BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 december 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Officieel is nooit gezegd dat Dirk trainer wordt. Ik denk ( aanname) dat dick doorgaat met Dirk naast hem volgend seizoen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 december 2020 - 16:38   quote  deeplink  
Dirk gaat t toch nooit alleen doen joh. Paniek om niks
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 01 december 2020 - 16:44   quote  deeplink  
Tomasson
Bowie
 Bowie - dinsdag 01 december 2020 - 16:47   quote  deeplink  
Mijn mening is dat dit een typisch lulkoek verhaal van Krabbendam, eigenlijk deel 2 want deze zomer startte hij al hiermee door te stellen dat Arnesen alleen met Feyenoord-onder 21 bezig was.

Hij moet toch beter weten.

Kuyt is door Arnesen bij het overleg gehaald omdat dit past in de opleiding en vrijheid die hij bij de club krijgt om zich op het aanstaande trainerschap voor te bereiden, wanner dit ook moge zijn.
Arnesen was hier maanden geleden in een interview al heel open in, ik denk zelf dat dit ook een praktische betekenis heeft omdat Kuyt op dit moment bij veel clubs op bezoek is, ziet dus veel spelers en daarom handig bij dit overleg.

Advocaat en Arnesen zijn al vele jaren bevriend, valt me bij beelden van de training op dat Arnesen ook hier veel aanwezig is, dus Dick en Frank zien elkaar dagelijks....

Men probeert weer te stoken bij de club.

Zal niet lukken, Advocaat gaat gewoon nog 'n jaar door, met Dirk nadrukkelijker als assistent bij de selectie volgend jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 december 2020 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 13:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Dirk Kuyt, te bizar voor woorden. Arnesen zit met de erfenis van van Geel in deze.

En maar mensen die blijven zeggen dat van Geel het zo goed achtergelaten heeft.
Volslagen onzin.
Wat heeft van Geel te maken met Dirk Kuyt als toekomstig trainer?
MMM
 MMM - dinsdag 01 december 2020 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 18:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Volslagen onzin.
Wat heeft van Geel te maken met Dirk Kuyt als toekomstig trainer?
Er is Kuyt iets beloofd voor de komst van Arnesen. van Geel stelde Stam aan en ging toen zelf weg.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/van-geel-kuyt-moet-behouden-blijven-voor-feyenoord~acf532c5/74150200/

In deze link staat niet die belofte maar wel dat van Geel hem koste wat het kost hem wilde behouden voor Feyenoord.

Jij denkt dat Sjaak Troost de belofte aan Kuyt heeft gedaan, die paar maanden dat hij er zat?
Bowie
 Bowie - dinsdag 01 december 2020 - 18:45   quote  deeplink  
Ik ben ingehaald door de nwe waarheid, Dick vertrekt dus einde van het seizoen.
Raadsel: heeft, na toch een open eind antwoord afgelopen zondag tegen Kraay, het artikel van VI toch een kern van waarheid, gezien moment van bekendmaking??. Logischerwijs zou de winterstop zijn geweest.

Zo ja, dan zijn we écht een vieze club aan de top.

Andere vraag: wie volgend seizoen.

