BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
pat
 pat - zaterdag 11 juli 2020 - 16:26   quote  deeplink  
neem ik van je aan, ik ben niet zo bekend met onze andere 11tallen en de potentie in jeugd.
wat iedereen moet zien is dat er een andere weg is ingeslagen bij de jeugd. klinkt heel logisch wat jij dan zegt stylzz
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 15:30 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Pittige uitspraak Leon, hier komen we over een paar jaar op terug.
Ik hoop het in positieve zin Gerard
van geil
 van geil - zaterdag 11 juli 2020 - 23:03   quote  deeplink  
Puin ruimen .
Arnesen en Brard snappen het wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2020 - 23:15   quote  deeplink  
Ik geloof er ook in.
kenny
 kenny - zondag 12 juli 2020 - 11:39   quote  deeplink  
ik hoop erop , het moet anders gaan worden op varkenoord , de opleiding moet verbeterd en vernieuwd worden , daar moeten het vastgeroeste kliekie jeugdtrainers wel in mee gaan
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2020 - 07:57   quote  deeplink  
Arnesen: ''Daardoor is hij de perfecte kandidaat voor dit elftal''

scks9j.jpeg

Feyenoord Onder 21 begint morgen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dat is het startschot voor de Rotterdammers om eindelijk deel te gaan nemen aan de voetbalpiramide. In de ideale situatie dat de Onder 21 tweemaal achter elkaar kampioen wordt, speelt de Jong Feyenoord over twee seizoenen in de Keuken Kampioen Divisie.

Technisch directeur Frank Arnesen ziet deelname aan de voetbalpiramide als een vereiste voor de ontwikkeling van de jeugdspelers en is zeer te spreken over de huidige trainer van de Onder 21, Rini Coolen. "Rini is een zeer gelouterde trainer, die veel ervaring heeft met zowel de jeugd als de wat oudere spelers. Daardoor is hij de perfecte kandidaat voor dit elftal. Rini moet de brug tussen Feyenoord Academy en Feyenoord 1 nog steviger gaan maken. In Onder 21 moeten onze toekomstige topvoetballers worden klaargestoomd voor het echte werk."

De 22-koppige selectie begint morgen om 11:00 aan de eerste training onder leiding van de onlangs tot medio 2022 aangetrokken Rini Coolen (53). Voor een ploeg die op het vierde niveau van Nederland begint heeft Coolen een behoorlijk elftal tot zijn beschikking waarin onder andere Marouan Azarkan, Naoufal Bannis, Achraf El Bouchataoui, Denzell Hall, Ramon Hendriks, Dylan Vente en Jordy Wehrmann uit kunnen komen.

Feyenoord zal zijn wedstrijden in divisie B spelen, samen met Heerenveen, FC Groningen, ADO Den Haag, Almere City, FC Twente/Heracles Academie, NAC en NEC. Feyenoord Onder 19 bestaat vanaf het aankomende seizoen niet meer. De recente aankoop Christian Conteh zal normaal gesproken ook zijn eerste minuten in de Onder 21 gaan maken.

Rini Coolen zal samen met zijn assistent en oud-Feyenoorder Arnold Scholten zo snel mogelijk willen promoveren. "De nieuwe Onder 21-competitie, waarin we als doelstelling zowel winnen als opleiden hebben, zie ik als een geweldige uitdaging", aldus Coolen in gesprek met het Algemeen Dagblad.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 16 juli 2020 - 10:18   quote  deeplink  
Arnesen heeft in ieder geval een plan. En doet op de transfermarkt ook logische (in ieder geval te verdedigen) dingen. Blij mee.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 16 juli 2020 - 11:39   quote  deeplink  
Lijkt al op goed beleid in ieder geval.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2020 - 11:20   quote  deeplink  
Marcos Senesi staat in de concrete belangstelling van diverse clubs uit het buitenland. De Spaanse club Sevilla volgt de Argentijn al langer en is onder de indruk van zijn ontwikkeling als voetballer. De geluiden dat Feyenoord deze zomer een speler moet verkopen kloppen niet.

Feyenoord staat er financieel niet heel slecht voor. "Wij hoeven niet per se te verkopen," zegt technisch directeur Frank Arnesen in gesprek met RTV Rijnmond. "Maar je weet dat Feyenoord niet oneindig veel geld heeft dus zullen we aanbiedingen serieus nemen. Maar het is zeker niet noodzakelijk."

