier het eens of oneens te zijn ook al gaat dat soms vrij stevig waar niks mis mee is..
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus als je het met iemand eens bent kruip je zijn reet in omdat je andere keren het niet met hem eens was ? nee kerel dat is toch echt iets anders, ik heb het over een ander via alle andere wegen slecht te praten en op te stoken, om vervolgens hier te lopen likken.. dat is toch echt iets anders dan hier het eens of oneens te zijn ook al gaat dat soms vrij stevig waar niks mis mee is..
Dat heet anders. Ik heb, waar jij en AkaS zo mooi op doelen meermaals knallende ruzie gehad met Remco, en wel met veel meer hier. En ik heb Remco regelmatig een regelrechte lamlul gevonden en hij mij. En dat stak ik naar niemand onder stoelen of banken. Net als ik daarna er altijd weer met iedereen uitkwam.

Maar hé, dan ben ik met Warrior de grootste kontenlikkers. Daar was ik namelijk pas echt olie en vuur mee en zijn nu beste maatjes.

Het enige verschil is dat ik er niet hypocriet over ga doen.

Met Remco zoals gezegd genoeg aanvaringen gehad, vaak zat niet eens en kosten mekaar echt wel uit soms. Net als we elkaar evengoed op andere momenten weer respecteren en op voetbal vlak regelmatig eens zijn.

Maar noem gewoon namen want alles waar je een ander keer op keer van beticht, ben je zelf zo'n beetje de eerste van allemaal in
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 22:36   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat heet anders. Ik heb, waar jij en AkaS zo mooi op doelen meermaals knallende ruzie gehad met Remco, en wel met veel meer hier. En ik heb Remco regelmatig een regelrechte lamlul gevonden en hij mij. En dat stak ik naar niemand onder stoelen of banken. Net als ik daarna er altijd weer met iedereen uitkwam.

Maar hé, dan ben ik met Warrior de grootste kontenlikkers. Daar was ik namelijk pas echt olie en vuur mee en zijn nu beste maatjes.

Het enige verschil is dat ik er niet hypocriet over ga doen.

Met Remco zoals gezegd genoeg aanvaringen gehad, vaak zat niet eens en kosten mekaar echt wel uit soms. Net als we elkaar evengoed op andere momenten weer respecteren en op voetbal vlak regelmatig eens zijn.

Maar noem gewoon namen want alles waar je een ander keer op keer van beticht, ben je zelf zo'n beetje de eerste van allemaal in
denk dat ze dat zelf wel weten loetje.. hoef ik geen namen voor te noemen..
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 23:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk dat ze dat zelf wel weten loetje.. hoef ik geen namen voor te noemen..
Heel hypocriet, door het keer op keer te herhalen. Hypocrieter dan hypocriet. Ik noem namen en ben er gewoon eerlijk over
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heel hypocriet, door het keer op keer te herhalen. Hypocrieter dan hypocriet. Ik noem namen en ben er gewoon eerlijk over
dat van jou wisten we al... en heb je indd meerdere malen aangegeven hier.. maar ook jij weet dat er over en weer slecht word/werd gepraat en heb het niet enkel over de laatste weken/maanden.. maar goed zijn er al zat weg daarvan
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus als je het met iemand eens bent kruip je zijn reet in omdat je andere keren het niet met hem eens was ? nee kerel dat is toch echt iets anders, ik heb het over een ander via alle andere wegen slecht te praten en op te stoken, om vervolgens hier te lopen likken.. dat is toch echt iets anders dan hier het eens of oneens te zijn ook al gaat dat soms vrij stevig waar niks mis mee is..
Stemmingmakerij van je man.

Als je dan zelf geen namen noemt maar er wel mee rondslingert. Ben je echt serieus laag bij de grond.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Stemmingmakerij van je man.

Als je dan zelf geen namen noemt maar er wel mee rondslingert. Ben je echt serieus laag bij de grond.
weten de mensen zelf toch wel wat ze wel en niet hebben gedaan ? waarom zou ik dan oude koeien nog verder uit de sloot halen ? geef enkel aan dat ik daar de pest aan heb.. moeten ze zelf weten uiteraad alleen neem ik je dan niet meer serieus..
AkaS
 AkaS - donderdag 12 maart 2020 - 00:32   quote  deeplink  
Wát een gelul allemaal zeg!

Wat maakt nou een goede trainer?

En wat zie je hier dan van terug bij ten Hag?

Overtuig me dan eens.... Ik wil me echt graag laten overtuigen maar ik zie het niet.

Zoals ik het zie zit het nu even niét mee. En dat is bij uitstek het moment waarop een trainer zich kan onderscheiden.

Ik zie iedere week een andere opstelling en iedere week een andere CV invulling en ik zie bijna wekelijks deze CV's beslissende fouten maken.

Welke toetsenbord ridder kan me hierin tegenspreken net als dat zijn wissels kut zijn!!!

Pietje, Remco, Hasjkopje, Jacqueline Huntelaar... Jullie zijn metname de kritische noten op dit forum en noemen mij negatief...

En nu eens geen bullshit om een discussie te winnen maar kom eens met een reactie op de door mij vertelde punten?