Ik zet, gezien Arnesen, in op Wim Jonk samen met Dirk Kuyt, van de huidige staf blijft alleen de Wolf.
van geil
 van geil - dinsdag 01 december 2020 - 18:48   quote  deeplink  
Jonk Tomasson
ar
 ar - dinsdag 01 december 2020 - 18:52   quote  deeplink  
Jonk zou ik ok vinden.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 01 december 2020 - 19:17   quote  deeplink  
Frank ga geen Kuyt als Trainer aanstellen voor Dick.
Maar probeer Thomas Letsch of Frank Wormuth te contracteren
voor Feyenoord. SUCFCES
kenny
 kenny - dinsdag 01 december 2020 - 19:59   quote  deeplink  
je gaat toch kuyt niet aanstellen , dat amateur niveau van onze mooie club slaat nergens op , de belofte dat hij hoofdtrainer mag worden pffff gaat nergens over , dirk heeft echt wel zijn waarde gehad als voetballer maar als trainer 0,0 , bij 019 heeft hij er werkelijk niks van gebakken is dit dan het criterium om hem als hoofdtrainer aan te stellen ???
we moeten eens kappen met die onzin en die vriendjeskliek en eens gaan gedragen als een professionele voetbalclub , daar hoort een trainer bij die zich al heeft bewezen met een goede bewezen voetbal visie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door kenny --
kenny
 kenny - dinsdag 01 december 2020 - 20:03   quote  deeplink  
ik zou v Persie wel graag als assistent willen zien , er sijpelen goede verhalen over hem door als spitsentrainer , een ambassadeur van onze club groot voetballer en persoonlijkheid en iemand die spelers wat kan leren of zelfs kan voordoen
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 01 december 2020 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 18:45 schreef Bowie het volgende:
Ik ben ingehaald door de nwe waarheid, Dick vertrekt dus einde van het seizoen.
Raadsel: heeft, na toch een open eind antwoord afgelopen zondag tegen Kraay, het artikel van VI toch een kern van waarheid, gezien moment van bekendmaking??. Logischerwijs zou de winterstop zijn geweest.

Zo ja, dan zijn we écht een vieze club aan de top.

Andere vraag: wie volgend seizoen.

Ik zet, gezien Arnesen, in op Wim Jonk samen met Dirk Kuyt, van de huidige staf blijft alleen de Wolf.
Waarom een Nederlandse Trainer
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 01 december 2020 - 23:50   quote  deeplink  
Wim Jonk, Jon Dahl Tomasson, Kevin Hofland of outsider Danny Buys

Voor Dirk Kuyt is het nog te vroeg. Fraser is geen toptrainer, dus nee.
En zou Kees van Wonderen wat kunnen zijn?

Ook zou ik Ron Jans wel zien zitten. Deed het goed bij Zwolle en Groningen en nu weer bij Twente...

Arne Slot komt niet. AZ heeft het beter voor elkaar en dus is het nu geen vooruitgang. Maar hij komt uit het dorp waar ik familie heb wonen, dus van mij mag hij naar ons toe komen. Is toch leuk, maar dat is persoonlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door Arie.Klooster --
kenny
 kenny - woensdag 02 december 2020 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 23:32 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Waarom een Nederlandse Trainer
wel gedeeltelijk mee eens , het hoeft niet perse een NL trainer te zijn maar de beste trainer die past bij je visie en aansluit bij je beleid en richting je wil met je club
eerst kijken wat je wil met feyenoord daar je trainer bij zoeken en als dat een buitenlander is ook prima
wormuth of letsch zijn ook interessante kandidaten , perez had het gisteren bij voetbalpraat over een deen die arnesen graag naar anderlecht wilde halen , dat zou ook een geschikte kandidaat kunnen zijn
mijn voorkeur zou toch een NL traner zijn mits voorhanden , wim jonk , fred rutten of gertjan verbeek zou ik wel zien zitten , deze 3 nemen vakmanschap en kunde mee en staan voor verzorgd aanvallend voetbal en zijn daarbij in staat spelers beter te maken
pat
 pat - woensdag 02 december 2020 - 11:17   quote  deeplink  
slot en die directeur van az komt. lijkt mij het meest voor de hand liggen,
daarna henk fraser.

kuijt mag eerst eens trainer worden, niet van toepassing.

jonk vind ik niks, tomasson mwah en van bommel skup ik er zelf uit, mafkeltel zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2020 door pat --
kenny
 kenny - woensdag 02 december 2020 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 11:17 schreef pat het volgende:
slot en die directeur van az komt. lijkt mij het meest voor de hand liggen,
daarna henk fraser.

kuijt mag eerst eens trainer worden, niet van toepassing.

