BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - dinsdag 22 oktober 2019 - 08:04   quote  deeplink  
Mocht Frank Arnesen de nieuwe technisch directeur van Feyenoord worden, dan slaan de Rotterdammers een uitstekende slag. Dat stelt meesterscout Piet de Visser, die de Deen ooit aanbeval bij Chelsea, in De Telegraaf.

Eigenaar Roman Abromovich wilde eigenlijk De Visser de totale jeugdacademie laten runnen. "Toen zei ik: Roman, ben je gek. Ik ben een scout. Maar ik weet wel de perfecte man die jouw hele jeugdopleiding kan bestieren. Dat is Frank Arnesen", vertelt De Visser. "Frank is namelijk bezeten van het vinden van jonge talenten. Bij PSV heeft hij heel goed werk geleverd. Hij heeft aandacht voor de jeugd, hij luistert naar zijn scouts en betrekt iedereen in het team bij het werk."

De Visser zag hoe Arnesen veel jeugdspelers naar Chelsea haalde. "Die kregen misschien niet allemaal de kans, maar de academie is door Frank wel helemaal vorm gegeven en voorzien van heel veel talent. We zochten ze in alle delen van de wereld. Het hielp dat hij zelf internationaal ook een gigantisch netwerk heeft."

De Visser geeft dan ook een positief advies aan Feyenoord over Arnesen. "Die gaat werken aan talentontwikkeling, let maar op. En hij denkt ook aan de toekomst. Bij Chelsea is Jim Fraser technisch leider van de academie, maar die is door Frank als scout opgeleid. Frank is een echte voetbalman. Geen gezeik, echt met zijn hart helemaal bij het vak. Dat past ook wel bij Feyenoord, een geweldige keuze."
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 oktober 2019 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tis een beetje een vreemde snuiter,maar hij flikt het wel keer op keer.
Overigens heb ik zo'n vermoeden dat Arnesen ook een tussen oplossing is.
63, dus lijkt me wel
van geil
 van geil - dinsdag 22 oktober 2019 - 17:07   quote  deeplink  
Perfecte keuze.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 25 oktober 2019 - 13:04   quote  deeplink  
Frank. Moet nu komen redden wat er te redden valt, verkoop in winterstop moet je nu al mee beginnen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 oktober 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Frank is dus al aangenomen.
We denken al voor Frank.
van geil
 van geil - zaterdag 26 oktober 2019 - 08:59   quote  deeplink  
VI , Arnesen had het eigenlijk afgelopen zomer al moeten doen , dat ging niet.
Vandaar de tussenpaus Troost.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 oktober 2019 - 09:08   quote  deeplink  
Dat is een hele troost?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 oktober 2019 - 09:57   quote  deeplink  
Het zal wel, raar ook dat dit nu pas naar buiten komt.
Als het waar is.
VVout
 VVout - zaterdag 26 oktober 2019 - 11:17   quote  deeplink  
Was er raar aan, Troost als interim en Arnesen wil en kan niet meer zeggen zolang zijn contact loopt. Die willen het zo netjes mogelijk houden en een paar loslippige en fantasierijke omstanders vullen nu de rest in.
van geil
 van geil - maandag 28 oktober 2019 - 21:52   quote  deeplink  
Arnesen wordt de TD
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 29 oktober 2019 - 09:25   quote  deeplink  
Koevermans directeur,
Hoofd scouting wordt ook een ander
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 oktober 2019 - 18:37   quote  deeplink  
Eenhoorn komend jaar AD.
Ziet de wereld er alweer een stuk anders uit.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 29 oktober 2019 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 18:37 schreef FR-Henk het volgende:
Eenhoorn komend jaar AD.
Ziet de wereld er alweer een stuk anders uit.
Ben bang van niet. Wie zit er nu aan het stuur bij Feijnoord? Wie heeft het voor het zegge? Zolang dat niet duidelijk is, is de rest gebouwd op drijfzand.
van geil
 van geil - dinsdag 29 oktober 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Arnesen is in mijn ogen een perfecte man voor de functie.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 oktober 2019 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 20:58 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ben bang van niet. Wie zit er nu aan het stuur bij Feijnoord? Wie heeft het voor het zegge? Zolang dat niet duidelijk is, is de rest gebouwd op drijfzand.
