BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 juni 2020 - 12:38   quote  deeplink  
Nou dat doorlichten heeft hij al gedaan, volgens mij nu al een hele domme zet gedaan heeft om Kuyt zeer aardige vent verder nu als opvolger aan te stellen als nieuwe hoofdtrainer.
Hij heeft nu nog heel weinig ervaring opgedaan.
Ik zou hem gewoon alleen als 2e trainer gebruiken bij een zeer ervaren nieuwe trainer volgend jaar maar dat kan nu niet meer. Verder dat Frank een paar zeer goeie spelers gaat halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2020 door de bluffer --
VVout
 VVout - maandag 01 juni 2020 - 13:11   quote  deeplink  
Frank zij dat intern de optie bekeken wordt en er nog niets vast staat in zijn geheel. Bekijken is een goede zaak en hoe je Dirk zijn ervaring met voetbal en profsport gaat invullen nu aan het overwegen hoe eventueel. Worden gelijk al weer voorbarige conclusies getrokken.
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 juni 2020 - 14:12   quote  deeplink  
Kuyt en zijn vrienden gaat het nooit redden.
Ik had een goeie trainer uit de Duitse school gehaald
Kijk wat de Gloeilampen Heracles en Nu Vitesse gedaan heeft.

Het zijn jonge goede opgeleide trainers die passen ook wel bij onze club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2020 door de bluffer --
kenny
 kenny - maandag 01 juni 2020 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 14:12 schreef de bluffer het volgende:
Kuyt en zijn vrienden gaat het nooit redden.
Ik had een goeie trainer uit de Duitse school gehaald
Kijk wat de Gloeilampen Heracles en Nu Vitesse gedaan heeft.

Het zijn jonge goede opgeleide trainers die passen ook wel bij onze club
inderdaad mee eens , bij voorkeur uit de redbull school , die hebben een zeer goede filosofie over hoe er getraint en gespeeld dient te worden en scouten ook daarop ,
kenneth perez heeft het er al meerdere keren over gehad dat hij er graag een uit de redbull school bij feyenoord zou willen zien

kuyt hoofdtrainer is nergens op gebasseerd alleen op de belofte van sintsjaak aan kuyt , als je zo een topclub wil wezen door vriendjes aan te stellen zodat ze zelf ook lekker kunnen blijven zitten ga het nooit wat worden
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 juni 2020 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 14:32 schreef kenny het volgende:

[..]

inderdaad mee eens , bij voorkeur uit de redbull school , die hebben een zeer goede filosofie over hoe er getraint en gespeeld dient te worden en scouten ook daarop ,
kenneth perez heeft het er al meerdere keren over gehad dat hij er graag een uit de redbull school bij feyenoord zou willen zien

kuyt hoofdtrainer is nergens op gebasseerd alleen op de belofte van sintsjaak aan kuyt , als je zo een topclub wil wezen door vriendjes aan te stellen zodat ze zelf ook lekker kunnen blijven zitten ga het nooit wat worden
Ben erg blij dat jij er ook zo over denkt, veel oud Deense spelers hebben veel verstand
maar dit keer Frank niet maar Kenneth wel.
VVout
 VVout - maandag 01 juni 2020 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 14:32 schreef kenny het volgende:

[..]

inderdaad mee eens , bij voorkeur uit de redbull school , die hebben een zeer goede filosofie over hoe er getraint en gespeeld dient te worden en scouten ook daarop ,

Die weten wat liefde voor je sport is en dit uitstekend te combineren met professionalisme. Werken met je ziel en winnen is wat telt, geen geleuter. Mag dat wel ja hun filosofie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 juni 2020 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 15:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Die weten wat liefde voor je sport is en dit uitstekend te combineren met professionalisme. Werken met je ziel en winnen is wat telt, geen geleuter. Mag dat wel ja hun filosofie.
Klinkt een beetje als Dirk ;-)
VVout
 VVout - maandag 01 juni 2020 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 15:23 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Dirk ;-)
Nu nog de ervaring :)
kenny
 kenny - maandag 01 juni 2020 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 15:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Die weten wat liefde voor je sport is en dit uitstekend te combineren met professionalisme. Werken met je ziel en winnen is wat telt, geen geleuter. Mag dat wel ja hun filosofie.
mee eens hun visie past wel in de kuip met dat legioen erachter zou een prima keus zijn
kenny
 kenny - maandag 01 juni 2020 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 14:50 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ben erg blij dat jij er ook zo over denkt, veel oud Deense spelers hebben veel verstand
maar dit keer Frank niet maar Kenneth wel.
kenneth is de beste voetbal analist van nederland , zijn visie en analyse snijden altijd houd
kenny
 kenny - maandag 01 juni 2020 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2020 - 15:23 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Dirk ;-)
valt nog te bezien of kuyt wel zo'n goede trainer gaat worden , het is aan ene kant geen slechte gozer maar als je hem ook hoort praten is dat zo vermoeiend en langdradig , hij bedoelt het niet slecht maar na 1 a 2 maanden wordt zo'n spelersgroep er ook moe van
wat dus ook het geval is bij o19 en in zijn laatste kampioensjaar hadden de spelers het ook gehad met zijn peptalks , in het begin werkt het misschien maar op een gegeven moment denken ze ook daar komt ie weer met zijn vermoeiende peptalk

al gun ik hem echt wel dat ie een goede trainer gaat worden maar ik zo mijn twijfels