jonk vind ik niks, tomasson mwah en van bommel skup ik er zelf uit, mafkeltel zeg
slot en eenhoorn zouden de beste optie's zijn , slot zie ik niet zo vlug komen die heeft het goed bij az en heeft een talentvolle groep tot zich met veel mogelijkheden , eenhoorn zou graag feyenoord leiden maar die heeft er nu geen zin in om in het wespennest van het maasgebouw te stappen

kuyt mag best trainer worden van feyenoord maar eerst eens ervaring gaan opbouwen bij mindere clubs

tomasson of v bommel hoeven van mij ook niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2020 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 december 2020 - 13:04   quote  deeplink  
Gertjan Verbeek.
Alleen als ie eigenhandig een nieuw stadion bouwt.
VVout
 VVout - woensdag 02 december 2020 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2020 - 13:04 schreef FR-Henk het volgende:
Gertjan Verbeek.
Alleen als ie eigenhandig een nieuw stadion bouwt.
Kost je wel alle bomen in de wijde omgeving, maar dan is ie wel duurzaam :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 december 2020 - 21:53   quote  deeplink  
Mensen, voor het geval jullie het nog niet door hebben : Feyenoord is op hard op weg naar de verdoemenis. Dit gaat niet goed. Ik weet dat het pessimistisch is, maar ik durf nu wel al te voorspellen dat we nog veel Verder afglijden en dat we over een tijdje blij moeten zijn als we Europees voetbal halen. Want we hebben maar weinig kapotaal het veld. We hebben geen goede spelers, geen geld om te kopen en er komt niets aan..... Kutzooi, ik zie ons eerder kapot gaan dan dat we weer echt aansluiten bij de top. Klaar mee. Kun je de komende jaaaaaren naar een klote ende kijken.... Zul je zien dat ze ook nog een slechte keuze maken als het gaat om een nieuwe trainer....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2020 door Arie.Klooster --
ar
 ar - donderdag 03 december 2020 - 22:10   quote  deeplink  
Haha Arie rustig jonge.
Dit verhaal wat jij nu mailt is van alle tijd, betreft Feyenoord.
van geil
 van geil - donderdag 03 december 2020 - 22:27   quote  deeplink  
Deprimerende mail.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 december 2020 - 22:28   quote  deeplink  
Jonge jenever met suiker
van geil
 van geil - donderdag 03 december 2020 - 22:29   quote  deeplink  
Afgetrokken worden zonder zaadlozing.
ar
 ar - donderdag 03 december 2020 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2020 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:
Jonge jenever met suiker
Haha, lekker!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 december 2020 - 22:42   quote  deeplink  
Klopt, ben er gigantisch chagrijnig van. Aftrekken helpt niet eens.. En jenever heb ik niet in huis......
MMM
 MMM - vrijdag 04 december 2020 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2020 - 21:53 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mensen, voor het geval jullie het nog niet door hebben : Feyenoord is op hard op weg naar de verdoemenis. Dit gaat niet goed. Ik weet dat het pessimistisch is, maar ik durf nu wel al te voorspellen dat we nog veel Verder afglijden en dat we over een tijdje blij moeten zijn als we Europees voetbal halen. Want we hebben maar weinig kapotaal het veld. We hebben geen goede spelers, geen geld om te kopen en er komt niets aan..... Kutzooi, ik zie ons eerder kapot gaan dan dat we weer echt aansluiten bij de top. Klaar mee. Kun je de komende jaaaaaren naar een klote ende kijken.... Zul je zien dat ze ook nog een slechte keuze maken als het gaat om een nieuwe trainer....
Nelom terughalen
kenny
 kenny - vrijdag 04 december 2020 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 december 2020 - 21:53 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mensen, voor het geval jullie het nog niet door hebben : Feyenoord is op hard op weg naar de verdoemenis. Dit gaat niet goed. Ik weet dat het pessimistisch is, maar ik durf nu wel al te voorspellen dat we nog veel Verder afglijden en dat we over een tijdje blij moeten zijn als we Europees voetbal halen. Want we hebben maar weinig kapotaal het veld. We hebben geen goede spelers, geen geld om te kopen en er komt niets aan..... Kutzooi, ik zie ons eerder kapot gaan dan dat we weer echt aansluiten bij de top. Klaar mee. Kun je de komende jaaaaaren naar een klote ende kijken.... Zul je zien dat ze ook nog een slechte keuze maken als het gaat om een nieuwe trainer....
rustig arie , kuyt schuift telkens aan bij scoutings overleg dus gaan er weer een paar talenten komen , dat deed hij met johnston ook , en we hebben troost die de club cultuur bewaakt en misschien kan hij nog zorgen om linssen en diemers een contract verlenging te bezorgen , dat deed hij ook heel goed als TD
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 december 2020 - 23:43   quote  deeplink  
Hahaha, kenny, jij hebt echt een Troost aversie.
pat
 pat - zaterdag 05 december 2020 - 12:51   quote  deeplink  
Hahaha
kenny
 kenny - zaterdag 05 december 2020 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2020 - 23:43 schreef FR-Henk het volgende:
Hahaha, kenny, jij hebt echt een Troost aversie.
je vergeet kuyt
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 december 2020 - 13:08   quote  deeplink  
Kuyt is voorlopig history.
kenny
 kenny - zaterdag 05 december 2020 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2020 - 13:08 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt is voorlopig history.
gelukkig
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 19 december 2020 - 18:18   quote  deeplink  
Frank ga is informeren bij Groningen naar EL Hankouri en Larsen
en dan Narsingh en Linssen proberen te verkopen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 december 2020 - 18:41   quote  deeplink  
Ga is informeren....