Zijn diezelfde kereltjes die Eenhoorn gepolst hebben.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 31 oktober 2019 - 08:59   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat Frank A een hele grote bezem mee neemt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2019 door de bluffer --
Alexi
 Alexi - donderdag 31 oktober 2019 - 09:27   quote  deeplink  
Ik hoop dat er nu eindelijk goede structurele keuzes worden gemaakt, waar we op de lange termijn veel aan gaan hebben! De weg naar boven en daar blijven!
VVout
 VVout - donderdag 31 oktober 2019 - 10:31   quote  deeplink  
Volste vertrouwen in als ik kijk waar Anderlecht nu staat.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 31 oktober 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 09:27 schreef Alexi het volgende:
Ik hoop dat er nu eindelijk goede structurele keuzes worden gemaakt, waar we op de lange termijn veel aan gaan hebben! De weg naar boven en daar blijven!
Zeker niet met Dick en Cor
de bluffer
 de bluffer - donderdag 31 oktober 2019 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 21:42 schreef van geil het volgende:
Arnesen is in mijn ogen een perfecte man voor de functie.
Samen dan wel met o.a. J de W maar niet met D & C
Fart
 Fart - donderdag 31 oktober 2019 - 12:26   quote  deeplink  
Wat hebben Dolce & Gabbana hier nou weer mee te maken?
netsurfer
 netsurfer - donderdag 31 oktober 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 12:26 schreef Fart het volgende:
Wat hebben Dolce & Gabbana hier nou weer mee te maken?
Dolce en Corbana
VVout
 VVout - donderdag 31 oktober 2019 - 13:37   quote  deeplink  
Corbanana? Nou dat gaat weer geld kosten.
Fart
 Fart - donderdag 31 oktober 2019 - 16:16   quote  deeplink  
Dit wordt een moeilijk verhaal.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 oktober 2019 - 17:29   quote  deeplink  
Ik vind dat Bluffert dit forum onleesbaar maakt.
Demonstreren met z'n allen?
Fart
 Fart - donderdag 31 oktober 2019 - 21:09   quote  deeplink  
Ik stem voor
Drukken we vlaggen of t-shirts voor de demonstratie?
van geil
 van geil - donderdag 31 oktober 2019 - 21:10   quote  deeplink  
Welkom Frank
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 oktober 2019 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 21:10 schreef van geil het volgende:
Welkom Frank
Een vlag met Welkom Frank, slaat natuurlijk nergens op.
Dus dat gaan we doen.
Krijgt die blinde brabo ook z'n zin.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 november 2019 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 21:09 schreef Fart het volgende:
Ik stem voor
Drukken we vlaggen of t-shirts voor de demonstratie?
Tegenwoordig is het toch de weg blokkeren wat in is?
VVout
 VVout - vrijdag 01 november 2019 - 07:52   quote  deeplink  
Nogmaals, baart het nou niemand zorgen hoe deze man het bij Anderlecht doet. Zal allemaal wel zijn schuld wel niet zijn, kortom past prima bij Feyenoord? :(
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 november 2019 - 08:11   quote  deeplink  
Wie anders?
VVout
 VVout - vrijdag 01 november 2019 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2019 - 08:11 schreef Stylzz het volgende:
Wie anders?
Ah, dus dan zo maar?
Positivo
 Positivo - vrijdag 01 november 2019 - 08:25   quote  deeplink  
Frank , samen met cultuur bewakers zet De Kromme of Bossie erbij en Pi-Air of een andere jongere.
1 man gaat niet beslissen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 01 november 2019 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2019 - 08:25 schreef Positivo het volgende:
Frank , samen met cultuur bewakers zet De Kromme of Bossie erbij en Pi-Air of een andere jongere.
1 man gaat niet beslissen.
Die "cultuur bewakers" lopen al heel lang bij ons rond. Moeten we daar niet juist vanaf...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 november 2019 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2019 - 08:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Ah, dus dan zo maar?
Nou, iemand kan soms niet bij een club passen.
Vind t te makkelijk om iedereen af te serveren die ooit ergens minder gefunctioneerd heeft.
Positivo
 Positivo - vrijdag 01 november 2019 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2019 - 08:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die "cultuur bewakers" lopen al heel lang bij ons rond. Moeten we daar niet juist vanaf...
Die worden nooit om hun mening gevraagd. Wij geven gewoon Troost alle middelen en vrijheid, zie wat die koekenbakker ervan gemaakt heeft.