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2020 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juni 2020 - 18:26   quote  deeplink  
Gek genoeg wel vertrouwen in deze td.
Kan het nog niet baseren op werkelijke daden, maar vooralsnog doet ie niet gek.
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 04 juni 2020 - 09:01   quote  deeplink  
ja en die zogenoemde watchers gooien alles maar op straat waarom?wat is hier de bedoeling van nog meer onrust het lijkt wel of het bij onze club nooit rustig mag zijn ,en dat in deze voor iedere club moeilijke tijd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juni 2020 - 09:31   quote  deeplink  
Dat is hun brood.
kenny
 kenny - donderdag 04 juni 2020 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2020 - 18:26 schreef FR-Henk het volgende:
Gek genoeg wel vertrouwen in deze td.
Kan het nog niet baseren op werkelijke daden, maar vooralsnog doet ie niet gek.
mee eens , je hoort dat ze links en rechts grote talenten volgen dus ze zijn zeker druk met scouten al zijn de mogelijkheden beperkt door de corona en de problemen die sintersjaak heeft veroorzaakt
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=27311&abbr=feyenoordpings
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 juni 2020 - 18:55   quote  deeplink  
Sintersjaak...Grappige naam.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 05 juni 2020 - 23:07   quote  deeplink  
Een TD in mijn ogen moet zich eigenlijk voornamelijk bezig houden met de lange termijn. Het juiste team neerzetten, met daarbij de juiste coaches, OP DAT MOMENT. Want iedere selectie heeft een bepaalde coach nodig, en niet andersom. (denkfout die vaak gemaakt wordt). En voor onze club is het nodig om de jeugdopleiding naadloos aan te laten sluiten op Feyenoord één. En dat is waar het beleid moet zitten en waar je uiteindelijk je bestaansrecht moet verdienen als club in Nederland. Talenten ontdekken is één, maar ze door laten stromen naar Feyenoord één, dat is pas de kunst. Soms zijn er dat je zegt, wow, die gaat t maken, en toch niet. Vaak te maken ook met de omgeving waarin zo iemand verkeert, ouders, vrienden, zaakwaarnemer. Velen komen ook niet uit de rijkste families, dus dan is 100 duizend euro ineens veel geld. En dan heb je veel vrienden, en zeker ook vriendinnen, op die leeftijd. Hoe kun je dat bevatten op die leeftijd? We zijn allemaal jong geweest toch. Er zijn er meer mislukt ( in het voetbal dan he, want van hun verdere leven hoor je meestal niet veel), en enkelen braken door. Er zijn geen wonder scouts, want die waren nu allemaal zelf al multimiljonair...

Talenten herkennen is één, talenten laten doorbreken is een tweede. En dat vind ik nu juist waar een Technisch Directeur op beoordeeld zou moeten worden. Maar in het korte termijn denken van de moderne (lees groot geld) voetbalwereld is dat een utopie.
pat
 pat - zaterdag 06 juni 2020 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 11:06 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , je hoort dat ze links en rechts grote talenten volgen dus ze zijn zeker druk met scouten al zijn de mogelijkheden beperkt door de corona en de problemen die sintersjaak heeft veroorzaakt
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=27311&abbr=feyenoordpings
miclos gouka:
"Zo heeft het nieuwe Feyenoord O21 in Dylan Vente straks een spits die met ruim 200.000 euro veel meer verdient dan onze premier."

als dit geen appels met peren vergelijken is weet ik het niet meer.

een uitdaging voor een ieder hier om op te zoeken via google...

wat denken jullie wat een speler van buiten de EU minimaal dient te verdienen brutto perjaar?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2020 - 17:34   quote  deeplink  
Arnesen: ''Ik ben een tevreden man vandaag''

1h6u8bt5.jpeg

Frank Arnesen kan zijn geluk niet op. De technisch directeur heeft na lang onderhandelen een akkoord weten te bereiken met Leroy Fer en Orkun Kökçü. De Rotterdammers houden hiermee het elftal bijna volledig intact en dat was het grote doel van de afgelopen maanden.
''Het zijn geweldige dagen'', vertelt Arnesen in gesprek met FOX Sports. ''Hier gaat natuurlijk veel tijd inzitten vooraf. Onderhandelingen en onzekerheid voor de speler en ons. Dat hoort er allemaal bij. Ik ben een tevreden man vandaag.'' Arnesen heeft als doel om de selectie ruim voor de start van de eerste training helemaal rond te hebben.

