BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 24 december 2020 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 08:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik zou niets halen in de winter
Ook geen spits, als een interessante optie zich voordoet?
pat
 pat - donderdag 24 december 2020 - 08:58   quote  deeplink  
mmm ik denk niet dat het veel zin heeft en ons direct geld kost wat we gewoon nodig hebben. lekker laten gaan zo, worden we 3de is dat eufacup plaatsing en hierna hebben we toch meer rust.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 december 2020 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 08:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook geen spits, als een interessante optie zich voordoet?
Jörgensen Linssen Bannis Bozenik en Vente.
Tis nogal veel ,en eigenlijk kunnen Sinisterra en Narsingh
er ook spelen.
MMM
 MMM - donderdag 24 december 2020 - 09:47   quote  deeplink  
Jorgensen altijd stuk, Linssen is geen spits. Narsingh en Sinisterra ook niet.

Bannis krijgt nooit de kans, Vente niet goed genoeg.

Heb je alleen Bozenik als spits en die zal ook even tijd nodig hebben.

Ik zou met Jorgensen om de tafel gaan, er samen uit komen en verscheuren dat contract. Geef 'm wat centen mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 december 2020 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 december 2020 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 09:47 schreef MMM het volgende:
Jorgensen altijd stuk, Linssen is geen spits. Narsingh en Sinisterra ook niet.

Bannis krijgt nooit de kans, Vente niet goed genoeg.

Heb je alleen Bozenik als spits en die zal ook even tijd nodig hebben.

Ik zou met Jorgensen om de tafel gaan, er samen uit komen en verscheuren dat contract. Geef 'm wat centen mee.
Ik heb best wel moeite met afschrijven van spelers.
Zelfs Vente vond ik niet slecht invallen gisteren ,zag er ook meer mans uit.
Bannis had zeker ook wat meer kansen mogen krijgen ,maar wij Feyenoorders
leven altijd van hoop.
Hopen dat hij het heeft ,hopen dat t beter word .
Volgens mij hebben Malen en Huntelaar ook nog niet schrikbarend veel gescoord.
Maar goed Jørgensen in potentie onze beste spits is wel een groot probleem.
Wellicht is afscheid nemen en afkopen misschien wel het beste inderdaad.
MMM
 MMM - donderdag 24 december 2020 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb best wel moeite met afschrijven van spelers.
Zelfs Vente vond ik niet slecht invallen gisteren ,zag er ook meer mans uit.
Bannis had zeker ook wat meer kansen mogen krijgen ,maar wij Feyenoorders
leven altijd van hoop.
Hopen dat hij het heeft ,hopen dat t beter word .
Volgens mij hebben Malen en Huntelaar ook nog niet schrikbarend veel gescoord.
Maar goed Jørgensen in potentie onze beste spits is wel een groot probleem.
Wellicht is afscheid nemen en afkopen misschien wel het beste inderdaad.
Toch maar eens doen maatje, dat is doorselecteren. We kunnen nog wel tig jaar doorgaan met sommigen maar dan kom je nooit verder.

Diezelfde Vente die er bij RKC niets van bakte en er 0 scoorde? In het eerste bij Feyenoord nooit uitblonk? Wat heeft hij gisteren nou zo bijzonder gedaan in die paar minuten? Plaats maken.

Huntelaar speelt bijna nooit. Malen 7 goals in 13 wedstrijden in de ED en 5 goals in 6 wedstrijden in de EL, dat is niet verkeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 december 2020 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 december 2020 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 08:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook geen spits, als een interessante optie zich voordoet?
Dat is zelden een voltreffer.
Leuv
 Leuv - donderdag 24 december 2020 - 11:54   quote  deeplink  
Ik heb het hier wel vaker gezegd.
Het systeem dat we spelen en de uitvoering ervan vermoord iedere spits die we hebben. Gisteren zag je het ook weer. Hebben we na veel ideeëloos rondspelen eindelijk de bal voorin dan spelen we de bal weer terug naar de centrale verdedigers of erger nog naar de keeper. Het duurt allemaal veels te lang om de bal bij de spits te krijgen zodat hij altijd tegen een overmacht van verdedigers staat. Iedere bal die we spelen moet vooruit zijn en het liefst naar de diepste speler. Zolang we dat niet doen zal iedere spits bij ons vermoord worden. En dan hebben we ook nog buitenspelers die het samenspelen niet begrijpen en voor iedere eigen kans gaan. Het ligt toch echt aan hoe we opleiden en dit probleem speelt zich al in het opleiden van de jeugd af.