IE , Johnson en Senesi de Kromme zei haal gewoon W. Janssen voor niets kijk dat bedoel ik simpel voorbeeldje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2019 door Positivo --
VVout
 VVout - vrijdag 01 november 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2019 - 08:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou, iemand kan soms niet bij een club passen.
Vind t te makkelijk om iedereen af te serveren die ooit ergens minder gefunctioneerd heeft.
Een kans geven is duidelijk, maar hem als de geprezen man voor Feyenoord betitelen wat voorbarig. Ik heb het er nu wel over met je, maar daarmee bedoel ik dus niet dat jij hem gelijk de hemel in prijst hè.

Ik ben er in ieder geval nog wel aardig gereserveerd over en benieuwd wat het gaat brengen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 01 november 2019 - 13:35   quote  deeplink  
Weet niet wat ik van Frank Arneusen moet vinden...
Frstu
 Frstu - vrijdag 01 november 2019 - 18:34   quote  deeplink  
Bij PSV heeft hij natuurlijk altijd wel goed gedaan: Van Nistelrooij, Robben, Ronaldo, Stam en Cocu.

Opvallend veel Nederlandse spelers. Je zou hem een soort "Martin van Geel" kunnen noemen. Bij Anderlecht ook veel Nederlanders gehaald. Bij de overige clubs ook nog enkele.

Ik denk trouwens dat hij eerst zal wachten of er niet een lucratievere en minder risicovolle club zich zal melden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2019 door Frstu --
kenny
 kenny - zaterdag 02 november 2019 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2019 - 10:44 schreef Positivo het volgende:

[..]

Die worden nooit om hun mening gevraagd. Wij geven gewoon Troost alle middelen en vrijheid, zie wat die koekenbakker ervan gemaakt heeft.