Volgens oer-Feyenoorder Jan Boskamp speelt er veel rondom Senesi. De technisch directeur van Feyenoord wil niet ingaan op de interesse van Sevilla en of de Rotterdammers al een bod hebben ontvangen. "Ik weet niet wie dat meldt, maar die informatie is niet vanuit Feyenoord gekomen. Als we Senesi verkocht hebben, dan brengen we dat zelf naar buiten."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2020 - 11:21   quote  deeplink  
Kijk dat zijn uitspraken..
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 juli 2020 - 11:56   quote  deeplink  
Nou afwachten dan maar hoop als Senesi gaat dat Frank zijn huiswerk al gedaan heeft en direct kan doorpakken.!!
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 juli 2020 - 11:56   quote  deeplink  
Nou afwachten dan maar hoop als Senesi gaat dat Frank zijn huiswerk al gedaan heeft en direct kan doorpakken.!!
de bluffer
 de bluffer - maandag 20 juli 2020 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2020 - 11:56 schreef Dirk1 het volgende:
Nou afwachten dan maar hoop als Senesi gaat dat Frank zijn huiswerk al gedaan heeft en direct kan doorpakken.!!
Hij kan maar één keer gaan
de bluffer
 de bluffer - maandag 20 juli 2020 - 09:56   quote  deeplink  
Frank het wordt tijd om een keer door te pakken.
Om iemand te verkopen
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2020 - 10:09   quote  deeplink  
Haps is gewild. Kan je niet verkopen zonder adequate vervanger(s)
Senesi is gewild. Kan je niet verkopen zonder adequate vervanger(s)

Narsingh, Jorgensen en Johnston mogen in principe weg, maar 1 niemand wil ze en twee je hebt adequate vervangers nodig.

Let ook even op, de huidige selectie bestaat uit:
zes aanvallers (inclusief Linssen)
vier middenvelders (inclusief Diemers)
zeven verdedigers (inclusief Botteghin nog op de site)
en drie keepers.
Van deze twintig is er 1 verdediger formeel niet meer onder contract en een langdurig geblesseerd. Dus dat betekent dat we daar voor vier posities, vijf spelers hebben. Plus dan nog een aanvaller die er langdurig uit ligt.

Ik reken hier de Contehs en Summervilles van de wereld nog even niet mee, want die komen theoretisch in aanmerking voor onder 21, vooralsnog.

Dit alles bij elkaar opgeteld maakt dus eigenlijk dat er niemand weg mag, voor er 1 bij is.
pat
 pat - maandag 20 juli 2020 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:
Haps is gewild. Kan je niet verkopen zonder adequate vervanger(s)
Senesi is gewild. Kan je niet verkopen zonder adequate vervanger(s)

Narsingh, Jorgensen en Johnston mogen in principe weg, maar 1 niemand wil ze en twee je hebt adequate vervangers nodig.

Let ook even op, de huidige selectie bestaat uit:
zes aanvallers (inclusief Linssen)
vier middenvelders (inclusief Diemers)
zeven verdedigers (inclusief Botteghin nog op de site)
en drie keepers.
Van deze twintig is er 1 verdediger formeel niet meer onder contract en een langdurig geblesseerd. Dus dat betekent dat we daar voor vier posities, vijf spelers hebben. Plus dan nog een aanvaller die er langdurig uit ligt.

Ik reken hier de Contehs en Summervilles van de wereld nog even niet mee, want die komen theoretisch in aanmerking voor onder 21, vooralsnog.

Dit alles bij elkaar opgeteld maakt dus eigenlijk dat er niemand weg mag, voor er 1 bij is.
Zo is het volgens mij ook, ik wist niet dat johnston ook mocht gaan
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2020 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 10:21 schreef pat het volgende:

[..]

Zo is het volgens mij ook, ik wist niet dat johnston ook mocht gaan
Dat is ook niet formeel, dat is mijn bescheiden mening ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2020 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:
Haps is gewild. Kan je niet verkopen zonder adequate vervanger(s)
Senesi is gewild. Kan je niet verkopen zonder adequate vervanger(s)

Narsingh, Jorgensen en Johnston mogen in principe weg, maar 1 niemand wil ze en twee je hebt adequate vervangers nodig.