Laat ik zijn, ten Hag zijn mening over onze topspelers in wie hij het niet zag zitten nog achterwege.

Gaarne een reactie.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 maart 2020 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 23:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weten de mensen zelf toch wel wat ze wel en niet hebben gedaan ? waarom zou ik dan oude koeien nog verder uit de sloot halen ? geef enkel aan dat ik daar de pest aan heb.. moeten ze zelf weten uiteraad alleen neem ik je dan niet meer serieus..
Prima dat je daar de pest aan hebt, maar doe het dan zelf ook niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 maart 2020 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:32 schreef AkaS het volgende:
Wát een gelul allemaal zeg!

Wat maakt nou een goede trainer?

En wat zie je hier dan van terug bij ten Hag?

Overtuig me dan eens.... Ik wil me echt graag laten overtuigen maar ik zie het niet.

Zoals ik het zie zit het nu even niét mee. En dat is bij uitstek het moment waarop een trainer zich kan onderscheiden.

Ik zie iedere week een andere opstelling en iedere week een andere CV invulling en ik zie bijna wekelijks deze CV's beslissende fouten maken.

Welke toetsenbord ridder kan me hierin tegenspreken net als dat zijn wissels kut zijn!!!

Pietje, Remco, Hasjkopje, Jacqueline Huntelaar... Jullie zijn metname de kritische noten op dit forum en noemen mij negatief...

En nu eens geen bullshit om een discussie te winnen maar kom eens met een reactie op de door mij vertelde punten?

Laat ik zijn, ten Hag zijn mening over onze topspelers in wie hij het niet zag zitten nog achterwege.

Gaarne een reactie.
Het is ook geen beste trainer en dat zal het ook nooit worden.

Maar het goede komt hem toe, net als die dit jaar keer op keer gigantisch staat te schutteren, zoals die in het eerste jaar stond te schutteren en begin vorig jaar.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 maart 2020 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is ook geen beste trainer en dat zal het ook nooit worden.

Maar het goede komt hem toe, net als die dit jaar keer op keer gigantisch staat te schutteren, zoals die in het eerste jaar stond te schutteren en begin vorig jaar.
maar dan kom ik terug op vorig jaar waar alles precies goed viel voor hem, geen blessures etc.. daarin begon het pas te lopen na kritiek van de spelersgroep en swart en publiek, en dan doel ik op neres en donny.. en nu doet deed die precies het zelfde, doet precies wat de media/kenners roepen.. grotendeels, ooeee fouten schuurs lees je dan blablabla en wat word er veranderd.. maar goed ook een discussie waar altijd voor en tegenstanders zijn.. idem voor blind
Loetje
 Loetje - donderdag 12 maart 2020 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar dan kom ik terug op vorig jaar waar alles precies goed viel voor hem, geen blessures etc.. daarin begon het pas te lopen na kritiek van de spelersgroep en swart en publiek, en dan doel ik op neres en donny.. en nu doet deed die precies het zelfde, doet precies wat de media/kenners roepen.. grotendeels, ooeee fouten schuurs lees je dan blablabla en wat word er veranderd.. maar goed ook een discussie waar altijd voor en tegenstanders zijn.. idem voor blind
Wat maakt het uit als je iets doet met feedback van je medespelers, daar ben je namelijk een team voor. Hoe Ajax vorig jaar Bayern, Real en Juve tactisch compleet overklaste, is echt wel de hand van de trainer.

Het managen van de uitschakeling van de CL naar 4 dagen later een cruciale pot tegen Utrecht, is echt wel knap.

En buiten die momenten vind ik het een waardeloze rottrainer
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 23:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weten de mensen zelf toch wel wat ze wel en niet hebben gedaan ? waarom zou ik dan oude koeien nog verder uit de sloot halen ? geef enkel aan dat ik daar de pest aan heb.. moeten ze zelf weten uiteraad alleen neem ik je dan niet meer serieus..
Je haalt die oude koeien al uit de sloot door er over te beginnen.

Dat je dat niet snapt is juist het droevige ervan. Om vervolgens de moraalridder uit te hangen dat je het er niet over gaat hebben.
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:32 schreef AkaS het volgende:
Wát een gelul allemaal zeg!

Wat maakt nou een goede trainer?

En wat zie je hier dan van terug bij ten Hag?

Overtuig me dan eens.... Ik wil me echt graag laten overtuigen maar ik zie het niet.

Zoals ik het zie zit het nu even niét mee. En dat is bij uitstek het moment waarop een trainer zich kan onderscheiden.

Ik zie iedere week een andere opstelling en iedere week een andere CV invulling en ik zie bijna wekelijks deze CV's beslissende fouten maken.

Welke toetsenbord ridder kan me hierin tegenspreken net als dat zijn wissels kut zijn!!!

Pietje, Remco, Hasjkopje, Jacqueline Huntelaar... Jullie zijn metname de kritische noten op dit forum en noemen mij negatief...

En nu eens geen bullshit om een discussie te winnen maar kom eens met een reactie op de door mij vertelde punten?

Laat ik zijn, ten Hag zijn mening over onze topspelers in wie hij het niet zag zitten nog achterwege.