Daarom heb ik echt veel vertrouwen in Arnesen die eindelijk schoon schip gaat maken en beleid gaat voeren. Ik hoop alleen dat hij geduldig blijft en geen onzinnige aankopen gaat doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 december 2020 door Leuv --
MMM
 MMM - donderdag 24 december 2020 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is zelden een voltreffer.
Ook waar.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 24 december 2020 - 13:31   quote  deeplink  
Frank probeer Sierhuis te halen in de winterstop
MMM
 MMM - donderdag 24 december 2020 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 13:31 schreef de bluffer het volgende:
Frank probeer Sierhuis te halen in de winterstop
Nee bedankt.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 24 december 2020 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 08:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook geen spits, als een interessante optie zich voordoet?
En als S B weg gaat ?
pat
 pat - donderdag 24 december 2020 - 15:03   quote  deeplink  
dan natuurlijk stengs
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 december 2020 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2020 - 08:32 schreef Stylzz het volgende:
Ik zou niets halen in de winter
Sluit ik me bij aan.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 december 2020 - 17:42   quote  deeplink  
Sluit ik mij zeker bij aan
VVout
 VVout - donderdag 24 december 2020 - 19:06   quote  deeplink  
Zeker, wat je nu hebt laten spelen en eerst omzetten in euries voordat je aan kapitaalvernietiging begint.
van geil
 van geil - zaterdag 06 februari 2021 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 18:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Volslagen onzin.
Wat heeft van Geel te maken met Dirk Kuyt als toekomstig trainer?
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=383612&abbr=voetbalzone
van geil
 van geil - zaterdag 06 februari 2021 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 18:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Er is Kuyt iets beloofd voor de komst van Arnesen. van Geel stelde Stam aan en ging toen zelf weg.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/van-geel-kuyt-moet-behouden-blijven-voor-feyenoord~acf532c5/74150200/

In deze link staat niet die belofte maar wel dat van Geel hem koste wat het kost hem wilde behouden voor Feyenoord.

Jij denkt dat Sjaak Troost de belofte aan Kuyt heeft gedaan, die paar maanden dat hij er zat?
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=383612&abbr=voetbalzone
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 februari 2021 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Toch gek, tot deze week maakt niemand een punt van het feit dat Kuyt deel uitmaakte van de club.
En het was toen helemaal niet raar dat een clubheld als Kuyt meeliep in de diverse geledingen.
En als beoogd hoofdtrainer? Dat staat nergens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 februari 2021 - 20:20   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 februari 2021 - 20:46   quote  deeplink  
Heb het bekeken. Zegt het en der logische dingen en heldere uitleg.
Blijft natuurlijk wel onder redactie van de club, dus geen spannende uitspraken.
kenny
 kenny - zaterdag 06 februari 2021 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 20:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Toch gek, tot deze week maakt niemand een punt van het feit dat Kuyt deel uitmaakte van de club.
En het was toen helemaal niet raar dat een clubheld als Kuyt meeliep in de diverse geledingen.
En als beoogd hoofdtrainer? Dat staat nergens.
slaat inderdaad nergens , hij was in dienst alleen zagen ze hem nooit , 021 was te min voor hem terwijl hij er niks van gebakken heeft bij o19 de messias wil alleen het grote werk en hoofdtrainer worden van een acceptabele club op het hoogste niveau , nou veel succes zou ik zeggen blij dat hij is opgerot die engerd
MMM
 MMM - woensdag 24 februari 2021 - 13:45   quote  deeplink  
Het weekblad komt zelfs met de onthullingen dat alle scoutingsrapporten van Pratto met de conclusie kwamen dat de 32-jarige Argentijn niet naar Rotterdam gehaald moest worden. De trainer heeft inmiddels de bevestiging gekregen wat er in de rapporteren werd geschreven: leuke speler, werkt hard en ligt goed in de groep, maar scoort niet en dat is net wat de ploeg juist nodig heeft: doelpunten.

Frank??
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:07   quote  deeplink  
Op korte termijn kan ik Frank niet echt veel lof toezwaaien... Diemers, Pratto, niet echt een verbetering tov van de vorige...
Het doorlichten van, adviezen inwinnen van... Vind het prima, maar kunnen dat pas beoordelen na langere tijd. Dat is nu eenmaal een TD zijn rol. Komt goed over, maar ja... Hij moet net zoals zijn voorgangers roeien met de riemen die hij heeft. Ben echt benieuwd naar volgend seizoen inmiddels, wat kan Slot meer, wat krijgt Slot meer van Frank etc...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 maart 2021 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 13:45 schreef MMM het volgende:
Het weekblad komt zelfs met de onthullingen dat alle scoutingsrapporten van Pratto met de conclusie kwamen dat de 32-jarige Argentijn niet naar Rotterdam gehaald moest worden. De trainer heeft inmiddels de bevestiging gekregen wat er in de rapporteren werd geschreven: leuke speler, werkt hard en ligt goed in de groep, maar scoort niet en dat is net wat de ploeg juist nodig heeft: doelpunten.