Wat is dat voor Nederlands op deze mail???
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 december 2020 - 18:47   quote  deeplink  
En dan met C-garnituur aankomen
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 19 december 2020 - 21:05   quote  deeplink  
EL Hankouri is iemand die lange mee kan dan Linssen en Narsingh
en Larsen scoort meer dan Linssen en Narsingh.
Ze zijn ook nog jong, en goed bezig
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 december 2020 - 21:06   quote  deeplink  
En. Niet t niveau waar we heen willen
Fart
 Fart - zaterdag 19 december 2020 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 21:05 schreef de bluffer het volgende:
EL Hankouri is iemand die lange mee kan dan Linssen en Narsingh
en Larsen scoort meer dan Linssen en Narsingh.
Ze zijn ook nog jong, en goed bezig
Dit soort scouting is onder andere waarom we nu in/met deze ellende zitten
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 19 december 2020 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:
En. Niet t niveau waar we heen willen
wat er nu is ook niet
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 december 2020 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 21:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

wat er nu is ook niet
Dat betekent niet dat je er nog meer van moet halen?
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 19 december 2020 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je er nog meer van moet halen?
IK denk dat er nog wel een paar weg gaan.
Er moet geld komen voor betere spelers voor o.a. Linssen, Diemers en Narsingh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2020 door de bluffer --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 december 2020 - 17:34   quote  deeplink  
Wel Frank, onder jouw verantwoordelijkheid zijn enkele spelers gehaald die niet aan kunnen tikken.
Of moet Dick de schuld krijgen?
Om te gieren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 december 2020 - 18:07   quote  deeplink  
Henk dit noemt men zagen
Je zegt zelf veranderen doet pijn ................je moet het een kans geven , ik zie wel een visie maar niet direct.
Heb al vaker gezegd iedereen wil veranderingen want zo kan het niet langer. Nu is men ermee bezig.
Geduld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 december 2020 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:
Henk dit noemt men zagen
Je zegt zelf veranderen doet pijn ................
Je leest het anders.
Frank heeft ze gehaald, dat kan Advocaat niet aangewreven worden.
Arnesen maakt ook missers, hij is niet heilig.
Arnesen heeft wel een visie, dat telt veel meer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 december 2020 - 18:18   quote  deeplink  
Dat is waar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door piet de paler --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 23 december 2020 - 12:18   quote  deeplink  
hoewel ik graag vertrouwen uitspreek naar de leiding van feyenoord. krijg ik altijd de kriebels bij het uit willen geven van elke cent en het verlangen de hand op te houden bij investeerders. Gaat er dan wat mis heb je geen poot meer om op te staan. liever een decenia van matige sport prestaties met eigen kweek en een club die op eigen benen kan staan. dan 1 kampioenschap en vervolgens een twente 2.0 in het kwadraat te worden. Arnessen wil heel graag geld uitgeven wat we niet hebben, als dat maar goed gaat... anders duurt het geen 10 jaar meer maar 100