Gaarne een reactie.
Ik denk dat geen enkele trainer met dit aantal blessures goed had kunnen presteren, dat zie je ook bij alle topclubs met dat aantal blessures gewoon terug.

Als je het verhaal van Schone leest wat ik elders gepost heb. Dan snap je denk ik wel waarom mensen hem als een goede trainer beschouwen.

Maar laat ik even voorop stellen dat ik nergens zeg dat het een top trainer is. Enige dat ik blijf herhalen is dat het goede presteren van vorig jaar op zijn conto moet komen evenals het slechte presteren vanaf november.

En vorig jaar had hij zeker een aandeel. Tadic op 9 bijvoorbeeld. Ziyech weer vanaf de flanken terwijl hij zelf duidelijk op 10 wil spelen. Veel mensen wouden Frenkie een linie vooruit zien spelen. Hij zette hem juist voor de defensie.

En belangrijker. Het tactische plan vorig jaar was dusdanig dat de prestaties met die goede selectie mogelijk waren.

Er is echt nog nooit een ploeg geweest met een slechte trainer die zo wist te voetballen. Dat is gewoon onmogelijk. Tactisch moeten zaken op elkaar worden afgestemd. Wie gaat wanneer diep. Backs die blijven hangen als de ander vooruit loopt. En natuurlijk heb je ook de natuurlijke klik tussen spelers zoals Tadic en Ziyech vorig jaar. Maar veel meer is zonder bal en gaat over posities op het veld en wie wanneer wat doet. Daar heeft ten Hag gewoon een grote rol in gespeeld.

Maar nogmaals. Lees het verhaal van Schone daarover maar eens. En die jongen is weg en heeft geen enkele reden om zo positief over ten Hag te zijn als dat niet terecht was geweest.

Maar dit antwoord heb je hier al vaker kunnen lezen. Jij mag dat als bullshit ervaren om een discussie te winnen.

Je doet zelf echter niet anders. En je denigrerende toontje in je Posts naar anderen toe helpt ook niet echt mee om zinvol te blijven discussiëren.
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar dan kom ik terug op vorig jaar waar alles precies goed viel voor hem, geen blessures etc.. daarin begon het pas te lopen na kritiek van de spelersgroep en swart en publiek, en dan doel ik op neres en donny.. en nu doet deed die precies het zelfde, doet precies wat de media/kenners roepen.. grotendeels, ooeee fouten schuurs lees je dan blablabla en wat word er veranderd.. maar goed ook een discussie waar altijd voor en tegenstanders zijn.. idem voor blind
Ajax plaatste zich met goed voetbal al voor de cl na de winter. Dus er werd al veel eerder goed gevoetbald.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 maart 2020 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 01:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat maakt het uit als je iets doet met feedback van je medespelers, daar ben je namelijk een team voor. Hoe Ajax vorig jaar Bayern, Real en Juve tactisch compleet overklaste, is echt wel de hand van de trainer.

Het managen van de uitschakeling van de CL naar 4 dagen later een cruciale pot tegen Utrecht, is echt wel knap.

En buiten die momenten vind ik het een waardeloze rottrainer
kijk en dat is het enige verschil qua mening.. ik denk dat de spelers ook bovenzichzelf uit hadden gestegen zonder trainer.. of zelfs met aad de mos
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 maart 2020 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 07:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax plaatste zich met goed voetbal al voor de cl na de winter. Dus er werd al veel eerder goed gevoetbald.
Is ook niet zo moeilijk! Het enige podium waar een trainer zijn spelers niet scherp voor hoeft te krijgen! Spelers zijn alleen maar bezig met zo snel mogelijk een goede transfer scoren. Daarom gaat er op die podia gewoon een tandje bij!
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 09:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is ook niet zo moeilijk! Het enige podium waar een trainer zijn spelers niet scherp voor hoeft te krijgen! Spelers zijn alleen maar bezig met zo snel mogelijk een goede transfer scoren. Daarom gaat er op die podia gewoon een tandje bij!
Natuurlijk is dat waar. Maar voetbal speel je als team. En je moet tactisch wel weten wat je doet. Dat kan onmogelijk zonder goede trainer als je zover wil komen.

En misschien heeft ten Hag ook boven zichzelf gepresteerd.
AkaS
 AkaS - donderdag 12 maart 2020 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 07:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat geen enkele trainer met dit aantal blessures goed had kunnen presteren, dat zie je ook bij alle topclubs met dat aantal blessures gewoon terug.

Als je het verhaal van Schone leest wat ik elders gepost heb. Dan snap je denk ik wel waarom mensen hem als een goede trainer beschouwen.

Maar laat ik even voorop stellen dat ik nergens zeg dat het een top trainer is. Enige dat ik blijf herhalen is dat het goede presteren van vorig jaar op zijn conto moet komen evenals het slechte presteren vanaf november.

En vorig jaar had hij zeker een aandeel. Tadic op 9 bijvoorbeeld. Ziyech weer vanaf de flanken terwijl hij zelf duidelijk op 10 wil spelen. Veel mensen wouden Frenkie een linie vooruit zien spelen. Hij zette hem juist voor de defensie.