Frank??
Als het waar is, apart.
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 maart 2021 - 17:43   quote  deeplink  
Bron d. Duim
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:49   quote  deeplink  
Hoe je het ook bekijkt, weggegooid geld in ieder geval. Frank had gewoon moeten zeggen, Dick, dit is het. Punt.

Als het nu nog een jongen was die Advocaat goed kende, en er daarom persé bij wilde.. Nee, toch wel een flinke misser.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:49   quote  deeplink  
Hoe je het ook bekijkt, weggegooid geld in ieder geval. Frank had gewoon moeten zeggen, Dick, dit is het. Punt.

Als het nu nog een jongen was die Advocaat goed kende, en er daarom persé bij wilde.. Nee, toch wel een flinke misser.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 maart 2021 - 18:37   quote  deeplink  
Tot nog toe scoort Frank een onvoldoende.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2021 - 21:11   quote  deeplink  
Korting koning
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 maart 2021 - 21:19   quote  deeplink  
Koopjes koning.
Je koopt een borensetje bij de Action, met het idee dat het net zo goed is als dat A-merk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2021 - 21:24   quote  deeplink  
Ach. Dan is t een waardig opvolger van van Geel. Alleen vind ik t te vroeg te oordelen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 maart 2021 - 21:31   quote  deeplink  
Ik oordeel tot op heden.
van Geel had ook z'n blunders.
Maar nu gaat het over Frank.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2021 - 21:41   quote  deeplink  
Ik heb t ook over Frank als waardig opvolger van.
Oude wijn in nieuwe zakken
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 maart 2021 - 21:59   quote  deeplink  
Lijkt het op, ja.
Benieuwd met welk perspectief hij Slot heeft weten aan te trekken.
Dat kan niet hetzelfde zijn met wat hij nu 14 maanden heeft bewerkstelligd.
kenny
 kenny - dinsdag 02 maart 2021 - 22:05   quote  deeplink  
inderdaad nog te kort om te oordelen , hij is erg met de jeugd bezig dat lijkt te verbeteren dat is een dikke plus , zijn aankopen kan je je bedenkingen bij hebben dat vind ik niet sterk , en ja ik weet ook wel dat hij geen geld te besteden heeft voor top aankopen maar geen geld hebben mag geen excuus zijn om maar middelmaat binnen te halen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 03 maart 2021 - 16:28   quote  deeplink  
Eerste seizoen is voor een TD ook een kwestie van pappen en nat houden... (vind ik privé ook altijd wel lekker hoor met een vrouwtje). Maar Arnesen heeft een nieuwe trainer aangesteld, en vanaf komend seizoen gelden er geen excuses meer wat dat betreft. Geen Diemers, Pratto's etc meer...

Kwaliteit, of anders eigen jeugd.
En ja, zonder die miljoeninjectie zullen we dan een subtopper zijn een aantal seizoenen....
Realiteit is hard, maar kan allen maar meevallen achteraf...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 maart 2021 - 16:33   quote  deeplink  
Ach van Geel begon ook op die manier. Toch een kampioenschap uit gereold.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 03 maart 2021 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 16:33 schreef FR-Henk het volgende:
Ach van Geel begon ook op die manier. Toch een kampioenschap uit gereold.
Ja, is ook zo, maar een club als de onze, moet toch meer in zijn mars hebben dan een enkel kampioenschap, en dan weer jaren niks? Qua aanhang, historie etc etc zijn we wel meer dan dat.
Als alle geledingen nu eens een worden, dan is het historisch gezien gewoon weer wij of dat afwasmiddel.

Pisvee, Kaashandel of Fietstas kan normaal toch niet in de schaduw staan van de club als de onze.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 maart 2021 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 16:40 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja, is ook zo, maar een club als de onze, moet toch meer in zijn mars hebben dan een enkel kampioenschap, en dan weer jaren niks? Qua aanhang, historie etc etc zijn we wel meer dan dat.
Als alle geledingen nu eens een worden, dan is het historisch gezien gewoon weer wij of dat afwasmiddel.

Pisvee, Kaashandel of Fietstas kan normaal toch niet in de schaduw staan van de club als de onze.
Met je eens hoor, alleen hebben wij al jaren last van (bestuurlijke) passanten die zich verrijken, iets roepen over een streven en that's it.
Bestuurlijk gezien is Feyenoord geen club met 1 visie. Eenhoorn is een echte Feyenoorder. En een oprechte ook.