Let ook even op, de huidige selectie bestaat uit:
zes aanvallers (inclusief Linssen)
vier middenvelders (inclusief Diemers)
zeven verdedigers (inclusief Botteghin nog op de site)
en drie keepers.
Van deze twintig is er 1 verdediger formeel niet meer onder contract en een langdurig geblesseerd. Dus dat betekent dat we daar voor vier posities, vijf spelers hebben. Plus dan nog een aanvaller die er langdurig uit ligt.

Ik reken hier de Contehs en Summervilles van de wereld nog even niet mee, want die komen theoretisch in aanmerking voor onder 21, vooralsnog.

Dit alles bij elkaar opgeteld maakt dus eigenlijk dat er niemand weg mag, voor er 1 bij is.
Prima uit een gezet, enkel de laatste zin. Ik denk dat er wel iemand weg kan zoals bijvoorbeeld Haps (voor een goede prijs, Bergamo zal moeten betalen want Malacia is ook uitgeschakeld) of Senesi (wat ik jammer zou vinden maar dan wel voor een hoofdprijs). Nog voldoende tijd om iets aan te trekken..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2020 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 10:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima uit een gezet, enkel de laatste zin. Ik denk dat er wel iemand weg kan zoals bijvoorbeeld Haps (voor een goede prijs, Bergamo zal moeten betalen want Malacia is ook uitgeschakeld) of Senesi (wat ik jammer zou vinden maar dan wel voor een hoofdprijs). Nog voldoende tijd om iets aan te trekken..
Nou er is eigenlijk niet voldoende tijd, de voorbereiding gaat bijna beginnen. Dan moet je echt je basis hebben staan, dat betekent dus beoogde basisspelers weg laten gaan, kan, maar dan moet je du moment zijn vervanger er hebben staan. Dat bedoel ik eigenlijk, dat moet echt minder dan een dag op elkaar aansluiten en de vervanger moet meteen mee kunnen trainen. Anders gaat je voorbereiding er echt aan.
pat
 pat - maandag 20 juli 2020 - 11:38   quote  deeplink  
ja the point of no return is naar mijn mening ook gepasseerd en dus moet je niet verkopen.
eufa groepsfase voor de boeg en natuurlijk de competitie, die willen we natuurlijk met senesi en haps ingaan. daar is waarschijnlijk op ingespeeld.

vooral die senesi en zijn indribbelen werd af en toe niet begrepen door het team vorig seizoen, dat zal dit seizoen wel beter gaan denk ik... nee lekker houden zo tenzij je er direct goede voor klaar hebt staan. goede kosten weer geld en het geld wat je dan vangt voor senesi of haps of beide moet je naar het middenveld en de defensie dirigeren...

kijk een paar wedstrijden hapsie in de eufa cup en hijs hardtikke meer waard. wij weten dat die om de haverklap geblesseerd is dus tot de winterstop... 15 miljoen ervoor en senesie 40...

kijk dat is beter, en dat jorgenson verhaal, wel geld of niet geld, hou toch om met mensen met elkaar vergelijken, dat kan helemaal niet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou er is eigenlijk niet voldoende tijd, de voorbereiding gaat bijna beginnen. Dan moet je echt je basis hebben staan, dat betekent dus beoogde basisspelers weg laten gaan, kan, maar dan moet je du moment zijn vervanger er hebben staan. Dat bedoel ik eigenlijk, dat moet echt minder dan een dag op elkaar aansluiten en de vervanger moet meteen mee kunnen trainen. Anders gaat je voorbereiding er echt aan.
We hebben bij FEYENOORD nog nooit de ideale voorbereiding gehad. Natuurlijk zou ik dat ook wel willen maar als ze nu nog hoofdprijzen kunnen ontvangen voor speler is dat toch nog wel op te vangen, dat het niet ideaal is okay, maar zeg 30m voor Senesi daar is op korte termijn nog wat mee te doen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2020 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 11:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

We hebben bij FEYENOORD nog nooit de ideale voorbereiding gehad. Natuurlijk zou ik dat ook wel willen maar als ze nu nog hoofdprijzen kunnen ontvangen voor speler is dat toch nog wel op te vangen, dat het niet ideaal is okay, maar zeg 30m voor Senesi daar is op korte termijn nog wat mee te doen..
Tja alleen heb je als Senesi en/of Haps weggaat nul direct inzetbare adequate vervangers.