En belangrijker. Het tactische plan vorig jaar was dusdanig dat de prestaties met die goede selectie mogelijk waren.

Er is echt nog nooit een ploeg geweest met een slechte trainer die zo wist te voetballen. Dat is gewoon onmogelijk. Tactisch moeten zaken op elkaar worden afgestemd. Wie gaat wanneer diep. Backs die blijven hangen als de ander vooruit loopt. En natuurlijk heb je ook de natuurlijke klik tussen spelers zoals Tadic en Ziyech vorig jaar. Maar veel meer is zonder bal en gaat over posities op het veld en wie wanneer wat doet. Daar heeft ten Hag gewoon een grote rol in gespeeld.

Maar nogmaals. Lees het verhaal van Schone daarover maar eens. En die jongen is weg en heeft geen enkele reden om zo positief over ten Hag te zijn als dat niet terecht was geweest.

Maar dit antwoord heb je hier al vaker kunnen lezen. Jij mag dat als bullshit ervaren om een discussie te winnen.

Je doet zelf echter niet anders. En je denigrerende toontje in je Posts naar anderen toe helpt ook niet echt mee om zinvol te blijven discussiëren.
En maar weer die dooddoener van blessures!

Uitschakeling tegen Getafe heb ik geen één woord over vuilgemaakt.. Alleen positief ten aanzien van de vechtlust.

Op dit podium snap ik dat blessures van Neres, Promes en Ziyech teveel is.

Maar in de eredivisie is het een ander verhaal. Daar is de kwaliteit van de selectie nog altijd superieur ten aanzien van Willem 2, Heracles, Groningen, Sparta en wellicht ook AZ!

Maar het probleem van Ajax in de eredivisie is niet de kwaliteit van de overgebleven beschikbare spelers...

Het probleem hier is een debiele trainer die:

- iedere week met een andere opstelling komt.
- Die iedere week met andere CV's speelt.
- Die iedere week de meest onlogische wissels toepast.

Er zijn als gevolg geen automatismen. En daarbij hebben we CV's die echt aantonen over de benodigde kwaliteiten te beschikken, maar totaal onzeker en zonder ritme rondlopen.

Nogmaals dit is de tijd om aan te tonen uit welk hout hij gesneden is. En voorlopig zie ik brandhout!!!

........... Onana ..............

.... Alvarez ... Martinez ....

Dest .................Tagliafico

Deze verdediging kan je toch mee voor de dag komen op eredivisie niveau.

Zelfs Schuurs en Alvarez kan als je ze ritme en vertrouwen geeft.

Dan kan je Martinez doorschuiven naar het midden met Donny van de Beek.... Toch ook geen minderwaardige speler zou ik zeggen.

Het lijkt wel of het een sport is om metname tegen nummer 10 en mijzelf in te gaan op dit forum...

Ten Hag is een overschatte kuttrainer die vorig jaar zeldzaam geluk had met een team dat kwalitatief super was en onderling een zeldzame goede klik hadden met elkaar...

Dest is beter wellicht dan Mazraoui ... Maar de combi Mazraoui- Ziyech is vele malen beter dan Dest-Ziyech.... Een goede trainer zou dat zien en daar voor kiezen.

Hoe dan ook ten Hag is een kuttrainer en na dit seizoen zal hij ongetwijfeld met opgeheven hoofd de club verlaten, vermoed ik.
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 10:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

En maar weer die dooddoener van blessures!

Uitschakeling tegen Getafe heb ik geen één woord over vuilgemaakt.. Alleen positief ten aanzien van de vechtlust.

Op dit podium snap ik dat blessures van Neres, Promes en Ziyech teveel is.

Maar in de eredivisie is het een ander verhaal. Daar is de kwaliteit van de selectie nog altijd superieur ten aanzien van Willem 2, Heracles, Groningen, Sparta en wellicht ook AZ!

Maar het probleem van Ajax in de eredivisie is niet de kwaliteit van de overgebleven beschikbare spelers...

Het probleem hier is een debiele trainer die:

- iedere week met een andere opstelling komt.
- Die iedere week met andere CV's speelt.
- Die iedere week de meest onlogische wissels toepast.

Er zijn als gevolg geen automatismen. En daarbij hebben we CV's die echt aantonen over de benodigde kwaliteiten te beschikken, maar totaal onzeker en zonder ritme rondlopen.

Nogmaals dit is de tijd om aan te tonen uit welk hout hij gesneden is. En voorlopig zie ik brandhout!!!

........... Onana ..............

.... Alvarez ... Martinez ....

Dest .................Tagliafico

Deze verdediging kan je toch mee voor de dag komen op eredivisie niveau.

Zelfs Schuurs en Alvarez kan als je ze ritme en vertrouwen geeft.

Dan kan je Martinez doorschuiven naar het midden met Donny van de Beek.... Toch ook geen minderwaardige speler zou ik zeggen.

Het lijkt wel of het een sport is om metname tegen nummer 10 en mijzelf in te gaan op dit forum...

Ten Hag is een overschatte kuttrainer die vorig jaar zeldzaam geluk had met een team dat kwalitatief super was en onderling een zeldzame goede klik hadden met elkaar...