Maar no way dat hij deel uit wil maken van een wespennest.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 maart 2021 - 17:04   quote  deeplink  
Maar even, ik begrijp niet dat een wereldstad als Rotterdam geen grote sponsor of geld schieter heeft, voor deze mooie ploeg
NEC heet Boekhoorn, PSV brainpark (asml, en nog een grote) AZ ook een grote sponsor.
Ik ben bang dat het ook komt dat Feyenoord een ondoorzichtige constructie heeft met te veel baasjes, en misschien onze hondstrouwe supporters die wel eens boefjes zijn ( en een slechte naam hebben)
Vragen jullie het jezelf nooit af WAAROM..............en iedere keer ze komenn er aan de ivesteerders...........
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 maart 2021 - 17:24   quote  deeplink  
Je vergeet nogal snel Piet. Maar ff herhalen.
In de regio zitten bijna alleen maar multinationals die geen lokale uitstraling willen hebben en vooral internationaal sponsoren.
Helaas.
En onze brave supporters doen een sponsor vaak ook geen goed.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 maart 2021 - 17:50   quote  deeplink  
Dat zeg ik toch, en asml ja die wil lokale uitstraling ?????????????????
DSM was sponsor van volgens mij de sponsor van Fortuna
sphinx van MVV.
Tja maar toch denk ik dat er teveel graaiers zitten in de directies en lees wel directies.......
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 maart 2021 - 18:03   quote  deeplink  
Ja Piet samen zijn ze Brainport Eindhoven en dat richt zich inderdaad meer lokaal
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 04 maart 2021 - 15:34   quote  deeplink  
Ja, zou je denken, maar zijn allemaal groeperingen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

Weet nog goed dat Van den Herik indertijd zogezegd de havonbaronnen in de weg stond, die zouden die club wel gigantisch de hoogte in stuwen als de GKL weg was..

We hebben het allemaal gezien...
igor korneev
 igor korneev - donderdag 04 maart 2021 - 15:51   quote  deeplink  
de verwachtingen en de naam feyenoord zijn al decennia lang groter dan de werkelijkheid.
Aan de ene kant goed, want dat houd druk op de ketel.
Ik vind dat er zo langzamerhand wat minder aan salarissen mag worden uitgegeven.

Verder vind ik het niet meer dan logisch dat Feyenoord veel middelmaat scoort, alles in dit segment blijft een gok. Daarom, nu het vooral door corona weer zo slecht gaat financieel, mag van mij wel een stop op aankopen en hoge huur spelers komen. Dat vond ik een van de goede dingen van van Geel,door onze eigen jeugd spelers de kans te geven, scheelt gewoon veel geld en de ambitie vanuit het publiek zal dan wat naar beneden moeten.

Jeugd kan falen, maar merk wel bij die gasten als je ze het volste vertrouwen geeft, een verwachtingspatroon en langer een basisplaats gunt dan laatste jaren, ze zich kunnen ontpoppen tot een goede speler.

Je kunt je afvragen of clasie,bmide vrij etc. zich ook zo hadden ontpopt als ze nu bij feyenoord speelde, wie weet krijgen ze nu ook maar 60 minuten om het te laten zien en dat was het dan.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 04 maart 2021 - 16:21   quote  deeplink  
Noem maar een Ozyakup en Pratto recent, had je meer dan een miljoen euro uitgespaard, en had er wat jeugd ook die kans kunnen krijgen.

Kunt niet allen met jeugd werken uiteraard, maar stop met die halfbakken, dure, noodoplossingen.
MMM
 MMM - donderdag 04 maart 2021 - 17:48   quote  deeplink  
Cuco Martina

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 maart 2021 door MMM --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 04 maart 2021 - 18:10   quote  deeplink  
Kijk het gaat mij niet om miskopen, maar zo van die winterstop huurlingen... Kosten zogenaamd niks, maar als je er één hebt ieder jaar, is dat 2 miljoen minimaal wat je door de WC spoelt... Mijn flesjes bleekwater kosten misschien een paar euro, en gaan het hele jaar mee.

En belangrijker nog, ze doen ook nog eens waar ik voor betaald heb!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 05 maart 2021 - 20:41   quote  deeplink  
Kijk, een TD kun je pas beoordelen over langere tijd, maar qua transfers is het een dikke NUL komma NUL bij Frankie tot nu toe. Heeft al bij al al weer miljoenen gekost, en niks toegevoegd aan het team of aan waarde. Slecht begin!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0179991