BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 11:00   quote  deeplink  
Januari hopelijk voor die tijd al een lijstje wie in de winterstop mag gaan:
Karsdorp terug
Ie terug
Enzv heb je ruimte in je salaris huis
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2019 - 14:23   quote  deeplink  
Iemand die je huurt voor een seizoen terugsturen? Wat denk jezelf Piet hoe je als verhuurder zou reageren
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 15:40   quote  deeplink  
Prima , een uitzend ktacht die niet voldoet stuur je ook terug
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 november 2019 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:
Voedselbonnen liggen bij de balie
Hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2019 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 15:40 schreef piet de paler het volgende:
Prima , een uitzend ktacht die niet voldoet stuur je ook terug
Wezenlijk verschil tussen iemand die je huurt voor een seizoen of een uitzendkracht. Uitzendkracht hoef je niet te betalen als ie niet werkt. Roma neemt hem niet terug die hebben een afspraak voor een seizoen
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 16:19   quote  deeplink  
dan wordt het moeilijk, Tapia, Bot, zien te slijten dan ? Voor ruimte in het salaris huis
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 16:19 schreef piet de paler het volgende:
dan wordt het moeilijk, Tapia, Bot, zien te slijten dan ? Voor ruimte in het salaris huis
Yep , tapia wil niet weg en botte ook niet of misschien terug naar Brazilië.
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Zat net wel te lezen dat de structuur die nu neergezet wordt. Een van de eisen is van Eenhoorn.
Dus misschien toch visie van v Bodegom?
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 november 2019 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 16:32 schreef piet de paler het volgende:
Zat net wel te lezen dat de structuur die nu neergezet wordt. Een van de eisen is van Eenhoorn.
Dus misschien toch visie van v Bodegom?
Het neerzetten van een poppetje is geen visie...
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 18:00   quote  deeplink  
Eenhoorn neerzetten getuigd toch van visie?
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 november 2019 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 18:00 schreef piet de paler het volgende:
Eenhoorn neerzetten getuigd toch van visie?
Nee..
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 18:01   quote  deeplink  
O jou neerzetten is dat visie
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 november 2019 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 18:01 schreef piet de paler het volgende:
O jou neerzetten is dat visie
Nee, dat is een goede actie...
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 november 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Als je een missie hebt met bijbehorende visie, ga je kijken naar een strategie om één en ander te realiseren. Als dat op orde is, ga je kijken naar de poppetjes die dit kunnen uitvoeren...