Dest is beter wellicht dan Mazraoui ... Maar de combi Mazraoui- Ziyech is vele malen beter dan Dest-Ziyech.... Een goede trainer zou dat zien en daar voor kiezen.

Hoe dan ook ten Hag is een kuttrainer en na dit seizoen zal hij ongetwijfeld met opgeheven hoofd de club verlaten, vermoed ik.
Ik reageerde netjes op wat je post. Vervolgens ga je weer je hele eigen verhaal houden zonder dat je daadwerkelijk reageert op een ander.
AkaS
 AkaS - donderdag 12 maart 2020 - 13:06   quote  deeplink  
Én daar is die bekende tactiek weer, het negeren van argumenten waar geen spelt tussen te krijgen valt.

Best knap hoe je dat altijd doet.

Jij pareert mijn mail en mening met de open deur van blessures...

En ik geef je daar gelijk in op Europees niveau.

Maar nu dan graag je reactie op mijn post betreffende mijn post ten aanzien van zijn opstellingen, wissels en gehussel met spelers in algemeen en de CV's in het bijzonder. Op eredivisie niveau en de hieruit voortvloeiende resultaten tegen clubs als Willem 2,Sparta, Groningen, Heracles en AZ...

De persoonlijke fouten van deze CV's als gevolg van het ontbreken van ritme en vertrouwen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2020 door AkaS --
Pietje
 Pietje - donderdag 12 maart 2020 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:32 schreef AkaS het volgende:
Wát een gelul allemaal zeg!

Wat maakt nou een goede trainer?

En wat zie je hier dan van terug bij ten Hag?

Overtuig me dan eens.... Ik wil me echt graag laten overtuigen maar ik zie het niet.

Zoals ik het zie zit het nu even niét mee. En dat is bij uitstek het moment waarop een trainer zich kan onderscheiden.

Ik zie iedere week een andere opstelling en iedere week een andere CV invulling en ik zie bijna wekelijks deze CV's beslissende fouten maken.

Welke toetsenbord ridder kan me hierin tegenspreken net als dat zijn wissels kut zijn!!!

Pietje, Remco, Hasjkopje, Jacqueline Huntelaar... Jullie zijn metname de kritische noten op dit forum en noemen mij negatief...

En nu eens geen bullshit om een discussie te winnen maar kom eens met een reactie op de door mij vertelde punten?

Laat ik zijn, ten Hag zijn mening over onze topspelers in wie hij het niet zag zitten nog achterwege.

Gaarne een reactie.
Haha. Ben ik (ook) een kontenbonker? Ik dacht het niet! Sterker: integendeel. Ik ken Loetje, Remco, Hasjkoph en Jack Huntelaar (helaas) niet persoonlijk, maar zijn dat ook kontenbonkers? Dat dacht ik ook niet.
Alleen maar omdat wij het niet helemaal eens zijn met jou? Hahaha. Dan noem ik jullie maar ordinaire relnichten. Wees er maar trots op.

Luister: niemand hier heeft ooit geschreven dat Erik ten Hag een toptrainer is. Hij heeft zeker ook zijn zwakke kanten. Onze stelling is alleen maar dat hij de credits voor het vorige magistrale seizoen verdient, net zo goed als dat hij omgekeerd moet worden afgerekend voor falen.

En ja, veel blessures hebben zeker invloed op het spel en/of niveau op dit moment. Kijk wat dat betreft nog even naar het onaantastbare Liverpool in Engeland. Drie blessures, inclusief de doelman en je zag het resultaat gisterenavond. Je bent als trainer afhankelijk van het spelersaaanbod van het moment.

En nogmaals niemand op dit forum heeft ooit geschreven dat Ten Hag een absolute toptrainer is, maar vorig jaar heb ik volop genoten van mijn Ajax! Inderdaad door de spelers en door de trainer/coach. Ere wie ere toekomt.

Als Ten Hag echt toptrainer zou zijn geweest had hij vast wel ergens bij een Europese topclub gezeten i.p.v. bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2020 door Pietje --
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 13:06 schreef AkaS het volgende:
Én daar is die bekende tactiek weer, het negeren van argumenten waar geen spelt tussen te krijgen valt.

Best knap hoe je dat altijd doet.

Jij pareert mijn mail en mening met de open deur van blessures...

En ik geef je daar gelijk in op Europees niveau.

Maar nu dan graag je reactie op mijn post betreffende mijn post ten aanzien van zijn opstellingen, wissels en gehussel met spelers in algemeen en de CV's in het bijzonder. Op eredivisie niveau en de hieruit voortvloeiende resultaten tegen clubs als Willem 2,Sparta, Groningen, Heracles en AZ...

De persoonlijke fouten van deze CV's als gevolg van het ontbreken van ritme en vertrouwen?
Nee dat doe ik niet. Ik bergumenteer prima waarom ik wat vind.

Jij bent de man hier die hetzelfde maar blijft herhalen. Moet ik je dan iedere keer hetzelfde antwoord blijven geven?
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 07:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat geen enkele trainer met dit aantal blessures goed had kunnen presteren, dat zie je ook bij alle topclubs met dat aantal blessures gewoon terug.