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2020 door igor korneev --
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - donderdag 24 december 2020 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2020 - 12:18 schreef igor korneev het volgende:
hoewel ik graag vertrouwen uitspreek naar de leiding van feyenoord. krijg ik altijd de kriebels bij het uit willen geven van elke cent en het verlangen de hand op te houden bij investeerders. Gaat er dan wat mis heb je geen poot meer om op te staan. liever een decenia van matige sport prestaties met eigen kweek en een club die op eigen benen kan staan. dan 1 kampioenschap en vervolgens een twente 2.0 in het kwadraat te worden. Arnessen wil heel graag geld uitgeven wat we niet hebben, als dat maar goed gaat... anders duurt het geen 10 jaar meer maar 100
Om te groeien moet je eerst investeren. Daar heb je kapitaal voor nodig, dat haal je bij investeerders en sponsoren of je moet heel veel geluk hebben met 1 of 2 buitengewone spelers Die wat succes brengen en vervolgens voor de hoofdprijs weggaan.. die hebben we nog niet echt gehad helaas dus daar kunnen we ook niet op rekenen.

Grootste voordeel van investeerders is dat zij hun investering ten alle tijden nauwlettend in de gate willen houden en besturen. Hiermee zal een lange termijn strategie altijd gewaarborgd blijven. Geen vreemde beslissingen meer met emotie, geen vriendjes politiek meer, bij nieuwe directieleden zal de strategie altijd gecontinueerd worden. Alles moet ten goede gaan van hun investering (dus Feyenoord). Dit dwingt de directie ook beter na te denken bij aanname beleid en beslissingen, alles moet uitlegbaar kunnen zijn richting de aandeelhouder. (Dat voorbeeld waar het vd week over ging, over Slot, dat nu Raiola weleens even alle stilstaande mislukkingen komt stallen zoals Jansen dat gedaan heeft is ondenkbaar met een investeerder die de investeringen controleert)
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - donderdag 24 december 2020 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2020 - 12:18 schreef igor korneev het volgende:
hoewel ik graag vertrouwen uitspreek naar de leiding van feyenoord. krijg ik altijd de kriebels bij het uit willen geven van elke cent en het verlangen de hand op te houden bij investeerders. Gaat er dan wat mis heb je geen poot meer om op te staan. liever een decenia van matige sport prestaties met eigen kweek en een club die op eigen benen kan staan. dan 1 kampioenschap en vervolgens een twente 2.0 in het kwadraat te worden. Arnessen wil heel graag geld uitgeven wat we niet hebben, als dat maar goed gaat... anders duurt het geen 10 jaar meer maar 100
Om te groeien moet je eerst investeren. Daar heb je kapitaal voor nodig, dat haal je bij investeerders en sponsoren of je moet heel veel geluk hebben met 1 of 2 buitengewone spelers Die wat succes brengen en vervolgens voor de hoofdprijs weggaan.. die hebben we nog niet echt gehad helaas dus daar kunnen we ook niet op rekenen.

Grootste voordeel van investeerders is dat zij hun investering ten alle tijden nauwlettend in de gate willen houden en besturen. Hiermee zal een lange termijn strategie altijd gewaarborgd blijven. Geen vreemde beslissingen meer met emotie, geen vriendjes politiek meer, bij nieuwe directieleden zal de strategie altijd gecontinueerd worden. Alles moet ten goede gaan van hun investering (dus Feyenoord). Dit dwingt de directie ook beter na te denken bij aanname beleid en beslissingen, alles moet uitlegbaar kunnen zijn richting de aandeelhouder. (Dat voorbeeld waar het vd week over ging, over Slot, dat nu Raiola weleens even alle stilstaande mislukkingen komt stallen zoals Jansen dat gedaan heeft is ondenkbaar met een investeerder die de investeringen controleert)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 december 2020 - 08:32   quote  deeplink  
Ik zou niets halen in de winter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0164020