http://teamleidersacademie.nl/teamleiderschap-academie/visie/is-verschil-visie-missie-en-strategie/
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 18:07   quote  deeplink  
Heb zitten lezen over Frank Arnesen hij is een voorstander van jeugd. En heeft hele interesante netwerken, en scouting
Er wordt nu een bestuur constructie neergezet ,met een TD, Een Directeur en een financieel directeur.
Die meer macht hebben.
Er komt een andere visie dat is duidelijk, jeugd en een beter scouting.apparaat
Dat gaat even duren, dus toch visie
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 november 2019 - 18:07   quote  deeplink  
Nu lijkt het erop....laten we in godsnaam iemand met een goede reputatie naar binnen halen, misschien weet diegene wel wat we moeten doen...
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 november 2019 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:
Heb zitten lezen over Frank Arnesen hij is een voorstander van jeugd. En heeft hele interesante netwerken, en scouting
Er wordt nu een bestuur constructie neergezet ,met een TD, Een Directeur en een financieel directeur.
Die meer macht hebben.
Er komt een andere visie dat is duidelijk, jeugd en een beter scouting.apparaat
Dat gaat even duren, dus toch visie
Dat lijkt meer op strategie..
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 november 2019 - 18:22   quote  deeplink  
Noem het zoals je wil , heeft tijd nodig . Eerst puinruimen
kenny
 kenny - dinsdag 12 november 2019 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:
Heb zitten lezen over Frank Arnesen hij is een voorstander van jeugd. En heeft hele interesante netwerken, en scouting
Er wordt nu een bestuur constructie neergezet ,met een TD, Een Directeur en een financieel directeur.
Die meer macht hebben.
Er komt een andere visie dat is duidelijk, jeugd en een beter scouting.apparaat
Dat gaat even duren, dus toch visie
we mogen vurig hopen dat Arnesen een goede structuur neer gaat zetten , jeugdopleiding MOET op de schop daar moeten veranderingen doorgevoerd worden , gisteren fc rijnmond ff zitten kijken en daar hadden sinclair bischop en krabbedam het ook al over in zachte kritiek , het langzittende kliekie vind dat het wel goed zo en is niet voor veranderingen , nou dan bedanken voor bewezen diensten en exit het gaat om feyenoord niet om dit vrienden kliekie , de lat moet daar omhoog en de scouting moet beter
verder hoop ik ook dat Arnesen een goede trainer aansteld en hoop op zijn landgenoot Kasper Hjulmand van FC Nordsjælland
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 12 november 2019 - 15:34   quote  deeplink  
Buiten aankoopbeleid en dergelijke is het van levensbelang de doorstroming van de jeugdopleiding naar het eerste grondig te reorganiseren. Zolang er geen schip met geld binnenvaart, is dat echt de levensader van de club. Analyseren hoe de jeugdwerking nu is, is het inderdaad zo dat er een vriendenkliek zit die niet mee wil gaan met de tijd? Wordt gezegd, is dat zo?... Maar nog belangrijker, goede samenwerking met een club ivm stallen van echte talenten die nu tussen wal en schip raken, totdat we wel hoog in de voetbalpiramide staan met Jong Feyenoord... Grote en belangrijke uitdagingen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2019 door Cruzcontrol --
VVout
 VVout - dinsdag 12 november 2019 - 15:47   quote  deeplink  
Idd. is het van belang dat de doorstroom vanuit de jeugd eens op pad geholpen wordt, ontwikkeling in de jeugd loopt wel en op het laatst loopt het dan dood. Vriendenkliek en soortgelijke verwijten vind ik wat overdreven, we zitten gewoon met die mismaakte pyramide en dat nekt de doorstroom omdat we daar mis peerde. Jammer maar waar, had hier ook liever een andere oplossing gezien.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 november 2019 - 16:18   quote  deeplink  
Jeugd op top niveau gaat heel lang duren, ik was het met Mossou eens , weer samen werking zoeken met Excelsior
Hier gaat minimaal 2 jaar overheen.bij 17 jarigen loopt talent
Hoopvol .....
Positivo
 Positivo - dinsdag 12 november 2019 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2019 - 14:36 schreef kenny het volgende:

[..]

we mogen vurig hopen dat Arnesen een goede structuur neer gaat zetten , jeugdopleiding MOET op de schop daar moeten veranderingen doorgevoerd worden , gisteren fc rijnmond ff zitten kijken en daar hadden sinclair bischop en krabbedam het ook al over in zachte kritiek , het langzittende kliekie vind dat het wel goed zo en is niet voor veranderingen , nou dan bedanken voor bewezen diensten en exit het gaat om feyenoord niet om dit vrienden kliekie , de lat moet daar omhoog en de scouting moet beter
verder hoop ik ook dat Arnesen een goede trainer aansteld en hoop op zijn landgenoot Kasper Hjulmand van FC Nordsjælland
Ik hoop op Po King Pau goede Vietnamese trainer kan ook heerlijk loempia’s bakken waarom een Noor.
Wat hebben die ooit gepresteerd ? Gewoon Henk en Dirk geen verassingen, MBT de jeugd ben ik het helemaal eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2019 door Positivo --
kenny
 kenny - woensdag 13 november 2019 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2019 - 19:00 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ik hoop op Po King Pau goede Vietnamese trainer kan ook heerlijk loempia’s bakken waarom een Noor.
Wat hebben die ooit gepresteerd ? Gewoon Henk en Dirk geen verassingen, MBT de jeugd ben ik het helemaal eens.
als je weinig van voetbal snapt kan je misschien beter niet zo reageren , in nederland zie ik zo een twee geen capabele trainer ja bosz , schreuder , koeman of een rutten maar die liggen al vast of bedanken ervoor , Kasper Hjulmand is een vernieuwende trainer speeld graag aanvallend druk zettend voetbal zijn elftallen zijn ook altijd super fit en werkt graag met de jeugd , hij heeft het gewoon ook goed gedaan bij FC Nordsjælland wat ook een zeer goede club is met visie en beleid , brengen veel goede talenten voort , Kasper Hjulmand schijnt ook hoog op de nominatie te staan om coach van het deens elftal te worden , ook kenneth perez had het een half jaar terug over hem als een geschikte kandidaat voor feyenoord
feyenoord moet echt een omslag gaan maken we zakken steeds verder weg het gat naar 020 en psv wordt met het jaar groter en zelfs AZ stevent ons voorbij , ik hoop werkelijk zoals ik al eerder zij dat Arnesen door gaat pakken scouting jeugdopleiding moet op de schop en er moet visie beleid en lijn in onze club komen en daar hoort een goede capabele trainer bij en al komt hij uit Vietnam prima als hij maar capabel genoeg is om feyenoord weer op de rit te krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2019 door kenny --
kenny
 kenny - woensdag 13 november 2019 - 11:05   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=190809&abbr=vi
MightyAce
 MightyAce - woensdag 13 november 2019 - 11:41   quote  deeplink  
Leestekens en alinea's zijn je vriend, Kenny.
Positivo
 Positivo - woensdag 13 november 2019 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2019 - 11:03 schreef kenny het volgende:

[..]

als je weinig van voetbal snapt kan je misschien beter niet zo reageren , in nederland zie ik zo een twee geen capabele trainer ja bosz , schreuder , koeman of een rutten maar die liggen al vast of bedanken ervoor , Kasper Hjulmand is een vernieuwende trainer speeld graag aanvallend druk zettend voetbal zijn elftallen zijn ook altijd super fit en werkt graag met de jeugd , hij heeft het gewoon ook goed gedaan bij FC Nordsjælland wat ook een zeer goede club is met visie en beleid , brengen veel goede talenten voort , Kasper Hjulmand schijnt ook hoog op de nominatie te staan om coach van het deens elftal te worden , ook kenneth perez had het een half jaar terug over hem als een geschikte kandidaat voor feyenoord
feyenoord moet echt een omslag gaan maken we zakken steeds verder weg het gat naar 020 en psv wordt met het jaar groter en zelfs AZ stevent ons voorbij , ik hoop werkelijk zoals ik al eerder zij dat Arnesen door gaat pakken scouting jeugdopleiding moet op de schop en er moet visie beleid en lijn in onze club komen en daar hoort een goede capabele trainer bij en al komt hij uit Vietnam prima als hij maar capabel genoeg is om feyenoord weer op de rit te krijgen
Noren hebben nooit iets gepresteerd werken met computers, statistieken en lijstjes en ik heb er geen verstand van ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2019 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 november 2019 - 14:53   quote  deeplink  
De jamaicanen van scandinavie
VVout
 VVout - woensdag 13 november 2019 - 15:36   quote  deeplink  
Ik vond die Buijs zo gek nog niet en hopelijk doet John het ook goed, Dirk er nog bij en dan zou het moeten lukken denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 november 2019 - 20:16   quote  deeplink  
Buijs doet het goed bij Groningen ,maar die zal
niet zo snel vertrekken daar denk ik.
Is daar slecht begonnen maar nu is er duidelijk een stijgende lijn
in het spel .
Ook leuke interviews van hem
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 november 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Ze zijn wel,oud maar Rob Baan, en doe andere oudere die vaak in zuid amerika zit . Als je die zou huren maak je stappen.
Reuze stappen
kenny
 kenny - woensdag 13 november 2019 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2019 - 13:15 schreef Positivo het volgende:

[..]

Noren hebben nooit iets gepresteerd werken met computers, statistieken en lijstjes en ik heb er geen verstand van ;-)
ja leuk maar het is een deen , koekoek blij dat je er verstand van heb
Positivo
 Positivo - woensdag 13 november 2019 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2019 - 21:24 schreef kenny het volgende:

[..]

ja leuk maar het is een deen , koekoek blij dat je er verstand van heb
Herhaling van zetten ik zie er niets in er is hier genoeg know how
kenny
 kenny - donderdag 14 november 2019 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2019 - 22:01 schreef Positivo het volgende:

[..]