Als je het verhaal van Schone leest wat ik elders gepost heb. Dan snap je denk ik wel waarom mensen hem als een goede trainer beschouwen.

Maar laat ik even voorop stellen dat ik nergens zeg dat het een top trainer is. Enige dat ik blijf herhalen is dat het goede presteren van vorig jaar op zijn conto moet komen evenals het slechte presteren vanaf november.

En vorig jaar had hij zeker een aandeel. Tadic op 9 bijvoorbeeld. Ziyech weer vanaf de flanken terwijl hij zelf duidelijk op 10 wil spelen. Veel mensen wouden Frenkie een linie vooruit zien spelen. Hij zette hem juist voor de defensie.

En belangrijker. Het tactische plan vorig jaar was dusdanig dat de prestaties met die goede selectie mogelijk waren.

Er is echt nog nooit een ploeg geweest met een slechte trainer die zo wist te voetballen. Dat is gewoon onmogelijk. Tactisch moeten zaken op elkaar worden afgestemd. Wie gaat wanneer diep. Backs die blijven hangen als de ander vooruit loopt. En natuurlijk heb je ook de natuurlijke klik tussen spelers zoals Tadic en Ziyech vorig jaar. Maar veel meer is zonder bal en gaat over posities op het veld en wie wanneer wat doet. Daar heeft ten Hag gewoon een grote rol in gespeeld.

Maar nogmaals. Lees het verhaal van Schone daarover maar eens. En die jongen is weg en heeft geen enkele reden om zo positief over ten Hag te zijn als dat niet terecht was geweest.

Maar dit antwoord heb je hier al vaker kunnen lezen. Jij mag dat als bullshit ervaren om een discussie te winnen.

Je doet zelf echter niet anders. En je denigrerende toontje in je Posts naar anderen toe helpt ook niet echt mee om zinvol te blijven discussiëren.
1 zin over de blessures en verder zeer inhoudelijk waarom ik hem wel degelijk de credits van vorig jaar geef en waarom ik hem het negatieve van dit jaar ook kwalijk neem.

En je reageert voor de zoveelste keer nergens op. Iets waar je anderen van beschuldigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2020 door remco k --
AkaS
 AkaS - donderdag 12 maart 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 14:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ben ik (ook) een kontenbonker? Ik dacht het niet! Sterker: integendeel. Ik ken Loetje, Remco, Hashkoph en Jack Huntelaar (helaas) niet persoonlijk, maar zijn dat ook kontenbonkers? Dat dacht ik ook niet.
Alleen maar omdat wij het niet helemaal eens zijn met jou? Hahaha. Dan noem ik jullie maar ordinaire relnichten. Wees er maar trots op.

Luister: niemand hier heeft ooit geschreven dat Erik ten Hag een toptrainer is. Hij heeft zeker ook zijn zwakke kanten. Onze stelling is alleen maar dat hij de credits voor het vorige magistrale seizoen verdient, net zo goed als dat hij omgekeerd moet worden afgerekend voor falen.

En ja, veel blessures hebben zeker invloed op het spel en/of niveau op dit moment. Kijk wat dat betreft nog even naar het onaantastbare Liverpool in Engeland. Drie blessures, inclusief de doelman en je zag het resultaat gisterenavond. Je bent als trainer afhankelijk van het spelersaaanbod van het moment.

En nogmaals niemand op dit forum heeft ooit geschreven dat Ten Hag een absolute toptrainer is, maar vorig jaar heb ik volop genoten van mijn Ajax! Inderdaad door de spelers en door de trainer/coach. Ere wie ere toekomt.

Als Ten Hag echt toptrainer zou zijn geweest had hij vast wel ergens bij een Europese topclub gezeten i.p.v. bij Ajax.
Ik weet het niet Pietje, ben je dat dan?

Je reageert op mijn post en daarin spreek ik over toetsenbord ridder...

Maar als je kontebonker wil lezen mag dat ook hoor.

Kusjes
Pietje
 Pietje - donderdag 12 maart 2020 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 16:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik weet het niet Pietje, ben je dat dan?

Je reageert op mijn post en daarin spreek ik over toetsenbord ridder...

Maar als je kontebonker wil lezen mag dat ook hoor.

Kusjes
Je hebt gelijk, het was Warrior. Maar de rest van mijn post blijft onveranderd.

Houd je kusjes maar, die heb ik liever van een leuke meid.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 maart 2020 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 16:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het was Warrior. Maar de rest van mijn post blijft onveranderd.

Houd je kusjes maar, die heb ik liever van een leuke meid.
Voel je jezelf aangesproken dan? Want heb 0.0 namen genoemd of het moeten Ten Hag en consorten zijn binnen het bestuur!! Mocht je daar tussen zitten dan ben je rechtstreeks door mij een kontenbonker genoemd.
Pietje
 Pietje - vrijdag 13 maart 2020 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2020 - 09:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voel je jezelf aangesproken dan? Want heb 0.0 namen genoemd of het moeten Ten Hag en consorten zijn binnen het bestuur!! Mocht je daar tussen zitten dan ben je rechtstreeks door mij een kontenbonker genoemd.
Nou, neuh... Ik voel mij zeker niet aangesproken. Het zegt mij echter wèl alles over wie dat geschreven heeft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2020 door Pietje --
AkaS
 AkaS - zaterdag 14 maart 2020 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2020 - 13:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, neuh... Ik voel mij zeker niet aangesproken. Het zegt mij echter wèl alles over wie dat geschreven heeft!
Pietje, volgens mij is dit jouw tekst:

" Haha. Ben ik (ook) een kontenbonker"?