IE , Johnson en Senesi de Kromme zei haal gewoon W. Janssen voor niets kijk dat bedoel ik simpel voorbeeldje
mee eens , heeft alleen maar domme keuzes gemaakt in 4 maanden tijd , vind het een eng mannetje die met v bodegem en kuyt graag de macht in de kuip grijpen
kenny
 kenny - zaterdag 02 november 2019 - 13:09   quote  deeplink  
hoop echt dat Arnesen niet zijn oren laat hangen naar de macht zoekende in de kuip en zijn eigen koers gaat varen
die hele vriendjes kliek is er op gericht om vooral zelf in de zetel te kunnen blijven zitten of om een beter stoeltje te kunnen krijgen , er worden geen keuzes gemaakt om feyenoord beter te maken , zo'n aanstelling van troost om de wolf erbij te halen waarop gebaseerd ? alleen omdat hij vooraf gaand al had beloofd om te kijken voor een baantje binnen feyenoord , de wolf voegt 0,0 toe en is als vriendendienst aangesteld
ook zo'n bodegem die is gaan praten met eenhoorn en vervolgens niets doet met bepaalde eisen van eenhoorn gaat nergens over , logisch dat eenhoorn bedankt , ik denk dat eenhoorn aardig de bezem door het maasgebouw zou gaan hanteren en dat willen het vrienden kliekje niet ,
het grootste probleem zijn niet de prestatie's op het veld maar eerder de hele enge kliek in het maasgebouw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2019 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 november 2019 - 10:36   quote  deeplink  
Stil nu Feyenoord gaat in de winterstop reorganiseren,
En die van Bodegom is zo slecht nog niet, ontslaat de trainers, en stelt Arnessen aan. En wat je nu kan lezen wordt Koevermans geen directeur.
De meest daadkrachtige man tot nu toe , dus ik begrijp de blijvende kritiek niet.
Wacht af
kenny
 kenny - dinsdag 05 november 2019 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 10:36 schreef piet de paler het volgende:
Stil nu Feyenoord gaat in de winterstop reorganiseren,
En die van Bodegom is zo slecht nog niet, ontslaat de trainers, en stelt Arnessen aan. En wat je nu kan lezen wordt Koevermans geen directeur.
De meest daadkrachtige man tot nu toe , dus ik begrijp de blijvende kritiek niet.
Wacht af
maar piet we wachten al ik weet niet hoeveel jaar , ze blijven volhouden in verkeerde keuzes maken , en het klopt dat troost en bodegem proberen feyenoord te reorganiseren maar als ze zelf weer dezelfde domme keuzes blijven maken wat schiet feyenoord ermee op ??
het is niet voor niks dat div feyenoord corifeeen een afkeer van het bestuur hebben , feyenoord wordt geleid door een stel machtslustelingen die onze club leiden als een stelletje amateurs
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 november 2019 - 11:53   quote  deeplink  
Als je echt wil veranderen, moet je op nul beginnen. En dat kan niet meer.
Je jeugd is niet zo goed als de omringende jeugd. En je kan niet gokken op jeugd
Er moeten centen binnenkomen .
kenny
 kenny - dinsdag 05 november 2019 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:
Als je echt wil veranderen, moet je op nul beginnen. En dat kan niet meer.
Je jeugd is niet zo goed als de omringende jeugd. En je kan niet gokken op jeugd
Er moeten centen binnenkomen .
mee eens , maar je moet op 0 beginnen het roer moet om , ook op varkenoord moet het roer om daar zitten een stel oud gedienden die de boel bepalen en weinig zien in veranderingen terwijl er veel onvrede is en grote talenten overstappen naar onze concurenten , de lat moet gewoon omhoog bij de jeugd en je hoef het wagenwiel niet zelf uit te vinden kijk bijv hoe ze het bij AZ doen die zijn wel vernieuwend en brengen wel grote talenten voort
de jeugd is je levensader daarmee kan je geld verdienen voor je club , dus vernieuwingen doorvoeren in de jeugdopleiding de lat hoger leggen dat is de route die feyenoord weer op de goede weg moeten zetten
kenny
 kenny - dinsdag 05 november 2019 - 12:36   quote  deeplink  
ik hoop ook echt dat Arnesen veranderingen doorvoert en harde noodzakelijke beslissingen gaat nemen , de bezem moet door het maasgebouw maar zeker ook op varkenoord
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 05 november 2019 - 13:35   quote  deeplink  
Dick en Cor zijn er voor de korte termijn, Arnesen zal voor de langere termijn beslissingen moeten nemen, dus die twee zaken hebben niet direct iets met elkaar te maken. Alleen zal Europees voetbal halen door Dick, weer wat meer mogelijkheden scheppen voor Frank. Bij Anderlecht was Frank buitenspel gezet door de aanstelling van Kompany als speler coach, die daar alles besliste. (ook al weer aan de kant geschoven inmiddels door Frank Vercauteren.). En verwacht toch niet altijd direct wonderen... Zal even tijd nodig hebben, en jaag mensen niet direct weer de deur uit, anders komt er niemand meer. Tenzij er een investeerder komt die er direct 100 miljoen in pompt, zal de huidige situatie niet van de één op andere dag verbeteren, en zijn we afhankelijk van iemand met connecties en visie voor de langere termijn. Geduld is de boodschap dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2019 door Cruzcontrol --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 november 2019 - 16:00   quote  deeplink  
Ik begrijp niet dat Feyenoord niet meer spelers stalt bij dordrecht
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 05 november 2019 - 16:20   quote  deeplink  
Als F A komt dan moet hij direct gaan praten met Nicolai Jorgensen en Steven Berghuis om ze lange bij Feyenoord te houden.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 november 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Het grotere probleem is Tapia

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0110151