Herhaling van zetten ik zie er niets in er is hier genoeg know how
ja er is zoveel knowhow dat de jeugdopleiding geen grote talenten aflevert , we een bankrekening met 0,0 hebben , waarde op het veld ook te verwaarlozen is en we intussen op positie 10 staan en van alle ellende dick advocaat hebben moeten aanstellen om puin te ruimen van jaren wanbeleid , nee knowhow genoeg pffff
kenny
 kenny - donderdag 14 november 2019 - 12:01   quote  deeplink  
hoop niet dat Arnesen cocu gaat aanstellen zoals sommige media suggereren , dan wordt ik echt gek , cocu past totaal niet in rotterdam
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2019 - 12:21   quote  deeplink  
Wel in t land van laaf
kenny
 kenny - donderdag 14 november 2019 - 13:48   quote  deeplink  
mikos gouka verwoorde het gisteravond bij voetbalpraat ook dat er een en ander mis is in de jeugdopleiding , de oude kliek vind het wel goed gaan zo , stanly brard is aangesteld om dat kliekie maar tevreden te houden en zo gezellig door te kunnen gaan
gouka had het ook over dat Arnesen daar veranderingen in wil gaan doorvoeren alsook in de scouting maar hoop wel op ruggesteun van bovenaf om deze maatregelingen en de daarbij het misschien ontslaan van mensen gepaard gaan
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 november 2019 - 22:02   quote  deeplink  
https://twitter.com/voshans/status/1194880284396703744/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1194880284396703744&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.feyenoordpings.nl%2Fnieuws%2Ftransfers-geruchten%2F259902%2Fniet-vreemd-opkijken-als-cocu-nieuwe-trainer-feyenoord-wordt
MMM
 MMM - donderdag 14 november 2019 - 22:31   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet zeg
MightyAce
 MightyAce - donderdag 14 november 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Cocu zou echt een nachtmerrie zijn.
Fart
 Fart - vrijdag 15 november 2019 - 08:09   quote  deeplink  
Stam 3.0
Positivo
 Positivo - vrijdag 15 november 2019 - 08:37   quote  deeplink  
Hoop dat Ho Chi Min de nieuwe trainer wordt echt goede resultaten in Poepjongkang.
Vernieuwing hebben we nodig jongens!
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 15 november 2019 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2019 - 18:22 schreef piet de paler het volgende:
Noem het zoals je wil , heeft tijd nodig . Eerst puinruimen
g

En dan en goeie trainer aanstellen type Koeman niet te oud
mag ook wel een goeie buitenlander zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2019 door de bluffer --
VVout
 VVout - vrijdag 15 november 2019 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2019 - 08:37 schreef Positivo het volgende:
Hoop dat Ho Chi Min de nieuwe trainer wordt echt goede resultaten in Poepjongkang.
Vernieuwing hebben we nodig jongens!
Dan wordt poker met de Wolf vergezeld door mahjong met Ho Chi Min, dat zal een gezellige bende worden in de keet.
Positivo
 Positivo - vrijdag 15 november 2019 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2019 - 09:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan wordt poker met de Wolf vergezeld door mahjong met Ho Chi Min, dat zal een gezellige bende worden in de keet.
Hahaha loempia voor de de jongens komt goed!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 november 2019 - 16:11   quote  deeplink  
Philip Cocu os einde seizoenskaart..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 november 2019 - 16:13   quote  deeplink  
Flip heeft wel een ander inzicht, dat willen we toch
VVout
 VVout - vrijdag 15 november 2019 - 16:24   quote  deeplink  
Kom dan halen we Veltman er ook nog bij, clubliefde is toch aan de wilgen gehangen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 november 2019 - 16:37   quote  deeplink  
Je wil anders krijg je niet door EX Feyenoorders binnen te halen. Anders is anders
Hans anders ( doet niet ter zake)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2019 door piet de paler --
VVout
 VVout - vrijdag 15 november 2019 - 16:46   quote  deeplink  
Piet ik wil het anders dan de laatste 2 jaar, maar er zijn momenten geweest dat ik Feyenoord graag zag spelen. Dat hoeft niet zo nodig met voetbal zoals sommige dat nu voor ogen hebben, als er maar met hart en ziel gespeeld wordt en met positieve resultaten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0082969