Ik oordeel verder niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2020 door AkaS --
Pietje
 Pietje - zondag 15 maart 2020 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Remco, het is hetzelfde als een aantal anderen hier die kontenbonkend elkaar verdedigen. Ik ga mijnheertje Jack niet uitleggen waarom Ten Hag ongeschikt is, dan leest hij de afgelopen 2 jaar maar even terug op het forum!
@ akaS
Op deze post wilde ik recentelijk reageren, maar dat is enigszins de mist in gegaan.

Maar laat maar zitten. In dit soort domme discussies heb ik geen trek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2020 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 maart 2020 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2020 - 13:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, neuh... Ik voel mij zeker niet aangesproken. Het zegt mij echter wèl alles over wie dat geschreven heeft!
Hahaha, nou vertel? Wat zegt het over mij? Continu vliegen de woorden als azijnzeikerd over de tafel, maar als omgekeerd de personen dan kontenbonkers worden genoemd is het hek ineens van de dam?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2020 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 maart 2020 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2020 - 19:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Pietje, volgens mij is dit jouw tekst:

" Haha. Ben ik (ook) een kontenbonker"?

Ik oordeel verder niet!
Ach AkaS, andersom is schijnbaar alles gewenst! Is beetje linkse politiek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2020 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 maart 2020 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2020 - 14:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

@ akaS
Op deze post wilde ik recentelijk reageren, maar dat is enigszins de mist in gegaan.

Maar laat maar zitten. In dit soort domme discussies heb ik geen trek.
Best triest, iemand voor azijnzeikerd uitmaken is dus geaccepteerd maar andersom mag er niet iets kritisch terug gezegd worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2020 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 maart 2020 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 18:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je mag je mening hebben hoor, no problem for me...
Ik kwam hier weer eens kijken, zit niet in een groepje, mis toch een Neman-Til hier waar ik behoorlijk om kon lachen..jij ook een fijne avond!
Waarom moet die man 3,5 jaar na zijn overlijden nog genoemd worden? Beetje zieltjes winnen door zijn naam hier even te posten?
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 maart 2020 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 00:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom moet die man 3,5 jaar na zijn overlijden nog genoemd worden? Beetje zieltjes winnen door zijn naam hier even te posten?
Even een late reactie, was héél even moe van het gedoe. Maar ben het helemáál met je eens, maar dat is logisch ,-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 18 maart 2020 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 00:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom moet die man 3,5 jaar na zijn overlijden nog genoemd worden? Beetje zieltjes winnen door zijn naam hier even te posten?
Peter mag toch altijd genoemd worden hier?
Jack is niet het type die zieltjes wil winnen...hij geeft enkel aan dat het met Peter nog wel eens lachen was hier.

Nu is het veelal zeiken en betweterig naar elkaar.

Akas krijgt van mij de gouden eikel in deze, daar hij alleen kan zeiken op de trainer en voor de rest niets toevoegt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 maart 2020 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2020 - 09:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Peter mag toch altijd genoemd worden hier?
Jack is niet het type die zieltjes wil winnen...hij geeft enkel aan dat het met Peter nog wel eens lachen was hier.

Nu is het veelal zeiken en betweterig naar elkaar.

Akas krijgt van mij de gouden eikel in deze, daar hij alleen kan zeiken op de trainer en voor de rest niets toevoegt.
Dat is jouw mening. De mijne is anders! Ik vind het zielig om continu aan te geven hoe goed het was toen Peter nog leefde! Maar vervolgens zelf tijden lang wegblijven en het nooit getracht de situatie hier te veranderen!! En jij kende Peter ook, dan weet jij dat hij eigenlijk helemaal niets had met de topics vol gezeik. Het café was zijn kindje en alleen daarom kwam hij graag op het forum! Hij zei vaak genoeg, "laat die mafketels allemaal maar de betweter zijn, zolang het café maar gezellig is. De enige keer dat hij echt in topics te vinden was, was als er iemand een "kopje kleiner" gemaakt moest worden, zoals hij het zelf noemde! Iemand die dus aan 1 van zijn gabbers kwam hielp hij mee op te rotten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2020 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 december 2020 - 10:10   quote  deeplink  
Overmars is nog steeds gecharmeerd van onze trainer...

Overmars lovend: 'Daar is kapitaal opgebouwd als gevolg van zijn werkwijze'
Zaterdag, 5 december 2020 om 08:43

Erik ten Hag mag zich sinds januari 2018 trainer van Ajax noemen en sindsdien beleefde hij mooie successen in Amsterdam. Hij werd van FC Utrecht overgenomen door directeur voetbalzaken Marc Overmars, die Ten Hag kende vanuit hun gezamenlijke periode bij Go Ahead Eagles. In Deventer had Overmars al snel gezien dat Ten Hag een mooie toekomst als trainer had.