Nul.

Laat dat even bezinken.

NUL.

Of je moet Denzel Hall, Ramon Hendriks, Twan van der Zeeuw, Ian Smeulers, Denzel Owusu of Quilindschy Hartman voor de leeuwen willen gooien...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2020 - 12:23   quote  deeplink  
Okay maar stel als je 25-30m vangt voor Marcos dan kun je daarvoor toch op redelijk korte termijn wel iets terughalen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2020 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2020 - 12:25   quote  deeplink  
Ik wil het liefst hem ook nog zien blijven maar voor zulke bedragen nu..?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2020 - 12:27   quote  deeplink  
Dat zou ik wel verwachten. Al weet ik niet hoeveel we van die 25-30 echt zelf krijgen en hoeveel Feyenoord dan wil herinvesteren.
Stel dat 25% nog van S. Lorenzo is.
Dan over 22,5 milj. Iets zegt me dat we dat niet mogen herinvesteren, maar een gedeelte gebruikt gaat worden voor vlees op de botten, een gedeelte om lopende schulden af te lossen en een gedeelte gaat naar een zaakwaarnemer.

Dus laten we tien kunnen investeren? Misschien negatief geschetst.

Senesi kostte ons 7. Maar de kans dat je een Magallán koopt voor 9 is ook aanwezig...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2020 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 juli 2020 - 12:33   quote  deeplink  
De markt zal nog meer los gaan komen, niet ondenkbaar dat meerdere clubs gaan opbieden voor Senesi. Die opening geeft Arnesen ook.
En die calculeert allang in dat ook de voorbereiding in dat kader niet rimpelloos zal blijven.

Idd is 22 miljoen bruto dan niet aantrekkelijk genoeg.
pat
 pat - maandag 20 juli 2020 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 12:27 schreef Stylzz het volgende:
Dat zou ik wel verwachten. Al weet ik niet hoeveel we van die 25-30 echt zelf krijgen en hoeveel Feyenoord dan wil herinvesteren.
Stel dat 25% nog van S. Lorenzo is.
Dan over 22,5 milj. Iets zegt me dat we dat niet mogen herinvesteren, maar een gedeelte gebruikt gaat worden voor vlees op de botten, een gedeelte om lopende schulden af te lossen en een gedeelte gaat naar een zaakwaarnemer.

Dus laten we tien kunnen investeren? Misschien negatief geschetst.

Senesi kostte ons 7. Maar de kans dat je een Magallán koopt voor 9 is ook aanwezig...
Update 13:58: Volgens het Argentijnse Doble Amarilla heeft Feyenoord een bod uitgebracht van 7,3 miljoen euro voor 75% van de transferrechten. De clubleiding van San Lorenzo is akkoord gegaan met dat bod. De transfer zou wel pas kunnen worden afgerond op moment als Feyenoord de groepsfase van de Europa League heeft behaald.

dit komt uit een arikel ten tijde van de transfer. 75% transferrechten dus 25% naar san lorenzo...
weten we dat ook weer

dus 22 miljoen - 25% is 16.5 miljoen wat je daaraan overhoud. (volgens mij niets meer, de makelaar is dan ook betaald)
hoe en waar de rest dan wordt besteeds weet natuurlijk niemand maar ik denk dat er een groot gedeelte naar het roemloze nieuwe stadion gaat of, gezien de inkopen, wordt er ingezet op overwintering wat weer xxx bedrag oplevert. daarnaast hebben we 2,92miljoen gehad bij het begin van de eufacup en krijgen we bij overwintering er nog 5 ton bij en dan neem ik winst en gelijk niet mee laatstaan de winst in de groep:

"Voetbal International schrijft: "De 48 clubs in de groepsfase krijgen 2,92 miljoen aan startgeld, een overwinning levert 'slechts' 570.000 euro op, een gelijkspel niet meer dan 190.000 euro. Groepswinst (1 miljoen) en de tweede plek in de poule (500.000 euro) worden eveneens beloond."