Het verlengen van Fer is dan ook een belangrijk signaal. ''We moeten er rekening mee houden dat het nu coronatijd is. Dat begrijpen de spelers ook. Die houden er ook rekening mee. Het duurde inderdaad lang, maar het is altijd plezierig geweest. Hij is tevreden en wij zijn tevreden. Ik denk dat Leroy een belangrijke speler is voor ons. Niet alleen op het veld, maar ook buiten het veld. Voor ons een uitstekende zaak dat hij verlengd heeft.''

Wanneer Kökçü ter sprake komt begint Arnesen van oor tot oor te stralen. ''Hij is heel snel bij het eerste gekomen. Heeft zijn stempel al op Feyenoord 1 gedrukt en ik ben ontzettend blij voor onze fans en voor Feyenoord. Ook voor hemzelf. Als je bij zo'n goede club als Feyenoord zit, dan moet je ,als je weggaat, door de grote poort naar buiten. Dat wil zeggen dat wanneer je weg gaat, je een van de beste spelers van het elftal bent, veel goals en assists hebt en international bent. Daar hebben we veel met hem en zijn begeleiders over gesproken. We zitten gelukkig allemaal op dezelfde golflengte.''

De komst van de 20-jarige Conteh werd vandaag ook bekend gemaakt. ''Hij is rechtsvoetig, speelt meestal aan de linkerkant en hij kan ook aan de rechterkant spelen. Conteh is heel snel en gaat graag op avontuur. 1 tegen 1, veel dribbels. Daar is hij niet bang voor. Ik heb hem zelf een jaar geleden gezien en heb hem gevolgd. Hij heeft veel pech gehad met een hamstringblessure maar daar is hij helemaal overheen. Gisteren is hij positief door de medische keuring gekomen, dus ik ben blij. Het is een jong talent en de eerste maanden moeten we niet te veel van hem verwachten. Hij moet eerst totaal fit worden en daarna is het belangrijk dat hij ook Feyenoord leert kennen.''



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2020 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2020 - 17:39   quote  deeplink  
Goed bezig baas..
ar
 ar - donderdag 02 juli 2020 - 17:46   quote  deeplink  
Zekers
de bluffer
 de bluffer - donderdag 02 juli 2020 - 18:11   quote  deeplink  
Frank: We hebben nu wel veel middenvelders, er moet nog wel een goeie sterker
verdediger bij komen. Ben je al in de Tukker plaats Enschede geweest voor die Spanjaard.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2020 - 18:28   quote  deeplink  
Bluffer.
Ik mail je even.
Mvg,
Frank.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 02 juli 2020 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2020 - 18:28 schreef van geil het volgende:
Bluffer.
Ik mail je even.
Mvg,
Frank.
Denk dat hij dat wel gaat doen, alle goeie aardige Denen doen dat.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2020 - 18:49   quote  deeplink  
d:-)
kenny
 kenny - donderdag 02 juli 2020 - 22:49   quote  deeplink  
frankie doet het goed als hij maar niet vergeet nog een aantal spelers te lozen zoals narsingh , kelly , johnston , v/d beek , Ie , nieuwkoop en misschien jorgesen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juli 2020 - 14:24   quote  deeplink  
Johnston niet ,verders wel idd
kenny
 kenny - vrijdag 03 juli 2020 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 14:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Johnston niet ,verders wel idd
waarop gebaseerd johnson niet , de geluiden zijn dat hij te kort komt hij is bijna 22 jaar en had toch al lang ook met deze leeftijd veel verder moeten zijn
ar
 ar - vrijdag 03 juli 2020 - 17:28   quote  deeplink  
Ja, wel mee eens
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juli 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Geluiden waren juist dat ie t goed doet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juli 2020 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 17:57 schreef Stylzz het volgende:
Geluiden waren juist dat ie t goed doet
Dat had ik dus ook gelezen
kenny
 kenny - vrijdag 03 juli 2020 - 21:31   quote  deeplink  
klopt die geluiden gooit feyenoord zelf erin , mensen die hem hebben zien spelen zeggen dat het allemaal wel mee valt , heeft geen enkele minuut speeltijd gehad niet onder stam niet onder advocaat , zegt genoeg toch
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 juli 2020 - 21:45   quote  deeplink  
Ik lees anders nergens dat Feyenoord af wil van Johnson?
Zegt ook genoeg, toch?
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2020 - 13:11   quote  deeplink  
Dat nieuws komt altijd als hij zo goed als vertrokken is.
Net wat Kenny zegt, 22 jaar dan mag het wel een keer. Vooralsnog lijkt Dicky niet onder de indruk. Anders hadden we dát wel gehoord.
pat
 pat - zaterdag 04 juli 2020 - 14:26   quote  deeplink  
johnston moet nu inderdaad wel gaan spelen, helemaal eens. aan de andere kant kwam dickie natuurlijk met een belachelijk slechte achterhoede en als je dat dan omdraait hou je er graag aan vast. wie weet zien we johnston nog wel een keer invallen.