De 50-jarige Ten Hag en 47-jarige Overmars kwamen elkaar als speler tegen, maar kenden elkaar toen nog niet. "Ik heb later wel gelezen en gehoord dat we in de jaren negentig een keer tegen elkaar hebben gespeeld", zegt Overmars in gesprek met De Telegraaf. In Deventer leerde de twee elkaar kennen. "Zijn eerste job als hoofdcoach was bij Go Ahead Eagles toen ik daar technisch directeur was."

Meer: Meevaller Ajax blijft uit: ‘Geen clausule dat hij niet tegen ons mag spelen’ | ‘Ajax akkoord met afspraak over flinke korting op vraagprijs van 25 miljoen'

"Ik zag toen dat hij een talentvolle trainer was en iemand die stappen wilde maken", vervolgt de Ajax-directeur. "Zijn visie was toen al goed en dat is later ook uitgekomen, want bij Go Ahead en alle clubs waar hij daarna trainer was heeft hij gepresteerd. Sportieve successen behaald waardoor die clubs er ook allemaal beter van zijn geworden. Daarnaast maakt hij spelers ook individueel beter. Neem zijn periode bij FC Utrecht, daar is kapitaal opgebouwd als gevolg van zijn werkwijze."

Hoewel er bij zijn aanstelling als Ajax-trainer enige scepsis heerste onder de achterban, was Overmars al overtuigd dat Ten Hag een goede coach zou zijn voor de Amsterdammers. Hij ziet hem dan ook als een typische Ajax-trainer. "Hij heeft weliswaar geen verleden als speler bij Ajax maar hij laat ons eerste elftal wel veel winnen met aanvallend voetbal, waarbij we veel goals maken. Dat hoort bij Ajax. Zogenaamde kenners noemden hem een defensieve coach, maar pak zijn statistieken er maar bij, het tegendeel is waar."
p111
 p111 - maandag 07 december 2020 - 09:42   quote  deeplink  
Nou Overmars maakt ook zijn foutjes he !!
AkaS
 AkaS - maandag 07 december 2020 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 09:42 schreef p111 het volgende:
Nou Overmars maakt ook zijn foutjes he !!
Duidelijk. Een Ajax dat van eigen kracht uitging had vermoedelijk minimaal 1x gewonnen van Liverpool!

Gezien de kwaliteit van de selectie waarmee hij kan werken begrijp ik niet waarom hij zo stevig in het zadel zit ...

Ieder jaar opnieuw hebben we een zwalkend 1e elftal dat door toevalligheden van blessures of interne druk om veranderingen aan te brengen op de rit komt.

De enige hand die ik zie is een zwalkende hand... En nu weer wordt vermoeidheid opgevoerd, maar vorige week was dit juist niet het geval door de rustperiode, het niet hoeven spelen van voorronden en het vele gewissel waardoor iedereen zo lekker fris zou zijn aldus onze Haggelaar... hakkelende huichelaar... vrij vertaald.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 18:22   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/956148/ten-hag-ziet-voordeel-voor-ervaringsdeskundige-ajax-onze-jongens-echt-fris.html

hier doelde je op Akas ?... tjah maar dat is tenhag tenvoeten uit, het draaien zodat het hem uitkomt... heeft overal op zijn manier een logische verklaring...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 07 december 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/956148/ten-hag-ziet-voordeel-voor-ervaringsdeskundige-ajax-onze-jongens-echt-fris.html

hier doelde je op Akas ?... tjah maar dat is tenhag tenvoeten uit, het draaien zodat het hem uitkomt... heeft overal op zijn manier een logische verklaring...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/956929/ten-hag-moet-drie-ajax-spelers-wisselen-verantwoordelijkheid-ligt-ook-bij-hen.html

En dit zegt hij na de wedstrijd.

Wat zegt hij anders dan?

Hij zegt nog steeds dat het kan maar dat men we goed op zichzelf moet blijven letten.
Loetje
 Loetje - maandag 07 december 2020 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/956148/ten-hag-ziet-voordeel-voor-ervaringsdeskundige-ajax-onze-jongens-echt-fris.html

hier doelde je op Akas ?... tjah maar dat is tenhag tenvoeten uit, het draaien zodat het hem uitkomt... heeft overal op zijn manier een logische verklaring...
Heb jij ooit gehoord van clubbelangen beschermen?
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/956929/ten-hag-moet-drie-ajax-spelers-wisselen-verantwoordelijkheid-ligt-ook-bij-hen.html

En dit zegt hij na de wedstrijd.

Wat zegt hij anders dan?

Hij zegt nog steeds dat het kan maar dat men we goed op zichzelf moet blijven letten.
aaah ok dus hij heeft nooit lopen klagen over een tevol programma.. ok
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 20:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb jij ooit gehoord van clubbelangen beschermen?
clubbelang doorzichzelf in te dekken ? die man lult constant uit zijn nek...
Loetje
 Loetje - maandag 07 december 2020 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 21:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

clubbelang doorzichzelf in te dekken ? die man lult constant uit zijn nek...
Dit is iets wat steevast vrijwel iedere trainer doet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0147469