Het overwinteren in de Europa League levert nog eens 500.000 euro op. Daarna zijn miljoenen per ronde te verdienen: respectievelijk 1,1 miljoen (achtste finale), 1,5 miljoen (kwartfinale), 2,4 miljoen (halve finale) en 4,5 miljoen (finale). De winnaar strijkt daarnaast 4 miljoen euro op én 3,5 miljoen voor plaatsing voor de Europese Super Cup, waar nog eens een miljoen te verdienen is."

dus
16.5
2.92
0.5
19.92 miljoen na overwintering gegarrandeerd...

maar zonder marocs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2020 door pat --
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2020 - 13:55   quote  deeplink  
EdXeqkdXsAAuMPO.jpg
EdXfCT4WkAIumhd.jpg

Straalt wel wat uit zo. is bij eerste training O18
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2020 - 14:07   quote  deeplink  
GOED BEZIG!!!!!!!!!
MMM
 MMM - maandag 20 juli 2020 - 14:13   quote  deeplink  
Mooi!
VVout
 VVout - maandag 20 juli 2020 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2020 - 12:23 schreef RenatoBos het volgende:
Okay maar stel als je 25-30m vangt voor Marcos dan kun je daarvoor toch op redelijk korte termijn wel iets terughalen..
En zak drop wel, maar wat er op de markt beschikbaar is en je blij van wordt vind ik moeilijk in te schatten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2020 - 17:54   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 augustus 2020 - 18:18   quote  deeplink  
Goed verhaal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 augustus 2020 - 18:27   quote  deeplink  
Opvallend ook zijn connectie met Wim Jonk. Die is ook al wel eens (nog onafhankelijk van Arnesen) als toekomstig trainer bij ons genoemd. Dus het zou me niet verbazen als ze voor na dit seizoen bij hem uitkomen. Al zou dat natuurlijk weer gevoelig liggen vanwege zijn verleden. En hij is vrij onervaren als hoofdtrainer. Zijn tweede seizoen bij Volendam is pas zijn eerste klus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2020 door T-FeYeN00rD --
ar
 ar - woensdag 26 augustus 2020 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Opvallend ook zijn connectie met Wim Jonk. Die is ook al wel eens (nog onafhankelijk van Arnesen) als toekomstig trainer bij ons genoemd. Dus het zou me niet verbazen als ze voor na dit seizoen bij hem uitkomen. Al zou dat natuurlijk weer gevoelig liggen vanwege zijn verleden. En hij is vrij onervaren als hoofdtrainer. Zijn tweede seizoen bij Volendam is pas zijn eerste klus.
Schijt aan zijn verleden, dat is nu wel zó achterhaald.
Zijn onervarenheid kun je idd over twisten, maar ik denk wel dat hij past bij ons.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 augustus 2020 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 18:46 schreef ar het volgende:

[..]

Schijt aan zijn verleden, dat is nu wel zó achterhaald.
Zijn onervarenheid kun je idd over twisten, maar ik denk wel dat hij past bij ons.
Zijn verleden maakt voor mij niet uit. Doet het eigenlijk nooit bij een dergelijke overstap. Als je graag voor Feyenoord wil werken/spelen, is het wat mij betreft geen issue.

Maar je weet hoe sommige andere Feyenoorders er over denken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2020 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Opvallend ook zijn connectie met Wim Jonk. Die is ook al wel eens (nog onafhankelijk van Arnesen) als toekomstig trainer bij ons genoemd. Dus het zou me niet verbazen als ze voor na dit seizoen bij hem uitkomen. Al zou dat natuurlijk weer gevoelig liggen vanwege zijn verleden. En hij is vrij onervaren als hoofdtrainer. Zijn tweede seizoen bij Volendam is pas zijn eerste klus.
Poeh win jonk..Joods boertje..
VVout
 VVout - woensdag 26 augustus 2020 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Poeh win jonk..Joods boertje..
Dat is waar, maar wel iemand die de visie vast houdt en niet achter de rug om verraad.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2020 - 21:01   quote  deeplink  
Heb ik nooit een echte Ajacied gevonden
Meer gewoon een Volendammer
Bowie
 Bowie - woensdag 26 augustus 2020 - 21:07   quote  deeplink  
Da's een feit RenatoBos.

Maar als ze dat mooie shirt dragen vergeef ik altijd gelijk. Dat was tijdens het afscheid met Willem zo met Cruyff, en heb genoten van 'm dat seizoen. En dat heb ik ook met Koeman (Klóótzak, weet je nog toen ie Mario neerschoot tijdens een Ajax-Feyenoord..) en dat zal ik zeker ook met Wim Jonk doen, temeer omdat hij vol wrok zit tegen Ajax, zoals ie daar geflikt is door mn Overmars en van der Sar.