lekker kijken naar de oefenwedstrijdjes... kan je veel uit opmaken denk ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 juli 2020 - 14:33   quote  deeplink  
Zou heel erg knap zijn als hij Senesi uit de basis speelt.
pat
 pat - zaterdag 04 juli 2020 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 14:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zou heel erg knap zijn als hij Senesi uit de basis speelt.
is hij de vervanger van senesi? dat wordt moeilijk, misschien met een blessure of schorsing...
maar dat betekend dat als we geen cv naast senesi gaan kopen dat svennie daar komt te spelen.

senesi en vd beek, met de oude sven is dat helemaal neit zo slecht alleen HOE staat het werkelijk emt svennie?
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2020 - 20:33   quote  deeplink  
Frank is the best
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 juli 2020 - 19:58   quote  deeplink  
Hopen dat het geen kortetermijnbeleid us, maar tot dusverre bevestigt hij wat ik ervan verwacht had. Was en ben dus wel blij met hem!!
Frstu
 Frstu - dinsdag 07 juli 2020 - 21:50   quote  deeplink  
Er zijn wel ineens verrassende aankopen.
pat
 pat - dinsdag 07 juli 2020 - 22:01   quote  deeplink  
intressante aankopen... ja ja
Nicotti
 Nicotti - dinsdag 07 juli 2020 - 22:07   quote  deeplink  
Als het zo door gaat wordt het een Airbus a380 i.p.v. de gebruikelijke helikopter....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Haha, lijkt me wat moeilijk landen....
pat
 pat - woensdag 08 juli 2020 - 13:05   quote  deeplink  
dan maken we er een harrier type airbus a380 van.
van geil
 van geil - zaterdag 11 juli 2020 - 13:37   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=27900&abbr=feyenoordpings
kenny
 kenny - zaterdag 11 juli 2020 - 14:14   quote  deeplink  
het begint zo langzamerhand wel duidelijker te worden dat er na jaren wanbeleid we eindelijk een TD hebben met visie en scoutingsnetwerk , ben wel blij met frankie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2020 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 14:14 schreef kenny het volgende:
het begint zo langzamerhand wel duidelijker te worden dat er na jaren wanbeleid we eindelijk een TD hebben met visie en scoutingsnetwerk , ben wel blij met frankie
De duidelijk en openlijke betrokkenheid met Varkenoord is veelbelovend.
En welke TD dan ook zijn opvolger word ,verplicht vasthouden aan deze strategie .
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 11 juli 2020 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 15:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De duidelijk en openlijke betrokkenheid met Varkenoord is veelbelovend.
En welke TD dan ook zijn opvolger word ,verplicht vasthouden aan deze strategie .
Pittige uitspraak Leon, hier komen we over een paar jaar op terug.
pat
 pat - zaterdag 11 juli 2020 - 16:00   quote  deeplink  
nou komen er spelers langs die "voor de toekomst" zijn. niet uit onze jeugd(die werd geroemd en nu blijkbaar is gedoemd) maar uit ander mans jeugdelftallen.

de directe versterking is nu diemers en linssen. bijtekenen fer en kokcu en het aanblijven van senesi, malacia, bijlow en berghuis. deze feiten maken me nu al blij.
De selectie lijkt "nu al" klaar te zijn voor het volgende seizoen terwijl dit onder gio en stam niet het geval was.

hier en daar komen er namen voorbij die een toekomst in zich hebben, dit zal pas over minimaal een jaar blijken of dit goed is geweest. het blijft een gok.

arnesen doet het anders en heeft hierin ervaring. Anders is niet altijd goed maar als het goed is dan pakt het vaak ook heel erg goed uit. ff wachten tot we zien wat er op eht veld gebeurt, er is nog geen wedstrijd gespeeld
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juli 2020 - 16:16   quote  deeplink  
Niet helemaal Pat.
Door de onder 21 moet onze selectie direct veel groter worden.
Die hebben we niet paraat zonder niet alles eronder ook uit te hollen,
Dat ja de reden denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0190711