Denk zelf zeker nog niet aan volgend seizoen, weet bijna zeker dat Dick de komende 2 seizoenen voor zijn rekening neemt.

Arnesen, ben inmiddels ook al helemaal onder de indruk van hém, gaf dat ook aan in het mooie interview met Rijnmond. Dick zorgt voor rust en succes bij het 1e, dan kan hij dát doen waar ie goed inis, net als bij Chelsea, structuur e'n kwaliteit neerzetten voor de toekomst.

Gaat écht lekker met de club Kameraden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2020 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 21:07 schreef Bowie het volgende:
Da's een feit RenatoBos.

Maar als ze dat mooie shirt dragen vergeef ik altijd gelijk. Dat was tijdens het afscheid met Willem zo met Cruyff, en heb genoten van 'm dat seizoen. En dat heb ik ook met Koeman (Klóótzak, weet je nog toen ie Mario neerschoot tijdens een Ajax-Feyenoord..) en dat zal ik zeker ook met Wim Jonk doen, temeer omdat hij vol wrok zit tegen Ajax, zoals ie daar geflikt is door mn Overmars en van der Sar.

Denk zelf zeker nog niet aan volgend seizoen, weet bijna zeker dat Dick de komende 2 seizoenen voor zijn rekening neemt.

Arnesen, ben inmiddels ook al helemaal onder de indruk van hém, gaf dat ook aan in het mooie interview met Rijnmond. Dick zorgt voor rust en succes bij het 1e, dan kan hij dát doen waar ie goed inis, net als bij Chelsea, structuur e'n kwaliteit neerzetten voor de toekomst.

Gaat écht lekker met de club Kameraden.
Helemaal eens maat!!!!
kenny
 kenny - woensdag 26 augustus 2020 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 21:07 schreef Bowie het volgende:
Da's een feit RenatoBos.

Maar als ze dat mooie shirt dragen vergeef ik altijd gelijk. Dat was tijdens het afscheid met Willem zo met Cruyff, en heb genoten van 'm dat seizoen. En dat heb ik ook met Koeman (Klóótzak, weet je nog toen ie Mario neerschoot tijdens een Ajax-Feyenoord..) en dat zal ik zeker ook met Wim Jonk doen, temeer omdat hij vol wrok zit tegen Ajax, zoals ie daar geflikt is door mn Overmars en van der Sar.

Denk zelf zeker nog niet aan volgend seizoen, weet bijna zeker dat Dick de komende 2 seizoenen voor zijn rekening neemt.

Arnesen, ben inmiddels ook al helemaal onder de indruk van hém, gaf dat ook aan in het mooie interview met Rijnmond. Dick zorgt voor rust en succes bij het 1e, dan kan hij dát doen waar ie goed inis, net als bij Chelsea, structuur e'n kwaliteit neerzetten voor de toekomst.

Gaat écht lekker met de club Kameraden.
ook eens
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - woensdag 26 augustus 2020 - 22:40   quote  deeplink  
Arnesen/held!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 augustus 2020 - 19:20   quote  deeplink  
Wil ik nog wel zien. Hij handelt vanuit een kleine portemonnee en dan blijft het afwachten of nieuwe spelers van waarde zijn. En komende weken zal blijken of hij ook de echte sterkhouders kan houden, of bij vertrek van hen voldoende heeft geanticipeerd.
Qua toekomstvisie, jeugd, is het opwekkend.
Frstu
 Frstu - donderdag 27 augustus 2020 - 20:26   quote  deeplink  
Portugese competitie, 2. Bundesliga, eerste divisie Nederland.

Dat zijn echt competities waar ik nooit een speler gezocht had.
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2020 - 20:45   quote  deeplink  
Selectie rond voor start competitie. Dat is weleens anders geweest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 september 2020 - 22:17   quote  deeplink  
Nee want Senesi gaat nog weg
van geil
 van geil - dinsdag 01 september 2020 - 22:24   quote  deeplink  
Mooi, en nog aardig wat pegels over, transferrecord,
ar
 ar - dinsdag 01 september 2020 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nee want Senesi gaat nog weg
Doe nou es niet
van geil
 van geil - dinsdag 01 september 2020 - 22:44   quote  deeplink  
44

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0156900